Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 червня 2021 р. Справа№200/1208/21-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Дмитрієва В.С., при секретарі судового засідання Кононенко І.Ю.,
за участю:
позивача - особисто,
представника відповідача - Голуба М.І,
розглянувши у судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області про скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В:
2 лютого 2021 року до Донецького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області про скасування: податкового повідомлення-рішення №767-5033-0502 від 23 січня 2020 року, податковий період 2017 рік, сума податкового зобов`язання 56793,66 грн.; податкового повідомлення-рішення №766-5033-0502 від 23 січня 2020 року, податковий період 2018 рік, сума податкового зобов`язання 56793,66 грн.; податкового повідомлення-рішення №765-5033-0502 від 23 січня 2020 року, податковий період 2019 рік, сума податкового зобов`язання 56793,66 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що основною підставою для нарахування орендної плати за землю є договір оренди землі, що передбачено частиною 2 статті 21 Закону України Про оренду землі , пунктом 288.1 статті 288 Податкового кодексу України.
При цьому зміна нормативної грошової оцінки земель внаслідок індексації є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати шляхом внесення відповідних змін до договорів оренди землі його учасниками. Позивач вказав, що оскільки пропозиції з боку Орендодавця щодо внесення змін до Договору в частині зміни розміру орендної плати в зв`язку зі зміною нормативної грошової оцінки не надходило, зміни до Договору оренди землі не вносилися, сума податкового зобов`язання повинна визначатися з розрахунку річної орендної плати за Договором оренди землі, а саме у розмірі 29 935,42 грн. Позивач вважає безпідставним визначення в оскаржуваних податкових повідомленнях-рішеннях суми податкового зобов`язання за 2017-2019 роки з урахуванням коефіцієнту індексації, тому просить скасувати податкові повідомлення-рішення.
Відповідач позов не визнав, 22 лютого 2021 року надав відзив на адміністративний позов у якому вказав, що договором оренди земельної ділянки, що укладено між Часовоярською міською радою, як орендодавцем і позивачем, як орендарем, передбачено обчислення розміру орендної плати за землю з урахуванням розміру коефіцієнтів до ставки земельного податку для визначення розміру річної орендної плати за земельні ділянки на території м. Часів Яр, затверджених рішеннями Часовоярської міської ради, в залежної від виду цільового використання, встановленого у п.14 цього договору та визначених законодавством коефіцієнтів індексації (п.10 Договору). Відповідач вказав, що річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам пп. 288.5.1 п.288.5 ст. 288 цього Кодексу та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати. При цьому, виходячи із принципу пріоритетності норм ПК над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у його п. 5.2 ст.5, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений пп.288.5.1 п. 288.5 ст.288 цього Кодексу. Відповідач вважає, що контролюючим органом правомірно сформовано спірні податкові повідомлення-рішення, у задоволенні позовних вимог просив відмовити.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду 8 лютого 2021 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 9 березня 2021 року.
Ухвалою суду від 9 березня 2021 року відкладено підготовче засідання до 8 квітня 2021.
Ухвалою суду від 8 квітня 2021 року продовжено строк проведення підготовчого провадження на тридцять днів та призначено підготовче засідання на 6 травня 2021 року, витребувано у відповідача докази по справі.
Ухвалою від 6 травня 2021 року вирішено закрити підготовче провадження у справі та призначити справу до судового розгляду по суті на 3 червня 2021 року.
Ухвалою суду від 3 червня 2021 року вирішено поновити позивачу строк звернення до суду з даним позовом.
У судовому засіданні позивач підтримав заявлені позовні вимоги та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.
Також у судовому засіданні позивач наголосив, що він звільнений від обов`язку зі сплати користування земельними ділянками, відповідно до приписів статті 6 Закону України № 1669 "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" та Податкового кодексу України.
Представник відповідача заперечував проти задоволення адміністративного позову.
Заслухавши пояснення сторін, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
14 листопада 2013 року між Часовоярською міською радою (Орендодавець) та фізичною особою ОСОБА_1 (Орендар) укладено договір оренди земельної ділянки, відповідно до умов якого орендодавець надає, а орендар приймає в оренду земельну ділянку, для обслуговування нежилого приміщення (кафе), яка знаходиться у АДРЕСА_1 кадастровий номер 1410370600:00:008:0221. В оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,1856 га.
Відповідно до пункту 5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 299 354,24 грн.
Строк дії договору 10 (десять) років з 14 листопада 2013 року по 14 листопада 2023 року (пункт 8 Договору).
Пунктом 9 Договору передбачено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі, згідно розрахунку орендної плати, який не є невід`ємної частиною цього договору , та вносить рівними частинами щомісячно. Розмір річної плати складає: 29 935,42 грн. Розмір місячної орендної плати складає: 2494,62 грн.
Пунктом 10 Договору передбачено, що обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням розміру коефіцієнтів до ставки земельного податку для визначення розміру річної орендної плати за земельні ділянки на території м. Часів Яра, затверджених рішеннями Часовоярської міської ради, в залежності від виду цільового використання, встановленого у п. 14 цього договору та визначених законодавством коефіцієнтів індексації.
Згідно з пунктом 12 Договору розмір орендної плати переглядається один раз на рік у
разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни цільового призначення та виду цільового використання земельної ділянки, які визначені умовами цього договору; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, зміни розміру коефіцієнтів до ставки земельного податку для призначення розміру річної орендної плати за земельної ділянки на території м. Часів Яра, затверджених рішеннями Часовоярської міської ради; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
Пунктом 30 цього Договору визначено, що Орендар земельної ділянки зобов`язаний, зокрема, своєчасно і в повному обсязі сплачувати орендну плату.
При цьому, пунктом 35 Договору передбачено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін шляхом укладення додаткової угоди. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв`язується у судовому порядку.
Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права підтверджується реєстрація права оренди земельної ділянки кадастровий номер:1410370600:00:008:0221 за ОСОБА_1 .
23 січня 2020 року податковим органом прийняті податкові повідомлення - рішення форми "Ф" №765-5033-0502 щодо визначення податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2019 рік у сумі 56793,66 грн., №766-5033-0502 щодо визначення податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2018 рік у сумі 56793,66 грн., № 767-5033-0502 щодо визначення податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб за 2017 рік у сумі 56793,66 грн.
Згідно розрахунку нарахування орендної плати за земельні ділянки, та пояснень відповідача, сума орендної плати згідно договору, по рокам розрахована з урахуванням коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель (що застосовується кумулятивно), а саме: за 2013 рік - 29935,42 грн., за 2014 рік - 29935,42 грн. (коефіцієнт індексації 1,0; 29935,42 х 1,0=29935,42) за 2015 рік - 37389,34 грн. (коефіцієнт індексації 1,249; 29935,42 х 1,249=37389,34) за 2016 рік - 53578,92 грн. (коефіцієнт індексації 1,433; 37389,34 х 1,433=53578,92) за 2017 рік - 56793,66 грн. (коефіцієнт індексації 1,06; 53578,92 х 1,06=56793,66) за 2018 рік - 56793,66 грн. (коефіцієнт індексації 1,0; 56793,66 х 1,0=56793,66) за 2019 рік - 56793,66 грн. (коефіцієнт індексації 1,0; 56793,66 х 1,0=56793,66).
При цьому, коефіцієнт індексації застосований на підставі відомостей Держгеокадастру про коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки (а.с. 42)
Відповідно до інтегрованої картки платника податків (РНОКПП: НОМЕР_1 ) сума грошового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб складає - 170380,98 грн., а саме: 56793,66 грн. - податкове повідомлення рішення №765-5033-0502 від 23 січня 2020 року, 56793,66 грн. - податкове повідомлення рішення №766-5033-0502 від 23 січня 2020 року, 56793,66 грн. - податкове повідомлення рішення №767-5033-0502 від 23 січня 2020 року.
Податкові повідомлення-рішення направлені засобами поштового зв`язку на адресу боржника, проте поштове відправлення повернуто за зворотною адресою з відміткою за закінченням встановленого терміну зберігання .
29 травня 2020 року спірні податкові повідомлення-рішення вручено платнику податків про що свідчить його підпис на корінцях спірних податкових-повідомленнях рішеннях.
За результатами розгляду скарги ОСОБА_1 , Головним управлінням ДПС у Донецькій області прийнято рішення від 17 червня 2020 року №50182/10/05-99-08-01-08 про залишення скарги без розгляду оскільки скарги на рішення територіальних органів податкової служби, подаються до центрального органу, що реалізує державну податкову політику.
При цьому сторонами не заперечується факт несплати (або часткової несплати) податкових зобов`язань, визначених спірними податковими повідомленнями-рішеннями, на час розгляду справи.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які виникли між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 6.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин (тут і далі), визначено плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Відповідно до пункту 269.1 статті 269 цього Кодексу платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.
При цьому землекористувачі, як визначено в підпункті 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 цього кодексу, це особи, яким, зокрема, на умовах оренди надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності.
Отже, Податковим кодексом України визначається обов`язок орендаря сплачувати земельний податок у формі орендної плати.
Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу).
Відповідно до положень статті 21 Закону Про оренду землі орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі.
Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХII Податкового кодексу України.
Пунктом 271.1 статті 271 Податкового кодексу України визначено що базою оподаткування є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Відповідно до пункту 274.1 статті 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 цього Кодексу.
Згідно з пунктом 276.5 статті 27 Податкового кодексу України у разі надання в оренду земельних ділянок (в межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, у тому числі зазначеними у пунктах 276.1 та 276.4 цієї статті, іншим суб`єктам, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється відповідно до статті 274 цього Кодексу від нормативної грошової оцінки, визначеної з урахуванням застосування відповідного коефіцієнта функціонального використання цих площ залежно від виду економічної діяльності орендаря, та статті 275 цього Кодексу.
Пунктом 288.1 статті 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
За приписами підпункту 288.4 статті 288 цього кодексу розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу), та не може перевищувати, зокрема, для інших земельних ділянок, наданих в оренду, 12 % нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.2 зазначеного пункту).
Тобто, законодавцем визначено нижню та верхню граничну межу річної суми платежу по орендній платі за земельні ділянки, незалежно від того, чи збігається її розмір із визначеним у договорі.
У спірному випадку договором оренди визначено, що річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі в розмірі 29935,42 грн. щорічно.
Пунктом 289.1 статті 289 Податкового кодексу України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.
За змістом пункту 289.2 статті 289 цього кодексу центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = І:100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік. У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.
Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.
Відповідно до пункту 289.3 статті 289 Податкового кодексу центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.
Виходячи зі змісту спірних правовідносин, відповідачем податковими повідомленнями-рішеннями визначено податкове зобов`язання з орендної плати внаслідок здійснення індексації суми орендної плати за 2017-2019 роки на підставі відомостей Держгеокадастру про коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка перебуває в оренді у позивача.
Так суд погоджується з твердженнями позивача про те, що розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Проте, в силу вимог підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПК України річна сума платежу орендної плати, встановлена у договорі не може бути меншою за розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом.
Тобто, орендна плата є обов`язковим платежем, розмір якої хоча і обумовлюється договором, проте не може бути меншим, ніж встановлено підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).
При цьому слід зазначити, що відносини оподаткування не можуть регулюватися на засадах угоди між її учасниками та не передбачають укладання договорів стосовно виконання податкового обов`язку, а регулюються виключно засобами владних приписів з боку держави. Хоча розмір, порядок та умови сплати орендної плати за землю є умовою договору оренди, орендна плата є формою податку на землю, а справляння плати за землю є сферою регулювання податкового законодавства. Плата за землю державної або комунальної власності (орендна плата) є обов`язковим платежем, який не може залежати від умов договору.
Таким чином, виходячи із принципу пріоритетності норм Податкового кодексу України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у пункті 5.2 статті 5 Кодексу, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати у будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України.
Відповідна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 29 серпня 2019 року у справі №805/3967/16-а, висновок якого суд враховує при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин (частина 5 статті 242 КАС України).
Стосовно тверджень позивача щодо звільнення його від обов`язку зі сплати користування земельними ділянками, відповідно до приписів ст.6 Закону України № 1669 "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", суд зазначає наступне.
Так, указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України" та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.
З метою забезпечення підтримки суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення, 2 вересня 2014 року прийнято Закон України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" № 1669-VII (далі - Закон № 1669-VII).
Відповідно до статті 1 Закону № 1669-VII період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.
Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція затверджений Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053-р та Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1275-р.
Відповідно до вказаного переліку м. Часів Яр (Часовоярська міська рада) включені до переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.
Статтею 6 Закону № 1669-VII у редакції, яка діяла до 8 червня 2016 року, було встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
Згідно з приписами цієї ж статті у редакції, яка діє з 8 червня 2016 року, звільняються суб`єкти господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною 4 ст. 4 цього Закону.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону № 1669-VII перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію.
Згідно з Переліком населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затвердженим Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1085-р, м. Часів Яр (Часовоярська міська рада) не включена до вказаних переліків.
Виходячи з аналізу викладених норм, суд зазначає, що позивач був звільнений від сплати орендної плати за користування земельною ділянкою, яка розташована у м. Часів Яр (Часовоярська міська рада) з 14 квітня 2014 року по 07 червня 2016 року (включно).
Разом з тим, спірні податкові повідомлення-рішення винесені за період: 2017, 2018, 2019 року.
Таким чином, суд вважає безпідставними посилання позивача на звільнення його від сплати орендної плати за користування земельною ділянкою, яка розташована у м. Часів Яр (Часовоярська міська рада) за 2017, 2018, 2019 року.
З огляду на викладене, суд вважає, що підстави для задоволення позовних вимог ОСОБА_1 про та скасування податкового повідомлення-рішення податкових повідомлень-рішень від 23 січня 2020 року №767-5033-0502, №766-5033-0502, №765-5033-0502 від 23 січня 2020 року відсутні.
Оскільки у задоволені позову відмовлено, розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись ст. ст. 2, 5, 6, 90, 132, 139, 193, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволені позову ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області про скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.
Вступна та резолютивна частини рішення проголошені у судовому засіданні 3 червня 2021 року, у повному обсязі рішення виготовлене 8 червня 2021 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Відповідно до пункту 3 розділу VІ Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.
Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Суддя В.С. Дмитрієв
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.06.2021 |
Оприлюднено | 09.06.2021 |
Номер документу | 97485213 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Дмитрієв В.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні