П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 600/2205/20-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Лелюк О.П.
Суддя-доповідач - Полотнянко Ю.П.
11 березня 2021 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Полотнянка Ю.П.
суддів: Ватаманюка Р.В. Драчук Т. О. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Приватного підприємства "Алтей-фарм" на рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 грудня 2020 року у справі за адміністративним позовом Приватного підприємства "Алтей-фарм" до Головного управління ДПС у Чернівецькій області про визнання протиправними і скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И В :
в листопаді 2020 року ПП Алтей-Форм звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Чернівецькій області, в якому просило: визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення від 04 лютого 2020 року №0071965603 та податкову вимогу від 22 жовтня 2020 року №2043-13.
Рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду від 22.12.2020 у задоволенні позову відомовлено.
Не погоджуючись з вказаним рішенням позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та ухвалити нове, яким задовольнити позов.
На обґрунтування апеляційної скарги позивач зазначив, що у період з 2014 року по 2018 рік директор Приватного підприємства Алтей-Фарм Дудка Н.М., яка безпосередньо відповідає за підготовку та подачу звітності, перебувала на постійному лікуванні, що унеможливило своєчасну реєстрацію податкових накладних. Посилається на те, що позивач звертався до відповідача із заявою від 24.04.2019, в якій надав пояснення не реєстрації податкових накладних за період з 2017-2018 рр. та просив не нараховувати штрафні санкції, на що відповіді від ГУ ДФС у Чернівецькій області не отримав. Відповідач, як контролюючий орган, протягом 2015-2018 років не реагував на відсутність реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, не здійснював перевірки на предмет своєчасності реєстрації ПН.
Сторони в судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
01.03.2021 до суду надійшло клопотання відповідача про відкладення розгляду справи та призначення до розгляду в режимі відеоконференції, у зв`язку з тим, що представник відповідача на якого покладено обов`язок супроводження даної справи зайнятий в інших судових засіданнях, які проходитимуть 02.03.2021 у Чернівецькому окружному адміністративному суді.
Колегія суддів залишає вказане клопотання без задоволення, як таке, що є необгрунтованим. В даному випадку, жодних достатніх доказів в підтвердження існування вагомих обставин, що дійсно унеможливлюють явку представника податкового органу до суду апеляційної інстанції у м. Вінниці для участі у розгляді даної справи суду не надано. До того ж, колегією суддів враховується той факт, що податковий орган не позбавлений права направити в судове засідання іншу уповноважену особу.
Відповідно до ч.1 ст.205 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Згідно з ч.2 ст.313 КАС України неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.
Враховуючи зазначене, апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, відповідно до вимог ст. 311 КАС України.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, а також правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, з огляду на наступне.
Як встановлено судом першої інстанції, згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Приватне підприємство Алтей-Фарм зареєстроване як юридична особа з 05 листопада 2009 року із здійсненням основного виду діяльності 52.31.0 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами.
На підставі підпункту 19-1.1.1, підпункту 19-1.1.2 пункту 19-1.1 статті 19-1, підпункту 20.1.4, підпункту 20.1.19 пункту 20.1 статті 20, підпункту 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України головним державним інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб Чернівецького управління ГУ ДПС у Чернівецькій області Семко О.Д. проведено перевірку з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Перевірка проводилась 16 липня 2020 року, за результатами якої складено акт про результати камеральної перевірки своєчасності реєстрації податкових накладних ПП Алтей-Фарм (код ЄДРПОУ 36819801) №2052/24-13-56-03/36819801 від 16 липня 2020 року.
За результатами перевірки встановлено порушення пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України в частині несвоєчасної реєстрації податкових накладних, а саме:
- податкову накладну №1 від 31 липня 2017 року зареєстровано 19 червня 2020 року, кількість днів затримки 1039;
- податкову накладну №1 від 31 серпня 2017 року зареєстровано 19 червня 2020 року, кількість днів затримки 1008;
- податкову накладну №1 від 30 вересня 2017 року зареєстровано 19 червня 2020 року, кількість днів затримки 978;
- податкову накладну №1 від 30 квітня 2018 року зареєстровано 19 червня 2020 року, кількість днів затримки 766;
- податкову накладну №1 від 30 червня 2018 року зареєстровано 19 червня 2020 року, кількість днів затримки 705;
- податкову накладну №1 від 31 жовтня 2018 року зареєстровано 19 червня 2020 року, кількість днів затримки 582;
- податкову накладну №1 від 31 травня 2018 року зареєстровано 20 червня 2020 року, кількість днів затримки 736;
- податкову накладну №1 від 31 січня 2018 року зареєстровано 20 червня 2020 року, кількість днів затримки 856;
- податкову накладну №1 від 28 лютого 2018 року зареєстровано 22 червня 2020 року, кількість днів затримки 830;
- податкову накладну №1 від 31 липня 2018 року зареєстровано 22 червня 2020 року, кількість днів затримки 677;
- податкову накладну №1 від 31 грудня 2017 року зареєстровано 22 червня 2020 року, кількість днів затримки 889;
- податкову накладну №1 від 31 жовтня 2017 року зареєстровано 22 червня 2020 року, кількість днів затримки 950;
- податкову накладну №1 від 30 вересня 2018 року зареєстровано 22 червня 2020 року, кількість днів затримки 616;
- податкову накладну №1 від 30 листопада 2017 року зареєстровано 22 червня 2020 року, кількість днів затримки 920;
- податкову накладну №1 від 31 березня 2018 року зареєстровано 23 червня 2020 року, кількість днів затримки 800.
Згідно змісту акта камеральної перевірки вказані дані свідчать про порушення пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, за що статтею 120-1 розділу ІІ Податкового кодексу України передбачається відповідальність.
На підставі акта перевірки №2052/24-13-56-03/36819801 від 16 липня 2020 року відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення форми Н №0071965603 від 04 вересня 2020 року, яким за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201 та згідно зі статтею 120-1 ПК України, застосовано штраф у розмірі 216924,1 грн.
Крім цього, судом встановлено, що відповідно до відомостей з інтегрованої картки платника податків Приватного підприємства Алтей-Фарм у зв`язку із наявною переплатою в сумі 3959,13 грн сума податкового боргу станом на 21 жовтня 2020 року становить 212964,97 грн (216924,10 грн 3959,13 грн).
У зв`язку із тим, що станом на 21 жовтня 2020 року по Приватному підприємству Алтей-Фарм наявна сума податкового боргу з податку на додану вартість, Головним управлінням ДПС у Чернівецькій області виставлено податкову вимогу від 22 жовтня 2020 року №2043-13 на суму 212964,97 грн.
Не погоджуючись із вказаним податковим повідомленням-рішенням та вимогою позивач звернувся до суду з даним позовом.
Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що при прийнятті оскаржуваного податкового повідомлення-рішення №0071965603 від 04 вересня 2020 року та в подальшому при прийнятті оскаржуваної податкової вимоги від 22 жовтня 2020 року №2043-13, прийнятої згідно положень статті 59 ПК України, відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно пункту 201.2 статті 201 ПК України форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Покупцю товарів/послуг податкова накладна / розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та Про електронні довірчі послуги".
З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
У разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з пунктом 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв`язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою з урахуванням вимог, встановлених підпунктом 78.1.9 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, контролюючий орган зобов`язаний провести документальну перевірку зазначеного продавця для з`ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов`язань з податку за такою операцією.
Отже, складання податкової накладної та її реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена законодавцем як обов`язок. У разі порушення строків реєстрації податкової накладної застосовуються штрафні санкції згідно з ПК України.
У п. 201.10 ст. 201 ПК України також встановлено строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН.
У відповідності до пункту 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;
50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Згідно підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України, платник податків зобов`язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Таким чином, головною умовою для застосування штрафної санкції відповідно до вищезазначеної норми є відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Указаний факт надає право контролюючому органу провести перевірку та застосувати до платника податків фінансову відповідальність за виключенням випадку коли податкову накладну, що не надається отримувачу (покупцю), складено на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.
Водночас, для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.
Як встановлено з матеріалів справи, зокрема з акту про результати проведення камеральної перевірки №2052/24-13-56-03/36819801 від 16.07.2020, складені позивачем у липні 2017-березні 2018 податкові накладні зареєстровані в ЄРПН із порушенням граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, чим порушено п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України, за що статею 120-1 розділу ІІ ПК України передбачається відповідальність.
Позивач, у свою чергу не заперечує несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в ЄРПН, зазначених у акті камералньої перевірки, однак зазначає, що у період з 2014 року по 2018 рік директор Приватного підприємства Алтей-Фарм ОСОБА_1 , яка безпосередньо відповідає за підготовку та подачу звітності, перебувала на постійному лікуванні, що унеможливило своєчасну реєстрацію податкових накладних.
Однак, із наданих позивачем доказів слідує, що період перебування директора Приватного підприємства Алтей-Фарм ОСОБА_1 на стаціонарному лікуванні (з 17 листопада 2014 року по 22 грудня 2014 року, з 15 січня 2015 року по 04 лютого 2015 року, з 07 липня 2015 року по 17 липня 2015 року, з 18 березня 2016 року по 26 березня 2016 року, з 05 жовтня 2016 року по 17 жовтня 2016 року) передує (є суттєво відмінним) періоду виписки податкових накладних, зазначених у акті камеральної перевірки (липень 2017- березень 2018 року), та часу, протягом яких ці податкові накладні мали бути зареєстровані у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Доказів перебування директора Приватного підприємства Алтей-Фарм ОСОБА_1 саме на стаціонарному лікуванні саме в період часу з дати виписки податкових накладних, зазначених у акті камеральної перевірки, по граничний строк їх реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних позивачем не надано.
Доводи апелянта про те, що ОСОБА_1 з 18.10.2016 і до теперішнього часу знаходиться на диспансерному обліку в КМУ "Міська поліклініка №1" м.Чернівці та через травмовану ногу її пересування було обмеженим, колегія суддів відхиляє, оскільки вони не спростовують встановлені перевіркою порушення.
Крім того, суд першої інстанції правомірно визнав безпідтавними та необгрунтованими доводи позивача про те, що мали місце технічні проблеми з реєстрацією податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з цим позивач неодноразово усно звертався до посадових осіб відповідача з проханням надати йому технічну підтримку, однак система реєстрації податкових накладних висіла і далі, жодних позитивних змін при реєстрації податкових накладних не відбувалось, оскільки на їх підтвердження позивачем не було надано жодних належних та достовірних доказів у розумінні статей 73, 75 КАС України.
Позивачем, ні в суді першої інстанції, ані в суді апеляційної інстанції не надано доказів на підтвердження того, що ним вчинялись усі залежні від нього дії для своєчасної реєстрації зазначених у акті камеральної перевірки податкових накладних (виписані у липні 2017 березні 2018 року) у Єдиному реєстрі податкових накладних, а несвоєчасна їх реєстрація (червень 2020 року) пов`язана саме з протиправною поведінкою податкового органу.
Доводи апелянта про те, що відповідач, як контролюючий орган, протягом 2015-2018 років не реагував на відсутність реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, не здійснював перевірки на предмет своєчасності реєстрації ПН, колегія суддів відхиляє, оскільки вони не можуть слугувати правовою підставою для звільнення платника податків від відповідальності за допущене ним податкове правопорушення.
Оскільки за порушення термінів реєстрації податкових накладних встановлена відповідальність згідно з положеннями ст. 120-1 ПК України, то застосування такої відповідальності контролюючим органом до позивача не суперечить вимогам ПК України.
Отже, відповідачем правомірно винесено податкове повідомлення-рішення від 04 лютого 2020 року №0071965603, яким за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201 та згідно зі статтею 120-1 ПК України, застосовано штраф у розмірі 216924,1 грн. та податкову вимогу від 22 жовтня 2020 року №2043-13.
Відповідно до ч.1 ст.308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Приватного підприємства "Алтей-фарм" залишити без задоволення, а рішення Чернівецького окружного адміністративного суду від 22 грудня 2020 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.
Головуючий Полотнянко Ю.П. Судді Ватаманюк Р.В. Драчук Т. О.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2021 |
Оприлюднено | 12.03.2021 |
Номер документу | 95438449 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Полотнянко Ю.П.
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Лелюк Олександр Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні