ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
26 травня 2010 року № 2а-3484/10/2670
10:25
За позовом Державної податкової інс пекції у Дарницької районі м іста Києва
до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «НАЛО брок»
Третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги на предме т спору на стороні позивача Державний реєстратор Дар ницької районної у місті Киє ві державної адміністрації
про припинення юридичної осо би
Суддя: Кротюк О.В.
Секретар судового засідан ня: Гончаров В.В.
Обставини справи:
Позивач звернув ся до суду з позовом про припи нення юридичної особи відпов ідача відповідно до ст. 38 Зако ну України „Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців” у з в' язку з неподанням протяго м року до органів ДПС податко вих декларацій, документів ф інансової звітності.
Відповідач про час і місце р озгляду справи повідомлений належним чином за адресою за значеною в реєстраційній спр аві державного реєстратора, заперечення на позов не нада в, явку своїх представників в судове засідання не забезпе чив.
Відповідно до ст. 128 КАС Украї ни справа вирішується на під ставі наявних в ній доказів.
Розглянувши подані позива чем документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, суд
встановив:
Товариство з обмеженою в ідповідальністю «НАЛО брок» зареєстроване Деснянською р айонною у м. Києві державною а дміністрацією 20.09.2001.
Проведеною позивачем пере віркою встановлено, що відпо відач не подає з серпня 2008 року передбачену податковим зако нодавством фінансову звітні сть, що підтверджується мате ріалами справи.
Відповідно до положень ста тті 19 Конституції України орг ани державної влади та орган и місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язан і діяти лише на підставі, в меж ах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 13 Закону України “ Про державну податкову служб у в Україні” посадові особи о рганів державної податкової служби зобов'язані дотримув ати Конституції і законів Ук раїни, інших нормативних акт ів, прав та охоронюваних зако ном інтересів громадян, підп риємств, установ, організаці й, забезпечувати виконання п окладених на органи державно ї податкової служби функцій та повною мірою використовув ати надані їм права.
Порядок реєстрації юридич ної особи регулюється Цивіль ним кодексом України, Господ арським кодексом України, За коном України "Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- суб' єктів п ідприємницької діяльності" т а Положенням "Про реєстрацію платників податку на додану вартість".
Відповідно до ст. 58 Господар ського кодексу України суб' єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юри дична особа чи фізична особа -підприємець у порядку, визна ченому законом. Відкриття су б' єктом господарювання філ ій (відділень), представництв без створення юридичної осо би не потребує їх державної р еєстрації. Відомості про від окремлені підрозділи суб' є ктів господарювання залучаю ться до її реєстраційної спр ави та включаються до Єдиног о державного реєстру в поряд ку, визначеному законом.
Частиною 2 статті 38 Закону Ук раїни „Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб- підприємців” передб ачено, що підставою для поста новлення судового рішення щ одо припинення юридичної осо би є неподання протягом року органам державної податково ї служби податкових декларац ій, документів фінансової зв ітності відповідно до закону .
В силу п. 17 ст. 11 Закону України “Про державну податкову слу жбу в Україні” органам держа вної податкової служби надан о право звертатися у передба чених законом випадках до су ду з заявою (позовною заявою) п ро скасування державної реєс трації суб'єкта підприємниць кої діяльності.
Судом враховується, що відп овідно до ст. 9 Закону України „Про систему оподаткування” від 25.06.1991 № 1251-ХІІ, платники подат ків і зборів (обов'язкових пл атежів) зобов'язані подавати до державних податкових орг анів та інших державних орга нів відповідно до законів де кларації, бухгалтерську звіт ність та інші документи і від омості, пов'язані з обчисленн ям і сплатою податків і зборі в (обов'язкових платежів).
Згідно п. 3 ст. 46 Закону Україн и „Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців” фізична ос оба позбавляється статусу пі дприємця з дати внесення до Є диного державного реєстру за пису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - п ідприємця.
У зв' язку з наявністю доку ментально підтвердженої під стави для припинення юридичн ої особи, зокрема, неподання п ротягом року органам державн ої податкової служби податко вих декларацій, документів ф інансової звітності відпові дно до закону, позовні вимоги позивача обґрунтовані матер іалами справи, відповідають чинному законодавству і пі длягають задоволенню.
При цьому, судом враховуєть ся, що згідно ст. 124 Конституції України юрисдикція судів п оширюється на всі правовідно сини, що виникають у державі, а згідно п. 17 ст. 11 Закону Україн и “Про державну податкову сл ужбу в Україні” органи держа вної податкової служби в ус тановленому законом порядк у мають право звертатися у пе редбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасува ння державної реєстрації суб 'єкта підприємницької діяльн ості.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністр ативний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позо в задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу - Товариства з обмеженою відпо відальністю «НАЛО брок»(02068, м. Київ, вул. Ревуцького, 35, кв. 201 , код ЄДРПОУ 31610884), у зв' язку з лі квідацією, не пов' язаною з б анкрутством юридичних осіб.
Постанова набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, встановлен ого Кодексом адміністративн ого судочинства України, якщ о таку заяву не було подано. Як що було подано заяву про апел яційне оскарження, але апеля ційна скарга не була подана у встановлений строк постанов а набирає законної сили післ я закінчення цього строку.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з а правилами, встановленими с т. ст. 185-187 КАС України, шляхом по дання через суд першої інста нції заяви про апеляційне ос карження з наступним подання м протягом двадцяти днів апе ляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без п опереднього подання заяви пр о апеляційне оскарження, якщ о скарга подається у строк, вс тановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя О.В.Кротюк
Дата складення та підп исання постанови в повному о бсязі - 31.05.2010.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2010 |
Оприлюднено | 09.09.2010 |
Номер документу | 9763713 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кротюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні