Рішення
від 22.04.2021 по справі 120/415/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

22 квітня 2021 р. Справа № 120/415/21-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Бошкової Ю.М., розглянувши у письмовому порядку за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Вінницькій (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028, код ЄДРПОУ ВП 44069150) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 , позивач) з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області (далі - ГУ ДПС у Вінницькій області, відповідач).

За змістом позовних вимог позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення ГУ ДПС у Вінницькій області форми "Ф" від 30.03.2020 року № 1057686- 5506-0214 на суму 51660,92 грн.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що відносно фізичної особи ОСОБА_1 складено податкове повідомлення - рішення від 30.03.2020 року № 1057686-5506-0214, яке є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки на сьогоднішній день саме фермерське господарство "Надія Є!", а не фізична особа ОСОБА_1 використовує на умовах оренди земельну ділянку, яка надана фізичній особі ОСОБА_1 , який є засновником та учасником фермерського господарство "Надія Є!" для ведення фермерського господарства, а тому саме фермерського господарство "Надія Є!" здійснює права орендаря за договором оренди.

Ухвалою від 25.01.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено її до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін. Судове засідання у справі призначено на 10.02.2021 року. Окрім того, даною ухвалою встановлено сторонам строки для подання відзиву, відповіді на відзив та заперечення.

08.02.2021 року на електронну адресу суду від ГУ ДПС у Вінницькій області надійшло клопотання про розгляд справи без участі відповідача у письмовому провадженні.

У свою чергу, 10.02.2021 року представник позивача подав заяву про відкладення розгляду справи.

Ухвалою від 10.02.2021 року задоволено заяву представника позивача та відкладено розгляд справи на 10.03.2021 року.

10.02.2021 року на адресу суду надійшов відзив, у якому відповідач позов заперечує та зазначає, що між ОСОБА_1 (орендарем) та Іллінецькою районною державною адміністрацією (орендодавцем) укладено договір оренди земельної ділянки від 30.12.2011 року, площею 21,2 га, для ведення фермерського господарства терміном на 25 років. Тому, ГУ ДПС у Вінницькій області проведено нарахування позивачу орендної плати на 2020 рік та винесено ППР від 30.03.2020 року №1057686-5506-0214. На переконання відповідача, земельні ділянки державної та комунальної власності, надані в оренду фізичній особі та не набуті в установленому законом порядку в суборенду фермерським господарством не входять до складу земель фермерського господарства в розумінні ст. 12 Закону України "Про фермерське господарство", а тому їх користувачем є фізична особа (орендар), а не фермерське господарство "Надія є!".

10.03.2021 року до суду надійшло клопотання про заміну відповідача правонаступником. Окрім того, сторона відповідача просила здійснити розгляд зазначеного питання без її участі.

10.03.2021 року справа знята з розгляду, у зв`язку з перебуванням головуючої судді у відпустці.

Судове засідання у справі призначено на 31.03.2021 року

29.03.2021 року представником позивача подано заяву про відкладення розгляду справи. Представник відповідача, у свою чергу, 31.03.2021 року, подав клопотання про розгляд справи без участі ГУ ДПС у Вінницькій області.

Ухвалою від 31.03.2021 року задоволено заяву представника позивача та відкладено розгляд справи на 15.04.2021 року.

У судове засідання 15.04.2021 року представник відповідача не з`явився та подав клопотання про здійснення розгляду справи у письмовому провадженні.

У свою чергу представник позивача надав усні пояснення по суті заявленого позову та вказав, що фермерським господарством "Надія є!" сплачено орендну плату за договором оренди від 30.12.2011 року, тому відповідачем безпідставно винесено податкове повідомлення-рішення від 30.03.2020 року № 1057686- 5506-0214, у якому визначено зобов`язання ОСОБА_1 за платежем орендна плата з фізичних осіб.

З огляду на зазначене, представник позивача просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

У судовому засіданні оголошено перерву до 22.04.2021 року, з метою надання стороною позивача додаткових доказів щодо сплати орендної плати фермерським господарством "Надія Є!".

19.04.2021 року до суду подано заяву про долучення до матеріалів справи доказів.

22.04.2021 року сторони у судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.

У свою чергу, 22.04.2021 року представник позивача подав заяву про розгляд справи без участі сторони позивача. Окрім того, представник відповідача подав клопотання про розгляд справи у письмовому провадженні та вказав, що позицію ГУ ДПС у Вінницькій області, викладену у відзиві підтримує у повному обсязі.

У зв`язку з неявкою сторін та їх представників у судове засідання, суд на підставі частини 3 статті 194 та частини 9 статті 205 КАС України вирішив розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.

Згідно з частиною 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Ухвалою від 22.04.2021 року вирішено клопотання представника відповідача про заміну відповідача правонаступником - задовольнити та здійснити процесуальне правонаступництво шляхом заміни Головного управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 43142454) на його правонаступника Головне управління ДПС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ ВП 44069150).

Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності, суд встановив, що 30.12.2011 року між Іллінецькою районною державною адміністрацією в особі голови райдержадміністрації Ящука В.М. (Орендодавець) та ОСОБА_1 (Орендар) укладено договір оренди землі, згідно якого Орендодавець надає в оренду згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.12.2011 року №533, а Орендар приймає у строкове, платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення (рілля) для створення та ведення фермерського господарства із земель запасу Городоцької сільської ради, розташованої за межами с. Чортория.

Відповідно до п. 2.1 вищезазначеного договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 21,2000 га, у тому числі 21,2000 га рілля, за кадастровим номером: 0521281600:02:000:0100.

Договір укладено строком на 25 років з дня його державної реєстрації (п.3.1 Договору). Орендна плата за користування земельною ділянкою становить 363 грн. за 1 га, що становить 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки (п. 4.1 Договору).

У подальшому, 12.04.2012 року прийнято рішення № 1 про заснування на землях сільськогосподарського призначення, переданих в оренду відповідно до договору оренди землі від 30.12.2011 року, зареєстрованого у відділі Держкомзему у Іллінецькому районі Вінницької області 12.03.2012 року, реєстраційний номер: 0521200040003955 фермерське господарство "Надія є!"

Відповідно до акту передачі земельної ділянки фермерському господарству "Надія Є!" від 27.04.2021 року позивач, як засновк та керівник юридичної особи - голова фермерського господарства "Надія Є!" (код ЄДРПОУ 38219514) передав фермерському господарству "Надія Є!" земельну ділянку з кадастровим номером: 0521281600:02:000:0100, яку ОСОБА_1 отримав на підставі договору з Іллінецькою районною державною адміністрацією (дата реєстрації договору 12.03.2021 року №0521281600:02:000:0100).

Окрім того, додатковою угодою від 23.01.2020 року № 27 до договору оренди землі від 30.12.2011 року внесено зміни до пунктів 2.3, 4.1 та 4.2 договору та, зокрема, встановлено, що орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі незалежно від результатів діяльності орендаря - 8% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки за ріллю - в сумі 54964,82 за рік.

30.03.2020 року ГУ ДПС у Вінницькій області прийнято податкове повідомлення-рішення № 1057686-5506-0214 від 30.03.2020 року, яким визначено ОСОБА_1 суму податкового зобов`язання за платежем: орендна плата з фізичних осіб за 2020 рік.

Не погодившись із вказаним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до ДПС України із скаргою від 23.11.2020 року про перегляд податкового повідомлення-рішення № 1057686-5506-0214 від 30.03.2020 року.

За результатами розгляду скарги, 31.12.2020 року прийнято рішення №5803/Г/99-00-06-01-04-09, яким вирішено залишити без змін ППР ГУ ДПС у Вінницькій області від 30.03.2021 року № 1057686-5506-0214, а скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Оскаржуване податкове повідомлення-рішення позивач вважає протиправним, тому за захистом свої прав звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходить із наступного.

Відповідно до підпункту 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі - ПК України), орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

За приписами статті 269 ПК України, платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Відповідно до статті 270 ПК України, об`єктами оподаткування земельним податком є, зокрема, земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Відповідно до пунктів 288.1 - 288.3 статті 288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Із аналізу процитованих норм видно, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується орендарем з дня виникнення права користування земельною ділянкою.

Згідно з пунктом 286.5 статті 286 ПК України, нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному ст. 58 цього Кодексу.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Положеннями пункту 286.1 статті 286 ПК України закріплено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Відповідно до пункту 287.1 статті 287 ПК України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Таким чином, зі змісту вищевказаних вимог слідує, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди земельної ділянки, а платником орендної плати є орендар такої земельної ділянки. В разі несплати орендарем обов`язкових платежів з орендної плати за землю, контролюючий орган зобов`язаний здійснити нарахування сум податку.

Разом з цим, оцінюючи доводи позивача про те, що об`єктом плати за землю в даних правовідносинах є земельна ділянка, надана в оренду з метою створення фермерського господарства, та фактично використовується фермерським господарством, яке реалізуючи права фактичного землекористувача має обов`язок внесення плати за землю, суд вказує наступне.

У статті 1 Закону України від 19.06.2003 року № 937-IV "Про фермерське господарство" (далі - Закон № 937-IV) вказано, що фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, здійснювати її переробку та реалізацію з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм у власність та/або користування, у тому числі в оренду, для ведення фермерського господарства, товарного сільськогосподарського виробництва, особистого селянського господарства, відповідно до закону.

Згідно з частиною першою статті 5, частиною першою статті 7 Закону № 937-IV, право на створення фермерського господарства має кожний дієздатний громадянин України, який досяг 18-річного віку та виявив бажання створити фермерське господарство. Надання земельних ділянок державної та комунальної власності у власність або користування для ведення фермерського господарства здійснюється в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.

Відповідно до частини першої статті 8 Закону № 937-IV, фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, за умови набуття громадянином України або кількома громадянами країни, які виявили бажання створити фермерське господарство, права власності або користування земельною ділянкою.

Звідси законодавством, чинним на момент створення ФГ "Надія є!", було передбачено одержання земельної ділянки як обов`язкової умови для набуття правосуб`єктності СФГ як юридичної особи.

Фермерське господарство (у будь-якій його формі) ініціюється для подальшої діяльності з виробництва товарної сільськогосподарської продукції, її переробки та реалізації на внутрішньому і зовнішньому ринках, з метою отримання прибутку, що відповідає наведеному у статті 42 Господарського кодексу України визначенню підприємництва як самостійної, ініціативної, систематичної, на власний ризик господарської діяльності, що здійснюється суб`єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.

Формування програми діяльності, залучення матеріально-технічних, фінансових та інші види ресурсів, використання яких не обмежено законом, є складовими елементами здійснення підприємницької діяльності в розумінні статті 44 Господарського кодексу України. При цьому можливість реалізації громадянином права на здійснення підприємницької діяльності у вигляді фермерського господарства безпосередньо пов`язана з наданням (передачею) громадянину земельних ділянок відповідного цільового призначення.

Ураховуючи законодавчі обмеження у використанні земельної ділянки іншим чином, ніж це передбачено її цільовим призначенням, а також правові наслідки використання чи невикористання земельної ділянки не за її цільовим призначенням, надана громадянину у встановленому порядку для ведення фермерського господарства земельна ділянка в силу свого правового режиму є такою, що використовується виключно для здійснення підприємницької діяльності, а не для задоволення особистих потреб. Суб`єктом такого використання може бути особа - суб`єкт господарювання за статтею 55 Господарського кодексу України.

Відповідні висновки Великої Палати Верховного Суду викладені в постановах від 01.04.2020 року у справі № 320/5724/17 та №922/989/18 від 23.06.2020 року.

З аналізу приписів статей 1, 5, 7, 8 Закону № 937-IV можна зробити висновок, що після отримання земельної ділянки фермерське господарство має бути зареєстроване у встановленому законом порядку і з дати реєстрації набуває статусу юридичної особи. З цього часу обов`язки землекористувача здійснює фермерське господарство, а не громадянин, якому надавалася відповідна земельна ділянка для ведення фермерського господарства.

Отже, із процитованих норм випливає, що після укладення договору оренди, фермерське господарство з дати державної реєстрації набуває статусу юридичної особи, та з цього часу обов`язки землекористувача земельної ділянки здійснює фермерське господарство, а не громадянин, якому вона надавалась.

Така практика застосування норм права щодо фактичної заміни у правовідносинах користування земельними ділянками орендаря й переходу обов`язків землекористувача земельних ділянок до фермерського господарства з дня його державної реєстрації є сталою та підтримується Великою Палатою Верховного Суду (висновки Великої Палати Верховного Суду, викладені у постановах від 13.03.2018 року у справі № 348/992/16-ц, від 20.06.2018 року у справі № 317/2520/15-ц, від 22.08.2018 року у справі № 606/2032/16-ц, від 31.10.2018 року у справі № 677/1865/16-ц, від 21.11.2018 року у справі № 272/1652/14-ц, від 12.12.2018 року у справі № 704/29/17-ц, 16.01.2019 року у справі № 695/1275/17 та у справі № 483/1863/17, від 27.03.2019 року у справі № 574/381/17-ц, від 03.04.2019 року у справі № 628/776/18).

Суд звертає увагу, що у відносинах, а також спорах з іншими суб`єктами, голова фермерського господарства, якому передана у власність, постійне користування чи оренду земельна ділянка, виступає не як самостійна фізична особа, власник, користувач чи орендар земельної ділянки, а як представник (голова, керівник) фермерського господарства. У таких правовідносинах їх суб`єктом є не фізична особа - голова чи керівник фермерського господарства, а фермерське господарство як юридична особа (постанова Великої Палати Верховного Суду від 20.03.2019 року у справі № 615/2197/15-ц (провадження № 14-533цс18).

Відтак, з моменту створення селянського (фермерського) господарства (фермерського господарства) до фермерського господарства переходять правомочності володіння і користування та юридичні обов`язки щодо використання земельної ділянки його засновника. Відповідна правова позиція викладена в постанові Великої Палити Верховного Суду №922/989/18 від 23.06.2020 року.

Як встановлено судом та не заперечується відповідачем, ФГ "Надія Є!", як землекористувачем земельної ділянки, сплачено орендну плату за користування земельною ділянкою за кадастровим номером: 0521281600:02:000:0100 за 2020 рік, що підтверджується платіжним дорученнями: №90 від 23.01.2020 року, № 97 від 25.02.2020 року, №105 від 26.03.2020 року, №106 від 23.04.2020 року, №117 від 19.05.2020 року, №127 від 24.06.2020 року, №134 від 28.07.2020 року, № 143 від 25.08.2020 року, №155 від 28.09.2020 року, №166 від 27.10.2020 року, №174 від 24.11.2020 року, №181 від 24.12.2020 року.

Отже, враховуючи вищезазначені обставини, на думку суду, відповідачем безпідставно визначено суму податкового зобов`язання за орендну плату з фізичних осіб та додатково покладено обов`язок її сплати на фізичну особу ОСОБА_1 .

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку про те, що податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС у Вінницькій області форми "Ф" від 30.03.2020 року № 1057686- 5506-0214 на суму 51660,92 грн. є протиправним та підлягає скасуванню.

Згідно із статтею 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до частин першої - другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити повністю.

Відповідно до частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відтак, на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Вінницькій області підлягає стягненню судовий збір у розмірі 908,00 грн.

Керуючись ст.ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Вінницькій області форми "Ф" від 30.03.2020 року № 1057686- 5506-0214 на суму 51660,92 грн.

Стягнути на користь ОСОБА_1 сплачений при зверненні до суду судовий збір в сумі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень нуль копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 )

Відповідач: Головного управління ДПС у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028, код ЄДРПОУ ВП 44069150).

Рішення в повному обсязі сформовано: 26.04.2021 року.

Суддя Бошкова Юлія Миколаївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2021
Оприлюднено27.04.2021
Номер документу96501834
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/415/21-а

Постанова від 20.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 02.06.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 21.05.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 22.04.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Рішення від 22.04.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 31.03.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні