Постанова
від 18.05.2009 по справі 18/34
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

18.05.2009 р. № 18/34

Окружний адміністрати вний суд міста Києва

в складі: головуючого судді Качур І.А.

при секретарі Черненко О.В.

з участю представника пози вача Пшеничнюк О.В.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Голосіївському районі м.Ки єва до Товариства з обмежено ю відповідальністю «Леола», третя особа Голосіївська рай онна у м.Києві державна адмін істрація про скасування (при пинення) державної реєстраці ї юридичної особи

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 18.05.20 09 року о 18 год. 10 хв. проголошено вступну та резолютивну части ни постанови. Виготовлення п останови у повному обсязі ві дкладено, про що повідомлено сторін після проголошення в ступної та резолютивної част ини постанови в судовому зас іданні з урахуванням вимог ч .4 ст. 167 КАС України

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інсп екція у Голосіївському район і м.Києва звернулася до суду з позовом про припинення держ авної реєстрації юридичної о соби: Товариства з обмеженою відповідальністю «Леола». В обґрунтування позовних вимо г покликається на те, що відпо відач з 19 липня 2006 року по тепер ішній час не подає до податко вих органів звітності та від омостей, пов'язаних з обчисле нням і сплатою податків і збо рів (обов'язкових платежів). А тому просить суд скасувати д ержавну реєстрацію відповід ача у зв' язку з неподання пр отягом року органам державно ї податкової служби податков их декларацій, документі фін ансової звітності.

У судовому засіданні предс тавник позивача позов підтри мала та дала пояснення, анало гічні мотивам звернення до с уду.

Відповідач до суду не з' яв ився, судом направлялась ухв ала про відкриття провадженн я у справі та повістки про вик лик відповідача в судове зас ідання за адресою, яка зазнач ена в ЄДРПОУ. Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про держ авну реєстрацію юридичних ос іб та фізичних осіб - підприєм ців» зміни до установчих док ументів юридичної особи, а та кож зміна прізвища та/або іме ні, та/або по батькові (далі - ім ені) або місця проживання фіз ичної особи - підприємця підл ягають обов'язковій державні й реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом. Якщо відомості, які п ідлягають внесенню до Єдиног о державного реєстру, були вн есені до нього, то такі відомо сті вважаються достовірними і можуть бути використані в с порі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних з мін (ч. 1 ст. 18 Закону). З огляду на зазначене, суд вважає, що відп овідач повідомлений належни м чином, за таких обставин, неп рибуття в судове засідання п редставника відповідача не є перешкодою для розгляду спр ави.

Третя особа представника у судове засідання не направи ла, своїми процесуальними пр авами не скористалася.

Заслухавши представника п озивача, розглянувши подані документи і матеріали, всебі чно і повно з' ясувавши факт ичні обставини, на яких ґрунт ується позов, оцінивши доказ и, які мають юридичне значенн я для розгляду справи і виріш ення спору по суті, суд приход ить до висновку, що позов слід задовольнити з наступних пі дстав.

Відповідно до статті 67, 68 Кон ституції України кожен зобо в'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах в становлених законом (ст. 67), кож ен зобов' язаний неухильно д одержуватися Конституції Ук раїни та законів України, не п осягати на права і свободи, че сть і гідність інших людей. Не знання законів не звільняє в ід юридичної відповідальнос ті (ст. 68).

Частиною 1 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування »передбачено обов'язок платн иків податків і зборів (обов'я зкових платежів) вести бухга лтерський облік, складати зв ітність про фінансово-господ арську діяльність і забезпеч увати її зберігання у термін и, встановлені законами; пода вати до державних податкових органів та інших державних о рганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську з вітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисл енням і сплатою податків і зб орів (обов'язкових платежів); с плачувати належні суми подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів) у встановлені законам и терміни, допускати посадов их осіб державних податкових органів до обстеження примі щень, що використовуються дл я одержання доходів чи пов' язані з утриманням об' єктів оподаткування, а також для пе ревірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (об ов' язкових платежів).

Витягом з ЄДРПОУ станом на 2 2.04.2009 року підтверджується, що Т овариство з обмеженою відпов ідальністю «Леола»зареєстр овано у Голосіївській районн ій у місті Києві державній ад міністрації, ідентифікаційн ий код 25289674, місцезнаходження: 01 033, м.Київ, вул. Володимирська , 67, кв. 10.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" від 15.05.200 3 року з наступними змінами і д оповненнями, підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов'язано з банк рутством юридичної особи, зо крема є: визнання недійсним з апису про проведення державн ої реєстрації через порушенн я закону, допущені при створе нні юридичної особи, які не мо жна усунути; провадження нею діяльності, що суперечить ус тановчим документам, або так ої, що заборонена законом; нев ідповідність мінімального р озміру статутного фонду юрид ичної особи вимогам закону; н еподання протягом року орган ам державної податкової служ би податкових декларацій, до кументів фінансової звітнос ті відповідно до закону; наяв ність в Єдиному державному р еєстрі запису про відсутніст ь юридичної особи за вказани м її місцезнаходженням.

Згідно п. 17 ст. 11 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» органам держ авної податкової служби нада но право звертатися у передб ачених законом випадках до с уду з заявою (позовною заявою ) про скасування державної ре єстрації суб'єкта підприємни цької діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 59 Господ арського кодексу України при пинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюєтьс я шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, пе ретворення) або ліквідації - з а рішенням власника (власник ів) чи уповноважених ним орга нів, за рішенням інших осіб - з асновників суб'єкта господар ювання чи їх правонаступникі в, а у випадках, передбачених ц им Кодексом, - за рішенням суду .

Статтею 238 Господарського к одексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської ді яльності до суб'єктів господ арювання можуть бути застосо вані уповноваженими органам и державної влади або органа ми місцевого самоврядування адміністративно-господарсь кі санкції, тобто заходи орга нізаційно-правового або майн ового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків. В иди адміністративно-господа рських санкцій, умови та поря док їх застосування визначаю ться цим Кодексом, іншими зак онодавчими актами. Адміністр ативно-господарські санкції можуть бути встановлені вик лючно законами.

Згідно зі ст. 239 Господарсько го кодексу України до таких с анкцій віднесено, зокрема, ск асування державної реєстрац ії та ліквідація суб' єкта г осподарювання.

Скасування державної реєс трації суб'єкта господарюван ня провадиться за рішенням с уду, що є підставою для ліквід ації даного суб'єкта господа рювання відповідно до статті 59 Господарського кодексу Укр аїни.

Як зазначила представник п озивача та вбачається з мате ріалів справи, відповідач не подає органам державної под аткової служби податкових де кларацій, документів фінансо вої звітності протягом року.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

У зв' язку з наявністю доку ментально підтвердженої під стави для припинення юридичн ої особи, позовні вимоги пози вача обґрунтовані матеріала ми справи, відповідають чинн ому законодавству і підлягаю ть задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають (ст. 94 КАС України).

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163, 167 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Позовні вимоги задовол ьнити.

2. Припинити державну реєстр ацію юридичної особи: Товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Леола»(код ЄДРПОУ 25289674, ю ридична адреса: 01033 м.Київ, вул . Володимирська, 67, кв.10).

У день набрання постаново ю законної сили направити її державному реєстратору Голо сіївського району м. Києва дл я внесення запису щодо цього судового рішення, повідомле ння органів, визначених у ч. 3 с т. 38 Закону України «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприє мців»та вчинення дій щодо пр оведення процедури припинен ня державної реєстрації юрид ичної особи у встановленому законом порядку.

Згідно ст.ст. 185-186 КАС Україн и сторони та інші особи, які бе руть участь у справі мають пр аво оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеля ційне оскарження подається п ротягом 10 днів з дня проголоше ння, апеляційна скарга подає ться протягом 20 днів після под ання заяви про апеляційне ос карження. Дані заяви подають ся до апеляційного суду чере з суд першої інстанції.

Згідно ст. 254 КАС України Пост анова, якщо інше не встановле но КАС України, набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо таку з аяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна с карга не була подана у строк, п останова суду першої інстанц ії набирає законної сили піс ля закінчення цього строку. У разі подання апеляційної ск арги судове рішення, якщо йог о не скасовано, набирає закон ної сили після закінчення ап еляційного розгляду справи.

Дата складення та підпи сання постанови в повному об сязі - 22.05.2009 року.

Суддя Качур І.А.

Дата ухвалення рішення18.05.2009
Оприлюднено14.10.2010
Номер документу9626986
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —18/34

Рішення від 06.08.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Рішення від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.05.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 12.08.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Ухвала від 25.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 08.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 26.06.2012

Господарське

Господарський суд Чернігівської області

Сидоренко А.С.

Судовий наказ від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Судовий наказ від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Ухвала від 22.04.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні