Ухвала
від 08.06.2021 по справі 202/2951/21
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/2951/21

Провадження № 1-кс/202/3009/2021

УХВАЛА

08 червня 2021 року м. Дніпро

Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

слідчого ОСОБА_3 ,

розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду м.Дніпра клопотання старшого слідчого з ОВС третього ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_5 про надання дозволу на проведення обшуку, -

ВСТАНОВИВ:

У провадженні третього ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області знаходиться кримінальне провадження, внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32018040040000068 від 18.10.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України.

08.06.2021 року до Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого з ОВС третього ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_5 про надання дозволу на проведення обшуку.

Дане клопотання, згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду, було передано слідчому судді 08.06.2021 року.

Згідно з матеріалами клопотання, невстановлені особи, протягом 2019 року по теперішній час, на території м. Дніпра, м. Павлограда, м. Новомосковська та м. Кам`янського організували з метою збуту незаконне придбання, транспортування та збут через мережу нелегальних авто та газозаправочних станцій незаконно виготовлених підакцизних товарів, а саме: скрапленого газу, бензину та дизпалива, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 204 КК України.

Невстановлені особи, протягом 2019 2020 років, діючи умисно на території м. Дніпра та Дніпропетровської області, здійснюють з метою збуту незаконне придбання, зберігання, транспортування та збут через мережу нелегальних авто-газозаправочних станцій незаконно виготовлених підакцизних товарів, а саме: скрапленого газу, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 204 КК України.

В ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що на території Дніпропетровській області розташовано понад 100 нелегальних АЗС (автозаправних станцій) та АГЗП (авто-газозаправних пунктів) з роздрібної реалізації підакцизних нафтопродуктів (скрапленого газу, бензину, дизпалива), діяльність яких здійснюється з грубим порушенням діючого законодавства, а саме: - здійснюється реалізація пального сумнівної якості із ознаками фальсифікату; - відсутні дозвільні документи, в тому числі дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, документи землекористування, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням; - порушуються правила безпеки, пожежної охорони, екології, охорони праці; - відсутня реєстрація місць торгівлі або зберігання пального як акцизного складу в Системі електронного адміністрування реалізації пального; - відсутні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (в додатку до ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним зазначені реєстраційні номери РРО, що використовуються на АЗС/АГЗП); - АЗС/АГЗП здійснюють роздрібну реалізацію пального за готівкові грошові кошти без використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО), тобто отримані від такої діяльності грошові кошти належним чином не обліковуються і податки з них не сплачуються; - покупцям не видаються розрахункові документи (фіскальні чеки РРО) за відпущений товар (нафтопродукт); - АЗС/АГЗП не зареєстровані, як платники акцизного податку та не сплачують його.

Постачання фальсифікованого пального на такі АЗС здійснюється з підпільних нафтопереробних заводів, які розташовані на території Дніпропетровської області.

Так, на виконання доручення в ході досудового розслідування даного кримінального провадження, в результаті проведеного комплексу заходів, співробітниками УБФЗ ГУ ДФС у Дніпропетровській області отримана та перевірена інформація щодо місць виготовлення підакцизних товарів, а саме пального (бензину, дизельного палива), шляхом змішування хімічних речовин і домішків.

Встановлено, що незаконне виробництво нафтопродуктів здійснюється ТОВ «Алекспром» (код 42217408) на промисловій території за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Губиниха, вул. Берегового, 37, кадастровий номер 1223255600:02:003:0004.

Відповідно до оперативної інформації, встановлено, що ТОВ «Алекспром» здійснює виготовлення та реалізацію альтернативного моторного палива (КМПА, УКТ ЗЕД 3824909710), хімічних продуктів, та оптову торгівлю ПММ. Але фактично на промисловій нафтопереробній базі за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Губиниха, вул. Берегового, 37, здійснюється діяльність з виготовлення необлікованого бензину марок А-95, А-92 та дизельного палива, при цьому для документального прикриття незаконної діяльності в податковій звітності ТОВ «Алекспром» відображають операції з виготовлення альтернативного моторного палива (КМПА, УКТ ЗЕД 3824909710), що не є підакцизним товаром, що призводить до ненадходження до бюджету акцизного податку.

Проведеним аналізом податкової звітності за період 2020-2021 років, встановлено що посадові особи ТОВ «Алекспром» здійснюють реалізацію бензино-лігроїнової фракції ТУ У 23.2-31514949-004:2009 та Абсорбенту газоконденсатного марки-А ТУ У 23919929.011-2000 в адресу сільгоспвиробників, які в подальшому використовують зазначену продукцію, як пальне для сільгосптехніки.

Встановлено, що за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Губиниха, вул. Берегового, 37, кадастровий номер 1223255600:02:003:0004 наявні наступні ліцензії: - ліцензія на виробництво пального №990114201900030 (термін дії з 28.08.2019 по 28.08.2024); - ліцензія на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі № 990614201900231 (термін дії з 01.07.2019р. до 01.07.2024р.).

Разом з тим, в ході досудового розслідування кримінального провадження встановлено відомості, які свідчать про виготовлення ТОВ «Алекспром» необлікованого бензину марок А-95, А-92 та дизельного палива, реалізація якого відбувається без відображення в податковій звітності, отже акцизний податок з таких операцій умисно не сплачується.

Для встановлення обставин, що мають значення для кримінального провадження, першочергове значення мають речі і документи, які зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та містять відомості відносно нього, а також фіксування обставин вчинення кримінального правопорушення, а саме: речі і документи, в яких відображені відомості стосовно осіб (юридичних, фізичних), задіяних у вчиненні кримінального правопорушення; речі і документи, в яких відображені відомості про придбання сировини, яка використовується для виготовлення пального (компонентів пального, сумішей, присадок), безпосередньо виготовлення пального (бензину та дизельного палива), транспортування пального та його реалізацію - фінансово-господарські документи (договори, додатки до договорів, договори оренди (суборенди), специфікації, накладні, податкові накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, відомості обліку прийнятого та реалізованого пального (компонентів пального, сумішей, присадок), відомості про залишки пального (компонентів пального, сумішей, присадок) та обсяги реалізації пального, відомості бухгалтерського обліку, в тому числі тих, які знаходяться на комп`ютерній техніці, бухгалтерська документація з продажу пального, в тому числі записи, зошити, журнали, інші документи, в яких відображені відомості про виготовлення та продаж пального, перевірка фактів наявності/відсутності сировини (компонентів пального, сумішей, присадок) та обладнання (колонок, ємностей, резервуарів, насосів, шлангів, тощо) для виготовлення пального (бензину та дизельного палива); встановлення обсягів залишків сировини та виготовленого пального (бензину та дизельного палива); вилучення зразків пального (його компонентів, сумішей та присадок); інші предмети й документи, що свідчать про здійснення протиправних дій та мають значення для кримінального провадження.

Вказані речі і документи, які зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення і містять відомості відносно нього, дозволять підтвердити чи спростувати факт вчинення кримінального правопорушення, перевірити факти відношення певних осіб до протиправної діяльності, а також підтвердити чи спростувати факти протиправного виготовлення, зберігання та збуту пального в порушення вимог діючого законодавства, що можливо встановити в ході проведення судових експертиз (почеркознавчих, хімічних, технічних, економічних).

Такі речі і документи існує можливість отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження лише отримавши дозвіл на проведення обшуку території земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер 1223255600:02:003:0004 за місцем фактичного виготовлення та збуту паливо мастильних матеріалів, без дозвільних документів, в ході якого можливо отримати предмети, речі і документи, а також процесуально зафіксувати відомості, які в подальшому можуть бути використані як докази для встановлення обставин у кримінальному провадженні під час досудового розслідування та надалі в ході судового розгляду.

Відповідно до відомостей інформаційної довідки № 257300845 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, право власності на земельну ділянку за адресою: Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Губиниха, вул. Берегового, 37, кадастровий номер 1223255600:02:003:0004 зареєстровано за ТОВ «Промагросервіс» (код 25022132).

В обґрунтування клопотання слідчий зазначила, що матеріалами кримінального провадження №32018040040000068 підтверджується, що є достатні підстави вважати, що на вказаній вище території здійснюється протиправна діяльність, спрямована на незаконне виготовлення пального. Єдиною ефективною можливістю отримання речей і документів, які можуть бути використані для встановлення обставин у кримінальному провадженні під час досудового розслідування та в подальшому в ході судового розгляду, є проведення обшуку.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримала та просила задовольнити. Слідчому судді надала пояснення аналогічні тим, що викладені в клопотанні.

Заслухавши думку слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 233 КПК України ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з ч. 3 ст. 233 КПК України слідчий, прокурор має право до постановлення ухвали слідчого судді увійти до житла чи іншого володіння особи лише у невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. У такому випадку прокурор, слідчий за погодженням із прокурором зобов`язаний невідкладно після здійснення таких дій звернутися з клопотанням про проведення обшуку до слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно з ч. 5 ст. 236 КПК України обшук на підставі ухвали слідчого судді повинен проводитися в обсязі, необхідному для досягнення мети обшуку.

На підставі вищевикладеного, слідчий суддя вважає, що на слідчого покладається обов`язок доведення наявності достатніх підстав для проведення обшуку, однак із доданих слідчим до клопотання матеріалів не вбачається наявності достатніх, належних, допустимих та переконливих доказів в обґрунтування клопотання, а також підтвердження того, що потреби кримінального провадження пропорційні рівню процесуального примусу, а обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, у зв`язку із чим клопотання слідчого не підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 233-235, 309 КПК України, слідчий суддя,

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні клопотання старшого слідчого з ОВС третього ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором відділу Дніпропетровської обласної прокуратури ОСОБА_5 про надання дозволу на проведення обшуку, відмовити.

Ухвала є остаточною та оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення08.06.2021
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу97617875
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —202/2951/21

Ухвала від 08.06.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 08.06.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 08.06.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 08.06.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 27.05.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

Ухвала від 27.05.2021

Кримінальне

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Ісаєва Д. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні