Ухвала
від 06.04.2021 по справі 913/92/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61022, тел./факс (057)702-10-79, inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

06 квітня 2021 року м.Харків Справа № 913/92/20

Господарський суд Луганської області у складі судді Масловського С.В., розглянувши клопотання Головного управління ДПС у Луганській області №1682/5/12-32-20-04 від 02.03.2021 про заміну кредитора у справі

за заявою кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Довіра та гарантія" (місцезнаходження: вул. Авіаконструктора Сікорського, 8, м. Київ, 04112, код ЄДРПОУ 38750239),

до боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" (місцезнаходження: вул. В. Терешкової, 1, місто Боково -Хрустальне, Луганська область, 94560, код ЄДРПОУ 33685773)

про банкрутство.

Секретар судового засідання Ведькало М.С.

У засіданні брали участь:

від кредиторів - представники не прибули;

ліквідатор банкрута не прибув.

В С Т А Н О В И В:

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 19.02.2020 прийнято заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Довіра та гарантія" про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" (місцезнаходження: вул. В. Терешкової, 1, місто Боково-Хрустальне, Луганська область, 94560, код ЄДРПОУ 33685773) та призначено підготовче засідання по справі на 27.02.2020.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 27.02.2020 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" (місцезнаходження: вул. В. Терешкової, 1, місто Боково-Хрустальне, Луганська область, 94560, код ЄДРПОУ 33685773).

28.02.2020 оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про відкриття провадження у справі № 913/92/20 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" (місцезнаходження: вул. В. Терешкової, 1, місто Боково-Хрустальне, Луганська область, 94560, код ЄДРПОУ 33685773).

Постановою Господарського суду Луганської області від 07.07.2020 у справі №913/92/20 боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" (місцезнаходження: вул. В. Терешкової, 1, місто Боково -Хрустальне, Луганська область, 94560, код ЄДРПОУ 33685773) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Бурлакова В.В.

07.07.2020 оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" (місцезнаходження: вул. В. Терешкової, 1, місто Боково - Хрустальне, Луганська область, 94560, код ЄДРПОУ 33685773) - банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у справі № 913/92/20.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 06.10.2020 визнані грошові вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" у загальному розмірі 280554 грн 92 коп., у тому числі: вимоги першої черги 4204 грн 00 коп.; вимоги другої черги (вимоги із зобов`язань, що виникли заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів) 276350 грн 92 коп.

У судовому засіданні 03.11.2020 постановлено ухвалу про відкладення розгляду справи для перевірки ходу ліквідаційної процедури на 26.01.2021 об 11 годині 20 хвилин, яку відповідно до ч.5 ст.233 ГПК України занесено до протоколу судового засідання.

У судовому засіданні 26.01.2021 постановлено ухвалу про відкладення розгляду справи для перевірки ходу ліквідаційної процедури на 06.04.2021 об 11 годині 00 хвилин, яку відповідно до ч.5 ст.233 ГПК України занесено до протоколу судового засідання.

10.0.2021 на адресу Господарського суду Луганської області від кредитора Головного управління ДПС у Луганській області надійшло клопотання №1682/5/12-32-20-04 від 02.03.2021, в якому просить суд здійснити заміну кредитора у справі №913/92/20 з Головного управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код юридичної особи 43143746) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (ідентифікаційний код юридичної особи ВП 44082150).

В обґрунтування поданого клопотання, Головне управління ДПС у Луганській області зазначено, що відповідно до постанови Кабінет Міністрів України №893 від 30.09.2020 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби", наказу Державної податкової служби України №529 від 30.09.2020 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби України", прийнято наказ Державної податкової служби України №634 від 12.11.2020 "Про затвердження положень про територіальні органі ДПС", яким затверджено "Положення про Головне управління ДПС у Луганській області".

Оскільки, відповідно до Положення про Головне управління ДПС у Луганській області, управління є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України та є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Луганській області (ЄДРПОУ 43143746), у зв`язку з чим слід замінити кредитора по справі №913/92/20 з Головного управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150), як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 15.03.2021 прийнято клопотання №1682/5/12-32-20-04 від 02.03.2021 Головного управління ДПС у Луганській області про заміну кредитора у справі №913/92/20 до розгляду. Повідомлено учасників справи про призначення клопотання до розгляду в судовому засіданні на 06.04.2021 об 11 год. 20 хв.

01.04.2021 на адресу Господарського суду Луганської області від Головного управління ДПС у Луганській області надійшли письмові пояснення №616/9/12-32-20-04 від 29.03.2021 на заяву про заміну кредитора по справі, в яких кредитором зазначено, що згідно з положеннями ч.2-3 ст. 21-1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" територіальні органи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, визначені частиною першою цієї статті, утворюються без статусу юридичної особи та є органами державної влади, можуть мати окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України. Положення про такий територіальний орган затверджуються керівником відповідного центрального органу виконавчої влади за погодженням з міністром, який спрямовує та координує діяльність відповідного центрального органу виконавчої влади.

Відповідно до пп. 41.1.1 п.41 ст. 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених пп. 41.1.2), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.

Відповідно до наказу Державної податкової служби України №755 від 24.12.2020 забезпечено з 01.01.2021 здійснення новоствореними територіальними органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. За таких обставин, з 01.01.2021 відбулось фактичне (компетенційне) процесуальне правонаступництво, за яким здійснено передання компетенції від ліквідованого територіального органу ДПС як юридичної особи публічного права до територіального органу ДПС як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України. В свою чергу, територіальний орган ДПС як юридична особа публічного права втратив процесуальну правоздатність органу, який згідно із законом виконує функції, зокрема у сфері реалізації державної податкової політики.

За таких обставин, Головне управління ДПС у Луганській області просить суд замінити кредитора по справі №913/92/20 - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746), як юридичну особу публічного права на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ ВП 44082150), як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.

Дослідивши подане Головним управлінням ДПС у Луганській області клопотання про заміну кредитора по справі, господарським судом встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" встановлено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком.

Згідно з п. 2 вказаної постанови Кабінету Міністрів України, права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.

Згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020 до переліку територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються, віднесено, у тому числі Головне управління ДПС у Луганській області.

Державній податковій службі встановлено забезпечити утворення територіальних органів Державної податкової служби відповідно до статті 211 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" (п. 3 постанови Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020).

Наказом Державної податкової служби України № 529 від 30.09.2020 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", відповідно до статті 21 1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №227 від 06.03.2019, встановлено утворити як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком.

У додатку 1 до наказу визначений Перелік територіальних органів Державної податкової служби, що утворюються як відокремлені підрозділи Державної податкової служби, до якого, зокрема, входить Головне управління ДПС у Луганській області.

Наказом Державної податкової служби України №556 від 08.10.2020, на виконання абзацу другого пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби", керуючись Цивільним кодексом України та Порядком здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №1074 від 20.10.2011 (зі змінами) встановлено ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби згідно з додатком 1.

У додатку 1 до наказу визначений Перелік територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідовуються як юридичні особи публічного права, до якого, зокрема, входить Головне управління ДПС у Луганській області.

Наказом Державної податкової служби України №643 від 12.11.2020, з метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби", керуючись статтею 21 1 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" (зі змінами), Положенням про Державну податкову службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №227 від 06.03.2019, враховуючи наказ ДПС №529 від 30.09.2020 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", затверджено такі, що додаються, положення, зокрема про Головне управління ДПС у Луганській області.

Наказом Державної податкової служби України №755 від 24.12.2020, враховуючи виконання вимог, визначених абзацом третім пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020 "Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби" розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом ДПС №529 від 30.09.2020 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови №893.

Відповідно до п.1 Положення про Головне управління ДПС у Луганській області, затвердженого наказом Державної податкової служби України №643 від 12.11.2020, Головне управління ДПС у Луганській області (далі - ГУ ДПС) є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України. Головне управління ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Луганській області, є правонаступником майна, прав та обов`язків Головного управління ДПС у Луганській області (код ЄДРПОУ 43143746).

Пунктом 15 Положення про Головне управління ДПС у Луганській області встановлено, що Головне управління ДПС утворюється без статусу юридичної особи та є органом державної влади, має окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України, є розпорядником бюджетних коштів.

Статтею 19 Конституції України врегульовано, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України.

Приписами частини 1 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюються цим кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Статтею 1 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що учасниками у справі про банкрутство є сторони (конкурсні кредитори (представник комітету кредиторів), забезпечені кредитори, боржник (банкрут); арбітражний керуючий, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим кодексом, інші учасники справи про банкрутство, щодо прав або обов`язків яких існує спрів.

Кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.

У разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов`язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або відмову в заміні учасника справи його правонаступником суд постановляє ухвалу. (стаття 52 ГПК України).

Відповідно до ст. 43 Кодексу України з процедур банкрутства у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншого учасника (учасників) справи здійснює заміну такої сторони її правонаступником на будь-якій стадії провадження у справі. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов`язкові для нього так само, як вони були обов`язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Правонаступництво в сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

У такому випадку також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин.

Особливістю адміністративного (публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама по собі має бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.

Отже, коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій (адміністративної компетенції) від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибувшого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду від 30.12.2020 у справі № 805/4361/17-а.

Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді (стаття 80 Цивільного кодексу України). Глава 7 Цивільного кодексу України містить загальні положення про юридичну особу.

Відповідно до статті 91 "Цивільна правоздатність юридичної особи" Цивільного кодексу України юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов`язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині. Цивільна правоздатність юридичної особи може бути обмежена лише за рішенням суду. Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії). Цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Відповідно до ч. 1 ст. 92 "Цивільна дієздатність юридичної особи" Цивільного кодексу України юридична особа набуває цивільних прав та обов`язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. Порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом.

Відповідно до ч. 1 та ч. 3 ст. 95 Цивільного кодексу України філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення.

Аналіз зазначених норм свідчить, що філія (відокремлений підрозділ) не може бути стороною у справі, оскільки немає процесуального статусу юридичної особи. Тобто, філії, представництва, інші відокремлені підрозділи наділяються певною господарською компетенцією.

Втім, не маючи статусу юридичної особи, такі підрозділи не наділяються самостійною господарською процесуальною правоздатністю та дієздатністю.

Отже юридичні особи для здійснення своїх функцій мають право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами. При цьому слід мати на увазі, що стороною у справі є юридична особа, від імені якої діє відокремлений підрозділ, і рішення приймається саме стосовно підприємства чи організації - юридичної особи, але в особі її відокремленого підрозділу.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 21.07.2020 у справі № 916/1288/19.

Звертаючись до суду з клопотанням про заміну кредитора по справі, Головне управління ДПС у Луганській області просить суд замінити кредитора (ГУ ДПС у Луганській області) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Луганській області як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України.

Судом встановлено, що відповідно до п.1, п. 15 Положення про Головне управління ДПС у Луганській області, Головне управління ДПС у Луганській області є територіальним органом, утвореним на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України. Головне управління ДПС у Луганській області утворюється без статусу юридичної особи та є органом державної влади, має окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України, є розпорядником бюджетних коштів.

Таким чином, враховуючи імперативні приписи ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства щодо наявності у кредитора по справі статусу юридичної особи та ст. 95 Цивільного кодексу України, Положення про Головне управління ДПС у Луганській області, господарський суд дійшов висновку, що належним кредитором по справі №913/92/20 є Державна податкова служба України в особі Головного управління ДПС у Луганській області.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд дійшов висновку, що клопотання Головного управління ДПС у Луганській області про заміну кредитора по справі є законним обґрунтованим, доведеним належними та допустимими доказами та є таким, що підлягає задоволенню, у зв`язку з чим слід замінити кредитора у справі №913/92/20 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" - Головне управління ДПС у Луганській області на Державну податкову службу України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Луганській області.

Керуючись ст. 2, 9, 43 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 52, 197, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання Головного управління ДПС у Луганській області №1682/5/12-32-20-04 від 02.03.2021 про заміну кредитора по справі - задовольнити.

2. Замінити кредитора у справі №913/92/20 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Вахрушевський завод будівельних матеріалів" - Головне управління ДПС у Луганській області (місцезнаходження: вул. Енергетиків, буд.72, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93401, ідентифікаційний код юридичної особи - 43143746) на Державну податкову службу України (місцезнаходження: Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Луганській області місцезнаходження: вул. Енергетиків, буд. 72, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93401, ідентифікаційний код ВП 44082150).

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття 06.04.2021 та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у строки, передбачені ст.255-256 ГПК України та порядку, визначеному п.17.5 Перехідних положень ГПК України, з урахуванням ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства.

Суддя С. В. Масловський

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення06.04.2021
Оприлюднено13.04.2021
Номер документу96172080
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —913/92/20

Ухвала від 27.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 23.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 21.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 13.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 06.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 06.04.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 30.03.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 15.03.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 26.01.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

Ухвала від 08.12.2020

Господарське

Господарський суд Луганської області

Масловський С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні