Провадження №3/760/8585/20
Справа №760/20170/20
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 листопада 2020 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Усатова І.А., при секретарі Омелько Г.Т., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Юрківа В.В., представника особи, що притягується до адміністративної відповідальності Безенюк І.С., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 м. Київ, керівника ТОВ ЛІБРА КОМ (01013, м. Київ, провулок Деревообробний, буд. 5, код ЄДРПОУ 40429347), паспорт НОМЕР_4 виданий 29.02.1996 р. Подільським РУГУ МВС України в м. Києві, зареєстрований за адресом: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України,-
В С Т А Н О В И В :
У вересні 2020 року у провадження судді надійшов адміністративний матеріал про притягнення громадянина України ОСОБА_1 , до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.
У матеріалі зазначено, що 18.06.2020 особою, уповноваженою на роботу з митницею TOB МЕРКУРІЙ Грибом І.Ф. (далі - митний брокер ) на підставі договору про надання послуг укладеного між ТОВ ЛІБРА КОМ (код ЄДРПОУ 40429347) та ТОВ МЕРКУРІЙ (код ЄДРПОУ 30684410) від 24.03.2020 № 10-20 до відділу митного оформлення № 5 митного поста Чайки (08290, Київська обл., смт. Гостомель, вул. Садова, 26 А) Київської митниці Держмитслужби подано ЕМД типу ЕК10АА на товар: лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешліфовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більш як 6мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D, розміром:- 36 х 86 х 2950мм - 11,252 м3;- 36 х 86 х 3950мм - 30,136 м3; Загальна кількість - 41,388 м3., вагою брутто 24425 кг., вагою нетто - 24275 кг., вартістю 4676,85 USD. Поданій ЕМД присвоєно реєстраційний № UA100340/2020/504628.
У постанові зазначено, що відправником товару значиться - ТОВ ЛІБРА КОМ (01013, м. Київ, провулок Деревообробний, буд. 5, код ЄДРПОУ 40429347), покупцем товару є SPROGGI SP. Z О.О. (ul. Sadowa 2/11, 20-027 Lublin, Poland), отримувачем товару виступає компанія XIAMEN NATIONAL FOREST PRODUCTS CO., LTD (ROOM 1606, XIAMEN FIRST PLAZA, N0.2, LUJIANG ROAD, SIMING DISTRICT, XIAMEN CITY, FUJIAN PROVINCE, CHINA), товар завантажено у морський контейнер TCNU1872997, який переміщувався на транспортному засобі з державним реєстраційним номером НОМЕР_2 / НОМЕР_3 .
Вказано, що 18.06.2020 до митного оформлення та митного контролю серед іншого митним брокером надано зовнішньоекономічний контракт від 27.03.2020 № 27LC/03-20, укладений між ТОВ ЛІБРА КОМ та компанією SPROGGI SP. Z 0.0. , доповнення №10 до контракту 27LC/03-20 від 10.06.2020, інвойс від 18.06.2020 № SP-37, пакувальний лист від 18.06.2020 №SP-37, CMR від 18.06.2020 №б/н, акт завантаження від 18.06.2020 №SP-37, сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 12.06.2020 № КВ.672580 (далі - сертифікат) на 41,388 метрів кубічних пиломатеріалів.
Митний орган посилається на те, що під час проведення митного огляду вантажу, відповідно до ст.320, 338 Митного кодексу України та переліку індикаторів ризику було проведено заміри фактичних розмірів, розміри пиломатеріалів (з урахуванням похибки на товщину + або - Змм, ширину + або - Змм та довжину + 50мм). За результатами замірів встановлено невідповідність товару, а саме, за місць задекларованих розмірів 36 х 86 х 3950 мм та 36 х 86 х 2950 мм встановлено, що товар розмірами 36 х 86 х (4060 - 4120) мм (у кількості 2464 шт., 31,1 м3) та 36 х 86 х (3050 - 3100) мм (у кількості 1232 шт., 11,81 м3), що не відповідає інформації заявленій в гр. 31 митної декларації та товаросупровідних документах. У результаті чого, встановлено, що фактичний об`єм пиломатеріалів, завантажених у контейнер №TCNU1872997, становить 42,91 м3., що не відповідає даним, зазначеним в митній декларації та товаросупровідних документах. Товари упаковані в пачки з дерев`яними перекладками та стягнуті ПЕТ стрічкою. Всього 12 вантажних місць.
На думку митного органу, встановлені обставини свідчать про те, що з метою здійснення митного оформлення в режимі експорт товару лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешліфовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більш, як 6мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D, 36 х 86 х (4060 - 4120Умм (у кількості 2464 шт., 31,1 m3) та 36 х 86 х (3050 - 3100) мм (у кількості 1232 шт., 11,81мЗ), за митною декларацією від 18.06.2020 № UA100340/2020/504628, а в подальшому з метою переміщення через митний кордон України Київській митниці Держмитслужби надано документи, а саме: інвойс від 18.06.2020 № SP-37, виставлений в адресу компанії SPROGGI SP. Z 0.0. (ul. Sadowa 2/11, 20-027 Lublin, Poland) , сертифікат від 12.06.2020 № КВ.672580, що містять неправдиві відомості щодо розмірів та кількості (m3) товару.
Митний орган вказує, що відповідно до інформації наявної в обліковій картці особа, на дату митного оформлення за МД від 18.06.2020 № UA100340/2020/504628 на посаді керівника підприємства ТОВ ЛІБРА КОМ (01013, м. Київ, провулок Деревообробний, буд. 5, код ЄДРПОУ 40429347) перебуває громадянин ОСОБА_1 .
З огляду на викладене, митний орган вважає, що керівником ТОВ ЛІБРА КОМ (код ЄДРПОУ 40429347), громадянином України ОСОБА_1 , вчинено дії, спрямовані на переміщення товару лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешліфовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більш як 6мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D, 36 х 86 х (4060 - 4120) мм (у сості 2464 шт., 31,1 m3) та 36 х 86 х (3050 - 3100) мм (у кількості 1232 шт. 11,81м3) в загальній кількості 3696 дощок, через митний кордон України з поданням митниці як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості щодо розміру та кількості (м3) товару зазначених в товаросупровідних документах.
На думку митного органу, в діях громадянина України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачені ч. 1 ст. 483 МК України.
На підставі ст. 511 МК України митним органом тимчасово вилучено:
-пиломатеріали обрізні, хвойні, розпиляні уздовж, нешліфовані, не стругані без торцевих з`єднань, завтовшки більш як 6мм, з сосни... розмір 36 х 86 х (4060 - 4120) мм, 2464/31,1 шт/м3;
-пиломатеріали обрізні, хвойні, розпиляні уздовж, нешліфовані, не стругані без торцевих з`єднань, завтовшки більш як 6мм сосни... розміром 36 х 86 х(3050 - 3100) мм кількістю 1232/11,81 шт/м3
17.09.2020 на адресу суду від представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності - Ясінської Ж.В. надійшли пояснення по справі про порушення митних правил.
В обгрунтування пояснень вказано, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення.
Щодо об`єктивної сторони зазначено, що з об`єктивної сторони правопорушення, передбачене частиною першою статті 483 Митного кодексу України, може бути вчинено, зокрема, шляхом подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Вказано, що митним органом не враховано, що заявлено кількість товару без врахування допустимих відхилів, однак відповідно до Додаткової угоди № 1 від 12.05.2020 року контракту від 27.03.2020 № 27LC/03-20 допустимі відхили по довжині становлять +150 мм. Дане доповнення є невід`ємною частиною контракту.
У поясненнях зазначено, що фактична кількість товару, вказаного у графі 31 ЕМД, інвойсі від 18.06.2020 № SP-37 та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 12.06.2020 № КВ672580 як лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешлифовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більше як 6 мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D, розміром:- 36 х 86 х 2950 мм - 11,252 m3;- 36 х 86 х 3950мм - 30,136 m3; Загальна кількість - 41,388 m3 , з урахуванням допустимих відхилів, може коливатися від 43,09м3 до48,31мЗ.
Представник просить звернути увагу на наступне:
подані для митного оформлення та подальшого переміщення через митний кордон України документи, зокрема, ЕМД від 18.06.2020 № UA100340/2020/504628, інвойс від 18.06.2020 № SP-37 та сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 12.06.2020 № КВ672580 містять точні відомості про товар лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешлифовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більше як 6 мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт 1).... , розраховані з геометричних розмірів, визначених умовами контракту;
при вирішенні питання щодо наявності ознак правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 митного кодексу України, посадовою особою Київської митниці Держмитслужби не враховано, що встановлена фактична кількість товару є сумарною кількістю з урахуванням допустимих відхилів, та знаходиться у межах допустимих показників, встановлених ДСТУ EN 1313-1 :2018 (EN 1313-1:2010, 1DT) для розмірів, зазначених у товаросупровідних документах;
заявлена у документах кількість дошок у штуках, відповідає фактично наявній кількості, а саме 1232 шт. та 2464 шт.
На думку представника особи, що притягується до адміністративної відповідальності викладене свідчить про відсутність в діях громадянина ОСОБА_1 об`єктивної сторони правопорушення, передбаченого частиною першою статті 483 Митного кодексу України.
Щодо суб`єктивної сторони вказано, що будь-які відомості та докази, що директором ТОВ ЛІБРА КОМ , громадянином України ОСОБА_1 , вчинялись дії, які були спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю адміністративний матеріал не містить.
Представник митного органу в судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС України та просив притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.
У судовому засіданні представник особи, що притягується до адміністративної відповідальності просив закрити провадження у справі за відсутністю складу адміністративного правопорушення, з підстав викладених у поясненнях.
Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши обставини справи, суддя дійшла наступного висновку.
Встановлено, що згідно протоколу про порушення митних правил 18.06.2020 особою, уповноваженою на роботу з митницею TOB МЕРКУРІЙ Грибом І.Ф. (далі - митний брокер ) на підставі договору про надання послуг укладеного між ТОВ ЛІБРА КОМ (код ЄДРПОУ 40429347) та ТОВ МЕРКУРІЙ (код ЄДРПОУ 30684410) від 24.03.2020 № 10-20 до відділу митного оформлення № 5 митного поста Чайки (08290, Київська обл., смт. Гостомель, вул. Садова, 26 А) Київської митниці Держмитслужби подано ЕМД типу ЕК10АА на товар: лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешліфовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більш як 6мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D, розміром:- 36 х 86 х 2950мм - 11,252 м3;- 36 х 86 х 3950мм - 30,136 м3; Загальна кількість - 41,388 м3., вагою брутто 24425 кг., вагою нетто - 24275 кг., вартістю 4676,85 USD. Поданій ЕМД присвоєно реєстраційний № UA100340/2020/504628.
Відправником товару значиться - ТОВ ЛІБРА КОМ (01013, м. Київ, провулок Деревообробний, буд. 5, код ЄДРПОУ 40429347), покупцем товару є SPROGGI SP. Z О.О. (ul. Sadowa 2/11, 20-027 Lublin, Poland), отримувачем товару виступає компанія XIAMEN NATIONAL FOREST PRODUCTS CO., LTD (ROOM 1606, XIAMEN FIRST PLAZA, N0.2, LUJIANG ROAD, SIMING DISTRICT, XIAMEN CITY, FUJIAN PROVINCE, CHINA), товар завантажено у морський контейнер TCNU1872997, який переміщувався на транспортному засобі з державним реєстраційним номером НОМЕР_2 / НОМЕР_3 .
Також, переміщення товару здійснювалось на підставі зовнішньоекономічного контракту від 27.03.2020 № 27LC/03-20, укладеного між ТОВ ЛІБРА КОМ та компанією SPROGGI SP. Z 0.0. , доповнення №10 до контракту 27LC/03-20 від 10.06.2020, інвойсу від 18.06.2020 № SP-37, пакувального листа від 18.06.2020 №SP-37, CMR від 18.06.2020 №б/н, акт завантаження від 18.06.2020 №SP-37, сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 12.06.2020 № КВ.672580 (далі - сертифікат) на 41,388 метрів кубічних пиломатеріалів.
Митний орган посилається на те, що під час проведення митного огляду вантажу, відповідно до ст.320, 338 Митного кодексу України та переліку індикаторів ризику було проведено заміри фактичних розмірів, розміри пиломатеріалів (з урахуванням похибки на товщину + або - З мм., ширину + або - З мм. та довжину + 50мм).
За результатами замірів митним органом встановлено невідповідність товару, а саме, замість задекларованих розмірів 36 х 86 х 3950 мм та 36 х 86 х 2950 мм встановлено, що товар розмірами 36 х 86 х (4060 - 4120) мм (у кількості 2464 шт., 31,1 м3) та 36 х 86 х (3050 - 3100) мм (у кількості 1232 шт., 11,81 м 3), що на думку митного органу не відповідає інформації заявленій в гр. 31 митної декларації та товаросупровідних документах.
Митний орган посилається на те, що фактичний об`єм пиломатеріалів, завантажених у контейнер №TCNU1872997, становить 42,91 м3., що не відповідає даним, зазначеним в митній декларації та товаросупровідних документах, на що суддя зазначає наступне.
Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього кодексу, а в частині, що не регулюється ним - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративні правопорушення повинно бути з`ясовано, чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Отже, основним безпосереднім об`єктом правопорушення за даним законом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України, а об`єктивною стороною є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, активна поведінка (вчинок) особи.
Так, згідно документів на підставі яких здійснювалось переміщення товару, задекларовані у ЕМД від 18.06.2020 № ІІА100340/2020/504628 пиломатеріали розміром 36 х 86 х 2950 мм при загальній кількості 1232 шт. математично розраховуються, як кількістю - 11,252 м3, розміром 36 х 86 х 3950 мм при загальній кількості 2464 шт. математично розраховуються як кількістю - 30,136 м3. Математично розрахована загальна кількість - 41,388 м3.
Вказані відомості щодо математично розрахованої кількості товару наявні у інвойсі від 18.06.2020 № 8Р-37 та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 12.06.2020 року № КВ672580.
Одночасно, відповідно до ДСТУ ЕК 1313-1 :2018 (Е1Ч 1313-1:2010, ГОТ) Круглі та пиляні лісоматеріали. Допустимі відхили та переважні типорозміри прийнятих, як національний стандарт методом підтвердження згідно з наказом Державного підприємства Український науково-дослідний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості від 11.12.2018 № 476 дозволені відхилення розмірів попереднього перерізу при вологості 20% для товщини і ширини ма 100мм +3мм/-1мм.
У поданих поясненнях представником особи, що притягується до адміністративної відповідальності вказано, що фактична кількість товару лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешлифовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більше як 6 мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D :
З урахуванням допустимих відхилив (ДСТУ EN 1313-1 :2018 PEN 1313-1:2010, IDT) може становити:
розміром (36+3) х (86+3) х (2950+150) при загальній кількості 1232 шт. становить 13,25м3;
розміром (36+3) х (86+3) х (3950+150) при загальній кількості 2464 шт. становить 35,06м3;
Загальна кількість 13,25м3 + 35,06 м3 = 48,31 м3.
Вказано, що з урахуванням відхилів невідомого походження, зазначених у протоколі про порушення митних правил, а саме на тювгринх + або - З мм, товщину + або - 3 мм та довжину + або - , може становити:
розміром (36+3) х (86+3) х (2950+50) при загальній кількості 1232 шт. становить 12,82мЗ;
розміром (36+3) х (86+3) х (3950+50) при загальній кількості 2464 шт. становить
34,21 м3;
Загальна кількість 12,82 м3 + 34,21 м3 =47,03 м3.
З урахуванням допустимих відхилів тільки по довжині (ДСТУ EN 1313-1 :2018 (EN 1313-1:2010, IDD може становити:
розміром 36 х 86 х (2950+150) при загальній кількості 1232 шт. становить 11,82 м3;
розміром 36 х 86 х (3950+150) при загальній кількості 2464 шт. становить 31,27 м3;
Загальна кількість 11,82мЗ + 31,27м3 = 43,09 м3.
З огляду на викладене, суд враховує доводи представника особи, що притягується до адміністративної відповідальності щодо того, що фактична кількість товару, вказаного у графі 31 ЕМД, інвойсі від 18.06.2020 № SP-37 та сертифікаті про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій від 12.06.2020 № КВ672580 як лісоматеріали оброблені, розпиляні уздовж, нестругані, нешлифовані, без торцевих з`єднань, завтовшки більше як 6 мм:- пиломатеріал сосновий обрізний (Pinus sylvestris L.) сорт D, розміром:- 36 х 86 х 2950 мм - 11,252 m3;- 36 х 86 х 3950мм - 30,136 m3; Загальна кількість - 41,388 m3 , з урахуванням допустимих відхилів, може коливатися від 43,09м3 до 48,31мЗ.
Одночасно, у ході митного огляду посадовою особою Київської митниці Держмитслужби встановлено, що фактична загальна кількість товару становить 42,91 м3, що є меншим за кількість товару з урахуванням допустимих відхилів.
З огляду на викладене, суддя дійшла висновку, що встановлена під час митного огляду загальна кількість товару, а саме 42,91 м3, свідчить про те, що пиломатеріали виготовлено у межах відхилень, встановлених ДСТУ EN 1313-1 :2018 (EN 1313-1:2010, ЮТ).
Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні правопорушення чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України у тому числі і шляхом надання неправдивих відомостей, які необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Таким чином, власник товару підлягає відповідальності лише у тому випадку, коли він здійснював декларування товару або з метою приховування від митного контролю особисто вчиняв будь-які дії, що складають об`єктивну сторону такого порушення. При цьому таке діяння за суб`єктивною стороною характеризується прямим умислом на подання митному органу документів, що містять неправдиві дані, а тому за відсутності зазначених умов, не утворює в її діях складу правопорушення, передбаченого ч.1ст.483 МК України.
Дослідивши протокол про порушення митних правил № 1131/10000/20 та додані до нього матеріали, суддя дійшла висновку, що відомостей та доказів, що директором ТОВ ЛІБРА КОМ , громадянином України ОСОБА_1 , вчинялись дії, які були спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю вони не містять.
Так, зазначені матеріали справи свідчать про те, що при митному оформленні товару декларантом були подані всі документи, передбачені як обов`язкові, які були оформлені у встановленому чинним законодавством порядку та містили реквізити, необхідні для ідентифікації товару.
Згідно з частиною першою статті 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ст. 62 Конституції України всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
За таких обставин, відсутності доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо вартості товарів, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, в діях останнього відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.
Таким чином, обставини викладені у протоколі, на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовуються наданими до суду доказами.
З огляду на викладене, в діях ОСОБА_1 відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.
Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.
Відповідно до ст. 9 КУпАП України, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно з п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суддя приходить до висновку, що докази вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у справі відсутні.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 483, 486, 487, 491, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст. 247, 279, 280, 283-285 КУпАП, суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження в справі відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 м. Київ, керівника ТОВ ЛІБРА КОМ (01013, м. Київ, провулок Деревообробний, буд. 5, код ЄДРПОУ 40429347), паспорт НОМЕР_4 виданий 29.02.1996 р. Подільським РУГУ МВС України в м. Києві, зареєстрований за адресом: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , за порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі, до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя: І. А. Усатова
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2020 |
Оприлюднено | 16.03.2021 |
Номер документу | 95529038 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Усатова І. А.
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Усатова І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні