Рішення
від 12.04.2021 по справі 420/687/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/687/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 квітня 2021 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Аракелян М.М., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Трансторгстар (код ЄДРПОУ 42864794; адреса: вул. Балукова, 7-Б, м. Вишневе, Києво-Святошинський район, Київська область, 08133) до Одеської митниці Держмитслужби (код ЄДРПОУ 43333459; адреса: вул. Івана та Юрія Лип, 21А, м. Одеса, 65078), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп (код ЄДРПОУ 43222749; адреса: вул. Варненська, 21Е, м. Одеса, 65101) про визнання протиправними та скасування рішень про коригування митної вартості,-

ВСТАНОВИВ :

30 січня 2020 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп до Одеської митниці Держмитслужби, в якому позивач просить суд визнати протиправними та скасувати рішення про коригування митної вартості № UA 500020/2019/000004/2 від 19.12.2019 року та № UA 500010/2019/000165/2 від 06.12.2019 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем для митного оформлення товару подано до митного органу митні декларації, в яких митну вартість товару визначено за першим методом - за ціною договору. 06.12.2019 року митниця прийняла рішення про коригування митної вартості товарів та картки відмову в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення.

Позивач, вважаючи, що рішення про коригування митної вартості товарів від 19.12.2019 року є необґрунтованими, звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 17.02.2020 року прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі у порядку загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 02.03.2020 року.

За клопотанням представника Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп підготовче засідання, призначене на 02.03.2020 року, відкладено на 25.03.2020 року.

16.03.2020 року за вх.№12119/20 від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого відповідач позов не визнає, оскільки в документах, які надані позивачем до Одеської митниці Держмитслужби разом з митною декларацією містилися розбіжності та відсутні всі відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів та відомості щодо ціни, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, що було підставою для прийняття митницею рішення про коригування митної вартості товарів та відмови органу доходів і зборів у митному оформленні товарів за заявленою декларантом або уповноваженою ним особою митною вартістю.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 25.03.2020 року провадження у справі №420/687/20 зупинено до завершення обмежувальних протиепідемічних заходів.

23.04.2020 року за вх.№16840/20 від представника Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп надійшла відповідь на відзив, в якій представник підтримав позицію викладену в позовній заяві.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 11.06.2020 року провадження у справі №420/687/20 поновлено, призначено підготовче засідання на 25.06.2020 року.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 25.06.2020 року залучено до участі у справі №420/687/20 у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю Трансторгстар (код ЄДРПОУ 42864794; адреса: вул. Балукова, 7-Б, м. Вишневе, Києво-Святошинський район, Київська область, 08133), відкладено підготовче засідання на 20.08.2020 року.

18.08.2020 року за вх.№32598/20 від представника ТОВ Трансторгстар надійшли пояснення третьої особи.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 20.08.2020 року продовжено строк підготовчого провадження у справі на тридцять днів, призначено підготовче засідання на 08.09.2020 року.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 08.09.2020 року замінинено первинного позивача у справі №420/687/20 з ТОВ Сіар Груп на ТОВ Трансторгстар (код ЄДРПОУ 42864794; адреса: вул. Балукова, 7-Б, м. Вишневе, Києво-Святошинський район, Київська область, 08133), виключивши ТОВ Трансторгстар зі складу третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

Розпочато розгляд справи №420/687/20 спочатку.

Залучено до участі у справі №420/687/20 ТОВ Сіар Груп як третю особу без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача.

Відкладено підготовче засідання на 29.09.2020р., яке було відкладено на 08.10.2020 року у зв`язку із відсутністю відзиву на позовну заяву ТОВ Трансторгстар .

18.09.2020 року за вх.№37769/20 від представника позивача надійшли додаткові пояснення до позову.

Ухвалою суду від 08.10.2020 року закрито підготовче провадження у справі №420/687/20 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Трансторгстар до Одеської митниці Держмитслужби, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп про визнання протиправними та скасування рішень про коригування митної вартості та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 27.10.2020р. об 11:00 год.

У судове засідання для розгляду справи по суті на 27.10.2020р. об 11:00 год. сторони не прибули, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлені належним чином та своєчасно, що підтверджується письмовими доказами наявними в матеріалах справи.

19.09.2020 року від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності представника.

Згідно ч.9 ст.205 КАСУ якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи у порядку письмового провадження.

Розглянувши матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд встановив наступне.

30.10.2019 року між ТОВ Трансторгстар (Покупець) та Sun Light Industries Limited, HK (Продавець) укладено контракт купівлі-продажу №213208/19 UA (а.с.14-19).

Відповідно до п.1.2 Контракту, найменування, асортимент, ціна, кількість товару, що поставляється, вказуються в інвойсах по кожній партії товару окремо.

Пунктом 2.2 Контракту передбачено, що ціна на товар встановлюється в доларах США і включає в себе вартість навантаження товару, вартість всіх митних формальностей в країні Постачальника.

З метою здійснення митного оформлення товару, 18.12.2019 року для митного оформлення товару декларантом позивача Товариством з обмеженою відповідальністю Сіар Груп подано до митного органу митну декларацію № UА500020/2019/201342, в якій митну вартість товару було визначено за першим методом - за ціною договору (а.с.118-120).

Для підтвердження вказаних у декларації відомостей до митного органу подано наступні документи:

- пакувальний лист від 01.11.2019 року;

- інвойс № 146542/UFM від 05.11.2019 року;

- коносамент № СОSU6211765484 від 26.10.2019 року;

- прайс-лист від 01.09.2019 року;

- експертний висновок № 1581/19 від 04.12.2019 року;

- контракт купівлі-продажу №213208/19 UA від 30.10.2019 року.

За результатами перевірки митної декларації від 18.12.2019 року № UА500020/2019/201342 Одеською митницею Держмитслужби прийнято рішення про коригування митної вартості товарів від 19.12.2019 року №UA500020/2019/000004/2 Про коригування митної вартості товарів та на підставі вказаного рішення митним органом декларанту видана картка відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA 500020/2019/00273 (а.с.131-133). Митна вартість визначена шостим (резервним) методом визначення митної вартості.

04.12.2019 року для митного оформлення товару декларантом позивача Товариством з обмеженою відповідальністю Сіар Груп подано до митного органу митну декларацію № UА 500010/2019/034953, в якій митну вартість товару було визначено за першим методом - за ціною договору (а.с.170-171).

Для підтвердження вказаних у декларації відомостей, до митного органу подано наступні документи:

- пакувальний лист від 05.11.2019 року;

- інвойс № 146515/IVM від 01.11.2019 року;

- прайс-лист від 01.09.2019 року;

- коносамент № Meduxa313055 від 23.10.2019 року;

- автотранспортні накладні № 3072, №4820, №5224 від 03.12.2019 року;

- контракт купівлі-продажу №213208/19 UA від 30.10.2019 року;

- експортна декларація відправника №5316201901665027615 від 23.10.2019 року;

- експертний висновок № 1581/19 від 04.12.2019 року;

- лист №1 від 06.12.2019 року.

За результатами перевірки митної декларації від 04.12.2019 року № UА500010/2019/034953 Одеською митницею Держмитслужби прийнято рішення про коригування митної вартості товарів від 06.12.2019 року №UA500010/2019/000165/2 Про коригування митної вартості товарів та на підставі вказаного рішення митним органом декларанту видана картка відмови в прийнятті митної декларації, митному оформленні випуску чи пропуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення № UA 500010/2019/00643 (а.с.183-184). Митна вартість визначена шостим (резервним) методом визначення митної вартості.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 2 статті 51 МК України митна вартість товарів, що ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту, визначається відповідно до глави 9 цього Кодексу.

Згідно з ч.1 ст.52 МК України заявлення митної вартості товарів здійснюється декларантом або уповноваженою ним особою під час декларування товарів у порядку, встановленому розділом VIII цього Кодексу та цією главою.

Частиною 2 ст.52 МК України передбачено, що декларант або уповноважена ним особа, які заявляють митну вартість товару, зобов`язані: заявляти митну вартість, визначену ними самостійно, у тому числі за результатами консультацій з органом доходів і зборів; подавати митному органу достовірні відомості про визначення митної вартості, які повинні базуватися на об`єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню.

За правилами ч.1 ст.53 МК України у випадках, передбачених цим Кодексом, одночасно з митною декларацією декларант подає митному органу документи, що підтверджують заявлену митну вартість товарів і обраний метод її визначення.

Перелік документів, які підтверджують митну вартість товарів, визначається ч.2 ст.53 МК України.

Відповідно до вимог ч.3 ст.53 МК України у разі якщо документи, зазначені у частині другій цієї статті, містять розбіжності, наявні ознаки підробки або не містять всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, декларант або уповноважена ним особа на письмову вимогу митного органу зобов`язані протягом 10 календарних днів надати (за наявності) додаткові документи, перелік яких визначений положеннями даної статті.

Декларант або уповноважена ним особа за власним бажанням може подати додаткові наявні у них документи для підтвердження заявленої ними митної вартості товару (ч.6 ст.53 МК України).

Як встановлено ч.1 ст.54 МК України, контроль правильності визначення митної вартості товарів здійснюється митним органом під час проведення митного контролю і митного оформлення шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості.

Відповідно до ч.ч.2, 3 ст.54 МК України контроль правильності визначення митної вартості товарів за основним методом - за ціною договору (контракту) щодо товарів, які ввозяться на митну територію України відповідно до митного режиму імпорту (вартість операції), здійснюється митним органом шляхом перевірки розрахунку, здійсненого декларантом, за відсутності застережень щодо застосування цього методу, визначених у частині першій статті 58 цього Кодексу. За результатами здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів митний орган визнає заявлену декларантом або уповноваженою ним особою митну вартість чи приймає письмове рішення про її коригування відповідно до положень статті 55 цього Кодексу.

Згідно ч.4 ст.54 МК України митний орган під час здійснення контролю правильності визначення митної вартості товарів зобов`язаний здійснювати контроль заявленої декларантом або уповноваженою ним особою митної вартості товарів шляхом перевірки числового значення заявленої митної вартості, наявності в поданих зазначеними особами документах усіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Частиною 6 статті 54 МК України визначено, що митний орган може відмовити у митному оформленні товарів за заявленою декларантом або уповноваженою ним особою митною вартістю виключно за наявності обґрунтованих підстав вважати, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів, у разі: невірно проведеного декларантом або уповноваженою ним особою розрахунку митної вартості; неподання декларантом або уповноваженою ним особою документів згідно з переліком та відповідно до умов, зазначених у частинах другій - четвертій статті 53 цього Кодексу, або відсутності у цих документах всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари; невідповідності обраного декларантом або уповноваженою ним особою методу визначення митної вартості товару умовам, наведеним у главі 9 цього Кодексу; надходження до митного органу документально підтвердженої офіційної інформації органів доходів і зборів інших країн щодо недостовірності заявленої митної вартості.

Відповідно до ч.1 ст.55 МК України рішення про коригування заявленої митної вартості товарів, які ввозяться на митну територію України з поміщенням у митний режим імпорту, приймається митним органом у письмовій формі під час здійснення контролю правильності визначення митної вартості цих товарів як до, так і після їх випуску, якщо митним органом у випадках, передбачених частиною шостою статті 54 цього Кодексу, виявлено, що заявлено неповні та/або недостовірні відомості про митну вартість товарів, у тому числі невірно визначено митну вартість товарів.

З наведеного вбачається, що митний орган у випадку наявності обґрунтованих сумнівів у достовірності поданих декларантом відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, яка була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари, може витребувати додаткові документи для підтвердження заявленої митної вартості товару.

Згідно до приписів пунктів 2, 4 частини другої статті 55 МК України, прийняте митним органом письмове рішення про коригування заявленої митної вартості товарів має містити, зокрема, наявну в митного органу інформацію (у тому числі щодо числових значень складових митної вартості, митної вартості ідентичних або подібних (аналогічних) товарів, інших умов, що могли вплинути на ціну товарів), яка призвела до виникнення сумнівів у правильності визначення митної вартості та до прийняття рішення про коригування митної вартості, заявленої декларантом; обґрунтування числового значення митної вартості товарів, скоригованої митним органом, та фактів, які вплинули на таке коригування.

Як убачається з матеріалів справи, після подання митних декларацій Митницею були виявлені розбіжності (щодо митної декларації від 16.12.2019р.):

- в копії митної декларації країни відправлення від 23.10.2019р. не зазначені реквізити контракту, що ідентифікують експортну поставку;

- у прайс-листі від 01.09.2019р. не зазначені реквізити, немає посилань на реквізити контракту та інвойс.

Щодо митної декларації від 19.12.2019р., Митницею зазначені такі розбіжності:

- дані щодо строку оплати у контракті та в інвойсі не відповідають одне одному;

- у зовнішньоекономічному договорі відсутній підпис особи іноземної сторони.

У зв`язку із викладеним, декларанту було запропоновано надати додаткові документи для підтвердження заявленої митної вартості.

Декларантом листами було надано додаткові документи та пояснення щодо підтвердження митної вартості, проте вони не були враховані Митницею та митна вартість була скоригована із застосуванням джерела інформації, наявного в базі даних АСМО Інспектор та ЄАФС ДФС (митна декларація від 04.12.2019р.).

Відповідач не виконав обов`язку щодо наведення у рішенні про коригування митної вартості товарів порівняння характеристик оцінюваного товару та характеристик товару, ціна якого взята за основу для коригування митної вартості за резервним методом.

Також, посилання відповідача в рішенні про коригування митної вартості товару на відомості з бази даних ЄАІС Держмитслужби України не є доказом заниження митної вартості товарів в разі наявності у декларанта всіх документів, які підтверджують обґрунтованість заявленої митної вартості товару за ціною договору та не мають розбіжностей, які б не давали можливість визначити вартість товару.

Слід зазначити, що Єдина автоматизована інформаційна система (ЄАІС) ДПС України закрита для вільного доступу, що позбавляє декларанта можливості довести безпідставність застосування скоригованої вартості відповідачем.

Щодо цього питання, Верховний Суд сформував правову позицію, зазначивши, що формально нижчий рівень митної вартості імпортованого Позивачем товару від рівня митної вартості іншого митного оформлення не може розцінюватися як заниження позивачем митної вартості та не є перешкодою для застосування першого методу визначення митної вартості товару і не може бути достатньою та самостійною підставою для відмови у здійсненні митного оформлення товару за першим методом визначення його митної вартості. Рішення про коригування митної вартості товару не може базуватися лише на інформації ЄАІС ДФС України, оскільки порядок її формування, ведення, отримання інформації, а також порядок використання її даних суб`єктами господарських відносин під час здійснення ними зовнішньоекономічної діяльності МК України не передбачено. Також слід урахувати, що в ЄАІС ДФС України відсутня інформація про коригування заявленої митної вартості товарів, а також інформація щодо судових рішень із питань визначення митної вартості товарів та методів її визначення, у зв`язку з чим така інформаційна база не містить всіх об`єктивних даних щодо імпортованих в Україну товарів, які підтверджуються документально та підлягають обчисленню (постанови від 21.02.2018 року у справі №820/17417/14, від 04.09.2018 року у справі №818/1186/17).

З урахуванням наведеного, твердження митного органу, якими обґрунтовано рішення про коригування митної вартості товару є безпідставними, так як контролюючим органом не доведено існування розбіжностей у складових митної вартості товару, що унеможливили б визначення митної вартості за ціною контракту, тобто за першим методом.

Суд звертає увагу на позицію Верховного Суду, викладену в постанові від 20.02.2018 за результатом розгляду справи №809/1884/16, згідно якої посилання відповідача на те, що сума, яка зазначена в рахунку-фактурі (інвойсі), поданому декларантом, не була підтверджена, є безпідставними, оскільки положення статті 53 Митного кодексу України не містять вимог щодо додаткового підтвердження ціни, вказаної у документах, які підтверджують митну вартість товару.

Декларант не зобов`язаний (звільнений від обов`язку) доводити правильність заявленої ним митної вартості: його твердження про розмір митної вартості вважається правомірним, доки протилежне не буде доведено органом доходів і зборів.

З огляду на викладене, суд вважає, що позивачем надані відповідачу для митного оформлення імпортованого товару документи, що передбачені МК України, що дають можливість визначити митну вартість товару за першим методом визначення митної вартості - за ціною договору (контракту).

Подані документи ідентифікували оцінюваний товар та містили об`єктивні і достовірні дані, що піддавалися обчисленню, які підтверджували ціну товарів, що підлягала сплаті позивачем на користь продавця.

В свою чергу, правильність визначення позивачем митної вартості товару за ціною договору, а також об`єктивна неможливість застосування першого методу не були спростовані відповідачем, а тому висновки щодо документального не підтвердження позивачем митної вартості товару є необґрунтованими, а подальше коригування його вартості за допомогою іншого методу є протиправним, адже ґрунтується на недоліках в оформленні документів, що мають формальний характер.

Враховуючи наведене, суд зазначає, що відповідачем не доведено обставин, які б викликали обґрунтовані сумніви в достовірності проведеного декларантом розрахунку митної вартості товару за ціною договору, а інших обставин, які б впливали на рівень задекларованої позивачем митної вартості товару не встановлено, тобто основні документи містили всі числові дані, необхідні для визначення вартості, зазначеної в митній декларації.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, однак відповідач не довів наявність розбіжностей в поданих документах, подані документи містили всі відомості, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, а також надавали можливість відповідачу визначити митну вартість товару, відповідач не мав права витребовувати у позивача додаткові документи та відмовляти у розмитненні товару позивачу за ціною контракту.

Будь-яких переконливих аргументів та доказів, які б викликали обґрунтовані сумніви у достовірності проведеного позивачем розрахунку митної вартості товару за ціною договору відповідачем не наведено та не надано, в відзиві на позов відповідачем не спростовані доводи позивача.

Посилання відповідача в рішенні про коригування митної вартості товару на наявність інформації про те, що подібний товар був оформлений за вищою митною вартістю суд не приймає до уваги, оскільки відомості з інформаційної бази даних носять допоміжний інформаційних характер та не є безперечним доказом заниження митної вартості товарів в разі наявності у декларанта всіх документів, які підтверджують обґрунтованість заявленої митної вартості товару за ціною договору та не мають розбіжностей, які б не давали можливість визначити вартість товару .

Наявність у названій системі інформації про те, що подібний товар у попередні періоди розмитнювався за вартістю більшою, ніж задекларована декларантом, за відсутності інших визначених законом підстав, що обумовлюють межі і способи здійснення органом доходів і зборів контролю митної вартості, не утворює підстав для відмови у визнанні заявленої декларантом митної вартості за основним методом та її визначенні за другорядними методами, оскільки торгові відносини є різноманітними, здійснюються на принципах автономії волі та свободи договору, при цьому безліч обставин можуть впливати на їх ціну (характеристика товару, виробник, торгова марка, умови і обсяги поставок, сезонність, наявність знижок тощо), і сама по собі не свідчить про наявність порушень з боку декларанта і не призводить до автоматичного збільшення митної вартості товарів, адже законодавство таких підстав прямо не встановлює, тому не є перешкодою для застосування першого методу визначення митної вартості товару.

Відповідачем, як суб`єктом владних повноважень не доведено суду, що надані позивачем документи містять розбіжності, наявні ознаки підробки або не містять всіх відомостей, що підтверджують числові значення складових митної вартості товарів, чи відомостей щодо ціни, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Таким чином, суд дійшов висновку, що прийняті Одеською митницею Держмитслужби рішення про коригування митної вартості товарів № UA 500020/2019/000004/2 від 19.12.2019 року та № UA 500010/2019/000165/2 від 06.12.2019 року є протиправними та такими, що підлягають скасуванню з огляду їх необґрунтованості.

Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Звежинський проти Польщі , заява №34049/96 відповідно до п.71 якого суд повторює, що позбавлення майна, у значенні цього речення, може бути виправданим, лише якщо воно відбувається в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом. Крім того, будь-яке втручання у право власності має відповідати критерію пропорційності (цит. вище справа Брумареску). Суд нагадує, що під час втручання необхідно дотримуватися "справедливої рівноваги" між загальними інтересами суспільства і вимогами захисту основних прав людини (див. рішення у справі Pressos Compania Naviera S. A. та інші проти Бельгії від 20 листопада 1995, серія A, N 332, с. 23, п. 38). Цю рівновагу буде порушено, якщо людині доведеться нести надто специфічний або надмірний тягар (див. цит. вище рішення у справі Спорронга і Льонрота. При цьому, п. 73 суд підкреслює, що, розглядаючи питання, які мають загальний інтерес, органи державної влади повинні діяти коректно і дуже послідовно (див. цит. вище рішення у справі Беєлер проти Італії ). Крім того, як охоронець громадського порядку держава має моральне зобов`язання бути взірцевою, вона повинна стежити за тим, щоб такими були й державні органи, що захищають публічний порядок.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Приймаючи до уваги викладене, оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на зазначене та згідно із ст.139 КАС України судові витрати зі сплати судового збору Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп у загальній сумі 4204,00 грн., сплачені згідно квитанції № 05-226935-1 від 05.02.2020 року підлягають стягненню, на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Одеської митниці Держмитслужби.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 255, 250 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Трансторгстар до Одеської митниці Держмитслужби, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп (код ЄДРПОУ 43222749; адреса: вул. Варненська, 21Е, м. Одеса, 65101) про визнання протиправними та скасування рішень про коригування митної вартості - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення про коригування митної вартості товарів № UA 500020/2019/000004/2 від 19.12.2019 року Одеської митниці Держмитслужби.

Визнати протиправним та скасувати рішення про коригування митної вартості товарів № UA 500010/2019/000165/2 від 06.12.2019 року Одеської митниці Держмитслужби.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Сіар Груп (код ЄДРПОУ 43222749; адреса: вул. Варненська, 21Е, м. Одеса, 65101) судові витрати за сплату судового збору у розмірі 4204 (чотири тисячі двісті чотири гривні) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Одеської митниці Держмитслужби (код ЄДРПОУ 43333459, адреса: вул. Івана та Юрія Лип, 21А, м. Одеса, 65078).

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. 293,295 КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя М.М. Аракелян

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.04.2021
Оприлюднено14.04.2021
Номер документу96175675
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/687/20

Ухвала від 19.11.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Ухвала від 18.10.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Кравченко К.В.

Рішення від 12.04.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 08.10.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 20.08.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 25.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 25.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні