Рішення
від 14.04.2021 по справі 140/17621/20
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 квітня 2021 року ЛуцькСправа № 140/17621/20

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Плахтій Н.Б.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Волинської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ до Дубечненської сільської ради, Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області про визнання дій протиправними та стягнення грошової застави,

ВСТАНОВИВ:

Волинська обласна організація політичної партії СЛУГА НАРОДУ (далі - позивач, ВООПП СЛУГА НАРОДУ ) звернулася в суд з позовом до Дубечненської сільської ради (далі - відповідач1), Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області (далі - відповідач2) про визнання протиправними дій Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області щодо не здійснення дій з повернення грошової застави в розмірі 2000,00 грн за реєстрацію кандидатів у депутати Дубечненської сільської ради, та перерахування грошової застави до бюджету Дубечненської сільської ради; стягнення з Дубечненської сільської ради на користь ВООПП СЛУГА НАРОДУ грошової застави в розмірі 2000,00 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що для реєстрації виборчого списку депутатів до Дубечненської сільської ради позивач 23.09.2020 здійснив безготівковий платіж в сумі 9000,00 грн на спеціальний (депозитний) рахунок відповідної територіальної виборчої комісії. 29.10.2020 Дубечненською сільською територіальною виборчою комісією Ковельського району Волинської області було встановлено результати голосувань із виборів депутатів Дубечненської сільської ради, що підтверджується протоколом Дубечненської сільської територіальної виборної комісії про результати голосування з виборів депутатів Дубечненської сільської ради у багатомандатному виборчому окрузі №1 від 29.10.2020 та протоколом Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії про результати голосування з виборів депутатів Дубечненської сільської ради у багатомандатному виборчому окрузі №7 від 29.10.2020.

За результатами місцевих виборів від ВООПП СЛУГА НАРОДУ у багатомандатних виборчих округах №1 та №7 обрано двоє депутатів, а саме: ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , а тому позивач отримав право на участь у розподілі депутатських мандатів. Станом на 29.12.2020 Дубечненська сільська територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області не повернула грошову заставу в розмірі 2000,00 грн на рахунок позивача у відповідності до частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України. Станом на 29.12.2020 вказані кошти перераховані до місцевого бюджету, а саме Дубечненської сільської ради, у зв`язку з чим відповідна місцева рада є співвідповідачем по справі. З наведених підстав позивач просив позов задовольнити.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 26.01.2021 відкрито провадження у даній справі, постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (а.с.45).

Представник Дубечненської сільської ради у відзиві на позовну заяву (а.с.51-54) позовні вимоги позивача не визнав та просив відмовити в їх задоволенні з тих підстав, що відповідно до статті 22 Виборчого кодексу України Дубечненська сільська рада не є учасником виборчого процесу так, як є органом місцевого самоврядування. Повноваження органів місцевого самоврядування у виборчому процесі є вичерпними і не містять функцій контролю з боку діяльності територіальної виборчої комісії. Дубечненська територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області встановила результати виборів депутатів Дубечненської сільської ради 29.10.2020. Позивач, звернувшись з заявами від 12.11.2020, порушив вимоги постанови Центральної виборчої комісії від 21.08.2020 №193 Про Порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах , а саме вісім днів з дня опублікування результатів виборів. Відповідач1 вважає вимоги зазначені в позові ВООПП СЛУГА НАРОДУ про стягнення грошової застави, внесеної місцевою організацією партії, яка висунули кандидатів у депутати в сумі 2000,00 грн безпідставними, недостатньо обґрунтованими та незаконними, адже кошти (неповернена грошова застава), які надійшли до Дубечненської сільської ради, були перераховані Дубечненською територіальною виборчою комісію Ковельського району Волинської області згідно чинного законодавства та Виборчого кодексу України.

Представник Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області у відзиві на позовну заяву (а.с.56-59) позовні вимоги позивача не визнав та просив відмовити в їх задоволенні з тих підстав, що постановою Центральної виборчої комісії від 14.08.2020 №177 передбачена форма заяви місцевої організації політичної партії про повернення грошової застави у зв`язку з визнанням кандидата в депутати, на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого місцевою організацією політичної партії, обраним. Позивачем заяви на повернення грошової застави, у зв`язку з обранням ОСОБА_2 та ОСОБА_1 депутатами, були подані лише 12.11.2020 (зроблено запис в журнал вхідної документації від 12.11.2020 №927), що є перевищенням строку, передбаченого у постанові Центральної виборчої комісії від 21.08.2020 №193. Слід зазначити, що позивачем подані заяви належної форми та змісту, що говорить про обізнаність останнього у вимогах законодавства, але не виконанні вимоги щодо строків. Станом на 12.11.2020 у зв`язку з закінченням виборчого процесу Державним казначейством згідно з законом було закрито всі спеціальні рахунки відповідача2 та залишки коштів передано у місцевий бюджет.

Інших заяв по суті справи не надходило.

Враховуючи вимоги статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судом розглянуто дану справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Судом встановлено, що постановою Верховної Ради України від 15.07.2020 №795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на 25.10.2020.

Згідно з постановою Центральної виборчої комісії від 08.08.2020 №160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25.10.2020 призначено на 25.10.2020 перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

10.08.2020 Центральною виборчою комісією постановою №172 Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Волинської області.

Центральною виборчою комісією 30.08.2020 прийнято постанову №208 Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року , якою оголошено з 05.09.2020 початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25.10.2020.

Постановою Центральної виборчої комісії від 10.09.2020 №246 визначено розмір грошової застави на місцевих виборах 25.10.2020. Так, грошову заставу місцевої організації політичної партії для виборів депутатів Дубечненської сільської ради Волинської області визначено в розмірі 1000,00 грн.

22.09.2020 ВООПП СЛУГА НАРОДУ було здійснено безготівковий платіж на спеціальний (депозитний) рахунок Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області для внесення грошової застави у сумі 9000,00 грн для реєстрації кандидатів у депутати Дубечненської сільської ради, що підтверджується платіжним дорученням №65 від 22.09.2020 (а.с.11).

Відповідно до протоколу Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області про результати голосування з виборів депутатів Дубечненської сільської ради у багатомандатному виборчому окрузі №1 від 25.10.2020 та протоколу Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області про результати голосування з виборів депутатів Дубечненської сільської ради у багатомандатному виборчому окрузі №7 від 25.10.2020 обрано 2 депутати в Дубечненську сільську ради, а саме: ОСОБА_1 та ОСОБА_2 відповідно (а.с.12-15).

12.11.2020 ВООПП СЛУГА НАРОДУ звернулась до Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області із заявами про повернення грошової застави в загальній сумі 2000,00 грн (а.с.63-64).

Відповідач2 грошову заставу у зазначеній сумі не повернув, з огляду на що позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до пункту 20 частини першої статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів і референдумів визначаються виключно законами України.

Так, порядок сплати та повернення грошової застави визначений в статті 225 Виборчого кодексу України.

Відповідно до абзаців 2-5 частини другої статті 225 Виборчого кодексу України:

Організація партії, яка висунула кандидатів у депутати сільської, селищної, міської (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч) ради, або організація відповідної партії вищого рівня у багатомандатному виборчому окрузі після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу з розрахунку двадцять відсотків мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, за кожного кандидата.

Організація партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, висунута шляхом самовисування на посаду сільського, селищного, міського голови (міста з кількістю виборців до 75 тисяч), у єдиному одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу.

Організація партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної у місті, а також міської, селищної, сільської (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) ради, кандидати на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) або організація відповідної партії вищого рівня, а також особа, яка висувається кандидатом на посаду міського голови (міста з кількістю виборців 75 тисяч і більше) шляхом самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати та на посаду міського голови вносить одним платежем у безготівковій формі на спеціальний рахунок виборчої комісії грошову заставу в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленому на день початку виборчого процесу, на кожні 90 тисяч виборців відповідного єдиного територіального виборчого округу для кожного виду виборів окремо.

Центральна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день після початку виборчого процесу на підставі відомостей Державного реєстру виборців станом на день початку виборчого процесу відповідних місцевих виборів визначає розмір грошової застави для кожного єдиного сільського, селищного, районного в місті, міського, районного, обласного виборчого округу, невідкладно оприлюднює його на своєму офіційному веб-сайті та інформує про це відповідні територіальні виборчі комісії.

Реквізити рахунку для внесення грошової застави не пізніш як на другий день після початку виборчого процесу розміщуються відповідною територіальною виборчою комісією на її офіційному веб-сайті (за наявності) та/або на стенді офіційних матеріалів такої комісії, а також передаються до Центральної виборчої комісії для розміщення на її офіційному веб-сайті (частина третя статті 225 Виборчого кодексу України).

Як встановлено судом вище, грошову заставу місцевої організації політичної партії для виборів депутатів Дубечненської сільської ради Волинської області визначено в розмірі 1000,00 грн.

Відповідно до частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України грошова застава, внесена організацією партії, яка висунула кандидатів у депутати, або організацією відповідної партії вищого рівня, або кандидатом, який висувався шляхом самовисування, повертається у разі, якщо за підсумками виборів організація партії отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів або кандидата визнано обраним у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів депутатів, на рахунок суб`єкта внесення застави, з якого вносилася грошова застава. Грошова застава повертається відповідному суб`єкту внесення, якщо за результатами місцевих виборів кандидата визнано обраним сільським, селищним, міським головою.

В інших випадках грошова застава у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів перераховується відповідно до сільського, селищного, районного у місті, міського, районного, обласного, республіканського Автономної Республіки Крим бюджету (частина шоста статті 225 Виборчого кодексу України).

Згідно з частиною сьомою статті 225 Виборчого кодексу України порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави встановлюється Центральною виборчою комісією спільно з Міністерством фінансів України не пізніш як за шістдесят днів до дня голосування.

Так, процедура повернення грошової застави регламентована постановою ЦВК від 21.08.2020 №193 Про Порядок внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах та наказом Міністерства фінансів України від 21.08.2020 за № 517 Про затвердження порядку внесення, повернення та перерахування грошової застави на місцевих виборах .

Грошова застава, внесена місцевою організацією політичної партії, яка висунула виборчий список кандидатів у депутати обласної, районної, районної в місті, а також міської, селищної, сільської ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня, повертається у разі, якщо за підсумками виборів місцева організація політичної партії отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів, на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві. Грошова застава, внесена місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидатів у депутати сільської, селищної, міської ради (територіальної громади з кількістю виборців до 10 тисяч), або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня, повертається у разі, якщо за підсумками виборів особу (осіб) визнано обраною депутатом (депутатами), у розмірі, що вносився за такого кандидата (кандидатів), на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві.

Грошова застава, внесена місцевою організацією політичної партії, яка висунула кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, або місцевою організацією відповідної політичної партії вищого рівня, повертається на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві, у разі, якщо за результатами місцевих виборів кандидата визнано обраним сільським, селищним, міським головою.

Грошова застава, внесена особою, яка була висунута кандидатом у депутати шляхом самовисування, на підставі заяви, поданої до відповідної територіальної виборчої комісії, повертається суб`єкту її внесення на рахунок, зазначений у відповідній заяві, у разі, якщо за підсумками виборів особу визнано обраною депутатом.

Грошова застава, внесена особою, яка була висунута на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом самовисування, повертається, у разі, якщо за результатами місцевих виборів зазначену особу визнано обраною сільським, селищним, міським головою. Повернення грошової застави суб`єкту її внесення здійснює територіальна виборча комісія на рахунок, зазначений у заяві, поданій до відповідної територіальної виборчої комісії.

Повернення застави територіальною виборчою комісією здійснюється у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів (пункт 9 постанови ЦВК від 21.08.2020 № 193).

Відповідно до пункту 10 постанови ЦВК від 21.08.2020 №193 в інших випадках грошова застава у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів перераховується відповідно до сільського, селищного, районного в місті, міського, районного, обласного, республіканського Автономної Республіки Крим бюджету.

З огляду на вищевказані положення частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України та пункту 9 постанови ЦВК від 21.08.2020 №193, якщо за підсумками виборів місцева організація політичної партії отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів, грошова застава повертається у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів на рахунок, з якого вона вносилася, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві.

Як встановлено судом, до Дубечненської сільської ради від ВООПП СЛУГА НАРОДУ обрано двоє депутатів. Таким чином, грошова застава в розмірі 2000,00 грн, сплачена 22.09.2020 позивачем на спеціальний (депозитний) рахунок Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області згідно платіжного доручення №65 від 22.09.2020, підлягала поверненню відповідачем2 на рахунок позивача.

Однак всупереч вищенаведеним приписам Виборчого кодексу України, постанови ЦВК від 21.08.2020 №193 та наказу Міністерства фінансів України від 21.08.2020 № 517 Дубечненська сільська територіальна виборча комісія Ковельського району Волинської області не повернула грошову заставу позивачу.

Суд не бере до уваги доводи відповідача1 та відповідача2 про подання позивачем заяви на повернення грошової застави з порушення строку, оскільки відповідно до пункту 9.1 постанови ЦВК від 21.08.2020 №193, зокрема, зазначено про те, що грошова застава повертається на рахунок, з якого вона вносилась, або на рахунок, зазначений у відповідній заяві. Тобто, положення чинного законодавства не містять норм, які б визначали в даному випадку обов`язок позивача звертатися з письмовою заявою до відповідача2 для повернення грошової застави.

Обов`язок відповідача2 по поверненню грошової застави, внесеною місцевою організацією політичної партії, в спірному випадку позивачем, настав в силу закону з факту визнання обраними за результатами місцевих виборів двох кандидатів до відповідної ради та мав бути реалізованим виборчою комісією у восьмиденний строк з дня офіційного оприлюднення результатів виборів, незалежно від подання такою місцевою організацією політичної партії заяви. Позивач не змінював рахунку на сплату та повернення грошової застави, та відповідної заяви про зміну рахунку відповідачу2 не подавав.

Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Вирішуючи спір, суд враховує, що згідно із загальними засадами права, дії суб`єкта владних повноважень - це активна поведінка суб`єкта владних повноважень, а бездіяльність - це пасивна поведінка суб`єкта владних повноважень. Як дії, так і бездіяльність можуть мати вплив на реалізацію прав, свобод, інтересів фізичної чи юридичної особи.

Зважаючи на те, що відповідач2 всупереч вимог частини п`ятої статті 225 Виборчого кодексу України та пункту 9 постанови ЦВК від 21.08.2020 №193 не здійснив повернення ВООПП СЛУГА НАРОДУ грошової застави в розмірі 2000,00 грн у встановлений восьмиденний строк, то це свідчить саме про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а тому саме бездіяльність Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області слід визнати протиправною.

Разом з тим, відповідач2 вказує, що у зв`язку з закінченням виборчого процесу Державним казначейством згідно з законом було закрито всі спеціальні рахунки відповідача2 та залишки коштів передано у місцевий бюджет. Таким чином грошова застава позивача в розмірі 2000,00 грн зарахована до місцевого бюджету Дубечненської сільської ради, що не заперечується відповідачем1.

З огляду на те, що кошти грошової застави ВООПП СЛУГА НАРОДУ в розмірі 2000,00 грн перераховані в бюджет Дубечненської сільської ради, то суд дійшов висновку, про стягнення таких коштів з Дубечненської сільської ради на користь ВООПП СЛУГА НАРОДУ .

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

В підтвердження судових витрат у справі позивачем подано платіжні доручення №241 від 28.12.2020, №255 від 15.01.2021 про сплату судового збору в розмірі 2102,00 грн та 2270,00 грн відповідно за подання позовної заяви. Доказів понесення позивачем інших судових витрат суду не подано.

Частиною першою статті 3 Закону України Про судовий збір встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір визначено, що ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 10 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру (ч.3 ст.6 Закону України Про судовий збір ).

Як слідує з матеріалів справи, позивач за подання даного адміністративного позову повинен був сплатити 4204,00 грн, тобто як за майнову та немайнову вимоги.

Водночас, в даному випадку позивач сплатив судовий збір в більшому розмірі.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 7 Закону України Про судовий збір сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

З огляду на задоволення позову, позивачу належить відшкодувати за рахунок бюджетних асигнувань Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області судові витрати по сплаті судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 4204,00 грн, оскільки цей спір виник внаслідок протиправної бездіяльності саме Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області, та роз`яснити позивачу, що для повернення надміру сплаченої суми судового збору йому слід звернутись до суду з відповідним клопотанням.

Керуючись статтями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Виборчого кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області щодо неповернення Волинській обласній організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ грошової застави в розмірі 2000,00 грн, яка сплачена 22.09.2020 за реєстрацію кандидатів у депутати Дубечненської сільської ради Волинської області.

Стягнути з бюджету Дубечненської сільської ради (44412, Волинська область, Старовижівський район, село Дубечне, вулиця Незалежності, будинок 20, ідентифікаційний код юридичної особи 04332940) на користь Волинської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Набережна, будинок 4А, офіс 144, ідентифікаційний код юридичної особи 43691034) грошову заставу за в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень.

Cтягнути на користь Волинської обласної організації політичної партії СЛУГА НАРОДУ (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Набережна, будинок 4А, офіс 144, ідентифікаційний код юридичної особи 43691034) за рахунок бюджетних асигнувань Дубечненської сільської територіальної виборчої комісії Ковельського району Волинської області (44412, Волинська область, Старовижівський район, село Дубечне, вулиця Незалежності, будинок 20, ідентифікаційний код юридичної особи 43788149) судовий збір в розмірі 4204 (чотири тисячі двісті чотири) гривні.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий-суддя Н.Б.Плахтій

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.04.2021
Оприлюднено16.04.2021
Номер документу96244215
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/17621/20

Ухвала від 27.06.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 30.05.2024

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 28.03.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 15.07.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Рішення від 14.04.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 26.01.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

Ухвала від 31.12.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Плахтій Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні