Ухвала
від 24.03.2021 по справі 14/724/07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=====================================================================

УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора та

закриття провадження у справі

24 березня 2021 року Справа № 14/724/07

м. Миколаїв

Кредитори:

1) Державна податкова інспекція в Красногвардійському районі АРК (вул. Комсомольська, 4, смт. Красногвардійське, Красногвардійський район, АР Крим, 97000).

2) Управління ПФУ в Красногвардійському районі (вул. Радянська, 11, смт. Красногвардійське, Красногвардійський район, АР Крим, 97000).

3) Красногвардійська селищна рада (вул. Радянська, 3, смт. Красногвардійське, Красногвардійський район, АР Крим, 97000).

4) Очаківська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Миколаївській області (пров. Бузьких Козаків, 6, м. Вознесенськ, Миколаївська область, 56500).

5) Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області (вул. Морехідна, 1, м. Миколаїв, 54020).

6) Миколаївський обласний центр зайнятості (вул. Нікольська, 68, м. Миколаїв, 54001).

7) Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (пр. Центральний, 93, м. Миколаїв, 54017).

8) Державна податкова інспекція у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Потьомкінська, 24/2, м. Миколаїв, 54030).

9) Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Миколаєва (вул. Гмирьова, 1, корп. 1, м. Миколаїв, 54028).

10) ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ).

11) Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області (вул. Лідерсівський бульвар, 3-Б, м. Одесса, 65014).

12) Миколаївський міський центр зайнятості (вул. Нікольська, 68, м. Миколаїв, 54001).

13) Акціонерне товариство "Миколаївобленерго" (вул. Громадянська, 40, м. Миколаїв, 54017).

14) Новокаховська об`єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Херсонській області (вул. Горького, 11-а, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900).

Банкрут: Відкрите акціонерне товариство "Південелеваторбуд" (вул. Нікольська, 40, м. Миколаїв, 54030).

Ліквідатор: арбітражний керуючий Фоменко В.М. ( АДРЕСА_2 ).

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях (вул. Велика Арнаутська, 15, м. Одеса, 65012).

Прокуратура Миколаївської області (вул. Спаська, 28, м. Миколаїв, 54030).

Південне міжрегіональне управління міністерства юстиції у Миколаївській області (вул. 8 Березня, 107, м.Миколаїв, 54029).

Суддя Давченко Т.М.

при секретарі Кнауб А.А.

за участю:

ліквідатора: арбітражного керуючого Фоменко В.М.

прокурора Кадєєвої А.В.

від кредиторів представники не з`явилися

суть спору: банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Південелеваторбуд"

встановив:

У провадженні Господарського суду Миколаївської області перебуває справа № 14/724/07 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства (ВАТ) "Південелеваторбуд"; постановою від 24.04.2008 визнано банкрутом та відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру; ліквідатором банкрута призначено Фоменко В.М.

24.11.2020 до суду від ліквідатора надійшов звіт за підсумками ліквідаційної процедури ВАТ "Південелеваторбуд", розгляд якого ухвалою від 25.11.2020 було призначено на 10.02.2020.

Слід зауважити, що ухвалою суду від 25.11.2020 учасникам у справі про банкрутство ВАТ "Південелеваторбуд" було запропоновано у разі наявності заперечень до наданого ліквідатором звіту та ліквідаційного балансу, завчасно надати їх суду у письмовому вигляді згідно вимог ст. 170 ГПК України.

10.02.2021 розгляд справи було відкладено на 24.03.2021.

Станом на 24.03.2021 жодних заперечень, заяв чи клопотань стосовно поданого ліквідатором звіту до суду не надійшло.

Розгляд справи здійснюється відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.

Кредитори, повідомлені належним чином про дату та час розгляду справи (том 14 а.с. 239-255) у судове засідання не з`явилися, про причини неявки суд не повідомили.

Прокурор у судовому засіданні висловив позицію щодо затвердження звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури та закриття провадження у справі.

Статтею 129 Конституції України, як одну із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом.

Згідно із ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права. Пункт 1 ст. 6 Конвенції гарантує кожному право на звернення до суду з позовом щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.

На зацікавлену сторону покладається обов`язок проявляти належну увагу в захисті своїх інтересів та вживати необхідних заходів, щоб ознайомитись з подіями процесу (рішення Європейського суду з прав людини "Богонос проти Росії" від 05.02.2004).

Згідно з ч. 6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно приписам ГПК України, кожна сторона повинна довести належними і допустимими доказами обставини, на які вона посилається в обґрунтування своїх вимог чи заперечень.

Згідно приписів ст. 13 ГПК України, кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи не вчиненням нею процесуальних дій.

Учасники провадження мали достатньо часу для надання суду заяв, клопотань чи заперечень заяви стосовно звіту ліквідатора, призначеного до розгляду у дане судове засідання, оскільки звіт за підсумками ліквідаційної процедури ВАТ "Південелеваторбуд" надійшов суду ще в листопаді 2020 року (майже 4 місяці тому). Зважаючи на викладене, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними матеріалами.

Враховуючи те, що судом було здійснено заходи, щодо належного повідомлення сторін про дату, час та місце розгляду справи, та приймаючи до уваги те, що судом не було визнано їх явку в судове засідання обов`язковою, суд дійшов висновку про те, що відсутність представників кредиторів та представника Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях в судовому засіданні не перешкоджає розгляду звіту ліквідатора.

24.03.2021 судом підписано вступну та резолютивну частини ухвали.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора з доданими до нього документами та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи - ВАТ "Південелеваторбуд", припинення повноважень ліквідатора та припинення провадження у справі виходячи з наступного.

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 15.10.2007 (суддя Цвєткова П.В.) порушено провадження у справі № 14/724/07 про банкрутство відкритого акціонерного товариства "Південелеваторбуд" (далі - ВАТ "Південелеваторбуд") за заявою Державної податкової інспекції в Красногвардійському районі Автономної Республіки Крим в порядку загальних норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до набрання чинності з 19.01.2013 внесених змін, далі - Закон про банкрутство),

Ухвалою суду від 05.11.2007 введено процедуру розпорядження майном, визнано грошові вимоги Державної податкової інспекції в Красногвардійському районі АРК на суму 263 802,78 грн., розпорядником майна призначено Цуканову Ларису Василівну. Зобов`язано кредитора у десятиденний строк подати до офіційного друкованого органу газет " Голос України", чи "Урядовий кур`єр", оголошення про порушення справи про банкрутство Відкритого акціонерного товариства " Південелеваторбуд". Оголошення оприлюднено в газеті "Урядовий кур`єр" № 1 від 04.01.2008 р.

Ухвалою суду від 25.12.2007 (з урахуванням ухвали від 04.02.2008) затверджено реєстр вимог кредиторів на загальну суму 693 343,89 грн., в тому числі вимоги:

- Державна податкова інспекція в Красногвардійському районі АРК, АР Крим на суму 263802,78 грн. -ІІІ черга,

- Управління ПФУ в Красногвардійському районі на суму 990,02 грн. - ІІІ черга, 55007, 56 грн. - VІ черга,

- Красногвардійська селищна рада, пгт. Красно гвардійське, на суму 9731,55 грн. ІІІ черга, 144,84 грн.- VІ черга,

- Вознесенська ОДПІ, Миколаївська область м. Вознесенськ на суму 1828,89 грн. - ІІІ черга, 5530,10 грн. VІ черга,

- Управління Пенсійного фонду України в Вознесенському районі, м. Вознесенськ на суму 54285,88 грн. - ІІІ черга, 16266,9 грн. VІ черга,

- Вознесенський міськрайонний центр зайнятості, м. Вознесенськ на суму 5262,32 грн. - ІІІ черга,

- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Центральному районі, м. Миколаїв на суму 7122,57 грн. - ІІІ черга, 56 грн. VІ черга,

- ДПІ у Центральному районі, м. Миколаїв на суму 9983,95 грн. - VІ черга,

- ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва на суму 2272,24 грн. - VІ черга

- ДПІ у Корабельному районі м. Миколаєва на суму 11 832,38 грн. - ІІІ черга.

- Бережок Л.А. м. Одеса на суму 2400 грн. - ІІ черга,

- Управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва на суму 9669,76 грн. - ІІІ черга,

- Управління Пенсійного фонду України в Центральному районі м. Миколаєва на суму 144081,3 грн. - ІІІ черга, 93074,85 грн. - VІ черга.

Цією ж ухвалою грошові вимоги Вознесенського міськрайонного центру зайнятості на суму 617,54 грн., ДПІ у Корабельному районі на суму 4022,65 грн. відхилено.

Ухвалою від 23.01.2008 грошові вимоги Виконавчої дирекції Миколаївського обласного відділення фонду з тимчасової втрати працездатності судом визнано частково в сумі 11 122 грн. 08 коп., грошові вимоги на суму 5 561 грн. 04 коп. відхилено.

Ухвалою від 26.02.2008 судом було визнано грошові вимоги Центрального районного центру зайнятості на суму 205,03 грн. - ІV черга.

26.02.2008 судом було змінено черговість визнаних 25.12.2007 вимог, а саме: грошові вимоги Управління ПФУ в Корабельному районі на суму 9669,76 грн. вважати включеними до ІІ черги, грошові вимоги Управління ПФУ в Центральному районі м. Миколаєва на суму 144 081,30 грн. вважати включеними до ІІ черги.

20.03.2008 судом ухвалено: грошові вимоги, визнані ухвалою господарського суду від 25.12.2007 р. в третю чергу вважати другою чергою по таких кредиторах Управління ПФУ в Красногвардійському районі АРК на суму 990 грн. 02 коп., Управління ПФУ у Вознесенському районі Миколаївської області на суму 54285 грн. 88 коп., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Центральному районі м. Миколаєва на суму 7122,57 грн.

08.04.2008 судом було ухвалено: грошові вимоги Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Миколаївського обласного відділення визнанні ухвалою суду від 23.01.2008 р. на суму 11 122,08 грн. вважати ІІ чергою.

Постановою Господарського суду Миколаївської області від 24.04.2008 ВАТ "Південелеваторбуд" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Фоменко В.М.

Ухвалою від 29.05.2008 судом було приєднано ПФУ в Красногвардійському районі в сумі 990,02 грн. -ІІІ черга, 55007, 56 грн. VІ черга до грошових вимог ПФУ в Центральному районі м. Миколаєва.

Ухвалою від 17.06.2008 судом визнано поточні грошові вимоги Державної Податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва в сумі 370 063 грн. 94 коп. - ІV черга.

19.08.2008 ухвалою суду було визнано грошові вимоги наступних кредиторів:

- Одеське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 4961 грн. 58 коп. - ІV черга,

- Миколаївське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м. Миколаїв на суму 5 561 грн. 04 коп. - VІ черга,

- Управління Пенсійного фонду України в Центральному районі м. Миколаєва, м. Миколаїв на суму 17 491,28 грн. - ІV черга,

- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Корабельному районі м. Миколаєва на суму 117 532 грн. 04 коп. - ІІ черга.

- Державна податкова інспекція в Красно гвардійському районі АРК, АРК, смт. Красногвірдійське на суму 118 382,06 грн. ІV черга, 2314,19 грн. - VІ черга,

- Центральний районний центр зайнятості, м. Миколаїв на суму - 205,03 грн. - ІV черга.

21.08.2008 судом визнано поточні грошові вимоги Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва в сумі 3597,02 грн. - ІV черга., 580,53 грн. -VІ черга.

26.08.2008 судом визнано поточні грошові вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Центральному районі м. Миколаєва, м. Миколаїв,

в сумі 146,16 грн. - ІV черга.

02.09.2008 судом визнано грошові вимоги наступних кредиторів:

- Державна податкова інспекція у Центральному районі м. Миколаєва на суму 106 119,96 грн. - ІV черга,

- ВАТ ЕК "Миколаївобленерго", м. Миколаїв, на суму 2233,29 грн. - ІV черга,

- Державна податкова інспекція у м. Нова Каховка, Херсонська область, м. Нова Каховка на суму 1207,17 грн. - VІ черга.

Грошові вимоги Відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в АРК, м. Сімферополь в сумі 2 863,23 грн. відхилено.

15.01.2009 судом було визнано грошові вимоги ВАТ ЕК "Миколаївобленерго", м. Миколаїв, на суму 1407 грн. 87 коп. - ІV черга,

30.07.2009 дану справу прийнято до свого провадження суддею Давченко Т.М.

27.08.2009 судом визнано грошові вимоги Державної податкової інспекції у м. Нова Каховка на суму 1 912 грн. - 4-та черга.

04.02.2008 судом було залучено до участі у справі Регіональне відділення Фонду Державного майна України по Миколаївській області. Ухвалою від 06.11.2019 судом замінено учасника справи: Регіональне відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області, вул. Чкалова, 20, а/с 34, м. Миколаїв, 54017, на його правонаступника - Регіональне відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях, вул. Велика Арнаутська, 15, м. Одеса, 65012, ідентифікаційний код 43015722.

30.03.2015 прокурором заявлено повідомлення про вступ у справу.

Крім того, у справі було здійснено наступні заміни кредиторів та найменувань:

20.03.2008 судом здійснено заміну кредитора ДПІ у Корабельному районі м. Миколаєва на ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва з загальною сумою грошових вимог до боржника 21 816 грн. 33 коп. в т.ч. 11 832 грн. 38 коп. - ІІІ черга, 9983 грн. 95 коп. - VІ черга.

23.05.2011 судом замінено назву Відкритого акціонерного товариства Енергопостачальної компанії Миколаївобленерго на Публічне акціонерне товариства Миколаївобленерго , а 11.09.2018 судом було ухвалено змінити назву зазначеного кредитора на Акціонерне товариство Миколаївобленерго (ідентифікаційний код 23399393).

12.11.2013 судом замінено кредитора Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Центральному районі м. Миколаєва його правонаступником - Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Миколаїв.

25.05.2016 судом замінено первісного кредитора - Державну податкову інспекцію у Центральному районі м. Миколаєва правонаступником - Державною податковою інспекцією у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 39554010).

01.11.2016 судом здійснено заміну кредитора - Державну податкову інспекцію у м. Нова Каховка його правонаступником - Державною податковою інспекцією у м. Новій Каховці Херсонської області Державної податкової служби (код ЄДРПОУ 21296200).; Державну податкову інспекцію у м. Новій Каховці замінено Новокаховською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Херсонській області (код ЄДРПОУ 38740152); Новокаховську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Херсонській області замінено Новокаховською ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області (код ЄДРПОУ 39469973).

13.06.2017 судом замінено Вознесенську об`єднану державну податкову інспекцію Миколаївської області (ідентифікаційний код 23090425) її правонаступником - Очаківською об`єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Миколаївській області (ідентифікаційний код 39773215) та Управління Пенсійного фонду України в Центральному районі м.Миколаєва (ідентифікаційний код 20876125) його правонаступником - Центральним об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України м.Миколаєва Миколаївської області (ідентифікаційний код 41250753).

05.12.2017 судом замінено Управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва (ідентифікаційний код 22441124) його правонаступником - Інгульським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України м.Миколаєва Миколаївської області (ідентифікаційний код 41250638), Одеське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ідентифікаційний код 20987675) його правонаступником - Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області (ідентифікаційний код 41322052).

Ухвалою від 11.09.2018 судом замінено кредитора - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Миколаїв (ідентифікаційний код 38790569) його правонаступником - Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (ідентифікаційний код 41318030), а Відкрите акціонерне товариство "Південелеваторбуд" кредитора - Миколаївське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (ідентифікаційний код 20866865) його правонаступником - Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області (ідентифікаційний код 41318030).

11.12.2018 судом здійснено заміну кредитора - Центральний районний центр зайнятості м.Миколаєва (ідентифікаційний код 20917678) його правонаступником - Миколаївським міським центром зайнятості (ідентифікаційний код 42559710).

06.11.2019 судом ухвалено замінити кредиторів: Вознесенське об`єднане управління Пенсійного фонду України Миколаївської області (ідентифікаційний код 37945221), Інгульське об`єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області (ідентифікаційний код 41250638) та Центральне об`єднане управління Пенсійного фонду України м. Миколаєва Миколаївської області (ідентифікаційний код 41250753) на їх правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області (ідентифікаційний код 13844159).

Ухвалою суду від 15.07.2020 здійснено заміну кредитора - Вознесенський міськрайонний центр зайнятості (код ЄДРПОУ 20907848) на його правонаступника - Миколаївський обласний центр зайнятості (код ЄДРПОУ 03491441).

В ході проведення ліквідаційної процедури ліквідатором, відповідно до законодавства про банкрутство, в цілях пошуку, виявлення можливого майна підприємства банкрута та його реалізації з метою задоволення вимог кредиторів, було проведено наступну роботу.

Наказом № 1 від 24.04.2008 ліквідатор приступила до виконання своїх обов`язків. Наказом № 2 звільнено з посади директора та підписанта ВАТ Південелеваторбуд - Кузнецова В.Б.

Наказом № 3 від 27.06.2008 ліквідатором утворено комісію для проведення інвентаризації майна ВАТ Південелеваторбуд , за результатами якої складено акт інвентаризації майна банкрута ВАТ Південелеваторбуд (том 14 а.с. 144-154).

Згідно інвентаризаційного опису майно, яке в процесі приватизації не увійшло до статутного фонду ВАТ Південелеваторбуд :

- м. Миколаїв, вул. 1 Слобідська, 122/3, 14 квартирний житловий будинок;

-м. Запоріжжя, вул. Антарктична, 53, 42 квартирний житловий будинок;

- АР Крим, смт. Красногвардійське, вул.. 60 років Жовтня, 6, 40-ка квартирний житловий будинок.

Також, за результатами інвентаризації встановлено відсутність грошових коштів та цінностей, інших необоротних матеріальних активів та запасів, бланків документів суворої звітності, нематеріальних активів, біологічних активів, дебіторської заборгованості

Разом з тим, з інвентаризаційного опису вбачається наявність кредиторської заборгованості у розмірі-1522364,56 грн.

Згідно звіту ліквідатора банкрута останнім направлялися запити до органів державної влади та органів місцевого самоврядування з метою отримання інформації про боржника, за результатами розгляду яких були отримані наступні відповіді.

Згідно довідки Головного управління ДПС у Миколаївській області № 772/ф/14-29-50-02-12 від 23.10.2020 всі розрахункові рахунки ВАТ Південелеваторбуд закрито.

Рахунок Профспілкового комітету ВАТ Південелеваторбуд , відкритий у міському відділенні № 8351 ПАТ Державний ощадний банк ТВБВ № 10014/0187, закрито 10.06.2008 (лист ПАТ Державний ощадний банк ТВБВ № 10014/0187 Філія Миколаївське обласне управління № 08/01-2441 від 21.06.2012).

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна - ВАТ Південелеваторбуд відомості відсутні.

За інформацією з Державного реєстру речових прав на рухоме майно (податкова застава) - відомості відсутні щодо ВАТ Південелеваторбуд .

Комунальне підприємство Каховське бюро технічної інвентаризації Херсонської обласної ради об`єктів нерухомості надало інформацію про відсутність реєстрації права власності (копія листа 8488 від 12.04.2008).

ВАТ Південелеваторбуд 29.08.1996 зареєстровано державний акт на право постійного користування землею (серія ІІ-ХС № 000702, гуртожиток). Проте, згідно копії листа Новокаховського міського відділу ХРФ ДП Центр ДЗК № 456 від 16.07.2008, Рішенням 36 сесії 5 скликання Новокаховської міської ради № 659 від 18.012008 державний акт на право користування земельної ділянки визнано таким, що втратило чинність.

За банкрутом не зареєстровані будь яка сільськогосподарська техніка та транспортні засоби (копія листа Державної інспекції по нагляду за технічним станом машин та обладнання МОДА № 286/03-09 від 03.07.2008, № 297/03-09 від 09.07.2008, № 296/03-09 від 09.07.2007).

Згідно листа № 828 від 07.07.2008 Державного підприємства Кримський експертно-технічний центр технічні транспортні засоби в Кримському ЄТЦ за банкрутом не зареєстровані.

За інформацією Миколаївського експертно-технічного центру технічний транспорт за ВАТ Південелеваторбуд не зареєстровано (копія листа № 14-66.05/331 від 24.06.2008).

Відповідно до листа Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду Територіальне управління Держгірпромнагляд по Одеській області № 985/01 від19.08.2008, реєстрація технологічного транспорту за банкрутом не здійснюється.

Державне підприємство Черноморський експертно-технологічний центр листом № 114 від 18.08.2008 повідомив, що за банкрутом не зареєстровані технологічні транспортні засоби.

Комунальне підприємство Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об`єктів нерухомості листом № 6002-11/556 від 23.06.2008 повідомило про відсутність зареєстрованих за ВАТ Південелеваторбуд об`єктів нерухомості.

Листами Комунального підприємства Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації № 8559 від 19.06.2008, №6630 від 19.05.2008, №8564 від20.06.2008 за банкрутом власності не зареєстровано.

Миколаївський відділ реєстраційно -екзаменаційної роботи УДАІ УМВС України в Миколаївській області листом № 2484 від 29.04.2008 та № 3023 від 08.06.2010 надав інформацію про відсутність зареєстрованих за банкрутом транспортних засобів.

Згідно листа Державної інспекції України з безпеки на морському та річному транспорті (Укрморрічінспекція) № 2095-05/1/1/1-14 від 05.11.2014 у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України відсутні записи щодо суден, власником або судновласником ВАТ Південелеваторбуд .

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 09/04/20133/НК від 30.10.2014 повідомила, що серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) підприємство - банкрут відсутнє.

Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України листом № 20.19-12487 від 18.11.2014 надав інформацію, що за банкрутом повітряних суден не зареєстровано.

Передача територіальній громаді об`єктів житлового фонду та об`єктів комунальної інфраструктури.

Відповідно до інвентаризаційного опису майна ВАТ Південелеваторбуд від 26.08.2008 на балансі знаходяться 3 об`єкти комунальної інфраструктури, які необхідно передати в порядку, встановленому законодавством про банкруктство, до комунальної власності в відповідності до територіальності об`єктів комунальної власності, які в процесі приватизації не увійшли до статутного фонду ВАТ „Південелеваторбуд", а саме:

- м. Миколаїв, вул. 1 Слобідська, 122/3, 14 квартирний житловий будинок ;

- м, Запоріжжя, вул. Антарктична, 53, 42 квартирний житловий будинок;

- АР Крим, смт. Красногвардейское, вул.. 60 років Жовтня, 6, 40-ка квартирний житловий будинок.

Протягом 2008 - 2019 років 2 об`єкти комунальної інфраструктури були передані до комунальної власності, а саме:

1. Житловий будинок у м. Миколаїв за адресою вул.. 1-а Слобідська -122/3, актом прийому-передачі від 15.04.2011 передано до комунальної власності територіальної громади Миколаївської міської Ради (том 14 а.с. 186-187).

2. Житловий будинок у м. Запоріжжя за адресою вул. Антрактична, 53 за рішенням Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 25.03.2019 № 106/2 за актом приймання-передачі прийнято до комунальної власності (том 14 а.с. 188-191).

Стосовно передачі житлового будинку в АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6 (40-ка квартирний житловий будинок) ліквідатором проведено слідуюча роботу (том 14 а.с. 113-140).

На звернення Регіонального відділення фонду державного майна Миколаївської області до Красногвардійської селищної ради АР Крим (лист № 04/536 від 14.05.2008), щодо прийняття в комунальну власність територіальної громади майна, яке знаходяться на балансі ВАТ Південелеваторбуд , а саме житловий будинок АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6, надійшла відповідь (лист № 304/09-1 від 23.05.2008), що Рішенням №25 від 26.02.2002 року виконавчий комітет Красногвардійської селищної ради АР Крим згідно наданих документів, ПДСП-10 ВАТ Південелеваторбуд було оформлено право власності на 40-ка квартирний житловий будинок за адресою АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6 та було видано свідоцтво права власності, яке зареєстроване в Джанкойському БТІ. В зазначеному будинку, згідно даних КП Красногвардійського ПУЖКХ , всі квартири приватизовані, цей жилий будинок належить мешканцям на праві сумісної власності всім власникам квартир, тому прийняти цей будинок до комунальної власності немає можливості. Крім того згідно рішення Конституційного Суду України від 02.03.2004 року, підсобні приміщення передаються безоплатно в сумісну власність громадянам разом з приватизацією ними квартир багатоповерхового будинку .

29 квітня 2010 року ухвалою Господарського суду Миколаївської області зобов`язано виконавчий комітет Красногвардійської селищної ради АР Крим розглянути питання, щодо прийняття в комунальну власність територіальної громади майно, яке знаходяться на балансі ВАТ Південьелеваторбуд , а саме: - АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6 40-ка квартирний житловий будинок .

Красногвардійська селищна рада АР Крим розглянула неодноразові звернення ліквідатора та ухвалу Господарського суду Миколаївської області від 29.04.2010, щодо прийняття в комунальну власність територіальної громади майна, яке знаходяться на балансі ВАТ Південелеваторбуд , а саме житлового будинку АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6 та надала Рішення LVІІ сесії V скликання Красногвардійської селищної ради АР Крим № 2256 від 28.10.2010, на якій було розглянуто ухвалу Господарського суду Миколаївської області про прийняття в комунальну власність 40-ка квартирного житлового будинку по вул. 60 років Жовтня, 6, смт. Красногвардійське та прийнято рішення відмовити в прийнятті вказаного будинку у комунальну власність, оскільки всі квартири приватизовані. Рекомендовано мешканцям будинку створити об`єднання співвласників багатоквартирного будинку та прийняти будинок на свій баланс.

Листом № 730/09-01 від 22.06.2011 Красногвардійська селищна рада АР Крим повідомила, що питання про прийняття в комунальну власність 40-ка квартирного житлового будинку вдруге буде розглянуто на черговій сесії згідно з діючим законодавством.

Ліквідатор та Регіональне відділення фонду державного майна Миколаївської області зверталося до Прокуратури Автономної республіки Крим щодо сприяння зобов`язати Красногвардійську селищну раду АР Крим виконати ухвалу Господарського суду Миколаївської області від 29.04.2010 щодо прийняття в комунальну власність територіальної громади майно, яке знаходяться на балансі ВАТ Південелеваторбуд , а саме житлового будинку АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6.

Листами № 07/1-1013 вих12 Прокуратура Автономної республіки Крим зобов`язала Красногвардійську прокуратуру провести ретельну перевірку доводів, викладених в листах та вжити вичерпаних заходів реагування направлених на відновлення порушених прав.

Листами № 2700-07 та № 2701-07 від 07.05.2012 Красногвардійська прокуратура сповістила, що вказане питання знаходиться на контролі Красногвардійської прокуратури, про прийняте рішення буде сповіщено Красногвардійською селищною радою АР Крим.

Листом № 493/03-07 від 14.05.2012 року Красногвардійська селищна рада АР Крим надала відповідь про те, що Рішення LVІІ сесії V скликання Красногвардійської селищної ради АР Крим № 2256 від 28.10.2010 було розглянуто ухвалу Господарського суду Миколаївської області про прийняття в комунальну власність 40-ка квартирного житлового будинку та винесено рішення відмовити в прийняті його в комунальну власність, оскільки всі 40 квартир приватизовані та є власністю громадян, а тому прийняття зазначеного будинку до комунальної власності не вбачається можливим згідно зі ст. 382 ЦК України та Закону України Про приватизацію державного житлового фонду , що порушує права власників квартир.

Ліквідатор 2011-2012 виїздила до АР Крим, смт. Красногвардійське для проведення зборів з мешканцями будинку щодо створення ОСББ. Але мешканці не надали згоду на створення ОСББ.

Ліквідатор в березні 2012 року сумісно з головою Красногвардійської селищної ради АР Крим Пономаренко О.І. збирала збори з мешканцям будинку по створенню об`єднання співвласників багатоквартирного будинку відповідно до Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку , присутні на зборах мешканці будинку погодилися, ліквідатор почала готувати всі документи по створенню ОСББ, але в подальшому мешканці відмовилися мотивуючи тим, що квартири в будинку всі приватизовані та є власністю мешканців.

Всі звіти про проведену роботу ліквідатора знаходяться в матеріалах справи. На теперішній час відповідно до інвентаризаційного опису майна ВАТ Південелеваторбуд від 26.08.2008 на балансі знаходяться 1 об`єкт комунальної інфраструктури, який в процесі приватизації не увійшов до статутного фонду ВАТ Південелеваторбуд , а саме 40-ка квартирний житловий будинок, який знаходиться на окупованій території АР Крим. (АР Крим, смт. Красногвардійське, вул. 60 років Жовтня, 6 ).

У зв`язку з неможливістю передати будинок до комунальної власності та закрити провадження у справі про банкрутство ВАТ Південелеваторбуд , ліквідатор ВАТ Південелеваторбуд двічі зверталася листами № 02-01/135 від 08.11.2019 та 02-01/9 від 23.01.2020 до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях прийняття зазначеного будинку на баланс Регіонального відділення Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях.

Фондом Державного майна України надано ліквідатору відповідь (№ 14-18-00871 від 28.09.2020) в якій зазначено, що гуртожиток знаходиться на території тимчасово окупованої території України, а тому прийняття будь-яких управлінських рішень, а також рішень про передачу його на баланс іншому суб`єкту господарювання, до моменту повернення території АР Крим під контроль влади України вбачається недоцільним.

Крім цього, ліквідатором протягом ліквідаційної процедури щомісячно подавалась статистична звітність, звіти із праці форми 1-ПВ починаючи з 2008 року по серпень 2018 рік.

Керівником ВАТ Південелеваторбуд та ліквідатором були передані до Державного архіву Миколаївської області документи дострокового зберігання з

особового складу згідно (том 14, а.с. 196-199).

За результатами проведеної ліквідаційної процедури ліквідатором було складено звіт та ліквідаційний баланс ВАТ Південелеваторбуд .

Зважаючи на фактичну неможливість передати з балансу банкрута зазначений вище будинок, з урахуванням того, що він не перебуває у власності банкрута, з урахуванням відсутності заперечень кредиторів, прокуратури та Фонду державного майна України щодо закриття провадження у справі, суд вбачає можливим розглянути та затвердити наданий ліквідатором звіт з ліквідації Південелеваторбуд .

Зі змісту звіту та матеріалів справи вбачається, що станом на 10.11.2020 кредиторська заборгованість банкрута за реєстром визнаних грошових вимог становить 1522364,56 грн. Зазначені вимоги непогашені через відсутність майна банкрута.

Печатка ВАТ Південелеваторбуд не знищена.

Зазначений звіт ліквідатором для ознайомлення було надано й Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Одеській та Миколаївській областях, прокуратурі Миколаївської області, Південному міжрегіональному управлінню міністерства юстиції у Миколаївській області (том 14, а.с. 79-82).

Окрім цього, ліквідатор звітувала про проведену роботу на засіданні комітету кредиторів 20.11.2020. Головою комітету кредиторів звіт та ліквідаційний баланс ВАТ Південелеваторбуд було схвалено та вирішено надати звіт та ліквідаційний баланс ВАТ Південелеваторбуд на затвердження Господарського суду Миколаївської області.

У зв?язку з викладеними обставинами ліквідатором надано суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс ВАТ Південелеваторбуд станом на 10.11.2020, який свідчить про відсутність майна банкрута та його неспроможність у подальшому погасити вимоги кредитора у зазначеній вище сумі.

Слід зазначити, що ухвалою суду від 23.10.2008 було затверджено рішення комітету кредиторів від 27.06.2008 в частині оплати праці ліквідатору Фоменко В.М. в розмірі двох мінімальних заробітних плат щомісячно за рахунок боржника та затвердити кошторис щомісячних витрат ліквідатора на суму 4380 грн. Однак, ліквідатор не зверталася до суду із клопотаннями про стягнення грошової винагороди чи компенсацію понесених витрат, що підтверджено було й у судовому засіданні 24.03.2021.

Нормами ст. ст. 61, 65 Кодексу України з процедур банкрутства визначені повноваження ліквідатора у ліквідаційній процедурі та вимоги до звіту ліквідатора. За змістом наведених норм правильне завершення ліквідаційної процедури є основним завданням ліквідатора, який, з урахуванням покладених на нього Кодексу України з процедур банкрутства повноважень, повинен наполегливо та добросовісно працювати упродовж всієї процедури ліквідації.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, продажу майна боржника, проведення розрахунків з кредиторами за результатами такої діяльності суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів).

Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Оцінивши матеріали звіту ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені чинним законодавством, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника, а тому у суду не виникає сумніву щодо належного здійснення ліквідатором заходів з ліквідації банкрута.

Законодавство, яке використовується при розгляді справи.

Провадження у даній справі було порушено у 2007 році в період дії Закону України "Про вiдновлення платоспроможностi боржника або визнання його банкрутом" у редакції від 1992 року.

В подальшому, 18.01.2013 набула чинності нова редакція Закону України "Про вiдновлення платоспроможностi боржника або визнання його банкрутом", у зв`язку з чим подальший рух справи відбувався з урахуванням нової редакції Закону.

З 21.10.2019 почав діяти Кодекс України з процедур банкрутства, пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень якого визначено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

У відповідності до ч.ч. 1-3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об?єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Обов?язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов?язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

У частині 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України Про виконавче провадження .

Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань суб`єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, У випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу банкрута, припинити повноваження ліквідатора банкрута, закрити провадження у даній справі.

Ураховуючи викладене, керуючись ст. ст. 2, 60, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 234, 235 ГПК України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства "Південелеваторбуд" (код ЄДРПОУ 01354970) станом на 10.11.2020.

2. Ліквідувати юридичну особу - Відкрите акціонерне товариство "Південелеваторбуд" (вул. Нікольська, 40, м. Миколаїв, 54030, код ЄДРПОУ 01354970).

3. Провадження у справі № 14/724/07 про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Південелеваторбуд" (код ЄДРПОУ 01354970) закрити.

4. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Кодексом України з процедур банкрутства строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

5. Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважати погашеними.

6. Зобов`язати ліквідатора примірники ліквідбалансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.

7. Зобов`язати ліквідатора знищити печатку Відкритого акціонерного товариства "Південелеваторбуд" (код ЄДРПОУ 01354970). Акт знищення та рештки печатки надати суду у 10-денний строк з дня отримання даної ухвали для долучення до матеріалів справи.

8. Повноваження арбітражного керуючого Фоменко Віри Михайлівни, як ліквідатора Відкритого акціонерного товариства "Південелеваторбуд" (код ЄДРПОУ 01354970), припинити після виконання п.7 резолютивної частини даної ухвали та надання суду відповідних доказів.

9. Дану ухвалу надіслати:

для виконання : - проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - Департаменту надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20, м. Миколаїв, 54001);

- Головному управлінню статистики в Миколаївській області (вул. Спаська, 75, м. Миколаїв, 54001);

- ліквідатору - арбітражному керуючому Фоменко В.М. (поштова адреса: а/с 40, м. Миколаїв, 54029);

до відома: учасникам у справі, зазначеним у вступній частині ухвали.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду протягом 10 днів з дня складання повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено та підписано 29.03.2021.

Суддя Т.М. Давченко

Дата ухвалення рішення24.03.2021
Оприлюднено06.04.2021
Номер документу96032307
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/724/07

Ухвала від 24.03.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 10.02.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 25.11.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 09.11.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 15.07.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 22.06.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 06.11.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 06.11.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 06.11.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 31.10.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні