Ухвала
від 06.04.2021 по справі 922/5827/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"06" квітня 2021 р. Справа № 922/5827/15

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Усатого В.О.

при секретарі судового засідання Мазуренко А.О.

учасники процесу не з"явилися

розглянувши справу

за заявою ГУ ДПС у Харківській області, м. Харків

до ТОВ "Торгівельна компанія "Норма", м. Харків

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Постановою господарського суду Харківської області від 29.02.2016 ТОВ "ТК "Норма" визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором арбітражного керуючого Безпалого С.О.

Розпорядженням в.о. керівника апарату суду від 21.01.2019 у зв`язку з відсутністю повноважень на здійснення правосуддя судді Швидкіна А.О., відповідно до п. 2.3.50 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, було призначено проведення повторного автоматизованого розподілу справи №922/5827/15.

Згідно з протоколом повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями для розгляду даної справи визначено суддю Усатого В.О.

18.04.2019 до суду від ліквідатора надійшов звіт про виконання ліквідаційної процедури (вх. № 9727), разом із додатками; клопотання (вх. № 9729) про долучення до матеріалів справи аналізу фінансово-господарської діяльності боржника, а також звіт (вх. № 9728) про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в процедурі ліквідації.

18.03.2020 до суду від ліквідатора надано уточнення (вх. № 7010) до звіту (вх.№ 9728 від 18.04.2019) про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в процедурі ліквідації.

15.07.2020 від ліквідатора надійшла заява (вх. № 16269), в якій він просив суд нарахувати йому грошову винагороду за підсумками процедури ліквідації за період з 29.02.2016 по 19.03.2020 в сумі 641443,80 грн, з якої 640184,68 грн оплата його послуг та 1259,12 грн - витрати по ліквідаційній процедурі та джерелом оплати цих коштів визначити єдиного кредитора - Головне управління ДФС у Харківській області, з якого здійснити стягнення.

15.07.2020 ліквідатором надано звіт про виконання ліквідаційної процедури, який він просив суд затвердити.

29.09.2020 ліквідатор надав письмові пояснення щодо його заяви про нарахування та визначення джерел та порядку погашення його оплати послуг.

До суду ліквідатором були надані звіти (вх. № 22697 від 30.09.2020, вх.№ 25359 від 30.10.2020, вх. № 37841 від 30.11.2020) та доповнення до звіту про виконання ліквідаційної процедури (вх. № 28867 від 09.12.2020).

Судові засідання з розгляду звіту ліквідатора неодноразово відкладалися з підстав необхідності витребування додаткових доказів по справі та завершення ліквідаційної процедури.

Ухвалою суду від 21.12.2020 відкладено розгляд звіту ліквідатора на 23.02.2021, зобов`язано ліквідатора скликати комітет кредиторів, на якому звітувати про проведену роботу щодо ліквідації банкрута та подати за затвердження звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в процедурі ліквідації, зобов`язано комітет кредиторів надати суду протокол засідання комітету кредиторів з результатом розгляду звіту ліквідатора та звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в процедурі ліквідації.

29.01.2021 до суду надійшов звіт ліквідатора (вх. № 2293).

23.02.2021 на електронну адресу суду надійшло клопотання ліквідатора про відкладення розгляду справи, у зв`язку з неможливістю бути присутнім у даному судовому засіданні через перебування у відпустці.

Ліквідатор та інші учасники у справі про банкрутство в судове засідання не з`явилися, про дату, час та місце розгляду звіту ліквідатора були повідомлені відповідно до вимог чинного законодавства, доказів виконання вимог ухвали суду від 21.12.2020 не надали.

Враховуючи неявку учасників у справі про банкрутство та незавершеність ліквідаційної процедури, суд відклав розгляд звіту ліквідатора на 06.04.2021 р.

В судовому засіданні 06.04.2021 р. ліквідатор просив затвердити його звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в процедурі ліквідації.

Представник кредитора щодо нарахованої ліквідатором суми просила визначитися на розсуд суду з дотриманням принципу співмірності зі здійсненою ліквідатором роботою, а ліквідаційний звіт та баланс просила затвердити та закрити провадження у справі.

В судовому засіданні 06.04.2021 р. оголошено перерву до 17:30 цього дня.

Ліквідатором додано до суду протокол комітету кредиторів від 15.01.2021 р., в якому зазначено, що комітет кредиторів відмовив у затвердженні звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в процедурі ліквідації за період виконання повноважень ліквідатор ТОВ ТК "Норма" з 29.02.2016 р. по 19.03.2020 р. на загальну суму 641443,80 грн. про затвердження ліквідаційного звіту та тій підставі, що витрати ліквідатора по ліквідаційній процедурі відшкодовуються за рахунок наявних у боржника коштів, отриманих в результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, тому не вбачає підстав для відшкодування витрат ліквідатора по ліквідаційній процедурі за рахунок кредитора.

Також, комітет кредиторів в особі єдиного кредитора ГУ ДПС у Харківській області на комітеті кредиторів зазначив, що кошторисом ГУ ДПС у Харківській області на утримання не передбачено видатків на оплату послуг сторонніх фахівців, тому виплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого за рахунок податкової згідно з Бюджетним кодексом України буде кваліфікуватися як нецільове використання бюджетних коштів. А також ГУ ДПС у Харківській області зауважив, що чинним законодавством не передбачено обов"язку кредитора відшкодовувати за власний рахунок грошову винагороду ліквідатора.

Крім того, комітетом кредиторів прийнято рішення про затвердження ліквідаційного звіту та ліквідаційного балансу та визнання ліквідаційної процедури завершеною.

Після перерви учасники процесу не з"явилися.

Розглянувши у судовому засіданні наданий звіт ліквідатора та додані до нього документи, матеріали справи в їх сукупності, суд встановив наступне.

Суд зазначає, що на час визнання боржника банкрутом та введення ліквідаційної процедури відносно ТОВ "ТК "Норма" діяв Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції з 19.01.2013 р.

З 21.10.2019 введений в дію Кодекс України з процедур банкрутства.

Відповідно до ч. 4 Прикінцевих та Перехідних положень Кодексу України з процедур банкрутства з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ст. 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи.

Враховуючи, що ліквідаційна процедура введена та проводилась під час дії Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції з 19.01.2013 р., суд перевіряє правильність та повноту вчинення ліквідатором дій у ліквідаційній процедурі відповідно до вимог вказаного Закону. Одночасно, поданий звіт має відповідати вимогам, які передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

У відповідності до ч. 2 ст.41 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції, що діяла на момент визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, далі - Закон про банкрутство), яка кореспондується зі статтею 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Згідно ч.4 ст.23 Закону України "Про відновлення платоспроможності або визнання його банкрутом", особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Ухвалою суду від 04.02.2016 р. затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "Торгівельна компанія "Норма", код ЄДРПОУ 33411509 ( 61072, м. Харків, вул. 23-го Серпня, будинок 12, корп. А) в наступному складі:

- Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області у розмірі на загальну суму 671742,84 грн., з яких 494969,98 грн. основного боргу до третьої черги та 176772,86 грн. до шостої черги.

Ухвалою суду від 15.06.2016 р. задоволено заяву ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області частково ( вх. № 10259), визнано вимоги ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області у сумі 550597,50 грн. такими, що не є конкурсними і підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Інші заяви з кредиторськими вимогами до боржника до суду не надходило.

Ухвалою суду від 26.07.2016 р. здійснено заміну ініціюючого кредитора - ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області на її правонаступника Центральну ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області (61166, м. Харків, пр. Науки,9 код 39859805).

Ухвалою суду від 23.04.2019 р. задоволено клопотання Головного управління ДФС у Харківській області про заміну кредитора (вх. № 9631 від 18.04.2019), замінено кредитора - Центральну об`єднану державну податкову інспекцію м. Харкова Головного управління ДФС у Харківській області на його правонаступника - Головне управління ДФС у Харківській області.

Ухвалою суду від 21.12.2020 р. задоволено клопотання Головного управління ДПС у Харківській області про заміну кредитора на правонаступника (вх. № 29804 від 21.12.2020 р.) , замінено кредитора - Головне управління ДФС у Харківській області (код ЄДРПОУ 39599198) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Харківській області (код ЄДРПОУ 43143704).

У відповідності до ч.1 ст.42 Закон про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, крім грошових коштів, що знаходяться на банківському рахунку умовного зберігання (ескроу) банкрута, об`єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об`єктів комунальної інфраструктури, які в разі банкрутства підприємства передаються в порядку, встановленому законодавством, у комунальну власність відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку.

У відповідності до ч.1 ст.62 Кодексу України з процедур банкрутства, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси.

На виконання вимог чинного законодавства ліквідатором проведено інвентаризацію активів, за результатами проведення якої майна банкрута не виявлено.

Ліквідатором проведені передбачені законом заходи з розшуку активів боржника, про що суду надані довідки від органів, які згідно з чинним законодавством в обов`язковому порядку реєструють права власності на нерухоме та цінне рухоме майно, а саме:

- запит № б/н від 28.03.2017 року до Головного управління статистики у Харківській області з проханням надати інформацію про фінансову звітність ТОВ ТК Норма за останні три роки. У відповіді від 06.04.2017 року № 03.6-45/3 було повідомлено, що ТОВ ТК Норма (код ЄДРПОУ 33411509) фінансову звітність до Головного управління статистики у Харківській області востаннє подавало за 2014 р.,

- запит від 18.03.2016 року до Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати відомості про наявність морського та річкового транспорту у власності ТОВ ТК Норма . У відповіді від 13.04.2016 № 2299/20/15-16 було повідомлено, що відповідно до електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, яка ведеться Укртрансбезпекою, відсутні записи щодо суден власником або судновласником яких є юридична особа - ТОВ Торгівельна компанія Норма , код ЄДРПОУ 33411509,

- запит від 18.03.2016 року до УПП з проханням надати відомості про наявність автотранспорту у власності ТОВ ТК Норма . У відповіді від 01.04.2016 року № 31/20-1529 Регіонального сервісного центру МВС у Харківській області було зазначено, що на автоматизованому обліку РСЦ МВС України в Харківській області транспортні засоби за ТОВ Торгівельна компанія Норма не значаться;

- запит від 18.03.2016 року до Харківської міської прокуратури № 1 з проханням надати довідку чи відкривались кримінальні справи по відношенню до керівних органів підприємства ТОВ Торгівельна компанія Норма . У відповіді від 30.03.2016 року № 02-52р/16 було повідомлено, що звернення ліквідатора ТОВ Торгівельна компанія Норма арбітражного керуючого Безпалого С.О. від 18.03.2016 року направлено до Шевченківського відділення поліції Холодногірського відділу поліції (м. Харків) ГУНП в Харківській області за належністю для розгляду та вирішення в межах компетенції. У відповіді від 08.04.2016 року №60/3716 було повідомлено, що згідно обліків Шевченківського відділення поліції Холодногірського відділу поліції (м. Харків) Головного управління Національної поліції в Харківській області заяв чи повідомлень відносно ТОВ Торгівельна компанія Норма або його посадових осіб до Шевченківського відділення поліції Холодногірського відділу поліції (м. Харків) Головного управління Національної поліції в Харківській області не надходило,

- запит від 18.03.2016 року до Дзержинської ДПІ ГУ Міндоходів у Харківській області з проханням надати інформацію про наявність відкритих рахунків в установах банків. У відповіді від 25.03.2016 року № 67/АК/20-30-08-02-10 було повідомлено, що станом на 25.03.2016 року ТОВ Торгівельна компанія Норма (податковий номер 33411509) за даними податкової інспекції має наступні відкриті рахунки: Казначейство України (ел.адм.подат.); МФО банку: 899998; номер рахунку: НОМЕР_1 ; валюта рахунку: Українська гривня; дата відкриття: 24.12.2014 року,

- запит від 18.03.2016 року до Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України з проханням надати відомості про наявність спеціалізованого транспорту у власності ТОВ Торгівельна компанія Норма . У відповіді від 30.03.2016 року № 2172/05-18/2329 було повідомлено, інформації щодо наявності великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, не виявлено,

- запит № б/н від 06.08.2018 року до Шевченківського відділу державної виконавчої служби міста Харків Головного територіального Управління юстиції у Харківській області з проханням надати відомості про наявність відкритих виконавчих проваджень щодо ТОВ ТК Норма , та у разі наявності, закрити їх, як зазначено у постанові суду. У відповіді від 07.08.2018 року № 32184/14.6-31 було повідомлено, що відкриті виконавчі провадження, за якими боржником являється ТОВ ТК Норма (код ЄДРПОУ 33411509), на примусовому виконанні у відділі не перебувають,

- запити до Держсільгосп інспекції , повторний запит № б/н від 05.01.2016 р. з проханням надати відомості про наявність сільськогосподарського транспорту у власності ТОВ Торгівельна компанія Норма . У відповіді від 16.08.2018 року № 7.0112349 було повідомлено, що згідно реєстру реєстрації техніки, станом на 15.08.2018 року, за ТОВ ТК Норма , на праві власності сільськогосподарська техніка, самохідні машини та механізми в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області не обліковуються.

- до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням повідомити чи є банкрут власником, який володіє 10% і більше пакетів акцій емітентів. У відповіді № 10/01/19359 від 15.08.2019 року зазначено, що станом на 30.06.2019 року банкрут ТОВ ТК Норма серед власників пакетів голосуючих акцій (5% і більше) акціонерних товариств відсутній;

- до Державної служби України з безпеки на транспорті з проханням повідомити чи є у власності банкрута транспортні засоби. У відповіді від 21.08.2019 року № 5482/02/15-19 року, зазначено, що у банкрута відсутні ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, а також ліцензії на право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом;

- до ПАТ Укрзалізниця з проханням надати інформацію з Автоматизованого банку даних вантажних вагонів країн СНД про те чи є банкрут власником, орендарем вантажних вагонів. У відповіді від 20.08.2019 року № 72/2837, зазначено, що інформації щодо вагонів, зареєстрованих за банкрутом немає, також відсутні відомості про зареєстровані локомотиви боржника;

- до Харківської митниці ДФС з проханням повідомити чи акредитований боржник в митних органах, чи за даними картки особового рахунку за банкрутом обліковується передоплата чи заборгованість зі сплати податків, зборів. У відповіді від 23.08.2019 року №1200/Арб.кер/20-70-18-01, зазначено, що банкрут не перебуває на обліку як особа, яка здійснює операції з товарами, також відсутня інформація щодо передоплати та заборгованості зі сплати митних платежів;

- Ліквідатором було здійснено пошук інформації на офіційному веб-сайті ДП Український інститут інтелектуальної власності (посилання: https://base.uipv.org/searchBUL/search.php?action=search). З роздруківки з офіційного веб-сайту, вбачається, що жодного запису щодо Банкрута не знайдено;

- до Державної служби морського та річкового транспорту України (Морська адміністрація) з проханням надати інформацію з Регістрової книги суден Регістру судноплавства України про наявність у власності, володінні, користуванні банкрута морських суден, суден внутрішнього і змішаного (ріка-море) плавання. У відповіді від 22.08.2019 року № 3863/03/15-19, зазначено, що відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут;

- до Управління комунального майна та приватизації ХМР з проханням надати інформацію чи видавались Свідоцтва про право власності на житло банкруту. У відповіді від 15.08.2019 року № 8017, зазначено, що свідоцтво про право власності на житло видається громадянам України, а не юридичним особам, тому надати інформацію чи видавалися свідоцтва про право власності на житло ТОВ ТК Норма не має можливості;

- до ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківської області з проханням надати інформацію чи перебувають у володінні банкрута захисні споруди або інші активи. У відповіді № 050/162/1188 вн від 06.09.2019 року, зазначено, що захисні споруди закріплені за ТОВ ТК Норма не обліковуються. Стосовно інших об`єктів цивільної оборони, закріплених за банкрутом інформація відсутня;

- до Державної авіаційної служби України з проханням надати інформацію з Реєстру цивільних повітряних суден України про наявність у власності, володінні, користування банкрута цивільних повітряних суден. У відповіді від 03.09.2019 року № 12.1/3607-19, зазначено, що за банкрутом повітряні судна не зареєстровані;

- до Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Харківській області з проханням надати інформацію з Реєстру дозвільних документів та Реєстру виданих ліцензій, держателем яких є Державна архітектурно-будівельна інспекція України, про надання банкруту дозволів на виконання будівельних робіт та наявність будівельних ліцензій у банкрута. У відповіді від 04.09.2019 року № 1020-7295, зазначено, що відсутня інформація щодо видачі банкруту документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів;

- до Державної архітектурно-будівельної інспекції України з проханням надати інформацію з Реєстру дозвільних документів та Реєстру виданих ліцензій, держателем яких є Державна архітектурно-будівельна інспекція України, про надання банкруту дозволів на виконання будівельних робіт та наявність будівельних ліцензій у банкрута. У відповіді від 19.08.2019 року № 40-303-16/6199-19, зазначено, що відсутня інформація щодо видачі банкруту документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво та видачі ліцензії на провадження господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури;

- до Державної служби з питань праці з проханням повідомити чи наявна у банкрута непогашена заборгованість із заробітної плати найманих працівників. У відповіді № 27/12076/02.03/02-08/10136 від 30.08.2019 року, повідомлено, що інформація щодо наявності чи відсутності у банкрута ТОВ ТК Норма непогашена заборгованість із заробітної плати найманих працівників відсутня;

- до Управління Держгеокадастру у м. Харкові Харківській області з проханням повідомити чи є у власності чи користуванні банкрута будь-які земельні ділянки. У відповіді від 16.08.2019 року № 33-20-9,1-6516/0/19-19, зазначено, що право постійного користування, договорів оренди на земельні ділянки в державному реєстрі земель за банкрутом не зареєстровано.

Також ліквідатором не виявлено дебіторської заборгованості та грошових коштів на рахунках.

У відповідності до ч.3 ст.61 Кодексу України з процедур банкрутства, під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов`язаний використовувати лише один (ліквідаційний) рахунок боржника в банківській установі. Залишки коштів на інших рахунках перераховуються на ліквідаційний рахунок боржника.

У банкрута відсутні відкриті рахунки в установах банків.

Документи довгострокового зберігання до архіву ліквідатором не здавалися у зв"язку з їх відсутністю, печатка банкрута знищена.

Ліквідатором складено реєстр непогашених вимог кредиторів на суму 1222340,34 грн. та ліквідаційний баланс.

Відповідно до п.7ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашенні у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч.6 ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Судом перевірений звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі, який затверджено частково, про що винесено судом мотивовану ухвалу.

Згідно з ч. 1 п. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна. (ч. 3 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства).

Пунктом 2. ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Враховуючи, що ліквідатор здійснив всі заходи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури в повному обсязі, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю, у зв`язку із відсутністю активів, які можна було б направити на її погашення, приймаючи до уваги погодження єдиного кредитора щодо затвердження ліквідаційного звіту та балансу, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, визнати вимоги що не задоволені за недостатністю майна, погашеними; визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню; ліквідувати юридичну особу; закрити провадження по справі і сповістити державні органи про ліквідацію банкрута.

Керуючись ст.ст.58-67, ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 233-235 України, суд -

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельна компанія Норма" (код ЄДРПОУ 33411509).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельна компанія Норма" (код ЄДРПОУ 33411509, місцезнаходження: 61072, м.Харків, вул. Двадцять третього Серпня, буд. 12, корп. А).

Визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

Провадження у справі закрити.

Зобов`язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення для зняття юридичної особи з обліку.

Ухвалу направити ліквідатору, державному органу з питань банкрутства, державному реєстратору, ГУ статистики у Харківській області, виконавчій службі, ГУ ДПС у Харківській області, фондам.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.

Ухвала може бути оскаржена протягом десяти днів з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга може бути подана учасниками справи до Східного апеляційного господарського суду через господарський суд Харківської області з урахуванням п.п. 17.5 п.17 ч.1 Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Учасники справи можуть одержати інформацію по справі зі сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою http://court.gov.ua/.

Повний текст ухвали суду складено та підписано 12.04.2021 р.

Суддя Усатий В.О.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення06.04.2021
Оприлюднено13.04.2021
Номер документу96207432
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/5827/15

Ухвала від 06.04.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 06.04.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 23.02.2021

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 21.12.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 21.12.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 29.09.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 16.07.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 18.06.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

Ухвала від 19.03.2020

Господарське

Господарський суд Харківської області

Усатий В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні