Рішення
від 15.03.2021 по справі 640/24469/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Вн. №27/650

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11:46

15 березня 2021 року м. Київ № 640/24469/20

за позовомШироківської сільської ради Запорізького району Запорізької області до 3-я особаАнтимонопольного комітету України в особі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО ВІК ПЛЮС" провизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії Суддя О.В.Головань

Секретар І.В.Галаган

Представники:

Від позивача: Константінов А.В.

Від відповідача: Зубенко М.О.

Від 3-ї особи: не з`яв.

Обставини справи:

Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Антимонопольного комітету України в особі Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про визнання протиправним та скасування рішення від 08.09.2020 року № 16888-р/пк-пз.

В судовому засіданні 15.03.2021 р. оголошено резолютивну частину рішення про задоволення позовних вимог.

Ознайомившись з матеріалами справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області) замовником - Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області) ініційовано відповідну процедуру закупівлі 07.05.2020 р., про що розміщено оголошення UA-2020-05-07-004324-b.

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: комунальне підприємство "Благводсервіс Широківської громади" Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, товариство з обмеженою відповідальністю "ГРІНІС" та товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО ВІК ПЛЮС".

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 25.05.2020.

Протоколом Замовника від 01.06.2020 № 31/07/2 прийнято рішення про відміну Процедури закупівлі із зазначенням в електронній системі закупівель підстави відміни торгів: "неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель", а також стислий опис порушення: "тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: пункт 3 частин другої статті 22 Закону.

11.06.2020 р. товариством з обмеженою відповідальністю "ЕКО ВІК ПЛЮС" подано скаргу UA-2020-05-07-004324-b.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, яка рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11723-р/пк-пз була прийнята до розгляду.

Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12497-р/пк-пз від 24.06.2020 р. зобов`язано Широківську сільську раду Запорізького району Запорізької області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень", оголошення про 8 проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05- 07-004324-b.

Замовником підтверджено виконання рішення № 12497-р/пк-пз від 24.06.2020 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 10.07.2020 р.

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником протоколом від 31.07.2020 № 31/07/2 прийнято рішення про відміну Процедури закупівлі у зв`язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

10.08.2020 р. товариством з обмеженою відповідальністю "ЕКО ВІК ПЛЮС" подано скаргу UA-2020-05-07-004324-b.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, яка рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2020 №15444-р/пк-пз була прийнята до розгляду.

У скарзі зазначено, що Замовник в протоколі відміни торгів від 31.07.2020 №31/07/2 стверджує, що 10.07.2020 скасовано рішення про відміну торгів; Скаржник зазначає, що в системі 10.07.2020 року з`явилась інформація про скасування відміни; далі, Замовник в протоколі відміни торгів від 31.07.2020 №31/07/2 стверджує, що через технічні проблеми на майданчику Замовник не зміг до кінця перевести виконання скарги в статус "Задоволення скарги" та "Виконана Замовником", на підтвердження чого надає навіть переписку зі своїм майданчиком.

Скаржник також письмово звертався до Замовника з проханням виконати рішення Органу оскарження № 12497-р/пк-пз від 24.06.2020 р. та нарешті перейти до розгляду пропозиції, проте офіційної письмової відповіді ним не отримано.

Тільки 31.07.2020 Скаржник побачив відміну торгів, яка з`явилася в електронній системі закупівель тільки 31.07.2020 о 09.15 год.

По суті оскаржуваного рішення про відміну торгів Скаржник зазначає, що факт неможливості усунення порушення відсутній, адже Замовник повністю зміг виконати рішення та завантажити необхідну інформацію.

Не відмінивши знов торги, Замовник зміг би продовжувати проведення процедури закупівлі.

Щодо строку розгляду тендерних пропозицій Скаржник вважає, що новий строк розгляду Пропозиції першого учасника повинен відраховуватись від 31.07.2020, оскільки саме в цей день було виконано рішення про скасування відміни торгів.

З усіх пояснень Замовника та листів майданчика можна зробити висновок, що тільки з 31.07.2020 система "розблокувала" функціонал по процедурі, наразі закупівля знаходиться в статусі "Кваліфікація переможця", тобто система дає можливість розглядати пропозиції учасників.

Скаржник вважає, що на момент розгляду скарги функціонал майданчика призупиняє процедуру, а тому, перебіг строків розгляду пропозиції також призупиняється.

Навіть, якщо вважати 10.07.2020 новим відліком для 20- денного терміну розгляду пропозиції, то на 31.07.2020 (15 робочий день) все одно такий термін не сплив та підстав для відміни торгів не було. Замовник обґрунтовує підставу відміни торгів тим, що боїться адміністративної відповідальності за порушення строків розгляду пропозиції.

Проте, якщо Орган Оскарження виносить рішення про скасування відміни торгів, то рішення Органу оскарження підлягає виконанню і є вищим за висновок Державної аудиторської служби України, яка і може притягнути до адміністративної відповідальності.

Замовник знову зазначає ту ж підставу відміни торгів, що і в оскаржуваному рішенні про відміну, що було прийняте замовником 01.06.2020.

Скаржник вважає, що підстава відміни торгів (Тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону) є такою, що суперечить Закону.

Замовник у наданих поясненнях повідомив, що норми статті 18 Закону, а також інші норми Закону не містять положень про те, що розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону.

З метою виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 № 12497-р/пк-пз за результатами розгляду скарги № UA-2020-05-07-004324-b.b1, 10.07.2020 року було скасовано рішення про відміну торгів (протокол від 10.07.2020 №10/07/1 опубліковано на порталі Уповноваженого органу).

Станом на 10.07.2020 року процедура закупівлі фактично повертається на етап розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки найбільш економічно вигідну пропозицію за цією процедурою закупівлі система визначила 25.05.2020, з урахуванням продовження замовником 27.05.2020 строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника повинно було прийнято не пізніше 23.06.2020р.(20-й робочий день).

Замовником на розгляд Колегії надано, зокрема: - розпорядження сільського голови від 01.06.2020 №130; - протокол від 10.07.2020 №10/07/1; - протокол від 31.07.2020 №31/07/1; - лист від 31.07.2020 №31/07 від ТОВ "НЬЮТЕНД"; - лист від 21.07.2020 №21/07 від ТОВ "НЬЮТЕНД".

Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2020 року № 16888-р/пк-пз зобов`язано Широківську сільську раду Запорізького району Запорізької області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-05- 07-004324-b.

Позивач - Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області - вважає рішення від 08.09.2020 року № 16888-р/пк-пз протиправним та просить його скасувати з таких підстав.

Позивач зазначає, що ні згідно зі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ні іншими положеннями Закону не передбачено продовження строків, установлених ст. 29 Закону, у випадку розгляду скарги.

Станом на 10.07.2020 р. процедура закупівлі фактично повернулася на етап розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, який система визначила 25.05.2020 р. З врахуванням продовження замовником 27.05.2020 р. строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника повинно було бути прийняте не пізніше 23.06.2020 р., і подальший розгляд пропозицій є порушенням законодавства, передбаченим ст. 164-14 КЗпП України.

За таких обставин позивач як замовник процедури закупівлі відмінив торги з підстави, передбаченої п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону - у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Також позивач зазначає, що скарга розглянута відповідачем за відсутності підстав, оскільки вона подана щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду.

Відповідачем не враховано, що прийняте ним рішення фактично спонукає позивача порушити вимоги Закону, що буде підставою для притягнення його до відповідальності.

Відповідач - Антимонопольний комітет України - проти задоволення позовних вимог заперечив, підтримавши висновки, викладені в оскаржуваному рішенні.

Проаналізувавши матеріали справи та пояснення представників сторін, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають до задоволення з таких підстав.

Згідно з ч. 1, 2, 11, 14, 15 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції станом на вересень 2020 р.) Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов`язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.

Скарга до органу оскарження подається суб`єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.

Орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в електронній системі закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. В електронній системі закупівель автоматично оприлюднюються прийняті органом оскарження рішення та розсилаються повідомлення суб`єкту оскарження та замовнику.

Датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель.

Строк розгляду скарги органом оскарження становить 10 робочих днів з дати початку розгляду скарги, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 20 робочих днів.

Рішення за результатами розгляду скарг приймаються на засіданні постійно діючої адміністративної колегії (колегій) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Згідно з ч. 17 ст. 18 Закону № 922-VIII після подання суб`єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.

Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.

У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження.

Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.

Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону.

Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.

Після прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги про відмову в задоволенні скарги рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду електронна система закупівель автоматично, не раніше ніж через два дні з дня розміщення такого рішення в електронній системі закупівель, визначає дату та час проведення електронного аукціону та розсилає повідомлення усім особам, які подали тендерні пропозиції.

Згідно з ч. 18 ст. 18 Закону № 922-VIII за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:

1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз`яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Ч. 6 ст. 33 Закону № 922-VIII визначено терміни укладення договору за результатами процедури закупівлі, ч. 7 ст. 40 Закону № 922-VIII визначено терміни укладення договору за результатами переговорної процедури.

Процедура розгляду тендерної пропозиції визначена ст. 29 Закону № 922-VIII, а саме.

Згідно з ч. 1, 10 ст. 29 Закону № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.

Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п`яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.

В даному випадку за результатами оцінки найбільш економічно вигідну пропозицію за цією процедурою закупівлі система визначила 25.05.2020 р.

Згідно з Протоколом розкриття тендерних пропозицій від 25.05.2020 р. пропозиція Комунального підприємства "Благводсервіс Широківської громади" Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області визначено найбільш економічно вигідною.

Згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій Уповноваженої особи - Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 27.05.2020 р. розгляд тендерних пропозицій продовжено до 20 робочих днів (до 23.06.2020 р.)

Тобто, станом на 24.06.2020 р. - дату прийняття рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12497-р/пк-пз, яким зобов`язано Широківську сільську раду Запорізького району Запорізької області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05- 07-004324-b, визначений ч. 10 ст. 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції сплинув.

За відсутності законодавчо передбачених підстав для його продовження у замовника тендерної закупівлі не було підстав для її продовження та завершення з визначення переможця.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

Після виконання рішення від 24.06.2020 № 12497-р/пк-пз позивачем як замовником протоколом від 31.07.2020 № 31/07/2 прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв`язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - у зв`язку з закінченням строку розгляду тендерної пропозиції, поза межами якого розглядати їх та визначати переможця було неможливо.

Оскільки вказаний строк завершився ще 23.06.2020 р., то станом на час розгляду скарги від 10.08.2020 р. товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО ВІК ПЛЮС" UA-2020-05-07-004324-b.a2, і станом на час прийняття оскаржуваного рішення від 08.09.2020р. № 16888-р/пк-пз він також вже був завершений, що унеможливлювало завершення тендерної процедури.

Згідно зі змістом оскаржуваного рішення позивач посилався на вказані обставини, проте, згідно з мотивувальною частиною рішення цим поясненням не було надано оцінку, тоді як у рішенні зазначено про те, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що наведені вище дії є підставою для відміни Процедури закупівлі, визначеною статтею 32 Закону; Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушень, які неможливо усунути та наявність підстав для відміни Процедури закупівлі.

У випадку, якщо відповідач під час розгляду скарги дійшов висновку про можливість завершення тендерної процедури з урахуванням положень ст. 18, ч. 10 ст. 29 Закону № 922-VIII, це мало би знайти своє відображення у рішенні, зокрема, щодо підстав продовження передбачених ч. 10 ст. 29 Закону № 922-VIII строків.

Проте, вказані висновки у рішенні відсутні.

Представник відповідача також не надав пояснення, чи можна, на думку відповідача як Уповноваженого органу вважати продовженим термін, визначений ч. 10 ст.29 Закону №922-VIII, у зв`язку з розглядами скарг.

Натомість, зміст ч. 10 ст. 29 Закону № 922-VIII та ст. 18 Закону № 922-VIII не дає суду підстави для висновку про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.

Суд наголошує, що строки проведення тендерних процедур не можуть бути предметом довільного тлумачення, і завершення визначеного для них Законом № 922-VIII терміну унеможливлює їх продовження за винятком випадків, прямо передбачених Законом № 922-VIII.

З врахуванням викладеного висновок відповідача про те, що Замовник не довів та документально не підтвердив, що наведені вище дії є підставою для відміни Процедури закупівлі, визначеною статтею 32 Закону; Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушень, які неможливо усунути та наявність підстав для відміни Процедури закупівлі, не можна визнати обґрунтованим.

В той же час, вказані обставини є підставою для висновку про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що згідно з п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону № 922-VIII є підставою для замовника відмінити тендер.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З врахуванням викладеного у суду наявні підстави для висновку про прийняття оскаржуваного рішення на порушення принципу обґрунтованості.

На підставі вищевикладеного, ст. 241-246, 255, 257-262, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.09.2020 року № 16888-р/пк-пз.

3. Присудити до стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Антимонопольного комітету України на користь Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької Області 2 102 грн. судового збору.

4. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

5. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Головань

Повний текст рішення

виготовлено і підписано 25.03.2021 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення15.03.2021
Оприлюднено29.03.2021
Номер документу95777523
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/24469/20

Постанова від 10.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 09.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 18.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мацедонська В.Е.

Ухвала від 11.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Калашнікова О.В.

Постанова від 10.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 10.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 14.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 14.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 15.03.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні