Рішення
від 01.04.2021 по справі 440/732/21
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 квітня 2021 року м. ПолтаваСправа № 440/732/21

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Сич С.С.,

за участю:

секретаря судового засідання - Гринько М.О.,

представника позивача - Захарова Т.Г.,

представника відповідача - Шимки М.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Фермерського господарства "Золотий урожай" до Головного управління ДПС у Полтавській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

01 лютого 2021 року Фермерське господарство "Золотий урожай" (надалі - позивач, ФГ "Золотий урожай") звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Полтавській області (надалі - ГУ ДПС у Полтавській області), Державної податкової служби України (надалі - ДПС України) про визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.12.2020 №2272469/41557911 та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Фермерського господарства "Золотий урожай" №1 від 07.11.2020 датою їх фактичного подання.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню, а податкова накладна №1 від 07.11.2020 підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки платником податків надано контролюючим органам всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарської операції за податковою накладною, у реєстрації якої відмовлено.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 08 лютого 2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/732/21, справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження, призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 09:30 10 березня 2021 року, витребувано докази.

01 березня 2021 року до суду надійшов відзив Головного управління ДПС у Полтавській області на позовну заяву /а.с. 64-66/, у якому представник відповідача просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі, посилаючись на те, що в ході опрацювання первинних документів, наданих ФГ "Золотий урожай" до податкової накладної від 07.11.2020 №1 встановлено, що платником надано неповний пакет документів, а саме відсутні договір купівлі-продажу, рахунок, видаткова, товарно-транспортна накладна, розрахункові документи.

Ухвалою суду від 10 березня 2021 року на підставі пункту 1 частини 2 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи відкладено до 11:00 01 квітня 2021 року.

Представник позивача у судовому засіданні 01 квітня 2021 року позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача ГУ ДПС у Полтавській області у судовому засіданні 01 квітня 2021 року проти позову заперечував, просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник відповідача ДПС України у судове засідання 01 квітня 2021 року повторно не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки в судове засідання не повідомив, правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.

Відповідно до частини 1 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно з приписами частини 3 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: 1) неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки; 2) повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника), незалежно від причин неявки.

Зважаючи на вищевикладене, суд вирішив розглядати справу за відсутності представника відповідача ДПС України.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши письмові докази, встановив наступні обставини та спірні правовідносини.

ФГ "Золотий урожай" (ідентифікаційний код 41557911) зареєстроване як юридична особа 01.09.2017 та станом на 07.11.2020 основним видом економічної діяльності позивача є 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ФГ "Золотий урожай" /а.с. 119-124/.

ФГ "Золотий урожай" зареєстроване платником податку на додану вартість з 01.03.2020 /а.с. 7, 138/.

ТОВ "Кернел-Трейд" (ідентифікаційний код 31454383) зареєстроване як юридична особа 12.06.2001, та станом на 07.11.2020 основним видом економічної діяльності якого є 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань /а.с. 125-137/.

ТОВ "Кернел-Трейд" зареєстроване платником податку на додану вартість з 22.06.2001 /а.с. 139/.

01.12.2020 ФГ "Золотий урожай" подано на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 07.11.2020 на соняшник, код товару згідно з УКТ ЗЕД 120600, кількістю 15,98 т за ціною постачання одиниці товару 13440,00 грн. на загальну суму 257725,44 грн., в тому числі ПДВ - 42954,24 грн. /а.с. 103/.

За результатами розгляду податкової накладної №1 від 07.11.2020 контролюючий орган 01.12.2020 через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.4.79" направив ФГ "Золотий урожай" квитанцію, у якій зазначено: "Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 07.11.2020 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=0000%, "Р"=0" /а.с. 107/.

ФГ "Золотий урожай" направило контролюючому органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 23.12.2020 №1 з додатковими поясненнями /а.с. 45-46, 102/. До вказаного повідомлення позивачем додано 27 додатків, копії яких містяться у матеріалах справи.

29.12.2020 комісією ГУ ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №2272469/41557911 про відмову у реєстрації податкової накладної від 07.11.2020 №1 /а.с. 108/.

За змістом вказаного рішення підставою для відмови в реєстрації податкової накладної зазначено "ненадання платником податку копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити); розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додаткова інформація: не надано копії первинних документів на придбання посівного матеріалу: договір купівлі продажу, рахунок, видаткова, товарно-транспортна накладна, розрахункові документи".

Позивач не погодився з вказаним рішенням та подав на нього скаргу до ДПС України з додатками /а.с. 52/.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 20.01.2021 №2610/41557911/2, яке прийнято комісією Державної податкової служби України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, скаргу ФГ "Золотий урожай" залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних залишено без змін /а.с. 53, 104/.

Позивач не погодився з рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Полтавській області №2272469/41557911 від 29.12.2020 та звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку оскаржуваному рішенню, суд дійшов наступних висновків.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до підпунктів 16.1.2,16.1.3, пункту 16.1 статті 16 ПК України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно з підпунктом "а" пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв`язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб`єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів) (пункт 188.1 статті 188 ПК України).

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України (пункт 201.10 статті 201 ПК України).

Відповідно до підпункту 14.1.60 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Положенням пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Отже, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування складаються та реєструються постачальником (продавцем) - платником податку, крім випадків, визначених пунктом 9 цього Порядку (пункт 8 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних).

Згідно з пунктом 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пунктів 13-15 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019 №1165, що набрала чинності з 01.02.2020, якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Пунктом 1 Порядку №1165 встановлено, що цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

В силу пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Додатком 3 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості здійснення операцій, відповідно до пункту 1 яких до цих Критеріїв віднесено відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Відповідно до пункту 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет /пункт 8 Порядку №1165/.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Судом встановлено, що за результатами розгляду податкової накладної №1 від 07.11.2020 контролюючий орган 01.12.2020 через Автоматизовану систему "Єдине вікно подання електронних документів" ДПС України, версія 2.3.4.79" направив ФГ "Золотий урожай" квитанцію, у якій зазначено: "Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 07.11.2020 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1206, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник "D"=0000%, "Р"=0" /а.с. 107/.

Отже, реєстрацію поданої позивачем податкової накладної №1 від 07.11.2020 зупинено через встановлення ризиковості здійснення операцій з посиланням на пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Разом з тим, зупиняючи реєстрацію податкової накладної, контролюючим органом не визначено, які конкретно документи позивачу слід подати та/або пояснення для усунення сумнівів щодо реальності задекларованої позивачем операції.

Приймаючи оскаржуване рішення від 29.12.2020 №2272469/41557911 Комісія ГУ ДПС у Полтавській області, як підставу для відмови в реєстрації податкової накладної №1 від 07.11.2020 зазначила ненадання платником податку копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано підкреслити); розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Додаткова інформація: не надано копії первинних документів на придбання посівного матеріалу: договір купівлі продажу, рахунок, видаткова, товарно-транспортна накладна, розрахункові документи /а.с. 108/.

Проте, на запит податкового органу позивачем було сформовано та подано відповідний пакет документів, а також пояснення, за замістом яких 31.01.2020 ФГ "Золотий урожай" укладено договір користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзису) загальною площею 7,7551 га, який зареєстрований приватним нотаріусом Єременко Н.О. Для забезпечення здійснення господарської діяльності підприємство використовує сільськогосподарську техніку, яку орендує на період польових робіт. Станом на 22.12.2020 середньооблікова кількість штатних працівників в господарстві - 1 чол. Зважаючи на наявний об`єкт оподаткування - земельна ділянка, наразі відсутня нагальна потреба в залучення більшої кількості працівників. 06.11.2020 був укладений договір поставки з ТОВ "Кернел-Трейд", код ЄДРПОУ 31454383, №П-1009/7/21 на поставку соняшника в кількості 35,00 т по ціні 16128,00 грн. за 1 т. (додаткова угода №ЗП21-29425 від 07.11.2020). 07.11.2020 на виконання умов вище вказаного договору було відвантажено 15,98 т. соняшника, складені та надані покупцю рахунок та видаткова накладна №1 від 07.11.2020. Відвантаження здійснено на орендованому транспортному засобі МАЕ НОМЕР_1 з причіпом НОМЕР_2 , водій ОСОБА_1 , посвідчення водія НОМЕР_3 (ТТН №1 від 07.11.2020). За фактом здійснення вищевказаної господарської операції складено податкову накладну №1 від 07.11.2020 на загальну суму 257725,44 грн., в т. ч. ПДВ - 42954,24 грн. (соняшник в кількості 15,98 тн). яка була направлена на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних 01.12.2020 /а.с. 80/.

Матеріалами справи підтверджено, що позивачем надано до контролюючого органу копії наступних документів:

- договору поставки №П-1009/7/21 від 06.11.2020, укладеного між ФГ "Золотий урожай" (постачальник) та ТОВ "Кернел-Трейд" (покупець), за умовами якого постачальник зобов`язується поставити, а покупець прийняти та оплатити товар українського походження, врожаю 2020 року (надалі товар) на умовах, зазначених у цьому договорі. Характеристика, кількість, ціна та вартість товару - насіння соняшнику, код УКТ ЗЕД 1206009900, ціна товару за 1 т. без ПДВ - 13458,33, ціна товару за 1 т з ПДВ - 16150,00 грн., кількістю 35,00 т, загальна вартість товару - 565249,86 грн., в тому числі ПДВ - 94208,31 грн. За змістом пункту 2.1 договору строк поставки товару - до 09.11.2020, включно. Датою поставки вважається дата приймання товару уповноваженими співробітниками вагової підприємства згідно з товарно-транспортною накладною та/або залізничною накладною. Товар може передаватися покупцю окремими партіями, але повний його обсяг, визначений у цьому договорі, має бути поставлений у строк, встановлений у пункті 2.1 цього договору (пункт 2.3) Оплата товару здійснюється покупцем шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника, зазначений в цьому договорі (пункт 4.1). Пунктом 6.1 передбачено, що строк дії цього договору встановлюється з дати його підписання уповноваженими представниками сторін і до 06.11.2021, а у випадку несвоєчасного виконання будь-якою стороною своїх договірних обов`язків - до повного виконання ними прийнятих на себе зобов`язань /а.с. 33-35/. До цього договору складено додаткову угоду №П-1009/7/21-ДУ від 06.11.2020 /а.с. 36/

- додаткової угоди №ЗП21-29425 від 07.11.2020 до договору поставки №П-1009/7/21 від 06.11.2020 /а.с. 97, 37/, у якій визначено найменування товару, його якість, розрахунок ціни 1 т товару в залежності від фактичної якості, кількість товару, остаточна ціна товару за 1 т, місце поставки: Полтавський МЭЗ; ПАТ, розташований за адресою: Україна, Полтавська обл., м. Полтава, вул. М. Бірюзова, 17;

- видаткової накладної №1 від 07.11.2020 (постачальник: ФГ "Золотий урожай", покупець: ТОВ "Кернел-трейд") на соняшник кількістю 15,98 т на загальну суму 257725,44 грн., в тому числі ПДВ 42954,24 грн. /а.с. 93, 38/;

- товарно - транспортної накладної №1 від 07.11.2020 на перевезення соняшнику насипом масою 15,980 т (замовник, вантажовідправник, автомобільний перевізник - ФГ "Золотий урожай", вантажоодержувач - ПрАТ "Полтавський олійноекстракційний завод Кернел Груп) із зазначенням пункту навантаження: с. Варварівка, Карлівський район, Полтавська область та пункту розвантаження: 36007, м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 17 /а.с. 91-92, 40-41/;

- рахунку на оплату №1 від 07.11.2020, виписаного ФГ "Золотий урожай" покупцю ТОВ "Кернел-трейд" на соняшник кількістю 15,98 т на загальну суму 257725,44 грн., в тому числі ПДВ 42954,24 грн. /а.с. 96, 39/;

- заключної виписки АТ КБ "ПриватБанк" від 05.12.2020 по рахунку позивача за період з 01.11.2020 по 30.11.2020 /а.с. 90, 42/;

- витягу №2016124500023 з реєстру платників податку на додану вартість щодо ФГ "Золотий урожай" /а.с. 94/;

- договору №15/05/2020 суборенди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів від 15.05.2020, укладеного між ФГ "Золотий урожай" (суборендар) та ФОП ОСОБА_2 (орендар) про те, що орендар зобов`язується передати суборендареві в строкове платне користування транспортні засоби та самохідні машини чи механізми. Суборендар зобов`язується прийняти техніку орендаря та сплачувати орендарю суборендну плату за її використання. Ознаки, кількість техніки, її характеристики тощо в розмірі кожної одиниці відображаються в додатках до цього договору (пунтк 1.2). Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та скріплення їх печатками та діє до 31.12.2020, але в будь-якому випадку до повного погашення сторонами своїх зобов`язань за цим договором /а.с. 83-85, 23-25/;

- додатку №1 від 15.05.2020 до договору №15/05/2020 суборенди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів від 15.05.2020, у якому сторони домовились про найменування, рік випуску та реєстраційні номери техніки, що передається в суборенду /а.с. 26, 95/;

- звіту ФГ "Золотий урожай" про збирання врожаю сільськогосподарських культур форми 37-СГ на 01 жовтня 2020 року, у якому відображено відомості про збирання врожаю сільськогосподарських культур у звітному році, зокрема, соняшнику з площі 7,76 га , обсяг виробництва 388,00 ц /а.с. 87, 31-32/;

- звіту ФГ "Золотий урожай" про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року форми №4-СГ, у якому зазначено про наявність у позивача посівної площі під соняшник 7,76 га /а.с. 88-89/.

Таким чином, доводи контролюючого органу в оскаржуваному рішенні від 29.12.2020 №2272469/41557911 про те, що позивачем не надано копій договорів, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, у тому числі рахунків-фактури, накладних, розрахункових документів не відповідають фактичним обставинам справи та спростовуються наявними у матеріалах справи доказами.

Додатково до суду позивачем надано копії таких документів:

- договору про встановлення права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзису) від 31.01.2020, укладеного між ФГ "Золотий урожай" (землекористувач) та ФОП ОСОБА_3 (власник), предметом якого є право користування земельною ділянкою, яка належить на праві власності ОСОБА_3 площею 7,7551 га на строк 49 років /а.с. 8-13/;

- витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права №198491902, сформованого 31.01.2020, яким підтверджено реєстрацію за ФГ "Золотий урожай" права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб, кадастровий номер 5321680700:00:001:0084 площею 7,7551 га /а.с. 14-15/;

- договору найму транспортних засобів від 27.03.2020, укладеного між ФГ "Золотий урожай" (наймач) та Селянським (фермерським) господарством "Гарант" (наймодавець), за умовами якого наймодавець зобов`язується за плату передати у користування наймачеві трактор колісний в кількості 1 штуки /а.с. 16-18/;

- акту здачі-приймання робіт (надання послуг) №1 від 13.05.2020, складеного на виконання договору найму транспортних засобів №1 від 27.03.2020 /а.с. 20/;

- рахунку на оплату №1 від 13.05.2020, виписаного позивачу Селянським (фермерським) господарством "Гарант", на надання сг техніки в оренду /а.с. 19/;

- платіжних доручень №8 від 13.05.2020 та №10 від 13.05.2020 /а.с. 21-22/;

- рахунку на оплату №11 від 28.12.2020 на оренду сільськогосподарської техніки в сумі 5000,00 грн., виписаного постачальником ФОП ОСОБА_2 покупцю ФГ "Золотий урожай" /а.с. 27/;

- платіжного доручення ФГ "Золотий урожай" №23 від 06.01.2021 на суму 5000,00 грн., призначення платежу: за оренду сільськогосподарської техніки, згідно договору суборенди транспортних засобів та самохідних машин №15/05/2020 від 15.05.2020 /а.с. 28/;

- квитанції до прибуткового касового ордера №8 від 10.03.2020 про прийняття Селянським (фермерським) господарством "Юлія" від ОСОБА_4 голови ФГ "Золотий урожай" на підставі видаткової накладної №8 від 10.03.2020 коштів в сумі 8400,00 грн. /а.с. 29/;

- видаткової накладної №8 від 10.03.2020 (постачальник: Селянське (фермерське) господарство "Юлія", покупець: ФГ "Золотий урожай") на гібрид соняшника "Антей екстра" кількістю 4 мішка на загальну суму 8400,00 грн. /а.с. 30/.

Суд критично оцінює твердження відповідача про не надання позивачем копій первинних документів на придбання посівного матеріалу, оскільки зупиняючи реєстрацію податкової накладної, контролюючим органом не зазначено про необхідність подачі позивачем копій первинних документів саме на придбання посівного матеріалу, такі документи не вимагалися контролюючим органом від ФГ "Золотий урожай". Натомість, копії документів, які підтверджують факт відвантаження товарів (копії видаткової накладної №1 від 07.11.2020 та товарно - транспортної накладної №1 від 07.11.2020) на виконання умов договору поставки №П-1009/7/21 від 06.11.2020, укладеного між ФГ "Золотий урожай" (постачальник) та ТОВ "Кернел-Трейд" (покупець), були надані позивачем до контролюючого органу.

Отже, платник податку ФГ "Золотий урожай" після настання першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України (відвантаження товарів), яка підтверджена видатковою накладною №1 від 07.11.2020 та товарно - транспортною накладною №1 від 07.11.2020, був зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім того, на підтвердження придбання посівного матеріалу позивачем надано до суду копію видаткової накладної №8 від 10.03.2020 (постачальник: Селянське (фермерське) господарство "Юлія", покупець: ФГ "Золотий урожай") на гібрид соняшника "Антей екстра" кількістю 4 мішка на загальну суму 8400,00 грн. /а.с. 30/ та копію квитанції до прибуткового касового ордера №8 від 10.03.2020 про прийняття Селянським (фермерським) господарством "Юлія" від ОСОБА_4 голови ФГ "Золотий урожай" на підставі видаткової накладної №8 від 10.03.2020 коштів в сумі 8400,00 грн. /а.с. 29/.

Щодо аналізу господарських операцій між позивачем та ТОВ "Кернел-Трейд" та іншими контрагентами позивача, в даній справі суд не надає оцінку реальності їх здійснення, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Підсумовуючи вищевикладене, враховуючи встановлені обставини та наведені вище норми права, якими врегульовані спірні правовідносини, зважаючи на наявність у позивача передбачених чинним законодавством документів, необхідних для складання податкової накладної №1 від 07.11.2020, беручи до уваги, що реальність господарської операції може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків, суд дійшов висновку, що у ГУ ДПС у Полтавській області були відсутні правові підстави для відмови у реєстрації в Єдиному реєстрі податкової накладної №1 від 07.11.2020, а тому рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29.12.2020 №2272469/41557911 прийняте відповідачем Головним управлінням ДПС у Полтавській області без урахування всіх обставин, що мають значення для його прийняття, тобто необґрунтовано, а отже є протиправним та підлягає скасуванню.

Суд зауважує, що спосіб відновлення порушеного права позивача має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Зазначена позиція повністю кореспондується з висновками Європейського суду з прав людини, відповідно до яких, обираючи спосіб захисту порушеного права, слід зважати на його ефективність з точки зору статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка вимагає, щоб норми національного правового засобу стосувалися сутності "небезпідставної заяви" за Конвенцією та надавали відповідне відшкодування. Зміст зобов`язань за статтею 13 також залежить від характеру скарги заявника за Конвенцією. Тим не менше, засіб захисту, що вимагається згаданою статтею, повинен бути "ефективним" як у законі, так і на практиці, зокрема, в тому сенсі, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (пункт 75 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Афанасьєв проти України" від 5 квітня 2005 року (заява № 38722/02)).

Абзацами 5, 6, та 7 вступної частини Рекомендації Rec (2004) 6 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам "Щодо вдосконалення національних засобів правового захисту", ухваленої на 114-й сесії 12.05.2004, передбачено, що, відповідно до вимог статті 13 Конвенції, держави-члени зобов`язуються забезпечити будь-якій особі, що звертається з оскарженням порушення її прав і свобод, викладених в Конвенції, ефективний засіб правового захисту в національному органі; крім обов`язку впровадити такі ефективні засоби правового захисту у світлі прецедентної практики Європейського суду з прав людини, на держави покладається загальний обов`язок розв`язувати проблеми, що лежать в основі виявлених порушень; саме держави-члени повинні забезпечити ефективність таких національних засобів як з правової, так і практичної точок зору, і щоб їх застосування могло привести до вирішення скарги по суті та належного відшкодування за будь-яке виявлене порушення.

У пункті 145 рішення від 15.11.1996 у справі "Чахал проти Об`єднаного Королівства" (Chahal v. the United Kingdom, (22414/93) [1996] ECHR 54) Європейський суд з прав людини зазначив, що стаття 13 гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни. Суть цієї статті зводиться до вимоги надати заявникові такі міри правового захисту на національному рівні, що дозволили б компетентному державному органові розглядати по суті скарги на порушення положень Конвенції й надавати відповідний судовий захист, хоча держави - учасники Конвенції мають деяку свободу розсуду щодо того, яким чином вони забезпечують при цьому виконання своїх зобов`язань.

Отже, "ефективний засіб правого захисту" в розумінні статті 13 Конвенції повинен забезпечити поновлення порушеного права й одержання особою бажаного результату.

Згідно зі статтею 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, обов`язок щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних поданої платником податків податкової накладної №1 від 07.11.2020 покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику - ДПС України.

Беручи до уваги викладене, суд дійшов висновку, що належним та ефективним способом захисту прав позивача є: визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29 грудня 2020 року №2272469/41557911 та зобов`язання Державної податкової служби України (ідентифікаційний код 43005393, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 07 листопада 2020 року №1, подану на реєстрацію Фермерським господарством "Золотий урожай" (ідентифікаційний код 41557911) 01 грудня 2020 року.

Отже, позовні вимоги ФГ "Золотий урожай" підлягають задоволенню.

При зверненні до суду з позовом у цій справі позивачем сплачено судовий збір у сумі 2270 грн., що підтверджується квитанцією АТ КБ "ПриватБанк" №0.0.1996395485.1 та випискою про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України /а.с. 57/.

Частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, при задоволенні позову Фермерського господарства "Золотий урожай" суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Фермерського господарства "Золотий урожай" витрати зі сплати судового збору в розмірі 1135 грн. (2270 грн./2) та стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Фермерського господарства "Золотий урожай" витрати зі сплати судового збору в розмірі 1135 грн. (2270 грн./2).

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 3, 6-10, 139, 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Фермерського господарства "Золотий урожай" (ідентифікаційний код 41557911, вул. Українська, 91, село Варварівка, Карлівський район, Полтавська область, 39512) до Головного управління ДПС у Полтавській області (ідентифікаційний код 43142831, вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36014), Державної податкової служби України (ідентифікаційний код 43005393, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Полтавській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 29 грудня 2020 року №2272469/41557911.

Зобов`язати Державну податкову службу України (ідентифікаційний код 43005393, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 07 листопада 2020 року №1, подану на реєстрацію Фермерським господарством "Золотий урожай" (ідентифікаційний код 41557911) 01 грудня 2020 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області на користь Фермерського господарства "Золотий урожай" витрати зі сплати судового збору в розмірі 1135 грн. (одна тисяча сто тридцять п`ять гривень).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Фермерського господарства "Золотий урожай" витрати зі сплати судового збору в розмірі 1135 грн. (одна тисяча сто тридцять п`ять гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Другого апеляційного адміністративного суду.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII.

Повне рішення складено 06 квітня 2021 року.

Суддя С.С. Сич

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2021
Оприлюднено08.04.2021
Номер документу96076707
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/732/21

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 17.08.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Постанова від 17.08.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Постанова від 17.08.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Постанова від 17.08.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 23.06.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 23.06.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 11.06.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Григоров А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні