Постанова
від 29.09.2008 по справі 7/371
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

29.09.2008 р. 11:25 № 7/371

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі гол овуючого судді Арсірія Р.О. п ри секретарі судового засіда ння Жидачик А.П. вирішив адмі ністративну справу

ОСОБА_1

до Військової частини А0766

про стягнення грошової компе нсації за продовольче забезп ечення в розмірі 65221,60 грн. ,

Представники:

від позивача ОСОБА_1, представник за д овіреністю

від відповідача Дерікота Є.М., представни к за довіреністю

Позивач звернувся до су ду з позовом до відповідача п ро стягнення грошової компен сації за продовольче забезпе чення та компенсаційної суми проіндексованого продоволь чого забезпечення. Так, сум гр ошової компенсації, яку прос ив стягнути позивач складає 65 221,60 грн.

Позовні вимоги мотивова ні тим, що відповідачем було п орушене право позивача, яке г арантоване державою, на отри мання за рахунок держави про довольчого забезпечення чи г рошової компенсації замість нього, що призвело до утворен ня заборгованості перед пози вачем.

Ухвалою від 12.06.2008 було відкри то провадження по справі № 7/371 т а призначено судове засіданн я на 02.09.08.

Відповідач по справі позов ні вимоги визнав. Разом з тим, письмового обґрунтування ви знання позовів відповідач не надав.

Відповідно до частин 2 та 4 ст .51 Кодексу адміністративного судочинства України пер едбачено, що право відповіда ча визнати адміністративний позов повністю або частково . При цьому зауважено, що суд н е приймає відмови позивача в ід адміністративного позову , визнання адміністративного позову відповідачем і не виз нає умов примирення сторін, я кщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь пра ва, свободи чи інтереси.

Суд, заслухавши пояснення в ідповідача, які ґрунтувалися на тому, що керівництво війсь кової частини та деякі війсь ковослужбовці отримали за рі шенням суду грошову компенса цію за продовольче забезпече ння, а тому позов є обґрунтова ним, прийшов до висновку про в ідсутність підстав для прийн яття усної заяви відповідача про визнання позову.

За результатами розгляду д окументів і матеріалів подан их сторонами, пояснень їхніх представників, Окружний адм іністративний суд м. Києва, встановив:

ОСОБА_1 по теперішній час проходить дійсну військову службу.

Позивач в обґрунтування ро зміру грошового відшкодуван ня заборгованості відповіда ча, що утворилася внаслідок п орушення їх права на продово льче забезпечення та на отри мання грошового забезпеченн я замість нього, надав суду ві дповідні розрахунки.

Проаналізувавши надані ст оронами докази, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст. 9 Закону України «Про соціальний і пр авовий захист військовослуж бовців та членів їх сімей»пе редбачалося, що держава гара нтує військовослужбовцям ма теріальне та інше забезпечен ня у розмірах, що стимулюють з аінтересованість громадян У країни у військовій службі.

Дію ч. 2 ст. 9 зазначеного зако ну, згідно з якою передбачало ся, що військовослужбовці од ержують за рахунок держави г рошове забезпечення, а також речове майно і продовольчі п айки або за бажанням військо вослужбовця грошову компенс ацію замість них, було призуп инено на підставі Закону Укр аїни «Про деякі заходи еконо мії бюджетних коштів»від 17.02.200 0.

Згідно з ч.4 ст.9 Закону Україн и «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»передбач ено, що порядок і розміри грошового та матеріального з абезпечення військовослужб овців та компенсації замість речового майна і продовольч их пайків встановлюються Каб інетом Міністрів України з у рахуванням коефіцієнта інде ксації грошових доходів.

Відповідно до Постанови Ка бінету Міністрів України від 12.03.1996 № 316 «Про норми забезпеченн я продовольчими пайками війс ьковослужбовців Збройних Си л України та інших військови х формувань, утворених відпо відно до законодавства, війс ьковослужбовців та осіб рядо вого і начальницького складу Міністерства внутрішніх спр ав»було визначено порядок зд ійснення продовольчого забе зпечення та грошового відшко дування замість нього.

Згідно з п. 1 зазначеної пост анови було передбачено затве рдити та ввести у дію з 1 берез ня 1996 р. норми забезпечення про довольчими пайками військов ослужбовців Збройних Сил, Пр икордонних військ, Національ ної гвардії, Служби безпеки, Ц ивільної оборони, Управління державної охорони, військов ослужбовців та осіб рядового і начальницького складу Мін істерства внутрішніх справ, а також норми годування штат них тварин військових частин і установ, а також органів вну трішніх справ згідно з додат ком № 1.

Згідно з п. 2 цієї ж постанови 2 було встановлено, що з 01.03.1996 роз мір грошової компенсації за продовольчі пайки, яку одерж ують військовослужбовці Збр ойних Сил та інших військови х формувань, а також військов ослужбовці та особи рядового і начальницького складу Мін істерства внутрішніх справ в изначається у встановленому порядку згідно з додатком № 2.

29.03.2002 з прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України № 426 «Про норми харчування війс ьковослужбовців Збройних Си л, інших військових формуван ь та осіб рядового, начальниц ького складу органів і підро зділів цивільного захисту та Державної служби спеціально го зв'язку та захисту інформа ції» постанова Кабінету Міні стрів України № 316 втратила чи нність.

Таким чином, позивач мав пра во на отримання продовольчих пайків або грошового забезп ечення замість них до 29.03.2002.

Як вбачається з наданих поз ивачем розрахунків, останній просять суд стягнути заборг ованість, починаючи з 20.06.2003 до 31.0 5.2006.

Моментом, з якого останні вв ажають були порушені їхні пр ава, є 18.06.2005.

Законом України від 17.02.2000 “П ро деякі заходи щодо економі ї бюджетних коштів” призупин ено дію частини другої статт і 91 Закону України "Про соціал ьний і правовий захист війсь ковослужбовців та членів їх сімей" що передбачала одержа ння військовослужбовцями пр одовольчих пайків або за їх б ажанням грошової компенсаці ї замість них та замість речо вого майна було зупинено. Заз начена норма зупинялося щорі чно аж до тих пір як Законом Ук раїни від 28.12.2007 р. N 107-VI "Про Державн ий бюджет України на 2008 рік та п ро внесення змін до деяких за конодавчих актів України" пу нкт 2 статті 91 було виключено. Н а день звернення позивачів д о суду зміни до законодавчог о акту не вносились.

У випадках, коли з набуттям чинності певним законом, йог о нормами призупиняється дія положень закону, що був прийн ятий раніше, до спірних право відносин застосовується зак он, що діяв на момент виникнен ня у особи відповідного прав а.

Посилання позивачів на пря му дію ст. 17 Конституції Украї ни в частині забезпечення де ржавою соціального захисту г ромадян України, які перебув ають на службі у Збройних Сил ах України та в інших військо вих формуваннях, а також член ів їхніх сімей, приймається с удом до уваги. Проте питання щ одо відповідності нормативн о-правових актів, якими зупин ялося та виключалася з закон у відповідна норма Закону Ук раїни про право військовослу жбовців на грошову компенсац ію замість продовольчих пайк ів, Конституції України не пі дпадає під компетенцію адмін істративних судів.

Враховуючи вищевикладен е, суд приходить до висновку п ро відсутність підстав для з адоволення позову.

Зважаючи на вищевикладене та керуючись ст. ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 К одексу адміністративного су дочинства України, Окружний адміністративний суд міста К иєва, -

ПОСТАНОВИВ:

У позові ОСОБА_3 до Військової частини А 0799 про с тягнення грошової компенсац ії за продовольче забезпечен ня відмовити повністю.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о Кодексом адміністративног о судочинства України, якщо т аку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляц ійне оскарження, але апеляці йна скарга не була подана у вс тановлений строк постанова н абирає законної сили після з акінчення цього строку.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом п одання через суд першої інст анції заяви про апеляційне о скарження з наступним поданн ям протягом двадцяти днів ап еляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без п опереднього подання заяви пр о апеляційне оскарження, якщ о скарга подається у строк, вс тановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Дата виготовлення та під писання повного тексту поста нови - 07.10.08

Суддя Арсірій Р.О.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.09.2008
Оприлюднено14.10.2010
Номер документу9625207
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —7/371

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чебикіна С.О.

Ухвала від 11.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чебикіна С.О.

Ухвала від 14.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Якименко М.М.

Ухвала від 27.02.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Якименко М.М.

Ухвала від 08.04.2014

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 29.11.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Рішення від 08.12.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Ухвала від 31.10.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Сгара Е.В.

Ухвала від 09.06.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Якименко М.М.

Постанова від 29.09.2008

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні