Постанова
від 30.03.2021 по справі 200/8233/20-а
ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 березня 2021 року справа №200/8233/20-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Блохіна А.А., суддів: Гаврищук Т.Г., Сіваченко І.В., секретар судового засідання Антонюк А.С., за участю представника відповідача Сенникова А.А., розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 29 грудня 2020 року (повне судове рішення складено 29 грудня 2020 року у м. Слов`янськ) у справі № 200/8233/20-а (суддя в І інстанції Давиденко Т.В.) за позовом Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Спецвуглемаш» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, -

УСТАНОВИВ:

03 вересня 2020 року Приватне акціонерне товариство «Науково-виробниче підприємство «Спецвуглемаш» звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною бездіяльності щодо не проведення зменшення загальної суми боргу (недоїмки) 2292244 грн. 37 коп. ПрАТ «НВП «Спецвуглемаш» в інтегрованій картці платника податку в сумі 2203745 грн. 54 коп., зобов`язання провести зменшення загальної суми боргу (недоїмки) 2292244 грн. 37 коп. ПрАТ «НВП «Спецвуглемаш» в інтегрованій картці платника податку в сумі 2203745 грн. 54 коп. Доводи позовної заяви обґрунтовує тим, що, як вважає позивач, рішенням Донецького окружного адміністративного суду у справі № 200/5894/19-а суд дійшов висновку, що позивач є таким, що звільнений від обов`язку щодо сплати єдиного внеску у строки, встановлені законом. Зазначає, що податковий орган продовжує формувати вимоги про сплату боргу (недоїмки) на вказану суму. Враховуючи наведене, просив адміністративний позов задовольнити у повному обсязі. Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 29 грудня 2020 року у справі № 200/8233/20-а позов задоволено, внаслідок чого визнано протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Донецькій області щодо не проведення зменшення загальної суми боргу (недоїмки) 2292244 грн. 37 коп. ПрАТ «НВП «Спецвуглемаш» в інтегрованій картці платника податку в сумі 2203745 грн. 54 коп. Зобов`язано Головне управління ДПС у Донецькій області провести зменшення загальної суми боргу (недоїмки) 2292244 грн. 37 коп. ПрАТ «НВП «Спецвуглемаш» в інтегрованій картці платника податку в сумі 2203745 грн. 54 коп. Не погодившись з таким судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати рішення місцевого суду, прийняти нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити. В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що при скасуванні вимоги недоїмка, яка обліковувалась в ІКП платника не підлягає коригуванню, а тому не виключає факт винесення іншої вимоги, оскільки вимога фіксує залишення непогашеного боргу. В судовому засіданні представник відповідача підтримав доводи апеляційної скарги. Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права і дійшла наступного.

Судами першої та апеляційної інстанції встановлено наступне. Приватне акціонерне товариство «Науково-виробниче підприємство «Спецвуглемаш» зареєстроване в якості юридичної особи, включене до Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, ЄДРПОУ 25101423, юридична адреса: 85200, Донецька обл., м. Торецьк, пров. Новий, 7. Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 25.06.2019 року у справі № 200/5894/19-а за позовом ПрАТ «Спецвуглемаш» до ГУДФС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 04.04.2019 року № Ю-2691-43 на загальну суму 2203745 грн. 54 коп. позовні вимоги задоволені в повному обсязі.

31.07.2020 року ПрАТ «Спецвуглемаш» звернулось до ГУ ДПС у Донецькій області з запитом щодо забезпечення достовірності даних в інтегрованій картці платника шляхом виключення суми недоїмки з єдиного внеску в сумі 2203745 грн. 54 коп.(а.с. 6-7). Листом ГУ ДПС у Донецькій області повідомило ПрАТ «Спецвуглемаш» , що Закон України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» не скасовує обов`язок платника податків (єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування), а надає можливість на період АТО не виконувати їх у встановлені строки та в повному обсязі, тому будь-яких підстав щодо виключення з інтегрованої картки платника недоїмки з єдиного внеску в сумі 2203745 грн. 54 коп. відсутні (а.с.8-9). Між сторонами немає розбіжностей щодо обставин справи, встановлених судом, позивач просив адміністративний позов задовольнити у повному обсязі. Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції дійшов наступного висновку. Згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів заборгованість позивача, станом на 31.03.2018 року становила 1 957 358, 89 грн., ГУ ДФС у Донецькій області було сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 03.04.2018 року № Ю 2691-43. Рішенням суду від 19.07.2018 року по справі № 805/4619/18-а за позовом ПрАТ «НВП «Спецвуглемаш» до ГУ ДФС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) № Ю-2691-43 від 03.04.2018 на загальну суму 1 957 358,89 грн, - позовні вимоги задоволено в повному обсязі. Згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів заборгованість позивача, станом на 31.03.2019 року становила 2 203 745, 54 грн., ГУ ДФС у Донецькій області було сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 04.04.2019 року №Ю 2691-43. Рішенням суду від 25.06.2019 року по справі № 200/5894/19-а за позовом ПрАТ «НВП «Спецвуглемаш» до ГУ ДФС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) № Ю-2691-43 від 04.04.2019 на загальну суму 2 203 745, 54 грн., - позовні вимоги задоволено в повному обсязі. Відповідно до п.6 розділу VI Інструкції № 449 вимога про сплату боргу (недоїмки) вважається відкликаною, зокрема, якщо вимога органу доходів і зборів про сплату боргу (недоїмки) скасовується судом - у день набрання судовим рішенням законної сили. Згідно ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Відповідно до ст. 14 Конституції України судові рішення ухвалюються судами і іменем України і є обов`язковими до виконання на всій території України. Частиною 2 ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» передбачено, що судові рішення, що набрали законної сили є обов`язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування. їх посадовими та службовими особами, фізичними та юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Оскільки рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 25.06.2019 року у справі № 200/5894/19-а за позовом ПрАТ «Спецвуглемаш» до ГУ ДФС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) від 04.04.2019 року № Ю-2691-43 на загальну суму 2203745 грн. 54 коп. позовні вимоги задоволені в повному обсязі, податковий орган повинен провести зменшення загальної суми суми борги (недоїмки) в інтегрованій картці платника на суму 2203745 грн. 54 коп. Колегія суддів не погоджується з такими висновками та, надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, виходить з наступного. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Згідно статті 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування. Пунктом 10 зазначеної норми Закону визначено, що страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону зобов`язані сплачувати єдиний внесок. Згідно абз. 1 п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про збір та обік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» платниками єдиного внеску є роботодавці - підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами. Тобто, позивач в розумінні зазначених норм Закону, є страхувальником та на нього покладений обов`язок нараховувати та сплачувати єдиний внесок на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування. Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначені Законом України «Про збір та облік обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» . Відповідно до загальних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями, єдиний внесок - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку, та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування. На підставі п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, сплачують єдиний внесок на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці» , та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами. Платники єдиного внеску - роботодавці зобов`язані сплачувати єдиний внесок (далі - ЄВ), нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20-го числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Базовим звітним періодом є календарний місяць (частина 8 ст.9 ЗУ № 2464). Частиною другою ст.6 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» визначено обов`язки платника ЄВ, зокрема своєчасне та в повному обсязі нараховування, обчислення і сплата ЄВ, подання звітності до контролюючого органу за основним місцем обліку платника ЄВ. Відповідно частини 5 ст.5 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок нараховується на суми, зазначені в частинах першій і другій цієї статті, незалежно від джерел їх фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати. На підставі п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, сплачують єдиний внесок на суму нарахованої заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці» , та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами. Згідно п. 12 ст. 9 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом є недоїмкою. Відповідно до п.6 ч. 1 ст.1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» «недоїмка» - сума єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом. Відповідно до ч.3,6 та 16 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. За рахунок сум, що надходять від платника єдиного внеску або від державної виконавчої служби, погашаються суми недоїмки, штрафних санкцій та пені у порядку календарної черговості їх виникнення. У разі якщо платник має несплачену суму недоїмки, штрафів та пені, сплачені ним суми єдиного внеску зараховуються в рахунок сплати недоїмки, штрафів та пені у порядку календарної черговості їх виникнення. Строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та нарахованої пені не застосовується. Відповідно до ч. 4 ст. 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату боргу (недоїмки) є виконавчим документом. Платник єдиного внеску зобов`язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею. Згідно з п. 3 та 4 розділу VI Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за № 508/26953 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №393, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 21.04.2016 №609/28739) у разі, якщо платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску та або борги зі сплати фінансових санкцій орган доходів і зборів, протягом 10 робочих днів, що настають за календарним місяцем, у якому виникла або зросла недоїмка зі сплати єдиного внеску (заборгованість зі сплати фінансових санкцій) надсилають вимогу про її сплату. Вимога про сплату боргу (недоїмки) формується на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів платника на суму боргу, що перевищує 10 гривень. Згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів заборгованість позивача, станом на 31.03.2018 становила 1 957 358, 89 грн., ГУ ДФС у Донецькій області було сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 03.04.2018 року №Ю 2691-43. Рішенням суду від 19.07.2018 року по справі № 805/4619/18-а за позовом ПрАТ НВП Спецвуглемаш до ГУ ДФС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) № Ю-2691-43 від 03.04.2018 на загальну суму 1 957 358,89 грн, - позовні вимоги задоволено в повному обсязі. Згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів заборгованість позивача, станом на 31.03.2019 становила 2 203 745, 54 грн., ГУ ДФС у Донецькій області було сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 04.04.2019 року №Ю 2691-43. Рішенням суду від 25.06.2019 року по справі № 200/5894/19-а за позовом ПрАТ НВП Спецвуглемаш до ГУ ДФС у Донецькій області про визнання протиправною та скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) № Ю-2691-43 від 04.04.2019 на загальну суму 2 203 745, 54 грн., - позовні вимоги задоволено в повному обсязі. Відповідно до п.6 розділу VI Інструкції № 449 вимога про сплату боргу (недоїмки вважається відкликаною, зокрема, якщо вимога органу доходів і зборів про сплату борг (недоїмки) скасовується судом - у день набрання судовим рішенням законної сили. Враховуючи вищевикладене, обидві вимоги були відкликані 19.09.2018 та 28.08.2019 відповідно, на підставі рішень суду, які набули чинності, а тому рішення суду виконані. Слід зазначити, що при скасуванні вимоги недоїмка, обліковувалась в ІКП платника не підлягає коригуванню, а тому не виключає факт винесення іншої вимоги, оскільки вимога фіксує залишення непогашеного боргу.

Велика Палата Верховного Суду в постанові від 06.11.2018 у справі №812/292/18- а зазначила, що зміст норми п. 9-3 (у подальшому п. 9-4) розділу VII Прикінцеві та перехідні положення Закону № 2464-УІ не скасовує взагалі обов`язків платників єдиного внеску, а лише на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану дає можливість не виконувати обов`язки, визначені у ч. 2 ст. 6 Закону № 2464-УІ.

Велика Палата Верховного Суду в постанові від 27.11.2018 у справі №805/257/18-а зазначила: Суди попередніх інстанцій обмежились посиланням на те, що положення п 9-4 розділу 8 Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про збір та облік єдиної внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування є діючими та передбачаючі звільнення позивача від сплати єдиного внеску за умови дотримання відповідної процедури і надання документу, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення АТО, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежне виконання) зобов`язань, а саме сертифікату ТПП України. При цьому судами не здійснений буквальний аналіз цієї норми та аналіз наявності усіх обов`язкових умов передбачених для її реалізації, зокрема не враховані правові позиції та застереження викладені в рішенні Верховного Суду ухваленого у зразковій справі №812/292/18.Суд вважає, що не дослідивши долучені до матеріалів справи документи на предмет їх належності, допустимості, достовірності, достатності доказів, та не здійснення їх оцінки відповідно до положень статті 90 КАС України, суди попередніх інстанцій дійшли передчасного висновки про наявність підстав для задоволення позову. Згідно облікових даних з інформаційної системи органу доходів і зборів заборгованість позивача, станом на 31.01.2020 становила 2 292 244, 37 грн., ГУ ДПС у Донецькій області було сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) від 07.02.2020 року №Ю 2691-43. Законом України № 1669 - VII від 02.09.2014 року Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , який набрав чинності 15.10.2014 року, у ЗУ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування розділ VIII Прикінцеві та перехідні положення доповнено пунктом 9-3 (9-4) такого змісту: 9-4. Платники єдиного внеску, визначені ст. 4 ЗУ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у ст. 2 ЗУ Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 звільняються від виконання своїх обов`язків, визначених частиною другою ст. 6 ЗУ збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового або надзвичайного стану . У разі буквального тлумачення п. 9-4 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Закону України № 2464 - VI про звільнення платника від всіх обов`язків, встановлених ч. 2 ст. 6 цього Закону, перелік яких не є вичерпним, такий платник був би повністю виключений з системи правового регулювання вказаного Закону України № 2464 - VI та відповідних правовідносин, що не відповідає загальним засадам та принципам загальнообов`язкового державного соціального страхування громадян в Україні, закріпленим, тому числі, у ст. 5 Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 14 січня 1998 року№ 16/98-ВР. Також слід звернути увагу суду, що Законом України Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України у зв`язку з проведенням адміністративної реформи від 14.01.2020 № 440-ІХ, внесено зміни до Закону України № 2464 зокрема виключено пункт 94 розділу VIII Прикінцеві та перехідні положення Частиною першою ст. 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли пом`якшують або скасовують відповідальність особи. Окрім того, метою запровадження єдиного внеску як джерела формування фонду є забезпечення захисту застрахованих осіб (майбутніх пенсіонерів), тому виключення нарахувань з інтегрованої картки платника ПАТ НВП Спецвуглемаш позбавить у майбутньому працівників підприємства права на отримання пенсійного забезпечення. При викладених обставинах, колегія суддів вважає помилковим висновок суду першої інстанції про задоволення позову. Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції при постановленні оскаржуваного рішення допустив порушення норм матеріального і процесуального права, у зв`язку з чим апеляційна скарга підлягає задоволенню, а рішення місцевого суду - скасуванню. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 317 КАС України, підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права. Керуючись статтями 23, 33, 139, 292, 308, 311, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329, 331 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Донецькій області на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 29 грудня 2020 року у справі № 200/8233/20-а - задовольнити. Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 29 грудня 2020 року у справі № 200/8233/20-а - скасувати. Прийняти нову постанову. У задоволенні позову Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Спецвуглемаш» до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити. Повне судове рішення - 01 квітня 2021 року. Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому статтею 328 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя А.А. Блохін

Судді Т.Г. Гаврищук

І.В. Сіваченко

Дата ухвалення рішення30.03.2021
Оприлюднено05.04.2021
Номер документу95943927
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/8233/20-а

Постанова від 02.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 01.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 18.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 30.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Постанова від 30.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 04.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 04.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Рішення від 29.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

Ухвала від 09.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Давиденко Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні