Постанова
від 16.02.2021 по справі 466/4299/19
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 466/4299/19 Головуючий у 1 інстанції: Едер П.Т.

Провадження № 22-ц/811/700/20 Доповідач в 2-й інстанції: Шандра М. М.

Категорія:80

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 лютого 2021 року колегія суддів судової палати з розгляду цивільних справ Львівського апеляційного суду в складі :

головуючого судді - Шандри М.М.

суддів: Левика Я.А., Савуляка Р.В.

секретаря: Бадівської О.О.

за участю: представника комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф - Бойко Г.В.,

Зіненко С.Є., її представника Варави А.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Львові цивільну справу за апеляційною скаргою Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф на рішення Шевченківського районного суду м. Львова від 20 січня 2020 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф , третя особа на стороні відповідача ОСОБА_2 про стягнення заробітної плати,

ВСТАНОВИЛА:

ОСОБА_1 звернулася до Шевченківського районного суду м. Львова з позовом до Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф , третя особа на стороні відповідача ОСОБА_2 про стягнення заробітної плати.

Позовні вимоги обґрунтовувала тим, що вона була прийнята на посаду лікаря Станції швидкої медичної допомоги м. Львова згідно наказу головного лікаря від 03 березня 1971 року № 28, про що внесено запис до трудової книжки за № 5 від 03.03.1971.

01 березня 1988 року позивач була переведена лікарем швидкої і невідкладної медичної допомоги підстанції № 2, про що внесено запис до трудової книжки за № 7 на підставі наказу № 28-ог від 22 лютого 1988 року.

01 липня 1991 року ОСОБА_1 у зв`язку з реорганізацією лікарні була переведена за пунктом 5 ст. 36 КЗпП УРСР по переводу на станцію швидкої медичної допомоги на підставі наказу № 105 від 25 червня 1991 року, про що внесено запис до трудової книжки за № 8.

01 липня 1991 року позивач ОСОБА_1 була прийнята на роботу лікарем швидкої медичної допомоги підстанції № 2 по переводу на підставі наказу № 1 від 01 липня 1991 року.

Станцію швидкої медичної допомоги перейменовано на Комунальну Львівську станцію швидкої медичної допомоги (ідентифікаційний код юридичної особи: 22333593), про що внесено запис до трудової книжки за № 10 на підставі наказу № 70 ос/д від 09.08.1999.

Комунальне підприємство Львівська станція швидкої медичної допомоги перейменоване на Комунальне підприємство Львівської обласної ради Львівська станція швидкої медичної допомоги на підставі наказу від 31 грудня 2012 року № 188, про що внесено запис до трудової книжки за № 12.

01 червня 2013 року позивачу ОСОБА_1 назву посади змінено на лікар з медицини невідкладних станів підстанції № 2, про що внесено запис до трудової книжки за № 13 на підставі наказу № 44 від 28.03.2013.

01 червня 2013 року позивач ОСОБА_1 була переведена на посаду лікаря з медицини невідкладних станів (для надання консультацій по телефону) оперативного відділу на 0.75 ставки, на посаду лікаря з медицини невідкладних станів підстанції № 2 на 0.25 ставки, про що до трудової книжки внесено запис за № 14 на підставі наказу № 191к від 29.05.2013.

01 грудня 2013 року ОСОБА_1 була переведена на посаду лікаря з медицини невідкладних станів (для надання консультацій по телефону) оперативного відділу на 0.75 ставки, про що внесено запис до трудової книжки за № 15 на підставі наказу № 458к від 29.11.2013.

Юридична особа - роботодавець ОСОБА_1 за трудовим договором від 03 березня 1971 року, а саме: Комунальне підприємство Львівської обласної ради Львівська станція швидкої медичної допомоги , ідентифікаційний код юридичної особи 22333593, місцезнаходження: 79059, Львівська область, м. Львів, вул. Пилипа Орлика, 6 - припинена, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 11.08.2017 внесено запис номер: 14151120010015603 на підставі рішення Львівської обласної ради ІІІ сесії VII скликання № 174 від 31 травня 2016 року Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області із змінами, внесеними рішенням Львівської обласної ради ІV сесії VII скликання № 208 від 13 вересня 2016 року Про внесення змін та доповнень до рішення Львівської обласної ради від 31.05.2016 № 174 Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області .

Рішенням Львівської обласної ради ІІІ сесії VII скликання № 174 від 31 травня 2016 року Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області передбачено, зокрема: 1) припинення комунального підприємства Львівської обласної ради Львівська станція швидкої медичної допомоги і комунального закладу Львівської обласної ради Дрогобицька станція швидкої медичної допомоги шляхом приєднання до комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф ; 2) встановлення, що КЗ ЛОР Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф є правонаступником майна, прав і обов`язків комунального підприємства Львівської обласної ради Львівська станція швидкої медичної допомоги та комунального закладу Львівської обласної ради Дрогобицька станція швидкої медичної допомоги .

Таким чином, у силу рішення Львівської обласної ради ІІІ сесії VII скликання № 174 від 31 травня 2016 року Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області із змінами, внесеними рішенням Львівської обласної ради ІV сесії VII скликання № 208 від 13 вересня 2016 року Про внесення змін та доповнень до рішення Львівської обласної ради від 31.05.2016 №174 Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області роботодавцем ОСОБА_1 стала юридична особа - Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф , ідентифікаційний код юридичної особи: 34167494, місцезнаходження: 79059, Львівська область, м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9, що є відповідачем по даній справі.

У силу цього правонаступництва Колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом Комунального підприємства Львівська станція швидкої медичної допомоги на 2010 - 2013, затверджений конференцією трудового колективу 11 березня 2010 року і зареєстрований департаментом економічної політики Львівської міської ради 12 квітня 2010 року за реєстровим номером 95, є обов`язковим для відповідача по даній справі.

Додатком № 11-а до вищенаведеного Колективного договору передбачено наступне: Перелік посад працівників, за якими зберігається надбавка за безперервний стаж роботи при переході з виїзної бригади в центральну диспетчерську: завідувач центральної диспетчерської, старший лікар зміни, лікар медицини невідкладних станів з надання консультацій по телефону Довіра , фельдшер (медсестра) з прийому та передачі викликів виїзним бригадам .

Обов`язок відповідача, виплачувати ОСОБА_1 надбавку за безперервний стаж роботи на виїзній бригаді, передбачений пунктом 8.2 розділу 5 Оплата праці вищевказаного Колективного договору. Так, у пункті 8.2 Колективного договору встановлено: Надбавка за тривалість безперервної роботи на виїздній бригаді та роботу у нічний час; надбавка за безперервний стаж роботи до 60 % окладу (від 3 - 5 років - 20%; від 5 - 7 років - 40 %; більше 7 років - 60 %) .

Трудовий стаж ОСОБА_1 складає: трудовий стаж безперервної роботи на виїзній бригаді швидкої медичної допомоги, починаючи з 03 березня 1971 року (запис до трудової книжки за № 5) по 01 грудня 2013 року (запис до трудової книжки за № 15), що становить: 42 роки 8 місяців 29 днів, тобто більше 7 років; загальний трудовий стаж за трудовим договором між ОСОБА_1 та відповідачем з 03 березня 1971 року по 03.10.2019 становить: 48 років 7 місяців 1 день.

Ураховуючи наведене, ОСОБА_1 має право на надбавку за безперервний стаж роботи у розмірі 60% посадового окладу, а відповідач має обов`язок виплачувати цю надбавку.

04 червня 2018 року наказом генерального директора Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Похмурського В. В. за № 424-к Про призупинення виплати надбавки у зв`язку з проведенням перевірки з 12 лютого 2018 року Західним офісом Держаудитслужби України та на виконання пункту 4.1.12 наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 за № 308/519 Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення було призупинено з лютого 2018 року виплату ОСОБА_1 надбавки за тривалість безперервної роботи як лікареві для надання консультацій по телефону оперативно-диспетчерського відділу Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф . Підставою для цього наказу є Акт від 10.05.2018 за № 04-21/3 ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за період 01.01.2015 по 31.01.2018, проведеної Західним офісом Держаудитслужби України.

07.11.2014 рішенням атестаційної комісії при Департаменті охорони здоров`я Львівської обласної державної адміністрації і наказом по Департаменту охорони здоров`я Львівської обласної державної адміністрації від 07 листопада 2014 року № 885-к ОСОБА_1 було підтверджено кваліфікацію лікаря медицини невідкладних станів вищої категорії, посвідчення № 13, яке дійсне до 07 листопада 2019 року.

Виплату ОСОБА_1 оспорюваної надбавки відповідач відновив з квітня 2019 року.

У зв`язку з наведеним, позивач просить позов задовольнити та стягнути з Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (ідентифікаційний код юридичної особи 34167494, місцезнаходження: 79059, Львівська обл., м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9) в її користь грошові кошти в сумі: 34 249,8 грн (тридцять чотири тисячі двісті сорок дев`ять гривень 80 копійок) в частині протиправно невиплаченої відповідачем надбавки за тривалість безперервної роботи за період з лютого 2018 року по березень 2019 року; фактичних її витрат на професійну правову допомогу по захисту права на заробітну плату; судові витрати покласти на Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (ідентифікаційний код юридичної особи 34167494, місцезнаходження: 79059, Львівська обл., м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9); покласти на ОСОБА_2 обов`язок відшкодувати матеріальну шкоду, заподіяну Комунальному закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (ідентифікаційний код юридичної особи 34167494, місцезнаходження: 79059, Львівська обл., м. Львів, вул. І. Миколайчука, 9).

Від позовної вимоги покладення на третю особу - ОСОБА_2 обов`язку відшкодувати матеріальну шкоду, заподіяну відповідачеві, позивач ОСОБА_1 відмовилась та судом така відмова була прийнята.

Рішенням Шевченківського районного суду м. Львова від 20 січня 2020 року позов задоволено.

Стягнуто з Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф на користь ОСОБА_1 грошові кошти в сумі: 34249,80 грн (тридцять чотири тисячі двісті сорок дев`ять гривень 80 копійок) невиплаченої надбавки за тривалість безперервної роботи за період з лютого 2018 року по березень 2019 року;

Стягнуто з Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф на користь ОСОБА_1 витрати на професійну правову допомогу в розмірі 8062, 00 грн (вісім тисяч шістдесят дві гривні 00 копійок).

Стягнуто з Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф в дохід держави судовий збір в розмірі 2102, 00 грн ( дві тисячі сто дві гривні, 00 копійок).

Рішення суду оскаржило Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф .

В апеляційній скарзі посилається на незаконність та необґрунтованість рішення суду, порушення судом норм матеріального та процесуального права. Зокрема, зазначає, що як вбачається з витребуваного колективного договору відповідачем додаток 11а колективного договору відсутній, тому перелік посад працівників, за якими зберігається надбавка при переході з виїзної бригади в центральну диспетчерську не може братися до уваги, бо як весь час зазначалось відповідачем надбавка за безперевний стаж роботи на виїзній бригаді передбачена п.8.2 Розділу 5 Колективного договору, передбачена саме за виїзний характер роботи і не може застосовуватись до іншої категорії працівників.

Звертає увагу на те , що згідно записів в трудовій книжці ОСОБА_1 не обіймала посаду, яка б давала право для отримання надбавки, передбаченої положенням спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 № 308/519.Зазначає, що позивачка не заперечувала, що вона переведена на посаду лікаря з медицини невідкладних станів (для надання консультацій по телефону) , розуміючи, що така посада не дає їй права на отримання надбавки, та ця обставина не була спростована позивачкою. Наказ про переведення позивачем не був оскаржений, і трактування позивача про те, що їй не було відомо про зміну істотних умов праці не відповідають дійсності, так як про це свідчить запис в трудовій книжці. Крім того, надбавка проводиться виключно лікарям виїздних бригад за тривалість безпереривної роботи. Згідно записів у трудовій книжці ОСОБА_1 не обіймала посаду, яка дає підстави для отримання надбавки за безперервність роботи, а відтак не було підстав для нарахування та виплати надбавки, передбаченої положенням спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 року № 308/519. Просить рішення суду скасувати та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити.

У судовому засіданні апеляційної інстанції представник КНП Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Бойко Г.В. просила апеляційну скаргу задовольнити, рішення скасувати з мотивів, викладених у скарзі. ОСОБА_1 та її представник ОСОБА_3 просили апеляційну скаргу залишити без задоволення, покликаючись на доводи викладені у відзиві на скаргу.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу слід задовольнити з таких підстав.

Згідно із ч.1 ст. 367 ЦПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними в ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях (ч.1, ч.6 ст. 81 ЦПК України).

Згідно із ч.1 ст.89 ЦПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Відповідно до вимог ст.263 ЦПК України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Колегія суддів вважає, що рішення суду таким вимогам не повністю відповідає.

Судом установлено, що ОСОБА_1 була прийнята на посаду лікаря Станції швидкої медичної допомоги м. Львова згідно наказу головного лікаря від 03 березня 1971 року № 28, про що внесено запис до трудової книжки за № 5 від 03.03.1971.

01 березня 1988 року позивач була переведена лікарем швидкої і невідкладної медичної допомоги підстанції № 2, про що внесено запис до трудової книжки за № 7 на підставі наказу № 28-ог від 22 лютого 1988 року.

01 липня 1991 року ОСОБА_1 у зв`язку з реорганізацією лікарні була переведена за пунктом 5 ст. 36 КЗпП УРСР по переводу на станцію швидкої медичної допомоги на підставі наказу № 105 від 25 червня 1991 року, про що внесено запис до трудової книжки за № 8.

01 липня 1991 року позивач ОСОБА_1 була прийнята на роботу лікарем швидкої медичної допомоги підстанції № 2 по переводу на підставі наказу № 1 від 01 липня 1991 року.

Станцію швидкої медичної допомоги перейменовано на Комунальну Львівську станцію швидкої медичної допомоги (ідентифікаційний код юридичної особи: 22333593), про що внесено запис до трудової книжки за № 10 на підставі наказу № 70 ос/д від 09.08.1999.

Комунальне підприємство Львівська станція швидкої медичної допомоги перейменоване на Комунальне підприємство Львівської обласної ради Львівська станція швидкої медичної допомоги на підставі наказу від 31 грудня 2012 року № 188, про що внесено запис до трудової книжки за № 12.

01 червня 2013 року позивачу ОСОБА_1 назву посади змінено на лікар з медицини невідкладних станів підстанції № 2, про що внесено запис до трудової книжки за № 13 на підставі наказу № 44 від 28.03.2013.

01 червня 2013 року позивач ОСОБА_1 була переведена на посаду лікаря з медицини невідкладних станів (для надання консультацій по телефону) оперативного відділу на 0.75 ставки, на посаду лікаря з медицини невідкладних станів підстанції № 2 на 0.25 ставки, про що до трудової книжки внесено запис за № 14 на підставі наказу № 191к від 29.05.2013.

01 грудня 2013 року ОСОБА_1 була переведена на посаду лікаря з медицини невідкладних станів (для надання консультацій по телефону) оперативного відділу на 0.75 ставки, про що внесено запис до трудової книжки за № 15 на підставі наказу № 458к від 29.11.2013.

Рішенням Львівської обласної ради ІІІ сесії VII скликання № 174 від 31 травня 2016 року Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області із змінами, внесеними рішенням Львівської обласної ради ІV сесії VII скликання № 208 від 13 вересня 2016 року Про внесення змін та доповнень до рішення Львівської обласної ради від 31.05.2016 №174 Про реорганізацію служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Львівській області припинено КП ЛОР Львівська станція швидкої медичної допомоги і КЗ ЛОР Дрогобицька станція швидкої медичної допомоги шляхом приєднання до КЗ ЛОР Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (а. с. 27-28, 29-31 т.1).

Відповідно до роз`яснень, викладених у п. 7,8 Постанови Пленуму Верховного Суду України № 13 від 24.12.1999 Про практику застосування судами законодавства про оплату праці , відповідно до ст.97 КЗпП форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження й розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами, установами, організаціями самостійно в колективному договорі, а у випадку, коли його не укладено, - власником або уповноваженим ним органом за погодженням із профспілковим органом, що представляє інтереси більшості працівників, або, за його відсутності, - з іншим органом, уповноваженим на представництво трудовим колективом, з урахуванням загальних положень законодавства про оплату праці. При вирішенні спорів про виплату премій, винагороди за підсумками роботи за рік чи за вислугу років, надбавок і доплат необхідно виходити з нормативно-правових актів, якими визначено умови та розмір цих виплат.

Відповідно до п.4.1.1.6 наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 за № 308/519 Про впорядкування умов праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення надбавка за тривалість безперервної роботи нараховується і виплачується старшим лікарям, лікарям та фахівцям з базовою та неповного вищою медичною освітою виїзних бригад, водіям та молодшим медичним сестрам бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та виїзних консультативних бригад центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, станцій екстреної (швидкої) медичної допомоги, відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги.

Частина 3 ст. 97 КЗпП України зобов`язує власника встановлювати конкретні розміри доплат з урахуванням вимог колективного договору, зміст якого повинен відповідати законодавству та угодам.

Колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом Комунального підприємства Львівська станція швидкої медичної допомоги на 2010 - 2013 затверджений конференцією трудового колективу 11 березня 2010 року і зареєстрований департаментом економічної політики Львівської міської ради 12 квітня 2010 року за реєстровим номером 95.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції посилається на додаток №11а до Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом на 2010 - 2013 роки, затвердженого конференцією трудового колективу 11 .03.2010, відповідно до якого затверджено перелік посад працівників, за якими зберігається надбавка за безперервний стаж роботи при переході з виїзної бригади в Центральну диспетчерську, до яких віднесено: завідувач Центральною диспетчерською; старший лікар зміни; лікар медицини невідкладних станів з надання консультацій по телефону Довіра ; фельдшер (медсестра) з прийому викликів та передачі їх виїзним бригадам.

Проте колегія суддів не може погодитися з такими висновками суду першої інстанції, оскільки, як установлено судом апеляційної інстанції, при Колективному договорі, примірник якого знаходиться у Львівській міській раді, відсутній додаток до Колективного договору за №11а ( т.2 а.с.38-69) .

За відсутності додатку №11а при Колективному договорі між адміністрацією та трудовим колективом на 2010 - 2013 роки, затвердженому конференцією трудового колективу 11.03.2010 року, примірник якого знаходиться у Львівській міській раді, враховуючи те, що матеріали справи не містять належних та допустимих доказів на підтвердження внесення змін, доповнень до цього Колективного договору, реєстрації у встановленому законом порядку таких змін чи доповнень, а саме, що стосується додатку №11а, колегія суддів вважає, що такий додаток №11а не слід брати до уваги, і такий не може бути підставою для нарахування та виплати ОСОБА_1 надбавки з безперервний стаж роботи.

Крім цього, як вбачається зі змісту Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом на 2010 - 2013 роки, затвердженого конференцією трудового колективу 11.03.2010, в самому тексті колективного договору відсутнє посилання на додаток №11-а.

На час укладення Колективного договору №95 був чинним та діяв спільний наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05 жовтня 2005 року № 308/519 Про впорядкування умов оплати праці працівникам закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення , який передбачав, що надбавка за тривалість безперервної роботи нараховується і виплачується старшим лікарям, лікарям та фахівцям з базовою та неповного вищою медичною освітою виїзних бригад, водіям та молодшим медичним сестрам бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та виїзних консультативних бригад центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, станцій екстреної (швидкої) медичної допомоги, відділень екстреної (невідкладної) медичної допомоги (п. 4.1.1.6).

Як убачається з матеріалів справи, 01 грудня 2013 року ОСОБА_1 була переведена на посаду лікаря з медицини невідкладних станів (для надання консультацій по телефону) оперативного відділу на 0.75 ставки, про що внесено запис до трудової книжки за № 15 на підставі наказу № 458к від 29.11.2013.

Таким чином, ОСОБА_1 не займала посаду, зайняття якої відповіднго до п.4.1.1.6 зазначеного наказу дає підстави для отримання надбавки за безперервність роботи.

Порушення норм законодавства під час виплати надбавки позивачці також були встановлені під час перевірки фінансово - господарської діяльності Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф , за результатами якої Західним офісом Державної аудиторської служби України складено Акт від 10 травня 2018 року №04-21/3 (а.с.41-42 т.1).

Зокрема, в Акті зазначено, що вибірковою ревізією дотримання законодавства при встановленні працівникам КЗ ЛОР ЛОЦЕМДМК посадових окладів, підвищень, надбавок та доплат, згідно тарифікаційних списків, затверджених станом на 01.01.2018 встановлено ряд порушень. Так, пунктом 4.1.1.6 наказу № 308/519 визначено, що надбавка за тривалість безперервної роботи встановлюється старшим лікарям, лікарям та фахівцям з базовою та неповною вищою медичною освітою виїзних бригад, водіям та молодшим медичним сестрам бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та виїзних консультативних бригад у розмірі до 60% посадового окладу. Також, п. 4.1.12. наказу № 308/519, передбачено, що за лікарями бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, які перейшли на посади головних лікарів, їх заступників з числа лікарів та керівників структурних підрозділів центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, а також за працівниками з числа фахівців з базовою та неповною вищою медичною освітою бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, які перейшли на посади головного (старшого) фельдшера, фельдшера (медичної сестри) з інформування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги про виклик екстреної медичної допомоги, зберігається надбавка за тривалість безперервної роботи у розмірах, що відповідають стажу роботи у бригадах екстреної (швидкої) медичної допомоги. Однак, всупереч вищенаведеному, протягом ревізійного періоду лікарям навчально-тренувального відділу ОСОБА_4 та ОСОБА_5 та лікарям з надання консультацій по телефону довіри оперативно-диспетчерського відділу (зараховані до особового складу центру з Львівської станції ІІІМД з 01.06.2017), а саме ОСОБА_6 , ОСОБА_1 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 ОСОБА_10 , ОСОБА_11 та ОСОБА_12 нараховувалась надбавка за тривалість безперервної роботи.

Таким чином, Актом № 04-21/3 від 10.05.2018 ревізії фінансово - господарської діяльності Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за період з 01.01.2015 по 31.01.2018, проведеної Західним офісом Держаудитслужби державної аудиторської служби України, встановлено, що виплата позивачеві ОСОБА_1 надбавки не передбачена Умовами оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, затвердженими наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 № 308/519 Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення .

Тому, наказом генерального директора Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф ОСОБА_2 від 04 червня 2018 року № 424-к Про призупинення виплати надбавки , у зв`язку з проведенням перевірки з 12 лютого 2018 року Західного офісу держаудитслужби та на виконання пункту 4.1.12 наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров`я України від 05.10.2005 № 308/519 Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення було призупинено з лютого 2018 року виплату позивачеві ОСОБА_1 надбавки за тривалість безперервної роботи як лікареві для надання консультацій по телефону оперативно - диспетчерського відділу Комунального закладу Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (а. с. 40 т.1). Вказаний наказ є чинним.

Відповідно до частини першої статті 376 ЦПК України підставами для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни судового рішення є: 1) неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи; 2) недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; 3) невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; 4) порушення норм процесуального права або неправильне застосування норм матеріального права.

Неправильним застосуванням норм матеріального права вважається: неправильне тлумачення закону, або застосування закону, який не підлягає застосуванню, або незастосування закону, який підлягав застосуванню (частина друга статті 376 ЦПК України).

Відтак, оскаржуване рішення слід скасувати та ухвалити нове про відмову в задоволенні позову.

Керуючись ст.ст. 367, 368, п.2 ч.1 ст. 374, 381, 382, 383, 384 ЦПК України, колегія суддів,

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф задовольнити.

Рішення Шевченківського районного суду м. Львова від 20 січня 2020 року скасувати.

Ухвалити нову постанову. У задоволенні позову ОСОБА_1 до Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф , третя особа на стороні відповідача ОСОБА_2 про стягнення заробітної плати - відмовити.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дня її прийняття, але може бути оскарженою у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції протягом тридцяти днів з дня складання повної постанови.

Повний текст постанови складено:25.02.2021

Головуючий

Судді

СудЛьвівський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2021
Оприлюднено01.03.2021
Номер документу95193287
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —466/4299/19

Постанова від 16.02.2021

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Постанова від 16.02.2021

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 17.09.2020

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 25.06.2020

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 14.04.2020

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Ухвала від 04.03.2020

Цивільне

Львівський апеляційний суд

Шандра М. М.

Рішення від 28.01.2020

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Едер П. Т.

Рішення від 20.01.2020

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Едер П. Т.

Ухвала від 26.12.2019

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Едер П. Т.

Ухвала від 29.10.2019

Цивільне

Шевченківський районний суд м.Львова

Едер П. Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні