Рішення
від 11.05.2021 по справі 200/9577/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 травня 2021 р. Справа№200/9577/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Чекменьова Г.А., розглянувши в спрощеному (письмовому) провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Союз-2М до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Союз-2М звернулось до суду з позовом до Державної податкової служби України, третя особа - Головне управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначив, що підприємство є орендарем земельних ділянок, розташованих в місті Мар`їнка та селищі Побєда та Олександрівській селищній раді. Позивачем 19.02.2018 року подані уточнюючі податкові декларації № 9277014296 та № 9277014295 зі плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання за 2014 та 2015 роки. Вказані декларації були прийняті податковим органом.

Проте в електронному кабінеті ТОВ Союз-2М станом на 08.09.2020 року в податку орендна плата з юридичних осіб (код платежу 5018010600 01) нарахований залишок несплаченої пені та в податку орендна плата з юридичних осіб (код платежу 50 18010600 04) також нарахований залишок несплаченої пені.

Головне управління ДПС у Донецькій області листом від 23.09.2020 року вих.№ 74079/10/05-99-04-23 надало роз`яснення про нарахування пені відповідно до пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України на підставі поданих уточнюючих податкових декларацій.

Позивач зазначив, що звільнений від сплати за користування земельними ділянками починаючи з 14 квітня 2014 року, оскільки земельні ділянки, розташовані на непідконтрольній території, та на лінії зіткнення, у зв`язку з чим заборгованість по вказаному виду податку у ТОВ Союз-2М відсутня.

Отже, позивач вважає протиправними дії відповідача щодо відображення в інтегрованій картці платника податків ТОВ Союз-2М показників про наявність залишку несплаченої пені та просить зобов`язати відповідача внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ Союз-2М шляхом виключення з інтегрованої картки платника податків заборгованості пені:

у сумі 8 044,51 грн., нараховану в інтегрованій картці платника податків по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;

у сумі 9 223,44 грн. нараховану в інтегрованій картці платника податків по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік.

Ухвалою від 19 жовтня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою суду від 16 лютого 2021 року залучено в якості другого відповідача у справі Головне управління ДПС у Донецькій області, розгляд справи розпочатий спочатку.

Відповідачем-1 ДПС України надано відзив на адміністративний позов, у якому зазначено, що позивачем самостійно узгоджені суми податкового зобов`язання з орендної плати за землю у визначені ПК України строки сплачені не були, в інтегрованій картці підприємства відповідно до п.п. 129.1.3 п.129.1 статті 129 ПК України нараховану пеню, у тому числі:

у сумі 8044,51 грн. - ВЦА м. Мар`їнка та с. Побєда. Нарахування пені в інтегрованій картці платника податків по орендній платі за земельні ділянки відбулося після подання платником уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 за 2014 рік, відповідно до яких підприємством самостійно зменшено нараховане податкове зобов`язання з орендної плати за землю;

у сумі 9223,44 грн. - Олександрівська с/рада. Нарахування пені в інтегрованій картці платника податків по орендній платі за земельні ділянки, відбулося після подання платником уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік, відповідно до яких підприємством самостійно зменшено нараховане податкове зобов`язання з орендної плати за землю.

Відповідач також зазначив, що відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи. Загальний контроль за достовірністю відображення в ІКП облікових показників забезпечується підрозділом, який здійснює облік платежів та інших надходжень. Тобто, належним відповідачем у даній справі є Головне управління ДПС у Донецькій області, а не ДПС України. Враховуючи викладене, просив замінити відповідача на належного та відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Відповідач-2 ГУ ДПС у Донецькій області надав відзив на позовну заяву, де просив у задоволенні адміністративного позову відмовити, вказав, що оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється органами ДФС в інформаційній системі органів ДПС. При виявленні некоректних базових записів структурними підрозділами за напрямами роботи готується коригуючий документ з обов`язковим посиланням на первинний документ, показники якого виправляються. Коригування даних в інформаційній системі органів ДПС здійснюється підрозділами, відповідальними за введення таких даних з первинних документів, за поточною датою.

Звернув увагу, що Сертифікат Торгово-промислової плати не може засвідчувати форс-мажорні обставини на майбутнє, не є підставою для несплати податкових зобов`язань, та не є обставинами, що звільняють платника податку від відповідальності за несплату узгоджених грошових зобов`язань, а лише засвідчує факт, який повинен братись до уваги контролюючим органом для надання платникові розстрочення/або відстрочення сплати таких зобов`язань (у разі прийняття відповідного рішення) через обставину непереборної сили.

З`ясовуючи фактичні обставини справи, судом встановлено таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю Союз-2М (ЄДРПОУ 30349098) зареєстровано та фактично знаходиться за юридичною адресою: 85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова (колишня Артема), 3, перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Донецькій області (а.с.13-18).

12.11.2012 року між Мар`їнською міською радою та ТОВ Союз-2М укладено договір №142330004003359 оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: місто Мар`їнка, вул. Орджонікідзе, 52-а, загальною площею 0,0138 га, кадастровий номер 1423310100:01:004:0488 (а.с.40-41). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, додаткова угода про пролонгацію договору від 07.02.2020 року (а.с.42, 43, 44).

12.11.2012 року між Мар`їнською міською радою та ТОВ Союз-2М укладено договір №142330004003360 оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: місто Мар`їнка, вул. Леніна, 181, загальною площею 0,0588 га, кадастровий номер 1423310100:01:005:0208 (а.с.45-46). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, додаткова угода про пролонгацію договору від 07.02.2020 року (а.с.47, 48, 49).

12.11.2012 року між Мар`їнською міською радою та ТОВ Союз-2М укладено договір №142330004003358 оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: місто Мар`їнка, вул. Заводська, 4-а, загальною площею 0,0200 га, кадастровий номер 1423310100:01:004:0465 (а.с.50-51). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, додаткова угода про пролонгацію договору від 07.02.2020 року (а.с.52, 53, 54).

24.12.2010 року між Олександрівською селищною радою та ТОВ Союз-2М укладено договір оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: смт. Олександрівка, Мар`їнський район, вул. Леніна, 95, загальною площею 0,0290 га, кадастровий номер 1423355300:01:001:0307 (а.с.55-56). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, акт встановлення меж земельної ділянки в натурі (а.с.57-60).

24.12.2010 року між Олександрівською селищною радою та ТОВ Союз-2М укладено договір оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: смт. Олександрівка, Мар`їнський район, вул. Леніна, 172, загальною площею 0,1129 га, кадастровий номер 1423355300:01:001:0308 (а.с.61-62). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, акт встановлення меж земельної ділянки в натурі (а.с.63-66).

В додаткових угодах від 07.02.2020 року про пролонгацію договорів оренди від 12.11.2012 року зазначається про не нарахування та несплату плати за землю з 14 квітня 2014 року по 29 лютого 2020 року включно.

Донецька торгово-промислова палата листом № 817/12.12-03 від 08.06.2015 року засвідчує форс-мажорні обставини розглянувши заяву ТОВ Союз-2М та роз`яснює, що статті 6, 7 Закону України №1669 Про тимчасові заходи на період, проведення антитерористичної операції є нормами прямої дії і не потребують додаткового засвідчення (а.с.67).

19.02.2018 року ТОВ Союз-2М подало уточнюючу податкову декларацію № 9277014296 за 2015 рік на уточнюючу податкову декларацію № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік, зі плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання, річну суму якого за 2014 рік визначило 7319,43 грн. з зазначенням щомісячних виплат з квітня по грудень включно; річну суму якого за 2015 рік визначило 12 196,56 грн. з зазначенням щомісячних виплат з січня по грудень включно.

19.02.2018 року ТОВ Союз-2М подало уточнюючу податкову декларацію за 2015 рік на уточнюючу податкову декларацію № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік, зі плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання, річну суму якого за 2014 рік визначило 9213,41 грн. з зазначенням щомісячних виплат з квітня по грудень включно; річну суму якого за 2015 рік визначило 12 905,96 грн. з зазначенням щомісячних виплат з січня по грудень включно.

Згідно з отриманою квитанцією податкові декларації прийняті податковим органом.

Листом від 23.09.2020 року вих. № 74079/10/05-99-04-23 Головне управління ДПС у Донецькій області надало ТОВ Союз-2М роз`яснення щодо нарахування пені у сумі 8 044,51 грн. та 9223,44 грн. по земельному податку з юридичних осіб по ВЦА м. Мар`їнки та с. Победа та Олександрівській селищній раді засобами програмного забезпечення ІТС Податковий блок на центральному рівні (ДПС України) (а.с.21).

Не погодившись з нарахуванням пені в інтегрованій картці платника позивач звернувся до суду з цим позовом.

Щодо фактичних обставин справи спір між сторонами відсутній.

З урахуванням встановлених у справі обставин, надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд дійшов таких висновків.

Згідно зі статтею 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПК України, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. За приписами пункту 288.1 статті 288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до пункту 287.1 статті 287 ПК України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Указом Президента України № 405/2014 від 14.04.2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13.04.2014 Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до статті 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02.09.2014 року №1669-VІІ (далі - Закон №1669-VII) період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14.04.2014. № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України. Датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14 квітня 2014 року.

Закон №1669-VII визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.

Статтею 6 Закону №1669-VІІ визначено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Законом України Про внесення змін до Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції щодо безперешкодної діяльності органів місцевого самоврядування від 17.05.2016 року № 1365-VІІІ, пункт 2 статті 6 Закону №1669-VІІ викладено в такій редакції: Звільнити суб`єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в. населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону . Водночас статтю 4 Закону № 1669 доповнено частиною четвертою такого змісту: Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію .

Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1053-р від 134.10.2014 року, яким затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.

02 грудня 2015 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України .

Пунктом 1 та 3 вказаного розпорядження, затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком, відповідно до якого м. Мар`їнка та смт. Олександрівка Мар`їнського району Донецької області віднесено до населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція.

Згідно з пунктом 3.8.7. підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України не нараховується та не сплачується у період з 14 квітня 2014 року по 31 грудня року, в якому завершено проведення антитерористичної операції та/або операції Об`єднаних сил (ООС), плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що розташовані на тимчасово окупованій території та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб.

Згідно з пунктом 286.2 статті 286 ПК України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статті 6 цього. Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Пунктом 129.9 статті 129 ПК України передбачено, що у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податку помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу пеня, передбачена цією статтею, не нараховується, якщо зміни до податкової звітності внесені протягом 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 14.1.162. пункту 14.1 статті 14 ПК України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов`язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки.

Нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми податкового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання (підпункт 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 ПК України).

Нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань (підпункт 129.3.1 п. 129.3 статті 129 ПК України).

Посилаючись на вказані норми статі 6 Закону №1669-VІІ та пункту 38.7. підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення ПК України щодо звільнення від сплати орендної плати за користування вказаними земельним ділянками, позивач вказує на відсутність обов`язку сплати основного податкового зобов`язання, через що відсутні підстави для нарахування пені.

Вказані доводи відповідачами не спростовані, оскільки позиція відповідачів зводиться лише до посилань на самостійно узгоджені суми податкового зобов`язання з орендної плати за землю, через несплату яких в інтегрованій картці позивача нарахована пеня. Оцінку доводам позивача щодо звільнення від орендної плати за землю у спірний період відповідачами не надана.

З наведених підстав суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог.

Щодо способу захисту порушеного права позивача, суд зазначає, що організацію діяльності з ведення органами Державної податкової служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів визначено Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України №422 від 07.04.2016 року.

За приписами вказаного Порядку з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. Оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється органами ДФС в інформаційній системі органів ДПС. Відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи.

Контроль достовірності первинних показників за податками і зборами, митними та іншими платежами до бюджетів та єдиним внеском здійснюється керівниками структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи. Загальний контроль за достовірністю відображення в ІКП облікових показників забезпечується підрозділом, який здійснює облік платежів та інших надходжень.

При виявленні некоректних базових записів структурними підрозділами за напрямами роботи готується коригуючий документ з обов`язковим посиланням на первинний документ, показники якого виправляються. Коригування даних в інформаційній системі органів ДПС здійснюється підрозділами, відповідальними за введення таких даних з первинних документів, за поточною датою.

У разі необхідності коригування облікових показників ІКП у ручному режимі таке коригування здійснюється виключно за рішенням керівника (заступника керівника) органу ДПС, підготовленим відповідним структурним підрозділом за напрямом роботи.

За даними оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, органу ДФС, в якому перебуває платник за основним місцем обліку, надається доступ до ІКП, відкритих за основним місцем обліку, для внесення відповідної інформації, а за неосновним місцем обліку - в режимі перегляду.

Отже, враховуючи функціональні повноваження відповідачів, заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню шляхом визнання протиправними дій Головного управління ДПС у Донецькій області щодо відображення в інтегрованій картці позивача показників про наявність залишку несплаченої пені та зобов`язання ДПС України внести відповідні коригування до інтегрованої картки шляхом виключення з неї відповідних показників нарахованої пені.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд зазначає, що за приписами статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Зважаючи на те, що позивачем сплачений судовий збір у сумі 2102 грн., наведена сума підлягає стягненню з відповідачів на користь позивача за рахунок їх бюджетних асигнувань в рівних частках.

Керуючись статтями 2, 139, 241-246, 255, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Союз-2М (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 30349098) до Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, 8, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, код ЄДРПОУ 43142826) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області щодо відображення в інтегрованій картці платника податків ТОВ СОЮЗ-2М (ЄДРПОУ 30349098) показників про наявність залишку несплаченої пені:

у сумі 8 044 грн. 51 коп. по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;

у сумі 9 223 гривні 44 копійки по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік.

Зобов`язати Державну податкову службу України внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ СОЮЗ-2М (ЄДРПОУ 30349098) шляхом виключення з інтегрованої картки платника показників пені:

у сумі 8 044 грн. 51 коп. по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;

у сумі 9 223 гривні 44 копійки по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, ЄДРПОУ 43142826) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Союз-2М (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 30349098) судовий збір в сумі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, 8, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Союз-2М (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 30349098) судовий збір в сумі 1051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. 00 коп.

Рішення складено у повному обсязі та підписане 11 травня 2021 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду.

Суддя Г.А. Чекменьов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2021
Оприлюднено12.05.2021
Номер документу96793360
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/9577/20-а

Ухвала від 17.02.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 22.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 11.11.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 09.08.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 09.08.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 14.06.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні