Копія< >
Харківський окружний адм іністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
"13" травня 2010 р. Справ а № 2а-2942/10/2070
Харківський окру жний адміністративний суд у складі
головуючого судді - Мельник ова Р.В.
за участю:
секретаря судового засіда ння - Вороніної І.О. ,
представника позивача - З аварзи Т.В.
представника відповідача - Німого О.С.,
розглянувши у відкри тому судовому засіданні у пр иміщенні Харківського о кружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом товариства з обме женою відповідальністю "Агро фірма "Авенга" в особі ліквіда тора Тоцької Катерини Мико лаївни до Харківської об'єднаної державної податк ової інспекції про визнанн я протиправними дій, визнанн я протиправним та скасування наказу,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач, товари ство з обмеженою відповідаль ністю "Агрофірма "Авенга" в осо бі ліквідатора Тоцької Кат ерини Миколаївни, звернувс я до Харківського окружн ого адміністративного суду з позовом до Харківської о б'єднаної державної податков ої інспекції, в якому просить суд :
- визнати протиправними дії посадових осіб Харківсько ї об'єднаної державної пода ткової інспекції з призначен ня та проведення позапланово ї виїзної перевірки ТОВ "Агро фірма "Авенга";
- визнати протиправним та ск асувати наказ № 71 від 08.02.2010 Хар ківської об'єднаної держав ної податкової інспекції;
- визнати протиправним та ск асувати акт від 10.02.2010 № 23/234-33368836.
Позовні вимоги обґрунтову ються наступним.
08.02.2010 Харківською ОДПІ ви дано наказ №71 та направлення № 60 на проведення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агроф ірма "Авенга". Під час виїзду п рацівників Харківської ОДПІ за адресою місцезнаходж ення ліквідатора ТОВ "Агрофі рма "Авенга" Тоцька К.М. бул а відсутня, про що складено ак т від 10.02.2010 № 23/234-33368836.
Ліквідатор ТОВ "Агрофірма "А венга" вважає, що дії Харків ської ОДПІ щодо складання н аказу № 71 від 08.02.2010 та акта № 23/234-33368836 від 10.02.2010 незаконні, вчинені без урахування права особи на уч асть у процесі прийняття ріш ення.
Тоцька К.М. повідомила, що Харківська об'єднана дер жавна податкова інспекція жо дного разу не зверталась до н еї як до ліквідатора ТОВ "Агро фірма "Авенга" з вимогою надан ня документів, необхідних дл я проведення перевірки дотри мання боржником вимог податк ового та валютного законодав ства. Крім того, як повідомила Тоцька К.М. у позовній зая ві, Харківська об'єднана д ержавна податкова інспекція не зверталась до суду за дозв олом на проведення позаплано вої виїзної перевірки ТОВ "Аг рофірма "Авенга" відповідно д о абз.8 ст.11-1 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні». Ліквідатор не оде ржував повідомлення про місц е, дату і час розгляду питання про надання дозволу на прове дення позапланової виїзної п еревірки ТОВ "Агрофірма "Авен га". Тоцька К.М. зазначила, щ о як арбітражний керуючий во на по роду своєї діяльності н е може постійно знаходитися за адресою: пров.Польовий, 1, кв .4, с.Радгоспне, Харківський ра йон, Харківська область. Про п роведення позапланової виїз ної перевірки її належним чи ном не повідомили, тож цілком можливо, що на час прибуття пр ацівників Харківської О ДПІ, вона була відсутня.
Таким чином, ліквідатор ТОВ "Агрофірма "Авенга" вважає, що дії Харківської об' єдн аної державної податкової ін спекції вчинені всупереч кри теріям, передбаченим ч.3 ст.2 КА С України, тому їх слід визнат и протиправними.
11.05.2010 представник відповідач а надав заперечення проти по зову (а.с.28-31), які мотивуються ти м, що Харківська об'єднана державна податкова інспекці я діяла в межах повноважень о рганів державної податкової служби України та у визначен ий законодавством спосіб, ви моги ст.19 Конституції України були дотримані. Тому Харкі вська об'єднана державна по даткова інспекція просить су д у задоволенні адміністрати вного позову ТОВ "Агрофірма "А венга" відмовити у повному об сязі.
Ухвалою Харківського о кружного адміністративного суду від 13.05.2010 закрито провадже ння в частині позовних вимог , а саме щодо визнання протипр авним та скасування акта Ха рківської об'єднаної держа вної податкової інспекції ві д 10.02.2010 №23/234-33368836.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав. Представник ві дповідача проти позову запер ечував з підстав, зазначених у запереченнях.
Суд, заслухавши представни ків сторін, дослідивши матер іали справи, оцінивши докази в їх сукупності, прийшов до ви сновку про відмову в задовол енні позову, виходячи з насту пного.
Судом встановлено, що поста новою Господарського суду Ха рківської області від 25.01.2010 у сп раві №Б-39/187-09 (а.с.7-9) товариство з о бмеженою відповідальністю "А грофірма "Авенга", зареєстров ане 25.04.2005 Харківською райде ржадміністрацією, код ЄДРПОУ 33368836, визнано банкрутом та було відкрито ліквідаційну проце дуру. Ліквідатором боржника було призначено арбітражног о керуючого Тоцьку Катерин у Миколаївну.
Товариство з обмеженою від повідальністю "Агрофірма "Ав енга" знаходиться на податко вому обліку в Харківській об' єднаній державній пода тковій інспекції.
Відомості про внесен ня судового рішення про пору шення провадження у справі п ро банкрутство юридичної осо би - ТОВ "Агрофірма "Авенга" над ійшли до Харківської ОДП І від державного реєстратора 15.10.2009, про що свідчить витяг з ба зи даних Харківської ОДП І (а.с.32).
Харківською ОДПІ на адресу ТОВ "Агрофірма "Авен га" та арбітражного керуючог о ТОВ "Агрофірма "Авенга" Тоц ької К.М. були надіслані лис т №15479/10/23-418/3399 від 20.10.2009 (а.с.33) та лист №1 6914/10/23-418/3945 від 18.11.2009 (а.с.34) відповідно з проханням надати всі докум енти фінансово-господарсько ї діяльності, документи пода ткового обліку, статистичні звіти, та місце для проведенн я позапланової виїзної перев ірки ТОВ "Агрофірма "Авенга" з питання дотримання вимог под аткового, валютного та іншог о законодавства за період з 01. 07.2007 по 20.10.2009.
Лист Харківської ОДПІ №16914/10/23-418/3945 від 18.11.2009 був отрим аний Тоцькою К.М. 25.11.2009, що пі дтверджується копією повідо млення про вручення поштовог о відправлення (а.с.34 - зворот ня сторона).
08.12.2009 Харківською О ДПІ було видано направлення №779 (а.с.36) та наказ №811 (а.с.35) про про ведення позапланової виїзно ї перевірки ТОВ "Агрофірма "Ав енга" з питання дотримання ви мог податкового законодавст ва терміном 5 робочих днів (з 08.1 2.2009 по 14.12.2009).
11.12.2009 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ скла дено акт №142/234/33368836 (а.с.37-38) про відсу тність ТОВ "Агрофірма "Авенга " за юридичною адресою: с.Буди, вул.Франка, 8.
08.02.2010 Харківською О ДПІ було видано направлення №60 (а.с.40) та наказ №71 (а.с.39) про пров едення позапланової виїзної перевірки ТОВ "Агрофірма "Аве нга" з питання дотримання вим ог податкового законодавств а терміном 5 робочих днів (з 09.02.20 10 по 13.02.2010).
10.02.2010 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт №23/234-33368836 (а.с.41) про не можливість вручення направл ення та копії наказу на перев ірку ліквідатору ТОВ "Агрофі рма "Авенга" у зв' язку із відс утністю ліквідатора ТОВ "Агр офірма "Авенга" Тоцької К.М. за місцем проживання (Харків ська обл., Харківський район, с .Радгоспне, пров.Польовий, 1, кв .4) під час виїзду о 18 год. 30 хв. 10.02.2010 .
23.03.2010 Харківською О ДПІ на адресу голови ліквіда ційної комісії ТОВ "Агрофірм а "Авенга" Тоцької К.М. було направлено лист №4946/10/23-418/944 (а.с.44) п ро надання документів фінанс ово-господарської діяльност і зазначеного підприємства ( бухгалтерського та податков ого обліку, статистичну звіт ність), відповідно до перелік у, за період з 01.01.2007 по дату надан ня відповіді для проведення позапланової виїзної переві рки з питання дотримання вим ог податкового, валютного та іншого законодавства. Також відповідач просить повідоми ти місце проведення перевірк и ТОВ "Агрофірма "Авенга".
Зазначений лист був о триманий 24.03.2010 Тоцькою К.М. о собисто, що підтверджується її підписом (а.с.44 - зворотня с торона).
23.03.2010 Харківською О ДПІ було видано направлення №165 (а.с.43) та наказ №204 (а.с.42) про про ведення позапланової виїзно ї перевірки ТОВ "Агрофірма "Ав енга" з питання дотримання ви мог податкового законодавст ва терміном 5 робочих днів (з 25.0 3.2010 по 31.03.2010). Копії направлення та наказу були отримані Тоцьк ою К.М. 24.03.2010, що підтверджуєть ся її підписом (а.с.42, 43).
25.03.2010 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт відмови від доп уску до перевірки ТОВ "Агрофі рма "Авенга" № 54/234-33368836 (а.с.45), відпов ідно до якого голова ліквіда ційної комісії Тоцька К.М. відмовилась від допуску пра цівників Харківської ОД ПІ до перевірки ТОВ "Агрофірм а "Авенга", пояснивши це тим, що для здійснення позапланової перевірки необхідне відпові дне рішення суду.
Також 25.03.2010 державними податк овими ревізорами-інспектора ми Харківської ОДПІ було складено акт №55/234/33368836 (а.с.46) про не надання документів для перев ірки, згідно з яким жодних док ументів фінансово-господарс ької діяльності ТОВ "Агрофір ма "Авенга" за період з 01.01.2007 по 25.03 .2010 не надано та місце проведен ня перевірки не повідомлено.
Крім того, 25.03.2010 державними по датковими ревізорами-інспек торами Харківської ОДПІ було складено акт №56/234-3368836 про н еможливість проведення пере вірки ТОВ "Агрофірма "Авенга" ( а.с.47).
Відповідно до п.1 ч.1 ст.1 1 Закону України «Про державн у податкову службу в Україні » від 4 грудня 1990 року N 509-XII (зі змін ами і доповненнями) органи де ржавної податкової служби у випадках, в межах компетенці ї та у порядку, встановлених з аконами України, мають право здійснювати планові та поза планові виїзні перевірки сво єчасності, достовірності, по вноти нарахування і сплати п одатків та зборів (обов'язков их платежів), додержання валю тного законодавства юридичн ими особами, їх філіями, відді леннями, іншими відокремлени ми підрозділами, що не мають с татусу юридичної особи, а так ож фізичними особами, які маю ть статус суб'єктів підприєм ницької діяльності чи не маю ть такого статусу, на яких згі дно із законами України покл адено обов'язок утримувати т а/або сплачувати податки і зб ори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платни ки податків).
Підстави та порядок провед ення органами державної пода ткової служби позапланових в иїзних перевірок своєчаснос ті, достовірності, повноти на рахування та сплати податків та зборів (обов'язкових плате жів) встановлені ст.11-1 Закону У країни «Про державну податко ву службу в Україні».
Згідно з ч.6 ст.11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» позап лановою виїзною перевіркою в важається перевірка, яка не п ередбачена в планах роботи о ргану державної податкової с лужби і проводиться за наявн ості хоча б однієї з таких обс тавин:
1) за наслідками перевірок і нших платників податків вияв лено факти, які свідчать про п орушення платником податків законів України про оподатк ування, валютного законодавс тва, якщо платник податків не надасть пояснення та їх доку ментальні підтвердження на о бов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робо чих днів з дня отримання запи ту;
2) платником податків не под ано в установлений строк под аткову декларацію або розрах унки, якщо їх подання передба чено законом;
3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податко вій декларації, поданій плат ником податків, якщо платник податків не надасть пояснен ня та їх документальні підтв ердження на обов'язковий пис ьмовий запит органу державно ї податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отр имання запиту;
4) платник податків подав у в становленому порядку скаргу про порушення законодавства посадовими особами органу д ержавної податкової служби п ід час проведення планової ч и позапланової виїзної перев ірки, в якій вимагає повного а бо часткового скасування рез ультатів відповідної переві рки;
5) у разі виникнення потреби у перевірці відомостей, отри маних від особи, яка мала прав ові відносини з платником по датків, якщо платник податкі в не надасть пояснення та їх д окументальні підтвердження на обов'язковий письмовий за пит органу державної податко вої служби протягом десяти р обочих днів з дня отримання з апиту;
6) проводиться реорганізаці я (ліквідація) підприємства;
7) стосовно платника податк ів (посадової особи платника податків) у порядку, встановл еному законом, податковою мі ліцією заведено оперативно-р озшукову справу, у зв'язку з чи м є потреба у проведенні поза планової виїзної перевірки ф інансово-господарської діял ьності такого платника подат ків;
8) у разі, коли вищестоящий ор ган державної податкової слу жби в порядку контролю за дос товірністю висновків нижчес тоящого органу державної под аткової служби здійснив пере вірку документів обов'язково ї звітності платника податкі в або висновків акта перевір ки, складеного нижчестоящим контролюючим органом, та вия вив їх невідповідність вимог ам законів, що призвело до нен адходження до бюджетів сум п одатків та зборів (обов'язков их платежів). Позапланова виї зна перевірка в цьому випадк у може ініціюватися вищестоя щим органом державної податк ової служби лише у тому разі, к оли стосовно посадових або с лужбових осіб нижчестоящого органу державної податкової служби, які проводили планов у або позапланову виїзну пер евірку зазначеного платника податків, розпочато службов е розслідування або порушено кримінальну справу;
9) платником подано декларац ію з від'ємним значенням з под атку на додану вартість, яке с тановить більше 100 тис. гривен ь.
Суд вважає необхідним звер нути увагу, що ст.11-1 Закону Укра їни «Про державну податкову службу в Україні» містить од ночасно дві частини 7.
А саме, відповідно до ч.7 ст.11-1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» в редакції Закону України ві д 25.03.2005р. №2505-IV позаплановими пере вірками вважаються також пер евірки в межах повноважень п одаткових органів, визначени х законами України "Про засто сування реєстраторів розрах ункових операцій у сфері тор гівлі, громадського харчуван ня та послуг", "Про державне ре гулювання виробництва і обіг у спирту етилового, коньячно го і плодового, алкогольних н апоїв та тютюнових виробів", а в інших випадках - за рішенням суду.
Згідно з ч.7 ст.11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» в реда кції Закону України від 12.01.2005 р. N 2322-IV позапланова виїзна перев ірка може здійснюватися лише на підставі рішення суду. Орг ан державної податкової служ би, який ініціює проведення п озапланової виїзної перевір ки, подає до суду письмове обґ рунтування підстав такої пер евірки та дати її початку і за кінчення, склад осіб, які буду ть проводити таку перевірку, документи, які відповідно до частини шостої цієї статті с відчать про виникнення підст ав для проведення такої пере вірки, інформацію про вид та к ількість перевірок, проведен их органами державної податк ової служби щодо суб'єкта гос подарської діяльності та нас лідки таких перевірок за поп ередні три роки, а також на вим огу суду - інші відомості. У ро згляді питання про надання д озволу на проведення позапла нової виїзної перевірки мают ь право брати участь предста вники суб'єкта господарської діяльності. Повідомлення пр о місце, дату та час розгляду п итання про надання дозволу н а проведення позапланової ви їзної перевірки направляєть ся не пізніше ніж за три робоч і дні до дати такого розгляду .
Оскільки і норми Закону Укр аїни від 25.03.2005р. №2505-IV, і норми Зако ну України від 12.01.2005 р. N 2322-IV були сп рямовані на регулювання одни х і тих же правовідносин, за з агальними правилами застосу вання нормативно-правових ак тів (рішення Конституційного Суду України від 3 жовтня 1997 ро ку № 4-зп у справі про набуття ч инності Конституцією Україн и) застосуванню до спірних пр авовідносин підлягають прип иси ч.7 ст.11-1 Закону України «Пр о державну податкову службу в Україні» в редакції Закону України від 25.03.2005р. №2505-IV як таког о, що виданий пізніше.
Відповідно до п.1.6 Методични х рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами о рганів державної податкової служби України при організа ції та проведенні перевірок платників податків, затвердж ених наказом ДПА України від 27 травня 2008 року N 355, позапланово ю виїзною перевіркою вважаєт ься перевірка, яка не передба чена в планах роботи органу Д ПС і проводиться за наявност і обставин, визначених у стат ті 11 Закону України від 4 грудн я 1990 року "Про державну податко ву службу в Україні" та інших з аконах України, за рішенням к ерівника органу ДПС, яке офор мляється відповідним наказо м.
Статтею 1 Закону Украї ни «Про відновлення платоспр оможності боржника або визна ння його банкрутом» визначен о, що банкрутство - визнана гос подарським судом неспроможн ість боржника відновити свою платоспроможність та задово льнити визнані судом вимоги кредиторів не інакше як чере з застосування ліквідаційно ї процедури.
Відповідно до п.8.1 Поря дку обліку платників податкі в, зборів (обов'язкових платеж ів), затвердженого наказом ДП А України від 19.02.1998р. №80 в редакці ї наказу ДПА України від 17.11.1998 № 552, зареєстрованого в Міністер стві юстиції України 14.12.1998р. за №791/3231, (далі - Порядок), з метою опо даткування ліквідацією плат ника податків є ліквідація п латника податків як юридично ї особи, внаслідок якої відбу вається закриття його рахунк ів та/або втрата статусу як пл атника податків відповідно д о законодавства.
Пунктом 8.2 Порядку пер едбачено, що у зв'язку з провед енням реорганізації чи лікві дації юридичної особи органо м державної податкової служб и приймається рішення про пр оведення позапланової виїзн ої перевірки платника податк ів, який перебуває на обліку в такому органі, у разі одержан ня хоча б одного з таких докум ентів (відомостей):
- заяви за формою N 8-ОПП (додат ок 8) від платника податків;
- відомостей державного реє стратора про внесення до Єди ного державного реєстру запи су про рішення засновників (у часників) юридичної особи, уп овноваженого ними органу про реорганізацію чи ліквідацію юридичної особи;
- відомостей з Єдиного держа вного реєстру чи ЄДРПОУ, пові домлення органу державної ре єстрації про закриття відокр емленого підрозділу;
- судових рішень або відомос тей з Єдиного державного реє стру, іншої інформації щодо п рийняття судом рішень про по рушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків , порушення справи або прийня ття рішення судом про припин ення юридичної особи, визнан ня недійсною державної реєст рації чи установчих документ ів платника податків, зміну м ети установи, реорганізацію платника податків.
Таким чином, відповід ач був наділений самостійним и повноваженнями щодо прийня ття рішення про проведення п озапланової виїзної перевір ки діяльності позивача. Поза планова виїзна перевірка ТОВ "Агрофірма "Авенга" була призн ачена після отримання 15.10.2009 від повідачем від державного реє стратора відомостей з Єдиног о державного реєстру про вне сення судового рішення про п орушення провадження у справ і про банкрутство юридичної особи - ТОВ "Агрофірма "Авенга" , що визначено п.6 ч.6 ст.11-1 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» як під става для проведення позапла нової виїзної перевірки.
Твердження Тоцької К.М. про те, що Харківська об'єднана державна податков а інспекція жодного разу не з верталась до неї як до ліквід атора ТОВ "Агрофірма "Авенга", з вимогою надання документів , необхідних для проведення п еревірки дотримання боржник ом вимог податкового та валю тного законодавства спросто вується матеріалами справи. Зокрема, Харківською ОДП І на адресу арбітражного кер уючого ТОВ "Агрофірма "Авенга " Тоцької К.М. було направл ено лист №16914/10/23-418/3945 від 18.11.2009 з прох анням надати всі документи ф інансово-господарської діял ьності, документи податковог о обліку, статистичні звіти, т а місце для проведення позап ланової виїзної перевірки ТО В "Агрофірма "Авенга" з питання дотримання вимог податковог о, валютного та іншого законо давства за період з 01.07.2007 по 20.10.2009. Вказаний лист Харківської ОДПІ був отриманий Тоцьк ою К.М. 25.11.2009, що підтверджуєть ся копією повідомлення про в ручення поштового відправле ння (а.с.34).
Посилання позивача н а порушення відповідачем вим ог п.1.17 Методичних рекомендац ій щодо порядку взаємодії мі ж підрозділами органів держа вної податкової служби Украї ни при організації та провед енні перевірок платників под атків, затверджених наказом ДПА України від 27 травня 2008 рок у N 355, а саме, незазначення у оск аржуваному наказі Харківс ької ОДПІ №71 від 08.02.2010 причин з міни термінів проведення пер евірки (пояснення позивача - а .с.22) суд не бере до уваги, оскіл ьки вказане не спростовує пр авомірності призначення поз апланової виїзної перевірки платника податків - ТОВ "Агроф ірма "Авенга" - за наявності пі дстави, передбаченої законом .
Інших обставин, які б с відчили про протиправність д ій посадових осіб Харківсь кої об'єднаної державної по даткової інспекції з признач ення та проведення позаплано вої виїзної перевірки ТОВ "Аг рофірма "Авенга", позивач суду не повідомив.
Враховуючи викладене , суд вважає, що, видаючи наказ №71 від 08.02.2010 про проведення поза планової виїзної перевірки Т ОВ "Агрофірма "Авенга", Харкі вська ОДПІ керувалась прип исами Закону України «Про де ржавну податкову службу в Ук раїні» та положеннями Порядк у обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежі в), затвердженого наказом ДПА України від 19.02.1998р. №80 в редакції наказу ДПА України від 17.11.1998 №552, зареєстрованого в Міністерс тві юстиції України 14.12.1998р. за № 791/3231. Дії посадових осіб Харк івської об'єднаної державн ої податкової інспекції з пр изначення та проведення поза планової виїзної перевірки Т ОВ "Агрофірма "Авенга" вчинені з дотриманням вимог законод авства, що регулює відповідн і правовідносини, ч.2 ст.19 Конст итуції України та ч.3 ст.2 Кодек су адміністративного судочи нства України.
Накази відповідача про про ведення позапланової виїзно ї перевірки ТОВ "Агрофірма "Ав енга" з питання дотримання ви мог податкового законодавст ва від 08.12.2009 №811 та від 23.03.2010 №204, а так ож дії працівників Харківс ької ОДПІ, пов' язані з вик онанням цих наказів, позивач ем у даній справі не оскаржую ться.
Враховуючи вищенаведене, с уд прийшов до висновку, що вим оги позивача про визнання пр отиправними дій посадових ос іб Харківської об'єднано ї державної податкової інспе кції з призначення та провед ення позапланової виїзної пе ревірки ТОВ "Агрофірма "Авенг а" та про визнання протиправн им та скасування наказу Хар ківської об'єднаної держав ної податкової інспекції № 71 в ід 08.02.2010 є необґрунтованими та т акими, що не підлягають задов оленню.
Керуючись ст.ст.11, 11-1 За кону України «Про державну п одаткову службу в Україні», П орядком обліку платників под атків, зборів (обов'язкових пл атежів), затвердженим наказо м ДПА України від 19.02.1998р. №80 в ред акції наказу ДПА України від 17.11.1998 №552, зареєстрованого в Міні стерстві юстиції України 14.12.199 8р. за №791/3231, ст.ст. 4, 7, 11, 69-71, 86, ч.1 ст.158, 160-163, 186, 254 Кодексу адміністративног о судочинства України Харк івський окружний адмініст ративний суд, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволен ні адміністративного позову товариства з обмеженою відп овідальністю "Агрофірма "Аве нга" в особі ліквідатора То цької Катерини Миколаївни до Харківської об'єднан ої державної податкової інсп екції про визнання протипра вними дій, визнання протипра вним та скасування наказу - відмовити у повному обсязі. < Текст > < сума стягнення (ци фрами) > < Текст >.
Постанова може бути о скаржена в Харківський а пеляційний адміністративни й суд через Харківський о кружний адміністративний су д шляхом подачі заяви про апе ляційне оскарження постанов и суду в десятиденний строк з дня складення постанови в по вному обсязі та поданням піс ля цього протягом двадцяти д нів апеляційної скарги, або б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга пода ється у строк, встановлений д ля подання заяви про апеляці йне оскарження. Якщо постано ву було проголошено у відсут ності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяв и про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у вста новлений строк, постанова на бирає законної сили після за кінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасова но, набирає законної сили піс ля закінчення апеляційного р озгляду справи.
У повному обсяз і постанову складено 18.05.2010.
Суддя (підпис) < > Р.В. М ельников
З оригіналом згідно. П останова не набрала законної сили. Оригінал постанови зна ходиться в матеріалах справи .< >
Суддя< > Р.В. Мельник ов< >
Секретар< > І.О. Вороніна < >
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2010 |
Оприлюднено | 01.09.2010 |
Номер документу | 9757816 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мельников Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні