Постанова
від 13.05.2010 по справі 2942/10/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія< >

Харківський окружний адм іністративний суд

61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"13" травня 2010 р. Справ а № 2а-2942/10/2070

Харківський окру жний адміністративний суд у складі

головуючого судді - Мельник ова Р.В.

за участю:

секретаря судового засіда ння - Вороніної І.О. ,

представника позивача - З аварзи Т.В.

представника відповідача - Німого О.С.,

розглянувши у відкри тому судовому засіданні у пр иміщенні Харківського о кружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом товариства з обме женою відповідальністю "Агро фірма "Авенга" в особі ліквіда тора Тоцької Катерини Мико лаївни до Харківської об'єднаної державної податк ової інспекції про визнанн я протиправними дій, визнанн я протиправним та скасування наказу,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, товари ство з обмеженою відповідаль ністю "Агрофірма "Авенга" в осо бі ліквідатора Тоцької Кат ерини Миколаївни, звернувс я до Харківського окружн ого адміністративного суду з позовом до Харківської о б'єднаної державної податков ої інспекції, в якому просить суд :

- визнати протиправними дії посадових осіб Харківсько ї об'єднаної державної пода ткової інспекції з призначен ня та проведення позапланово ї виїзної перевірки ТОВ "Агро фірма "Авенга";

- визнати протиправним та ск асувати наказ № 71 від 08.02.2010 Хар ківської об'єднаної держав ної податкової інспекції;

- визнати протиправним та ск асувати акт від 10.02.2010 № 23/234-33368836.

Позовні вимоги обґрунтову ються наступним.

08.02.2010 Харківською ОДПІ ви дано наказ №71 та направлення № 60 на проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агроф ірма "Авенга". Під час виїзду п рацівників Харківської ОДПІ за адресою місцезнаходж ення ліквідатора ТОВ "Агрофі рма "Авенга" Тоцька К.М. бул а відсутня, про що складено ак т від 10.02.2010 № 23/234-33368836.

Ліквідатор ТОВ "Агрофірма "А венга" вважає, що дії Харків ської ОДПІ щодо складання н аказу № 71 від 08.02.2010 та акта № 23/234-33368836 від 10.02.2010 незаконні, вчинені без урахування права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення.

Тоцька К.М. повідомила, що Харківська об'єднана дер жавна податкова інспекція жо дного разу не зверталась до н еї як до ліквідатора ТОВ "Агро фірма "Авенга" з вимогою надан ня документів, необхідних дл я проведення перевірки дотри мання боржником вимог податк ового та валютного законодав ства. Крім того, як повідомила Тоцька К.М. у позовній зая ві, Харківська об'єднана д ержавна податкова інспекція не зверталась до суду за дозв олом на проведення позаплано вої виїзної перевірки ТОВ "Аг рофірма "Авенга" відповідно д о абз.8 ст.11-1 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні». Ліквідатор не оде ржував повідомлення про місц е, дату і час розгляду питання про надання дозволу на прове дення позапланової виїзної п еревірки ТОВ "Агрофірма "Авен га". Тоцька К.М. зазначила, щ о як арбітражний керуючий во на по роду своєї діяльності н е може постійно знаходитися за адресою: пров.Польовий, 1, кв .4, с.Радгоспне, Харківський ра йон, Харківська область. Про п роведення позапланової виїз ної перевірки її належним чи ном не повідомили, тож цілком можливо, що на час прибуття пр ацівників Харківської О ДПІ, вона була відсутня.

Таким чином, ліквідатор ТОВ "Агрофірма "Авенга" вважає, що дії Харківської об' єдн аної державної податкової ін спекції вчинені всупереч кри теріям, передбаченим ч.3 ст.2 КА С України, тому їх слід визнат и протиправними.

11.05.2010 представник відповідач а надав заперечення проти по зову (а.с.28-31), які мотивуються ти м, що Харківська об'єднана державна податкова інспекці я діяла в межах повноважень о рганів державної податкової служби України та у визначен ий законодавством спосіб, ви моги ст.19 Конституції України були дотримані. Тому Харкі вська об'єднана державна по даткова інспекція просить су д у задоволенні адміністрати вного позову ТОВ "Агрофірма "А венга" відмовити у повному об сязі.

Ухвалою Харківського о кружного адміністративного суду від 13.05.2010 закрито провадже ння в частині позовних вимог , а саме щодо визнання протипр авним та скасування акта Ха рківської об'єднаної держа вної податкової інспекції ві д 10.02.2010 №23/234-33368836.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав. Представник ві дповідача проти позову запер ечував з підстав, зазначених у запереченнях.

Суд, заслухавши представни ків сторін, дослідивши матер іали справи, оцінивши докази в їх сукупності, прийшов до ви сновку про відмову в задовол енні позову, виходячи з насту пного.

Судом встановлено, що поста новою Господарського суду Ха рківської області від 25.01.2010 у сп раві №Б-39/187-09 (а.с.7-9) товариство з о бмеженою відповідальністю "А грофірма "Авенга", зареєстров ане 25.04.2005 Харківською райде ржадміністрацією, код ЄДРПОУ 33368836, визнано банкрутом та було відкрито ліквідаційну проце дуру. Ліквідатором боржника було призначено арбітражног о керуючого Тоцьку Катерин у Миколаївну.

Товариство з обмеженою від повідальністю "Агрофірма "Ав енга" знаходиться на податко вому обліку в Харківській об' єднаній державній пода тковій інспекції.

Відомості про внесен ня судового рішення про пору шення провадження у справі п ро банкрутство юридичної осо би - ТОВ "Агрофірма "Авенга" над ійшли до Харківської ОДП І від державного реєстратора 15.10.2009, про що свідчить витяг з ба зи даних Харківської ОДП І (а.с.32).

Харківською ОДПІ на адресу ТОВ "Агрофірма "Авен га" та арбітражного керуючог о ТОВ "Агрофірма "Авенга" Тоц ької К.М. були надіслані лис т №15479/10/23-418/3399 від 20.10.2009 (а.с.33) та лист №1 6914/10/23-418/3945 від 18.11.2009 (а.с.34) відповідно з проханням надати всі докум енти фінансово-господарсько ї діяльності, документи пода ткового обліку, статистичні звіти, та місце для проведенн я позапланової виїзної перев ірки ТОВ "Агрофірма "Авенга" з питання дотримання вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства за період з 01. 07.2007 по 20.10.2009.

Лист Харківської ОДПІ №16914/10/23-418/3945 від 18.11.2009 був отрим аний Тоцькою К.М. 25.11.2009, що пі дтверджується копією повідо млення про вручення поштовог о відправлення (а.с.34 - зворот ня сторона).

08.12.2009 Харківською О ДПІ було видано направлення №779 (а.с.36) та наказ №811 (а.с.35) про про ведення позапланової виїзно ї перевірки ТОВ "Агрофірма "Ав енга" з питання дотримання ви мог податкового законодавст ва терміном 5 робочих днів (з 08.1 2.2009 по 14.12.2009).

11.12.2009 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ скла дено акт №142/234/33368836 (а.с.37-38) про відсу тність ТОВ "Агрофірма "Авенга " за юридичною адресою: с.Буди, вул.Франка, 8.

08.02.2010 Харківською О ДПІ було видано направлення №60 (а.с.40) та наказ №71 (а.с.39) про пров едення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агрофірма "Аве нга" з питання дотримання вим ог податкового законодавств а терміном 5 робочих днів (з 09.02.20 10 по 13.02.2010).

10.02.2010 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт №23/234-33368836 (а.с.41) про не можливість вручення направл ення та копії наказу на перев ірку ліквідатору ТОВ "Агрофі рма "Авенга" у зв' язку із відс утністю ліквідатора ТОВ "Агр офірма "Авенга" Тоцької К.М. за місцем проживання (Харків ська обл., Харківський район, с .Радгоспне, пров.Польовий, 1, кв .4) під час виїзду о 18 год. 30 хв. 10.02.2010 .

23.03.2010 Харківською О ДПІ на адресу голови ліквіда ційної комісії ТОВ "Агрофірм а "Авенга" Тоцької К.М. було направлено лист №4946/10/23-418/944 (а.с.44) п ро надання документів фінанс ово-господарської діяльност і зазначеного підприємства ( бухгалтерського та податков ого обліку, статистичну звіт ність), відповідно до перелік у, за період з 01.01.2007 по дату надан ня відповіді для проведення позапланової виїзної переві рки з питання дотримання вим ог податкового, валютного та іншого законодавства. Також відповідач просить повідоми ти місце проведення перевірк и ТОВ "Агрофірма "Авенга".

Зазначений лист був о триманий 24.03.2010 Тоцькою К.М. о собисто, що підтверджується її підписом (а.с.44 - зворотня с торона).

23.03.2010 Харківською О ДПІ було видано направлення №165 (а.с.43) та наказ №204 (а.с.42) про про ведення позапланової виїзно ї перевірки ТОВ "Агрофірма "Ав енга" з питання дотримання ви мог податкового законодавст ва терміном 5 робочих днів (з 25.0 3.2010 по 31.03.2010). Копії направлення та наказу були отримані Тоцьк ою К.М. 24.03.2010, що підтверджуєть ся її підписом (а.с.42, 43).

25.03.2010 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт відмови від доп уску до перевірки ТОВ "Агрофі рма "Авенга" № 54/234-33368836 (а.с.45), відпов ідно до якого голова ліквіда ційної комісії Тоцька К.М. відмовилась від допуску пра цівників Харківської ОД ПІ до перевірки ТОВ "Агрофірм а "Авенга", пояснивши це тим, що для здійснення позапланової перевірки необхідне відпові дне рішення суду.

Також 25.03.2010 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт №55/234/33368836 (а.с.46) про не надання документів для перев ірки, згідно з яким жодних док ументів фінансово-господарс ької діяльності ТОВ "Агрофір ма "Авенга" за період з 01.01.2007 по 25.03 .2010 не надано та місце проведен ня перевірки не повідомлено.

Крім того, 25.03.2010 державними по датковими ревізорами-інспек торами Харківської ОДПІ було складено акт №56/234-3368836 про н еможливість проведення пере вірки ТОВ "Агрофірма "Авенга" ( а.с.47).

Відповідно до п.1 ч.1 ст.1 1 Закону України «Про державн у податкову службу в Україні » від 4 грудня 1990 року N 509-XII (зі змін ами і доповненнями) органи де ржавної податкової служби у випадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених з аконами України, мають право здійснювати планові та поза планові виїзні перевірки сво єчасності, достовірності, по вноти нарахування і сплати п одатків та зборів (обов'язков их платежів), додержання валю тного законодавства юридичн ими особами, їх філіями, відді леннями, іншими відокремлени ми підрозділами, що не мають с татусу юридичної особи, а так ож фізичними особами, які маю ть статус суб'єктів підприєм ницької діяльності чи не маю ть такого статусу, на яких згі дно із законами України покл адено обов'язок утримувати т а/або сплачувати податки і зб ори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платни ки податків).

Підстави та порядок провед ення органами державної пода ткової служби позапланових в иїзних перевірок своєчаснос ті, достовірності, повноти на рахування та сплати податків та зборів (обов'язкових плате жів) встановлені ст.11-1 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні».

Згідно з ч.6 ст.11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» позап лановою виїзною перевіркою в важається перевірка, яка не п ередбачена в планах роботи о ргану державної податкової с лужби і проводиться за наявн ості хоча б однієї з таких обс тавин:

1) за наслідками перевірок і нших платників податків вияв лено факти, які свідчать про п орушення платником податків законів України про оподатк ування, валютного законодавс тва, якщо платник податків не надасть пояснення та їх доку ментальні підтвердження на о бов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робо чих днів з дня отримання запи ту;

2) платником податків не под ано в установлений строк под аткову декларацію або розрах унки, якщо їх подання передба чено законом;

3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податко вій декларації, поданій плат ником податків, якщо платник податків не надасть пояснен ня та їх документальні підтв ердження на обов'язковий пис ьмовий запит органу державно ї податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отр имання запиту;

4) платник податків подав у в становленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу д ержавної податкової служби п ід час проведення планової ч и позапланової виїзної перев ірки, в якій вимагає повного а бо часткового скасування рез ультатів відповідної переві рки;

5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отри маних від особи, яка мала прав ові відносини з платником по датків, якщо платник податкі в не надасть пояснення та їх д окументальні підтвердження на обов'язковий письмовий за пит органу державної податко вої служби протягом десяти р обочих днів з дня отримання з апиту;

6) проводиться реорганізаці я (ліквідація) підприємства;

7) стосовно платника податк ів (посадової особи платника податків) у порядку, встановл еному законом, податковою мі ліцією заведено оперативно-р озшукову справу, у зв'язку з чи м є потреба у проведенні поза планової виїзної перевірки ф інансово-господарської діял ьності такого платника подат ків;

8) у разі, коли вищестоящий ор ган державної податкової слу жби в порядку контролю за дос товірністю висновків нижчес тоящого органу державної под аткової служби здійснив пере вірку документів обов'язково ї звітності платника податкі в або висновків акта перевір ки, складеного нижчестоящим контролюючим органом, та вия вив їх невідповідність вимог ам законів, що призвело до нен адходження до бюджетів сум п одатків та зборів (обов'язков их платежів). Позапланова виї зна перевірка в цьому випадк у може ініціюватися вищестоя щим органом державної податк ової служби лише у тому разі, к оли стосовно посадових або с лужбових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планов у або позапланову виїзну пер евірку зазначеного платника податків, розпочато службов е розслідування або порушено кримінальну справу;

9) платником подано декларац ію з від'ємним значенням з под атку на додану вартість, яке с тановить більше 100 тис. гривен ь.

Суд вважає необхідним звер нути увагу, що ст.11-1 Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» містить од ночасно дві частини 7.

А саме, відповідно до ч.7 ст.11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» в редакції Закону України ві д 25.03.2005р. №2505-IV позаплановими пере вірками вважаються також пер евірки в межах повноважень п одаткових органів, визначени х законами України "Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг", "Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів", а в інших випадках - за рішенням суду.

Згідно з ч.7 ст.11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» в реда кції Закону України від 12.01.2005 р. N 2322-IV позапланова виїзна перев ірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орг ан державної податкової служ би, який ініціює проведення п озапланової виїзної перевір ки, подає до суду письмове обґ рунтування підстав такої пер евірки та дати її початку і за кінчення, склад осіб, які буду ть проводити таку перевірку, документи, які відповідно до частини шостої цієї статті с відчать про виникнення підст ав для проведення такої пере вірки, інформацію про вид та к ількість перевірок, проведен их органами державної податк ової служби щодо суб'єкта гос подарської діяльності та нас лідки таких перевірок за поп ередні три роки, а також на вим огу суду - інші відомості. У ро згляді питання про надання д озволу на проведення позапла нової виїзної перевірки мают ь право брати участь предста вники суб'єкта господарської діяльності. Повідомлення пр о місце, дату та час розгляду п итання про надання дозволу н а проведення позапланової ви їзної перевірки направляєть ся не пізніше ніж за три робоч і дні до дати такого розгляду .

Оскільки і норми Закону Укр аїни від 25.03.2005р. №2505-IV, і норми Зако ну України від 12.01.2005 р. N 2322-IV були сп рямовані на регулювання одни х і тих же правовідносин, за з агальними правилами застосу вання нормативно-правових ак тів (рішення Конституційного Суду України від 3 жовтня 1997 ро ку № 4-зп у справі про набуття ч инності Конституцією Україн и) застосуванню до спірних пр авовідносин підлягають прип иси ч.7 ст.11-1 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» в редакції Закону України від 25.03.2005р. №2505-IV як таког о, що виданий пізніше.

Відповідно до п.1.6 Методични х рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами о рганів державної податкової служби України при організа ції та проведенні перевірок платників податків, затвердж ених наказом ДПА України від 27 травня 2008 року N 355, позапланово ю виїзною перевіркою вважаєт ься перевірка, яка не передба чена в планах роботи органу Д ПС і проводиться за наявност і обставин, визначених у стат ті 11 Закону України від 4 грудн я 1990 року "Про державну податко ву службу в Україні" та інших з аконах України, за рішенням к ерівника органу ДПС, яке офор мляється відповідним наказо м.

Статтею 1 Закону Украї ни «Про відновлення платоспр оможності боржника або визна ння його банкрутом» визначен о, що банкрутство - визнана гос подарським судом неспроможн ість боржника відновити свою платоспроможність та задово льнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як чере з застосування ліквідаційно ї процедури.

Відповідно до п.8.1 Поря дку обліку платників податкі в, зборів (обов'язкових платеж ів), затвердженого наказом ДП А України від 19.02.1998р. №80 в редакці ї наказу ДПА України від 17.11.1998 № 552, зареєстрованого в Міністер стві юстиції України 14.12.1998р. за №791/3231, (далі - Порядок), з метою опо даткування ліквідацією плат ника податків є ліквідація п латника податків як юридично ї особи, внаслідок якої відбу вається закриття його рахунк ів та/або втрата статусу як пл атника податків відповідно д о законодавства.

Пунктом 8.2 Порядку пер едбачено, що у зв'язку з провед енням реорганізації чи лікві дації юридичної особи органо м державної податкової служб и приймається рішення про пр оведення позапланової виїзн ої перевірки платника податк ів, який перебуває на обліку в такому органі, у разі одержан ня хоча б одного з таких докум ентів (відомостей):

- заяви за формою N 8-ОПП (додат ок 8) від платника податків;

- відомостей державного реє стратора про внесення до Єди ного державного реєстру запи су про рішення засновників (у часників) юридичної особи, уп овноваженого ними органу про реорганізацію чи ліквідацію юридичної особи;

- відомостей з Єдиного держа вного реєстру чи ЄДРПОУ, пові домлення органу державної ре єстрації про закриття відокр емленого підрозділу;

- судових рішень або відомос тей з Єдиного державного реє стру, іншої інформації щодо п рийняття судом рішень про по рушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків , порушення справи або прийня ття рішення судом про припин ення юридичної особи, визнан ня недійсною державної реєст рації чи установчих документ ів платника податків, зміну м ети установи, реорганізацію платника податків.

Таким чином, відповід ач був наділений самостійним и повноваженнями щодо прийня ття рішення про проведення п озапланової виїзної перевір ки діяльності позивача. Поза планова виїзна перевірка ТОВ "Агрофірма "Авенга" була призн ачена після отримання 15.10.2009 від повідачем від державного реє стратора відомостей з Єдиног о державного реєстру про вне сення судового рішення про п орушення провадження у справ і про банкрутство юридичної особи - ТОВ "Агрофірма "Авенга" , що визначено п.6 ч.6 ст.11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» як під става для проведення позапла нової виїзної перевірки.

Твердження Тоцької К.М. про те, що Харківська об'єднана державна податков а інспекція жодного разу не з верталась до неї як до ліквід атора ТОВ "Агрофірма "Авенга", з вимогою надання документів , необхідних для проведення п еревірки дотримання боржник ом вимог податкового та валю тного законодавства спросто вується матеріалами справи. Зокрема, Харківською ОДП І на адресу арбітражного кер уючого ТОВ "Агрофірма "Авенга " Тоцької К.М. було направл ено лист №16914/10/23-418/3945 від 18.11.2009 з прох анням надати всі документи ф інансово-господарської діял ьності, документи податковог о обліку, статистичні звіти, т а місце для проведення позап ланової виїзної перевірки ТО В "Агрофірма "Авенга" з питання дотримання вимог податковог о, валютного та іншого законо давства за період з 01.07.2007 по 20.10.2009. Вказаний лист Харківської ОДПІ був отриманий Тоцьк ою К.М. 25.11.2009, що підтверджуєть ся копією повідомлення про в ручення поштового відправле ння (а.с.34).

Посилання позивача н а порушення відповідачем вим ог п.1.17 Методичних рекомендац ій щодо порядку взаємодії мі ж підрозділами органів держа вної податкової служби Украї ни при організації та провед енні перевірок платників под атків, затверджених наказом ДПА України від 27 травня 2008 рок у N 355, а саме, незазначення у оск аржуваному наказі Харківс ької ОДПІ №71 від 08.02.2010 причин з міни термінів проведення пер евірки (пояснення позивача - а .с.22) суд не бере до уваги, оскіл ьки вказане не спростовує пр авомірності призначення поз апланової виїзної перевірки платника податків - ТОВ "Агроф ірма "Авенга" - за наявності пі дстави, передбаченої законом .

Інших обставин, які б с відчили про протиправність д ій посадових осіб Харківсь кої об'єднаної державної по даткової інспекції з признач ення та проведення позаплано вої виїзної перевірки ТОВ "Аг рофірма "Авенга", позивач суду не повідомив.

Враховуючи викладене , суд вважає, що, видаючи наказ №71 від 08.02.2010 про проведення поза планової виїзної перевірки Т ОВ "Агрофірма "Авенга", Харкі вська ОДПІ керувалась прип исами Закону України «Про де ржавну податкову службу в Ук раїні» та положеннями Порядк у обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежі в), затвердженого наказом ДПА України від 19.02.1998р. №80 в редакції наказу ДПА України від 17.11.1998 №552, зареєстрованого в Міністерс тві юстиції України 14.12.1998р. за № 791/3231. Дії посадових осіб Харк івської об'єднаної державн ої податкової інспекції з пр изначення та проведення поза планової виїзної перевірки Т ОВ "Агрофірма "Авенга" вчинені з дотриманням вимог законод авства, що регулює відповідн і правовідносини, ч.2 ст.19 Конст итуції України та ч.3 ст.2 Кодек су адміністративного судочи нства України.

Накази відповідача про про ведення позапланової виїзно ї перевірки ТОВ "Агрофірма "Ав енга" з питання дотримання ви мог податкового законодавст ва від 08.12.2009 №811 та від 23.03.2010 №204, а так ож дії працівників Харківс ької ОДПІ, пов' язані з вик онанням цих наказів, позивач ем у даній справі не оскаржую ться.

Враховуючи вищенаведене, с уд прийшов до висновку, що вим оги позивача про визнання пр отиправними дій посадових ос іб Харківської об'єднано ї державної податкової інспе кції з призначення та провед ення позапланової виїзної пе ревірки ТОВ "Агрофірма "Авенг а" та про визнання протиправн им та скасування наказу Хар ківської об'єднаної держав ної податкової інспекції № 71 в ід 08.02.2010 є необґрунтованими та т акими, що не підлягають задов оленню.

Керуючись ст.ст.11, 11-1 За кону України «Про державну п одаткову службу в Україні», П орядком обліку платників под атків, зборів (обов'язкових пл атежів), затвердженим наказо м ДПА України від 19.02.1998р. №80 в ред акції наказу ДПА України від 17.11.1998 №552, зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України 14.12.199 8р. за №791/3231, ст.ст. 4, 7, 11, 69-71, 86, ч.1 ст.158, 160-163, 186, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України Харк івський окружний адмініст ративний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволен ні адміністративного позову товариства з обмеженою відп овідальністю "Агрофірма "Аве нга" в особі ліквідатора То цької Катерини Миколаївни до Харківської об'єднан ої державної податкової інсп екції про визнання протипра вними дій, визнання протипра вним та скасування наказу - відмовити у повному обсязі. < Текст > < сума стягнення (ци фрами) > < Текст >.

Постанова може бути о скаржена в Харківський а пеляційний адміністративни й суд через Харківський о кружний адміністративний су д шляхом подачі заяви про апе ляційне оскарження постанов и суду в десятиденний строк з дня складення постанови в по вному обсязі та поданням піс ля цього протягом двадцяти д нів апеляційної скарги, або б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження. Якщо постано ву було проголошено у відсут ності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяв и про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у вста новлений строк, постанова на бирає законної сили після за кінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.

У повному обсяз і постанову складено 18.05.2010.

Суддя (підпис) < > Р.В. М ельников

З оригіналом згідно. П останова не набрала законної сили. Оригінал постанови зна ходиться в матеріалах справи .< >

Суддя< > Р.В. Мельник ов< >

Секретар< > І.О. Вороніна < >

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.05.2010
Оприлюднено01.09.2010
Номер документу9757816
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2942/10/2070

Ухвала від 13.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 19.03.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Постанова від 13.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 13.05.2010

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні