Постанова
від 09.02.2021 по справі 686/1057/21
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 686/1057/21

Провадження № 3/686/808/21

ПОСТАНОВА

09 лютого 2021 року м. Хмельницький

Суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області Данькова С.О., за участі секретаря Касприк О.Г., прокурора Загродської Л.І., правопорушника ОСОБА_1 , адвоката Мамреги В.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницькому справу про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Западинці Летичівського району Хмельницької області, громадянина України, зареєстрованого та проживаючого за адресою АДРЕСА_1 , заступника начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, -

за вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 та ч.2 ст. 172-7 КУпАП,

встановив:

ОСОБА_1 , перебуваючи на посаді заступника начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області та голови тендерного комітету Служби автомобільних доріг в Хмельницькій області, будучи відповідно до підпункту а пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції , не повідомив Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області чи Національне агентство з питань запобігання корупції про наявність реального конфлікту інтересів під час підписання протоколу засідання тендерного комітету №51/1 від 03.09.2019 року про запрошення ТОВ Новшляхбуд для участі у переговорній процедурі та протоколу засідання тендерного комітету №51/2 від 06.09.2019 про прийняття рішення про намір укласти договір ТОВ Новшляхбуд , одним із засновником даного підприємства є ОСОБА_2 , яка являється його невісткою .

Даними діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене частиною 1 статті 172-7 КУпАП.

Окрім того, ОСОБА_1 , обіймаючи посаду заступника начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області та голови тендерного комітету Служби автомобільних доріг в Хмельницькій області , будучи відповідно до підпункту а пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону, в порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, під час підписання протоколу засідання тендерного комітету №51/1 від 03.09.2019 року про запрошення ТОВ Новшляхбуд для участі у переговорній процедурі та протоколу засідання тендерного комітету №51/2 від 06.09.2019 про прийняття рішення про намір укласти договір ТОВ Новшляхбуд , достовірно знаючи, що одним із засновників ТОВ Новшляхбуд є ОСОБА_2 , яка являється його невісткою.

Даними діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, передбачене частиною 2 статті 172-7 КУпАП.

Прокурор підтримала протоколи про вчинення адміністративних правопорушень, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_1 ознак діянь, передбачених ч.1 та ч.2 ст.172-7 КУпАП.

ОСОБА_1 в судовому засіданні своєї вини у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 та ч. 2 статті 172-7 КУпАП не визнав, вказавши, що діяв він в рамках Закону України Про публічні закупівлі .

Адвокат Мамрега В.М. заперечив провину ОСОБА_1 у вчиненні інкримінованих йому правопорушень, просив закрити провадження у справі за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Заслухавши учасників судового процесу, дослідивши матеріали адміністративних справ, суд приходить до наступних висновків.

Так, відповідно до пп. а п. 2 ч. 1ст. 3 Закону України Про запобігання корупції ОСОБА_1 , будучи заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, є суб`єктом відповідальності за корупційні правопорушення.

Статтею 28 Закону України Про запобігання корупції закріплено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 ч. 1ст. 3 цього Закону, зобов`язані:

1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Диспозиція ч. 1 ст.172-7 КУпАП визначає склад адміністративного правопорушення, що полягає у неповідомленні особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

Диспозиція ч. 2 ст.172-7 КУпАП визначає склад адміністративного правопорушення, що полягає у вчиненні дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Отже, вина ОСОБА_1 у скоєних правопорушеннях підтверджується даними протоколів про адміністративні правопорушення №11/12 та №13/14 від 06.01.2021 року; протоколу №51/1 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 03.09.2019 року, згідно якого головою тендерного комітету є ОСОБА_1 , який погодився із результатами голосування; запрошення ТОВ Новшляхбуд до участі в переговорній процедурі №1799 від 03.09.2019 року; протоколу №51/2 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 06.09.2019 року, згідно якого головою тендерного комітету є ОСОБА_1 , який прийняв рішення про намір укласти договір з ТОВ Новшляхбуд та погодився із результатами голосування; детальної інформації про юридичну особу ТОВ Новшляхбуд , одним із засновників якого є ОСОБА_2 ; інформаційної довідки в.о.начальника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області про те, що ОСОБА_1 протягом 2018-2020 року не було повідомлено Національне агентство з питань запобігання корупції чи Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області про наявність конфлікту інтересів; належним чином завіреними копіями: наказу №86-к, №220-К від 03.06.2019 року про призначення ОСОБА_1 на посаду заступника начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області; посадової інструкції заступника начальника з розвитку доріг; наказу №51-ОД від 13.06.2019 року про склад тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області; положення про Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області №258 від 29.07.2019 року; попередження про спеціальні обмеження та заборони відповідно до ЗУ Про запобігання корупції , з яким був ознайомлений ОСОБА_1 ; наказу №122-О від 10.12.2018 року про затвердження положення про порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, з яким був ознайомлений ОСОБА_1 ; письмовими поясненнями ОСОБА_1 від 19.08.2020 року; письмовими поясненнями ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 . ОСОБА_8 від 21.09.20202 року; повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження; повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб; рапорту на складання протоколу про адміністративне правопорушення від 05.01.2021 року, а також іншими документами, які долучені до матеріалів справи.

Відповідно до ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом, стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Враховуючи те, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами, суд дійшов висновку, що з метою виховання правопорушника та запобігання вчинення нею нових правопорушень у майбутньому, необхідним та достатнім є адміністративне стягнення у виді штрафу.

На підставі викладеного, керуючись ст.172-7,275-280,283 287 КУпАП, -

постановив:

ОСОБА_1 визнати винним в скоєнні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП та накласти на нього адміністративне стягнення:

- за ч. 1 ст.172-7 КУпАП у виді штрафу в розмірі 200 (двохсот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 3400 (три тисячі чотириста) гривень на користь держави;

- за ч. 2 ст.172-7 КУпАП у виді штрафу в розмірі 400 (чотирьохсот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 6800 (шість тисяч вісімсот) гривень на користь держави.

На підставі ч. 2 ст. 36 КУпАП, остаточно накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення в межах санкції ч. 2 ст. 172-7 КУпАП у виді штрафу на користь держави в розмірі 400 (чотирьохсот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 6800 (шість тисяч вісімсот) гривень на користь держави.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір на користь держави у розмірі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривень.

Постанова може бути оскаржена до Хмельницького апеляційного суду Хмельницької області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя Хмельницького

міськрйонного суду С.О. Данькова

Дата ухвалення рішення09.02.2021
Оприлюднено25.02.2021
Номер документу95091241
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —686/1057/21

Постанова від 18.05.2021

Адмінправопорушення

Хмельницький апеляційний суд

Кулеша Л. М.

Постанова від 18.05.2021

Адмінправопорушення

Хмельницький апеляційний суд

Кулеша Л. М.

Постанова від 09.02.2021

Адмінправопорушення

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Данькова С. О.

Постанова від 05.02.2021

Адмінправопорушення

Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області

Данькова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні