Постанова
від 17.05.2010 по справі 216/10/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

"17" травня 2010 р. Справа № 2а-216/10/1570

Одеський окружний адміні стративний суд у складі:

головуючого судді Потоцької Н.В.

при секретар і Красних І.О.

за участю сторін:

представника прокур атури Ш пагіної І.С.

представника п озивача (за довіреністю) Колеснікова О.В.

представника в ідповідача не з'явився

розглянувши у відкр итому судовому засіданні спр аву за адміністративним позо вом заступника прокурора Ки ївського району м. Одеси в інт ересах держави в особі держа вного підприємства «Націона льна енергетична компанія «У кренерго»до товариства з обм еженою відповідальністю «ЮТ С - ПРОМ»про стягнення штра фу в сумі 1700,00грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Заступник прокурора К иївського району м. Одеси в ін тересах держави в особі держ авного підприємства «Націон альна енергетична компанія « Укренерго»в особі відокремл еного підрозділу «Держенерг онагляд у Південному регіоні »звернувся про стягнення з Т ОВ «ЮТС - ПРОМ»штрафу в сумі 1700 грн..

В обґрунтування позо вних вимог прокурор посилаєт ься на те, що при перевірці вим ог раніше виданого припису, я ка проведена інспектором з е нергетичного нагляду 17.07.2009 р. вс тановлено, що вимоги припису № 05/12-0028 від 22.01.2009 р. не виконані, що з афіксовано в акті перевірки від 17.07.2009 р. № 05/12-0040. За результатам и перевірки додержання закон одавства про електроенергет ику встановлено, що споживач ухиляється від виконання ви мог припису № 05/12-0028 від 22.01.2009 р. в ре зультаті чого на ТОВ «ЮТС - П РОМ»був накладений штраф в р озмірі 1700 грн., який до часу зве рнення до суду в добровільно му порядку сплачений не був.

Представник прокурат ури просить позов задовольни ти в повному обсязі.

Представник ДП «Наці ональна енергетична компані я «Укренерго»просить стягну ти з ТОВ «ЮТС - ПРОМ»штрафу в сумі 1700 грн.

Відповідач у судове засіда ння не з'явився, причин не явк и до суду не повідомив, про дат у, час і місце розгляду справи відповідач повідомлявся нал ежним чином (а/с-23), однак лист п овернувся з відміткою «не за реєстрований».

Представник прокуратури в судовому засіданні надав к опію газети «Чорноморські н овини»в якій розміщено повід омлення про слухання справи в Одеському окружному суді, я ким відповідача було повідом лено про розгляд справи чере з засоби масової інформації на підставі ч. 1 ст. 38 КАС Україн и (а/с-41-43).

З огляду на викладене суд вв ажає, що справу можливо розгл янути без участі відповідача , належним чином повідомлено го про розгляд справи, на під ставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши надані докази в ї х сукупності, проаналізувавш и положення чинного законода вства, суд вважає за необхідн е задовольнити даний позов п овністю з наступних підстав.

Відповідно ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встан овлених законом.

У відповідності до ст. 60 КАС України у випадках встан овлених законом, Уповноважен ий Верховної Ради України з п рав людини, прокурор, органи д ержавної влади, органи місце вого самоврядування, фізичні та юридичні особи можуть зве ртатися до адміністративног о суду із адміністративними позовами про захист прав, сво бод та інтересів інших осіб і брати участь у цих справах. Пр окурор здійснює в суді предс тавництво інтересів громадя нина або держави в порядку, вс тановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійс нювати представництво на буд ь-якій стадії адміністративн ого процесу.

Відповідно до ст.36-1 Зак ону України «Про прокуратуру »прокурор може звернутися до суду з заявою для захисту інт ересів держави в суді в разі н аявності порушень економічн их, політичних та інших держа вних інтересів внаслідок про типравних дій (бездіяльності ) фізичних або юридичних осіб , що вчинюються у відносинах м іж ними або державою.

Ст. 9 Закону України «Про е лектроенергетику»визначає , що Державний нагляд в електр оенергетиці здійснюють Держ авна інспекція з експлуатаці ї електричних станцій і мере ж та Державна інспекція з ене ргетичного нагляду за режима ми споживання електричної та теплової енергії у порядку, в становленому Кабінетом Міні стрів України, та інші органи , визначені законодавством У країни. Державна інспекція з експлуатації електричних ст анцій і мереж здійснює нагля д за додержанням вимог техні чної експлуатації електричн их станцій і мереж, вимог техн ічної експлуатації енергети чного обладнання об'єктів ел ектроенергетики, підключени х до об'єднаної енергетичної системи України.

Згідно з п.1 Положення « Про державний енергетичний н агляд за режимами споживання електричної і теплової енер гії» державний енергетичний нагляд за технічним станом т а організацією експлуатації електричних, теплових, тепло використовувальних установ ок і мереж, режимами споживан ня електричної та теплової е нергії суб'єктів електроенер гетики, суб'єктів відносин у с фері теплопостачання і спожи вачів електричної енергії зд ійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за реж имами споживання електрично ї і теплової енергії /Держене ргонагляд/.

Судом встановлено, що ТОВ «ЮТС - ПРОМ»зареєстроване я к юридична особа і та відомос ті про нього внесені до ЄДРПО У (а.с.14-15).

На підставі акту пер евірки № 5/12-0028 від 22.01.2009 року відпо відачу було видано припис № 5/1 2-0028 від 22.01.2009 р. про виконання ря ду заходів щодо усунення вст ановлених порушень, виявлени х при обстеженні і зобов' яз ано відповідача до 10.05.2009 р. пові домити про виконання припису в цілому. Припис отримано від повідачем особисто, що підтв ерджується підписом керівн ика на оригіналі документу (а /с.10).

17.07.2009 р. державним інспектор ом з енергетичного нагляду п роведено обстеження відпові дача з питань виконання вимо г раніше виданого припису за результатами якого був скла дений акт перевірки № 05/12-0040 (а.с.8) .

Пп.11 п.11 Положення «Про держа вний енергетичний нагляд за режимами споживання електри чної і теплової енергії» Дер женергонагляд має право нада вати (надсилати) суб'єктам еле ктроенергетики, суб'єктам ві дносин у сфері теплопостачан ня і споживачам електричної енергії обов'язкові для вико нання приписи, розпорядження та інші розпорядчі документ и щодо усунення порушень зак онодавства у сфері виробницт ва, постачання та споживання енергії.

05.08.2009 року винесена постанова № 05/12-0040 про накладення штрафу з а порушення законодавства пр о електроенергетику, якою на кладено на відповідача штраф у розмірі 1700 грн. (а/с.5). Дана пос танова була надіслана відпов ідачу рекомендованим листо м від 05.08.2009 р. № 13/174 (а/с.7).

Згідно ст.27 Закону України « Про електроенергетику»суб'є кти господарської діяльност і несуть відповідальність за правопорушення в електроене ргетиці: за неподання інформ ації або подання завідомо не достовірної інформації, пере дбаченої в ліцензіях на виро бництво, передачу або постач ання електричної енергії та в нормативно-правових актах, що регулюють питання функці онування об'єднаної енергети чної системи України і спожи вання енергії, - штраф у розмір і до однієї тисячі неоподатк овуваних мінімумів доходів г ромадян; за ухилення від вико нання або несвоєчасне викона ння рішень чи приписів Націо нальної комісії регулювання електроенергетики України, Державної інспекції з експлу атації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за ре жимами споживання електричн ої та теплової енергії та пор ушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неопод атковуваних мінімумів доход ів громадян. Національна ком ісія регулювання електроене ргетики України, державні ін спектори з експлуатації елек тричних станцій і мереж, держ авні інспектори з енергетичн ого нагляду за режимами спож ивання електричної та теплов ої енергії на підставі акта п еревірки, оформленого в уста новленому порядку, за наявно сті порушень, передбачених ц ією статтею, видають у межах с воєї компетенції суб'єктам г осподарської діяльності пос танови про накладення штрафі в за встановленою формою. Оск арження дій щодо накладення штрафів провадиться у судово му порядку. Суми стягнених шт рафів зараховуються до Держа вного бюджету України.

Відповідно до п.10 «Положенн я про накладення на суб' єкт ів господарської діяльності штрафів за порушення законо давства про електроенергети ку», затвердженого Постаново ю Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 року № 1312 суб'єкт госп одарської діяльності повине н сплатити штраф протягом 30 дн ів з дня винесення постанови про його накладання.

Однак, всупереч цьому, відпо відач в добровільному порядк у штраф в розмір 1700 грн. не спла тив.

Пунктом 10 Положення про нак ладення на суб' єктів господ арської діяльності штрафів з а порушення законодавства пр о електроенергетику встанов лено, що у разі несплати штраф у у зазначений термін штраф с тягується в судовому порядку .

Постанова № 05/12-0040 від 05.08.2009 р. пр о накладення штрафу за поруш ення законодавства про елект роенергетику відповідачем о скаржена не була.

Отже, позивачем вжиті всі необхідні заходи щодо стягне ння штрафу в межах його повно важень.

За наведених обставин, позо вні вимоги підтверджені нале жними та допустимими доказам и і підлягають задоволенню п овністю.

Статтями 11, 71 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни встановлено, що кожна сто рона повинна довести ті обст авини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оці нює докази, які є у справі, за с воїм внутрішнім переконання м, що ґрунтується на їх безпос ередньому, всебічному, повно му та об' єктивному дослідже нні.

З огляду на викладене, позовні вимоги про стягнення з товариства з обмеженою від повідальністю «ЮТС - ПРОМ» штрафу у сумі 1700 грн. підляга ють задоволенню.

Керуючись ст. ст. 6-8, 38, 71, 86, 158-163, 167 К АС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги задо вольнити повністю.

Стягнути з товариства з о бмеженою відповідальністю «ЮТС - ПРОМ» (68001, Одеська об ласть, м. Іллічівськ, вул. Парк ова, 3, код ЄДРПОУ 31040127) до Державн ого бюджету штраф в сумі 1700 (од ну тисячу сімсот) гривень та п ерерахувати його на р/р 31118106700250 б анк ГУДКУ в Одеській області , МФО 828011, отримувач - УДК в Коди мському районі ГУДКУ в Одесь кій області, ЄДРПОУ 232158497.

Постанова може бу ти оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляці йного адміністративного суд у через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний стро к з дня складання постанови в повному обсязі заяви про апе ляційне оскарження і подання м після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, або в пор ядку ч.5 ст. 186 КАС України.

Відповідно до ст. 254 КАС Укр аїни постанова набирає за конної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляц ійне оскарження, але апеляці йна скарга не була подана у ст рок, встановлений цим Кодекс ом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає си ли після закінчення цього ст року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після закінчення апеляційного розгляду справ и.

Повний текст постан ови виготовлений та підписан ий суддею 21.05.2010 року.

Суддя /підпис/ Потоцька Н.В.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2010
Оприлюднено15.10.2010
Номер документу9628121
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —216/10/1570

Ухвала від 12.01.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Ухвала від 09.02.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Постанова від 17.05.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні