Ухвала
від 10.09.2007 по справі 14/179
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

14/179

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

88000, м.Ужгород, вул.Коцюбинського, 2-а


УХВАЛА

10.09.2007                                                                                               Справа №  14/179

 Розглянувши заяву Приватного підприємства "Ракета - 2005", м. Ужгород  від 28.08.2007р. про роз"яснення постанови господарського суду Закарпатської області від 13.08.2007р. у справі №14/179

За  адміністративним позовом   Приватного підприємства "Ракета - 2005",                       м. Ужгород

до  Державної податкової адміністрації у Закарпатській області,  м. Ужгород    

про  визнання нечинними Наказу ДПА у Закарпатській області про організацію перевірок на вересень місяць 2006 року №300 від 30.08.2006 року та Акту  №014491 від 07.09.2006 року перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб"єктами підприємницької діяльності,

                                           Суддя                                  В.І. Карпинець

За участю представників сторін:

від позивача (заявника): Букович О.Д.  (юрист) –представник за дов. від 19.04.2007р.

від відповідача: Жупан Ж.В. –начальник відділу юридичного управління ДПА в Закарпатській області за дов. від 29.12.2006р. №15750/10/10-0.

ВСТАНОВИВ:

     Приватне підприємство "Ракета - 2005",  м. Ужгород звернулося до господарського суду  Закарпатської області із заявою від 28.08.2007р. про роз"яснення постанови  від 13.08.2007р. у справі №14/179, в якій зазначено обставину того, що йому (підприємству, позивачеві по даній справі), що йому є незрозумілим дана постанова суду в тій частині, для проведення якого саме виду перевірки у сфері РРО (планової чи позапланової) був виданий спірний наказ ДПА у Закарпатській області та для проведення якого саме виду перевірки (планової чи позапланової) були видані направлення перевіряючим від 04.09.2006 року № №23/11, 23/12, та 23/14.  За таких обставин, позивач по даній справі - ПП "Ракета - 2005" просить суд роз"яснити в даній частині постанову суду, а саме:

          1. Для проведення якої саме перевірки (планової чи позапланової) був виданий оспорюваний Наказ ДПА у Закарпатській області №300 від 30.08.2006 року "Про організацію перевірок" на вересень місяць 2006 року в частині, що стосується проведення 07.09.2006 року перевірки ПП "Ракета - 2005" та якими письмовими доказами у справі підтверджується, що оспорюваний Наказ був виданий саме з метою проведення конкретного виду перевірки (планової чи позапланової).

     2. Для проведення якого виду перевірки ПП "Ракета - 2005" (планової чи позапланової) були видані направлення перевіряючим від 04.09.2006 року № №23/11, 23/12, та 23/14.

        

        У резолютивній частині постанови від 13.08.2007 року у справі №14/179 судом  зазначено, що ст. 11-1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" передбачено правила проведення, як планових так і позапланових виїзних перевірок, що стосуються питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), а частиною 7 ст.11-1 цього ж Закону  передбачено, що  позаплановими перевірками вважаються також перевірки в межах повноважень податкових органів, визначених законами України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", а в інших випадках - за рішенням суду.

          Отже, такими позаплановими перевірками із вищезазначених питань, що наведені в ч.7 ст.11-1 даного Закону, вважаються перевірки, які не передбачені податковим органом у плані роботи органу державної податкової служби на підставі затвердженого плану проведення планових виїзних перевірок та за наявності хоча б однієї з обставин,  перелічених у п.п.1-9 ч.6 ст.11-1 даного Закону.

       З вищезазначеного слідує те, що перевірки з питань застосування, зокрема Законів України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" податковими органами можуть здіснюватися, як у комплексі з питаннями своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) на підставі річних планів, затверджених податковим органом так і за окремими затвердженими податковим органом планами щодо перевірки тих чи інших суб"єктів господарювання з питань,які не пов"язані з податками та зборами  (обов"язковими платежами), в даному випадку з питань дотримання положень Законів України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”, „Про ліцензування певних видів господарської діяльності”, „Про підприємництво”, Постанови Управління НБУ України „Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні”, Указів Президента України та інших нормативно-правових актів.

             Вищезазначені перевірки здійснюються податковими органами за окремими щомісячними планами, які затверджуються ними у відповідності до вимог Наказу ДПА України від 11.10.2005р. №441 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку складання плану-графіка перевірок суб'єктів господарювання та взаємодії між структурними підрозділами при їх проведенні" та про що зазначено у п.2.6 додатка 2 до даного Наказу.

              За вищенаведених обставин, Наказ ДПА у Закарпатській області №300 від 30.08.2006 року "Про організацію перевірок" на вересень місяць 2006 року в частині, що стосується проведення 07.09.2006 року перевірки ПП "Ракета - 2005", був виданий саме на проведення планової перевірки щодо контролю за здійсненням суб”єктами господарювання розрахункових операцій у сфері готівкового обігу на вересень місяць 2006р., яким було затверджено план перевірок (а.с.23-24), який є додатком до даного Наказу (в тому числі ПП "Ракета -2005", п.18 даного плану).  

            Оскільки, як було зазначено вище дана перевірка ПП "Ракета - 2005" у вересні 2006 року була проведена з питань щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу, тобто з питань що не стосуються своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), а отже направлення на проведення такої перевірки видані перевіряючим  від 04.09.2006 року № №23/11, 23/12, та 23/14, не повинні містити дані про вид перевірки, а як зазначено у мотивувальній частині постанови від 13.08.2007 року у справі №14/179 містять відомості про те, що таким перевіряючим доручається

провести перевірку щодо контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги)  у встановлені Законом порядку, наявності свідоцтв про державну реєстрацію суб”єктів підприємницької діяльності, ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону, торгових патентів - ПП „Ракета -2005”, код 33438159 з питань дотримання   вимог Законів України „Про державну податкову службу в Україні”, "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”, „Про ліцензування певних видів господарської діяльності”, „Про підприємництво”, Постанови Управління НБУ України „Про затвердження Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні”, Указів Президента України та інших нормативно-правових актів.

        З огляду на викладене, суд роз"яснює мотивувальну частину постанови від 13.08.2007 року у справі №14/179 у заданих позивачем (заявником) питаннях та зазначає те,що:

         1.Наказ ДПА у Закарпатській області №300 від 30.08.2006 року "Про організацію перевірок" на вересень місяць 2006 року в частині, що стосується проведення 07.09.2006 року перевірки ПП "Ракета - 2005", був виданий саме на проведення планової перевірки ПП "Ракета - 2005" щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу, про що було зазначено в затвердженому плані перевірок, який є додатком до даного Наказу (п.18 даного плану) та відповідно даний план перевірок і є тим письмовим доказом у справі, яким  підтверджується дана обставина.

       2.Направлення   від 04.09.2006 року № №23/11, 23/12, та 23/14 були видані перевіряючим на проведення такої планової перевірки ПП "Ракета - 2005" щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу.

            

             З огляду на  викладене, керуючись   ст. ст.  165, 170 та п.6 Прикінцевих і перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

    1. Роз"яснити позивачеві (заявнику) - ПП "Ракета-2005" мотивувальну частину постанови від 13.08.2007 року у справі №14/179 із  заданих у заяві від 28.08.2007 року  питань.

     2. Наказ ДПА у Закарпатській області №300 від 30.08.2006 року "Про організацію перевірок" на вересень місяць 2006 року в частині, що стосується проведення 07.09.2006 року перевірки ПП "Ракета - 2005", був виданий на проведення планової перевірки ПП "Ракета - 2005" щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу, що підтверджується затвердженим планом перевірок, який є додатком до даного Наказу (п.18 даного плану) та даний план перевірок і є тим письмовим доказом у справі, яким  підтверджується дана обставина.

   3. Направлення від 04.09.2006 року № №23/11, 23/12, та 23/14 були видані перевіряючим на проведення такої планової перевірки ПП "Ракета - 2005" щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового обігу.

    4. Ухвала  суду набирає законної сили в  порядку, передбаченому ст.254 КАС України.

   5. Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду у відповідності до вимог ст.186 КАС України.

          

     Суддя                                                                                      В.І. Карпинець

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення10.09.2007
Оприлюднено25.09.2007
Номер документу966903
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —14/179

Ухвала від 14.12.2015

Господарське

Вищий господарський суд України

Кривда Д.C.

Ухвала від 26.02.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Хрипун О.О.

Ухвала від 13.10.2015

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Сітайло Л.Г.

Ухвала від 24.06.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Панна Світлана Павлівна

Ухвала від 01.04.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 19.04.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 10.01.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 09.12.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 10.11.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 22.11.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні