Справа № 953/642/21
н/п 1-кс/953/3171/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"08" квітня 2021 р. м. Харків
Слідчий суддя Київського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 12020220720000139 від 31.07.2020, за ознаками кримінальних правопорушень злочинів, передбачених ч. 5, ч. 3 ст. 191 КК України, про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
01 квітня 2021 р. до Київського районного суду м. Харкова надійшло вказане клопотання, погоджене прокурором Харківської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання дозволу на тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ФГ « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованому за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомлення та вилучення оригіналів вказаних документів, а саме:
- договір №1.5/1/081-01 від 15.01.2021р. про виконання послуг з надання Експертного Звіту Висновку;
- наказ про облікову політику ФГ «ТРУД 2012»;
- фінансова звітність ФГ «ТРУД 2012» за 2019, 2020 рік ( в т.ч. Баланс «ТРУД 2012» станом на 01.01.2020);
- оборотно-сальдова відомість станом на 01.01.2020р. та за січень-червень 2020р. за рахунками ( в т.ч. в розмірі об`єкту обліку «Мульчировщик Strom Bednar»): 103 «Будинки та споруди», 104 «Машини та обладнання», 109 «Іншу основні засоби», 131 «Знос основних засобів»;
- інвентарна картка об`єкта обліку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та первинні бухгалтерські документи на підставі яких її складено;
- відомість, нарахування амортизації по ФГ «ТРУД 2012» за 2020рік (станом на 01.01.2020);
- інформація, щодо зносу за січень-червень 2020 року та залишкову (балансової) вартість станом на 01.01.2020 в розрізі об`єкту «Мульчировщик Strom Bednar»;
- наказ №1-29/07/20-ІНІ від 29.07.2020;
- матеріали інвентаризації основних засобів (фондів) на підставі яких було виявлено недостачу основних засобів, а саме «Мульчировщик Strom Bednar», одиниць одна (Інвентаризаційний опис, звіряльні відомості, протокол інвентаризаційної комісії; «Акт недостачі по факту інвентаризації основних фондів», складений 30.07.2020 на підставі наказу 1-29/07/20-ІНІ від 29.07.2020) та документи бухгалтерського обліку на підставі яких складено такі матеріали;
- оборотно-сальдова відомість по рахунку бухгалтерського обліку 27 Продукція сільськогосподарського виробництва» за грудень 2019 року та за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року (в розрізі місць зберігання та контрагентів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та із зазначенням показників в кількісному та грошову виразі);
- калькуляція собівартості реалізації сільськогосподарської продукції ФГ «ТРУД 2012» (соняшник, ячмінь) в січні, лютому, березні, квітні, травні, червені 2020 року;
- матеріальні звіти ФГ «ТРУД 2012» за субрахунком 27 «Продукція с/г виробництва» (в розрізі продукції «соняшник», «ячмінь» та контрагентів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року та первинні документи, на підставі яких вони складенні;
- видаткові та товарно-транспортні накладні з Покупцями за період 01.01.2020 року по 30.06.2020, в т.ч.;
- реєстр накладних на прийняте зерно № 348 від 26.02.2020, № 349 від 27.02.2020, № 351 від 28.02.2020 та акт-розрахунок №53 від 02.03.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ),
- видаткова накладна № 1 від 28.02.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »),
- видаткова накладна б/н від 17.02.2020, б/н від 19.02.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »),
- видаткова накладна №2 від 02.03.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »),
- лімітно-заборна картка №120 за період з 23.03 по 28.03.2020;
- докладний розрахунок «похибок» (помилок), які зазначені у п.2.2 «Звіту про проведені роботи за договором №1.5/1/081-01 від 15.01.2021 про виконання послуг з надання «Експертного Звіту Висновку», складеного Межрегіональним Центром Консалтингу « ІНФОРМАЦІЯ_5 », із зазначенням за рахунок яких саме неврахованих операцій вони виникли;
- банківські виписки за поточними рахунками ФГ «ТРУД 2012» в національній валюті, в яких наведено інформацію, щодо отримання посадовою особою директором ОСОБА_6 грошових коштів в період січень-червень2020 року, а саме:
- п/р НОМЕР_5 Банк АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року,
- п/р НОМЕР_6 у АБ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (м.Одеса) за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року;
- банківські чеки та виписка про рух грошових коштів за емітованою ФГ «ТРУД 2012» корпоративною карткою, що закріплена за посадовою особою (директором ОСОБА_6 ) за період січень-червень 2020 року;
- проекти касових ордерів ФГ «ТРУД 2012» за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року;
- касова книга з додатками прибутковими та видатковими ордерами за період з 01.01.2020 по 30.06.2020, в тому числі:
- видаткові касові ордери №1 від 03.01.2020, №3 від 09.01.2020, №4 від 10.01.2020, №5 від 11.01.2020, №6 від 16.01.2020, №8 від 23.01.2020,
- видатковий касовий ордер №11 від 21.02.2020 та прибутковий касовий ордер №10 від 24.02.2020,
- видаткові касові ордери №13 від 02.03.2020, №14 від 05.03.2020, №15 від 06.03.2020, №16 від 10.03.2020, № 19 від 16.03.2020, №б/н (20) від 18.03.2020, №21 від 19.03.2020, №21 від 19.03.2020, №22 від 20.03.2020, №23 від 23.03.2020, №26 від 25.03.2020, №27 від 27.03.2020,
- видаткові касові ордери №28 від 15.04.2020, №30 від 17.04.2020;
- видатковий касовий ордер №31 від 22.05.2020, та прибутковий касовий ордер №26 від 25.05.2020;
- видаткові касові ордери №38 від 26.06.2020, №39 від 27.06.2020, №41 від 30.06.2020, та прибутковий касовий ордер №27 від 03.06.2020;
- оборотно-сальдові відомості ФГ «ТРУД 2012»по рахунку бухгалтерського обліку 301 «Готівка в національній валюті» та 311 «Поточні рахунки в банках» за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року;
- оборотно-сальдові відомості по рахунку бухгалтерського обліку 6811 «Розрахунки за авансами одержаними в національній валюті» за грудень 2019 року та за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року в розмірі контрагента ОСОБА_6 .
В обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що слідчими СВ Кегичівського ВП Сахновщинського ВП ГУНП в Харківській області проводилося досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12020220720000139 від 31.07.2020, за ознаками кримінальних правопорушень злочинів, передбачених ч. 5, ч. 3 ст. 191 КК України за фактами привласнення, розтрати майна ФГ «Труд 2012».
Постановою першого заступника прокурора Харківської області від 19.11.2020 здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні №12020220720000139 доручено СУ ГУНП в Харківській області.
Так, згідно з наданим суду Витягом № 1 з Єдиного реєстру досудових розслідувань у зазначеному кримінальному провадженні кримінальне правопорушення вчинено за таких обставин: «30.07.2020 до чергової частини Кегичівського ВП Сахновщинського ВП ГУ НП в Харківській області надійшла заява від керівника ФГ «Труд 2012» ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , про те, що ОСОБА_8 , попередньо перебуваючи на посаді директора ФГ «Труд 2012», привласнив та розтратив майно вказаного господарства, яке перебувало в його віданні, а саме грошові кошти з рахунку господарства (ЖЄО №1428 від 30.07.2020), мульчировщик Storm-Bednar (ЖЄО №1757 від 11.09.2020), посівний матеріал зернових кугьтур та паливно-мастильні матеріали (ЖЄО №1755 від 11.09.2020)».
Крім цього, згідно з наданим суду Витягом № 2 з Єдиного реєстру досудових розслідувань: «23.09.2020 до чергової частини ІНФОРМАЦІЯ_9 надійшла ухвала ІНФОРМАЦІЯ_10 від 17.09.2020 про задоволення скарги ФГ «ТРУД 2012» в особі керівника ОСОБА_7 на бездіяльність слідчого СВ Кегичівського ВП та зобов`язання СВ Кегичівського ВП внести до ЄРДР відомості про кримінальне правопорушення за заявою керівника ФГ «ТРУД 2012» ОСОБА_7 за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, та розпочати досудове розслідування за фактом привласнення належного ФГ «Труд-2012» посівного матеріалу зернових культур, зокрема, насіння соняшника, паливно-мастильних матеріалів та використання робочої та механічної сили для обробки земельних ділянок».
Також, згідно з наданим суду Витягом № 3 з ЄРДР: «ЖЄО-3676 від 02.10.2020) до чергової частини Нововодолазького ВП Первомайського ВП ГУНП в Харківській області надійшла заява від керівника ФГ «Труд 2012» ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , про те, що ОСОБА_6 , попередньо перебуваючи на посаді директора ФГ «Труд 2012» привласнив посівний матеріал зернових культур, зокрема соняшника та кукурудзи, паливно-мастильні матеріали, які перебували у власності ФГ «Труд 2021», чим спричинив матеріальну шкоду на суму 1000000 грн.»
Слідчий зазначає, що відомості, які містяться в речах і документах та знаходяться у володінні ФГ « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні; в інший спосіб неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою вказаних відомостей, у зв`язку з чим просить отримати дозвіл на тимчасовий доступ до вказаних матеріалів для використання їх під час досудового розслідування.
У судове засідання з поважних причин слідчий ОСОБА_3 не з`явилась, надала суду заяву про розгляд поданого нею клопотання за її відсутності у зв`язку зі службовою зайнятістю та необхідністю брати участь у слідчих діях по іншим кримінальним провадженням, повністю його підтримуючи.
ФГ «Труд 2012», у володінні якого знаходяться речі та документи, належним чином є повідомленим про час та місце розгляду клопотання слідчого ОСОБА_3 .
Від Голови ФГ «Труд 2012» ОСОБА_7 на адресу суду надійшла заява (вих. №06/04/21-1 від 06 квітня 2021 р.) про розгляд клопотання слідчого ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ та можливість вилучення перелічених у клопотанні документів без участі представника господарства, не заперечуючи проти його задоволення у повному обсязі.
Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, оскільки сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; ці відомості можуть бути використані як докази; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації.
Враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалося, що відповідає положенням ч. 4 ст. 107 КПК України.
Керуючись ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого в ОВС слідчого управління ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Дозволити старшому слідчому в ОВС слідчого управління ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до документів, зобов`язавши ФГ « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстроване за адресою: АДРЕСА_1 , забезпечити старшому слідчому в ОВС слідчого управління ГУНП в Харківській області майору поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ та можливість вилучення оригіналів наступних документів, а саме:
- договір №1.5/1/081-01 від 15.01.2021р. про виконання послуг з надання Експертного Звіту Висновку;
- наказ про облікову політику ФГ «ТРУД 2012»;
- фінансова звітність ФГ «ТРУД 2012» за 2019, 2020 рік ( в т.ч. Баланс «ТРУД 2012» станом на 01.01.2020);
- оборотно-сальдова відомість станом на 01.01.2020р. та за січень-червень 2020р. за рахунками ( в т.ч. в розмірі об`єкту обліку «Мульчировщик Strom Bednar»): 103 «Будинки та споруди», 104 «Машини та обладнання», 109 «Іншу основні засоби», 131 «Знос основних засобів»;
- інвентарна картка об`єкта обліку « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та первинні бухгалтерські документи на підставі яких її складено;
- відомість, нарахування амортизації по ФГ «ТРУД 2012» за 2020рік (станом на 01.01.2020);
- інформація, щодо зносу за січень-червень 2020 року та залишкову (балансової) вартість станом на 01.01.2020 в розрізі об`єкту «Мульчировщик Strom Bednar»;
- наказ №1-29/07/20-ІНІ від 29.07.2020;
- матеріали інвентаризації основних засобів (фондів) на підставі яких було виявлено недостачу основних засобів, а саме «Мульчировщик Strom Bednar», одиниць одна (Інвентаризаційний опис, звіряльні відомості, протокол інвентаризаційної комісії; «Акт недостачі по факту інвентаризації основних фондів», складений 30.07.2020 на підставі наказу 1-29/07/20-ІНІ від 29.07.2020) та документи бухгалтерського обліку на підставі яких складено такі матеріали;
- оборотно-сальдова відомість по рахунку бухгалтерського обліку 27 Продукція сільськогосподарського виробництва» за грудень 2019 року та за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року (в розрізі місць зберігання та контрагентів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та із зазначенням показників в кількісному та грошову виразі);
- калькуляція собівартості реалізації сільськогосподарської продукції ФГ «ТРУД 2012» (соняшник, ячмінь) в січні, лютому, березні, квітні, травні, червені 2020 року;
- матеріальні звіти ФГ «ТРУД 2012» за субрахунком 27 «Продукція с/г виробництва» (в розрізі продукції «соняшник», «ячмінь» та контрагентів: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року та первинні документи, на підставі яких вони складенні;
- видаткові та товарно-транспортні накладні з Покупцями за період 01.01.2020 року по 30.06.2020, в т.ч.;
- реєстр накладних на прийняте зерно № 348 від 26.02.2020, № 349 від 27.02.2020, № 351 від 28.02.2020 та акт-розрахунок №53 від 02.03.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ),
- видаткова накладна № 1 від 28.02.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »),
- видаткова накладна б/н від 17.02.2020, б/н від 19.02.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »),
- видаткова накладна №2 від 02.03.2020 (за контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »),
- лімітно-заборна картка №120 за період з 23.03 по 28.03.2020;
- докладний розрахунок «похибок» (помилок), які зазначені у п.2.2 «Звіту про проведені роботи за договором №1.5/1/081-01 від 15.01.2021 про виконання послуг з надання «Експертного Звіту Висновку», складеного Межрегіональним Центром Консалтингу « ІНФОРМАЦІЯ_5 », із зазначенням за рахунок яких саме неврахованих операцій вони виникли;
- банківські виписки за поточними рахунками ФГ «ТРУД 2012» в національній валюті, в яких наведено інформацію, щодо отримання посадовою особою директором ОСОБА_6 грошових коштів в період січень-червень2020 року, а саме:
- п/р НОМЕР_5 Банк АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року,
- п/р НОМЕР_6 у АБ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (м.Одеса) за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року;
- банківські чеки та виписка про рух грошових коштів за емітованою ФГ «ТРУД 2012» корпоративною карткою, що закріплена за посадовою особою (директором ОСОБА_6 ) за період січень-червень 2020 року;
- проекти касових ордерів ФГ «ТРУД 2012» за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року;
- касова книга з додатками прибутковими та видатковими ордерами за період з 01.01.2020 по 30.06.2020, в тому числі:
- видаткові касові ордери №1 від 03.01.2020, №3 від 09.01.2020, №4 від 10.01.2020, №5 від 11.01.2020, №6 від 16.01.2020, №8 від 23.01.2020,
- видатковий касовий ордер №11 від 21.02.2020 та прибутковий касовий ордер №10 від 24.02.2020,
- видаткові касові ордери №13 від 02.03.2020, №14 від 05.03.2020, №15 від 06.03.2020, №16 від 10.03.2020, № 19 від 16.03.2020, №б/н (20) від 18.03.2020, №21 від 19.03.2020, №21 від 19.03.2020, №22 від 20.03.2020, №23 від 23.03.2020, №26 від 25.03.2020, №27 від 27.03.2020,
- видаткові касові ордери №28 від 15.04.2020, №30 від 17.04.2020;
- видатковий касовий ордер №31 від 22.05.2020, та прибутковий касовий ордер №26 від 25.05.2020;
- видаткові касові ордери №38 від 26.06.2020, №39 від 27.06.2020, №41 від 30.06.2020, та прибутковий касовий ордер №27 від 03.06.2020;
- оборотно-сальдові відомості ФГ «ТРУД 2012»по рахунку бухгалтерського обліку 301 «Готівка в національній валюті» та 311 «Поточні рахунки в банках» за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року;
- оборотно-сальдові відомості по рахунку бухгалтерського обліку 6811 «Розрахунки за авансами одержаними в національній валюті» за грудень 2019 року та за січень, лютий, березень, квітень, травень, червень 2020 року в розмірі контрагента ОСОБА_6 .
Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 08.05.2021 року включно.
Роз`яснити ФГ «Труд 2012», що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя - ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 08.04.2021 |
Оприлюднено | 28.05.2024 |
Номер документу | 96129028 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м.Харкова
Садовський К. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні