ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
23 лютого 2021 року м. Київ № 640/2077/20
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Скочок Т.О., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Євротраснбуд до третя особадержавного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Джурила Олександра Івановича (відповідач-1) Головного управління Держгеокадастру у м. Києві (відповідач-2) Київська міська рада провизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Євротраснбуд з позовом до державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Джурила Олександра Івановича, Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог не предмет спору, на стороні на відповідача Київської міської ради, в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Джурило О.І. від 27.11.2019 №РВ-8000234282019 про відмову Товариству з обмеженою відповідальністю Євротрансбуд у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;
- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у м. Києві в особі відповідного державного кадастрового реєстратора внести зміни до Державного земельного кадастру щодо зміни коду класифікації видів цільового призначення земельної ділянки кадастровий номер: 8000000000:88:168:0001, площа 0,0707 га, яка розташована за адресою: м. Київ, р-н Шевченківський, просп. Перемоги, 5-А, з коду КВЦПЗ 03.09 для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ на код КВЦПЗ 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької діяльності та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку) .
В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначено, що враховуючи надану до позовної заяви технічну документацію із землеустрою та проект відведення земельної ділянки, спірна земельна ділянка використовується ТОВ Євротраснбуд на підставі договору оренди за цільовим призначення для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку, що згідно з класифікацією видів цільового призначення земель відноситься саме до коду 03.10 (для будівництва і обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької діяльності та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку), а тому оскаржувана відмова державного кадастрового реєстратора є безпідставною.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), залучено до участі у справі третю особу, а також встановлено особам, які беруть участь у справі, строк для надання відзиву, відповіді на відзив, заперечення та пояснень третьої особи.
Від представника третьої особи через канцелярію суду надійшли письмові пояснення з приводу заявлених позовних вимог, в яких зазначено, що ТОВ Стафед складено технічну документацію із землеустрою щодо відновлення меж земельних ділянок у натурі (на місцевості) зі складанням документа, що посвідчує право на земельні ділянки ТОВ Євротрансбуд для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку та для влаштування будівельного майданчика для будівництва адміністративного будинку на просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі м. Києва, кадастрові номери 8000000000:88:168:0001 та 8000000000:88:168:0037. Вказаною технічною документацією, як зазначено представником третьої особи, визначено код КВЦПЗ земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 як 03.09 (для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ). Крім того, Київською міською радою, як наголошено її представником, не приймалось інших рішень щодо затвердження проекту землеустрою (зі зміною цільового призначення) щодо затвердження проекту землеустрою (зі зміною цільового призначення) спірної земельної ділянки.
Від відповідача-1 та представника відповідача-2 через канцелярію суду надійшли відзиви, в яких останні заперечували проти задоволення позовних вимог, вказавши про те, що згідно з переданою інформацією, Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) 26.01.2006 зареєстровано земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001, площею 0,0707 га, яка знаходиться за адресою: м. Київ, Шевченківський район, просп. Перемоги, 5-А на праві оренди за ТОВ Євротрансбуд , строк дії речового права - 2 роки. Цільове призначення - Іншої комерційної діяльності , вид використання - для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку, що підтверджується витягом з Державного земельного кадастру від 27.05.2019 № НВ-8000953972019 та не заперечується самим позивачем. Таким чином, згідно з даними Державного земельного кадастру, Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 визначено на підставі Українського класифікатора цільового використання землі, затвердженого листом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24.04.1998 №14-1-7/1205 як землі Іншої комерційної діяльності , а вид використання - для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку. Доказом того, що земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 на підставі документації із землеустрою та згідно з Українським класифікатором цільового використання землі, за цільовим призначенням віднесена до земель іншої комерційної діяльності із кодом УКЦВЗ 1.11.6 є відомості земельно-кадастрової інформації та ситуаційної схеми М 1:10000, які є складовими частинами технічної документації із землеустрою щодо поновлення договорів оренди земельних ділянок від 26.01.2006 №91-6-00528 для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку та від 15.05.2008 №91-6-0078 для влаштування будівельного майданчику для будівництва адміністративного будинку, укладених між Київською міською радою та TOB Євротрансбуд на просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі. Крім того, за твердженням відповідача-1 та представника відповідача-2, Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київради (КМДА) повідомив у листі від 10.12.2018 № 05702-26177 про те, що категорія земельної ділянки на просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі рішеннями Київської міської ради від 17.03.2005 № 159/2735 та від 01.12.2011 №811/7047, не визначалося. При цьому, 10.07.2019 Київська міська рада (як власник земельної ділянки) в особі представника по довіреності через Центр (Відділ) надання адміністративних послуг, у відповідності до п.п. 117, 118 та 138 Порядку ведення Державного земельного кадастру, звернулась до Державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві із заявою про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 в частині присвоєння їй коду цільового призначення - 03.09 - для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ . Відтак, законодавчо мотивовані підстави для задоволення заяви позивача відсутні.
Від представника позивача через канцелярію суду надійшли відповіді на відзив, в яких останнім додатково наголошено на обґрунтованості заявлених позовних вимог, з урахуванням того, що відповідачами не доведено належними та допустимими доказами правомірність внесення змін до Державного земельного кадастру про земельну ділянку із кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 в частині присвоєння їй цільового призначення 03.09 - для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ на підставі заяви представника Київської міської ради від 10.07.2019.
Від представника відповідача-2 через канцелярію суду надійшли заперечення, в яких останній також заперечував проти задоволення позовних вимог, оскільки доводи позивача про те, що згідно з матеріалами технічної документації із землеустрою щодо поновлення договорів оренди земельних ділянок від 26.01.2006 №91-6-00528 та від 15.05.2008 № 91-6-0078 земельній ділянці на просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі міста Києва, у відповідності до Українського класифікатора цільового використання землі, присвоєно код земель для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури із кодом КВЦІТЗ - 03.10 є законодавчо необґрунтованими та такими, що суперечать наявним у матеріалах справи доказам.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 30.03.2020 залишено без задоволення клопотання ТОВ Євротрансбуд про проведення розгляду справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін та залишено без задоволення клопотання Головного управління Держгеокадастру у м. Києві про розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Щодо поданої представником позивача через канцелярію суду 25.06.2020 заяви про збільшення позовних вимог суд зазначає про наступне.
У силу ч. 1 ст. 47 Кодексу адміністративного судочинства України, крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.
При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі.
Так, оскільки розгляд даної адміністративної справи здійснюється у порядку спрощеного позовного провадження, строк подачі позивачем заяви, передбаченої ч. 1 ст. 47 Кодексу адміністративного судочинства України, обмежено тридцятьма днями з дня відкриття провадження у справі та, відповідно, завершується 05.03.2020 (включно). Проте, заяву про збільшення позовних вимог позивачем подано лише 23.06.2020 (засобами поштового зв`язку), тобто з пропуском встановлено для цього строку.
Крім того, суд звертає увагу, що дана заява за своїм змістом не є заявою про збільшення позовних вимог, оскільки доповнивши позовні вимоги ще однією позовною вимогою наступного змісту: Визнати протиправними дії державного кадастрового реєстратора відділу Головного управління Держгеокадастру у м. Києві від 22.07.2019 щодо внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про код цільового призначення - 03.09 - для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ на земельну ділянку з кадастровим номером: 8000000000:88:168:0001 на просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі міста Києва , позивач фактично змінює предмет та підстави позову.
Так, предмет позову кореспондує із способами судового захисту права (змістом позову), які визначені у ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому зміна предмета позову означає зміну вимоги, що свідчить про обрання позивачем іншого, на відміну від первісно обраного, способу захисту порушеного права або його доповнення, у межах спірних правовідносин.
Отже, зміна предмета позову означає зміну вимоги, з якою позивач звернувся до відповідача, а зміна підстав позову - зміну обставин, на яких ґрунтуються вимоги особи, яка звернулася з позовом. Зміна предмету або підстав позову може відбуватися лише у межах спірних правовідносин. Одночасна зміна і предмета, і підстав позову не допускається. Наслідком розгляду заяви, зміст якої свідчить про одночасну зміну предмета і підстав позову є повернення такої заяви та розгляд раніше заявлених позовних вимог, якщо позивач не відмовляється від позову. При цьому, у таких випадках позивач не позбавлений права звернутися з новим окремим позовом у загальному порядку.
Аналогічна позиція викладена у постанові Верховного Суду від 22.01.2020 у справі №826/19197/16.
Враховуючи викладене, суд дійшов до висновку, що розглядуваною заявою позивачем фактично змінено і предмет, і підстави позову, що не допускається положеннями Кодексу адміністративного судочинства України.
З огляду на викладене, заява представника позивача про збільшення позовних вимог не підлягає прийняттю до розгляду.
Розглянувши подані особами, які беруть участь у справі, документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, відзиви, відповіді на відзиви, заперечення та письмові пояснення третьої особи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
Як вбачається з наявних у матеріалах справи доказів, ТОВ Євротраснбуд є користувачем земельної ділянки площею 0,0707 га (кадастровий номер 8000000000:88:168:0001) на підставі договору оренди земельної ділянки від 08.12.2005, укладеного з Київською міською радою, та угоди про поновлення та про внесення змін та доповнень до договору оренди земельної ділянки від 19.04.2012, укладеної на виконання рішення Київської міської ради від 01.12.2011 №811/7047.
За твердженням представника позивача, дана земельна ділянка використовується ТОВ Євротраснбуд для експлуатації та обслуговування власного нерухомого майна, адміністративного будинку що знаходиться за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 5-А, на підтвердження чого останнім надано суду копію свідоцтва про право власності від 10.03.2011 серії САЕ в„–178222 .
Так, на виконання Закону України Про Державний земельний кадастр , наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 №548 Про затвердження класифікації видів цільового призначення земель ТОВ Євротраснбуд подало до державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві заяву від 14.11.2019, в якій просило внести відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру про код класифікації видів цільового призначення земель 03.10 - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку) щодо земельної ділянки з кадастровим номером: 8000000000:88:168:0001, розташованої за адресою: просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі міста Києва .
За результатами розгляду вказаної заяви рішенням державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Джурилом О.І. від 27.11.2019 №РВ-8000234282019 відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, оскільки встановлено невідповідність поданих документів законодавству, а саме: відповідно до наказу від 23.07.2010 №548 Про затвердження класифікації видів цільового призначення земель , КВЦПЗ визначає поділ земель на окремі види цільового призначення земель, які характеризуються власним правовим режимом, екосистемними функціями, типами забудови, типами особливо цінних об`єктів. Водночас, заявлена ініціатива стосовно внесення відомостей (змін до них) до ДЗК в частині коду цільового призначення земельної ділянки 03.10 не відповідає відомостям земельної ділянки.
Вважаючи таке рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Розглядаючи справу по суті, суд виходить з наступного.
Нормативно-правовим актом, який установлює правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру, є Закон України Про Державний земельний кадастр (тут і надалі у редакції, яка діяла станом на момент виникнення спірних правовідносин).
Приписами ст. 1 Закону України Про Державний земельний кадастр визначено, що Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.
Картографічна основа Державного земельного кадастру є єдиною для формування та ведення містобудівного кадастру та кадастрів інших природних ресурсів (ч. 6 ст. 8 Закону України Про Державний земельний кадастр ).
Внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин (ч. 1 ст. 9 Закону України Про Державний земельний кадастр ).
Згідно з ч. 1 ст. 15 Закону України Про Державний земельний кадастр , до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.
У силу ч. 2 ст. 21 Закону України Про Державний земельний кадастр , відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру:
а) щодо категорії земель: на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються; на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення; на підставі технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель;
б) щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються; на підставі письмової заяви власника (користувача) земельної ділянки державної чи комунальної власності, - у разі зміни виду використання земельної ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони); на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.
Відповідно до ч.ч. 1 та 2 ст. 25 Закону України Про Державний земельний кадастр , поземельна книга є документом Державного земельного кадастру, який містить такі відомості про земельну ділянку: а) кадастровий номер; б) площа; в) місцезнаходження (адміністративно-територіальна одиниця); г) склад угідь; ґ) цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); д) нормативна грошова оцінка; е) відомості про обмеження у використанні земельної ділянки; є) відомості про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; ж) кадастровий план земельної ділянки; з) дата державної реєстрації земельної ділянки; и) інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки, а також внесені зміни до цих відомостей; і) інформація про власників (користувачів) земельної ділянки відповідно до даних про зареєстровані речові права у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; ї) дані про бонітування ґрунтів.
Поземельна книга відкривається одночасно з державною реєстрацією земельної ділянки.
При відкритті Поземельної книги відомості до неї вносяться на підставі документації, яка подана для державної реєстрації земельної ділянки (крім відомостей про власників та користувачів земельної ділянки) (ч. 1 ст. 26 Закону України Про Державний земельний кадастр ).
Зміни до відомостей про земельну ділянку (крім випадків, визначених у частині другій цієї статті) вносяться до Поземельної книги за заявою власника або користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на підставі документації, передбаченої цим Законом (ч. 3 ст. 26 Закону України Про Державний земельний кадастр ).
Для внесення змін до відомостей Поземельної книги щодо цільового призначення земельної ділянки, складу угідь, нормативної грошової оцінки, а також до відомостей про межі земельної ділянки (у разі їх встановлення (відновлення) за фактичним використанням земельної ділянки) заявник подає до органу, який здійснює ведення Поземельної книги: заяву за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру; оригінали документації із землеустрою, технічної документації з оцінки земель, які згідно з цим Законом є підставою для внесення таких змін (крім випадків зміни виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель, що згідно з цим Законом не потребує розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки); документацію із землеустрою, на підставі якої вносяться зміни до відомостей Державного земельного кадастру, у формі електронного документа (крім випадків внесення відомостей про зміну виду використання) (ч. 4 ст. 26 Закону України Про Державний земельний кадастр ).
Приписами ч. 6 ст. 26 Закону України Про Державний земельний кадастр визначено, що відмова у внесенні до Поземельної книги змін до відомостей про земельну ділянку надається у разі, якщо: земельна ділянка розташована на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; із заявою звернулася неналежна особа; подані документи не відповідають вимогам законодавства; заявлені відомості вже внесені до Поземельної книги.
Аналогічні за змістом приписи також викладено у п.п. 116-127 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051.
Так, з аналізу наведених законодавчих положень вбачається, що зміни до відомостей про земельну ділянку вносяться до Поземельної книги за заявою власника або користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на підставі документації, передбаченої цим Законом, тобто на підставі проекту землеустрою та або технічної документації.
У відповідності до наданої представником позивача технічної документації із землеустрою щодо поновлення договорів оренди земельних ділянок від 26.01.2006 №91-6-00528 для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку та від 15.05.2008 №91-6-00778 для влаштування будівельного майданчика для будівництва адміністративного будинку, укладених між Київською міською радою та ТОВ Євротрансбуд на просп. Перемоги, 5-А у Шевченківському районі, складеної ТОВ Стафед , земельна ділянка з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001, згідно з Українським класифікатором цільового використання землі, за цільовим призначенням віднесена до земель іншої комерційної діяльності із кодом УКЦВЗ 1.11.6.
При цьому, з наявних у матеріалах справи доказів вбачається, що Київська міська рада (як власник земельної ділянки) в особі представника по довіреності через Центр (Відділ) надання адміністративних послуг, у відповідності до п.п. 117, 118 та 138 Порядку ведення Державного земельного кадастру, звернулась до Державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві із заявою від 10.07.2019 про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 в частині присвоєння їй коду цільового призначення - 03.09 - для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ .
Вказане, у свою чергу, свідчить про те, що Київська міська рада, як власник спірної земельної ділянки, 10.07.2019, тобто до моменту подання позивачем, як користувачем даної земельної ділянки, скористалось своїм правом на визначення цільового призначення земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 шляхом присвоєння останній коду КВЦПЗ 03.09. Дані дії Київської міської ради, як і прийняте за результатами розгляду даної заяви рішення державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, не є предметом розгляду у межах даної адміністративної справи, а тому окремій оцінці не підлягають.
З урахуванням викладеного, суд дійшов до висновку, що відповідач-1 під час прийняття оскаржуваного рішення, яким відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, діяв правомірно, з огляду на заяву Київської міської ради від 10.07.2019 про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:88:168:0001 та прийняте на її підставі рішення державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, не скасоване у встановленому порядку. Відтак, підстави для визнання протиправним та скасування рішення державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Джурило О.І. від 27.11.2019 №РВ-8000234282019 про відмову ТОВ Євротрансбуд у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру відсутні.
У силу ч.ч. 1 та 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Беручи до уваги викладене, суд дійшов до висновку про необґрунтованість позовних вимог та відсутність підстав для задоволення останніх.
Керуючись ст.ст. 12, 72-77, 139, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Євротраснбуд (код ЄДРПОУ 32386812, адреса: 01135, м. Київ, просп. Перемоги, 5-А) до державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Джурила Олександра Івановича (адреса місця роботи: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 69), Головного управління Держгеокадастру у м. Києві (код ЄДРПОУ 39802366, адреса: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 69), за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог не предмет спору, на стороні на відповідача Київської міської ради (код ЄДРПОУ 22883141, адреса: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36), відмовити у повному обсязі.
Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України. Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Т.О. Скочок
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.02.2021 |
Оприлюднено | 25.02.2021 |
Номер документу | 95108637 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Скочок Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні