Рішення
від 01.02.2021 по справі 200/12041/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 лютого 2021 р. Справа№200/12041/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабіча С.І., за участю секретаря судового засідання Сафронової Ю.Л., та представників сторін:

позивача - Онищенко І.В.;

1-го відповідача - Ярової С.Е.;

2-й відповідача - не з`явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Донбаспромхіммонтаж до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Донбаспромхіммонтаж (далі - позивач) звернулось до суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Донецькій області (далі - 1-й відповідач), Державної податкової служби України (далі - 2-й відповідач), відповідно до якої просить суд:

- визнати протиправним і скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Донецькій області від 29.10.2020 року № 2078842/38177328 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 22.10.2020 року;

- зобов`язати 2-го відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 22.10.2020 року, що складена позивачем, датою та часом, що зафіксовані у першій квитанції щодо цієї податкової накладної.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що в процесі здійснення господарської діяльності ним, відповідно до вимог ст. ст. 187, пункту 201.10 статті 201 ПК України складена податкова накладна № 1 від 22.10.2020 року на суму 513612,88 грн. у т.ч. ПДВ 85602,15 грн., яка в подальшому була надіслана в електронному вигляді відповідачу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За допомогою програми електронного документообігу М.Е. Doc позивач 23.10.2020 року отримав від 1-го відповідача квитанцію № 9274816266, в якій вказано що згідно п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПК/РК відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, вказаної в ПН для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Позивач зазначає, що на виконання зазначеної пропозиції, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, 1-му відповідачу були направлені в електронній формі засобами електронного зв`язку Повідомлення № 1 від 23.10.2020 року Про подання пояснень копії документів щодо податкової накладної разом із сканкопіями первинних бухгалтерських документів, складених у відповідності до вимог Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні від 16 липня 1999 року № 996-ХІV на підтвердження господарських взаємовідносин з ПП ВІКТОР І К за Договором поставки № 21102006 від 21.10.2020 року.

Проте, незважаючи на це, комісією Головного управління ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних результатом розгляду наданих позивачем письмових пояснень та копій документів, прийнято рішення № 2078842/38177328 від 29.10.2020 року про відмову реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних з підстав ненаданням платником податку копій документів, а саме: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, яким оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій, а також документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорт якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Позивач вказує, що зазначене рішення оскаржив в адміністративному порядку згідно п. 56.23 ст.56 Податкового кодексу України, однак рішенням ДПС України від 11.11.2020 року за № 61603/38177328/2 скаргу залишено без задоволення, оскаржуване рішення без змін.

На думку позивача контролюючим органом порушено норми п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, оскільки, у ДПС не було достатньої правової підстави для зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З огляду на вищевикладене позивач вважає рішення про відмову у реєстрації податкових накладних необґрунтованим та таким, що винесено з порушенням норм чинного законодавства України.

1-й відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, надав письмовий відзив на позовну заяву, відповідно до якого, серед іншого зазначив, що ТОВ Донбаспромхіммонтаж не вносилось Комісією ГУ ДПС до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Вказує, що відповідно пунктів 5, 6 Порядку №1165, вказана податкова накладна ТОВ Донбаспромхіммонтаж , після проведення перевірки на відповідність ознакам безумовної реєстрації, була перевірена щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій, які зазначено у додатку 3 до Порядку №1165.

Після цього, за результатами автоматизованого моніторингу податкових накладних було встановлено, що відображені в них операції відповідають пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції, тому реєстрація таких податкових накладних була зупинена на підставі пункту 7 Порядку №1165.

У зв`язку з зупиненням реєстрації вищевказаної податкової накладної (далі - ПН № 1), згідно з пунктами 8, 10 Порядку №1165, а також пункту 17 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (далі - Порядок №1246), до електронного кабінету ТОВ Донбаспромхіммонтаж засобами електронного зв`язку надіслано квитанцію про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (першу квитанцію) щодо зупинення реєстрації ПН № 1 у ЄРПН з наступним змістом у полі Результат Обробки : Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 22.10.2020 року №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Показник "D"=18.9486%, "Р"=0 .

Згідно з відомостями інформаційних баз даних ДПС (ДФС), господарська операція з реалізації Насіння соняшнику врожаю 2020 року за кодом згідно УКТЗЕД 120600, що відображалась у направленій для реєстрації в ЄРПН податковій накладній № 1 від 22.10.2020 року підприємства, відповідала опису критерію ризиковості здійснення операцій № 1, оскільки за цією податковою накладною обсяг реалізації насіння соняшника у кількості 31,51 т. перевищував обсяг придбання такого товару на митній території України за умов відсутності імпорту такого товару та відсутності врахованої таблиці даних платника податку, яка б свідчила про постачання ТОВ Донбаспромхіммонтаж соняшника за кодом 120600 УКТЗЕД на постійній основі.

Внаслідок відповідності критерію ризиковості здійснення операцій реєстрація ПН в ЄРПН була автоматично зупинена на підставі абзацу 10 пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246.

Відповідно до пунктів 9, 11 Порядку № 520, комісією ГУ ДПС проаналізовано письмові пояснення та копії документів, які надані платником податків та у встановлені терміни прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (про що платнику податків надсилались квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 18 Порядку № 1246 (другі квитанції).

Згідно з відомостями інформаційних баз даних ДПС (ДФС) України, на підставі розгляду надісланого ТОВ Донбаспромхіммонтаж Повідомлення від 23.10.2020 року № 1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненій ПН № 1 та сканокопій доданих документів, комісією ГУ ДПС прийнято рішення від 29.10.2020 року № 2078842/38177328 про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів, зазначених у пункті 5 Порядку № 520.

Згідно з прийнятим комісією ГУ ДПС рішенням від 29.10.2020 № 2078842/38177328, причина відмови у реєстрації ПН № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних, зазначена у полі Прийнято рішення про : відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством

Вказує, що підприємством не надано жодного первинного та/або бухгалтерського документа, який свідчив би про облікування незібраного врожаю в бухгалтерському обліку підприємства, а відтак й про зміну структури активів та пасивів підприємства, яке є передумовою для відображення настання реального економічного ефекту від здійснених позивачем операцій з вирощування соняшника та отримання з неї готового врожаю.

Вказує, що пункт 11 Порядку №1165 не містить вимоги зазначати у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування конкретних пропозицій щодо переліку якихось конкретних документів, достатніх для прийняття відповідного рішення.

Підпунктом 4 пункту 11 Порядку №1165 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування повинна зазначатись пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в реєстрі, яка й була зазначена у перших квитанціях, надісланих на адресу позивача засобами АС Єдине вікно подання електронних документів ДПС України.

Зазначає, що позивач знайшов деякі документи, не надані разом з поясненнями та копіями документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН (наприклад: договір про надання послуг, довіреність, акт про якість соняшника, виписка банку, статистичні звіти, акти здій-- приймання робіт (послуг), платіжні доручення, договір перевезення та інші), чим автоматично визнав викладену у оскаржуваному рішенні правоту комісії ГУ ДПС щодо надання неповного комплекту документів по відображеної у податковій накладній господарській операції.

У зв`язку з ненаданням цих документів, комісією ГУ ДПС у повній відповідності з абзацом 3 пункту 11 Порядку №520 і було прийнято спірне рішення від 29.10.2020 року №2078842/38177328.

За таких обставин 1-й відповідач вказує на відсутність порушень прав, свобод та законних інтересів позивача та просить суд відмовити у задоволенні позову.

2-й відповідач станом на 01 лютого 2021 року відзив на позов не надав.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 28 грудня 2020 року відкрито провадження у даній адміністративній справі та призначено її розгляд за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 18 січня 2021 року.

Протокольною ухвалою від 18 січня 2021 року у судовому засіданні було закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 01 лютого 2021 року.

Представник 2- го відповідача у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

Дослідивши наявні у справі докази, повно і всебічно встановивши всі її обставини, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог у повному обсязі, з огляду на таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Донбаспромхіммонтаж» (ідентифікаційний код: 38177328) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 12.09.2012 року, номер запису 12771020000002211, знаходиться за адресою: 84122, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Під`їзна, буд. 11, перебуває на податковому обліку Слов`янсько-Лиманському управлінні Головного Управління ДПС у Донецькій області та здійснює вид діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 6) та є платником податку на додану вартість (ІПН 381773205223), що підтверджується Свідоцтвом № 200153431 від 01.01.2014 року (а.с. 8)

Протоколом № 1 Загальних зборів засновників (учасників) Товариства з обмеженою відповідальністю Донбаспромхіммонтаж від 25.05.2020 року було затверджено порядок денний: зміна основного вида економічної діяльності шляхом внесення відповідної зміни до Єдиного державного реєстру.

Визначення основного виду економічної діяльності згідно КВЕД-2010:01.11 - вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

Вирішення організаційних питань, пов`язаних із необхідністю внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (а.с. 7).

21 жовтня 2020 року між ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Постачальник) та ПП ВІКТОР І К (далі - Покупець) був укладений Договір поставки № 21102006, відповідно до якого Постачальник зобов`язується передати у власність Покупцю сільськогосподарську продукцію насіння соняшника (товар) в кількості та за ціною вказаними в рахунках та/або в видаткових накладних які є невід`ємною частиною даного договору, а покупець зобов`язується прийняти та своєчасно здійснити оплату товару на умовах даного договору (а.с. 18-21).

На виконання умов цього Договору насіння соняшника у кількості 32т. було поставлене покупцю, що підтверджується: видатковою накладною № РН-0000001 від 22.10.2020 року на суму 513 612,88 грн. у т. ч. ПДВ 85 602,15 грн.(а.с. 22), товарно-транспортною накладною № 21/10-1 від 21.10.2020 року.

Перевезення соняшника здійснювалося ФОП ОСОБА_1 за договором про надання послуг № 27/04- 1-2020 від 27.04.2020 року (а.с. 23).

Товар був прийнятий представником покупця за довіреністю №1685 від 22.10.2020 року (а.с. 24).

Якість соняшника була перевірена покупцем, що підтверджується Актом від 22.10.2020 року, в якому зазначені такі показники як вологість, сміття, олійність насіння (а.с. 25).

Згідно виписки банку по рахунку оплата в сумі 428 010.73 грн. в т. ч. ПДВ 71 335.12 грн. (80% всієї вартості) за реалізований ПП ВІКТОР І К товар відбулася 28.10.2020 р. -на підставі рахунка-фактури № СФ-0000002 від 22.10.2020 року (а.с. 26-28).

Згідно з інформаційною довідкою №224982494 від 22.09.2020 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта (а.с. 29-52), реалізований ПП ВІКТОР І К соняшник був вирощений на земельних ділянках сільськогосподарського призначення площею 58 га, орендованих у фізичних осіб за договорами оренди, які зареєстровані у встановленому законодавством порядку, що підтверджується повідомленнями за формою №20-ОПП Про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (а.с. 53-69).

Відповідно до звітів до Держстату України за формою №4-сг Про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року та за формою №29-сг Про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду у 2020 році відповідно до яких навесні 2020 року було задисковано, засіяно соняшником та оброблено гербіцидами 58 га., восени цього ж року вся площа була зібрана і отримано врожай сільгоспкультур у кількості 145т. вт.ч. соняшника-25 ц/га., на 1 грудня п.р. на складі залишилося 947 ц. сільгоспкультур (а.с.69-84).

Також позивачем на підтвердження реальності здійснення господарських операцій було надано: договір про надання послуг № 25052020 від 25.05.2020 року між ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Замовник) та ФОП ОСОБА_2 (3032822018) (далі - Виконавець), відповідно до якого виконавець зобов`язується надати послуги з виконання польових робіт, а саме дискування грунту, посів та гербіцидна обробка на земельній ділянці площею 58.0000 га.

Виконання умов цього договору підтверджується: Актами здачі-приймання робіт (наданих послуг) №ОУ-000001 від 25.05.2020 року; ОУ-000002 від 29.05.2020 року та ОУ-000003 від 16.06.2020 року, відповідно.

Розрахунок за виконані роботи проведені Підприємством у повному обсязі на суму 37700,00 грн. згідно платіжного доручення №55 від 18.11.2020 року(а.с. 85-89).

Договір поставки №116/8 від 18.02.2020 року між "Щедрий Лан» (далі - Постачальник) та ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Покупець), відповідно до якого постачальник зобов`язується поставити покупцю у власність товар (засоби захисту рослин, мінеральні добрива, насіння, сільськогосподарська продукція, інша продукція), а покупець зобов`язується прийняти товар та провести його оплату, з урахуванням Додатків № 1 від 18.02.2020 року, № 2 від 18.02.2020 року, № 3 від 11.06.2020 року, № 4 від 15.06.2020 року, № 5 від 29.07.2020 року.

Виконання договору підтверджується: в/накладною № 666 від 23.03.2020 року, рахунком на оплату замовлення №266 від 18.02.2020 року, платіжним дорученням №1 від 19.02.2020 року; видатковою накладною №928 від 09.04.2020 року, рахунком №635 від 02.04.2020 року, квитанцією про сплату №5398984 від 02.04.2020 року; видатковою накладною №1693 від 11.06.2020 року, рахунком №1395 від 11.06.2020 року, видатковою накладною №1719 від 16.06.2020 року, рахунком №1416 від 15.06.2020 року та платіжним дорученням №9 від 23.06.2020 року, видатковою накладною №1946 від 29.07.2020 року, рахунком №1677 від 29.07.2020 року та платіжним дорученням №13 від 04.08.2020 року (а.с. 90-110).

Договір поставки № М103/04/20 від 16.04.2020 року між ТОВ АГРОХІМ ТРЕЙДИНГ (далі - Постачальник) та ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Покупець), відповідно до якого постачальник зобов`язується передати у власність покупця товар у кількості та умовах визначених даним договором, а покупець зобов`язується прийняти та оплатити товар, з урахуванням Додатку №1 від 16.04.2020 року.

Виконання договору підтверджується: видатковою накладною № РН-0000281 від 29.04.2020 року, ТТН від 29.04.2020 року №002/29, рахунком-фактурою від 16.04.2020 року №СФ-0000195, платіжними дорученнями №2 від 21.04.2020 року та № 3 від 28.04.2020 року (а.с. 111-118).

Договір перевезення вантажу № 27/04-1-2020 від 27.04.2020 року між ФОП ОСОБА_1 (далі - Перевізник) та ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Замовник), відповідно до якого перевізник бере на себе зобов`язання доставити автомобільним транспортом довірений йому замовником вантаж (згідно із транспортною накладною) і видати вантаж уповноваженій на одержання вантажу особі, а замовник бере на себе зобов`язання своєчасно сплатити плату за перевезення вантажу.

Виконання умов цього договору підтверджується: товарно-транспортними накладними № 13/10 від 13.10.2020 року, № 15/10 від 15.10.2020 року, № 16/10 від 16.10.2020 року, № 19/10-1 від 19.10.2020 року, № 20/10-1 від 20.10.2020 року, № 21/10-1 від 21.10.2020 року, Актами здачі - приймання робіт (наданих послуг) № ОУ-0000118 від 13.10.2020 року, № ОУ-0000119 від 15.10.2020 року, № ОУ-0000120 від 16.10.2020 року, № ОУ-0000121 від 19.10.2020 року, № ОУ-0000122 від 20.10.2020 року, №ОУ-0000123 від 22.10.2020 року, рахунками-фактура № СФ-0000118 від 13.10.2020 року, № СФ-0000119 від 15.10.2020 року, № СФ-0000120 від 16.10.2020 року, № СФ-0000121 від 19.10.2020 року, № СФ-0000122 від 20.10.2020 року, № СФ-0000123 від 22.10.2020 року.

Оплата здійснена платіжними дорученнями № 36 від 28.10.2020 року, № 39 від 29.10.2020 року, № 42 від 30.10.2020 року (а.с. 119-141).

Договір про надання послуг № 01/10-20 від 05.10.2020 року між ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Замовник) та Фермерським господарством АЛЬФА -ТН (далі - Виконавець), відповідно до якого виконавець зобов`язується надати послуги комбайну по збиранню соняшника на земельній ділянці площею 11.0000 га.

Виконання умов цього договору підтверджується: Актом здачі-приймання робіт № 13 від 06.10.2020 року.

Оплата здійснена у повному обсязі платіжним дорученням № 41 від 30.10.2020 року згідно рахунку № 42 від 06.10.2020 року (а.с. 142-146).

Договір про надання послуг № 14/10/2020 від 14.10.2020 року між ТОВ Донбаспромхіммонтаж (далі - Замовник) та ТОВ АГРОФІРМА СЛАВ-АГРО (далі - Виконавець), відповідно до якого виконавець зобов`язується надати послуги комбайну по збиранню соняшника на земельній ділянці площею 47.0000 га.

Виконання умов цього договору підтверджується: Актом виконаних робіт № 2 від 20.10.2020 року.

Оплата здійснена у повному обсязі платіжним дорученням № 44 від 30.10.2020 року згідно рахунку № 23 від 20.10.2020 року (а.с. 147-151).

Договору № 01/09/2020-1 від 01.09.2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю ТВИНЗ (далі - Орендодавець) та ТОВ Донбаспрмхіммонтаж (далі - Орендар), відповідно до якого орендодавець надає, а орендар отримує в користування нежитлове приміщення за адресою вул. Під`їзна, буд. 6, м. Слов`янськ, загальною площею 420,3 кв/м. та навіс цегляний загальною площею 38,8 кв.м. яке належить орендодавцю на підставі Договору купівлі-продажу від 11.09.2007 року посвідченого приватним нотаріусом Панченко А.В., реєстраційний номер № 2797 для використання в цілях, визначених статутними завданнями орендаря (а.с. 152).

22.10.2020 року позивачем складена податкова накладна № 1, за якою позивач є постачальником (продавцем), а Приватне підприємство ВІКТОК І К отримувачем (покупцем) насіння соняшнику врожаю 2020 року на суму 513612,88 грн., ПДВ 85602,15 грн., на загальну суму коштів 428010,15 грн. (з урахуванням ПДВ) (а.с. 9).

За допомогою програми електронного документообігу М.Е. Doc позивач 23.10.2020 року отримав квитанцію № 9274816266, з якої випливає, що вказану податкову накладну прийнято, документ прийнято, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена у зв`язку з тим, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 22.10.2020 року № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних та додатково повідомлено показник D =18.9486%, Р =0 (а.с. 10).

Відповідно до квитанції № 2 від 26.10.2020 року до ГУ ДПС документ прийнято. Виявлено помилки/зауваження: повідомлення № 1 від 23.10.2020 року щодо подання пояснення та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному державну реєстрі податкових накладних прийнято до розгляду. (а.с. 11-12).

У повідомленні про подання пояснень № 1 від 23.10 2020 року до ГУ ДПС у Донецькій області позивач просив продовжити реєстрацію ПН, що зупинено та надав копії документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування реєстрацію яких зупинено, що підтверджують дійсність та законність операції (а.с. 11-12).

Рішенням комісії Головного управління ДПС у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.10.2020 року № 2078842/38177328 відмовлено в реєстрації податкової накладної від 22.10.2020 року № 1 у зв`язку з ненаданням платником податку договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію і інтересах платника податку для здійснення операцій, а також документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та або законодавством (а.с. 13-14).

29.10.2020 року позивач на адресу Державної податкової служби України надіслав скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та додав документи, які підтверджують дійсність та законність операції: договір поставки № 21102006 від 21.10.2020 року, видаткова накладна № РН-0000001 від 22.10.2020 року, товарно - транспортна накладна № 21/10-1 від 21.10.2020 року, довіреність № 1685 від 22.10.2020 року, акт перерахунку ваги по якості № 21102006 від 22.10.2020 року, в якому заначені такі показники як вологість, сміття, олійність, насіння, банківську виписку від 28.10.2020 року, яка свідчить про сплату реалізованої продукції в розмірі 80% та розширений опис діяльності підприємства з моменту зміни основного виду діяльності з додаванням первинних документів з закупівлі посівного матеріалу, засобів захисту рослин та добрив, а також на надані послуги дискування, посіву, гербіцидної обробки та збирання соняшника, транспортні послуги, відомості про орендовані земельні ділянки, посівні площі, приміщення для зберігання соняшника, реалізацію та оплату продукції. А також просили розглянути надані документи та скасувати рішення комісії регіонального рівня № 2078842/38177328 від 29.10.2020 року про відмову у реєстрації податкової накладної та зареєструвати податкову накладну № 1 від 22.10.2020 року (а.с. 15).

Державною податковою службою України 11.11.2020 року прийнято рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 61603/38177328/2, відповідно до якого залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування без змін у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси (а. с. 17).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд дійшов наступних висновків.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.

Відповідно п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з пп. «а» п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Положення п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) встановлюють, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених п. 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (п.13 Порядку № 1246).

Пунктом 201.16 ст. 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Такий Порядок затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 (надалі - Порядок №1165).

За приписами п. 5, 6 цього Порядку платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Як зазначено у відзиві на позовну заяву, позивач не вносився до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. За результатами автоматизованого моніторингу податкових накладних було встановлено, що відображені у них операції відповідають п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

Цей критерій полягає у відсутності товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 разу, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

З наявної у матеріалах справи квитанції №1 від 23.10.2020 року видно, що Таблиця даних позивача прийнята із помилками/зауваженнями, що і зумовило спрацювання Критеріїв ризиковості здійснення операції за спірною податковою накладною (а.с.218).

Відповідно до п. 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкових накладних/розрахунків коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п. 10 Порядку №1165).

При цьому відповідно до п. 11 того самого Порядку, у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Як видно з наявної у матеріалах справи копії квитанції № 1 від 23.10.2020 року, реєстрація податкової накладної №1 від 22.10.2020 року зупинена, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження зазначеної у ній інформації (а.с. 218).

Розгляд таких пояснень та копій документів врегульований Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2019 року за № 1245/34216 (надалі - Порядок №520).

Пунктами 4, 5 цього Порядку визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

З аналізу даного переліку видно, що він не має виключного характеру. Наведене у ньому формулювання «може включати» вказує на дозвіл надання певних документів, містить їх приклад.

Вказане не виключає можливості надати інші документи або не надавати частину із перелічених у ньому документів.

Цим законодавство, що діє під час виникнення спірних правовідносин, відрізняється від того, яке діяло раніше та яким встановлювався виключний перелік документів, необхідних для реєстрації податкової накладної у ЄРПН.

Квитанція від 23.10.2020 року (а.с. 218), у якій змістилася пропозиція надати документи для реєстрації податкової накладної, не містила переліку конкретних документів, які для цього необхідні. У ній позивачеві було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.

Зважаючи на наведене, податник податків мав можливість на свій розсуд визначити, якими документами він може підтвердити реальність господарської операції, за наслідками якої ним була складена спірна податкова накладна.

У такому разі відсутні підстави стверджувати про невиконання позивачем обов`язку надати конкретні документи. Адже як зазначено вище, рішення про надання конкретного документу платник податків приймає самостійно, а квитанція та положення Порядку №520 носять у цьому допоміжний, рекомендаційний характер.

Податковий орган у такому разі при прийнятті рішення про реєстрацію податкової накладної аналізує правильність складання поданих платником податків документів, їх достатність для усунення тих ризиків, у зв`язку з якими реєстрація податкової накладної була зупинена.

Суд зазначає, що в оскаржуваному рішенні зазначено загальну, неконкретизовану і неоднозначну причину відмови в реєстрації податкової накладної.

Суд не приймає до уваги посилання відповідачів на п. 5 Порядку №520 щодо ненадання позивачем достатніх первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки. Зокрема на ненадання первинних облікових документів за формами №№ ВЗСГ-1, ВЗСГ-8, ПБАСГ-1, ПБАСГ-2, облікових листів трактористів-машиністів, актів на списання загиблих площ, сертифікатів якості, тощо.

Твердження про те, що ненадання цих документів було підставою для відмови у реєстрації податкової накладної не відповідає змісту спірного рішення.

Як видно з цього рішення, у ньому залишились непозначеними графи, що передбачають відмову у реєстрації у зв`язку з ненаданням договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції , а також документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством .

Графи додаткова інформація , у яких можливо було навести конкретні відсутні чи неправильно складені документи, у рішенні про відмову у реєстрації податкової накладної також не заповнені.

Крім того, як вже зазначалося, наведений у п. 5 перелік Порядку №520 не є вичерпним.

Відсутність окремих документів або помилки у їх складанні не можуть автоматично вважатися підставою для висновку про нереальність господарської операції, якщо наявні документи підтверджують її вчинення.

Достатність та ступінь прийнятності таких документів оцінюється виходячи з їх сукупності, підтвердження іншими доказами.

Крім цього, у постанові від 02.07.2019 року в справі №140/2160/18 Верховний суд дійшов наступних висновків у аналогічних правовідносинах.

Суд зазначив, що загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт 6 Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Суд застосовує вказані висновки Верховного Суду під час вирішення даної справи.

Крім цього, суд вважає за необхідне зазначити про те, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.

Здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

З огляду на викладене суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваного рішення Комісії Головного управління ДПС у Донецькій області від 29.10.2020 року № 2078842/38177328 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 22.10.2020 року і наявність підстав для його скасування.

Щодо вимог про зобов`язання 2-го відповідача зареєструвати податкові накладні.

Підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 (далі - Порядок №117).

Пунктом 5 Порядку №117 встановлено, що податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

Згідно з п. 6 Порядку №117, у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 10 Порядку №117, критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Проте, суд зазначає, що у квитанціях, якими зупинено реєстрацію спірних податкових накладних позивача не зазначено чіткої ознаки ризиковості, яка стала підставою для зупинення реєстрації податкової накладної, а лише міститься загальне посилання на пп. 1.6 п. 1 Критеріїв.

Крім того, у наведених квитанціях контролюючим органом не зазначено які саме відомості мають бути підкріплені поясненнями підприємства, та/або які документи мають бути подані для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Суд вважає, що такими діями 1-й відповідач позбавив позивача можливості своєчасно усунути виявлені контролюючим органом недоліки, які стали підставою для відмови у реєстрації податкової накладної № 1 від 22.10.2020 року.

Згідно Порядку № 117, в разі зупинення реєстрації податкових накладних, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування (п. 15 Порядку). Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів (п.18 Порядку). Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (п. 20 Порядку).

Відсутність в даному випадку рішень контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних, так само як і не реалізація позивачем свого права на подання до контролюючого органу документів на підтвердження господарських операцій, за наслідками яких складені податкові накладні, реєстрація яких була зупинена, не може слугувати підставою для відмови у задоволенні вимоги про зобов`язання зареєструвати податкові накладні.

Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Отже, захист прав, свобод та інтересів має бути ефективним.

Законодавством України не передбачено іншого ефективного способу захисту порушеного права позивача у спірних правовідносинах, аніж зобов`язання 2-го відповідача зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних тією датою, коли її було подано на реєстрацію

На підставі вищевикладеного суд приходить висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Донбаспромхіммонтаж до Головного управління ДПС у Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання визнання протиправним і скасування рішення Комісії Головного управління ДПС у Донецькій області від 29.10.2020 року № 2078842/38177328 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 22.10.2020 року, а також зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 22.10.2020 року, що складена позивачем, датою та часом, що зафіксовані у першій квитанції щодо цієї податкової накладної.

Відповідно до вимог ст. 139 КАС України , враховуючи задоволення позовних вимог у повному обсязі, судовий збір у сумі 21 02,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись Податковим кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Донбаспромхіммонтаж» до Головного управління ДПС у Донецькій області та до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення і зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправним і скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС у Донецькій області від 29.10.2020 року №2078842/38177328 про відмову в реєстрації податкової накладної № 1 від 22.10.2020 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, адреса місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 22.10.2020 року, що складена ТОВ «ДОНБАСПРОМХІММОНТАЖ» (код ЄДРІІОУ 38177328, адреса місцезнаходження: вул. Під`їздна, 11, м. Слов`янськ, Донецька область, 84122), датою та часом, що зафіксовані у першій квитанції щодо цієї податкової накладної.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОНБАСПРОМХІММОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 38177328, адреса місцезнаходження: вул. Під`їздна, 11, м. Слов`янськ, Донецька область, 84122) судові витрати в розмірі 2 102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 43142826. місцезнаходження: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59).

Вступну та резолютивну частини даного рішення прийнято та підписано у нарадчій кімнаті 01 лютого 2021 року.

Повне судове рішення складене 11 лютого 2021 року.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на дане рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя С.І. Бабіч

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2021
Оприлюднено05.03.2021
Номер документу95306079
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/12041/20-а

Ухвала від 05.06.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 20.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 17.09.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 14.05.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Ухвала від 26.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Едуард Геннадійович

Рішення від 01.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

Рішення від 01.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

Ухвала від 28.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні