Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про відмову у відкритті провадження
17 травня 2021 р. Справа №200/5680/21
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Троянова О.В., розглянувши матеріали позову ОСОБА_1 , третя особа на стороні позивача ОСОБА_2 до Краматорської міської ради, Виконавчого комітету Краматорської міської ради про зобов`язання вчинити певні дії, встановлення виду юридичної особи, встановлення підстав, визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, ОСОБА_1 , третя особа на стороні позивача ОСОБА_2 звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Краматорської міської ради, Виконавчого комітету Краматорської міської ради про :
1.Зобов`язання юридичну особу з назвою Краматорська міська рада вчинити певні дії, а саме на виконання закону України Про доступ до публічної інформації Документ 2939-VI чинний, поточна редакція - Редакція від 24.10.2020, підстава - 912-ІХ надати: належним чином засвідчену копію документу - розпорядчого акту Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування про утворення юридичної особи публічного права з назвою Краматорська міська рада код ЄДРПОУ 24812116 станом на 25.05.1997 року; належним чином засвідчену копію документу - Рішення юридичної особи з назвою Краматорська міська рада код ЄДРПОУ 24812116, як органу місцевого самоврядування Територіальної Громади міста Краматорська, яким вона себе вважає, про створення юридичної особи публічного права Виконавчого комітету Краматорської міської ради з назвою "Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809 станом на 21.05.1997 року; належним чином засвідчену копію документу, яким Територіальна Громада міста Краматорська уповноважила юридичну особу з назвою Краматорська міська рада код ЄДРПОУ 24812116, володіти, користуватися та розпоряджатися майном на свій розсуд і в своїх інтересах, що належить Територіальній Громаді міста Краматорська;
1 Витребувати до суду реєстраційну справу юридичної особи з назвою Краматорська міська рада , вивчити її та встановити статус юридичної особи, наявності чи відсутності конституційних повноважень у юридичної особи Краматорська міська рада , як юридичної особи публічного права власності, органу місцевого самоврядування територіальної громади міста Краматорська,що захопила у власність та протизаконно розташована у комунальній будівлі за адресою пл. Леніна (Мира) №2 м. Краматорська, Донецької області, 84300;
2 Витребувати до суду реєстраційну справу юридичної особи з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради , вивчити її та встановити статус юридичної особи, наявності чи відсутності конституційних повноважень у юридичної особи Краматорська міська рада , як юридичної особи публічного права власності, органу місцевого самоврядування територіальної громади міста Краматорська,що протизаконно розташована у комунальній будівлі за адресою пл. Леніна (Мира) №2 м. Краматорська, Донецької області, 84300;
3 Встановлення виду, за порядком створення, юридичної особи з назвою Краматорська міська рада , тобто приватного чи публічного права без розпорядчого акту про створення та без засновників;
4 Встановлення виду, за порядком створення, Виконавчий комітет Краматорської міської ради , тобто приватного чи публічного права без розпорядчого акту про створення та без засновників;
5 Встановлення підстав законності створення, реєстрації та діяльності у статусі юридичної особи публічного права, органу місцевого самоврядування Територіальної громади міста Краматорська, яким представляє себе юридична особа з назвою Краматорська міська рада у відповідності до ст.1,3,5,7,8,140,143 Конституції України, ст.6 закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 81 Цивільного Кодексу України;
6 Встановлення підстав законності створення, реєстрації та діяльності у статусі юридичної особи публічного права, органу місцевого самоврядування Територіальної громади міста Краматорська яким представляє себе юридична особа з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради у відповідності до ст.1,3,5,7,8,140,143 Конституції України, ст.11.26 закону України Про місцеве самоврядування в України , ст. 81 Цивільного Кодексу України;
7 Визнання протизаконним та нечинними рішення юридичної особи без засновників , без розпорядчого акту про створення з назвою Краматорська міська рада на підставі яких вона стала власником земельних ділянок : - реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 359615214129; Кадастровий номер № 1412900000:00:001:0456; площа (га) 0.4318, що розташована за адресою АДРЕСА_1 ; - реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 2303784014129; Кадастровий номер № 1412900000:00:003:0718; площа (га) 0.8203, що розташована за адресою АДРЕСА_2 які є законною власністю Територіальної Громади міста Краматорська;
8 Визнання протизаконним та не чинним рішення №766 від 07.09.2011 року Про оформлення власності на об`єкт нерухомості юридичної особи без засновників , без розпорядчого акту про створення з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради , а саме комунальній будівлі за адресою АДРЕСА_1 , яка є законною власністю Територіальної Громади міста Краматорська;
9 Винесення окремої ухвали, щодо незаконної діяльності фіктивного органу місцевого самоврядування - суб`єкта підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 , юридичної особи - закладу з назвою "Краматорська міська рада" код ЄДРПОУ 24812116, та фіктивного органу місцевого самоврядування суб`єкту підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 юридичної особи з назвою "Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809, протизаконно розташованих в будівлі за адресою АДРЕСА_1 , що створювалися в супереч чинної Конституції та законів України з метою повалення Конституційного ладу, захоплення державної влади - влади Народу України організованою групою осіб, що мають владні повноваження,тобто діяння, умисно вчинені громадянами України - посадовими особами на шкоду суверенітетові, обороноздатності, державній, економічній безпеці України, з метою ослаблення держави здійснення інших дій, спрямованих на викрадання, привласнення, руйнування або пошкодження об`єктів державної власності, колективної власності територіальної громади міста Краматорська, які мають важливе народно-господарське економічне оборонне значення, як для частини держави України, якою є територіальна громада міста Краматорська, так і всієї держави в цілому, скасувавши затверджене в Конституції України право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економічно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, здійснення умисних дій спрямованих на порушення порядку, встановленого Конституцією України, умисного створення для жителів територіальної громади міста Краматорська таких життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове фізичне знищення населення, скорочення дітонародження, а саме незаконна продаж підприємств комунальної власності, що призвело до безробіття, відсутність гідних умов життя та соціального захисту, що привело частину населення до злиднів ,жебрацтва, смерті, позбавлення жителів конституційного права на працю, безкоштовне житло, медичне обслуговування, руйнація та незаконне відчуження медичних, шкільних, дошкільних комунальних закладів, закладів позашкільного виховання, умисна руйнація економіки та інфраструктури міста в цілому, тобто штучні дії, що мають ознаки злочину з назвою геноцид.
10 Надання копії ухвали до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерству Юстиції, СБУ, НАБУ, САП для прийняття законних службових рішень щодо з`ясування всіх обставин та фактів узурпації влади Народу України, повалення Конституційного ладу, протизаконної діяльності та прийняття незаконних рішень фіктивними органами місцевого самоврядування - суб`єкта підприємницької діяльності приватного права власності, юридичної особи з назвою "Краматорська міська рада" код ЄДРПОУ 24812116 та суб`єкту підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 юридичної особи з назвою " Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809, встановлення та притягнення до кримінальної відповідальності всіх причетних до повалення Конституційного ладу в державі Україна, захоплення державної влади Народу України у місті Краматорськ, посягання на територіальну цілісність і недоторканність України, державній зраді, економічних диверсіях, геноциді частини Українського народу - жителів Територіальної Громади міста Краматорська привласнення, розкрадання комунального майна, коштів, земель, ресурсів, скарбів що завдало законному власнику - Територіальній Громаді міста Краматорська та позивачу матеріальної та моральної шкоди в особо великих розмірах.
Частиною 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи: відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст. 160, 161, 172 цього Кодексу; немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
При вирішенні питання, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства, суд керується трьома основними критеріями розмежування судових юрисдикцій: суб`єктний склад сторін спору, предмет спірних правовідносин, характер спірних правовідносин. Відсутність одного з критеріїв виключає віднесення справи до певного виду судочинства.
Відповідно до ч. 1 ст. 21 КАС України передбачено, що позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов`язані між собою.
Згідно з ч. 1 ст. 172 КАС України в одній позовній заяві може бути об`єднано декілька вимог, пов`язаних між собою підставою виникнення або поданими доказами, основні та похідні позовні вимоги.
Пов`язаними між собою можна вважати вимоги, що випливають з одних правовідносин, і, як наслідок, ґрунтуються на одних і тих самих фактичних даних.
Щодо заявлених позовних вимог про витребування до суду реєстраційну справу юридичної особи з назвою Краматорська міська рада , вивчити її та встановити статус юридичної особи, наявності чи відсутності конституційних повноважень у юридичної особи Краматорська міська рада , як юридичної особи публічного права власності, органу місцевого самоврядування територіальної громади міста Краматорська, що захопила у власність та протизаконно розташована у комунальній будівлі за адресою пл. Леніна (Мира) №2 м. Краматорська, Донецької області, 84300; Витребувати до суду реєстраційну справу юридичної особи з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради , вивчити її та встановити статус юридичної особи, наявності чи відсутності конституційних повноважень у юридичної особи Краматорська міська рада , як юридичної особи публічного права власності, органу місцевого самоврядування територіальної громади міста Краматорська,що протизаконно розташована у комунальній будівлі за адресою пл. Леніна (Мира) №2 м. Краматорська, Донецької області, 84300; встановлення виду, за порядком створення, юридичної особи з назвою Краматорська міська рада , тобто приватного чи публічного права без розпорядчого акту про створення та без засновників; Встановлення виду, за порядком створення, Виконавчий комітет Краматорської міської ради , тобто приватного чи публічного права без розпорядчого акту про створення та без засновників; встановлення підстав законності створення, реєстрації та діяльності у статусі юридичної особи публічного права, органу місцевого самоврядування Територіальної громади міста Краматорська, яким представляє себе юридична особа з назвою Краматорська міська рада у відповідності до ст.1,3,5,7,8,140,143 Конституції України, ст.6 закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 81 Цивільного Кодексу України; встановлення підстав законності створення, реєстрації та діяльності у статусі юридичної особи публічного права, органу місцевого самоврядування Територіальної громади міста Краматорська яким представляє себе юридична особа з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради у відповідності до ст.1,3,5,7,8,140,143 Конституції України, ст.11.26 закону України Про місцеве самоврядування в України , ст. 81 Цивільного Кодексу України; визнання протизаконним та нечинними рішення юридичної особи без засновників , без розпорядчого акту про створення з назвою Краматорська міська рада на підставі яких вона стала власником земельних ділянок : - реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 359615214129; Кадастровий номер № 1412900000:00:001:0456; площа (га) 0.4318, що розташована за адресою АДРЕСА_1 ; - реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 2303784014129; Кадастровий номер № 1412900000:00:003:0718; площа (га) 0.8203, що розташована за адресою АДРЕСА_2 які є законною власністю Територіальної Громади міста Краматорська; визнання протизаконним та не чинним рішення №766 від 07.09.2011 року Про оформлення власності на об`єкт нерухомості юридичної особи без засновників , без розпорядчого акту про створення з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради , а саме комунальній будівлі за адресою АДРЕСА_1 , яка є законною власністю Територіальної Громади міста Краматорська; винесення окремої ухвали, щодо незаконної діяльності фіктивного органу місцевого самоврядування - суб`єкта підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 , юридичної особи - закладу з назвою "Краматорська міська рада" код ЄДРПОУ 24812116, та фіктивного органу місцевого самоврядування суб`єкту підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 юридичної особи з назвою "Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809, протизаконно розташованих в будівлі за адресою АДРЕСА_1 , що створювалися в супереч чинної Конституції та законів України з метою повалення Конституційного ладу, захоплення державної влади - влади Народу України організованою групою осіб, що мають владні повноваження,тобто діяння, умисно вчинені громадянами України - посадовими особами на шкоду суверенітетові, обороноздатності, державній, економічній безпеці України, з метою ослаблення держави здійснення інших дій, спрямованих на викрадання, привласнення, руйнування або пошкодження об`єктів державної власності, колективної власності територіальної громади міста Краматорська, які мають важливе народно-господарське економічне оборонне значення, як для частини держави України, якою є територіальна громада міста Краматорська, так і всієї держави в цілому, скасувавши затверджене в Конституції України право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економічно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном,що належить їй, здійснення умисних дій спрямованих на порушення порядку, встановленого Конституцією України, умисного створення для жителів територіальної громади міста Краматорська таких життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове фізичне знищення населення, скорочення дітонародження, а саме незаконна продаж підприємств комунальної власності, що призвело до безробіття, відсутність гідних умов життя та соціального захисту, що привело частину населення до злиднів, жебрацтва, смерті, позбавлення жителів конституційного права на працю, безкоштовне житло, медичне обслуговування, руйнація та незаконне відчуження медичних, шкільних, дошкільних комунальних закладів, закладів позашкільного виховання, умисна руйнація економіки та інфраструктури міста в цілому, тобто штучні дії, що мають ознаки злочину з назвою геноцид. Надання копії ухвали до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерству Юстиції, СБУ, НАБУ, САП для прийняття законних службових рішень щодо з`ясування всіх обставин та фактів узурпації влади Народу України, повалення Конституційного ладу, протизаконної діяльності та прийняття незаконних рішень фіктивними органами місцевого самоврядування - суб`єкта підприємницької діяльності приватного права власності, юридичної особи з назвою "Краматорська міська рада" код ЄДРПОУ 24812116 та суб`єкту підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 юридичної особи з назвою " Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809, встановлення та притягнення до кримінальної відповідальності всіх причетних до повалення Конституційного ладу в державі Україна, захоплення державної влади Народу України у місті Краматорськ, посягання на територіальну цілісність і недоторканність України, державній зраді, економічних диверсіях, геноциді частини Українського народу - жителів Територіальної Громади міста Краматорська привласнення, розкрадання комунального майна, коштів, земель, ресурсів, скарбів що завдало законному власнику - Територіальній Громаді міста Краматорська та позивачу матеріальної та моральної шкоди в особо великих розмірах, суд зазначає наступне .
За правилами частини 1 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси і просити про їх захист шляхом:1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.
Крім того, статею 245 Кодексу адміністративного судочинства України законодавством чітко визначено повноваження суду при вирішенні справи. Так, відповідно до чатини 2, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб`єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини, та стягнення з відповідача - суб`єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю; 7) тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності об`єднання громадян; 8) примусовий розпуск (ліквідацію) об`єднання громадян; 9) примусове видворення іноземця чи особи без громадянства за межі України; 10) інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів; 11) затримання іноземця або особи без громадянства з метою ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України або про продовження строку такого затримання; 12) затримання іноземця або особи без громадянства до вирішення питання про визнання її біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту в Україні; 13) затримання іноземця або особи без громадянства з метою забезпечення її передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 14) звільнення іноземця або особи без громадянства на поруки підприємства, установи чи організації; 15) зобов`язання іноземця або особи без громадянства внести заставу.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, в спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до статті 4 визначено поняття суб`єкту владних повноважень - орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Отже, відповідачі по справі: Краматорська міська рада та Виконавчий комітет Краматорської міської ради в розумінні Кодексу адміністративного судочинства України є суб`єктами владних повноважень.
Публічно-правовий спір має особливий суб`єктний склад. Участь суб`єкта владних повноважень є обов`язковою ознакою для того, щоб класифікувати спір як публічно-правовий. Однак сама по собі участь у спорі суб`єкта владних повноважень не дає підстав ототожнювати спір із публічно-правовим та відносити його до справ адміністративної юрисдикції. Необхідно з`ясовувати, у зв`язку із чим виник спір та за захистом яких прав особа звернулася до суду.
За приписами статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.
Тобто, визначальною ознакою справи адміністративної юрисдикції є суть (зміст, характер) спору. До компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб, зокрема, з органом місцевого самоврядування, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), відповідно, прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій.
Публічно-правовий спір, на який поширюється юрисдикція адміністративних судів, є спором між учасниками публічно-правових відносин і стосується саме цих відносин.
У частині другій статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Цю конституційну норму необхідно застосовувати з урахуванням її офіційного тлумачення, наданого Конституційним Судом України. Зокрема, у справі щодо права на оскарження в суді неправомірних дій посадової особи, Конституційний Суд України офіційно розтлумачив частину другу статті 55 Конституції України. Її необхідно розуміти так, що кожен, тобто громадянин України, іноземець, особа без громадянства має гарантоване державою право оскаржити в суді загальної юрисдикції рішення, дії чи бездіяльність будь-якого органу державної влади, органу місцевого самоврядування, посадових і службових осіб, якщо громадянин України, іноземець, особа без громадянства вважають, що їх рішення, дія чи бездіяльність порушують або ущемляють права і свободи громадянина України, іноземця, особи без громадянства чи перешкоджають їх здійсненню, а тому потребують правового захисту в суді (частина перша пункту 1 Рішення Конституційного Суду України від 25 листопада 1997 року).
Обґрунтовуючи свою позицію, Конституційний Суд зазначив, що стаття 55 Конституції України не визначає, які саме рішення, дії чи бездіяльність органів державної влади і місцевого самоврядування чи посадових і службових осіб можуть бути оскаржені, і встановлюють принцип, відповідно до якого в суді можуть оскаржуватися будь-які рішення, дії та бездіяльність. Тим самим створено механізм реалізації конституційного права особи на судовий захист прав і свобод людини і громадянина. Звідси випливає, що Конституцією України гарантовано і забезпечено кожній людині і громадянину право на звернення до суду за захистом своїх прав чи свобод (частина дев`ята пункту 2 Рішення Конституційного Суду України від 25 листопада 1997 року).
З наведеного офіційного тлумачення частини другої статті 55 Конституції України слідує, що право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб не є абсолютним. Людина має таке право за умови, що якщо вважає, що рішення, дія чи бездіяльність органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб порушують або ущемляють її права і свободи чи перешкоджають їх здійсненню, а тому потребують правового захисту в суді.
Конституція України закріплює гарантію для звернення до суду за захистом прав, але не має на меті гарантувати сам лише судовий розгляд (судове слухання). Для звернення до суду особа повинна мати матеріально-правову заінтересованість у вирішенні спору. Юридична зацікавленість у зверненні до суду повинна мати об`єктивну основу.
Статтею 5 КАС України передбачено право кожної особи, яка вважає, що її право порушене, звернутися до суду за його захистом.
Відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 01 грудня 2004 року N 18-рп/2004 щодо "порушеного права", за захистом якого особа може звертатися до суду, то це поняття, яке вживається у низці законів України, має той самий зміст, що й поняття "охоронюваний законом інтерес". Щодо останнього, то в тому ж Рішенні Конституційний Суд України зазначив, що "поняття "охоронюваний законом інтерес" означає правовий феномен, який: а) виходить за межі змісту суб`єктивного права; б) є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони; в) має на меті задоволення усвідомлених індивідуальних і колективних потреб; г) не може суперечити Конституції і законам України, суспільним інтересам, загальновизнаним принципам права; д) означає прагнення (не юридичну можливість) до користування у межах правового регулювання конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом; є) розглядається як простий легітимний дозвіл, тобто такий, що не заборонений законом. Охоронюваний законом інтерес регулює ту сферу відносин, заглиблення в яку для суб`єктивного права законодавець вважає неможливим або недоцільним".
Отже, обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів; особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися індивідуально виражених права чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.
Судом встановлено, що з позовних вимог ОСОБА_1 не вбачається, що між позивачем та відповідачами виникли будь-які публічно-правові відносини, які пов`язані з виконанням останніми владних управлінських функцій. Позивачем не наведено, які саме відповідачі вчинили дії або прийняли рішення відносно нього, його прав та обов`язків, які б можливо було перевірити судом на відповідність принципам діяльності суб`єктів владних повноважень, визначених статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Зазначена позиція узгоджується з позицією, викладеною у постанові Першого апеляційного адміністративного суду від 11.05.2021 року по справі № 200/2326/21-а.
Суд зазначає, що розгляд справи фактично унеможливлюється за вимогами, які пред`явлені позивачем. При цьому, така процесуальна дія не є порушенням права позивача на доступ до суду в розумінні норм Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики Європейського суду з прав людини.
Так, у п. 35 рішення у справі "Плахтєєв та Плахтєєва проти України" від 12.03.2009 року (Заява № 20347/03) Європейський суд з прав людини зазначив, що п. 1 ст. 6 гарантує кожному право на звернення до суду з позовом щодо його прав та обов`язків цивільного характеру. У такій формі в цьому пункті втілено "право на суд", одним з аспектів якого є право доступу, тобто право на порушення провадження в суді за цивільним позовом (див. рішення у справі "Ґолдер проти Сполученого Королівства" (Golder v. the United Kingdom) від 21.02.1975 року). Однак це право не є абсолютним. Воно може підлягати законним обмеженням, таким, наприклад, як передбачені законом строки давності, заходи забезпечення позову, нормативне регулювання такого права стосовно неповнолітніх та психічно хворих осіб (див. рішення у справі "Стаббінґс та інші проти Сполученого Королівства" (Stubbings and Others v. the United Kingdom) від 22.10.1996 року; і у справі "Толстой Милославський проти Сполученого Королівства" (Tolstoy Miloslavsky v. the United Kingdom) від 13.07.1995 року, серія A, № 316-B, сс. 80-81, пп. 62-67). Якщо доступ до суду обмежено внаслідок дії закону або фактично, Суд має з`ясувати, чи не порушило встановлене обмеження саму суть цього права і, зокрема, чи мало воно законну мету, і чи існувало відповідне пропорційне співвідношення між застосованими засобами і поставленою метою (див. рішення у справі "Ашинґдейн проти Сполученого Королівства" (Ashingdane v. the United Kingdom) від 28.05.1985 року).
У п. 31 рішення у справі "Наталія Михайленко проти України" від 30.05.2013 року (Заява № 49069/11) Європейський суд з прав людини також зазначив, що право на доступ до суду не є абсолютним та може підлягати обмеженням; вони дозволяються опосередковано, оскільки право на доступ до суду "за своєю природою потребує регулювання державою, регулювання, що може змінюватися у часі та місці відповідно до потреб та ресурсів суспільства та окремих осіб" (див. рішення від 28.05.1985 року у справі "Ешингдейн проти Сполученого Королівства" (Ashingdane v. the United Kingdom), п. 57, Series A № 93). Встановлюючи такі правила, Договірна держава користується певною свободою розсуду.
Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що статтею 45 Кодексу адміністративного судочинства України, визначено, що учасники судового процесу та їхні представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами. Зловживання процесуальними правами не допускається.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 170 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 2, 4, 5, 19, 170, 243, 248, 256, 294, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
Відмовити у відкритті провадження у справі за позовною заявою ОСОБА_1 , третя особа, на стороні позивача ОСОБА_2 до Краматорської міської ради, Виконавчого комітету Краматорської міської ради про зобов`язання вчинити певні дії, встановлення виду юридичної особи, встановлення підстав, визнання протиправним та скасування рішення в частині позовних вимог про витребування до суду реєстраційну справу юридичної особи з назвою Краматорська міська рада , вивчити її та встановити статус юридичної особи, наявності чи відсутності конституційних повноважень у юридичної особи Краматорська міська рада , як юридичної особи публічного права власності, органу місцевого самоврядування територіальної громади міста Краматорська,що захопила у власність та протизаконно розташована у комунальній будівлі за адресою АДРЕСА_1 ; Витребувати до суду реєстраційну справу юридичної особи з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради , вивчити її та встановити статус юридичної особи, наявності чи відсутності конституційних повноважень у юридичної особи Краматорська міська рада , як юридичної особи публічного права власності, органу місцевого самоврядування територіальної громади міста Краматорська,що протизаконно розташована у комунальній будівлі за адресою пл. Леніна (Мира) №2 м. Краматорська, Донецької області, 84300; встановлення виду, за порядком створення, юридичної особи з назвою Краматорська міська рада , тобто приватного чи публічного права без розпорядчого акту про створення та без засновників; Встановлення виду, за порядком створення, Виконавчий комітет Краматорської міської ради , тобто приватного чи публічного права без розпорядчого акту про створення та без засновників; встановлення підстав законності створення, реєстрації та діяльності у статусі юридичної особи публічного права, органу місцевого самоврядування Територіальної громади міста Краматорська, яким представляє себе юридична особа з назвою Краматорська міська рада у відповідності до ст.1,3,5,7,8,140,143Конституції України, ст.6 закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 81 Цивільного Кодексу України; встановлення підстав законності створення, реєстрації та діяльності у статусі юридичної особи публічного права, органу місцевого самоврядування Територіальної громади міста Краматорська яким представляє себе юридична особа з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради у відповідності до ст.1,3,5,7,8,140,143Конституції України, ст.11.26 закону України Про місцеве самоврядування в України , ст. 81 Цивільного Кодексу України; визнання протизаконним та нечинними рішення юридичної особи без засновників , без розпорядчого акту про створення з назвою Краматорська міська рада на підставі яких вона стала власником земельних ділянок : - реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 359615214129; Кадастровий номер № 1412900000:00:001:0456; площа (га) 0.4318, що розташована за адресою АДРЕСА_1 ; - реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна № 2303784014129; Кадастровий номер № 1412900000:00:003:0718; площа (га) 0.8203, що розташована за адресою АДРЕСА_2 які є законною власністю Територіальної Громади міста Краматорська;визнання протизаконним та не чинним рішення №766 від 07.09.2011 року Про оформлення власності на об`єкт нерухомості юридичної особи без засновників , без розпорядчого акту про створення з назвою Виконавчий комітет Краматорської міської ради , а саме комунальній будівлі за адресою АДРЕСА_1 , яка є законною власністю Територіальної Громади міста Краматорська; винесення окремої ухвали, щодо незаконної діяльності фіктивного органу місцевого самоврядування - суб`єкта підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 , юридичної особи - закладу з назвою "Краматорська міська рада" код ЄДРПОУ 24812116, та фіктивного органу місцевого самоврядування суб`єкту підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 юридичної особи з назвою "Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809, протизаконно розташованих в будівлі за адресою АДРЕСА_1 , що створювалися в супереч чинної Конституції та законів України з метою повалення Конституційного ладу, захоплення державної влади - влади Народу України організованою групою осіб, що мають владні повноваження,тобто діяння, умисно вчинені громадянами України - посадовими особами на шкоду суверенітетові, обороноздатності, державній, економічній безпеці України, з метою ослаблення держави здійснення інших дій, спрямованих на викрадання, привласнення, руйнування або пошкодження об`єктів державної власності, колективної власності територіальної громади міста Краматорська, які мають важливе народно-господарське економічне оборонне значення, як для частини держави України,якою є територіальна громада міста Краматорська, так і всієї держави в цілому, скасувавши затверджене в Конституції України право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економічно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном,що належить їй, здійснення умисних дій спрямованих на порушення порядку, встановленого Конституцією України, умисного створення для жителів територіальної громади міста Краматорська таких життєвих умов, розрахованих на повне чи часткове фізичне знищення населення, скорочення дітонародження, а саме незаконна продаж підприємств комунальної власності, що призвело до безробіття, відсутність гідних умов життя та соціального захисту, що привело частину населення до злиднів, жебрацтва, смерті, позбавлення жителів конституційного права на працю, безкоштовне житло, медичне обслуговування, руйнація та незаконне відчуження медичних, шкільних, дошкільних комунальних закладів, закладів позашкільного виховання, умисна руйнація економіки та інфраструктури міста в цілому, тобто штучні дії, що мають ознаки злочину з назвою геноцид. Надання копії ухвали до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерству Юстиції, СБУ, НАБУ, САП для прийняття законних службових рішень щодо з`ясування всіх обставин та фактів узурпації влади Народу України, повалення Конституційного ладу, протизаконної діяльності та прийняття незаконних рішень фіктивними органами місцевого самоврядування - суб`єкта підприємницької діяльності приватного права власності, юридичної особи з назвою "Краматорська міська рада" код ЄДРПОУ 24812116 та суб`єкту підприємницької діяльності приватного права власності громадянки ОСОБА_3 юридичної особи з назвою " Виконавчий комітет Краматорської міської ради" код ЄДРПОУ 04052809, встановлення та притягнення до кримінальної відповідальності всіх причетних до повалення Конституційного ладу в державі Україна, захоплення державної влади Народу України у місті Краматорськ, посягання на територіальну цілісність і недоторканність України, державній зраді, економічних диверсіях, геноциді частини Українського народу - жителів Територіальної Громади міста Краматорська привласнення, розкрадання комунального майна, коштів, земель, ресурсів, скарбів що завдало законному власнику - Територіальній Громаді міста Краматорська та позивачу матеріальної та моральної шкоди в особо великих розмірах.
Повторне звернення тієї самої особи до адміністративного суду з адміністративним позовом з того самого предмета і підстав та до того самого відповідача, як той, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.
Ухвала, відповідно до вимог статті 256 КАС України постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга згідно положень статті 297 КАС України подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Донецький окружний адміністративний суд.
Суддя О.В. Троянова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2021 |
Оприлюднено | 18.05.2021 |
Номер документу | 96927678 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні