Рішення
від 11.03.2021 по справі 380/5515/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 березня 2021 року справа №380/5515/20

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М., за участі секретаря судового засідання Михалюк М.Ю., представника позивача Купновицького Н.С., розглянув у відкритому судовому засіданні в місті Львові адміністративну справу за позовом Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю «Нордік-Буд» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені,

ВСТАНОВИВ:

Львівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі - позивач) 15.07.2020 звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Нордік-Буд (далі - ТОВ Нордік-Буд , відповідач) про стягнення заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій та пені за невикористання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю за 2019 рік в сумі 294150,11 грн. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що в поданому ТОВ Нордік-Буд звіті про зайнятість населення та працевлаштування інвалідів за 2019 рік вказано недостовірні дані щодо середньооблікової кількості штатних працівників у 2019 році (104 особи) та середньооблікову кількість штатних працівників, яким відповідно до законодавства встановлена інвалідність (4 особи). Відповідно до наданої ГУ ДПС у Львівській області інформації від 26.06.2020 №27885/10/51.5-07 щодо наданої ТОВ Нордік-Буд щомісячної звітності про середньооблікову кількості штатних працівників та середньооблікову кількість штатних працівників, яким встановлено інвалідність встановлено, що такі становлять 105 та 3 особи відповідно. Оскільки норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у 2019 році для цього підприємства складав 4 особи (105*4%), встановлені обставини свідчать про невиконання ТОВ Нордік Буд нормативу щодо працевлаштування осіб з інвалідністю. На запит позивача обласний центр зайнятості повідомив, що підприємство впродовж 2019 року не повідомляло територіальні центри зайнятості про створення вакансій для заміщення особами з інвалідністю. Тому підприємство повинно сплатити адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу (одне нестворене робоче місце) за 2019 рік в сумі 286417,31 грн.. Оскільки цього не було зроблено у встановлені законом строки, позивач також просить суд стягнути пеню, нараховану з урахуванням облікової ставки НБУ в розмірі 8% річних, яка за період з 16.04.2020 по 14.07.2020 (90 днів) становить 7732,80 грн.

Відповідач участі уповноваженого представника в жодне із призначених судом засідань (на стадії підготовчого провадження - 22.09.2020, 05.11.2020, 03.12.2020 та 24.12.2020, на стадії судового розгляду - 18.02.2021, 11.03.2021) не забезпечив. Єдиною реакцією відповідача на повідомлення про розгляд справи за його участі було клопотання про клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку із неможливістю явки повноваженого представника в судове засідання, призначене на 22.09.2020 (а.с. 29). Відзиву на позов відповідач не подав, доводів Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів не спростовував, тому суд ухвалив розглянути справу без його участі на підставі наявних доказів.

Суд заслухав пояснення позивача, дослідив аргументи заяв по суті спору та долучені до матеріалів справи письмові докази, оцінив їх в сукупності і встановив такі фактичні обставини справи і відповідні їм спірні правовідносини:

ТОВ Нордік-Буд зареєстроване як юридична особа 26.02.2019, починаючи з березня 2019 року як роботодавець використовує найману працю. Відповідно до поданої цим підприємством до ГУ ДПС у Львівській області звітності (підтверджується листом №27885/10/51.5-07 від 26.06.2020, а.с. 6звор.) щодо кількості штатних працівників та працевлаштованих осіб, яким встановлено інвалідність за 2019 рік в розрізі календарних місяців ТОВ Нордік-Буд повідомило такі дані: - лютий 2019 року - штатних (немає), з них інвалідів - 0; - березень 2019 року - штатних 83, з них інвалідів - 2; - квітень 2019 року - штатних 117, з них інвалідів - 2; - травень 2019 року - штатних 110, з них інвалідів - 2; - червень 2019 року - штатних 118, з них інвалідів - 2; - липень 2019 року - штатних 140, з них інвалідів - 2; - серпень 2019 року - штатних 139, з них інвалідів - 3; - вересень 2019 року - штатних 138, з них інвалідів - 3; - жовтень 2019 року - штатних 143, з них інвалідів - 5; - листопад 2019 року - штатних 140, з них інвалідів - 6; - грудень 2019 року - штатних 135, з них інвалідів - 6.

27.02.2020 ТОВ Нордік-Буд подало до Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2019 рік за формою №10-ПІ від 20.02.2020 (вх. №5093, а.с. 5), відповідно до якого повідомило такі дані: (01) середньооблікова кількість штатних працівників у 2019 році становила 104 особи, з них: (02) середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до законодавства встановлена інвалідність - 4 особи, (03) кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог статті 19 Закону України Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні - 4 особи, (04) фонд оплати праці штатних працівників склав 29787,4 тис.грн.; (05) середньорічна заробітна плата штатного працівника 286417 грн. (06) сума адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів (грн.) - - .

Львівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів з метою перевірки виконання ТОВ Нордік-Буд встановленого статтею 19 Закону України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю скерувало запити до Головного управління ДПС у Львівській області та Львівського обласного центру зайнятості, а також перевірило правильність наведених підприємством даних. Проведені на підставі приписів пункту 3.2.5 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України №286 від 28.09.2005 обчислення доводять те, що середньооблікова кількість штатних працівників ТОВ Нордік-Буд за 2019 рік складала 105 осіб, з них працівників, яким встановлена інвалідність - 3 особи (а.с. 19).

За таких обставин Львівське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів дійшло висновку, що ТОВ Нордік-Буд у звіті про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2019 рік за формою №10-ПІ від 20.02.2020 (в рядку 01 та 02) зазначило недостовірну інформацію про середньооблікову кількість штатних працівників та середньооблікову кількість штатних працівників, яким встановлена інвалідність. Як наслідок, підприємство приховало відомості про невиконання нормативу робочих місць для інвалідів та ухиляється від сплати адміністративно-господарських санкцій за це правопорушення у встановлені законом строки.

Листом №07-4359/20 від 26.11.2020 Львівський обласний центр зайнятості повідомив, що ТОВ Нордік-Буд звітів за формою 3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) про створення/наявність вакантної посади для працевлаштування інваліда впродовж 2019 року не подавало (а.с.47).

При прийнятті рішення суд керується такими нормами права:

Основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні і гарантії їх прав, створення необхідних умов, які дають можливість особам з інвалідністю ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами визначає Закон України Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні від 21.03.1991 № 875-XII (далі - Закон №875-XII).

Відповідно до статті 17 Закону № 875-XII з метою реалізації творчих і виробничих здібностей осіб з інвалідністю та з урахуванням індивідуальних програм реабілітації їм забезпечується право працювати на підприємствах, в установах, організаціях, а також займатися підприємницькою та іншою трудовою діяльністю, яка не заборонена законом (частина перша).

Підприємства, установи і організації за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів або за рішенням місцевої ради за рахунок власних коштів у разі потреби створюють спеціальні робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, здійснюючи для цього адаптацію основного і додаткового обладнання, технічного оснащення і пристосування тощо з урахуванням обмежених можливостей осіб з інвалідністю (частина друга).

Відповідно до положень статті 18 Закону №875-XII забезпечення прав осіб з інвалідністю на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості (частина перша статті).

Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов`язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (частина третя).

Частиною третьою статі 18 1 Закону № 875-XII визначено, що державна служба зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендацій МСЕК, наявних у особи з інвалідністю кваліфікації та знань, з урахуванням її побажань.

Статтею 19 Закону №875-XII встановлено таке:

- для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік , а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця (частина перша);

- підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування осіб з інвалідністю. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення (частина друга);

- підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування осіб з інвалідністю у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону (частина третя);

- підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю (частина дев`ята).

Відповідно до вимог пункту 3.2.5 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України №286 від 28.09.2005 середньооблікова кількість штатних працівників за період з початку року (у тому числі за квартал, півріччя, 9 місяців, рік) обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової кількості штатних працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно , та ділення одержаної суми на кількість місяців у цьому періоді , тобто відповідно на 2, 3, 4, ... 12.

Згідно з пунктом 3.2.6. Інструкції підприємство, що працювало неповний рік (сезонний характер виробництва або створення після січня, за винятком тих підприємств, які вимушено зупиняли виробництво з ініціативи адміністрації), середньооблікову кількість штатних працівників за рік визначає також шляхом підсумовування зазначеної кількості працівників за всі місяці роботи підприємства і ділення одержаної суми на 12.

Згідно з пунктом 3) Додатку до цієї Інструкції округлення результатів обчислень для відображення у формах державних статистичних спостережень з праці здійснюється за правилом парної цифри. Округлюються цифри поступово справа наліво: якщо остання значуща цифра менше або дорівнює "4", вона відкидається; якщо - більше або дорівнює "6", найближча ліворуч від неї цифра збільшується на одиницю. Якщо остання значуща цифра "5", найближча ліворуч від неї цифра збільшується на одиницю, якщо вона непарна, а парна залишається без змін.

Постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 №70 на реалізацію статей 19, 20 Закону №875-XII затверджено Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування (далі - Порядок №70 ).

Відповідно до пункту 2 цього Порядку звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою, затвердженою Мінсоцполітики за погодженням з Держстатом.

Датою надходження звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю вважається дата подання роботодавцем звіту до відділення Фонду, а у разі надсилання його поштою - дата на поштовому штемпелі.

Інформацію про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування осіб з інвалідністю роботодавці подають до базового центру зайнятості незалежно від місцезнаходження роботодавця за формою, затвердженою Мінсоцполітики за погодженням із Держстатом.

Відповідно до пункту 4 частини третьої статті 50 Закону України Про зайнятість населення від 05.07.2012 № 5067-VI (далі - Закон №5067-VI) роботодавці зобов`язані своєчасно та в повному обсязі у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, за погодженням з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у галузі статистики, подавати територіальним органам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, інформацію про попит на робочу силу (вакансії).

На реалізацію цих норм Закону № 5067-VI наказом Міністерства соціальної політики України №316 від 31.05.2013, у редакції наказу Міністерства соціальної політики України №1476 від 05.12.2016 затверджено Порядок подання форми звітності № 3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) .

Відповідно до розділу І цього Порядку:

3. Форма N 3-ПН заповнюється роботодавцями та подається до базового центру зайнятості незалежно від місцезнаходження роботодавця;

4. Актуальність зазначених у формі № 3-ПН вакансій уточнюється базовим центром зайнятості не рідше ніж двічі на місяць під час особистої зустрічі з роботодавцем, у телефонному режимі або через засоби електронного зв`язку;

5. Форма N 3-ПН подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії. Датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним, або дата, починаючи з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником.

Нормами статті 20 Закону №875-XII визначено: підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих осіб з інвалідністю менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві , в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю , за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю . Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичних осіб, де працює від 8 до 15 осіб , розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування особи з інвалідністю і не зайняте особою з інвалідністю, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі на підприємстві, в організації громадських організацій осіб з інвалідністю, у фізичної особи, яка використовує найману працю . Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів (частина перша).

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (частина друга).

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. При цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-господарських санкцій, передбачених цим Законом, не застосовуються строки, визначені статтею 250 Господарського кодексу України (частина четверта).

У разі несплати адміністративно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх сплати за рішенням суду їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичної особи, яка використовує найману працю, в порядку, передбаченому законом (частина п`ята).

Відповідно до частини першої статті 238 Господарського кодексу України (далі - ГК України) за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб`єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб`єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.

Частиною другою цієї статті визначено, що види адміністративно-господарських санкцій, умови та порядок їх застосування визначаються цим Кодексом, іншими законодавчими актами. Адміністративно-господарські санкції можуть бути встановлені виключно законами.

Згідно з частиною 1 статті 239 ГК України органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до суб`єктів господарювання інші адміністративно-господарські санкції, встановлені цим Кодексом та іншими законами.

Суд, застосовуючи наведені вище норми права до фактичних обставин керується такими міркуваннями:

1) Закон №875-XII визначає для обчислення нормативу робочих місць для інвалідів розрахунковий період - календарний рік (з січня по грудень включно);

2) для обчислення кількості штатних працівників та кількості працевлаштованих осіб з інвалідністю Закон №875-XII використовує усереднені (розрахункові) величини за звітний період (календарний рік) - середньооблікову чисельність штатних працівників облікового складу за рік, а також обумовлює округлення результатів обчислень до цілих чисел;

3) правила обчислення середньооблікової чисельності штатних працівників та працівників з інвалідністю, а також правила округлення визначені Законом №875-XII та Інструкцією зі статистики кількості працівників (далі - Інструкція);

4) відповідно до інформації ГУ ДПС у Львівській області щодо поданої ТОВ Нордік-Буд звітності про середньооблікову кількість штатних працівників за 2019 рік в розрізі місяців вказано такі дані: січень-0, лютий-0, березень-83, квітень-117, травень-110, червень-118, липень-140, серпень-139, вересень-138, жовтень-143, листопад-140, грудень-135 (а.с. 6звор.).

Обрахунок середньооблікової кількості штатних працівників за 2019 рік на підставі пункту 3.2.6 Інструкції здійснюється шляхом підсумування кількості штатних працівників за всі місяці роботи підприємства та діленням одержаної суми на 12: (0+0+83+117+110+118+140+139+138+143+140+135)/12) = 105,23 та округлюється до 105;

5) відповідно до частини першої статті 19 Закону № 875-XII норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю для ТОВ Нордік-Буд при середньообліковій кількості в 2019 році штатних працівників 105 осіб встановлюється у кількості 4 робочих місць (105 х 4%);

6) відповідно до інформації ГУ ДПС у Львівській області щодо поданої ТОВ Нордік-Буд звітності про середньооблікову кількість штатних працівників, яким встановлена інвалідність за 2019 рік в розрізі місяців вказано такі дані: січень-0, лютий-0, березень-2, квітень-2, травень-2, червень-2, липень-2, серпень-3, вересень-3, жовтень-5, листопад-6, грудень-6 (а.с. 6звор.).

При обчисленні середньооблікової кількості штатних працівників з інвалідністю на підставі пункту 3.2.6 Інструкції (0+0+2+2+2+2+2+3+3+5+6+6)/12 = 2,75, округлюємо за правилами пункту 3 Додатку до цієї Інструкції та отримуємо 3 . Отже, середньооблікова кількість штатних працівників в ТОВ Нордік-Буд , яким встановлена інвалідність, складала за 2019 3 особи;

7) за інформацією Львівського обласного центру зайнятості ТОВ Нордік-Буд не подавало звітів за формою 3-ПН Інформація про попит на робочу силу (вакансії) про створення/наявність вакантної посади для працевлаштування інваліда впродовж 2019 року;

8) Отже, ТОВ Нордік-Буд в 2019 році не виконало нормативу для працевлаштування особи з інвалідністю в кількості одного робочого місця;

9) розмір середньої річної заробітної плати на підприємстві становить 286417 грн.

10) тому на підставі частини першої статті 20 Закону №875-XII ТОВ Нордік-Буд повинно сплатити адміністративно-господарські санкцій за 2019 рік в розмірі середньої річної заробітної плати на підприємстві (286417 грн.). Строк сплати цих санкцій відповідно до статті 20 Закону №875-XII сплив 15.04.2020. Оскільки підприємство не сплатило цієї суми добровільно, позовні вимоги про стягнення 286417 грн. є обґрунтованими та підлягають до задоволення;

10) відповідно до частини першої статті 20 Закону №875-XII за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій підлягає нарахуванню пеня, яка обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Оскільки відповідач ще не сплатив суму адміністративно-господарських санкцій, то нарахування йому пені є передчасним, а обрана позивачем ставка НБУ для обчислення не ґрунтується на законі (для обчислення пені береться ставка станом на дату сплати санкцій, а не станом на дату подання позову про їх стягнення). Тому позовні вимоги про стягнення пені є безпідставними.

11) відповідач доказів сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 286417 грн. станом на дату прийняття рішення суду не надав, будь-яких доказів чи аргументів на спростування доводів позивача чи повідомлених ним обставин не надав.

Отже, позовні вимоги Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів підлягають задоволенню частково - в частині стягнення адміністративно-господарських санкцій за 2019 рік.

Відповідно до приписів статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки позивач не надав доказів понесення таких судових витрат, суд не має підстав вирішувати питання про їх розподіл. Щодо сплаченого позивачем судового збору, то підстав для стягнення цих витрат з відповідача немає.

Керуючись ст.ст. 19-20, 22, 25-26, 90, 139, 229, 241-246, 250, 251, 255, 262, 295, пп.15.5 п.15 розділу VII «Перехідні положення» КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Нордік-Буд» (79007, Львівська область, місто Львів, вул. Січових Стрільців, буд. 12/9; ідентифікаційний код 42846969) на користь Львівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (79005, Львівська область, місто Львів, пл. Маланюка, буд. 6; ідентифікаційний код 13817458) адміністративно-господарські санкцій в сумі 286417 (двісті вісімдесят шість тисяч чотириста сімнадцять) гривень.

В задоволенні позовних вимог про стягнення пені - відмовити.

Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня складення його повного тексту. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення складене 16.03.2021.

Суддя Москаль Р.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.03.2021
Оприлюднено18.03.2021
Номер документу95539529
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/5515/20

Ухвала від 30.08.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 07.07.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 28.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 11.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 11.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Рішення від 11.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 31.07.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

Ухвала від 20.07.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Москаль Ростислав Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні