Рішення
від 01.03.2021 по справі 360/4467/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

01 березня 2021 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4467/20

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,

за участю

секретаря судового засідання Шляхтун М.М.

та

представників сторін:

від позивача - Думанська О.О. (витяг з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ

від 07.12.2020)

від відповідача - Прокопенков А.В. (витяг з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ

від 18.02.2021)

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження справу за позовом

Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області

до Головного управління ДПС у Луганській області

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває справа за позовом Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області (далі - позивач) до Головного управління ДПС у Луганській області (далі - відповідач), в якому позивач з урахуванням уточненої позовної заяви від 27 листопада 2020 року б/н (арк. спр. 77-82) просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Луганській області від 02 листопада 2020 року № 00000070715 про накладення штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 17340,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі наказу Головного управління ДПС у Луганській області від 22 вересня 2020 року № 1035 представниками відповідача у період з 23 вересня 2020 року по 25 вересня 2020 року проведено документальну позапланову невиїзну перевірку позивача з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року, правильності нарахування, обчислення та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування відповідно до затвердженого плану (переліку питань) документальної перевірки.

За результатами проведеної перевірки Головним управлінням ДПС у Луганській області складено акт від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881.

Відповідно до висновків акта від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 встановлено порушення позивачем пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України та підпунктів 8.1, 8.2, 8.4, 8.5 пункту 8 розділу VIII наказу від 09 грудня 2011 року № 1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» із змінами і доповненнями, в частині неповідомлення контролюючого органу за основним місцем обліку про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадилась діяльність Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області, та в частині неповідомлення про зміни відомостей про об`єкти оподаткування (вибуття основних фондів, земельних ділянок).

Не погоджуючись з висновками акта, позивачем 19 жовтня 2020 року на адресу відповідача направлені заперечення до акта перевірки за № ВДЗ/264. Зазначені заперечення відповідачем прийняті не були, про що свідчить лист відповідача від 28 жовтня 2020 року № 6620/9/12-32-07-15-13 «Про розгляд заперечень» .

04 листопада 2020 року позивачем від Головного управління ДПС у Луганській області отримано податкове повідомлення-рішення від 02 листопада 2020 року № 00000070715. Додатком до зазначеного податкового повідомлення-рішення є розрахунок штрафних (фінансових) санкцій за актом документальної позапланової невиїзної перевірки від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 по Новопсковському районному відділу ГУМВС України у Луганській області за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року.

З посиланням на положення статті 19 Конституції України, статей 1, 16, 22, 41, 63 Податкового кодекс України, Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 29 грудня 2011 року за № 1562/20300, позивач вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню оскаржуване податкове повідомлення-рішення.

Головне управління ДПС у Луганській області адміністративний позов не визнало, про що 22 грудня 2020 року через відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярію) за вхідним реєстраційним № 52431/2020 подало відзив на позовну заяву від 22 грудня 2020 року за № 7688/9/12-32-05-00-29, в якому у задоволенні позовних вимог просить відмовити повністю (арк. спр. 109-111).

Заперечуючи проти позову, відповідач зазначив, що посадовими особами відповідача на підставі наказу Головного управління ДПС у Луганській області від 22 вересня 2020 року № 1035 проведено позапланову невиїзну перевірку Новопсковського РВ ГУМВС (код ЄДРПОУ 08670881) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року, правильності нарахування, обчислення та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

За результатами перевірки складено акт від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881. Перевіркою встановлено порушення позивачем пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України та підпунктів 8.1, 8.2, 8.4, 8.5 пункту 8 розділу VIII Наказу від 09 грудня 2011 року № 1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300 Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів із змінами і доповненнями, в частині неповідомлення контролюючого органу за основним місцем обліку про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадилась діяльність Новопсковського районного відділу ГУ МВС України у Луганській області, та в частині неповідомлення про зміни відомостей про об`єкти оподаткування (вибуття основних фондів, земельних ділянок).

Проведеною перевіркою встановлено, що Новопсковським районним відділом ГУ МВС України у Луганській області повідомлення за формою № 20-ОПП до Новопсковського відділення Старобільської ДПІ Головного управління ДПС у Луганській області про об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, які знаходились на балансі підприємства та використовувались підприємством у фінансово-господарській діяльності, що підтверджується оборотно-сальдовими відомостями по рах. 103, не подавались. Також не подавались повідомлення за формою № 20-ОПП про об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, які були передані Новопсковським районним відділом ГУ МВС України у Луганській області згідно з актами приймання-передачі, а саме:

- акт від 20 березня 2018 року № 751/1511-18/2 приймання-передачі майна, що передається зі сфери управління МВС України до сфери управління Національної поліції України (перелік 8 об`єктів: радіомачта, приміщення для собак, приміщення кінолога, альтанка дерев`яна, альтанка металева, навіс для автотранспорту, асфальтова дорога з бордюром, паркан). По бухгалтерському обліку дана операція відображена у м/о № 9, в накопичувальній відомості про вибуття та переміщення необоротних активів та розшифрована бухгалтерською довідкою до м/о № 9 за грудень 2018 року;

- акт приймання-передачі від 10 травня 2018 року (відповідно до спільного наказу Міністерства внутрішніх справ України та Національної поліції України від 26 вересня 2017 року № 741/1493 Про передачу нерухомого майна в Луганській області до сфери управління Національної поліції та наказу Національної поліції України від 23 жовтня 2017 року № 1095 Про затвердження складу комісії приймання-передачі нерухомого майна в Луганській області (перелік 8 об`єктів: нежитлова будівля (адміністративна будівля А-2), нежитлова будівля (будівля ДАІ), нежитлова будівля (спортивний комплекс), нежитлова будівля (гараж Д), нежитлова будівля (гараж Е), нежитлова будівля (гараж Г), нежитлова будівля пост ДАІ, нежитлова будівля пост ДАІ). По бухгалтерському обліку дана операція відображена у м/о № 9, в накопичувальній відомості про вибуття та переміщення необоротних активів та розшифрована бухгалтерською довідкою до м/о № 9 за червень 2018 року;

- акт приймання-передачі від 27 червня 2018 року (відповідно до спільного наказу Міністерства внутрішніх справ України Національної поліції України від 26 вересня 2017 року № 741/1493 Про передачу нерухомого майна в Луганській області до сфери управління Національної поліції та наказу Національної поліції України від 23 жовтня 2017 року № 1095 Про затвердження складу комісії приймання-передачі нерухомого майна в Луганській області (перелік 1 об`єкт: пост ДАІ с. Булавинівка (з тех. документацією щодо будівлі та земельної ділянки). По бухгалтерському обліку дана операція відображена у м/о № 9, в накопичувальній відомості про вибуття та переміщення необоротних активів та розшифрована бухгалтерською довідкою до м/о № 9 за серпень 2018 року.

Акти приймання-передачі 4 земельних ділянок:

- акт від 24 лютого 2018 року складений про те, що голова ліквідаційної комісії Новопсковського РВ ГУМВС Костенко В.А. передав Можняківському сільському голові ОСОБА_1 земельну ділянку несільськогосподарського призначення загальною площею 0,0289 га, кадастровий № 4423383200:09:001:0032, яка була раніше надана для розміщення адміністративної будівлі по АДРЕСА_1 . Рішенням Можняківської сільської ради від 23 листопада 2018 року № 40/3 Про надання згоди на припинення права постійного користування на земельну ділянку для розміщення та обслуговування адміністративної будівлі по АДРЕСА_1 припинено Новопсковському РВ ГУМВС право постійного користування на земельну ділянку площею 0,0289 га, земельну ділянку повернуто до Можняківської сільської ради;

- акт від 24 лютого 2018 року складений про те, що голова ліквідаційної комісії Новопсковського РВ ГУМВС Костенко В.А. передав Пісківському сільському голові ОСОБА_2 земельну ділянку несільськогосподарського призначення загальною площею 0,0289 га, кадастровий № 4423385900:03:001:0028, яка була раніше надана для розміщення нежитлової будівлі, пост ДАІ по АДРЕСА_2 . Рішенням Пісківської сільської ради від 11 грудня 2018 року № 37/3-1 Про надання згоди на припинення права постійного користування на земельну ділянку для розміщення та обслуговування нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 припинено Новопсковському РВ ГУМВС право постійного користування на земельну ділянку площею 0,0289 га, земельну ділянку повернуто до Пісківської сільської ради;

- акт від 28 лютого 2018 року складений про те, що голова ліквідаційної комісії Новопсковського РВ ГУМВС Костенко В.А. передав Новорозсошанському сільському голові ОСОБА_3 земельну ділянку несільськогосподарського призначення загальною площею 0,0259 га, яка була раніше надана для розміщення нежитлової будівлі, пост ДАІ по АДРЕСА_3 . Рішенням Новорозсошанської сільської ради від 28 листопада 2018 року Про надання згоди на припинення права постійного користування на земельну ділянку для розміщення та обслуговування нежитлової будівлі по АДРЕСА_2 припинено Новопсковському РВ ГУМВС право постійного користування на земельну ділянку площею 0,0259 га, земельну ділянку повернуто до Новорозсошанської сільської ради. По бухгалтерському обліку дана операція відображена у м/о № 9, в накопичувальній відомості про вибуття та переміщення необоротних активів та розшифрована бухгалтерською довідкою до м/о № 9 за грудень 2018 року;

- акт від 19 березня 2019 року складений про те, що голова ліквідаційної комісії Новопсковського РВ ГУМВС Костенко В.А. передав Новопсковському селищному голові ОСОБА_2 земельну ділянку несільськогосподарського призначення загальною площею 0,7237 га, кадастровий № 442335100:03:001:0058, яка була раніше надана для розміщення адмінбудівель і споруд, пост ДАІ по АДРЕСА_4 . Рішенням Новопсковської селищної ради від 15 лютого 2019 року № 57/17 від 15.02.2019 Про надання згоди на припинення права постійного користування на земельну ділянку по АДРЕСА_4 припинено Новопсковському РВ ГУМВС право постійного користування на земельну ділянку площею 0,7237 га, земельну ділянку повернуто до Новопсковської сільської ради. По бухгалтерському обліку дана операція відображена у м/о № 9, в накопичувальній відомості про вибуття та переміщення необоротних активів та розшифрована бухгалтерською довідкою до м/о № 9 за березень 2019 року.

На підставі акта від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 про результати документальної позапланової невиїзної перевірки Новопсковського РВ ГУМВС Головним управлінням ДПС у Луганській області винесено податкове повідомлення-рішення (форми ПС ) від 02 листопада 2020 року № 00000070715, яким відповідно до підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 та пункту 117.1 статті 117 Податкового кодексу України застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції у сумі 17340,00 грн. Згідно з розрахунком до податкового повідомлення-рішення позивачем допущено порушення в частині неповідомлення контролюючого органу за основним місцем обліку за формою № 20-ОПП про зміни відомостей по 17 об`єктам оподаткування (вибуття основних фондів, земельних ділянок).

Прямою нормою, закріпленою у пункті 117.1 статті 117 Податкового кодексу України, визначено, що за неподання у строки та у випадках, передбачених Податковим кодексом України, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених Податковим кодексом України, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень. Крім того, пункт 117.1 статті 117 Податкового кодексу України не містить посилань на те, що штраф застосовується сукупно за всі допущені суб`єктом господарювання порушення. Тому штраф за неподання форми № 20-ОПП накладається за кожним окремим об`єктом оподаткування, щодо якого не подано відповідне повідомлення.

Посилання позивача на відсутність обов`язку подання до контролюючого органу повідомлення за формою № 20-ОПП у разі вибуття з обліку об`єктів оподаткування (основних фондів та земельних ділянок) є незмістовним та не відповідає вимогам податкового законодавства.

Відповідно до пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків. Такий обов`язок має бути виконаний платником податків незалежно від строку, протягом якого платник володів або користувався відповідним об`єктом. Платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, у порядку встановленому розділом VІІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588, із змінами і доповненнями шляхом подання повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП.

Відповідно до підпункту 8.4 пункту 8 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588, повідомлення за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об`єкта оподаткування або об`єкта, пов`язаного з оподаткуванням. Відповідно здійснення господарської діяльності без подання у визначених випадках повідомлення за формою № 20-ОПП є порушенням вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.

З урахуванням викладеного, відповідач просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.

Ухвалою від 23 листопада 2020 року позовну заяву залишено без руху (арк. спр. 72-73).

Ухвалою від 07 грудня 2020 року про відкриття провадження в адміністративній справі судом вирішено справу розглядати за правилами загального позовного провадження, по справі призначено підготовче засідання (арк. спр. 87-89).

Ухвалою від 21 січня 2021 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті у судовому засіданні (арк. спр. 120).

У судовому засіданні представник позивача позов підтримала, просила позовні вимоги задовольнити повністю, надала пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю, надав пояснення, аналогічні викладеним у відзиві на позовну заяву.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-76, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд встановив таке.

Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області (ідентифікаційний код 08670881, місцезнаходження: 92303, Луганська область, Новопсковський район, смт. Новопсков, вул. Пролетарська, буд. 20) з 10 липня 1994 року зареєстрований юридичною особою, основний вид діяльності 84.24 Діяльність у сфері охорони громадського порядку та безпеки, як платник податків перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Луганській області, Старобільське управління, Новопсковська ДПІ (Новопсковський район) та з 06 листопада 2015 року перебуває в стані припинення, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07 грудня 2020 року (арк. спр. 84-86).

Наказом Головного управління ДПС у Луганській області від 22 вересня 2020 року № 1035 «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки» серед іншого призначено проведення документальної позапланової невиїзної перевірки Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області (код ЄДРПОУ 08670881) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року, правильності нарахування, обчислення та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01 липня 2017 року по 22 вересня 2020 року, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Перевірку наказано розпочати з 23 вересня 2020 року, тривалістю 3 робочих дні (арк. спр. 97-98).

Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області повідомлено про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки письмовим повідомленням від 23 вересня 2020 року № 343, яке 23 вересня 2020 року разом з копією наказу про проведення перевірки від 22 вересня 2020 року № 1035 вручено нарочним члену ліквідаційної комісії (арк. спр. 97-98, 99).

Посадовими особами Головного управління ДПС у Луганській області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області (код ЄДРПОУ 08670881) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року, правильності нарахування, обчислення та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору за період з 01 липня 2017 року по 22 вересня 2020 року, а також по єдиному внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, за результатами якої складений акт від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 (арк. спр. 11-41).

Згідно з висновками акта від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 перевіркою серед іншого встановлено порушення Новопсковським районним відділом ГУМВС України у Луганській області пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України та підпунктів 8.1, 8.2, 8.4, 8.5 пункту 8 розділу VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300, в частини неповідомлення контролюючого органу за основним місцем обліку про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадилася діяльність Новопсковського районного відділу ГУ МВС України у Луганській області, та в частині неповідомлення про зміни відомостей про об`єкти оподаткування (вибуття основних фондів, земельних ділянок) (арк. спр. 39-40)

Не погодившись з висновками, зазначеними в акті від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881, позивачем подані заперечення від 19 жовтня 2020 року № ВДЗ/264 до акта перевірки від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 (арк. спр. 42-44).

Листом від 28 жовтня 2020 року № 6620/9/12-32-07-15-13 Про розгляд заперечень , який надійшов на адресу позивача 29 жовтня 2020 року, Головне управління ДПС у Луганській області відхилила подані позивачем заперечення від 19 жовтня 2020 року № ВДЗ/264 до акта перевірки від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 (арк. спр. 45-48).

На підставі акта від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 Головним управлінням ДПС у Луганській області згідно з підпунктом 54.3.3 пункту 54.3 статті 54, пунктом 117.1 статті 117 Податкового кодексу України винесено податкове повідомлення-рішення від 02 листопада 2020 року № 00000070715 про накладення штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 17340,00 грн (арк. спр. 8, 100).

Згідно з розрахунком штрафних (фінансових) санкцій, який є додатком до податкового повідомлення-рішення від 02 листопада 2020 року № 00000070715, сума штрафних санкцій у розмірі 17340,00 грн визначена за кожним об`єктом оподаткування (17 об`єктів оподаткування х 1020,00 грн = 17340,00 грн) (арк. спр. 9-10, 101-102).

Відповідно до акта від 20 березня 2018 року № 751/1511-18/2 приймання-передачі майна, що передається зі сфери управління МВС України до сфери управління Національної поліції України, на виконання спільного наказу МВС та Національної поліції від 28 вересня 2017 року № 751/1511 з балансу Новопсковського РВ Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у Луганській області на баланс Головного управління Національної поліції в Луганській області за балансовим субрахунком 1013 передано: радіомачту, приміщення для собак, приміщення кінолога, альтанку дерев`яну, альтанку металеву, навіс для автотранспорту, асфальтову дорогу з бордюром та паркан, загальною вартістю 72671,00 грн (арк. спр. 49-50).

Згідно з актом приймання-передачі від 10 травня 2018 року передано нерухоме майно, розташоване за адресою: вул. Слобожанська (Пролетарська), буд. 20, смт. Новопсков Луганської області, зі сфери управління Міністерства внутрішніх справ України до сфери управління Національної поліції України, з балансу Новопсковського РВ ГУМВС України у Луганській області в оперативне управління (на баланс) Головного управління Національної поліції в Луганській області, а саме: адміністративну будівлю, будівлю ДАІ, спортивний комплекс, гараж Д, гараж Е, гараж Г (арк. спр. 51-54).

Відповідно до акта приймання-передачі від 10 травня 2018 року передано нерухоме майно, розташоване за адресою: вул. Центральна (Леніна), буд. 90, с. Новорозсош Новопсковського району Луганської області, зі сфери управління Міністерства внутрішніх справ України до сфери управління Національної поліції України, з балансу Новопсковського РВ ГУМВС України у Луганській області в оперативне управління (на баланс) Головного управління Національної поліції в Луганській області, а саме пост ДАІ (арк. спр. 55-58).

Згідно з актом приймання-передачі від 10 травня 2018 року передано нерухоме майно, розташоване за адресою: вул. Молодіжна, буд. 1-А, с. Можняківка Новопсковського району Луганської області, зі сфери управління Міністерства внутрішніх справ України до сфери управління Національної поліції України, з балансу Новопсковського РВ ГУМВС України у Луганській області в оперативне управління (на баланс) Головного управління Національної поліції в Луганській області, а саме пост ДАІ (арк. спр. 59-62).

Відповідно до акта приймання-передачі від 27 червня 2018 року передано нерухоме майно, розташоване за адресою: вул. Бондаря, буд. 2/1, с. Булавинівка Новопсковського району Луганської області, зі сфери управління Міністерства внутрішніх справ України до сфери управління Національної поліції України, з балансу Новопсковського РВ ГУМВС України у Луганській області в оперативне управління (на баланс) Головного управління Національної поліції в Луганській області, а саме пост ДАІ (арк. спр. 63-66).

11 грудня 2018 року між головою ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу ГУ МВС України у Луганській області Костенком Віталієм Анатолійовичем та сільським головою Пісківської сільської ради Бугаєвським Олександром Васильовичем складено акт про повернення земельної ділянки несільськогосподарського призначення загальною площею 0,0289 га, кадастровий номер 4423385900:03:001:0028, яка раніше була надана для обслуговування нежитлової будівлі, пост ДАІ за аресою: вул. Бондаря, буд. 2-А, с. Булавинівка Новопсковського району Луганської області (арк. спр. 68).

24 грудня 2018 року між головою ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу ГУ МВС України у Луганській області Костенком Віталієм Анатолійовичем та Можняківським сільським головою Бакалом Геннадієм Анатолійовичем складено акт про повернення земельної ділянки несільськогосподарського призначення загальною площею 0,0289 га, кадастровий номер 4423383200:09:001:0032, яка раніше була надана для розміщення адміністративної будівлі по АДРЕСА_1 (арк. спр. 67).

19 березня 2019 року між головою ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу ГУ МВС України у Луганській області Костенком Віталієм Анатолійовичем та Новопсковським селищним головою Гаєвим Вадимом Вікторовичем складено акт про повернення земельної ділянки несільськогосподарського призначення загальною площею 0,7237 га, кадастровий номер 4423355100:03:001:0058, яка раніше була надана для обслуговування адмінбудівель та споруд по вул. Слобожанській (Пролетарській), буд. 20 в смт. Новопсков (арк. спр. 69).

Вирішуючи адміністративний позов по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Пунктом 63.1 статті 63 Податкового кодексу України визначено, що облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до абзацу першого пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків (абзац четвертий пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України).

Згідно з абзацом третім пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів. Такі об`єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.

Статтею 265 Податкового кодексу України визначено, що податок на майно складається з: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку; плати за землю.

Відповідно до підпункту 266.1.1 пункту 266.1 статті 266 Податкового кодексу України платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об`єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Об`єктом оподаткування є об`єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка (підпункт 266.2.1 пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом а підпункту 266.2.2 пункту 266.2 статті 266 Податкового кодексу України не є об`єктом оподаткування об`єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності).

У підпункті 3.1.6.1 пункту 3.1.6 розділу ІІІ акта від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 зазначено, що за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області не був платником податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (арк. спр. 19).

Отже, 13 об`єктів нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки (радіомачта, приміщення для собак, приміщення кінолога, навіс для автотранспорту, нежитлова будівля (адміністративна будівля А-2), нежитлова будівля (будівля ДАІ), нежитлова будівля (спортивний комплекс), нежитлова будівля (гараж Д), нежитлова будівля (гараж Е), нежитлова будівля (гараж Г), 3 нежитлових будівлі (3 поста ДАІ)) не відносяться до майна, у зв`язку з яким у платника податків Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів.

Згідно з статтею 269 Податкового кодексу України платниками земельного податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Відповідно до пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об`єктами оподаткування земельним податком є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

У підпункті 3.1.6.2.1 підпункту 3.1.6.2 пункту 3.1.6 розділу ІІІ акта від 02 жовтня 2020 року № 573/12-32-07-15-05/08670881 зазначено, що за період з 01 січня 2017 року по 22 вересня 2020 року Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області був платником земельного податку (арк. спр. 20).

Отже, 4 земельні ділянки несільськогосподарського призначення (розташовані в с. Можняківка, с. Булавинівка, с. Новорозсош та смт. Новопсков) відносяться до майна, у зв`язку з яким у платника податків Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів.

Розділом VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 грудня 2011 року № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22 квітня 2014 року № 462) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2011 року за № 1562/20300 (далі - Порядок № 1588), регламентований порядок обліку об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням

Згідно з пунктом 8.1 розділу VIII Порядку № 1588 (тут і надалі посилання на норми Порядку № 1588 наводяться в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому цим розділом.

Об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі - об`єкти оподаткування), є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів. Такі об`єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідними розділами Податкового кодексу України (пункт 8.2 розділу VIII Порядку № 1588).

Відповідно до абзацу першого пункту 8.4 розділу VIII Порядку № 1588 повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

У разі зміни відомостей про об`єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об`єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об`єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни (абзац перший пункту 8.5 розділу VIII Порядку № 1588).

З системного аналізу вищезазначених норм Податкового кодексу України та Порядку № 1588 слідує, що платник податків зобов`язаний подавати до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП виключно щодо тих об`єктів, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів.

Оскільки Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області не був платником податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, і 13 об`єктів нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки (радіомачта, приміщення для собак, приміщення кінолога, навіс для автотранспорту, нежитлова будівля (адміністративна будівля А-2), нежитлова будівля (будівля ДАІ), нежитлова будівля (спортивний комплекс), нежитлова будівля (гараж Д), нежитлова будівля (гараж Е), нежитлова будівля (гараж Г), 3 нежитлових будівлі (3 поста ДАІ)) не відносяться до майна, у зв`язку з яким у позивача виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів, суд дійшов висновку про відсутність у позивача обов`язку подавати до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП.

Внаслідок того, що Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області був платником земельного податку і 4 земельні ділянки несільськогосподарського призначення (розташовані в с. Можняківка, с. Булавинівка, с. Новорозсош та смт. Новопсков) відносяться до майна, у зв`язку з яким у позивача виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів, суд дійшов висновку про наявність у позивача обов`язку подавати до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП щодо об`єктів оподаткування - земельних ділянок.

В ході судового розгляду судом встановлено, що Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області після повернення земельних ділянок несільськогосподарського призначення органу місцевого самоврядування (відповідно до актів приймання-передачі від 24 лютого 2018 року, від 24 лютого 2018 року, від 28 лютого 2018 року, від 19 березня 2019 року) не подав до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об`єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, чим вчинив податкове правопорушення.

Абзацами першим, другим пункту 117.1 статті 117 Податкового кодексу України (в редакції, яка діяла до 23 травня 2020 року) передбачено, що неподання у строки та у випадках, передбачених цим Кодексом, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 гривень.

Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві , який набрав чинності 23 травня 2020 року, у пункті 117.1 статті 117 Податкового кодексу України в абзаці другому цифри 170 і 510 замінено відповідно цифрами 340 і 1020 .

Внаслідок внесених змін абзацами першим, другим пункту 117.1 статті 117 Податкового кодексу України (в редакції, яка діє з 23 травня 2020 року) передбачено, що неподання у строки та у випадках, передбачених цим Кодексом, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

В постанові від 21 липня 2020 року у справі № 826/14197/17 Верховний Суд визначив, що норма пункту 117.1 статті 117 Податкового кодексу України передбачає накладення штрафу за кожним окремим об`єктом оподаткування по виявленому факту порушення суб`єктом господарювання порядку взяття на облік (реєстрацію) об`єктів оподаткування.

Судом встановлено, що податкове правопорушення вчинено позивачем у 2018-2019 роках під час дії редакції абзацу другого пункту 117.1 статті 117 Податкового кодексу України, яка передбачала накладення штрафу на юридичну особу за таке правопорушення у розмірі 510 гривень за кожний окремий об`єкт оподаткування.

Проте, на момент прийняття оскаржуваного податкового-повідомлення рішення відповідач використав норму абзацу другого пункту 117.1 статті 117 Податкового кодексу України в редакції, яка набрала чинності 23 травня 2020 року, та застосував до позивача фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 1020 гривень за кожний окремий об`єкт оподаткування.

Відповідно до частини першої статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

У Рішенні Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року № 1-рп/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) зазначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. До події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ним чинності. Заборона зворотної дії є однією з важливих складових принципу правової визначеності.

Принцип неприпустимості зворотної дії в часі нормативних актів знайшов своє закріплення в міжнародно-правових актах, зокрема і в Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини (стаття 7).

З огляду на викладене, суд дійшов висновку щодо протиправності застосування до Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 1020 гривень за кожний окремий об`єкт оподаткування.

Оскільки суд дійшов висновку про наявність у позивача обов`язку подавати до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП щодо об`єктів оподаткування - земельних ділянок, і в ході судового розгляду встановив, що Новопсковський районний відділ ГУМВС України у Луганській області після повернення 4 земельних ділянок несільськогосподарського призначення органу місцевого самоврядування (відповідно до актів приймання-передачі від 24 лютого 2018 року, від 24 лютого 2018 року, від 28 лютого 2018 року, від 19 березня 2019 року) не подав до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією про об`єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, чим вчинив податкове правопорушення, застосування до позивача фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 2040,00 грн (4 об`єкта оподаткування х 510,00 грн) суд визнає обґрунтованим, у зв`язку з чим податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Луганській області від 02 листопада 2020 року № 00000070715 в частині застосування до Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 2040,00 грн є правомірним та скасуванню не підлягає.

Фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 15300,00 грн застосовані до позивача безпідставно, у зв`язку з чим податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Луганській області від 02 листопада 2020 року № 00000070715 в частині застосування до Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 15300,00 грн є протиправним та підлягає скасуванню.

Сторонами суду не наведено інших специфічних, доречних та важливих аргументів, які суд зобов`язаний оцінити, виконуючи свої зобов`язання щодо пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

За практикою Європейського суду з прав людини пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (див. Руїз Торія проти Іспанії (Ruiz Toriya v. Spaine), рішення від 09 грудня 1994 року, Серія A, № 303-A, параграф 29). Водночас, відповідь суду повинна бути достатньо детальною для відповіді на основні (суттєві) аргументи сторін.

За встановлених в цій справі обставин та з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин, оскільки основні (суттєві) аргументи позовної заяви є частково обґрунтованими, а відповідач як суб`єкт владних повноважень, на якого частиною другою статті 77 КАС України покладено обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності, довів суду правомірність оскарженого рішення лише в частині, суд дійшов висновку, що позовні вимоги слід задовольнити частково.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.

Відповідно до частини другої статті 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України від 08 липня 2011 року № 3674-VI Про судовий збір (далі - Закон № 3674-VI).

Згідно з частиною першою статті 3 Закону № 3674-VI судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Частиною першою статті 4 Закону № 3674-VI встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб`єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов`язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб`єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

Згідно з частиною другою статті 4 Закону № 3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру юридичною особою сплачується судовий збір у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Станом на 01 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб становив 2102,00 грн.

Позивачем при зверненні до суду з позовом платіжним дорученням від 13 листопада 2020 року № 6 сплачено судовий збір у розмірі 2102,00 грн (арк. спр. 83).

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених вимог (частина третя статті 139 КАС України).

Пропорційно до розміру задоволених позовних вимог на суму 15300,00 грн, суд присуджує позивачу понесені ним і документально підтверджені судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1854,71 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Луганській області, яким допущено порушення прав платника податків.

Судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 247,29 грн щодо позовних вимог на суму 2040,00 грн, у задоволенні яких судом відмовлено, за правилами статті 139 КАС України покладаються на позивача та відшкодуванню не підлягають.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 72, 77, 90, 91, 94, 132, 139, 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області в особі ліквідаційної комісії Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області (ідентифікаційний код 08670881, місцезнаходження: 92303, Луганська область, Новопсковський район, смт. Новопсков, вул. Пролетарська, буд. 20) до Головного управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код 43143746, місцезнаходження: 93401, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд. 72) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Луганській області від 02 листопада 2020 року № 00000070715 в частині застосування до Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 15300,00 грн (п`ятнадцять тисяч триста грн 00 коп.).

У задоволенні позовних вимог про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Луганській області від 02 листопада 2020 року № 00000070715 в частині застосування до Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 2040,00 грн (дві тисячі сорок грн 00 коп.) відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Луганській області на користь Новопсковського районного відділу ГУМВС України у Луганській області судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 1854,71 грн (одна тисяча вісімсот п`ятдесят чотири грн 71 коп.).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Згідно з частиною третьою статті 243 КАС України повне рішення суду складено 11 березня 2021 року.

Суддя Т.І. Чернявська

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.03.2021
Оприлюднено15.03.2021
Номер документу95493706
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/4467/20

Постанова від 19.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 14.07.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 22.04.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Рішення від 01.03.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Рішення від 01.03.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 07.12.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні