Справа №522/2263/21
Провадження №1-кс/522/4400/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 травня 2021 року м. Одеса
Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №2 ОРУ №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Приморської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів, -
УСТАНОВИВ:
Слідчий СВ ВП №2 ОРУ №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням, погодженим з прокурором Приморської окружної прокуратури м. Одеси ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів, що містять інформацію, яка перебуває у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.
СВ ВП №2 ОРУ №1 ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.190 КК України у кримінальному провадженні №12020160500003293 від 24.11.2020.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 23.11.2020 до чергової частини Приморського відділу поліції в місті Одесі Головного управління Національної поліції в Одеській області надійшла заява представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_5 , в якій вона просить застосувати заходи правового характеру до ОСОБА_6 , який під приводом придбання товару (фруктів) та укладення договорів купівлі-продажу незаконно, шляхом обману, заволодів товаром у вигляді фруктів, належними ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », спричинивши своїми діями матеріального збитку на суму 473079, 09, тобто завдавши шкоду у великому розмірі.
Так, приблизно на початку січня, ОСОБА_5 познайомилась з особою на ім`я ОСОБА_7 , тел. НОМЕР_2 / НОМЕР_3 , який представився представником компанії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_2 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » у м. Києві, МФО НОМЕР_5 IBAN НОМЕР_6 , ІПН НОМЕР_7 , Тел. НОМЕР_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , директор ОСОБА_8 ) та виявив бажання придбати у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » фрукти. З ОСОБА_9 ОСОБА_5 безпосередньо познайомив ОСОБА_10 (тел. НОМЕР_9 ), який є сусідом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по складу, де останні зберігають свою продукцію фрукти та овочі на оптовий продаж. ОСОБА_11 охарактеризував ОСОБА_12 як свого надійного клієнта покупця овочів та фруктів, та повідомив, шо він - ОСОБА_11 вже працював з ОСОБА_9 один сезон, що оплата за поставлений товар до ОСОБА_12 здійснювалася з відстрочкою, але ОСОБА_13 завжди все вчасно оплачував.
Так, під час спілкування в офісі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в січні 2020 року, за адресою: АДРЕСА_3 , ОСОБА_13 повідомив ОСОБА_5 , що він вже давно працює ринку продажу фруктів та є представником компанії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », яка займається продажом фруктів та овочів до мереж різних супермаркетів та на ринки України. Так, під час розмови ОСОБА_13 , в якості підтвердження своєї ділової репутації, заявив, що він є бізнес партнером громадянина на ім`я ОСОБА_14 , який є директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_10 ), яка також займається оптовим продажом/купівлею овочів та фруктів на території України, та має гарну ділову репутацію - як надійних продавців/покупців/постачальників. Перевіряючи слова ОСОБА_12 , ОСОБА_5 зателефонувала до ОСОБА_15 , під час розмови останній підтвердив, що знає ОСОБА_12 , що він є його партнером по бізнесу, та він ручається за ОСОБА_12 , як надійного та чесного покупця.
Саме під час спілкування в офісі компанії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ОСОБА_13 та ОСОБА_5 домовились про умови співпраці, а саме про постачання товару - фруктів (апельсин, мандарин), які ОСОБА_13 буде замовляти в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », про ціну, умови та строки відвантаження/поставок.
Так, вони прийшли до згоди, що перша поставка відбудеться зі складу компанії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » 02.02.2020 року, друга поставка відбудеться 05.02.2020 року також зі складу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », розрахунок за товар буде здійснюватися в безготівковій формі між компаніями ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в розстрочку (повний розрахунок до моменту відвантаження нової партії покупцю ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») на підставі укладеного договору поставки. Обговоривши всі істотні умови постачання, ОСОБА_13 надав правовстановлюючі документи на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в електронному вигляді для оформлення Договору поставки та інших первинних фінансово-бухгалтерських документів.
Отримавши вищевказане підтвердження від ОСОБА_14 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вирішили поставити до ОСОБА_12 товар, і відправили йому новою поштою в двох примірниках Договір поставки, який ОСОБА_13 обіцяв підписати зі своєї сторони, та підписаний Договір в одному примірнику відправити нам.
Станом на 21.11.2020 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не отримали назад вищевказаний договір, який підписаний з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », тобто договір так і не був укладений.
Так, ОСОБА_13 увійшовши до комерційного директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » - ОСОБА_5 в довіру, шляхом надання обіцянок, що він підпише договір, та надішле другий примірник назад, запевняючи та прикриваючись тим, що він бізнес партнер ОСОБА_14 (директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 »), і що ОСОБА_13 оплате поставлений йому товар у домовлені строки, переконав ОСОБА_5 у відвантаженні йому товару:
- 02.02.2020 року на автомобіль марки «Volvo» синього кольору д.н.з. НОМЕР_11 (причіп НОМЕР_12 ) (водій що перебував за кермом ОСОБА_16 ) товару: мандарину 1 гат. загальною вагою 4960 кг, ціна за 1 кг. (без ПДВ) 14,75 грн. на загальну ціну 73166,76 грн. (без ПДВ), апельсину 1 гат. загальною вагою 12 203 кг, ціна за 1 кг. (без ПДВ) 10,85 грн. на загальну ціну 132402,55 грн. (без ПДВ), апельсину 1 гат. загальною вагою 10 351 кг, ціна за 1 кг. (без ПДВ) 12,50 грн. на загальну ціну 129381,61 грн. (без ПДВ)
Разом всього відвантажену 02.02.2020 року товару ОСОБА_17 на суму 334950,92 грн, сума ПДВ 66990 ,18 грн, всього з ПДВ 401941,10 грн.
- 05.02.2020 року на автомобіль марки «MAN» білого кольору д.н.з. НОМЕР_13 (причіп НОМЕР_14 ) (водій що перебував за кермом - ОСОБА_18 , тел. НОМЕР_15 ) товару: апельсину 1 гат. загальною вагою 4 743 кг., ціна за 1 кг. (без ПДВ) 12,50 грн. на загальну ціну 59281,66 грн. (без ПДВ);
Разом всього відвантажену 05.02.2020 року товару ОСОБА_17 на суму 59 281,66 грн, сума ПДВ 11 856,33 грн, всього з ПДВ 71 137,99 грн.
Всього ОСОБА_17 за дві поставки, було відвантажено товару (фруктів) на суму 473 079,09 грн. (чотириста сімдесят три тисячі сімдесят дев`ять гривень дев`ять копійок).
Доводи наведені потерпілою стороною можливо перевірити шляхом витребування документації яка перебуває у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , стосовно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (номер рахунку клієнта (IBAN) НОМЕР_16 , номер рахунку: НОМЕР_17 ), зокрема копії паспортів, доручень, заяв, договорів, інших документів, які надавались банку та були складені і підписані сторонами при відкритті, обслуговуванні (подальшій зміні поточних даних) закритих банківських рахунків юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ;анкета клієнта банку юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по його банківським рахункам за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття; довіреності на право користування (розпорядження) банківськими рахунками юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття; платіжні доручення та меморіальні ордери, які свідчать про надходження та використання коштів по банківським рахункам юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття; договори щодо розрахунково касового обслуговування та надання послуг «клієнт банк» з зазначенням місяця встановлення, заявок на надання зазначеної послуги та документів щодо встановлення (перевірки) зазначеної послуги юридичною особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » співробітниками Банку, за період з моменту відкриття банківських рахунків зазначеного підприємства по теперішній час чи дату закриття; документи, щодо проведення фінансових операцій по банківським рахункам юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме: реєстрів фінансового моніторингу, файлів повідомлень, файлів запитів, файлів відповідей, файлів додатків, файлів квитанцій, довідок щодо обґрунтування рішення про недоцільність інформування Уповноваженого органу про фінансову операцію, яка підлягає фінансовому моніторингу за період з моменту відкриття банківських рахунків зазначених суб`єктів підприємницької діяльності по теперішній час чи дату закриття;банківські виписки (роздруківки руху коштів) по рахункам юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в друкованому та електронному вигляді, з зазначенням призначення платежу, повних даних платника та отримувача з зазначенням коду, номеру рахунку та МФО банківської установи, конкретного часу та дати платежу (номеру платіжного документу) за період з моменту їх відкриття по теперішній час; заяви на зняття грошових коштів, видаткові касові ордери на отримання готівки, грошові чеки з контрольною маркою на отримання готівки, доручення, інші документи, з банківських рахунків юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття, з можливістю вилучення копій вищевказаних документів та інформації на паперовому та електронному носіях.
Тому слідчий просить надати тимчасовий доступ до зазначених документів.
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися, відповідно до письмової заяви слідчого, клопотання підтримує в повному обсязі та просить здійснити розгляд клопотання за його відсутності.
Розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів здійснено без виклику осіб, у володінні яких вони перебувають, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.
Дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст.2 КПК України завданням кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення як доказів відомостей, що містяться в цих документах, та у разі неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З наданих матеріалів вбачається, що СВ ВП №2 ОРУ №1 ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.190 КК України у кримінальному провадженні №12020160500003293 від 24.11.2020.
Встановлено, що зазначені документи, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відомості, які в них містяться можуть бути використані як докази, та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.
Керуючись ст.ст.159-166 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого СВ ВП №2 ОРУ №1 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділення відділу поліції № 2 Одеського районного управління поліції № 1 Головного управління Національної поліції в Одеській області ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у вказаному кримінальному провадженні або за дорученням слідчого слідчої групи співробітникам ВКП відділу поліції № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області, тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення копій документів, які перебувають у володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , стосовно ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (номер рахунку клієнта (IBAN) НОМЕР_16 , номер рахунку: НОМЕР_17 ), а саме:
- копії паспортів, доручень, заяв, договорів, інших документів, які надавались банку та були складені і підписані сторонами при відкритті, обслуговуванні (подальшій зміні поточних даних) закритих банківських рахунків посадової особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »;
- анкета клієнта банку юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по його банківським рахункам за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття;
- довіреності на право користування (розпорядження) банківськими рахунками юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття;
- платіжні доручення та меморіальні ордери, які свідчать про надходження та використання коштів по банківським рахункам юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття;
- договори щодо розрахунково касового обслуговування та надання послуг «клієнт банк» з зазначенням місяця встановлення, заявок на надання зазначеної послуги та документів щодо встановлення (перевірки) зазначеної послуги юридичною особою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » співробітниками Банку, за період з моменту відкриття банківських рахунків зазначеного підприємства по теперішній час чи дату закриття;
- документи, щодо проведення фінансових операцій по банківським рахункам юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме: реєстрів фінансового моніторингу, файлів повідомлень, файлів запитів, файлів відповідей, файлів додатків, файлів квитанцій, довідок щодо обґрунтування рішення про недоцільність інформування Уповноваженого органу про фінансову операцію, яка підлягає фінансовому моніторингу за період з моменту відкриття банківських рахунків зазначених суб`єктів підприємницької діяльності по теперішній час чи дату закриття;
- банківські виписки (роздруківки руху коштів) по рахункам юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в друкованому та електронному вигляді, з зазначенням призначення платежу, повних даних платника та отримувача з зазначенням коду, номеру рахунку та МФО банківської установи, конкретного часу та дати платежу (номеру платіжного документу) за період з моменту їх відкриття по теперішній час;
- заяви на зняття грошових коштів, видаткові касові ордери на отримання готівки, грошові чеки з контрольною маркою на отримання готівки, доручення, інші документи, з банківських рахунків юридичної особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за період з моменту їх відкриття по теперішній час чи дату закриття, з можливістю вилучення копій вищевказаних документів та інформації на паперовому та електронному носіях.
Встановити строк дії ухвали протягом двох місяців з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
31.05.21
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 31.05.2021 |
Оприлюднено | 27.05.2024 |
Номер документу | 97296570 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Коваленко В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні