печерський районний суд міста києва
Справа № 757/15756/21-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 березня 2021 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в м. Києві клопотання старшого слідчого першого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 про проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42020000000000185,-
На підставі ч. 2 ст. 376 КПК України оголошується резолютивна частина ухвали,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Надати дозвіл слідчим першого відділу Управління з досудового розслідування кримінальних правопорушень у сфері службової діяльності Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , слідчим слідчої групи та прокурорам групи прокурорів у кримінальному провадженні № 42020000000000185 від 03.02.2020 на проведення обшуку приміщень та споруд, у тому числі земельної ділянки, які замає Головне управління Державної податкової служби у місті Києві за адресою: місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19, які на праві державної власності належать Державі Україна в особі Державної податкової служби України, земельна ділянка належить Державі Україна в особі Київської міської державної адміністрації, з метою відшукання та вилучення:
- оригіналів усіх актів податкових перевірок (планових, позапланових, камеральних) ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723) за період 2015-2021 роки з усіма додатками та доданими документами;
- оригінал акту документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723) № 200/26-15-05-02-05/38050723 від 18.03.2020 з усіма додатками та доданими документами;
- оригіналів усіх документів, які були складені та використанні у ході проведення перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ», за результати якої був складений акт № 200/26-15-05-02-05/38050723 від 18.03.2020, зокрема: наказів про призначення повірки; направлень на проведення перевірки; повідомлень про початок перевірки; запитів та листування у ході проведення перевірки; таблиць застосування штрафних санкцій; податкових повідомлень-рішень; рішень про застосування штрафних санкцій; документів та інформації, яка запитувалась та надавалась у ході перевірки та інших документів використаних для написання акту податкової перевірки;
- оригіналу плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік, до якого включено проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723);
- оригіналів усіх документів (відомостей), що стали підставою для включення ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723) до плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік;
- оригіналів плану проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723);
- відомостей щодо внесення Узагальненої податкової інформації № 238/18-28-12-01-38 від 30.07.2019 щодо ТОВ «Промислова Група «Схід Ресурс» до інформаційних баз ДПС, зокрема АС «Податковий блок» в електронному та роздрукованому вигляді;
- рішення службових осіб, комісій ГУ ДПС у м. Києві про віднесення операцій ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723) до ризикових та блокування податкових накладних протягом періоду 2015-2021 роки;
- особових справ службових осіб Головного управління ДПС у м. Києві ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та службових осіб, які приймали участь у проведенні перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723) в частині вилучення оригіналів, що містять зразки підпису та почерку зазначених осіб, а інших документів в копіях;
- усіх наказів про призначення, переведення, звільнення службових осіб Головного управління ДПС у м. Києві ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та службових осіб, які приймали участь у проведенні перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723);
- посадових інструкцій ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 та їх керівників відділів, управлінь та департаментів;
- положень про Головне управління ДПС у м. Києві, яке діяло у період з 07.02.2020 по 18.03.2020;
- положень про Департамент податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у м. Києві;
- положень про управління перевірок у сфері торгівлі та послуг Департаменту податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у м. Києві;
- положень про відділ перевірок у сфері побутових послуг управління перевірок у сфері торгівлі та послуг Департаменту податкових перевірок, трансферного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у м. Києві;
- методичних рекомендацій щодо оформлення матеріалів документальних перевірок податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та документування виявлених порушень, затверджених наказом ДФС від 01.06.2017 № 396 (із змінами, внесеними наказом ДФС від 08.05.2019 № 358);
- методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом ДФС від 31.07.2014 № 22;
- листів ДФС України від 03.06.2015 № 19563/7/99-99-22-02-01-17 «Про рекомендації із документального оформлення результатів опрацювання зібраної податкової інформації»;
- рекомендованого порядку взаємодії підрозділів ДФС при комплексному відпрацюванні податкових ризиків з податку на додану вартість, затвердженого наказом ДФС від 28.07.2015 № 543;
- правил етичної поведінки в органах Державної податкової служби (із змінами), затверджених наказом ДПС від 02.09.2019 №52;
- наказу ДФС України від 01.06.2017 № 396 "Про затвердження Зразка форми акта (довідки) документальної планової/ позапланової виїзної перевірки податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, та Методичних рекомендацій щодо оформлення матеріалів документальних перевірок" (зі змінами, внесеними наказом ДФС від 08.05.2019 № 358);
- наказу ДФС України від 21.03.2018 № 144 "Про затвердження Порядку формування територіальними органами підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податків, Рішення про неврахування Таблиці даних платника податків";
- лист Головного управління ДПС у Сумській області ДПС України вих. № 750/7/18-28-12-01-27 від 07.11.2019 щодо направлення узагальненої податкової інформації з питань проведення фінансово-господарських операцій по взаємовідносинам з контрагентами по наступним платникам податків: ТОВ «Промислова Група «Схід Ресурс», ТОВ «Промислова корпорація «Пром Енерджи», ТОВ «Сіті Полімер», з усіма додатками;
- відомості щодо розгляду листа Головного управління ДПС у Сумській області ДПС України вих. № 750/7/18-28-12-01-27 від 07.11.2019, доведення інформації до відома особовому складу та врахуванню під час перевірки суб`єктів господарської діяльності;
- нормативних документів Державної податкової (фіскальної) служби що регламентують порядок проведення податкових перевірок, оформлення їх результатів та використання в ході перевірки узагальненої податкової інформації;
- чорнових записів, блокнотів, щоденників, нотаток, інших рукописних записів або надрукованого тексту, а також у формі електронних документів, і технічних носіїв інформації, на яких можуть знаходитись такі електронні документи, у вигляді оптичних дисків, флеш-носіїв, жорстких дисків, сім-карток службових осіб Головного управління ДПС у м. Києві ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та службових осіб, які приймали участь у проведенні перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723), на яких може міститися інформація щодо обставин вчинення кримінального правопорушення;
- відшукання комп`ютерної техніки, мобільних телефонів, планшетів, ноутбуків, системних блоків комп`ютерів службових осіб Головного управління ДПС у м. Києві ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та службових осіб, які приймали участь у проведенні перевірки ТОВ «СЕРВІС-АГРОМАРКЕТ» (ЄДРПОУ 38050723), з можливістю вилучення з них інформації щодо обставин кримінального правопорушення.
В іншій частині клопотання залишити без задоволення.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали слідчого судді буде оголошений о 20-00 год. 29.03.2021 р.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2021 |
Оприлюднено | 26.01.2023 |
Номер документу | 96125770 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Шапутько С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні