ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
26 травня 2010 року 16 год. 52 хв. № 2а-13164/09/2670
Окружний адміністрат ивний суд міста Києва у склад і головуючого судді Марул іної Л.О. при секретарі суд ового засідання Рисик Р.М. вирішив адміністративну справу
за позовом Виборного органу громадя н Первинної професійної спілки «Профсоюз»
до Державної податкової інсп екції у Голосіївському район у м. Києва
про визнання протиправними ді ї щодо надсиланням податково го повідомлення - рішення ві д 28.10.2009 року №0000192203/3
За участю представників:
позивача: Митнюк В.І.,
відповідача: Піскун І.О.
На підставі ч. 3 ст. 160 КАСУ в с удовому засіданні 26.05.2010 року пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови. Повн ий текст складено і підписан о 31.05.2010 року.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ
Виборний орган громад ян Первинної професійно ї спілки «Профсоюз» (далі - П озивач) звернувся до Окружно го адміністративного суду мі ста Києва з позовом до Держав ної податкової інспекції у Г олосіївському району м. Києв а (далі - Відповідач) щодо визн ання протиправними дії Відпо відача пов' язані з надсилан ням податкового повідомленн я - рішення від 28.10.2009 року №0000192203/3 (з урахуванням змін позовних вимог).
Ухвалою Окружного адміні стративного суду міста Києва від 27.11.2009 року відкрито провадж ення в адміністративній спра ві №2а-13164/09/2670 та призначено попер еднє судове засідання 23.12.2009 р.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду міста Києва від 10.03.2010 року закінчено підго товче провадження і призначе но справу до судового розгля ду.
У судове засідання 26.05.2010р. Поз ивач, Відповідач прибули.
Позивач позов підтримує в п овному обсязі. Позовні вимог и вмотивовує тим, що Відповід ач всупереч діючому законода вству шляхом надсилання пода ткового повідомлення - ріше ння від 28.10.2009 року з дробом три ф актично встановив платнику п одатку граничний строк сплат и податкового зобов' язання в процесі судового оскаржен ня податкового повідомлення - рішення від 28.08.2009 року №0000192203/2.
Відповідач проти позову за перечує з підстав викладених у письмових запереченнях ві д 11.01.2010 року №31/9/10-011 та поясненнях в судовому засіданні, що надси лаючи Позивачу відповідь на скаргу ДПІ керувалася виклю чно нормами, встановленими п одатковим законодавством.
Дослідивши наявні матеріа ли справи, суд -
ВСТАНОВИВ:
Первинна професійна спілки «Профсоюз»діє на під ставі Статуту, який затвердж ено загальними установчими з борами від 11 травня 2005 року, про токол №1, зареєстрована в Голо сіївському районі по вул. Лом оносова, 8-б (ідентифікаційний код 33494040), що підтверджується до відкою №12237,05 з Єдиного державн ого реєстру підприємств та о рганізацій України.
В період з 06 по 17 квітня 2009 року Відповідачем проведено виї зну позапланову перевірку По зивача, відповідно до направ лення №528 від 06.04.2009 року, за резул ьтатами якої складено акт №219/ 1-22-01-33494040 від 22.04.2009 року.
Відповідач листом, який отр имано Позивачем 21.04.2009 року, про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправл ення від 17.04.2009 року №53566822, запрошу вав Позивача прибути до Держ авної податкової інспекції у Голосіївському районі м. Киє ва для ознайомлення та підпи сання з актом про результати виїзної позапланової переві рки та протоколом про адміні стративне правопорушення.
22.04.2009 року №414/3/22-01 Відповідачем складено акт про відмову від підпису акту позапланової в иїзної перевірки Первинно ї професійної спілки «Проф союз».
За результатами перевірки Позивача Відповідачем прийн ято податкові повідомлення - рішення від 28.04.2009 року №0000192203/0, яки м визначено 1 284 293 грн. податку н а прибуток і 1 284 293 грн. штрафної санкції, застосованої з поси ланням на підпункти 17.1.1 і 17.1.6 пун кту 17.1 статті 17 Закону України «Про порядок погашення зобов ' язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами», та №0000661750/0, я ким визначено 807 271 грн. податку з доходів фізичних осіб та 1 614 542 грн. штрафної санкції, засто сованої відповідно до підпун кту 17.1.9 пункту 17.1 статті 17 вказан ого закону.
Рішеннями Відповідача від 03.07.2009 року №10451/10/25-011 і Державної под аткової адміністрації м. Киє ва від 20.08.2009 року № 3327/10/25-114, прийняти ми за результатами розгляду первинної і повторної скарг, вказані податкові повідомле ння-рішення залишено без змі н. На підставі зазначених ріш ень, прийнятих за результата ми розгляду скарг, Відповіда чем відповідно до вимог Поря дку направлення органами дер жавної податкової служби Укр аїни податкових повідомлень платникам податків та рішен ь про застосування штрафних( фінансових санкцій, затвердж еного наказом Державної пода ткової адміністрації країни від 21.06.2001 року №253, зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 06.07.2001 року №567/5858 (із змінами і доповненнями), з метою довед ення до платника податків гр аничного строку сплати подат кового зобов' язання, зазнач еного в раніше надісланому п одатковому повідомленні, нап равлено Позивачу податкові п овідомлення - рішення від 06.07 .2009 року №0000192203/1 і №0000661750/1 та від 28.08.2009 ро ку №0000192203/2 і №0000661750/2.
Рішенням від 28.10.2009 року №23633/7/25-0515 Державної податкової адміні страції України за результат ами розгляду повторних скарг Позивача залишено без змін п одаткові повідомлення рішен ня від 06.07.2009 року №0000192203/1 і №0000661750/1 та в ід 28.08.2009 року №0000192203/2 і №0000661750/2, а скарг и - без задоволення. На підст аві зазначеного рішення Відп овідачем направлено Позивач у податкові повідомлення - р ішення від 28.10.2009 року №0000192203/3 і №00006617 50/3.
22.10.2009 року Позивачем подано п озов до Окружного адміністра тивного суду міста Києва до Д ержавної податкової інспекц ії у Голосіївському районі м іста Києва про визнання не чи нним та скасування окремого положення податкового повід омлення - рішення від 28.08.2009 рок у №0000192203/2 в частині нарахування платнику податків штрафних (фінансових) санкцій в розмір і 1 284 493 грн. Ухвалою Окружного а дміністративного суду міста Києва від 04.11.2009 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі №2а-13002/09/2670 і призначено попереднє судове засідання 27.11.2009 року.
Вислухавши пояснення ст орін, дослідивши письмові до кази по справі, суд, вирішуючи справу, виходить з такого.
Згідно з преамбулою Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и»(із змінами і доповненнями ) 21.12.2000 року №2181-III (далі - Закон №2181-I II), цей Закон є спеціальним зак оном з питань оподаткування, який установлює порядок пог ашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюдж етами та державними цільовим и фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включ аючи збір на обов'язкове держ авне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язко ве державне соціальне страху вання, нарахування і сплати п ені та штрафних санкцій, що за стосовуються до платників по датків контролюючими органа ми, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає проц едуру оскарження дій органів стягнення.
Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5.2. ст. 5 Закону №2181-III у разі коли платник податків вважа є, що контролюючий орган неві рно визначив суму податковог о зобов'язання або прийняв бу дь-яке інше рішення, що супере чить законодавству з питань оподаткування або виходить з а межі його компетенції, вста новленої законом, такий плат ник податків має право зверн утися до контролюючого орган у із скаргою про перегляд цьо го рішення, яка подається у пи сьмовій формі та може супров оджуватися документами, розр ахунками та доказами, які пла тник податків вважає за потр ібне надати. Скарга повинна б ути подана контролюючому орг ану протягом десяти календар них днів, наступних за днем от римання платником податків п одаткового повідомлення або іншого рішення контролюючог о органу, що оскаржується. Кон тролюючий орган зобов'язаний прийняти вмотивоване рішенн я та надіслати його протягом двадцяти календарних днів в ід дня отримання скарги плат ника податків на його адресу поштою з повідомленням про в ручення або надати йому під р озписку. У разі коли контролю ючий орган надсилає платнику податків рішення про повне а бо часткове незадоволення йо го скарги, такий платник пода тків має право звернутися пр отягом десяти календарних дн ів, наступних за днем отриман ня відповіді, з повторною ска ргою до контролюючого органу вищого рівня, а при повторном у повному або частковому нез адоволенні скарги - до контро люючого органу вищого рівня із дотриманням зазначеного д есятиденного строку для кожн ого випадку оскарження та за значеного двадцятиденного с троку для відповіді на нього .
З урахуванням положень пун кту 16.2 статті 16 цього Закону ке рівник відповідного контрол юючого органу (або його засту пник) може прийняти рішення п ро продовження строків розгл яду скарги платника податків понад строки, визначені в абз аці першому цього підпункту, але не більше шістдесяти кал ендарних днів, та письмово по відомити про це платника под атків до закінчення двадцяти денного строку, зазначеного в абзаці першому цього підпу нкту.
Якщо вмотивоване рішення з а скаргою платника податків не надсилається платнику под атків протягом двадцятиденн ого строку або протягом стро ку, продовженого за рішенням керівника контролюючого орг ану (або його заступника), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платн ика податків з дня, наступног о за останнім днем зазначени х строків. Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків , якщо рішення керівника конт ролюючого органу (або його за ступника) про продовження ст років її розгляду не було над іслано платнику податків до закінчення двадцятиденного строку, зазначеного в абзаці першому цього підпункту.
Остаточне рішення вищого (центрального) органу контро люючого органу за заявою пла тника податків не підлягає п одальшому адміністративном у оскарженню, але може бути ос каржене у судовому порядку.
Відповідно до підпункту 5. 2.3. пункту 5.2. ст. 5 Закону №2181-III заяв а, подана із дотриманням стро ків, визначених підпунктом 5.2. 2 цього пункту, зупиняє викона ння платником податків подат кових зобов'язань, визначени х у податковому повідомленні , на строк від дня подання тако ї заяви до контролюючого орг ану до дня закінчення процед ури адміністративного оскар ження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з по датку, що оскаржується, не над силаються, а сума податковог о зобов'язання, що оскаржуєть ся, вважається неузгодженою.
Процедура адміністративно го оскарження, згідно з підпу нктом 5.2.4 пункту 5.2. ст. 5 Закону № 2181-III, закінчується:
- останнім днем строку, пер едбаченого підпунктом 5.2.2 цьо го пункту для подання заяви п ро перегляд рішення контролю ючого органу, у разі коли така заява не була подана у зазнач ений строк;
- днем отримання платником п одатків рішення контролюючо го органу про повне задоволе ння скарги, викладеної у заяв і;
- днем отримання платником п одатків рішення контролюючо го органу, що не підлягає пода льшому адміністративному ос карженню.
День закінчення процедур и адміністративного оскарже ння вважається днем узгоджен ня податкового зобов'язання платника податків. При зверн енні платника податків до су ду з позовом щодо визнання не дійсним рішення контролюючо го органу податкове зобов'яз ання вважається неузгоджени м до розгляду судом справи по суті та прийняття відповідн ого рішення.
Відповідно до абзацу друг ого підпункту 5.2.5. пункту 5.2. ст. 5 З акону №2181-III платник податків з обов'язаний письмово повідом ляти контролюючий орган про кожний випадок судового оска рження його рішень.
Відповідно до вимог пункту 1. 2. розділу 2 Порядку направлен ня органами державної податк ової служби України податков их повідомлень платникам под атків та рішень про застосув ання штрафних(фінансових сан кцій, затвердженого наказом Державної податкової адміні страції країни від 21.06.2001 року №2 53, зареєстрованого в Міністер стві юстиції України 06.07.2001 року №567/5858 (із змінами і доповнення ми) (далі - Порядок) органи дер жавної податкової служби Укр аїни направляють платникам п одатків податкові повідомле ння та рішення про застосува ння штрафних (фінансових) сан кцій.
Відповідно до пункту 4.4. розд ілу 4 Порядку після складання в той самий день податкове по відомлення передається стру ктурному підрозділу, до функ цій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспо нденції, для надсилання (вруч ення) платнику податків. У стр уктурному підрозділі, який с клав податкове повідомлення , залишається його копія.
Структурний підрозділ, до ф ункцій якого входить реєстра ція вхідної та вихідної коре спонденції податкового орга ну, або відповідальна особа, в изначена керівником податко вого органу для виконання та ких функцій, у день отримання податкового повідомлення ві д структурного підрозділу, щ о його склав, надсилає (вручає ) податкове повідомлення пла тнику податків. При цьому кор інець податкового повідомле ння залишається в податковом у органі (пункт 4.5. розділу 4 Пор ядку).
Пунктом 5.3. розділу 5 Порядку передбачено, що у разі поданн я платником податків скарги щодо визначеного в податково му повідомленні податкового зобов'язання з дотриманням в имог Положення про порядок п одання та розгляду скарг пла тників податків органами дер жавної податкової служби, за твердженого наказом Державн ої податкової адміністрації України від 11.12.96 N 29 та зареєстро ваного у Міністерстві юстиці ї України 18.12.96 за N 723/1748 (в редакції наказу від 02.03.2001 N 82) із змінами та доповненнями, структурний п ідрозділ, який склав таке под аткове повідомлення, у день о тримання скарги (інформації про подання повторної скарги ) уносить відповідні дані до р еєстру податкових повідомле нь.
Після закінчення розгляд у скарги структурний підрозд іл, який склав таке податкове повідомлення, підшиває друг ий примірник вмотивованого р ішення за скаргою платника п одатків, у тому числі рішення про продовження терміну роз гляду скарги, або рішення про податковий компроміс до спр ави платника податків поряд з корінцем податкового повід омлення, що оскаржувалося, та :
а) у разі часткового скасув ання раніше прийнятого рішен ня про нарахування суми пода ткового зобов'язання складає та направляє платнику подат ків згідно із зазначеним Пор ядком нове податкове повідом лення, при цьому раніше надіс лане податкове повідомлення вважається відкликаним;
б) у разі збільшення податко вим органом суми податкового зобов'язання за результатам и розгляду скарги платника п одатків складає та направляє платнику податків згідно із зазначеним Порядком окреме податкове повідомлення на су му збільшення податкового зо бов'язання, при цьому раніше н адіслане податкове повідомл ення не відкликається.
З метою доведення до платн ика податків граничного стро ку сплати податкового зобов' язання, зазначеного в раніше надісланому податковому пов ідомленні (у разі, якщо сума по даткового зобов'язання за ре зультатами розгляду скарги з більшується або залишається без змін, а раніше надіслане п одаткове повідомлення не від кликається), податковим орга ном складається та надсилаєт ься (вручається) платнику под атків податкове повідомленн я, яке має номер первинного по даткового повідомлення, при цьому через дріб проставляєт ься номер скарги, щодо якої во но складене (1 - для першої, 2 - для другої тощо), крім того, таке п одаткове повідомлення місти ть новий граничний термін сп лати податкового зобов'язанн я.
Аналогічні дії здійснюют ься у разі подання платником податків повторної скарги.
Положення про порядок пода ння та розгляду скарг платни ків податків органами держав ної податкової служби, затве рдженого наказом Державної п одаткової адміністрації Укр аїни від 11.12.96 №29 та зареєстрован ого у Міністерстві юстиції У країни 18.12.96 за N 723/1748 (в редакції на казу від 02.03.2001 № 82) із змінами та д оповненнями (далі - Положення ) визначає порядок подання та розгляду органами державної податкової служби скарг пла тників податків при оскаржен ні ними в адміністративному порядку:
1) податкових повідомлень, податкових повідомлень-ріше нь (далі - податкові повідомле ння) про визначення сум подат кових зобов'язань, штрафних (ф інансових) санкцій та податк ових вимог щодо податкового боргу;
2) рішень про:
- заборону здійснення опера цій із заставленими активами платника податків (припис);
- розподіл суми податкових з обов'язань або податкового б оргу між платниками податків , що виникають унаслідок реор ганізації;
- погашення податкових зобо в'язань, забезпечених податк овою заставою, до проведення реорганізації;
- установлення солідарної в ідповідальності за сплату по даткових зобов'язань платник а податку, що реорганізовуєт ься;
- поширення права податково ї застави на всі активи платн ика податків, який створюєть ся шляхом об'єднання інших пл атників податків;
- продаж активів, що перебув ають у податковій заставі; са мостійне визначення органам и державної податкової служб и складу активів, що підлягаю ть продажу (акт опису);
- арешт активів;
- дострокове розірвання дог оворів про розстрочення, від строчення податкових зобов'я зань за ініціативою органу д ержавної податкової служби;
- подання платником податкі в нової податкової деклараці ї з виправленими показниками ;
- застосування штрафних (фін ансових) санкцій;
3) постанов по справі про адм іністративне правопорушенн я.
Абзацом 13 пункту 10 Положен ня ксерокопія рішення, прийн ятого органом державної пода ткової служби вищого рівня з а розглядом повторної скарги платника податків, надсилає ться для виконання до органу державної податкової служби (податкове повідомлення, под аткова вимога або рішення як ого було оскаржено) за місцем взяття на облік платника под атків і зберігається у справ і з матеріалами розгляду ска рги, які долучаються до справ и платника податків з оподат кування.
Як вбачається з матеріалів справи, Позивач не погоджуєт ься з діями Відповідача в час тині надіслання податкового повідомлення - рішення від 28.10.2009 року №0000192203/3, оскільки в цей ч ас ним подано 22.10.2009 року адмініс тративний позов до Окружного адміністративного суду міст а Києва до Державної податко вої інспекції у Голосіївськ ому районі міста Києва про ви знання не чинним та скасуван ня окремого положення податк ового повідомлення - рішенн я від 28.08.2009 року №0000192203/2 в частині н арахування платнику податкі в штрафних (фінансових) санкц ій в розмірі 1 284 493 грн. Ухвалою Окружного адміністративног о суду міста Києва від 04.11.2009 рок у відкрито провадження в адм іністративній справі №2а-13002/09/267 0 і призначено попереднє судо ве засідання 27.11.2009 року. Вищезаз начену ухвалу Відповідачем о тримано 16.11.2009 року, про що свідч ить штамп вхідної кореспонде нції №6701/9.
В своїй заяві про зміну по зовних вимог Позивач посилаю чись на вимоги Закону №2181-III заз начає, що Відповідно до підпу нкту 5.2.3. пункту 5.2. ст. 5 заява, под ана із дотриманням строків, в изначених підпунктом 5.2.2 цьог о пункту, зупиняє виконання п латником податків податкови х зобов'язань, визначених у по датковому повідомленні, на с трок від дня подання такої за яви до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскаржен ня. Протягом зазначеного стр оку податкові вимоги з подат ку, що оскаржується, не надсил аються, а сума податкового зо бов'язання, що оскаржується, в важається неузгодженою.
Посилання Позивача , що в пе ріод оскарження податкового повідомлення-рішення ним до тримано вимог діючого законо давства та повідомлено Відп овідача про звернення до суд у з адміністративним позовом , на підставі чого останній не повинен був надсилати подат кове повідомлення - рішення від 28.10.2009 року №0000192203/3, є помилкови м з огляду на таке.
Як зазначено у абзаці друго му підпункті 5.2.5. пункту 5.2. ст. 5 За кону №2181-III платник податків зо бов'язаний письмово повідомл яти контролюючий орган про к ожний випадок судового оскар ження його рішень.
З матеріалів справи вбачає ться і не заперечується Пози вачем, що в період звернення П озивача до суду з адміністра тивним позовом 22.10.2009 року, Держа вна податкова адміністрація України розглядала повторні скарги Позивача з доповненн ям (вхідні №8503/6, №8962/6, №10900/6 ДПА Укра їни від 31.08.2009 року, 09.09.2009 року, 26.10.2009 ро ку відповідно) на податкові п овідомлення - рішення ДПІ у Г олосіївському районі м. Києв а від 28.04.2009 року №0000192203/0, №0000661750/0 (від 06.07 .2009 року №0000192203/1, №0000661750/1 і від 28.08.2009 року №0000192203/2, №0000661750/2). Державна податко ва адміністрація України ріш енням від 18.09.2009 року №9230/6/25-0515 (20188/7) і л истом від 25.09.2009 року № 9515/6/25-0515 (20877/7) пр одовжила строк розгляду ска рг до 29.10.2009 року.
Отже, Позивач повинен був по відомити Державну податкову адміністрацію України про з вернення до суду з адміністр ативним позовом щодо визнан ня не чинним та скасування ок ремого положення податковог о повідомлення - рішення від 28.08.2009 року №0000192203/2 в частині нарах ування платнику податків штр афних (фінансових) санкцій в розмірі 1 284 493 грн.
Таким чином, Державною пода тковою адміністрацією Украї ни завершено розгляд повтор них скарг Позивача і прийнят о рішення від 28.10.2009 року №23633/7/25-0515, я ким залишено без змін податк ові повідомлення рішення від 06.07.2009 року №0000192203/1 і №0000661750/1 та від 28.08.2009 року №0000192203/2 і №0000661750/2, а скарги - б ез задоволення.
Відповідно абзацу тринад цятого пункту 10 Положення Дер жавною податковою адміністр ацією України надіслано ріше ння від 28.20.2009 року для виконання до органу державної податко вої служби (рішення якого бул о оскаржено) - ДПІ у Голосіївсь кому районі м. Києва, а Відпові дач відповідно до абзацу тре тього пункту 5.3. розділу 5 Поря дку виконав рішення від 28.20.2009 р оку шляхом складання і надіс лання податкового повідомле ння - рішення з номером перв инного повідомлення 0000192203, при цьому через дріб простав лено номер скарги щодо якої в оно складено - /3.
Згідно з частиною другою с т. 19 Конституції України орган и державної влади та органи м ісцевого самоврядування, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі, в меж ах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Ук раїни у справах щодо оскарже ння рішень, дій чи бездіяльно сті суб'єктів владних повнов ажень адміністративні суди п еревіряють, чи прийняті (вчин ені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; об ґрунтовано, тобто з урахуван ням усіх обставин, що мають зн ачення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо ( неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням пр инципу рівності перед законо м, запобігаючи несправедливі й дискримінації; пропорційно , зокрема з дотриманням необх ідного балансу між будь-яким и несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (д ія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийнятт я рішення; своєчасно, тобто пр отягом розумного строку.
Враховуючи те, що Позиваче м не надано доказів неналежн их дій Відповідача в частині надіслання податкового пові домлення - рішення від 28.10.2009 ро ку №0000192203/3, суд дійшов висновку, щ о позовні вимоги не підлягаю ть задоволенню.
Керуючись статтями 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружн ий адміністративний суд міст а Києва
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адміністра тивного позову відмовити пов ністю.
Постанова набирає законн ої сили після закінчення стр оку подання заяви про апеляц ійне оскарження, встановлено го Кодексом адміністративно го судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщ о було подано заяву про апеля ційне оскарження, але апеляц ійна скарга не була подана у в становлений строк постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з а правилами, встановленими с т. ст. 185-187 КАС України, шляхом по дання через суд першої інста нції заяви про апеляційне ос карження з наступним подання м протягом двадцяти днів апе ляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без п опереднього подання заяви пр о апеляційне оскарження, якщ о скарга подається у строк, вс тановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Л.О. Маруліна
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2010 |
Оприлюднено | 09.09.2010 |
Номер документу | 9764421 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Маруліна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні