РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
15 березня 2021 року м. Рівне№460/1001/21 Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Махаринця Д.Є., перевіривши виконання вимог статті 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України за позовною заявою
Дубровицький районний центр зайнятості
до Головне управління ДПС у Рівненській області
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-
В С Т А Н О В И В:
До Рівненського окружного адміністративного суду з вернувся Дубровицький районний центр зайнятості з позовом до Головне управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Пунктами 1-3 та 6 частини 1 статті 171 КАС України визначено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху.
Так, перевіряючи на виконання положень ч.1 ст.171 КАС України даний позов, суддею встановлено, що подана позовна заява не відповідає вимогам ст.ст.160 - 161 КАС України з огляду на наступне.
Згідно з ч. 3 ст. 161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі (ч.1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір").
Згідно з абз.4 ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" з 01 січня 2021 року встановлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу у розмірі 2270,00 грн.
За змістом приписів ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору за подання до адміністративного суду суб`єктом владних повноважень, юридичною особою адміністративного позову майнового характеру складає 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Позивач не сплатив судовий збір за подання даного адміністративного позову, однак у позові просить розстрочити чи відстрочити його сплату.
За змістом ч.2 ст.8 Закону України "Про судовий збір", звільнення від сплати судового збору є правом суду. Ця стаття кореспондує з ч.1 ст.133 КАС України, згідно якої суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Для прийняття такого рішення, сторона повинна подати суду докази того, що сплата судового збору буде надмірним тягарем, враховуючи майновий стан сторони. Позивач заявив, що звернувся до Рівненського обласного центру зайнятості з метою плати судового збору. Очікуваний термін сплати - 01.03.2021.
Позовна заява надійшла до суду 16 лютого 2021 року. У зв`язку із захворюванням на коронавірусну хворобу, суддя ОСОБА_1 був тимчасово непрацездатний з 17.02.2021 по 12.03.2021. Станом на 15.03.2021 позивачем не було надано суду доказів сплати судового збору.
Таким чином, суд дійшов висновку, що позивач заявляючи клопотання про звільнення від сплати судового збору чи відстрочення або розстрочення його сплати, не подав доказів на обґрунтування вказаного клопотання.
Також суд звертає увагу на те, що позовна заява сформована без врахування відступу для полів (наявний відступ від лівого берега аркуша на звороті становить менше 1 сантиметра), що зробить її неможливою для читання після того, як вона буде підшита до матеріалів справи, тому позивачу необхідно сформувати позовну заяву належним чином з врахуванням відступів для полів (не менше трьох сантиметрів від лівого берега аркуша документа за умови якщо він роздрукований з однієї сторони аркуша).
Відповідно до ч.1 ст.169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
За таких обставин, позов слід залишити без руху та запропонувати позивачу у встановлений судом строк усунути недоліки позовної заяви шляхом подання суду: доказів сплати судового збору; позовної заяви, оформленої належним чином, з копією для відповідача.
Керуючись статтею 169 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В :
Позовну заяву Дубровицький районний центр зайнятості до Головне управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення залишити без руху.
Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви тривалістю не більше 10 днів з дня вручення даної ухвали.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та окремо не оскаржується.
Суддя Д.Є. Махаринець
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2021 |
Оприлюднено | 17.03.2021 |
Номер документу | 95540469 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Д.Є. Махаринець
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні