Постанова
від 18.03.2010 по справі 2а-1831/10
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                                            Справа № 2а-1831/10/1070 (2а-10363/09/1070)

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ  УКРАЇНИ

18 березня 2010 року  у м. Києві Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Спиридонової В.О.,

за участю секретаря судового засідання Пономаренка Б.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні  адміністративну справу за позовом Білоцерківської об’єднаної державної податкової інспекції у Київській області до малого приватного підприємства «Аверс-96» про стягнення податкового боргу в сумі 1528 грн., -

ВСТАНОВИВ:

5 листопада 2009 року Білоцерківська ОДПІ у Київській області (далі – Позивач) звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом про стягнення з МПП «Аверс-96» (Київська область, м. Біла Церква, вул. Петра Запорожця, буд. 241, код ЄДРПОУ 24218353) (далі – Відповідач) податковий борг перед бюджетом в сумі 1528 грн.

Позовні вимоги Позивач обґрунтовує наявністю у Відповідача податкового боргу через порушення граничних строків подання податкових декларації по податку на прибуток приватних підприємств, який в добровільному порядку не погашено.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю та просив суд адміністративний позов задовольнити.

Відповідач в судове засідання не з’явився, хоча був належним чином повідомлений відповідно до вимог ст. ст. 35, 37 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвалами Київського окружного адміністративного суду від 05.11.2009 року та від 19.01.2010 року відповідачу запропоновано подати до суду письмові  заперечення проти позову та всі наявні докази на їх підтвердження, однак відповідач заперечень проти позову та жодних документів  до суду не надавав. Враховуючи вимоги ч. 6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Вислухавши представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 11 статті 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» передбачено, що до функцій державних податкових інспекцій належить звернення в суди з позовами до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Отже, виходячи зі змісту п. 7 ч. 1 ст. 3 КАС України та п. 11 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», державна податкова інспекція як орган державної влади, який, звертаючись із відповідним судовим позовом, здійснює владні управлінські функції та виступає суб'єктом владних повноважень.

Як вбачається з матеріалів справи і встановлено судом, відповідач зареєстрований відділом Державної реєстрації виконавчого комітету Білоцерківської міської ради народних депутатів, як суб’єкт підприємницької діяльності та включений до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (код ЄДРПОУ 24218353).

7 жовтня 1996 року Білоцерківською ОДПІ у Київській області МПП «Аверс-96» взято на облік платника податків за № 324.

18 березня 2009 року позивачем було проведено невиїзну документальну перевірку МПП «Аверс-96» щодо своєчасності подання податкової звітності. На підставі проведеної перевірки було складено Акт про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності № 927/151/196 від 18.03.2009 р. Під час проведення перевірки позивачем було встановлено неподання відповідачем декларації з податку на прибуток за 11 місяців 2007року  та за 2008 рік.

10 квітня 2009 року відповідачу належним чином було надіслано податкове повідомлення-рішення № 00045/151/1385, згідно з яким сума податкового зобов’язання за штрафними (фінансовими) санкціями по податку на прибуток приватних підприємств за несвоєчасну подачу податкової декларації згідно з вищезазначеним актом нараховане у розмірі 1190 грн.

Після надіслання першого податкового повідомлення-рішення позивачем 28 квітня 2009 року було виставлено першу податкову вимогу № 1/294 із зазначенням суми податкового боргу у розмірі 1188 грн., що становить різницю штрафної санкції податкового повідомлення-рішення № 00045/151/1385 від 10.04.2009 р. (1190 грн.) та переплати по особовому рахунку (2 грн.).

23 червня 2009 року виставлена друга податкова вимога № 2/390, згідно з якою сума податкового зобов’язання за штрафними (фінансовими) санкціями становить 1188 грн.

19 серпня 2009 року позивачем було проведено наступну невиїзну документальну перевірку МПП «Аверс-96» щодо своєчасності подання податкової звітності. На підставі проведеної перевірки було складено Акт про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності № 2834/151/390 від 19.08.2009 року. Під час проведення перевірки позивачем було встановлено неподання відповідачем декларації з податку на прибуток за І квартал – І півріччя 2009 року.

19 серпня 2009 року відповідачу належним чином було надіслано податкове повідомлення-рішення № 000392/2932, згідно з яким сума податкового зобов’язання за штрафними (фінансовими) санкціями по податку на прибуток приватних підприємств за несвоєчасну подачу податкової декларації згідно з вищезазначеним актом нараховане у розмірі 340 грн.

Таким чином сума податкового боргу відповідача перед бюджетом становить 1528 грн.  

Пунктом  1.3 ст. 1 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» встановлено, що  податковий борг (недоїмка) визначається, як податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому  порядку,  але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов’язання, не сплачена платником податків у строки, визначені статтею 5 вказаного Закону, визнається сумою податкового боргу  платника податків.

Оскільки податкові зобов’язання відповідача не були сплачені в установлені строки, такі зобов’язання визнаються судом податковим боргом.

Відповідно до п. 3.1.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов‘язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

Як вбачається з матеріалів справи, на момент розгляду справи судом, податковий борг відповідачем до Державного бюджету України не сплачений.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб’єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. ст. 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159 - 163, 254 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Стягнути з малого приватного підприємства «Аверс-96» (Київська область, м. Біла Церква, вул. Петра Запорожця, буд. 241, код ЄДРПОУ 24218353) податковий борг перед бюджетом у сумі 1528 (одна тисяча п’ятсот двадцять вісім ) грн. 00 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядку, встановленому статтями 185-187 КАС України, протягом десяти днів з дня її складання у повному обсязі шляхом подання через Київський окружний адміністративний суд заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя                                 В.О. Спиридонова

Постанову складено у повному обсязі 23.03.2010 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.03.2010
Оприлюднено21.10.2010
Номер документу9546217
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1831/10

Ухвала від 10.12.2010

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Ряднина В. М.

Постанова від 20.12.2010

Адміністративне

Машівський районний суд Полтавської області

Ряднина В. М.

Постанова від 22.09.2016

Адміністративне

Шевченківський районний суд м.Львова

Глинська Д. Б.

Постанова від 27.12.2010

Адміністративне

Рогатинський районний суд Івано-Франківської області

Лошак О. О.

Постанова від 17.12.2010

Адміністративне

Дніпровський районний суд м.Херсона

Гордимов А. В.

Ухвала від 28.09.2010

Адміністративне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Гейруш В. Б.

Постанова від 15.10.2010

Адміністративне

Мукачівський міськрайонний суд Закарпатської області

Гейруш В. Б.

Ухвала від 29.11.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Левицька Н.Г.

Ухвала від 19.08.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олендер І.Я.

Ухвала від 04.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Смокович М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні