ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 березня 2021 р. Справа № 520/10823/19 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Бершова Г.Є.
суддів: Катунова В.В. , Ральченка І.М.
за участю секретаря судового засідання Ігнатьєвої К.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 12.02.2020 (суддя Єгупенко В.В., м. Харків, повний текст складено 12.02.20) по справі № 520/10823/19
за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7
до Куп`янської міської ради Харківської області треті особи Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області , Фізична особа-підприємець ОСОБА_8
про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просила визнати протиправними проведення громадських слухань, що відбулись 17.04.2019 щодо врахування громадських інтересів у розробленому проекті містобудівної документації: Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища ; визнати протиправним та скасувати рішення Куп`янської міської ради №1230-VІІ від 07.06.2019 Про затвердження містобудівної документації: Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища .
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 20.11.2019 справи: №520/10823/19 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; №520/10822/19 за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; №520/10826/19 за адміністративним позовом ОСОБА_2 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; №520/10824/19 за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Куп`янської міської ради Харківської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення; №520/10930/19 за адміністративним позовом ОСОБА_5 до Куп`янської міської ради Харківської області про скасування рішення; №520/10932/19 за адміністративним позовом ОСОБА_6 до Куп`янської міської ради Харківської області про скасування рішення; №520/10935/19 за адміністративним позовом ОСОБА_7 до Куп`янської міської ради Харківської області про скасування рішення об`єднано в одне провадження з адміністративною справою №520/10823/19.
Позивачі посилаються на те, що оскаржуваним рішенням порушені їх права на гарантовану законодавством участь у прийнятті рішень, що стосуються екологічної безпеки, оскільки вони не мали змоги брати участь в обговоренні проектної документації, внаслідок затвердження якої може бути збудована АЗС, від діяльності якої позивачам може бути спричинена шкода, як мешканцям найближчого будинку до цієї АЗС. Зокрема, позивачами вказано, що 18.03.2019 року відповідачем на офіційному сайті Куп`янської міської ради було зроблено повідомлення про початок процедури розгляду проекту детального плану території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища. Документи проекту цього детального плану були приєднані до цього оголошення. 21 березня 2019 року відповідачем в газеті "Вісник Плюс" за N23-24 було розміщено повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації: "Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища". Цим повідомленням було встановлено термін подання пропозиція - 15 календарних днів з 22.03.2019р. по 05.04.2019р. Встановлення п`ятнадцятиденного строку для подання пропозицій, на думку позивачів, не відповідає вимогам п. 6-1 Порядку проведення громадських слухань, оскільки подання пропозицій громадськості не може становити менше, ніж 30 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації. Також це повідомлення не містить в собі інформації про місце, строки ознайомлення з розділом Охорона навколишнього природного середовища, який розробляється у складі проекту містобудівної документації та одночасно звітом про стратегічну екологічну оцінку . Також, в даному повідомленні в порушення вимог п.п.6-1 п.5 Порядку відсутня інформація про дату, час і місце проведення громадських слухань. В порушення вимог аб. 2 п. 4 Порядку, затвердженого ПКМУ N9555 від 25 травня 2011 року, проект містобудівної документації Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища був оприлюднений тільки на сайті Куп`янської міської ради, не проводилось інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, не публікувались ці проекти в засобах масової інформації. Також у вищезазначеному повідомленні не містилось інформації стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми публічні конференції тощо). Крім того, слухання були проведенні за межами встановленого 15-денного строку громадських обговорень. Згідно списку на громадських слуханнях були присутні 18 осіб, проте даний список не містить будь-яких відомостей про місце реєстрації присутніх осіб. В порушення п.6 Порядку при проведенні громадських слухань 17.04.2019 не було забезпечено аудіо та/або відеофіксацію перебігу громадських слухань. Відповідачем не було перевірено проектну документацію на відповідність ДБН щодо протипожежного законодавства, не дотримання вимог чинного законодавства щодо наявності та змісту звіту екологічної безпеки. Дані обставини стали підставою для звернення позивачів до суду з даним адміністративним позовом.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 12.02.2020 року у задоволенні позовних вимог було відмовлено.
Позивач, ОСОБА_1 , не погодилась із таким рішенням суду першої інстанції та подала апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить рішення скасувати та прийняти нове, яким позовні вимоги задовольнити.
Представник позивача в судовому засіданні доводи апеляційної скарги підтримав та просив суд її задовольнити.
Представник третьої особи в судовому засіданні проти апеляційної скарги заперечував, просив відмовити в її задоволенні.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, представників сторін, дослідивши матеріали справи, рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню з огляду на таке.
Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено судом апеляційної інстанції, що 17 квітня 2019 року відбулися громадські слухання щодо врахування громадських інтересів у розробленому проекті містобудівної документації: Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища .
Рішенням Куп`янської міської ради Харківської області № 1230-VІІІ від 07.06.2019 було затверджено містобудівну документацію Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища .
Позивачі не погодились із процедурою проведення громадських слухань та вказаним вище рішенням відповідача та звернулися із позовами до суду.
Суд першої інстанції, відмовляючи у задоволенні позовних вимог, виходив з того, що громадські слухання щодо обговорення проекту містобудівної документації Детальний план території м. Куп`янськ в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища були організовані та відбулися з дотриманням встановленого чинним законодавством порядку.
Колегія суддів частково не погоджується із таким рішенням суду першої інстанції з таких підстав.
Так, механізм проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні: генеральних планів населених пунктів, планів зонування та детальних планів територій (далі - містобудівна документація) визначений Порядком проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. N 555 (далі Порядок № 555 від 25.05.2011).
Проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під час розроблення відповідних проектів містобудівної документації із врахуванням вимог Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" ( 2354-19 ) (пункт 2 Порядку № 555 від 25.05.2011).
У зазначеному Порядку термін "громадськість" використовується в значенні, наведеному в Законі України "Про стратегічну екологічну оцінку" (2354-19) (п.3 Порядку № 555 від 25.05.2011).
Згідно з п.1 ч.1 ст.1 ЗУ Про стратегічну екологічну оцінку громадськість - одна чи більше фізичних або юридичних осіб, їх об`єднання, організації або групи, зареєстровані на території, на яку поширюється дія документа стратегічного планування.
Відповідно до п.3 Порядку № 555 від 25.05.2011 замовники містобудівної документації відповідно до частини третьої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забезпечують: оприлюднення прийнятих рішень щодо розроблення містобудівної документації на місцевому рівні з прогнозованими правовими, економічними наслідками та наслідками для довкілля, у тому числі для здоров`я населення; оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні, пояснювальної записки, розділу "Охорона навколишнього природного середовища" або звіту про стратегічну екологічну оцінку на своїх офіційних веб-сайтах, а також вільний доступ до такої інформації громадськості; реєстрацію, розгляд і врахування пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні; проведення громадських слухань щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні; оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації на місцевому рівні. Для розгляду спірних питань, що виникають у процесі громадського обговорення, між громадськістю і замовниками містобудівної документації на місцевому рівні може утворюватися погоджувальна комісія.
Замовники містобудівної документації оприлюднюють у двотижневий строк прийняті рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті замовника містобудівної документації. Оприлюднення розроблених в установленому законодавством порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному веб-сайті замовника містобудівної документації (пункт 4 Порядку № 555 від 25.05.2011).
Відповідно до п. 5 Порядку № 555 повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації має містити: 1) інформацію про мету, склад та зміст містобудівної документації, викладену у скороченій та доступній для широкої громадськості формі; 2) основні техніко-економічні показники, зокрема графічні матеріали, що відображають зміст містобудівної документації; 3) відомості про замовника та розробника проектів містобудівної документації та підстави для їх розроблення; 4) інформацію про місце і строки ознайомлення з проектом містобудівної документації; 5) інформацію про посадову особу органу місцевого самоврядування, відповідальну за організацію розгляду пропозицій; 6) відомості про строк подання і строк завершення розгляду пропозицій; 6-1) інформацію про дату, час і місце проведення громадських слухань; 7) інформацію стосовно запланованих інформаційних заходів (презентація, прилюдне експонування, телевізійні програми, публічні конференції тощо). Осіб, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, призначає орган місцевого самоврядування. Зазначені особи є відповідальними за автентичність проектів містобудівної документації.
Відповідно до п. 6-1 Порядку №555 пропозиції громадськості подаються у строк, визначений для проведення процедури громадського обговорення, який не може становити менш як 30 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації на місцевому рівні та повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості щодо проекту містобудівної документації. Пропозиції, подані після встановленого строку, не розглядаються.
Згідно з п. 7 Порядку №555 громадські слухання щодо проектів містобудівної документації на місцевому рівні проводяться у строк, визначений для проведення процедури громадського обговорення, але не раніше 10 днів з дати оприлюднення проекту містобудівної документації на місцевому рівні.
Пунктом 8 Порядку №555 встановлено, що громадські слухання проводяться під головуванням уповноваженого представника замовника містобудівної документації, який, серед іншого, забезпечує аудіо- та/або відеофіксацію перебігу громадських слухань.
Перебіг громадських слухань та подані пропозиції (зауваження) оформляються протоколом, який підписується головуючим. Файл аудіо- та/або відеофіксації перебігу громадських слухань додається до протоколу.
Колегією суддів під час апеляційного розгляду справи встановлено, що відповідачем порушено ряд норм Порядку №555.
По-перше, порушено 30-денний строк, встановлений для подання пропозицій громадськості (надано дише 15 днів), що є порушенням п.6-1 Порядку.
По-друге, в повідомленні про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості, опублікованому в газеті Вісник-плюс №23-24 від 21.03.2019 року не вказано інформацію про дату, час та місце проведення громадських слухань, що є порушенням п.п.6-1 п.5 Порядку.
По-третє, при проведенні громадських слухань 17.04.2019 року не було забезпечено аудіо- та/або відео- фіксацю перебігу громадських слухань (п.8 Порядку).
По-четверте, в порушення вимог абз.2 п.4 Порядку вказаний вище проект містобудівної документації був оприлюднений тільки на сайті міської ради. При цьому, не проводилось інформування громадян через розповсюдження брошур і повідомлень, а також через ЗМІ.
Окрім наведених вище порушень, колегія суддів зазначає, що проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проектах містобудівної документації здійснюється під час розроблення відповідних проектів містобудівної документації із врахуванням вимог Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" ( 2354-19 ) (пункт 2 Порядку № 555 від 25.05.2011).
Згідно зі статтею 11 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" замовник забезпечує складання звіту про стратегічну екологічну оцінку після врахування зауважень і пропозицій, отриманих у процесі громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та наданих органами, зазначеними у статтях 6-8 цього Закону.
Звіт про стратегічну екологічну оцінку складається до затвердження документа державного планування та містить з урахуванням змісту і рівня деталізації документа державного планування, сучасних знань і методів оцінювання таку інформацію: 1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв`язок з іншими документами державного планування; 2) характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров`я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень); 3) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров`я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень); 4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров`я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень); 5) зобов`язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов`язані із запобіганням негативному впливу на здоров`я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов`язань під час підготовки документа державного планування; 6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров`я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків; 7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом`якшення негативних наслідків виконання документа державного планування; 8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки); 9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров`я населення; 10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров`я населення (за наявності); 11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.
Звіт про стратегічну екологічну оцінку підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням їхньої кваліфікації.
У складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої цієї статті.
Відповідно до статті 12 Закону замовник своєчасно забезпечує можливості для участі громадськості у стратегічній екологічній оцінці проекту документа державного планування, за умови доступності для розгляду всіх альтернативних варіантів.
Проект документа державного планування та звіт про стратегічну екологічну оцінку оприлюднюються на офіційному веб-сайті замовника з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості.
Про оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку громадськість повідомляє замовник.
Повідомлення про оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку публікується у друкованих засобах масової інформації (не менш як у двох), визначених замовником, та розміщується на офіційному веб-сайті замовника. Замовник забезпечує розміщення повідомлення та доступ до проекту документа державного планування і звіту про стратегічну екологічну оцінку протягом усього строку громадського обговорення, визначеного відповідно до частини шостої цієї статті.
Повідомлення про оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку повинно містити інформацію про: 1) повну назву документа державного планування, що пропонується, та стислий виклад його змісту; 2) орган, що прийматиме рішення про затвердження документа державного планування; 3) передбачувану процедуру громадського обговорення, у тому числі: а) дату початку та строки здійснення процедури; б) способи участі громадськості (надання письмових зауважень і пропозицій, громадські слухання тощо); в) дату, час і місце проведення запланованих громадських слухань (у разі проведення); г) орган, від якого можна отримати інформацію та адресу, за якою можна ознайомитися з проектом документа державного планування, звітом про стратегічну екологічну оцінку та екологічною інформацією, у тому числі пов`язаною зі здоров`ям населення, що стосується документа державного планування; ґ) орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, його поштову та електронну адреси та строки подання зауважень і пропозицій; д) місцезнаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов`язаної зі здоров`ям населення, що стосується документа державного планування; 4) необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проекту документа державного планування.
Строк громадського обговорення встановлюється замовником і не може становити менш як 30 днів з дня оприлюднення повідомлення, передбаченого частиною четвертою цієї статті.
Громадськість у межах строку громадського обговорення має право подати замовнику в письмовій формі (у тому числі в електронному вигляді) зауваження і пропозиції до проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку. Усі зауваження і пропозиції до проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов`язковому розгляду замовником. За результатами розгляду замовник враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє. Пропозиції і зауваження, подані після встановленого строку, не розглядаються.
Оприлюднення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку з метою одержання зауважень і пропозицій не виключає можливості проведення в порядку, передбаченому законодавством, громадських слухань, будь-яких інших форм публічного громадського обговорення проекту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку.
За результатами громадського обговорення замовник готує довідку про громадське обговорення, в якій підсумовує отримані зауваження і пропозиції та зазначає, яким чином у документі державного планування та звіті про стратегічну екологічну оцінку враховані зауваження і пропозиції, надані відповідно до цієї статті (або обґрунтовує їх відхилення), а також обґрунтовує обрання саме цього документа державного планування у тому вигляді, в якому він запропонований до затвердження, серед інших виправданих альтернатив, представлених до розгляду. До довідки додаються протокол громадських слухань (у разі проведення) та отримані письмові зауваження і пропозиції. Довідка про громадське обговорення є публічною інформацією.
Громадське обговорення у процесі стратегічної екологічної оцінки проектів містобудівної документації на місцевому рівні проводиться в порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" для громадського обговорення проектів містобудівної документації на місцевому рівні.
Судом апеляційної інстанції під час розгляду справи встановлено, що 31.07.2018 року між Управлінням містобудування, архітектури та земельних відносин Куп`янської міської ради Харківської області (замовник) та ПП "Градпланпроект" (виконавець) та ФОП ОСОБА_8 (платник) було укладено договір №032-06/18 на виконання проектних містобудівних робіт з розроблення детального плану території м. Куп`янська в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища.
При цьому, містобудівна документація, вказана вище, була передана замовнику відповідно до акту прийому-передачі документів 15.03.2019 року.
Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що розробник мав керуватися нормами Порядку №555 та статей 11, 12 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку", відповідно до яких у складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої цієї статті.
Окрім того, звіт про стратегічну екологічну оцінку також мав бути оприлюднений на офіційному веб-сайті замовника з метою одержання та врахування зауважень і пропозицій громадськості, чого останнім зроблено не було, оскільки такий звіт не був розроблений.
На підставі наведених вище порушень законодавства, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що рішення Куп`янської міської ради №1230-VІІ від 07.06.2019 Про затвердження містобудівної документації: Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо визнання протиправним проведення громадських слухань, що відбулись 17.04.2019 року, щодо врахування громадських інтересів у розробленому проекті містобудівної документації: Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища колегія суддів зазначає таке.
Так, відповідно до ч.1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з ч.1 статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.
При цьому, колегія суддів зазначає, що саме по собі проведення громадських слухань не несе для позивача ніяких негативних наслідків, оскільки права позивача порушені не проведенням громадських слухань, а рішенням Куп`янської міської ради №1230-VІІ від 07.06.2019 Про затвердження містобудівної документації: Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища , яке було прийнято в подальшому за результатами проведення вказаних слухань.
Таким чином, колегія суддів зазначає, що саме вказане вище рішення в розумінні статті 5 КАС України встановлює для позивача негативні наслідки, а тому підлягає оскарженню в судовому порядку.
Отже, оскільки проведенням громадських слухань права апелянта порушені не були, то позовні вимоги про визнання протиправним проведення громадських слухань, що відбулись 17.04.2019 року, задоволенню не підлягають.
Відповідно до ст. 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Порушення норм процесуального права може бути підставою для скасування або зміни рішення, якщо це порушення призвело до неправильного вирішення справи.
Виходячи з наведеного, колегія суддів вважає, що рішення суду першої інстанції прийнято з порушенням норм матеріального права, у зв`язку з чим підлягає частковому скасуванню.
Керуючись ст. ст. 245, 246, 250, 315, 321 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - задовольнити частково.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 12.02.2020 по справі № 520/10823/19 скасувати.
Прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Куп`янської міської ради №1230-VII від 07.06.2019 "Про затвердження містобудівної документації: "Детальний план території м. Куп`янськ, в межах вул. Харківської, вул. Покровської та міського кладовища".
У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовити.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя Г.Є. Бершов Судді В.В. Катунов І.М. Ральченко Постанова складена в повному обсязі 26.03.21 у звязку із перебуванням судді Ральченка І.М. у відпустці.
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.03.2021 |
Оприлюднено | 28.03.2021 |
Номер документу | 95813725 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Бершов Г.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні