Постанова
від 10.03.2021 по справі 420/7933/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 березня 2021 р.м.ОдесаСправа № 420/7933/20 Головуючий в 1 інстанції: Стефанов С.О.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Джабурія О.В.

суддів - Вербицької Н.В.

- Кравченка К.В.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2020 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській, Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про визнання протиправним та скасування рішення №25106 від 04.02.2020 року та зобов`язати зареєструвати податкові накладні, -

ПОЗОВНІ ВИМОГИ ТА

НАСЛІДКИ ВИРІШЕННЯ ПОЗОВУ СУДОМ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ

До Одеського окружного адміністративного суду 19 серпня 2020 року надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в Одеській області, Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якому позивач просить:

1) визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.02.2020 року №25106 про відповідність товариства з обмеженою і відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" п.8 Критеріїв ризиковості платника податку;

2) зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків;

3) зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" датою подання на реєстрацію:

- №7 від 19 листопада 2019 року;

- №8 від 21 листопада 2019 року;

- №9 від 22 листопада 2019 року;

- №19 від 25 листопада 2019 року;

- №17 від 28 листопада 2019 року;

- №12 від 28 листопада 2019 року;

- №1 від 02 грудня 2019 року;

- №2 від 03 грудня 2019 року;

- №5 від 03 грудня 2019 року;

- №3 від 04 грудня 2019 року;

- №18 від 20 грудня 2019 року;

- №3 від 09 квітня 2020 року;

- №4 від 10 квітня 2020 року;

- №10 від 15 квітня 2020 року;

- №8 від 15 квітня 2020 року.

4) стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області судові витрати, що складаються з суми сплаченого судового збору в розмірі 4 204 (чотири тисячі двісті чотири) гривні 00 коп. та суми витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 28 000 (двадцять вісім тисяч) гривень 00 коп.

В обґрунтування своєї правової позиції позивач зазначив наступне.

На виконання вимог, визначених чинним податковим законодавством України, ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як платником податку на додану вартість, дотримано усіх процедур щодо складання, подання та реєстрації податкових накладних. Однак, в порушення законних прав позивача, податковим органом було неправомірно зупинено реєстрацію, поданих податкових накладних.

Так, позивач вказує на те, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено, які саме недоліки мають відповідні податкові накладні та які конкретно документи слід додати. Крім того, у квитанціях не міститься жодної інформації стосовно відповідного рішення Комісії Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до якого ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" віднесене до ризикових платників податків.

Зі змісту доданих квитанцій неможливо встановити, якому саме із показників пп.1.6 п.1 Критеріїв, що слугував підставою для зупинення реєстрації ПН, відповідає ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", натомість вживання контролюючим органом загального посилання на пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, як в даному випадку, є неконкретизованим, що, у свою чергу, суперечить встановленим п.12 та п.13 Порядку №117 вимогам.

Позивач вважає, що з метою забезпечення визначеності у податковому правозастосуванні та зважаючи на необхідність застосування принципу належного урядування при здійсненні суб`єктами владних повноважень своїх функцій, контролюючий орган у квитанціях про зупинення податкових накладних у зв`язку зі встановленням ризиковості платника податків за вищевказаними Критеріями, зобов`язаний був не лише зазначити загальний пункт або підпункт таких Критеріїв, на підставі яких зупинено реєстрацію ПН в ЄРПН, а й вказати безпосередньо реєстраційний номер цих Критеріїв та дату їх прийняття, а також розрахований показник за кожним критерієм, якому, на його думку, відповідає позивач. Невиконання контролюючим органом зазначеної вимоги призводить до обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких документів на власний розсуд.

Крім того, позивач звертає увагу, що протягом періоду подання для реєстрації поданих накладних у ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" були відсутні жодні з наведених Порядком №557 підстав для припинення Договору про визнання електронних документів.

Також, позивач наголошує, що висновок контролюючого органу щодо віднесення до критеріїв ризиковості платника податків Комісією Головного управління ДПС України в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є лише його припущеннями. Отже, на думку позивача, реальність господарських операцій між позивачем та контрагентами підтверджені належним чином складеними первинними документами, укладення правочинів спрямоване на настання реальних правових наслідків, відповідні господарські операції відповідають економічному змісту і діловій меті діяльності ТОВ "ВКФ" "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" та його контрагентів, а відтак оскаржувані позивачем рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Відзив відповідачів на позовну заяву обґрунтовано наступним.

ГУ ДПС в Одеській області та Державна податкова служба України не визнають позовні вимоги ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" та зазначають, що pгідно п.74.3 ст.74 ПК України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.

За наслідками податкового аналізу наявної податкової інформації ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" було включено до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, про що 04.02.2020 року позивачу було направлено рішення №25106.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №7 від 19.11.2019 року, №8 від 21.11.2019 року, №9 від 22.11.2019 року, №19 від 25.11.2019 року, №17 від 28.11.2019 року, №1 від 02.12.2019 року, №2 від 03.12.2019 року, №5 від 03.12.2019 року, №3 від 04.12.2019 року, №18 від 20.12.2019 року, №3 від 09.04.2020 року, №4 від 10.04.2020 року, №10 від 15.04.2020 року, №8 від 15.04.2020 року датою подання на реєстрацію до ДПС України відповідачі зазначають, що згідно пункту 20 Порядку №1246, у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З урахуванням викладеного, відповідачі вважають, що правові підстави для зобов`язання ДПС України здійснити реєстрацію спірних податкових накладних саме датою їх доставлення до ДПС України відсутні.

Справу розглянуто за правилами спрощеного провадження.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2020 року в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" (вул. Івана Франко, буд.55, м. Одеса, 65049, код ЄДРПОУ 38848635) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Одеса, 04053, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370), Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) про визнання протиправним та скасування рішення №25106 від 04.02.2020 року та зобов`язати зареєструвати податкові накладні відмовлено.

На вказане рішення суду товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подало апеляційну скаргу. Апелянт просить скасувати рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2020 року та ухвалити нове рішення про задоволення позовних вимог у повному обсязі. Апелянт в своїй апеляційній скарзі зазначає, що судом першої інстанції при ухваленні рішення порушені норми матеріального права, у зв`язку з чим, на думку апелянта, рішення є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.

Згідно до вимог ст.311 КАС України суд апеляційної інстанції закінчив розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню частково з наступних підстав.

КОЛЕГІЯ СУДДІВ ВСТАНОВИЛА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" (код ЄДРПОУ 38848635) є юридичною особою, яка зареєстрована 10 вересня 2013 року, про що до ЄДР внесено запис №1 556 102 0000 047454. ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" взято на податковий облік у ГУ ДПС в Одеській області, Південному управлінні у м. Одесі, Київська ДПІ (Київський район м. Одеси) за номером 8757. Також, ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" взято на облік як платника єдиного внеску за номером 9049. Основним видом діяльності ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" є електромонтажні роботи (43.21) (т.1 а.с.25-28).

ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" зареєстровано платником податку на додану вартість за ІПН 388486315516. При цьому, згідно з Витягом щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ №166605, ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", загальна сума податку на додану вартість, на яку Товариство може зареєструвати податкові накладні, складає 625 385 (шістсот двадцять п`ять тисяч гривень триста вісімдесят п`ять) гривень 59 коп. (т.1 а.с.29).

30 січня 2015 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ2 отримало дозвіл №053.15.51, виданий Територіальним управлінням Держгірпромнагляду в Одеській області, на виконання робіт підвищеної небезпеки з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування, реконструкції устаткування підвищеної небезпеки (електричне устаткування електричних станцій та мереж, технологічне електрообладнання напругою понад 1000 В - до 110 кВ включно); на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В (до 110 кВ включно), дію якого було продовжено до 29 січня 2025 року, на підставі заяви від 11.02.2020 року за №2048/01-32 (т.1 а.с.30-31).

На проведення господарської діяльності з будівництва об`єктів IV і V категорій складності ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" отримано ліцензію за №2013031377, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на підставі рішення №37-Л від 11.10.2016 року зі строком дії до 11.10.2021 року (т.1 а.с.32-33).

06 листопада 2019 року між товариством з обмеженою відповідальністю "ОДЕСА- МОТОР-СЕРВІС", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРЕОЮГ", як підрядником, укладено Договір на виконання робіт №611/19, за яким замовник доручив, а виконавець зобов`язався поставити обладнання, матеріали та виконати власними або залученими силами електромонтажні роботи із внутрішнього електропостачання та поставити обладнання і матеріали на об`єкт, що знаходиться за адресою: 65085, м. Одеса, вул. Тираспольське шосе, 16, згідно з Додатком №1 (т.1 а.с.79).

За виконання електромонтажних робіт та постачання обладнання і матеріалів на об`єкт 19 листопада 2019 року замовник сплатив на розрахунковий рахунок підрядника грошову суму у розмірі 29 836 (двадцять дев`ять тисяч вісімсот тридцять шість) гривень 14 коп., в тому числі суму ПДВ - 4 972 (чотири тисячі дев`ятсот сімдесят дві) гривні 69 коп.

У зв`язку з вищезазначеним, ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРЕОЮГ" подало на реєстрацію податкову накладну за №7 від 19.11.2019 року (т.1 а.с.81), яку, згідно з квитанцією №1 від 12.12.2019 року, не було прийнято за підставою: "відсутній укладений з платником Договір про визнання електронних документів, який визначає права та обов`язки сторін в процесі електронного документообігу" (т.1 а.с.82).

20 листопада 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРЕОЮГ" було подано Заяву на приєднання №1 до Договору про визнання електронних документів №1532001 від 10 вересня 2019 року (т.1 а.с.77), яку згідно квитанції №2 від 22.11.2019 року було прийнято контролюючим органом (т.1 а.с.78).

21 листопада 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ШИРЯЄВО ХЛІБ", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як виконавцем, укладено Договір підряду № ЕТЛ-2111/2019 (т.1 а.с.83-84).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручив, а виконавець прийняв на себе виконання робіт по випробуванню електроустановок 0,4 кВ.

Згідно з вимогами п.3.1. Договору, вартість робіт склав 2 950 (дві тисячі дев`ятсот п`ятдесят) гривень 00 коп., в тому числі ПДВ 20% - 491 (чотириста дев`яносто одна) гривня 67 коп.

В свою чергу, виконавцем було виконано умови Договору у повному обсязі, що підтверджується Актом надання послуг №81 від 30.11.2019 року, за що замовником було оплачено повну суму договірної ціни на розрахунковий рахунок ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" (т.1 а.с.85).

У зв`язку з вищезазначеним, 16 січня 2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРЕОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за №8 від 21.11.2019 року (т.1 а.с.84), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 16.01.2020 року та присвоєно реєстраційний №9331084619. Проте реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.87).

06 липня 2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ІЛЛІЧІВСЬКЗОВНІШТРАНС", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як виконавцем, укладено Договір підряду №ЕТЛ-607/2018 (т.1 а.с.88-89).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручив, а виконавець прийняв на себе виконання робіт по випробуванням електроустаткування за наступним кодом ДК 021:2015:71630000-3 "Послуги з технічного огляду та випробувань".

22 листопада 2019 року, згідно з Актом надання послуг №99, ТОВ "ІЛЛІЧІВСЬКЗОВНІШТРАНС" здійснило часткову оплату робіт з випробування електроустаткування у розмірі 2 576 (дві тисячі п`ятсот сімдесят шість) гривень 60 коп., в тому числі суму ПДВ - 429 (чотириста двадцять дев`ять) гривень 43 коп. (т.1 а.с.90).

У зв`язку з вищезазначеним, 16 січня 2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за №9 від 22.11.2019 року (т.1 а.с.91), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 16.01.2020 року та присвоєно реєстраційний № 9331081876. Проте реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам вимог пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.92).

09 вересня 2019 року між Приватним підприємством "АРДО", як генпідрядником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як субпідрядником, укладено Договір субпідряду на виконання робіт №0909/19 (т.1 а.с.93-104).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, генпідрядник доручає, а субпідрядник забезпечує, відповідно до умов Договору, виконати роботи на нове будівництво об`єкту комплексу будівель та споруд: фотогальванічна електростанція "Теплична" потужністю 10 МВт по вул. Самойловича, 46.

Згідно до умов Договору, вартість будівельно-монтажних робіт зазначається у рахунках, виставлених генпідряднику субпідрядником, згідно із об`ємом робіт, що необхідно виконати.

У зв`язку з вищезазначеним, 28 листопада 2019 року Товариством виконано роботи за вищезазначеним Договором на грошову суму у розмірі 1 802 520 (один мільйон вісімсот дві тисячі п`ятсот двадцять) гривень 00 коп., що включає суму ПДВ у розмірі - 300 420 (триста тисяч чотириста двадцять) гривень 00 коп.

У зв`язку з оплатою виконаних робіт та першою подією (виконання робіт на суму 1 802 520 (один мільйон вісімсот дві тисячі п`ятсот двадцять) гривень 00 коп., 30 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за №17 від 28.11.2019 року (т.1 а.с.105), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією № 1 від 10.01.2020 року та присвоєно реєстраційний №9316696949. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.106).

20 грудня 2019 року на рахунок ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" надійшла часткова оплата виконаних робіт від ПП "АРДО" у розмірі 2 504 955 (два мільйони п`ятсот чотири тисячі дев`ятсот п`ятдесят п`ять) гривень 00 коп., що включає суму ПДВ - 417 492 (чотириста сімнадцять тисяч чотириста дев`яносто дві) гривні 50 коп.

На виконання Договору субпідряду на виконання робіт №0909/19 від 09.09.2019 року сторонами було підписано Акт надання послуг (виконання робіт) №89 від 28.11.2019 року на суму 9 712 462 (дев`ять мільйонів сімсот дванадцять тисяч чотириста шістдесят дві) гривні 50 коп. Згідно з Актом, замовник претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт не мав (т.1 а.с.109).

18 лютого 2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за №18 від 20.12.2019 року (т.1 а.с.107), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 18.02.2020 року та присвоєно реєстраційний №9334455027. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як вказана податкова накладна відповідає вимогам п.8 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.108).

22 листопада 2019 року між ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як постачальником, та Товариством з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕННА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", як покупцем, укладено Договір поставки №2211/19, за умовами якого постачальник зобов`язується поставити покупцеві товар, що визначений у п.1.2. Договору, вільний від прав та претензій третіх осіб, а покупець зобов`язується прийняти товар і оплатити його вартість, на умовах визначених Договором (т.1 а.с.110-113).

Так, згідно з вимогами п.1.2. Договору, під товаром для цілей цього Договору сторони розуміють: металопластикові вироби. Вид, номенклатура, асортимент, кількість та вартість товару визначається сторонами відповідно до погоджених постачальником заявок на поставку товару, накладних, рахунків-фактур (рахунків), та/або специфікацій, підписаних представниками сторін.

Відповідно до Специфікації №1 від 22.11.2019 року, постачальник передав у власність покупця товар, а саме: перегородку металопластикову у кількості 3,22 м2 за ціною 13 798 (тринадцять тисяч сімсот дев`яносто вісім) гривень 34 коп., в тому числі ПДВ - 2 299 (дві тисячі двісті дев`яносто дев`ять) гривень 72 коп. (т.1 а.с.112).

10 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" видало видаткову накладну №97, яка підтвердила проведену оплату товару (т.1 а.с.114).

У зв`язку з вищезазначеним, 30 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано податкову накладну за №1 від 02.12.2019 року (т.1 а.с.115), яку було прийнято податковим органом, з квитанцією №1 від 10.01.2020 року та присвоєно реєстраційний № 9316719188. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.116).

09 вересня 2019 року між приватним підприємством "КІРОВОГРАДБУДРЕСУРС", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як генеральним підрядником, укладено Договір генерального підряду № 09/09 (т.1 а.с.117-129).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручив, а генеральний підрядник на замовлення та за кошти замовника зобов`язався власними або залученими силами і засобами виконати роботи з будівництва об`єкту відновлювальних джерел енергії (сонячної електростанції) по просп. Інженерів в м. Кропивницькому Кіровоградської області, піковою потужністю 4,555 МВт, кадастровий номер земельної ділянки: 3510100000:19:235:0005, площею 6,6867 га. та передати об`єкт замовнику в обумовлені, а замовник зобов`язується передати генпідряднику фронт робіт (будівельний майданчик), прийняти та оплатити виконані робити.

25 листопада 2019 року ПП "КІРОВОГРАДБУДРЕСУРС" на підставі Акту надання послуг № 85 від 25.11.2019 року користь ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" перерахувало грошові кошти у розмірі 1 000 000 (один мільйон) 00 коп., в тому числі 166 666 (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 коп. (т.1 а.с.130).

У зв`язку з вищезазначеним, 18 лютого 2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за № 19 від 25.11.2019 року (т.1 а.с.131), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 18.02.2020 року та присвоєно реєстраційний №9334455116. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як вказана податкова накладна відповідає вимогам п.8 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.132).

20 листопада 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРЕОЮГ" було подано Заяву на приєднання №1 до Договору про визнання електронних документів №1532001 від 10 вересня 2019 року (т.1 а.с.77), яку згідно квитанції №2 від 22.11.2019 року було прийнято контролюючим органом (т.1 а.с.78).

18 вересня 2019 року між приватним підприємством "КІРОВОГРАДБУДРЕСУРС", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як генеральний проектувальник, уклали Договір на виконання проектних робіт № 18_09 (т.1 а.с.133-141).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручив, а генеральний проектувальник на замовлення та за кошти замовника зобов`язався власними або залученими силами і засобами виконати проектні роботи на нове будівництво об`єкту "Нове будівництво об`єкту відновлювальних джерел енергії (сонячної електростанції) по просп. Інженерів в м. Кропивницькому Кіровоградської області".

Відповідно до Акту надання послуг №101 від 03.12.2019 року, за проектні роботи замовник сплатив грошову суму у розмірі 326 500 (триста двадцять шість тисяч п`ятсот) гривень 00 коп., в тому числі ПДВ - 54 416 (п`ятдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять) гривень 67 коп. (т.1 а.с.142).

30 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за №2 від 03.12.2019 року (т.1 а.с.143), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 10.01.2020 року та присвоєно реєстраційний №9316719793. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.144).

28 серпня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕКО ЕНЕРДЖИ ПРО", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як генеральним проектувальником, укладено Договір авторського нагляду № 1/АН (т.1 а.с.145-148).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручив, а генеральний проектувальник зобов`язався за плати здійснювати авторський нагляд за будівництвом фотогальванічної електростанції "Теплична" потужністю 10 МВТ по вул. Самойловича, 46".

Згідно з вимогами п.2.1. Договору, загальна договірна вартість робіт, що виконується за цим Договором, становить 3 000 (три тисячі) гривень 00 коп., в тому числі ПДВ - 500 (п`ятсот) гривень 00 коп.

Так, вищезазначені роботи з авторського нагляду були виконані в повному обсязі, що підтверджується Актом наданих послуг №90 від 02.12.2019 року, за що замовником на розрахунковий рахунок було сплачено повну грошову суму, обумовлену сторонами (т.1 а.с.148).

У зв`язку з вищезазначеним, 30 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано на реєстрацію податкову накладну за №5 від 03.12.2019 року (т.1 а.с.149), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 10.01.2020 року та присвоєно реєстраційний №9316699643. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.150).

09 липня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ЕКО ЕНЕРДЖИ ПРО", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як підрядником укладено Договір на виконання проектних робіт № 0907/2019, відповідно до умов замовник доручив, а генеральний проектувальник на замовлення та за кошти замовника зобов`язується власними або залученими силами і засобами виконати проектні роботи на нове будівництво об`єкту "Нове будівництво комплексу будівель та споруд: фотогальванічна електростанція "Теплична" піковою потужністю 13,290 МВт по вул. Самойловича, 462 (надалі іменуються "Проектні роботи" або 2Роботи"). Місце розташування: м. Миколаїв, Корабельний район, вул. Самойловича, 46, кадастровий номер земельної ділянки: 4810136600:07:029:0010 (200 000 (двісті тисяч) кв.м.), згідно з переліком робіт, що доручаються до виконання генеральному проектувальнику (т.1 а.с.151-159).

Роботи за вищевказаним Договором були оплачені 28 листопада 2019 року у розмірі 326 700 (триста двадцять шість тисяч сімсот) гривень 00 коп., в тому числі ПДВ - 54 450 (п`ятдесят чотири тисячі чотириста п`ятдесят) гривень 00 коп.

09 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подало на реєстрацію податкову накладну №12 від 28.11.2019 року (т.1 а.с.160), яку, згідно з квитанцією №1 від 09.12.2019 року, не прийнято, з зазначенням підстави: "відсутній укладений з платником Договір про визнання електронних документів, який визначає права та обов`язки сторін в процесі електронного документообігу" (а.с.161).

20 листопада 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРЕОЮГ" було подано Заяву на приєднання №1 до Договору про визнання електронних документів №1532001 від 10 вересня 2019 року (т.1 а.с.77), яку згідно квитанції №2 від 22.11.2019 року було прийнято контролюючим органом (т.1 а.с.78).

21 травня 2018 року між приватним акціонерним товариством "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАШИНОБУДУВАННЯ", як замовником, та ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як підрядником, укладено Договір на проведення робіт №2105/18 (т.1 а.с.162-164).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручив, а підрядник зобов`язався виконати власними або залученими силами роботи із пошуку місця пошкодження КЛ РП4-ТП5.

Відповідно до Акту надання послуг №95 від 04.12.2019 року, виконавцем були проведені роботи на виконання Договору №2105/18, а саме: пошук місця пошкодження КЛ РП4-ТП5, за які замовником було сплачено 2 000 (дві тисячі) гривень 00 коп., з сумою ПДВ - 400 (чотириста) гривень 00 коп. (а.с.165), що також підтверджується рахунком на оплату № 104 від 03.12.2019 р. (т.1 а.с.166).

30 грудня 2019 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" подано податкову накладну за №3 від 04.12.2019 року, яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 10.01.2020 року та присвоєно реєстраційний № 9316724682. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як податкова накладна відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.168).

18 лютого 2020 року між ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як підрядником, та Товариством з обмеженою відповідальністю "НА МЕЩАНСКОЙ", як замовником, було укладено Договір на проектування №3 (т.1 а.с.169-171).

Згідно з вказаним Договором, замовник доручає, а підрядник зобов`язується виконати власними силами або залученими силами роботи з проектування зовнішнього електропостачання об`єкта: будівництво багатоповерхового житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення, що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Бориса Літвака, буд. 36.

Так, підрядником виконано роботи за вищезазначеним Договором, що підтверджується Актами наданих послуг №29 від 09.04.2020 року (т.1 а.с.172), №32 від 10.04.2020 року (т.1 а.с.173) та №38 від 15.04.2020 року (т.1 а.с.174). На виконання взятих на себе за вищезазначеним Договором зобов`язань ТОВ "НА МЕЩАНСКОЙ" 15.04.2020 року сплатило на рахунок підрядника, ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", грошові кошти у розмірі 21 000 (двадцять одна тисяча) гривень 00 коп., що було повно відображено в поданих позивачем податкових накладних.

30 квітня 2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" було подано на реєстрацію:

- податкову накладну №3 від 09.04.2020 року (т.1 а.с.175), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 30.04.2020 року та присвоєно реєстраційний №9093981382. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як вказана податкова накладна відповідає вимогам п.8 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.176);

- податкову накладну №4 від 10.04.2020 року (т.1 а.с.177), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 30.04.2020 року та присвоєно реєстраційний № 9093949246. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як вказана податкова накладна відповідає вимогам п.8 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.178);

- податкову накладну №10 від 15.04.2020 року (т.1 а.с.178), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією № 1 від 30.04.2020 року та присвоєно реєстраційний №9094519708. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як вказана податкова накладна відповідає вимогам п.8 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.179).

06 лютого 2020 року між ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як виконавцем, та товариством з обмеженою відповідальністю "ХРИСТИНІВСЬКЕ ХПП", як замовником, було укладено Договір підряду № ЕТЛ-602/2020 (т.1 а.с.179-180).

Відповідно до вимог п.1.1. Договору, замовник доручає, а виконавець приймає на себе виконання робіт по випробуванням електроустаткування за наступним кодом ДК 021:2015:71630000-3 "Послуги з технічного огляду та випробувань".

Згідно з вимогами п.3.1. Договору, вартість робіт склала 20 000 (двадцять тисяч) гривень 00 коп., включно з ПДВ 20% - 3 333 (три тисячі триста тридцять три) 33 коп. У зв`язку з цим, 15 квітня 2020 року ТОВ "ХРИСТИНІВСЬКЕ ХПП" сплатило на розрахунковий рахунок позивача оплату за Договором у повному обсязі.

Відповідно до Акту наданих послуг №9 від 15.04.2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" виконав роботи, передбачені Договором підряду №ЕТЛ-602/2020 від 06.02.2020 року. При цьому, замовник претензій по об`єму, якості та строкам виконання робіт не мав (т.1 а.с.181).

28 квітня 2020 року ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" було подано на реєстрацію податкову накладну №8 від 15.04.2020 року (т.1 а.с.182), яку було прийнято податковим органом, згідно з квитанцією №1 від 28.04.2020 року та присвоєно реєстраційний №9091857076. Проте, реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до вимог п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, так як вказана податкова накладна відповідає вимогам п.8 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.183).

04 лютого 2020 року Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника №25106 (т.1 а.с.184).

Зазначеним Рішенням Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі пункту 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 включено позивача до переліку ризикових підприємств відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. У якості причини внесення позивача до категорії "ризикових" платників податків у Рішенні №25106 від 04.02.2020 року, у графі "Податкова інформація (заповнюється у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку)" міститься прочерк.

Не погодившись з вищевказаним рішенням про відповідність ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" п.8 Критеріїв ризиковості платника податків, а також враховуючи те, що спірні податкові накладні повинні бути зареєстровані датою їх подання на реєстрацію, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду.

ЗАСТОСУВАННЯ НОРМ ПРАВА

Вимогами ч.1 ст.2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до вимог ч.2 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Керуючись положеннями вищевказаних законів, Кодексом та контекстом Конституції України можна зробити висновок, що однією з найважливіших тенденцій розвитку сучасного законодавства України є розширення сфери судового захисту, в тому числі судового контролю за правомірністю і обґрунтованістю рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів зазначає та враховує наступне.

Відповідно до вимог п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з вимогами п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п.201.1 цієї статті та/або п.192.1 ст.192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до вимог п.201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно з вимогами п.201.16 ст.201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (що набрала чинності з 01.02.2020) затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до вимог п.2 Порядку 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп. "а" або "б" п.185.1 ст. 185, пп. "а" або "б" п.187.1 ст.187, абз. 1 п.201.1, 201.7, 201.10 ст.201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з вимогами п.5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Додатками №1 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість.

Так, Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, зокрема: п.8 У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

При цьому, Додатком №4 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Бланк рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку містить обов`язкове для заповнення поле "податкова інформація (заповнюється у разі відповідності п.8 Критеріїв ризиковості платника податку)".

З оскаржуваного рішення відповідача від 04.02.2020 року №25106 про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку вбачається, що підставою для віднесення позивача до п.8 Критеріїв ризиковості платника податків зазначено "п.8 Критеріїв ризиковості платника податку".

Отже, оспорюване рішення не містять належних обґрунтувань підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку, а відповідачем не було наведено належних обґрунтувань щодо наявності передбачених законодавством підстав для віднесення позивача до переліку платників податків з ознаками ризиковості, як і не надано доказів наявності податкової інформації, що свідчила б про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланнями на відповідні документи, тобто вказане рішення не можна визнати таким, що відповідає вимогам ч.2 ст.2 КАС України.

Аналогічний висновок щодо застосування норм права викладений у постанові Верховного Суду від 05.01.2021 року у справі №640/11321/20, який підлягає застосуванню до спірних правовідносин.

ОБҐРУНТУВАННЯ ДОВОДІВ СТОРІН

Вирішуючи справу та задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що дії ГУ ДПС щодо винесення рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №25106 від 04.02.2020 року (за результатами якої не приймалось рішення про відмову в реєстрації податкової накладної) не породжують правових наслідків для ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" і не порушують його права, оскільки така податкова інформація на підставі якої позивача віднесено до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку є службовою та використовується органами ДПС для здійснення функції податкового контролю. Як зазначає суд першої інстанції, внесення до інформаційних систем податкової інформації щодо відповідності позивача критеріям ризиковості є одним із заходів зі збирання, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на відповідача функцій і завдань; протокол засідання комісії не є рішенням контролюючого органу, яке змінює правовий статус позивача.

Отже, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що заявлені позивачем вимоги адміністративного позову про визнання протиправним та скасування рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.02.2020 року №25106 про відповідність товариства з обмеженою і відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" п.8 Критеріїв ризиковості платника податку є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Також, суд першої інстанції дійшов висновку про те, що позовні вимоги ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ2 у частині зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати спірні податкові накладні є передчасними, а тому задоволенню не підлягають.

Однак, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

В даному випадку рішення контролюючого органу від 04.02.2020 року №25106, яким ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податків, не містить ні юридичних, ні фактичних мотивів кваліфікації заявника як ризикового платника податків.

В свою чергу, згідно положень Порядку №1165 вирішенню Комісією регіонального рівня питання відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника ПДВ має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, потім моніторинг платника податку, податкової накладної/ розрахунку коригування. При цьому, встановленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.

Однак, в ході розгляду справи судом першої інстанції було встановлено, що оскаржуване позивачем рішення № 25106 від 04.02.2020 року комісією регіонального рівня прийнято не за наслідками подання ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації, що має передувати моніторингу платника податку, моніторингу такої накладної/ розрахунку коригування, а на підставі наявної податкової інформації у вигляді податкового аналізу, що отримана з баз даних ДПС.

Крім того, рішення №25106 від 04.02.2020 року не містить розшифровку, яка саме податкова інформація слугувала підставою для віднесення позивача до переліку ризикових платників податку.

Зазначене не відповідає положенням Порядку № 1165 від 11.12.2019 року.

З огляду на викладене, колегія суддів дійшла висновку про протиправність рішення №25106 прийнятого Комісією регіонального рівня 04.02.2020 року та наявності підстав для його скасування.

При цьому, колегія суддів вважає обґрунтованими вимоги позивача вимог ТОВ "Транс Сервіс Трейд" вимог щодо зобов`язання Головного управління ДПС в Одеській області виключити товариство з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, з огляду на положення п.6 Порядку № 1165 від 11.12.2019 року, та вважає, що такий спосіб захисту порушених прав позивача є належним та ефективним.

В свою чергу відповідач не надав до суду жодного доказу та не навів жодного належного обґрунтування у підтвердження правомірності прийнятого рішення від 04.02.2020 року №25106.

Посилання контролюючого органу на наявність у податкового органу права на збір та використання податкової інформації, яке не заперечується судом, не може нівелювати встановлену Порядком №1165 процедуру, яка передує прийняттю рішення про відповідність платника критеріям ризиковості.

Стосовно вимоги про реєстрацію податкових накладних у ЄРПН, колегія суддів зазначає наступне.

У період подання позивачем податкових накладних №7 від 19 листопада 2019 року; №8 від 21 листопада 2019 року; №9 від 22 листопада 2019 року; №19 від 25 листопада 2019 року; №17 від 28 листопада 2019 року; №12 від 28 листопада 2019 року; №1 від 02 грудня 2019 року; №2 від 03 грудня 2019 року; №5 від 03 грудня 2019 року; №3 від 04 грудня 2019 року; №18 від 20 грудня 2019 року, діяв Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою КМУ №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 21.02.2018 року (далі - Порядок №117), відповідно до п.п. 3, 4 п.13 якого: "У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, зокрема, зазначаються: критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі".

Згідно п.п.14-15 Порядку №117: "14. Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. 15. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування".

У період подачі позивачем на реєстрацію податкових накладних №3 від 09 квітня 2020 року; №4 від 10 квітня 2020 року; №10 від 15 квітня 2020 року; №8 від 15 квітня 2020 року діяв Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ №1165 від 11.12.2019 року (далі - Порядок №1165), згідно п.10-11 якого "10. У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації; 11. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зокрема зазначаються: критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації."

Колегія суддів зазначає, що ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", як платником податку на додану вартість, дотримано усіх процедур щодо складання, подання та реєстрації усіх перелічених податкових накладних, цей факт не був спростований податковим органом в суді 1 інстанції. Однак, в порушення законних прав ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ", податковим органом було неправомірно зупинено реєстрацію поданих ПН на підставі п.1.6. п.1 "Критеріїв ризикованості платника податку", а з початку 2020 року зупинено реєстрацію подальших ПН на підставі п.8 "Критеріїв ризикованості платника податку".

Згідно до вимог п.49.13 ст.49 ПК України, у разі якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови контролюючим органом (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання контролюючим органом.

З урахуванням неправомірності відмови позивачу у реєстрації податкових накладних: №7 від 19 листопада 2019 року; №8 від 21 листопада 2019 року; №9 від 22 листопада 2019 року; №19 від 25 листопада 2019 року; №17 від 28 листопада 2019 року; №12 від 28 листопада 2019 року; №1 від 02 грудня 2019 року; №2 від 03 грудня 2019 року; №5 від 03 грудня 2019 року; №3 від 04 грудня 2019 року; №18 від 20 грудня 2019 року; №3 від 09 квітня 2020 року; №4 від 10 квітня 2020 року; №10 від 15 квітня 2020 року - у ЄРПН, колегія суддів вважає, що позов у даній частині вимог слід задовольнити та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні у ЄРПН.

Також апелянт просить стягнути витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 28 000, 00 грн. та 12 000, 00 грн., посилаючись на те, що за умовами пункту 3.1. договору про надання правничої допомоги №33/20 від 23 жовтня 2020 року, укладеного між ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" та адвокатом Зудовою В.В. розмір гонорару адвоката за вивчення матеріалів справи, їх правовий аналіз, складання апеляційної скарги, можливих заяв та клопотань по справі, участі у судових засіданнях, якщо явку сторін визнають обов`язковою, - складає 12 000 грн., які було оплачено ТОВ "ВКФ "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" 23 жовтня 2020 року, про що свідчить оригінал електронної квитанції про зарахування коштів на банківський рахунок адвоката. Сторона позивача вважає, що, оскільки оплата витрат на правничу допомогу адвоката документально підтверджена та розрахована виходячи з вимог чинного законодавства, просить суд задовольнити вимогу позивача про стягнення судових витрат, понесених у зв`язку із переглядом справи у суді апеляційної інстанції.

На підтвердження суми витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 28 000 грн. позивач надав: договір №65/2020-ПД про надання правової допомоги від 07 серпня 2020 року, що був укладений між позивачем і адвокатом Іскра С.Л. (т.1 а.с.187-191).

Інших доказів на підтвердження вищезазначеного позивачем не надано.

Крім того, позивачем до суду надано: ордер адвоката серії ОД №423797 від 23.1.2020 року; копія свідоцтва на право зайняття адвокатською діяльністю №2195 на ім`я Зудової Вікторії Володимирівни , виданий 27.04.2012 року; договір №33/20 про надання правової допомоги від 23 жовтня 2020 року, що був укладений між позивачем і адвокатом Зудовою В.В.; рахунок-фактура №33/20/1 від 23.10.2020 року на суму 12 000,00 грн.; платіжне доручення №679 від 23 жовтня 2020 року на суму 12000, 00 грн. (т.2 а.с.39-43).

Частиною 2 ст.134 КАС України передбачено, за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Відповідно до вимог ч.4 ст.134 КАС України, для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Згідно до вимог ч.5 ст.134 КАС України, витрати на правничу допомогу мають бути підтверджені належними доказами та бути співмірними із складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

Аналіз вищезазначених положень КАС України дає підстави вважати, що розмір таких витрат визначається на підставі доказів, підтверджуючих понесені стороною витрати та доказів, що підтверджують відповідність цих витрат фактично виконаній адвокатом роботі.

Відповідно до практики Європейського суду з прав людини, про що, зокрема, відзначено у пункті 95 рішення у справі Баришевський проти України (Заява № 71660/11), пункті 80 рішення у справі Двойних проти України (Заява № 72277/01), пункті 88 рішення у справі Меріт проти України (заява № 66561/01), заявник має право на відшкодування судових та інших витрат лише у разі, якщо доведено, що такі витрати були фактичними і неминучими, а їх розмір обґрунтованим.

Крім того, у пункті 154 рішення Європейського суду з прав людини у справі Lavents v. Latvia (заява 58442/00) зазначено, що згідно зі статтею 41 Конвенції Суд відшкодовує лише ті витрати, які, як вважається, були фактично і обов`язково понесені та мають розумну суму.

З урахуванням наведеного, колегія суддів вважає, що вимога позивача щодо відшкодування витрат на правову допомогу в сумі 12 000,00 грн. підлягає задоволенню.

Стосовно вимоги про відшкодування витрат на правову допомогу в розмірі 28 000,00 грн. задоволенню не підлягає, у зв`язку з непідтвердженням належними доказами.

Згідно до вимог ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Сума сплаченого позивачем судового збору в розмірі 4204,00 грн. за подання позову до суду першої інстанції (т.1 а.с.23-24) та сума судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 3153,00 грн. (т.2 а.с. 65) підлягає відшкодуванню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів пропорційно.

Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, в адміністративному процесі, як виняток із загального правила, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень встановлена презумпція його винуватості. Презумпція винуватості покладає на суб`єкта владних повноважень обов`язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.

Згідно до положень ст.317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення є, зокрема, недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи.

Враховуючи викладені обставини, колегія суддів приходить до висновку про необхідність скасування рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2020 року та прийняття нової постанови про задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 308; 311; 315; 317; 321; 322; 325 КАС України, суд апеляційної інстанції, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" задовольнити частково, рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2020 року - скасувати, ухвалити у справі №420/7933/20 нову постанову, якою частково задовольнити позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ".

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.02.2020 року №25106 про відповідність товариства з обмеженою і відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податків. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" датою подання на реєстрацію: №7 від 19 листопада 2019 року; №8 від 21 листопада 2019 року; №9 від 22 листопада 2019 року; №19 від 25 листопада 2019 року; №17 від 28 листопада 2019 року; №12 від 28 листопада 2019 року; №1 від 02 грудня 2019 року; №2 від 03 грудня 2019 року; №5 від 03 грудня 2019 року; №3 від 04 грудня 2019 року; №18 від 20 грудня 2019 року; №3 від 09 квітня 2020 року; №4 від 10 квітня 2020 року; №10 від 15 квітня 2020 року; №8 від 15 квітня 2020 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" (вул. І. Франко,55, м. Одеса, 65049, код ЄДРПОУ 38848635) судовий збір в розмірі 3678,50 грн. (три тисячі шістсот сімдесят вісім грн. 50 коп.) та судові витрати на правничу допомогу адвоката в розмірі 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 коп.).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 39292197) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "СПЕЦЕНЕРГОЮГ" (вул. І. Франко,55, м. Одеса, 65049, код ЄДРПОУ 38848635) судовий збір в розмірі 3678,50 грн. (три тисячі шістсот сімдесят вісім грн. 50 коп.) та судові витрати на правничу допомогу адвоката в розмірі 6 000,00 грн. (шість тисяч грн. 00 коп.).

В решті судове рішення залишити без змін.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення з підстав, передбачених статтею 328 КАС України.

Головуючий суддя Джабурія О.В. Судді Кравченко К.В. Вербицька Н.В.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.03.2021
Оприлюднено11.03.2021
Номер документу95408384
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/7933/20

Ухвала від 30.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 10.03.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 06.01.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 10.12.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Джабурія О.В.

Рішення від 16.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 16.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

Ухвала від 20.08.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стефанов С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні