Рішення
від 22.02.2021 по справі 640/18685/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 лютого 2021 року м. Київ № 640/18685/20

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

Товариства з обмеженою відповідальністю КІР-АВТОТРАНС

до Постійного конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішень про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації

Київської обласної державної адміністрації

Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації

третя особа Приватне підприємство А.Т.Н.

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариства з обмеженою відповідальністю КІР-АВТОТРАНС з адміністративним позовом до Постійного конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішень про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, Київської обласної державної адміністрації, Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, третя особа: Приватне підприємство А.Т.Н. в якому просив:

- визнати протиправним та скасувати пункт 8 рішення постійного конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації, оформлене протоколом №2/2020 від 01.07.2020 року щодо об`єкта конкурсу № 8 (автобусний маршрут № 1323/1324 1325/1326 1327/1328 1329/1330 Кодра - Київ АС Дачна ) та наказ Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації Про визначення переможця конкурсу на автобусному маршруті загального користування Кодра-Київ АС Дачна №75-од від 15 липня 2020 року.

- зобов`язати постійний конкурсний комітет для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації повторно розглянути документи, подані на конкурс перевізниками-претендентами до 02.06.2020 року та визначити переможця конкурсу на право перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування Кодра-Київ АС Дачна з урахуванням висновків про наявність підстав для недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента ПП А.Т.Н. та необхідність нарахування ТОВ КІР- Автотранс балів як переможцю попереднього конкурсу та за матеріально-технічну базу.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що рішення конкурсного комітету, оформлене протоколом №2/2020 від 01.07.2020 року по об`єкту конкурсу №8 Кодра-Київ АС Дачна та наказ №75-од від 15.07.2020 року прийняті з порушенням законодавства, а тому мають бути скасовані.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 18.08.2020 року відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження (без виклику учасників справи) (Суддя Качур І.А.).

Представником Приватного підприємства А.Т.Н. надано до суду пояснення по справі, в якому зазначає, що підстав вважати наказ Управління про визначення переможця конкурсу необґрунтованим немає, оскільки з наданої Позивачем копії листа Управління від 05.08.2020 вбачається, що з ПП А.Т.Н. станом на день проведення конкурсу укладено 37 договорів (всього необхідно 288 автобусів), а згідно інформації Укртрансбезпеки, яка подавалась на конкурс, ПП А.Т.Н. має у володінні 406 автобуси. Таким чином, твердження Позивача спростовуються матеріалами справи.

Від Київської обласної державної адміністрації надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач вказує, що вважає поданий позов безпідставним, необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню, оскільки організатор перевіривши інформацію дійшов до висновку, що у перевізника наявна достатня кількість рухомого складу для забезпечення виконання діючих договорів та подання документів на новий конкуре.

Разом з тим, від представника позивача надійшла відповідь на відзив, в якому позивач вказує на безпідставність тверджень відповідача та представника третьої особи, та додатково зазначає, що ТОВ КІР-Автотранс є переможцем попереднього конкурсу, на цій підставі та з урахуванням ряду судових рішень з ним було укладено Договір №1, протягом строку дії якого позивач здійснював пасажирські перевезення на автобусному маршруті Кодра-Київ АС Дачна , а тому були всі передбачені Порядком підстави для нарахування 30 балів, у зв`язку з чим просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Розпорядженням Київської обласної державної адміністрації №131 від 04 березня 2020 року Про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, зокрема на автобусному маршруті Кодра-Київ АС Дачна .

01 липня 2020 року відбулось засідання постійного конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, шо не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації.

На зазначеному засіданні постійного конкурсного комітету було прийнято рішення, оформлене протоколом №2/2020 від 01.07.2020 року (п.8. рішення) не нараховувати 30 балів ТОВ К1Р-АВТОТРАНС за його роботу на об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу та не нараховувати 15 балів ТОВ КІР-АВТОТРАНС за наявність матеріально-технічної бази, на якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного стану автобусів та їх зберігання.

В результаті, за рішенням постійного конкурсного комітету від 01.07.2020 року ПП А.Т.Н. було визначено переможцем конкурсу по об`єкту конкурсу №8 Кодра - Київ АС Дачна , перевізник-претендент, який посів друге місце - ТОВ КІР-Автотранс .

В подальшому, на підставі зазначеного рішення постійного конкурсного комітету, Управлінням інфраструктури Київської обласної державної адміністрації було прийнято наказ Про визначення переможця конкурсу на автобусному маршруті загального користування Кодра-Київ АС Дачна №75-од від 15 липня 2020 року, яким визнано ПП А.Т.Н. (ЄДРПОУ 24584810) переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування який відбувся 01 липня 2020 року, за об`єктом конкурсу №8 (автобусний маршрут Кодра - Київ АС Дачна рейси 1323/1324, 1325/1326, 1327/1328, 1329/1330) відповідно до п. 46 Порядку, як такий, що за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів; перевізника-претендента, який зайняв друге місце на об`єкті конкурсу №8 (Кодра-Київ АС Дачна рейси 1323/1324, 1325/1326, 1327/1328, 1329/1330) - Товариство з обмеженою відповідальністю КТР-Автотранс (ЄДРПОУ 37922434).

Вважаючи рішення відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом, при вирішенні якого суд виходить з наступного.

Частиною другою статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту визначено Законом України Про автомобільний транспорт (далі - Закон №2344-ІІІ, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), який відповідно до статті 3 регулює відносини між автомобільними перевізниками, замовниками транспортних послуг, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, пасажирами, власниками транспортних засобів, а також їх відносини з юридичними та фізичними особами - суб`єктами підприємницької діяльності, які забезпечують діяльність автомобільного транспорту та безпеку перевезень.

Відповідно до частин першої та другої статті 43 Закону №2344-ІІІ визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Об`єктом конкурсу можуть бути: маршрут (кілька маршрутів), оборотний рейс (кілька оборотних рейсів).

Згідно з частинами першою, другою та дванадцятою статті 44 Закону №2344-ІІІ організація проведення конкурсу та визначення умов перевезень покладаються на органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

До обов`язкових умов конкурсу на перевезення пасажирів належать:

визначена органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування обґрунтована структура парку автобусів, що працюватимуть на маршруті загального користування, за пасажиромісткістю, класом, технічними та екологічними показниками; державні соціальні нормативи у сфері транспортного обслуговування населення.

Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

На виконання вказаних норм Закону №2344-ІІІ Кабінетом Міністрів України 03 грудня 2008 року прийнято постанову №1081, якою затверджено Порядок проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування (далі - Порядок №1081).

Відповідно до пункту 2 Порядку конкурсний комітет - постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу; організатор - орган виконавчої влади, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради .

Пунктом 29 Порядку визначено, що для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об`єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і такі документи:

1) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб`єкта господарювання;

2) нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні);

3) перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті;

4) копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті;

5) документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі;

6) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;

7) копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);

8) письмову інформацію про наявність або відсутність транспортних засобів, що пристосовані для перевезення осіб з особливими потребами;

9) анкету відповідно до пункту 32 цього Порядку;

10) довідку про відповідність технічного стану автобусів перевізника-претендента умовам перевезень, що, зокрема, повинна містити відмітку про відсутність переобладнання з вантажного транспортного засобу та висновок про відповідність роботи перевізника-претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху, які надаються органами Державтоінспекції за місцем реєстрації перевізників-претендентів протягом 10 днів з дня звернення до таких органів.

Подані документи перевіряє в міру їх надходження організатор або робочий орган.

Як вбачається з наявних у справі матеріалів, 01 липня 2020 року відбулось засідання постійного конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, шо не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації.

На зазначеному засіданні постійного конкурсного комітету було прийнято рішення, оформлене протоколом №2/2020 від 01.07.2020 року (п.8. рішення) не нараховувати 30 Відповідно до п. 1 Додатку 5 до Порядку № 1081 за роботу перевізника- претендента на визначеному організатором перевезень об`єкті конкурсу протягом усього строку дії попереднього дозволу (договору) як переможця попереднього конкурсу нараховується 30 балів.

Відповідно до ст. 43, 44 Закону передбачено, що визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах. Договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на термін від трьох до п`яти років. Порядок проведення конкурсів визначає Кабінет Міністрів України.

Згідно п. 46 Порядку № 1081, організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних, внутрішньорайонних та міських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

Приписами п. 53 Порядку 1081 договір укладається (дозвіл видається) окремо на кожний об`єкт конкурсу. Строк дії договору (дозволу), який укладається (видається) за результатами конкурсу, становить п`ять років.

Разом з тим, судом встановлено, що 09 січня 2019 року між КОДА та ТОВ Кір-Автотранс було укладено Договір №1 відповідно до розпорядження голови КОДА від 26.11.2018 року Про виконання рішень Господарського суду міста Києва та договору №32.2014 від 21.07.2014 року терміном дії до 20.07.2019 року. Тобто, новоукладений договір було укладено на строк у 7 місяців та 11 днів.

Відповідно до листа Міністерства інфраструктури України № 11206/5/10-15 від 08.10.2015 зазначено, що бали за роботу перевізника-переможця нараховуються у разі роботи на маршруті що є об`єктом конкурсу не менше строку передбаченого договором (дозволом).

В даному випадку позивач за первісним договором №32.2014 від 21.07.2014 здійснював перевезення до 22.01.2016, коли наказом управління інфраструктури Київської ОДА від 14 січня 2016 року № 1-од укладено договір з ТОВ ATП Стріла № 2015-15-49 на підставі постанови Київського окружного адміністративного суду від 19 червня 2015 року по справі № 810/3748/14 залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду.

Отже, суд погоджується з твердження відповідача, що відповідно до п. 5 Порядку 1081 позивачу не повинні нараховуватись бали за попередні договори, оскільки він не виконував перевезення протягом усього строку дії договору.

Відповідно до пп. 4 п. 12 Порядку Організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який: не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень.

Відповідно до п. 29 Порядку Для участі у конкурсі перевізник-претендент подає окремо щодо кожного об`єкта конкурсу документи, визначені статтею 46 Закону України "Про автомобільний транспорт", за формою згідно з додатками 1-4.

Статтею 46 Закону визначено, що для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник подає конкурсному комітету такі документи:

заяву претендента встановленого зразка із зазначенням автобусного маршруту загального користування, на якому має намір працювати претендент; відомості за підписом суб`єкта господарювання про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті з зазначенням підстав для їх використання перевізником;

відомості про додаткові умови обслуговування маршруту;

документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі.

Порядком передбачено надання заяви, анкети та відомостей про автобуси, запропоновані на конкурс.

Інші документи, в тому числі з приводу чинних договорів/дозволів не надаються.

Відповідно до абз. 4 п. 29 Порядку Перевірку поданих документів на відповідність обов`язковим і додатковим (за наявності) умовам конкурсу та наявності усіх документів, передбачених цим Порядком, проводить організатор перевезень.

Відповідно до п. 37 Порядку Достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених пунктом 29 цього Порядку, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

Отже, суд зазначає, що організатор незобов`язаний отримати інформацію від інших організаторів про чинні дозволи/договори, які можуть бути видані/укладені з учасником конкурсу, оскільки, суд звертаємо увагу на те, що жодним нормативно-правовим актом не врегульовано процедуру по здійсненню перевірки достовірності інформації. Відсутні норми законодавства, яким чином організатор має перевірити достовірність інформації, у тому числі у взаємодії з іншими органами державної влади або місцевого самоврядування (іншими організаторами).

Однак, з приводу перевірки учасників конкурсу на предмет достатності транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів), суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 4 Порядку Організатором перевезень на автобусному маршруті загального користування є:

Мінінфраструктури - на міжміському і приміському автобусних маршрутах, що виходять за межі території області (міжобласний маршрут);

Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні держадміністрації - на міжміському і приміському автобусних маршрутах, що не виходять за межі території Автономної Республіки Крим чи області (внутрішньообласний маршрут), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до м. Києва;

районна держадміністрація - на автобусному маршруті, що не виходить за межі території району (внутрішньорайонний маршрут);

Київська міська держадміністрація - на автобусному маршруті загального користування прямого сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль";

виконавчий орган місцевої ради об`єднаної територіальної громади сіл, селищ, міст - на маршруті, що проходить у межах території об`єднаної територіальної громади (міський чи приміський маршрут);

виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту - на маршруті, що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут).

Позивач, стверджуючи про наявність порушення збоку організатора в непідтверджені ним вказаної вище кількості транспортних засобі, зазначає лише таких організаторів, як Укртрансбезпека, і на підставі даних Укртрансбезпеки (як організатора) про видані дозволи на міжобласні маршрути, дійшло висновку про кількість транспортних засобі по вказаному критерію.

Натомість суд зазначає, що Київська обласна державна адміністрація та Укртрансбезпека не єдині організатори перевезень, а крім них затверджено й інші органи (п . 4 Порядку).

Порядком не передбачено, що організатор має підтверджувати таку кількість транспортних засобів учасника конкурсу, та отримувати інформацію в інших організаторів по всій території України та всім населеним пунктам.

Виходячи з аналізу вищевказаних норм, можна дійти висновку про те, що Організатор може перевірити наявність достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов`язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів), лише щодо перевезень, за якими Організатор виступає самостійно організатором перевезень, тобто у даному випадку за чинними договорами про організацію перевезень пасажирів, укладеними з Київською обласною державною адміністрацією.

З наданої Позивачем копії листа Управління від 05.08.2020 вбачається, що з ПП А.Т.Н. станом на день проведення конкурсу укладено 37 договорів (всього необхідно 288 автобусів), а згідно інформації Укртрансбезпеки, яка подавался на конкурс, ПП А.Т.Н. має у володінні 406 автобуси. Таким чином, суд зазначає, що твердження позивача спростовуються матеріалами справи.

Крім того, суд дійшов висновку, щодо обґрунтованості неврахування позивачу 15 балів за наявність матеріально-технічної бази, на якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, оскільки, згідно п. 10 Додатку 5 до Порядку №1081 перевізнику-иретенденту нараховується 15 балів за наявність матеріально-технічної бази, па якій забезпечується проведення медичного огляду водіїв, їх стажування та інструктажі, а також огляд технічного етану автобусів та їх зберігання (у разі розміщення такої бази на відстані не більш як 20 кілометрів від місця формування рейсу).

В даному випадку бали нараховуються за інформацією Укртрансбезпеки відповідно до бази ліцензійного реєстру.

Відповідно до листа Укртрансбезпеки від 23.06.2020 № 4764/02/15-20 матеріально-технічна база позивача є орендованою та знаходиться за адресою вул. Першотравнева, 67, м. Макарів. Київська обл. Відстань від матеріально-технічної бази до місця формування рейсу, а саме смт. Кодра становить щонайменше 24,8 км.

Додатково, суд зазначає, що представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

Виходячи з наведеного, інформація, подана в анкеті, заяві, інших доданих документів учасників конкурсу перевірена та їх достовірність підтверджена компетентним на це органом, тому доводи позивача в частині невідповідності документів є лише припущеннями.

Окрім зазначеного, ряд положень Порядку проведення конкурсу передбачають дії щодо організації конкурсу, які вчиняються саме організатором, зокрема: затвердження умов конкурсу, визначення режиму руху; затвердження складу конкурсного комітету; публікація в офіційних друкованих засобах масової інформації оголошення про конкурс; перевірка поданих документів; роз`яснення щодо оформлення документів для участі в конкурсі; перевірка достовірності інформації, викладеної у заяві та документах; реєстрація документів; введення в дію рішення конкурсного комітету; затвердження кошторису витрат, пов`язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.

З урахуванням викладеного в сукупності правових підстав для задоволення позовних вимог суд не вбачає.

Із системного аналізу вище викладених норм та з`ясованих судом обставин вбачається, що позивачем не надано належних, переконливих та обґрунтованих доказів на підтвердження заявлених позовних вимог.

Частинами першою та другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд керується приписами частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно яких судові витрати підлягають відшкодуванню при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень.

Оскільки суд відмовляє позивачу у задоволенні позову, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 9, 72-73, 76-77, 139, 143, 243-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю КІР-АВТОТРАНС (03680, м. Київ, провулок Радищева, 6, код ЄДРПОУ 37922434) до Постійного конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішень про визначення переможців конкурсів з перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі території Київської області (внутрішньообласних маршрутах), у тому числі таких, що проходять від населених пунктів Київської області до міста Києва, віднесених до компетенції Київської обласної державної адміністрації (01196, м. Київ, площа Лесі Українки, буд. 1, ЄДРПОУ 24584810), Київської обласної державної адміністрації (01196, м. Київ, площа Лесі України, 1, ЄДРПОУ 00022533), Управління інфраструктури Київської обласної державної адміністрації (01196, м. Київ, площа Лесі України, 1, ЄДРПОУ 34694993), третя особа: Приватне підприємство А.Т.Н. (03062, м. Київ, вул. Чистяківська, 2А, кімната 500, ЄДРПОУ 24584810) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 293, 295-297 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя І.А. Качур

Дата ухвалення рішення22.02.2021
Оприлюднено16.03.2021
Номер документу95506367
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/18685/20

Ухвала від 16.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Постанова від 08.07.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 27.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 29.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 29.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Рішення від 22.02.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 18.08.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні