Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 квітня 2021 р. Справа№200/11392/20-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Хохленкова О.В. за участю секретаря судового засідання Синкової А.О.
за участі:
представника позивача: не зявився,
представника відповідача: Ярової С.Е.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю ДОН АГРОТОРГ до Головного управління Державної податкової служби України в Донецькій області, Державної податкової служби України, про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
07 грудня 2020 року на адресу Донецького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю ДОН АГРОТОРГ до Головного управління Державної податкової служби України в Донецькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.
В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив наступне.
26 лютого 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Агроторг (далі - Постачальник) та Фермерським господарством Добробут 2012 (далі - Покупець) укладено договір поставки № 2602.
В специфікації №2304 від 23.04.2020 року до договору №2602 було погоджено перелік продукції, що постачається на умовах укладеної специфікації.
Позивачем як постачальником складені рахунки на оплату по замовленню № 861 від 23.04.2020р на суму 37624,71 грн., сума ПДВ 20% -7524,94 грн. (усього з ПДВ 45149,65 грн.); рахунок на оплату по замовленню № 859 від 24.04.2020р на суму 270416,9 грн., сума ПДВ 20% -54083,38 грн. (усього з ПДВ 324500,28 грн.); рахунок на оплату по замовленню № 932 від 28.04.2020р на суму 4716,72 грн., сума ПДВ 20% -943,34 грн. (усього з ПДВ 5660,06 грн.).
ТОВ Агроторг складені видаткові накладні 27.04.2020р № 1166 та № 1165, 30.04.2020р № 1273, та №1254 , які отримає ФГ Добробуд 2012 .
Факт постачання товару ТОВ Агроторг на склад рокупця підтверджується товаротранспортними накладними від 27 квітня 2020 року № Р1165, від 30 квітня 2020 року № Р1273 та №Р1254.
8 травня 2020 року податковим органом було зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 377 на обсяг постачання 20833,00 грн., сума ПДВ 4166,6 грн., всього з ПДВ 24999,60 грн.; 13 травня 2020 року податкову накладну № 469 на обсяг постачання 16791,71 грн., сума ПДВ 3358,342 грн., всього з ПДВ 20150,05 грн.;
15 травня 2020 року зареєстровано податкову накладну № 375 на обсяги постачання 95833,5 грн., 108333,5 грн. та 66249,9 суми ПДВ 19166,70 грн., 21666,70 грн. та 13249,98 грн. відповідно, всього на суму з ПДВ 324500,28 грн. з них ПДВ 54083,38грн; 8 травня 2020 року податкову накладну № 470 від 30.04.2020 на обсяги постачання 2875,05 грн. та 1841,67грн, суми ПДВ складають 575,01 грн. та 368,334 грн. відповідно, всього з ПДВ 5660,06 грн. з них ПДВ 943.34.
23 вересня 2020 року ФГ Добробут 2012 було направлено на адресу ТОВ Агроторг листа за №2 про можливість повернення товару.
Згідно накладної на повернення постачальнику №3 від 23.09.2020 р. покупцем ФГ Добробут 2012 по замовленню № 861 від 23.04.2020р повернуто наступні товари: органо-мінеральне добриво Гуміфілд Форте Аміно в кількості 100 літрів та гербіцид Гранік кількості 13 кг на суму 37624,71 грн., сума ПДВ 20% -7524.94 грн. (усього з ПДВ 45149,65 грн).
Згідно накладної на повернення постачальнику №5 від 23.09.2020 р. покупцем ФГ Добробут 2012 по замовленню № 859 від 24.04.2020 р. повернуто наступні товари: насіння соняшнику Шенон (Стандарт) в кількості 50 мішків та насіння соняшнику НС Фалком, фр. Еліт в кількості 2 пак. на суму 100250,16грн, сума ПДВ 20% -20050,03 грн. (усього з ПДВ 120300,19 грн.);.
Згідно накладної на повернення постачальнику № 2 від 23.09.2020р покупцем ФГ Добробут 2012 по замовленню № 932 від 28.04.2020р на суму 4716,72 грн., сума ПДВ 20% -943,34 грн. (усього з ПДВ 5660,06 грн.).
Вказані товари повернуті постачальнику, що підтверджується ТТН №2309 від 23.09.2020 року.
24 липня 2020 року підприємством були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 2, №3 до податкової накладної №375 на суми 108 333,50 грн. і ПДВ 21666,70 грн.(насіння соняшнику HC X 498 в кількості 50 пак) та 61833,24грн і ПДВ 12366,65 (насіння соняшнику НС Флакон в кількості 28 пак), які зареєстровані в ЄДРПН.
23 вересня 2020 року підприємством були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 5 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 377 від 27 квітня 2020 року, розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 6 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 469 від 30 квітня 2020 року, розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 7, №9 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 375 від 27 квітня 2020 року, розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 8 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 470 від 30 квітня 2020 року, в частині корегування обсягів постачання та сум ПДВ.
29 вересня 2020 року податковим органом на адресу ТОВ Агроторг надіслані квитанція № 9246858786 до номеру розрахунку коригування № 5, квитанція № 9246870035 до номеру розрахунку коригування № 6, квитанція № 9246858027 до номеру розрахунку коригування № 7 та квитанція № 9246836265 до номеру розрахунку коригування № 8, в яких вказано що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23 вересня 2020 року та в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена; також зазначено, що ПН/РК відповідають вимогам п.6 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК. В квитанції №1 до розрахунку коригування №9 в якій зазначено, що документ не може бути прийнятий в зв`язку з знаходженням ПК № 375 в стадії незавершеного коригування (РК №7).
06 жовтня 2020 року товариством до контролюючого органу в електронній формі засобами електронного зв`язку направлені пояснення та скановані копії документів щодо податкової накладної та розрахунку корегування, реєстрація яких була зупинена, а саме: договір поставки № 2602 від26.02.2019 року, рахунки на оплату по замовленню №932, №860, №859, №861, видаткові накладні № 1165 та №1166 від 27.04.2020р., №1254 та 1273 від 30.04.2020р., дві специфікації №2304 від 23.04.2020 року, специфікації №2804 від 28.04.2020 року, ТТН від 27 квітня 2020 року № Р1165, від 30 квітня 2020 року № Р1273 та №Р1254, листа на повернення №2 від 23.09.2020р.. накладних на повернення постачальнику №2, №3 та №5 від 23.09.2020 р.
12 жовтня 2020 року комісією Головного управління ДФС у Донецькій області прийняті рішення № 2028300/38947832, № 2028299/38947832 № 2028298/38947832,№ 2028297/38947832 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Скарга позивача на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, подана в процедурі адміністративного оскарження, залишена без задоволення.
Вважає рішення відповідача неправомірними та просить суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 жовтня 2020 року № 2028300/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р №5, від 12 жовтня 2020 року № 2028299/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 6, від 12 жовтня 2020 року № 2028297/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020 р №7, від 12 жовтня 2020 року № 2028298/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 8 та зобов`язати відповідача провести реєстрацію розрахунків коригування №5, №6, №7, №8 від 23 вересня 2020 року складеними ТОВ Агроторг в єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного їх надходження.
05 січня 2021 року відповідачем 1 надано відзив на адміністративний позов, у якому зазначено наступне.
Згідно з прийнятими комісією ГУ ДПС рішеннями від 12.10.2020 року № 2028300/38947832, № 2028299/38947832, № 2028297/38947832, № 2028298/38947832, причина відмови у реєстрації РК № 5, РК № 6, РК № 7, РК № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних, зазначена у полі Прийнято рішення про : відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у зв`язку з: ненаданням платником податку копій документів:
- договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; розрахункових документів та / або банківських виписок з особових рахунків .
Відповідно до пункту 5 Порядку № 520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Порівнянням переліку наданих документів ТОВ ДОН АГРОТОРГ разом з повідомленнями про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з переліком, що зазначений у пункті 5 Порядку №520, комісією ГУ ДПС зроблено висновок про ненадання наступних документів:
-не надано довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено
повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах ТОВ ДОН АГРОТОРГ щодо повернення товару від ФГ ДОБРОБУТ 2012 ;
-первинних документів щодо транспортування повернутих товарів (товарно-транспортні накладні).
Окрему увагу відповідач звертає про ненадання ТОВ ДОН АГРОТОРГ товарно-транспортних накладних щодо повернення зазначених у РК товарів.
-розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків ТОВ ДОН АГРОТОРГ щодо надходження безготівкових коштів від замовника ФГ ДОБРОБУТ 2012 за придбані останнім товари.
Отже, можна стверджувати, що надані ТОВ ДОН АГРОТОРГ документи разом з повідомленням від 06.10.2020 року №1 жодним чином не підтверджують та не пояснюють інформацію, зазначену у РК № 5, РК № 6, РК №7, РК № 8. Ненадання вищевказаних документів свідчить про наявність виключно документального (що не супроводжується реальним рухом товарів по ланцюгу постачання) характеру відображених у РК господарських операцій ТОВ ДОН АГРОТОРГ .
Відповідач звертає увагу суду на те, що позивачем лише до суду була надана ТТН №2309 від 23.09.2020 року, однак вона не надавалася під час винесення Комісією рішення, що наразі оскаржується, не досліджувалась членами Комісії та не була підставою для винесення рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування позивача, а отже і не може враховуватися як належний доказ по даній справі.
Окрім цього, відповідач зазначає що позовні вимоги щодо проведення реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних заявлені до неналежного відповідача.
Повноваження щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відносяться до виключної компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Згідно з підпунктом 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно з п. 1 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227, державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
В силу підпункту 9 пункту 4 Положення ДПС відповідно до покладених на неї завдань забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС, а також реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.
Цей механізм передбачає, що ДПС виконує безпосередню участь у веденні Реєстру: отримує податкову накладну та/або розрахунок коригування в електронній формі від платника податку; здійснює їх розшифрування та проводить перевірки; формує квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування із збереженням примірника квитанції в електронній формі в ФПС, реєструє податкову накладну та/аюо розрахунок коригування; отримує від платника податку запит в електронній формі про отримання зареєстрованих податкової накладної та/або розрахунку коригування; здійснює в автоматичному режимі пошук зазначених у запиті податкової накладної та/або розрахунку коригування та формує відповідне повідомлення.
Відповідно до п. 20 Порядку №1246 у разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунку коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, або їх реєстрація скасовується.
Отже, єдиний реєстр податкових накладних ведеться безпосередньо центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, і таким органом є Державна податкова служба України.
На цих підставах просить в позові відмовити.
Відповідачем 2 відзив на позовну заяву наданий до суду 07 квітня 2021 року.
Відповідно до ч.5 ст.162 КАС України, відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяті днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Згідно з ч.6 ст.162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Приймаючи до уваги ту обставину, що ухвалу про відкриття провадження та про залучення у якості відповідача ДПС України отримав 22 лютого 2021 року, п`ятнадцятиденний строк спливав 07 березня 2021 року.
Відзив відповідач 2 надав тільки 07 квітня 2021 року.
Тому, суд вирішує дану справу за наявними матеріалами.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 10 грудня 2020 року провадження по справі відкрито за правилами загального позовного провадження та призначене підготовче судове засідання на 11 січня 2021 року.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 11 січня 2021 року суд закрив підготовче провадження у справі та призначив її до розгляду по суті на 09 лютого 2021 року.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 09 лютого 2021 року суд залучив в якості співвідповідача Державну податкову службу України та відклав судове засідання на 09 березня 2021 року.
09 березня 2021 року суд відклав розгляд справи на 07 квітня 2021 року.
07 квітня 2021 року представник позивача в судове засідання не з`явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи.
Представник відповідача Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області в судове засідання 07 квітня 2021 року з`явився. Проти позову заперечував з підстав, викладених у відзиві.
Представник відповідача Державної податкової служби України в судове засідання 07 квітня 2021 року не з`явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи.
Відповідно до ч.1 ст.205 КАС України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.
Заслухавши представника Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Позивачем у справі є Товариство з обмеженою відповідальністю ДОН АГРОТОРГ яке є юридичною особою код ЄДРПОУ 38947832.
Товариство діє на підставі статуту (а.с.6-10).
Відповідачем 1 є Головне управління Державної податкової служби у Донецькій області є суб`єктом владних повноважень, який у правовідносинах з юридичними особами, в тому числі пов`язаними із контролем за повнотою нарахування та сплати податків, обов`язкових платежів, реалізує владні управлінські функції, через що належить до суб`єктів владних повноважень в розумінні п. 7 ч. 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідачем 2 є Державна податкова служба України яка є юридичною особою код ЄДРПОУ 43005393.
26.02.2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Агроторг (далі - Постачальник) та Фермерським господарством Добробут 2012 (далі - Покупець) укладено договір поставки № 2602 (а.с.20).
В специфікації №2304 від 23.04.2020 року до договору №2602 було погоджено перелік продукції, що постачається на умовах укладеної специфікації, яка включає в себе органо-мінеральне добриво Гуміфілд Форте Аміно в кількості 100 літрів на суму 20833,00 грн без ПДВ, термін оплати до 01.08.2020 -100% та до 15.05.2020р. гербіцид Гранік в кількості 13 кг на суму 16791.71 грн без ПДВ, термін оплати до 01.08.2020 року -100%, термін доставки до 27.04.2020 року (а.с.21).
В специфікації №2304 від 23.04.2020 року до договору №2602 насіння соняшнику Шенон (стандарт) в кількості 50 мішків на суму 95833,50грн без ПДВ. насіння соняшнику HC X 498,фр.Еліт в кількості 50 пак на суму 108333,50 грн без ПДВ та насіння соняшнику НС Фалкон, фр. Еліт в кількості ЗО пак на суму 66249,00 грн термін оплати до 01.09.2020 -100%, термін доставки до 27.04.2020 р.(а.с.50).
В специфікації №2804 від 28.04.2020 року до договору №2602 гербіцид Прайм в кількості 15 літрів на суму 2875,05 грн. без ПДВ, гербіцид Майтус РГ 1 кг на суму без ПДВ 1841,67 грн., всього з ПДВ на суму 5660,06 грн. (ПДВ 943,34 грн.)термін оплати до
01.08.2020 - 100%, термін доставки до 30.04.2020 р. (а.с.62).
ТОВ ДОН АГРОТОРГ складені рахунки на оплату по замовленню № 861 від 23.04.2020р на суму 37624,71 грн., сума ПДВ 20% -7524,94 грн. (усього з ПДВ 45149,65 грн.); рахунок на оплату по замовленню № 859 від 24.04.2020р на суму 270416,9 грн., сума ПДВ 20% -54083,38 грн. (усього з ПДВ 324500,28 грн.); рахунок на оплату по замовленню № 932 від 28.04.2020р на суму 4716,72 грн., сума ПДВ 20% -943,34 грн. (усього з ПДВ 5660,06 грн.) (а.с.22,51,63).
ТОВ Агроторг складені видаткові накладні 27.04.2020р № 1166 та № 1165, 30.04.2020р № 1273, та №1254 , які отримає ФГ Добробуд 2012 (а.с.23-24,52,64).
Постачання товару ТОВ ДОН Агроторг на склад покупця ФГ Добробуд 2012 підтверджується товаро-транспортними накладними від 27 квітня 2020 року № Р1166 та № Р1165, від 30 квітня 2020 року № Р1273 та №Р1254 (а.с.25-26,53,65).
08 травня 2020 року податковим органом було зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 377 на обсяг постачання 20833,00 грн., сума ПДВ 4166,6 грн., всього з ПДВ 24999,60 грн. (а.с.11).
13 травня 2020 року податковим органом було зареєстровано в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 469 на обсяг постачання 16791,71 грн., сума ПДВ 3358,342 грн., всього з ПДВ 20150,05 грн. (а.с.14)
15 травня 2020 року зареєстровано податкову накладну № 375 на обсяги постачання 95833,5 грн., 108333,5 грн. та 66249,9 суми ПДВ 19166,70 грн., 21666,70 грн. та 13249,98 грн. відповідно, всього на суму з ПДВ 324500,28 грн. з них ПДВ 54083,38грн (а.с.40).
08 травня 2020 року податкову накладну № 470 від 30.04.2020 на обсяги постачання 2875,05 грн. та 1841,67грн, суми ПДВ складають 575,01 грн. та 368,334 грн. відповідно, всього з ПДВ 5660,06 грн. з них ПДВ 943,34 грн. (а.с.59).
Позивачем як постачальником складені рахунки на оплату по замовленню № 861 від 23.04.2020р на суму 37624,71 грн., сума ПДВ 20% -7524,94 грн. (усього з ПДВ 45149,65 грн.); рахунок на оплату по замовленню № 859 від 24.04.2020р на суму 270416,9 грн., сума ПДВ 20% -54083,38 грн. (усього з ПДВ 324500,28 грн.); рахунок на оплату по замовленню № 932 від 28.04.2020р на суму 4716,72 грн, сума ПДВ 20% -943,34 грн. (усього з ПДВ 5660,06 грн.).
ТОВ Агроторг складені видаткові накладні 27.04.2020р № 1166 та № 1165, 30.04.2020р № 1273, та №1254 , які отримає ФГ Добробуд 2012 .
Факт постачання товару ТОВ Агроторг на склад покупця підтверджується товаротранспортними накладними від 27 квітня 2020 року № Р1165, від 30 квітня 2020 року № Р1273 та №Р1254.
Листом № 2 від 23 вересня 2020 року ФГ Добробут 2012 було направлено на адресу ТОВ ДОН Агроторг прохання про можливість повернення товару згідно договору купівлі - продажу № 2602 від 26.02.2019 року у зв`язку з тим, що насіння та мінеральні добрива не відповідають налаштуванню сівалки та не можуть забезпечити рівномірний та оптимальний висів на глибину яка відповідає нормам (а.с.27).
Згідно накладної на повернення постачальнику №3 від 23.09.2020р. покупцем ФГ Добробут 2012 по замовленню № 861 від 23.04.2020р повернуто наступні товари: органо-мінеральне добриво Гуміфілд Форте Аміно в кількості 100 літрів та гербіцид Гранік кількості 13 кг на суму 37624,71 грн, сума ПДВ 20% -7524.94 грн (усього з ПДВ 45149,65 грн.).
Згідно накладної на повернення постачальнику №5 від 23.09.2020р. покупцем ФГ Добробут 2012 по замовленню № 859 від 24.04.2020р повернуто наступні товари: насіння соняшнику Шенон (Стандарт) в кількості 50 мішків та насіння соняшнику НС Фалком, фр. Еліт в кількості 2 пак. на суму 100250,16грн, сума ПДВ 20% -20050,03 грн. (усього з ПДВ 120300,19 грн.) (а.с.54).
Згідно накладної на повернення постачальнику № 2 від 23.09.2020р покупцем ФГ Добробут 2012 по замовленню № 932 від 28.04.2020р на суму 4716,72 грн., сума ПДВ 20% -943,34 грн. (усього з ПДВ 5660,06 грн.) (а.с.66).
Вказані товари повернуті постачальнику, що підтверджується ТТН №2309 від 23.09.2020р. (а.с.29).
24 липня 2020 року ТОВ ДОН АГРОТОРГ були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 2, №3 до податкової накладної №375 на суми 108 333,50 грн. і ПДВ 21666,70 грн. (насіння соняшнику HC X 498 в кількості 50 пак) та 61833,24грн і ПДВ 12366,65 (насіння соняшнику НС Флакон в кількості 28 пак), які зареєстровані в ЄДРПН (а.с.41-42,44).
23 вересня 2020 року підприємством були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 5 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 377 від 27 квітня 2020 року (а.с.12).
23 вересня 2020 року підприємством були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 6 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 469 від 30 квітня 2020 року (а.с.15).
23 вересня 2020 року підприємством були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 7, №9 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 375 від 27 квітня 2020 року (а.с.46-49).
23 вересня 2020 року підприємством були направлені до відповідача для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок корегування кількісних і вартісних показників № 8 від 23 вересня 2020 року до податковій накладній № 470 від 30 квітня 2020 року, в частині корегування обсягів постачання та сум ПДВ (а.с.60-61).
29 вересня 2020 року податковим органом на адресу ТОВ ДОН Агроторг надіслані квитанція № 9246858786 до номеру розрахунку коригування № 5, квитанція № 9246870035 до номеру розрахунку коригування № 6, квитанція № 9246858027 до номеру розрахунку коригування № 7 та квитанція № 9246836265 до номеру розрахунку коригування № 8, в яких вказано що відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23 вересня 2020 року та в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена; також зазначено, що ПН/РК відповідають вимогам п.6 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК. В квитанції №1 до розрахунку коригування №9 в якій зазначено, що документ не може бути прийнятий в зв`язку з знаходженням ПК № 375 в стадії незавершеного коригування (РК №7) (а.с.13,16,47,61).
06 жовтня 2020 року ТОВ ДОН Агроторг до контролюючого органу в електронній формі засобами електронного зв`язку направлені пояснення та скановані копії документів щодо податкової накладної та розрахунку корегування, реєстрація яких була зупинена, а саме: договір поставки № 2602 від 26.02.2019р, рахунки на оплату по замовленню №932, №860, №859, №861, видаткові накладні № 1165 та №1166 від 27.04.2020р., №1254 та 1273 від 30.04.2020р., дві специфікації №2304 від 23.04.2020 року, специфікації №2804 від 28.04.2020 року, ТТН від 27 квітня 2020 року № Р1165, від 30 квітня 2020 року № Р1273 та №Р1254, листа на повернення №2 від 23.09.2020р.. накладних на повернення постачальнику №2, №3 та №5 від 23.09.2020р.
12 жовтня 2020 року комісією Головного управління ДФС у Донецькій області прийняті рішення № 2028300/38947832, № 2028299/38947832 № 2028298/38947832, № 2028297/38947832 про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.30,36,55,67).
Скарги ТОВ ДОН Агроторг на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, подана в процедурі адміністративного оскарження, залишені без задоволення (а.с.31,35,37,39,56,58,69,70).
Спірним в цій справі є правомірність віднесення контролюючим органом ТОВ ДОН Агроторг до переліку платників податку, що відповідають критеріям ризиковості та визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 жовтня 2020 року № 2028300/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р №5, від 12 жовтня 2020 року № 2028299/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 6, від 12 жовтня 2020 року № 2028297/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020 р №7, від 12 жовтня 2020 року № 2028298/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 8 та зобов`язати відповідача провести реєстрацію розрахунків коригування №5, №6, №7, №8 від 23 вересня 2020 року складеними ТОВ Агроторг в єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного їх надходження.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає та враховує наступне.
Правовідносини, які склалися між позивачем та відповідачем регулюються Податковим Кодексом України, Законом України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019 року Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та іншими підзаконними нормативно - правовими актами.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 затвердженні порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунк коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно з п. п. 7, 8 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Згідно пункту 11 Порядку 1165 квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної повинна містити:
1) порядковий номер та дату складення податкової накладної;
2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної;
3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.
Тобто, без зазначення детальної інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі Порядок № 520).
Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).
В разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі(п. 4).
Згідно з п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктом 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п.9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Згідно п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Пунктом 12 вказаного Порядку № 520 передбачено, що рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.
Судом встановлено, та не заперечується відповідачем, що ТОВ Агроторг надані копії первинних документів, оформлених позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надавалися до податкового органу разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної складені у відповідності до вимог законодавства та засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань.
Зі спірних рішень прийнятих контролюючим органом вбачається, що вони не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для їх прийняття, а лише містить загальне посилання про те, що причиною їх прийняття є ненадання платником податків копій документів: договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Також в спірних рішеннях не підкреслено, яких саме документів не надано та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, які, на думку контролюючого органу, мали би бути представлені платником податку. Посилання в рішенні на відсутність розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків є необґрунтованим, так як позивач в своєму поясненні зазначав, що покупцем за поставлений товар оплата не провадилася.
Таким чином, позовні вимоги про визнання протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 жовтня 2020 року № 2028300/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р №5, від 12 жовтня 2020 року № 2028299/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 6, від 12 жовтня 2020 року № 2028297/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020 р №7, від 12 жовтня 2020 року № 2028298/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 8, слід задовольнити.
Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - це реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Пунктом 1 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227 передбачено, що державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Підпунктом 9 пункту 4 Положення Державна податкова служба, відповідно до покладених на неї завдань забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, інших реєстрів, банків і баз даних, ведення яких покладено законодавством на ДПС, а також реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.
Цим Порядком передбачено, що ДПС виконує безпосередню участь у веденні Реєстру: отримує податкову накладну та/або розрахунок коригування в електронній формі від платника податку; здійснює їх розшифрування та проводить перевірки; формує квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування із збереженням примірника квитанції в електронній формі в ФПС, реєструє податкову накладну та/аюо розрахунок коригування; отримує від платника податку запит в електронній формі про отримання зареєстрованих податкової накладної та/або розрахунку коригування; здійснює в автоматичному режимі пошук зазначених у запиті податкової накладної та/або розрахунку коригування та формує відповідне повідомлення.
Згідно з п. 20 Порядку №1246 у разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунку коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, або їх реєстрація скасовується.
Таким чином, єдиний реєстр податкових накладних ведеться безпосередньо центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, і таким органом є Державна податкова служба України, яка є належним відповідачем.
Отже позовна вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України провести реєстрацію розрахунків коригування №5, №6, №7, №8 від 23 вересня 2020 року складеними ТОВ Агроторг в єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного їх надходження, підлягає задоволенню.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Обов`язкам органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб кореспондує право фізичних та юридичних осіб очікувати що ці органи та посадові особи будуть діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Принцип юридичної визначеності в свою чергу, є складовій принципу верховенства права.
Тому, правомірні очікування позивача на те, що орган державної влади буде діяти тільки на підставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законом, не здійснилися.
І таким чином, його право було порушено.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 ст.77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні (ч.1 ст.90 КАС України).
Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші протии Україн» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).
Оцінюючи у сукупності встановлені обставини та перевіривши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Згідно з платіжним дорученням № 3342 від 30 листопада 2020 року позивач сплатив судовий збір в розмірі 2102 гривні (а.с.1).
Саме ця сума судового збору підлягає стягнення за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-9, 19-20, 22, 25-26, 72-78, 90, 139, 241-246, 255, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю ДОН АГРОТОРГ до Головного управління Державної податкової служби України в Донецькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12 жовтня 2020 року № 2028300/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р №5, від 12 жовтня 2020 року № 2028299/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 6, від 12 жовтня 2020 року № 2028297/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р №7, від 12 жовтня 2020 року № 2028298/38947832 про відмову в реєстрації розрахунку коригування від 23 вересня 2020р № 8.
Зобов`язати Державну податкову службу України провести реєстрацію розрахунків коригування №5, №6, №7, №8 від 23 вересня 2020 року складеними ТОВ Агроторг в єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного їх надходження.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань з Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87500, Донецька область, м. Маріуполь, вул..Італійська, буд.59, код ЄДРПОУ 43142826) на користь товариства з обмеженою відповідальністю ДОН АГРОТОРГ (85001, Донецька область, м.Добропілля, вул..Банкова (Радянська) буд.51, кв.2, код ЄДРПОУ 38947832) судовий збір у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні.
Рішення прийняте у нарадчій кімнаті та його вступну та резолютивну частину проголошено в судовому засіданні 07 квітня 2021 року
В повному обсязі рішення складене 08 квітня 2021 року.
Рішення Донецького окружного адміністративного суду може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до п. 15.5 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Хохленков
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2021 |
Оприлюднено | 12.04.2021 |
Номер документу | 96106946 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Хохленков О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні