Постанова
від 01.04.2021 по справі 520/14235/2020
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 квітня 2021 р.Справа № 520/14235/2020 Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Чалого І.С.,

Суддів: Бершова Г.Є. , Катунова В.В. ,

за участю секретаря судового засідання - Сузанського О.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду в м. Харкові адміністративну справу за апеляційною скаргою Закритого акціонерного товариства "Харківлада" на рішення Харківського окружного адміністративного суду (головуючий суддя І інстанції Спірідонов М.О., м. Харків) від 24.11.2020 року (повний текст рішення складено 24.11.2020 р.) по справі №520/14235/2020 за позовом Закритого акціонерного товариства "Харківлада" до Харківського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління юстиції Міністерства юстиції України про зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Закритого акціонерного товариства "Харківлада", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом та просить суд зобов`язати Харківський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління юстиції (м.Харків) Міністерства юстиції України надати голові ліквідаційної комісії ЗАТ ХАРКІВЛАДА (код ЄДРПОУ 05404512) в особі Козирицького Андрія Сергійовича витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , паспорт НОМЕР_2 , виданий Фрунзенским РОГУ УМВС України в Харківській області 30.05.2001 року).

В обґрунтування позову зазначено, що відповідач листом від 17.07.2020 року № 4112/22.1-09, на запит позивача від 26.06.2020 року, повідомив позивача про неможливість надання запитуваної інформації, а саме витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 . Позивач з зазначеним не погоджується, у зв`язку з чим просить суд зобов`язати Харківський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління юстиції (м.Харків) Міністерства юстиції України надати голові ліквідаційної комісії ЗАТ ХАРКІВЛАДА (код ЄДРПОУ 05404512) в особі Козирицького Андрія Сергійовича витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , паспорт НОМЕР_2 , виданий Фрунзенским РОГУ УМВС України в Харківській області 30.05.2001 року).

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 24.11.2020 року було відмовлено у задоволенні апеляційної скарги.

Позивач, не погодившись із судовим рішенням, подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на незаконність та необґрунтованість рішення суду першої інстанції та порушення норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 24.11.2020 року та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач надав письмовий відзив на апеляційну скаргу, в якому, посилаючись на законність та обґрунтованість рішення суду, просить залишити його без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

Представники сторін про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені у встановленому законом порядку.

Колегія суддів визнала за можливе розглянути справу з урахуванням положень ч. 4 ст. 229 та ч. 2 ст. 313 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено під час апеляційного перегляду справи, що протокольним рішенням позачергових загальних зборів учасників (засновників) позивача - Закритого акціонерного товариства ХАРКІВЛАДА (код ЄДРПОУ 05404512), від 06 березня 2020 року вирішено припинити Товариство шляхом ліквідації, призначено ліквідаційну комісію та голову ліквідаційної комісії ЗАТ ХАРКІВЛАДА в особі Козирицького Андрія Сергійовича.

До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відомості про припинення юридичної особи внесено 13.03.2020 року.

ЗАТ ХАРКІВЛАДА (код ЄДРПОУ 05404512), ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 є співвласниками ТОВ "ЧУГУЇВВЛАДА" (код ЄДРПОУ 14075547), що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

В позовній заяві позивачем зазначено, що з відкритих джерел йому стало відомо про факт смерті ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , паспорт НОМЕР_2 , виданий Фрунзенским РОГУ УМВС України в Харківській області 30.05.2001 року (запис в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян від 15.09.2009 року № 12706).

Також в позовній заяві зазначено, що позивач - ЗАТ ХАРКІВЛАДА , як засновник який володіє 50,99 % статутного капіталу ТОВ ЧУГУЇВЛАДА , позбавлений можливості скликати загальні збори учасників товариства, так як, відповідно до статуту ТОВ ЧУГУЇВЛАДА такі збори вважаються повноважними, якщо на них присутні Учасники, що володіють у сукупності більш як 60% голосів, а вважається прийнятим рішення на зборах учасників, якщо за нього проголосують Учасники, що володіють у сукупності більш 50% загальної кількості голосів Учасників Товариства.

З огляду на вищевикладене, голова комісії з припинення ЗАТ ХАРКІВЛАДА Козирицький А.С., 26.06.2020 направив запит до Харківського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану про надання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 .

Харківський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління юстиції (м.Харків) Міністерства юстиції України, листом від 17.07.2020 № 4112/22.1-09 повідомив про неможливість надання запитуваної інформації, та зазначив, що відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України Про державну реєстрацію актів цивільного стану , Закону України Про інформацію , Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 року № 52/5 (у редакції наказу Мін`юсту України від 24.12.2010 року №3307/5 (зі змінами), та Закону України Про доступ до публічної інформації від 13.01.2011 року № 2939-VI, інформація, яка міститься в актовому записі цивільного стану, є конфіденційною, має обмежений доступ та розголошенню не підлягає. Згідно п.9 розділу І Правил державної реєстрації актів громадянського стану в Україні відділ державної реєстрації актів цивільного стану, затверджених Наказом Міністерства юстиції України №52/5 від 18.10.2000 року (зі змінами) повідомляє відомості про державну реєстрацію акту цивільного стану на підставі ухвали (письмового запиту) суду (судді) у зв`язку зі справами, що перебувають у його провадженні, а також письмового запиту органу досудового розслідування, інших державних органів, органів місцевого самоврядування (посадових осіб), якщо запит зроблено у зв`язку зі здійсненням ними повноважень, визначених актами законодавства.

Також у вказаному листі відповідачем зазначено, що відповідно до п.14 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року (зі змінами) витяг з Реєстру про державну реєстрацію смерті видається: - другому з подружжя, а також батькам, дітям, братам, сестрам, онукам, дідові, бабі та іншим родичам померлої особи за умови пред`явлення ними паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки; - спадкоємцям померлої особи, якщо родинні стосунки та/або право на спадкування підтверджуються документально, за умови пред`явлення паспорта або паспортного документа; -особі, що згідно з договором особистого страхування життя, укладеним у фінансовій установі, утвореній відповідно до Закону України "Про страхування", є вигодонабувачем, за умови пред`явлення договору, паспорта або паспортного документа; -особі, що згідно із спадковим договором є вигодонабувачем, за умови пред`явлення договору, паспорта або паспортного документа; - банку або іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, за умови пред`явлення відповідного договору або іншого документа, що згідно із законодавством підтверджує наявність заборгованості померлої особи, а також документів, які підтверджують особу та повноваження керівника чи представника банку або іншої фінансової установи; -особі, що є власником або користувачем земельної ділянки, суміжної із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця, за умови пред`явлення відомостей про кадастрові номери земельної ділянки спадкодавця та суміжної земельної ділянки, паспорта або паспортного документа.

Також у вказаному листі відповідачем зазначено, що опрацюванням запиту, доданих до нього копій документів, та враховуючи вищевикладене для надання Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть та інформації про смерть на запитувану особу немає юридичних підстав.

Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.

Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої виходив з того, що позивач не довів факту порушення особисто своїх прав чи інтересів.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, враховуючи наступне.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п. 1 Розділу І Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18:10.2000 № 52/5, (зі змінами) державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті.

Органами державної реєстрації актів цивільного стану, які проводять державну реєстрацію, є районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні відділи державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України, виконавчі органи сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад.

Законом України Про державну реєстрацію актів цивільного стану від 01.07.2010 № 2398-УІ (зі змінами) відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх; формують Державний реєстр актів цивільного стану громадян, ведуть його, зберігають архівний фонд; здійснюють відповідно до законодавства інші повноваження. Органи державної реєстрації актів цивільного стану видають відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану (ч.1 ч.4 ст. 6 Закону).

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України Про державну реєстрацію актів цивільного стану від 01.07.2010 № 2398-УІ діяльність органів державної реєстрації актів цивільного стану ґрунтується на принципах додержання законності, захисту прав і законних інтересів громадян та держави, додержання таємниці державної реєстрації актів цивільного стану, належного документального оформлення проведеної державної реєстрації.

Згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України Про інформацію № 2657- XII від 02.10.1992 року (зі змінами), не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров`я, а також адреса, дата і місце народження.

Згідно пунктів 1 та 2 статті 14 Закону України Про захист персональних даних № 2297-УІ від 01.06.2010 року (зі змінами), поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб`єкта персональних даних.

Поширення персональних даних без згоди суб`єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Пунктом 14 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року № 1064 (зі змінами), передбачено вичерпний перелік осіб та установ, яким відповідно до положень чинного законодавства України може бути виданий витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію смерті, а саме:

- другому з подружжя, а також батькам, дітям, братам, сестрам, онукам, дідові, бабі та іншим і родичам померлої особи за умови пред`явлення ними паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки;

- спадкоємцям померлої особи, якщо родинні стосунки та/або право на спадкування підтверджуються документально, за умови пред`явлення паспорта або паспортного документа;

- особі, що згідно з договором особистого страхування життя, укладеним у фінансовій установі, утвореній відповідно до Закону України "Про страхування", є вигодонабувачем, за умови пред`явлення договору, паспорта або паспортного документа;

- особі, що згідно із спадковим договором є вигодонабувачем, за умови пред`явлення договору, паспорта або паспортного документа;

- банку або іншій фінансовій установі, яка має ліцензію на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, за умови пред`явлення відповідного договору або іншого документа, що згідно із законодавством підтверджує наявність заборгованості померлої особи, а також документів, які підтверджують особу та повноваження керівника чи представника банку або іншої фінансової установи;

- особі, що є власником або користувачем земельної ділянки, суміжної із земельною ділянкою сільськогосподарського призначення спадкодавця, за умови пред`явлення відомостей про кадастрові номери земельної ділянки спадкодавця та суміжної земельної ділянки, паспорта або паспортного документа. Суміжність земельних ділянок обов`язково встановлюється згідно з відомостями з Державного земельного кадастру, оприлюдненими на офіційному веб-сайті Держгеокадастру, на підставі кадастрових номерів земельної ділянки спадкодавця та суміжної земельної ділянки.

Також, законодавством визначено чіткий перелік органів, які мають право на отримання повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть, а саме: відповідно до пункту 3.4 розділу III « Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян » , затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 1269/5 від 24.07.2008 року (зі змінами), видача повного витягу про смерть здійснюється на письмові запити державних органів, органів місцевого самоврядування (їх посадових осіб), визначених в абзацах другому та третьому пункту 16 Порядку, та шляхом безпосереднього доступу.

Тобто діючим законодавством України не передбачена можливість видачі керівним органам акціонерних Товариств витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть особи, яка є акціонером відповідного товариства.

Колегія судів зазначає, що відповідно до частини другої статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Положеннями частини першої статті 2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з частиною першою статті 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Отже, завдання адміністративного судочинства полягає у захисті саме порушених прав, свобод чи інтересів особи, що звернулася до суду з позовом, у публічно-правових відносинах.

Конституційний Суд України, вирішуючи питання, порушені в конституційному зверненні і конституційному поданні щодо тлумачення частини другої статті 55 Конституції України, в своєму Рішенні від 14 грудня 2011 року N 19-рп/2011 зазначив, що особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.

Це означає, що обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду.

Колегія суддів зазначає, що таке порушення має бути реальним, обґрунтованим, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражених прав чи інтересів особи -позивача з боку відповідача, яка стверджує про їх порушення.

Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначеним законодавством, встановлюється при розгляді справи по суті та є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 12 червня 2018 року у справі № 826/4406/16, від 15 серпня 2019 року у справі №1340/4630/18.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач в позовній заяві не оскаржує рішення, дію чи бездіяльність відповідача, а предметом даного спору є зобов`язання Харківського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління юстиції (м.Харків) Міністерства юстиції України надати голові ліквідаційної комісії ЗАТ ХАРКІВЛАДА (код ЄДРПОУ 05404512) в особі Козирицького Андрія Сергійовича витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , паспорт НОМЕР_2 , виданий Фрунзенским РОГУ УМВС України в Харківській області 30.05.2001 року).

Позивач посилається на абзац 11 п. 9 Розділу І Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5, (зі змінами), в якому зазначено, що відділ державної реєстрації актів цивільного стану повідомляє відомості про державну реєстрацію акту цивільного стану на підставі ухвали (письмового запиту) суду (судді) у зв`язку зі справами, що перебувають у його провадженні, а також письмового запиту органу досудового розслідування, інших державних органів, органів місцевого самоврядування (посадових осіб), якщо запит зроблено у зв`язку зі здійсненням ними повноважень, визначених актами законодавства, однак вказаною нормою регламентовано право суду на отримання інформації, необхідної для розгляду справи, що перебуває в його провадженні та вказана інформація зберігається в матеріалах справи.

Крім того, стверджує, що звернення до суду з цим позовом є єдиним можливим способом отримання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 .

Колегія судів зазначає, що позивачем не було доведено яким чином відмова відповідачем у видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо підтвердження факту державної реєстрації смерті ОСОБА_1 порушує права позивача, а також не встановлено, які конкретно права порушені, не доведено, на підставі чого ґрунтуються вимоги в розрізі порушених прав, та яким чином порушуються їх конституційні права та інтереси, а також право на захист "судом, встановленим законом".

Суд звертає увагу, що з`ясування питання порушених прав, свобод чи інтересів позивачів передує розгляду питання щодо правомірності (законності) рішення, яке оскаржується. Відсутність порушення прав, свобод чи інтересів позивачів є підставою для відмови у задоволенні позову незалежно від правомірності чи неправомірності такого рішення.

За відсутності бодай одного випадку реального порушення прав, свобод чи інтересів позивача спірним рішенням відповідача, відсутніми є й підстави для задоволення позову.

Колегія суддів вказує на те, що доводи позивача є абсолютно абстрактними, не містять жодного обґрунтування негативного впливу на жодні конкретні реальні індивідуально виражені права, свободи чи інтереси, що не є тотожним порушенню права, свобод чи інтересів.

Безпосередньо позивач не зазнав жодного втручання в свої права чи охоронювані законом інтереси з боку відповідача.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновками судів першої інстанцій щодо відсутності підстав для задоволення позову.

Згідно ч. 1 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

З огляду на вищевикладене, колегія суддів вважає, що оскаржуване рішення суду першої інстанції відповідає вимогам ч. 1 ст. 242 КАС України, а тому відсутні підстави для її скасування та задоволення апеляційних вимог апелянта, позивача у справі.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 326, 327 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Закритого акціонерного товариства "Харківлада" залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 24.11.2020 року по справі № 520/14235/2020 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя І.С. Чалий Судді Г.Є. Бершов В.В. Катунов Повний текст постанови складено 08.04.2021 року

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.04.2021
Оприлюднено12.04.2021
Номер документу96110320
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/14235/2020

Постанова від 01.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 01.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 11.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 24.11.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні