Рішення
від 12.03.2021 по справі 520/12068/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

12 березня 2021 року № 520/12068/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бадюков Ю.В.,

при секретарі судового засідання - Андрущенко Д.В,,

за участю представників сторін:

позивача - Мельника Я.О.,

відповідача - Філатов П.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за адміністративним позовом

Головного управління Держпраці у Харківській області (вул. Алчевських, буд. 40, м. Харків, 61002, код ЄДРПОУ 39779919)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Октаніум" (вул. Леся Сердюка, буд. 41-А, м. Харків, 61035, код ЄДРПОУ 41016504)

про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

Головне управління Держпраці у Харківській області (далі по тексту - позивач, ГУ Держпраці) звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Октаніум" (далі по тексту - відповідач, ТОВ Октаніум ), в якому, з урахуванням заяви від 10.03.2021 р. № 09-05/2527 про зменшення позовних вимог, просить суд:

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Товариства з обмеженою відповідальністю Октаніум код ЄДРПОУ 41016504, 61035, м. Харків, вул. Леся Сердюка, буд. 41-А, до усунення порушень, шляхом зупинення виробництва (виготовлення), виконання робіт, експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме:

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АЗС за адресою: Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 88 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АЗС за адресою: АДРЕСА_1 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АЗС за адресою: АДРЕСА_2 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АГЗП АДРЕСА_1 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператор ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АГЗП АДРЕСА_3 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме оператори АГЗП ОСОБА_9 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 ;

Зупинити експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки на АГЗП АДРЕСА_3 , а саме : електродвигуни насосів, роздавальні шланги, газороздавальна колонка типу АСТРА-1У, заводський № 01.31.2001, 2001 року виготовлення Україна;

Зупинити експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, а саме електродвигуни насосів, роздавальні шланги, газороздавальна колонка, наземного резервуар ЗВР б/номеру заводського, 2016 року виготовлення Україна АГЗП за адресою АДРЕСА_2 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АЗС за адресою: АДРЕСА_4 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АГЗП за адресою: АДРЕСА_4 , по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АГЗП ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АЗС за адресою: АДРЕСА_5 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на АГЗП за адресою: АДРЕСА_5 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АГЗП ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 ;

Заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт в електроустановоках АЗС ТОВ ОКТАНІУМ ненавченою особю, відповідальною за електрогосподарство підприємства ОСОБА_10 ;

Зупинити експлуатацію автоматичних вимикачів електроустановок, розеток та світильників в металевих корпусах на АЗС місто Харків, Київський район, ВУЛИЦЯ ЛЕСЯ СЕРДЮКА, будинок 41-А;

Зупинити експлуатацію автоматичних вимикачів електроустановок, розеток та світильників в металевих корпусах на АЗС місто Харків, вул. Академіка Павлова, будинок, 88.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на положення Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", зазначивши, що висновками акту перевірки від 28.07.2020 року № 19-03-03-5308/0484 встановлено порушення нормативно-правових актів з охорони праці, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей та винесено приписи №№ 19-03-03-5308/0484-1826/5308 - 19-03-03-5308/0484-1828/5308, № 19-03-03-5308/0484-1830/5313, №№ 19-03-03-5308/0484-1831/5313 - 19-03-03-5308/0484-1832/5308, №№ 19-03-03-5308/0484-1838/5311 - 19-03-03-5308/0484-1843/5311, №№ 19-03-03-5308/0484-1856/5304 - 19-03-03-5308/0484-1859/5304, у зв`язка з чим з урахуванням заяви від 10.03.2021 р. № 09-05/2527 про зменшення позовних вимог просив суд позов задовольнити.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав та просив його задовольнити в обсязі, з підстав та мотивів, викладених у позові та з урахуванням заяви від 10.03.2021 р. № 09-05/2527 про зменшення позовних вимог.

Відповідач правом надати відзив на адміністративний позов з урахуванням заяви позивача від 10.03.2021 р. № 09-05/2527 про зменшення позовних вимог не скористався.

В судовому засіданні представник відповідача пояснив, що наразі вимоги ГУ Держпраці, що викладені у акті перевірки та винесених приписах поступово виконуються, про що свідчить подана позивачем заява від 10.03.2021 р. № 09-05/2527 про зменшення позовних вимог та не заперечував, щодо наявності порушень, вжити заходи реагування через які просить позивач у зменшених позовних вимогах.

Розглянувши матеріали справи, вивчивши доводи позову, дослідивши наявні у справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.

Вирішуючи спір по суті суд зазначає, що правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V.

Частина п`ята статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності : виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Частина сьома статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності встановлює, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Згідно пунктів 1, 3 та 4 частини першої статті 7 Кодексу цивільного захисту України цивільний захист здійснюється за такими основними принципами: гарантування та забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров`я та власності; пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров`я громадян; максимально можливого, економічно обґрунтованого зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій.

За приписами пунктів 2, 8 та 21 частини першої статті 20 Кодексу цивільного захисту України: до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить: забезпечення відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту; здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

Частини перша та друга статті 68 Кодексу цивільного захисту України передбачає, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, невиконання їх законних вимог, зобов`язані застосовувати санкції, визначені законом.

Стаття 70 Кодексу цивільного захисту України встановлює, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб`єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об`єктів або об`єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об`єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об`єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб`єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Відповідно до норм статті 1 вказаного Закону державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Заходами державного нагляду (контролю) - є планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.

У відповідності до статті 38 Закону України Про охорону праці № 2694-XII державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Приписами норми частини першої статті 39 Закону № 2694-XII передбачено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, зокрема, мають право видавати в установленому порядку роботодавцям, керівникам та іншим посадовим особам юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування обов`язкові для виконання приписи (розпорядження) про усунення порушень і недоліків в галузі охорони праці, охорони надр, безпечної експлуатації об`єктів підвищеної небезпеки, а також забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

У відповідності до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 (надалі за текстом також - Положення) державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Згідно з пунктом 7 Положення Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Підпунктом 16 пункту 4 Положення передбачено, що Держпраці здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці, навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.

На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом.

Наказом Державної служби України з питань праці від 03 серпня 2018 року № 84 затверджено Положення про Головне управління Держпраці у Харківській області , відповідно до якого Головне Управління є територіальним органом Держпраці, що їй підпорядковується та здійснює свої повноваження на території Харківської області, одним з основних завдань якого є здійснення комплексного управління охороною праці та промисловою безпекою на обласному рівні, здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки.

Суд виходить з того, що забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров`я та власності від невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій має пріоритетне значення.

Відповідно до першого речення статті 2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод встановлено, що право кожного на життя охороняється законом. Цей припис зобов`язує державу вживати належних заходів для захисту життя осіб, які знаходиться під її юрисдикцією. Слід зазначити, що це зобов`язання повинно тлумачитися як таке, що застосовується в контексті будь-якої діяльності, публічної чи ні, в якій право на життя може бути поставлене під сумнів.

Недодержання суб`єктами господарювання вимог у сфері охорони праці призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю працюючих.

З огляду на встановлення позивачем факту виконання відповідачем не в повному обсязі порушень, виявлених під час здійснення заходу нагляду (контролю), суд приходить до висновку про наявність підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.

Зважаючи на встановлені у справі обставини та, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог та застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 14, 22, 194, 243, 246, 249, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Головного управління Держпраці у Харківській області (вул. Алчевських, буд. 40, м. Харків, 61002, код ЄДРПОУ 39779919) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Октаніум" (вул. Леся Сердюка, буд. 41-А, м. Харків, 61035, код ЄДРПОУ 41016504) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Товариства з обмеженою відповідальністю Октаніум (код ЄДРПОУ 41016504, 61035, м. Харків, вул. Леся Сердюка, буд. 41-А), до усунення порушень, шляхом зупинення виробництва (виготовлення), виконання робіт, експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме:

Заборонити Товариству з обмеженою відповідальністю Октаніум (код ЄДРПОУ 41016504, 61035, м. Харків, вул. Леся Сердюка, буд. 41-А) виконання робіт на АЗС:

- за адресою: Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Павлова, 88 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 ;

- за адресою: АДРЕСА_1 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ;

- за адресою: АДРЕСА_2 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 ;

- за адресою: АДРЕСА_4 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 ;

- за адресою: АДРЕСА_5 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АЗС ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24

Заборонити Товариству з обмеженою відповідальністю Октаніум (код ЄДРПОУ 41016504, 61035, м. Харків, вул. Леся Сердюка, буд. 41-А) виконання робіт на АГЗП:

- за адресою: м. Харків, вул. Леся Сердюка, 41-А по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператор ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 ;

- за адресою: АДРЕСА_3 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме оператори АГЗП ОСОБА_9 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 ;

- за адресою: АДРЕСА_4 , по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АГЗП ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 ;

- за адресою: АДРЕСА_5 по експлуатації устаткування підвищеної небезпеки, ненавченим персоналом, а саме: оператори АГЗП ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_29 .

Зупинити експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, що належить Товариству з обмеженою відповідальністю Октаніум (код ЄДРПОУ 41016504, 61035, м. Харків, вул. Леся Сердюка, буд. 41-А) на АГЗП за адресою: Харківська область, Шевченківський район, смт. Шевченкове, вул.. Шевченка, 19-Г, а саме: електродвигуни насосів, роздавальні шланги, газороздавальна колонка типу АСТРА-1У, заводський № 01.31.2001, 2001 року виготовлення, Україна та за адресою АДРЕСА_2 - електродвигуни насосів, роздавальні шланги, газороздавальна колонка, наземного резервуар ЗВР б/номеру заводського, 2016 року виготовлення, Україна.

Заборонити Товариству з обмеженою відповідальністю Октаніум (код ЄДРПОУ 41016504, 61035, м. Харків, вул. Леся Сердюка, буд. 41-А) виконання робіт в електроустановках АЗС ТОВ ОКТАНІУМ ненавченою особою, відповідальною за електрогосподарство підприємства ОСОБА_10 .

Зупинити експлуатацію автоматичних вимикачів електроустановок, розеток та світильників в металевих корпусах на АЗС за адресами: АДРЕСА_1 та м. Харків, вул. Академіка Павлова, 88.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення .

В разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складено 15.03.2021 р.

Суддя Бадюков Ю.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.03.2021
Оприлюднено16.03.2021
Номер документу95505633
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/12068/2020

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Рішення від 12.03.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

Рішення від 12.03.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бадюков Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні