Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
17 березня 2021 року Справа № 520/18379/2020
Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Сагайдака В.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін адміністративну справу за позовом Керівника Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області (вул. 1 Травня, буд. 63, м. Дергачі, Харківська область, 62300), до Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області (вул. Центральна, буд. 3, смт. Вільшани, Дергачівський район, Харківська область, 62360, код ЄДРПОУ 04398844) , третя особа: Комунальний заклад "Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Світанок" Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області (62360, Харківська область, Дергачівський район, смт. Вільшани, вул. Центральна 5/вул. Парківська 5, код ЄДРПОУ 22661860) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Керівник Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:
- визнати незаконною бездіяльність Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області, з питань додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо Комунального закладу "Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Світанок" Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області та зобов`язати Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області вчинити певні дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо Комунального закладу "Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Світанок" Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області які зазначені в акті перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту №342 від 18.12.2019.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що бездіяльність відповідача з питань додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області є такою, що впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю дітей, які перебувають у закладі освіти, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятування людей. При цьому порушуються Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закон України "Про дошкільну освіту". З огляду на викладене, керівник місцевої прокуратури, виконуючи надані законом функції, звернувся до суду з даним адміністративним позовом та для запобігання вищевикладених порушень просив його задовольнити.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду відкрито спрощене провадження по адміністративній справі.
Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надсилалась відповідачеві, однак, відповідач правом подання відзиву на позов не скористався, заяв або клопотань до суду не направив.
Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Таким чином, відповідач належним чином повідомлений про наслідки неподання відзиву на позов та необхідних документів або заяви про визнання позову до суду.
Представник третьої особи правом на подання до суду письмових пояснення щодо предмету спору не скористався.
Згідно ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
З огляду на вказане вище, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Судом встановлено, що на виконання наказу №130 від 11.12.2019 "Про проведення позапланових перевірок об`єктів" на підставі посвідчення на проведення перевірки №453 від 12.11.2019, проведено планову перевірку Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
За результатами проведеної перевірки складений Акт перевірки зазначеного об`єкту №342 від 18.12.2019 щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, яким встановлено, що приміщення Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області експлуатуються з порушеннями вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:
- не обладнано приміщення будівель об`єкту системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" (установкою автоматичної пожежної сигналізації) (пропонується з 2003 року);
- не оброблено дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності (пропонується з 2003 року);
- системи зовнішнього протипожежного водопостачання не утримуються таким чином, щоб забезпечити безперешкодний забір води пожежними автомобілями (пропонується з 2012 року);
- облицювання стін коридорів 1 та 2 поверхів виконано з матеріалів з вищою пожежною небезпекою, ніж: Г2, В2, Д2, Т2 (пропонується з 2012 року);
- з`єднання відгалуження та оцінювання жил проводів приміщеннях будівлі об`єкту виконано не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів (пропонується з 2016 року);
- не проведено ідентифікацію потенційно небезпечного об`єкту (пропонується з 2015 року);
- не надані результати ідентифікації щодо визначення об`єкта до територіального органу Державної служби України з надзвичайних ситуацій (пропонується з 2015 року);
- не забезпечено працівників об`єкту засобами колективного та індивідуального захисту (пропонується з 2018 року);
- не обладнано приміщення системою протипожежного захисту відповідно доДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (системою оповіщення людей про пожежу) (пропонується з 2003 року);
- не встановлені вказівки знаки для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння.
Вказана позапланова перевірка проводилась за участі директора Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області - ОСОБА_1 .
За результатами проведеної перевірки ОСОБА_1 було ознайомлено з актом перевірки №342 від 18.12.2019 та вручено другий примірник вказаного акту, про що свідчить її особистий підпис у акті).
Відповідно до Акту перевірки №342 від 18.12.2019, будь-яких зауважень або заперечень з приводу процедури проведення перевірки, виявлених за її результатами порушень, а так само щодо складеного Акту перевірки від директора Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області не надходило.
У зв`язку з виявленими порушеннями, головним інспектором відділення запобігання надзвичайним ситуаціям Дергачівського РУ ГУ ДСНС України у Харківській області директору Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області 18.12.2020 винесено Припис про усунення порушень законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки № 341.
У винесеному приписі про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки зазначений узгоджений між Комунальним закладом Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області та Дергачівським РУ ГУ ДСНС України у Харківській області строк усунення виявлених порушень.
Згідно Припису № 341 від 18.12.2019, виявлені в ході перевірки порушення мали бути усуненні до 18.02.2020 і директор Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області погодилась з вказаним терміном, про що свідчить її особистий підпис в кінці Припису, а також той факт, що припис не був оскаржений директором до Державної служби України з надзвичайних ситуацій або до суду. Однак порушення у погоджений сторонами строк усунуті не були.
Таким чином, на момент подання позову, Комунальний заклад Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області тривалий час функціонує з суттєвими порушеннями пожежної безпеки, та незважаючи на це - відповідачем до цього часу не вжито належних та дієвих заходів щодо їх усунення, що стало передумовою звернення до суду керівника Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області.
Вирішуючи спір по суті суд зазначає наступне.
Згідно пункту 4 Розділу І Правил пожежної безпеки в Україні пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про пожежну безпеку" забезпечення пожежної безпеки підприємств, установ та організацій покладається на їх керівників і уповноважених ними осіб, якщо інше не передбачено відповідним договором.
Так, у статті 7 Кодексу цивільного захисту визначено основні принципи здійснення цивільного захисту, зокрема - гарантування та забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоров`я та власності.
Статтею 4 Закону України "Про охорону дитинства" система заходів щодо охорони дитинства в Україні включає в тому числі, забезпечення належних умов для охорони здоров`я, навчання, виховання, фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку дітей.
Згідно частини 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про дошкільну освіту" законодавство України про дошкільну освіту базується на Конституції України і складається із Закону України "Про освіту", цього Закону, інших нормативно-правових актів та міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до пункті 4, 5 Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом Міністерства освіти та науки України №974 від 15.08.2016, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.09.2016 за №1229/29359 передбачено, що пожежна безпека в закладах та установах забезпечується шляхом проведення організаційних і практичних заходів та використання технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки учасників навчально-виховного процесу, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж.
Забезпечення пожежної безпеки в закладах та установах покладається на їх власників або уповноважені ними органи, керівників (ректори, директори, начальники, завідувачі) (далі - керівники навчальних закладів та установ), керівників структурних підрозділів (факультети, кафедри, лабораторії, навчальні кабінети, цехи, склади, бібліотеки, архіви, майстерні тощо) відповідно до законодавства.
Крім того, згідно з пунктами 1 та 2 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 №1417, ці правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд.
Ці Правила є обов`язковими для виконання об`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Так, відповідно до статуту Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області відповідач є засновником даного закладу.
Згідно з пунктом 1.9 Статуту головною метою є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти.
Відповідно до статті 43 Конституції України, частини 2 статті 153 Кодексу законів про працю України, частини 2 статті 11 Закону України "Про дошкільну освіту" заклад дошкільної освіти створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров`я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання.
Згідно із підпунктами 1, 3, 8, 13, 19, 21, 22, 23 пункту 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України на суб`єкта господарювання покладається обов`язок: забезпечення виконання заходів у сфері цивільного захисту на об`єктах суб`єкта господарювання; розміщення інформації про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії; здійснення навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки; здійснення за власні кошти заходів цивільного захисту, що зменшують рівень ризику виникнення надзвичайних ситуацій; розроблення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки, впровадження досягнень науки і техніки, позитивного досвіду із зазначеного питання; забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.
Статтею 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, щодо відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать повноваження і щодо управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Згідно з частиною 1 статті 17 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 53 Конституції України передбачено, що держава забезпечує розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної освіти, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти.
Держава визнає пріоритетну роль дошкільної освіти та створює належні умови для її здобуття (стаття 3 Закону України "Про дошкільну освіту").
Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної освіти в державних і комунальних закладах дошкільної освіти, піклується про збереження та зміцнення здоров`я, психологічний і фізичний розвиток дітей.
Суд зазначає, що доказів обладнання приміщення будівель Комунального закладу Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу Світанок Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області системами протипожежного захисту, оброблення дерев`яних елементів горищних покриттів (крокви, лати) засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, приведення у справність системи зовнішнього протипожежного водопостачання, обладнання другого евакуаційного виходу з прибудови, проведення ідентифікації потенційно небезпечного об`єкту, забезпечення працівників засобами колективного та індивідуального захисту, до суду не надано.
Відповідно до вимог пункту 3.1 Національного класифікатору ДК 019:2010 "Класифікатор надзвичайних ситуацій", затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 року № 457 (далі - Класифікатор) "Надзвичайна ситуація - порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об`єкті на ній або на водному об`єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією, епізоотією, епіфітотією, пожежею, що призвело (може призвести) до виникнення великої кількості постраждалих, загрози життю та здоров`ю людей, їх загибелі, значних матеріальних утрат, а також до неможливості проживання населення на території чи об`єкті, ведення там господарської діяльності".
Згідно вимог пункту 4 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України аварія - небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила ураження, травмування населення або створює на окремій території чи території суб`єкта господарювання загрозу життю або здоров`ю населення та призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи спричиняє наднормативні, аварійні викиди забруднюючих речовин та інший шкідливий вплив на навколишнє природне середовище.
Згідно вимог пункту 25 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечна подія - подія, у тому числі катастрофа, аварія, пожежа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, епіфітотія, яка за своїми наслідками становить загрозу життю або здоров`ю населення чи призводить до завдання матеріальних збитків.
Також розділом 4 Класифікатору встановлено, що надзвичайна ситуація техногенного характеру - це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об`єкті на ній або на водному об`єкті унаслідок транспортної аварії (катастрофи), пожежі, вибуху, аварії з викиданням (загрозою викидання) небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин, раптового руйнування споруд; аварії в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах телекомунікацій, на очисних спорудах, у системах нафтогазового промислового комплексу, гідродинамічних аварій тощо.
У розділі 6 Класифікатору зазначені коди надзвичайних ситуацій у наслідок пожеж та вибухів.
Згідно визначення ДСТУ 2272-06 "Пожежна безпека. Терміни та визначення основних понять" небезпечним чинником пожежі є прояв пожежі, що призводить чи може призвести до опечення, отруєння леткими продуктами згоряння або піролізу, травмування чи загибелі людей та (або) до заподіяння матеріальних, соціальних, екологічних збитків. До небезпечних факторів пожежі належать: підвищена температура, задимлення, погіршення складу газового середовища.
Відповідно до пункту 43 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України техногенна безпека - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об`єктах, а також у суб`єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.
Згідно з вимогами пункту 33 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов`язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю.
Таким чином, пожежі відносяться до надзвичайних ситуацій, а загроза життю та здоров`ю людей виникає не лише при наявності порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що безпосередньо можуть до неї призвести, але й за наявності інших порушень по нездійсненню заходів щодо захисту людей від шкідливого впливу небезпечних чинників при вже виниклій пожежі.
Суд вважає, що вказані в позові порушення можуть за негативних умов створювати загрозу життю та здоров`ю дітей, які навчаються у дошкільному закладі.
Згідно зі статтею 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.
Європейський суд з прав людини вказав, що пункт перший статті 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними, залежно від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (PRONINA v. UKRAINE, № 63566/00, § 23, ЄСПЛ, від 18 липня 2006 року).
Суд враховує й те, що згідно п. 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
За даних обставин суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог керівника Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно ч. 2 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Керуючись статтями 14, 243-246, 258, 262, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Керівника Дергачівської місцевої прокуратури Харківської області (вул. 1 Травня, буд. 63, м. Дергачі, Харківська область, 62300) до Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області (вул. Центральна, буд. 3, смт. Вільшани, Дергачівський район, Харківська область, 62360, код ЄДРПОУ 04398844) , третя особа: Комунальний заклад "Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Світанок" Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області (62360, Харківська область, Дергачівський район, смт. Вільшани, вул. Центральна 5/вул. Парківська 5, код ЄДРПОУ 22661860) про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
Визнати незаконною бездіяльність Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області з питань додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо Комунального закладу "Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Світанок" Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області.
Зобов`язати Вільшанську селищну раду Дергачівського району Харківської області вчинити певні дії, пов`язані з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки щодо Комунального закладу "Вільшанський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу "Світанок" Вільшанської селищної ради Дергачівського району Харківської області які зазначені в акті перевірки зазначеного об`єкту щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту №342 від 18.12.2019.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку, передбаченому п.п. 15.5. п. 15 ч. 1 Розділу VII Перехідних положень КАС України до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів, з дня його проголошення.
В разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 17 березня 2021 року.
Суддя Сагайдак В.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2021 |
Оприлюднено | 18.03.2021 |
Номер документу | 95576628 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Сагайдак В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні