Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 квітня 2021 р. Справа№200/778/21-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду за правилами спрощеного (письмового) позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Селидовського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, -
ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ
ОСОБА_1 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Селидовського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання протиправними дій щодо незарахування до спеціального (пільгового) страхового стажу періодів занятості з 12.05.1979 по 27.05.1981, з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012, зобов`язання з урахуванням висновків суду зробити перерахунок пенсії з моменту призначення (з 11.06.2013) із зарахуванням вказаних періодів.
В обґрунтування заявлених вимог зазначено, що відповідач протиправно не врахував до пільгового стажу позивача спірні періоди роботи, оскільки робота в цей час підтверджується відомостями трудової книжки позивача. В обґрунтування вимог щодо зарахування до пільгового стажу служби в армії позивач зазначив, що діючим на той час законодавством передбачалось право зарахування цієї служби до стажу за період роботи, що слідує за військовою службою.
Відповідач проти задоволення заявлених позивачем вимог заперечував. Зазначив, що до пільгового стажу позивача не враховано період служби в армії, оскільки на час призову позивач не працював та не навчався за пільговою професією. Періоди роботи з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 29.06.2012 по 20.09.2012 не враховані до пільгового стажу через ненадання пільгових довідок, а з 22.09.1998 по 13.05.1999 через неможливість встановити за відомостями трудової книжки на якому підприємстві працював позивач.
ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 25.01.2021 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду у спрощеному позовному провадженні без повідомленнясторін. Ухвалою від 25.02.2021 справу призначено до розгляду в судовому засіданні 22.03.2021.
Враховуючи неявку сторін 22.03.2021 суд на підставі 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України дійшов висновку про можливість розгляду справи в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч. 5ст. 250 Кодексу адміністративного судочинства Українидатою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ
Позивач - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , перебуває на обліку в Селидовському об`єднаному управлінні Пенсійного фонду України Донецької області (відповідач), де отримує пенсію на пільгових умовах з червня 2013 року на підставі заяви про призначення пенсії за віком від 26.06.2013, що підтверджується протоколом призначення пенсії та розрахунком стажу.
У листі позивачу від 22.12.2020 відповідачем повідомлено, що його страховий стаж обчислений за період роботи до 11.06.2013 та становить 20 років 1 місяць 3 дні, пільговий стаж 12 років. Зазначено, що до пільгового стажу позивача не враховано період служби в армії, оскільки на час призову позивач не працював та не навчався за пільговою професією.
Також з розрахунку стажу позивача вбачається, що до пільгового стажу не враховано періоди роботи з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012, щодо яких позивачем заявлено позовні вимоги про зарахування.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ
Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Принципи, засади і механізми функціонування системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, призначення, перерахунку і виплати пенсій визначені Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» № 1058-IV від 09.07.2001 (далі за текстом Закон № 1058). Зазначений закон застосовується в редакції, що діяла на час призначення позивачу пенсії.
Громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування»,
Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 24 Закону № 1058 страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше, крім випадків, передбачених цим Законом.
Частиною 1 статті 44 Закону № 1058 передбачено, що заява про призначення (перерахунок) пенсії та необхідні документи подаються до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженій особі в порядку, визначеному правлінням Пенсійного фонду за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.
Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" затвердженийПостановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року N 22-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за N 1566/11846 (тут і далі Порядок № 22-1 у редакції, чинній на час призначення позивачу пенсії).
Пунктом 5 Порядку № 22-1 передбачено, що днем звернення за пенсією вважається день приймання органом, що призначає пенсію, заяви про призначення, перерахунок, відновлення або переведення з одного виду пенсії на інший.
У разі, якщо до заяви про призначення, відновлення пенсії додані не всі необхідні документи, орган, що призначає пенсію, письмово повідомляє заявника про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис.
Якщо вони будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за пенсією вважається день приймання заяви про призначення пенсії або дата, зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення заяви.
Якщо документи, які необхідно подати додатково, протягом трьох місяців не подані, пенсія призначається, відновлюється за наявними документами. У подальшому при надходженні додаткових документів пенсія перераховується зі строків, передбачених пунктом четвертим статті 45 Закону
Відповідно до п. 7 цього Порядку до заяви про призначення пенсії за віком додаються такі документи: документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.93 № 637. За період роботи, починаючи з 01.01.2004, відділ персоніфікованого обліку органу, що призначає пенсію (далі - відділ персоніфікованого обліку), додає довідку із бази даних системи персоніфікованого обліку за формою згідно з додатком 2, а у разі необхідності за формою згідно з додатком 3.
Згідно пункту 38 Порядку № 22-1 орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення в трьохмісячний термін з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, а також перевіряти в необхідних випадках обґрунтованість їх видачі.
Пунктом 43 цього Порядку передбачено, що право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих
документів органом, що призначає пенсію.
Статтею 62 Закону України "Про пенсійне забезпечення"передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.
В пункті 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.93 № 637 (тут і далі Порядок № 637 у редакції, чинній на час призначення позивачу пенсії), також закріплено положення, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
Пунктом 6 Порядку № 637 передбачено, що для підтвердження військової служби, служби цивільного захисту, служби в органах державної безпеки, розвідувальних органах, Держспецзв`язку приймаються: військові квитки; довідки військових комісаріатів, військових частин і установ системи Міноборони, МВС, МНС, Мінінфраструктури, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, ДПС, Управління державної охорони, Держспецзв`язку, Держприкордонслужби, Державної кримінально-виконавчої служби, ДСНС; довідки архівних і військово-лікувальних установ.
За п. 20 цього Порядку у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників (додаток N 5).
Статтею 2 Закону України «Про військовий обов`язок та військову службу» (у редакції, чинній на час призначення позивачу пенсії) передбачено, що час проходження військової служби зараховується громадянам України до їх страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби.
Згідно з п. 109 Положення про порядок призначення та виплати державних пенсій, затвердженого Постановою Ради Міністрів СРСР від 03.08.1972 (що діяло на час проходження позивачем військової служби), крім роботи в якості робітника або службовця до загального стажу роботи зараховується також служба у складі Збройних Сил СРСР і перебування в партизанських загонах; служба у військах і органах ВЧК, ОГПУ, НКВД, НКГБ, МГБ, Комітету державної безпеки при Раді Міністрів СРСР, Міністерства охорони громадського порядку СРСР, міністерств охорони громадського порядку союзних республік, Міністерства внутрішніх справ СРСР, міністерств внутрішніх справ союзних республік; служба в органах міліції. Перебування військовослужбовця в полоні зараховується до стажу роботи в установленому порядку (п. «к»).
При призначенні на пільгових умовах або в пільгових розмірах пенсій по старості та інвалідності робітникам і службовцям, які працювали на підземних роботах, на роботах з шкідливими умовами праці та в гарячих цехах і на інших роботах з важкими умовами праці (Підпункти "а" і "б" пункту 16), і пенсій у зв`язку з втратою годувальника їх сім`ям, а також пенсій по старості робітницям підприємств текстильної промисловості (підпункт "в" пункту 16) періоди, зазначені в підпунктах "до" і "л", прирівнюються за вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії або до роботи, яка передувала даного періоду, або до роботи, яка слідувала за закінченням цього періоду. Період, зазначений у підпункті "з", прирівнюється до роботи, яка слідувала за закінченням цього періоду.
ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ВИСНОВКИ
При вирішенні питання стосовно правомірності незарахування до пільгового стажу позивача періодів його зайнятості з 12.05.1979 по 27.05.1981, з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012 суд виходить з наступного.
Трудова книжка позивача містить наступні записи про його зайнятість у спірні періоди:
1) з 12.05.1979 по 27.05.1981 служба в лавах Радянської Армії;
2) робота у Селидовському виробничому об`єднанні по видобуванню вугілля Шахтоуправління «Курахівське»:
15.02.1982 прийнятий електрослюсарем підземним 2 розряду в електромеханічний відділ;
12.07.1982 звільнений;
3) у Шахтобудівельному управлінні «Недра»:
12.07.1993 прийнятий прохідником підземним 5 розряду з повним робочим днем в шахті;
03.01.1996 звільнений;
4) у Шахтобудівельному управлінні «Лідер»:
03.01.1996 прийнятий прохідником 5 розряду з повним робочим днем в шахті;
19.02.1996 звільнений;
5) у ПП «Рудник»:
22.09.1998 прохідником 5 розряду з повним робочим днем в шахті;
13.05.1999 звільнений;
6) у ДП «Шахта «Путилівська»:
22.06.2011 прийнятий гірничим робочим по ремонту гірничих виробок 4 розряду підземним з повним робочим днем в шахті;
29.06.2012 переведений учнем гірничого монтажника підземного з повним робочим днем в шахті;
21.08.2012 переведений гірничим монтажником 4 розряду підземним з повним робочим днем в шахті;
20.09.2012 переведений прохідником 4 розряду підземним з повним робочим днем в шахті;
30.11.2012 звільнений.
Про періоди зайнятості, які не враховані до стажу позивач дізнався з розрахунку стажу, доданого до листа відповідача від 22.12.2020.
Пенсія позивачу призначена 26.06.2013, із даним позовом до суду позивач звернувся 18.01.2021.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
У постанові Великої Палати Верховного Суду від 24.12.2020 у справі № 510/1286/16-а зазначено, що визначаючи початок перебігу строку звернення до адміністративного суду, важливо встановити той момент, коли особа дізналася або могла дізнатися про порушення її прав. У спорах, що виникають з органами ПФУ, особа може дізнатися, що її права порушені, зокрема, при отриманні від органу ПФУ відповіді на надісланий запит щодо розміру пенсії, нормативно-правових документів, на підставі яких був здійснений саме такий розрахунок.
Отже, в аналогічному випадку початок перебігу строку звернення до адміністративного суду слід пов`язувати, зокрема, з датою отримання листа-відповіді, листа-роз`яснення від органу ПФУ на запит особи про правильність/помилковість нарахування розміру пенсії, своєчасність/несвоєчасність її перерахунку (у даному випадку листа від 22.12.2020).
Тобто, позивач під час звернення до суду із позовом дотримався встановлених Кодексом адміністративного судочинства України строків звернення до суду.
Щодо вирішення спору по суті суд зазначає таке.
За змістом листа відповідача від 22.12.2020 період служби в армії позивача з 12.05.1979 по 27.05.1981 не врахований до пільгового стажу, оскільки на час призову позивач не працював та не навчався за пільговою професією.
Відповідно до ч. 4 ст. 24 Закону № 1058 періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувалися до стажу роботи для призначення пенсії донабрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що діяло раніше.
Пунктом 109 Положення про порядок призначення та виплати державних пенсій, затвердженого Постановою Ради Міністрів СРСР від 03.08.1972, що діяло на час проходження позивачем військової служби, передбачалось, що при призначенні на пільгових умовах або в пільгових розмірах пенсій по старості робітникам і службовцям, які працювали на підземних роботах, служба у складі Збройних Сил СРСР прирівнюється за вибором особи, яка звернулася за призначенням пенсії або до роботи, яка передувала даного періоду, або до роботи, яка слідувала за закінченням цього періоду.
Оскільки з після служби в армії позивач працював на підземних роботах, що надають право на призначення пенсії на пільгових умовах без врахування віку (ст. 14 Закону України «Про пенсійне забезпечення»), період роботи позивача з 15.02.1982 по 23.04.1982 врахований до пільгового стажу, період проходження військової служби мав прирівнюватися до такої роботи (врахований до пільгового стажу). При цьому, всупереч п. 109 Положення про порядок призначення та виплати державних пенсій, затвердженого Постановою Ради Міністрів СРСР від 03.08.1972, відповідачем думка позивача (його вибір) з цього приводу не з`ясовувався.
Під час звернення за призначенням пенсії відповідачем вказувалось позивачу надати військовий квіток, яким ним був наданий.
Отже, на час вирішення питання про призначення позивачу пенсії в відповідача було достатньо документів для врахування до пільгового стажу періоду проходження позивачем військової служби з 12.05.1979 по 27.05.1981.
З приводу неврахування відповідачем інших спірних періодів роботи до стажу позивача судом зазначається наступне.
В матеріалах справи відсутні будь-які документи, які б визначали підстави неврахування у складі пільгового стажу позивача періоди його роботи з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012.
У відзиві на позов вказано, що періоди роботи з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 29.06.2012 по 20.09.2012 не зараховані до пільгового стажу через ненадання пільгових довідок, а з 22.09.1998 по 13.05.1999 через неможливість встановити за відомостями трудової книжки на якому підприємстві працював позивач.
З трудової книжки позивача (запис 31) вбачається, що в період з 22.09.1998 по 13.05.1999 він працював у ПП «Рудник» (ЄДРПОУ 24817906) на посаді прохідника 5 розряду з повним робочим днем в шахті, з огляду на що судом не приймаються твердження відповідача щодо неможливості встановлення місця роботи позивача в зазначений період як безпідставні.
Також слід зазначити, що трудова книжка позивача містить записи про роботу позивача протягом повного робочого дня в шахті в періоди з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012 на посадах, що належать до чинних на час роботи позивача в ці періоди Списків № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, зайнятість в яких повний робочий день дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, що були затверджені постановами Кабінету Міністрів СРСР від 26.01.1991 № 10, Кабінету Міністрів України від 11.03.1994 № 162, від 16.01.2003 № 36 та Списку робіт і професій, що дають право на пенсію незалежно від віку при безпосередній зайнятості протягом повного робочого дня на підземних і відкритих гірничих роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин), пов`язаних з видобутком вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт і рудників та в металургії, терміном не менше 25 років, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.1994 № 202.
Основним документом про занятість особи є трудова книжка, а уточнюючі пільгові довідки можуть вимагатись пенсійним органом лише у разі її відсутності або відповідних записів у ній. Законодавством не встановлено безумовної необхідності надання пенсійному органу уточнюючих довідок на підтвердження пільгового стажу роботи. Відповідачем не наведено підстав, з яких підстав вказані періоди не враховані під час призначення пенсії до пільгового стажу позивача на підставі відомостей трудової книжки.
Зміст записів трудової книжки позивача свідчить про їх достатність для підтвердження пільгового стажу роботи позивача.
Водночас, під час вирішення питання про призначення позивачу пенсії за віком відповідач не пропонував позивачу надати додаткові документи, підтверджуючі пільговий стаж роботи (зокрема, пільгові довідки), внаслідок чого не у повній мірі виконав обов`язок письмово повідомити заявника про те, які документи необхідно подати додатково протягом 3 місяців, у разі, якщо до заяви про призначення додані не всі необхідні документи, що визначений п. 5 Порядку № 22-1. Крім цього, відповідач також не у повній мірі скористався наданим йому п. 38 Порядку № 22-1 правом вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення в трьохмісячний термін з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, оскільки повідомив позивача про необхідність надати лише військовий квіток, будь-які інші документи відповідач отримати не намагався.
Таким чином, вимоги позивача про визнання протиправними дій відповідача щодо незарахування до спеціального (пільгового) страхового стажу періодів занятості з 12.05.1979 по 27.05.1981, з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012 є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Зважаючи на наведене, наявні також підстави для зобов`язання відповідача з урахуванням висновків суду здійснити перерахунок пенсії з моменту призначення із зарахуванням вказаних періодів та, відповідно, задоволення позову в цій частині. Водночас, перерахунок пенсії має бути здійснений з 26.06.2013, оскільки пенсію позивачу призначено саме з цієї дати, а не як він вимагає з 11.06.2013.
Отже, позов підлягає задоволенню частково.
Згідно частин 1, 3статті 139 Кодексу адміністративного судочинства Українипри задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Частиною 8 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.
Позивачем при поданні позову сплачено судовий збір в розмірі 908 грн, який суд вважає за можливе покласти на відповідача в повному обсязі.
З огляду на викладене вище, на підставі положеньЗакону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженогоПостановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року N 22-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за N 1566/11846, та керуючись ст.ст.2,3,5,9,12,15,19,22,25,32,72,76,77,79,139,194,205,241-243,245,246,295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 до Селидовського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Селидовського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області щодо незарахування до спеціального (пільгового) стажу ОСОБА_1 періодів занятості з 12.05.1979 по 27.05.1981, з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012.
Зобов`язати Селидовське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області з урахуванням висновків суду здійснити перерахунок пенсії ОСОБА_1 з моменту призначення (з 26.06.2013) із зарахуванням до спеціального (пільгового) стажу періодів занятості з 12.05.1979 по 27.05.1981, з 12.07.1993 по 03.01.1996, з 04.01.1996 по 19.02.1996, з 22.09.1998 по 13.05.1999, з 29.06.2012 по 20.09.2012.
У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.
Стягнути з бюджетних асигнувань Селидовського об`єднаного Управління Пенсійного фонду України Донецької області на користь ОСОБА_1 суму судового збору в розмірі 908 (дев`ятсот вісім) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду або якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Згідно з пп. 15.5 п. 15Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства Українидо дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Відомості про сторін:
ОСОБА_1 , (позивач) - РНКПО 2226414316, адреса: АДРЕСА_1 ;
Селидовське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (відповідач) місцезнаходження: 85400, Донецька обл., м. Селидове, вул. Героїв Праці, буд. 6, ідентифікаційний код 41247274.
Суддя А.С. Михайлик
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.04.2021 |
Оприлюднено | 05.09.2022 |
Номер документу | 96041685 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Михайлик А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні