Ухвала
від 03.06.2010 по справі 2а-27026/09/1270
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Качуріна Л.С.

Суддя-доповідач - Дяченк о С.П.

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 червня 2010 року справ а №2а-27026/09/1270

приміщення суду за адресою : 83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26

зал судового засідання №5 у приміщенні суду за адресо ю: м. Донецьк, бульвар Шевченк а, 26

Колегія суддів Донецького апеляційного адміністратив ного суду у складі:

головуючого судді: Дяченко С.П.,

суддів: Сіваче нко І.В.,

Нікул іна О.А.,

при секретарі судового зас ідання Козловій О.М.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу інспекції державног о архітектурно - будівельно го контролю у Луганській обл асті на постанову Луганськог о окружного адміністративно го суду від 25 січня 2010 року по адміністративній с праві № 2а-27026/09/1270 за позовом това риства з обмеженою відповіда льністю «Транспромсоюз» до і нспекції державного архітек турно-будівельного контролю в Луганській області про ска сування постанови

ВСТАНОВИЛА:

Постановою Луганського ок ружного адміністративного с уду від 25 січня 2010 року у позов Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «Транспромсоюз» до Інспекції державного арх ітектурно-будівельного конт ролю в Луганській області за доволений .

Визнано протиправною та ск асовано постанову Інспекції державного архітектурно-буд івельного контролю в Лугансь кій області № 1.2.4-9 від 11 червня 2008 року про накладення на Товар иство з обмеженою відповідал ьністю «Транспромсоюз» штра фу у розмірі 63327, 08 грн.

Відповідач з постановою Лу ганського окружного адмініс тративного суду не погодився , подав апеляційну скаргу, в як ій зазначив, що судом неправи льно застосовані норми матер іального та процесуального п рава. Просив скасувати поста нову суду першої інстанції , у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Судове рішення переглядає ться в апеляційному порядку в межах апеляційної скарги, з а відсутністю сторін.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, п еревіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляц ійної скарги, встановила нас тупне.

Відповідно до частини 1 ст. 71 Кодексу адміністративного с удочинства України кожна сто рона повинна довести ті обст авини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім в ипадків, встановлених ст. 72 ць ого Кодексу.

Стаття 86 Кодексу адміністра тивного судочинства України встановлює право і обов'язок суду оцінювати докази за сво їм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному і повному дослідженні всіх о бставин справи в їх сукупнос ті.

Відповідно до частини перш ої статті 2 Кодексу адміністр ативного судочинства основ ним завданням адміністратив ного судочинства є захист пр ав, свобод та інтересів фізич них осіб, прав та інтересів юр идичних осіб у сфері публічн о-правових відносин від пору шень з боку органів державно ї влади, органів місцевого са моврядування, їхніх посадови х і службових осіб, інших суб'є ктів при здійсненні ними упр авлінських функцій на основі законодавства, у тому числі н а виконання делегованих повн оважень.

Згідно ст. 7 Закону України « Про основи містобудування» д ержавне регулювання у сфері містобудування здійснюєтьс я Верховною Радою України, Ка бінетом Міністрів України, В ерховною Радою та Радою міні стрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними а дміністраціями, органами міс цевого самоврядування.

У ч. 1 ст. 8 Закону України «Про основи містобудування» вказ ується, що державне регулюва ння у сфері містобудування п олягає в контролі за дотрима нням законодавства у сфері м істобудування, державних ста ндартів і норм, регіональних та місцевих правил забудови населених пунктів, вимог вих ідних даних, затвердженої мі стобудівної документації та проектів конкретних об'єкті в, раціональним використання м територіальних і матеріаль них ресурсів при проектуванн і та будівництві.

Відповідно до Положення пр о Державну архітектурно-буді вельну інспекцію, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 18.10.2006 р. № 1434, Дер жавна архітектурно-будівель на інспекція є урядовим орга ном державного управління, щ о діє у складі Мінрегіонбуду і йому підпорядковується.

Основним завданням Держав ної архітектурно-будівельно ї інспекції є виконання дозв ільних, реєстраційних функці й та здійснення контролю і на гляду у сфері будівництва, мі стобудування та архітектури .

Питання відповідальності підприємств, установ, органі зацій всіх форм власності у с фері містобудування регулює ться Законом України «Про ві дповідальність підприємств , їх об'єднань, установ та орга нізацій за правопорушення у сфері містобудування», який прийнято на виконання ст. 25 За кону України «Про основи міс тобудування».

Судом першої , апеляц ійної інстанції встановлен о, що 10.11.2008 року між Перевальсь кою обласною психоневрологі чною лікарнею та ТОВ «Трансп ромсоюз» було укладено догов ір № 200 про виконання робіт з ка пітального ремонту у нарколо гічному відділенні в Перевал ьській обласній психоневрол огічній лікарні. Капітальний ремонт проводився на підста ві рішення виконавчого комі тету Перевальської міської р ади № 247 від 09.12.2008 року.

Інспекцією державного арх ітектурно-будівельного конт ролю в Луганській області бу ло проведено планову перевір ку щодо здійснення капітальн ого ремонту будівлі. За резул ьтатами якої було складено а кт перевірки від 22.05.2009 року. Пос тановою Інспекції державног о архітектурно-будівельного контролю в Луганській облас ті від 11 червня 2009 року № 1.2.4-9 на п озивача накладено штраф у су мі 63327,08 грн. за порушення вимог с т. 29 Закону України «Про плану вання і забудову територій».

Згідно зі ст. 1 Закону Україн и «Про відповідальність підп риємств, їх об'єднань, установ , організацій за правопоруше ння в сфері містобудування», підприємства, їх об'єднання, у станови та організації (далі - підприємства) незалежно від форм власності, які здійснюю ть проектування, роботи по бу дівництву, реконструкції, ре ставрації та капітальному ре монту (далі - будівельні робот и), виготовляють будівельні м атеріали, вироби і конструкц ії, а так само які є замовникам и у будівництві або поєднуют ь функції замовника і підряд чика, несуть відповідальніст ь у вигляді штрафу за такі пра вопорушення:

- проведення будівель них робіт без дозволу на їх ви конання або без затвердженої

проектної документації - у розмірі п'ятдесяти відсоткі в вартості цих робіт.

Згідно зі ст. 2 Закону У країни «Про відповідальніст ь підприємств, їх об'єднань, ус танов та організацій за правопорушення у сфері мі стобудування» органами, упо вноваженими розглядати спра ви про правопорушення у сфер і містобудування, та наклада ти штрафи, визначено інспекц ії державного архітектурно-б удівельного контролю.

Згідно з Положенням п ро порядок накладення штрафі в за правопорушення у сфері м істобудування, затвердженим Постановою Кабінету Міністр ів України № 224 від 6 квітня 1995 ро ку, яке встановлює порядок на кладення штрафів за правопор ушення у сфері містобудуванн я, які передбачені Законом Ук раїни «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, уст анов та організацій за право порушення у сфері містобудув ання», штрафи накладаються і нспекціями державного архіт ектурно-будівельного контро лю (далі - інспекції) на підпри ємства, їх об'єднання, установ и та організації, що допустил и правопорушення у сфері міс тобудування (далі - підприємс тва), за результатами контрол ьних перевірок, а також перев ірок, проведених за зверненн ями заінтересованих юридичн их або фізичних осіб.

Колегія суддів погод жується з висновком суду пер шої інстанції про те , що відп овідачем в постанові № 1.2.4-9 від 11 червня 2009 не конкретизовано , за яке саме правопорушення у сфері містобудування наклад ено на позивача штраф, оскіль ки позивач з дозволу місцево ї ради виконував капітальні й ремонт, а притягнутий до від повідальності за порушення вимог ст.29 Закону України «Пр о планування і забудову тери торій»: проведення будівельн их робіт без дозволу на їх ви конання.

З огляду на наведене, колегі я суддів дійшла висновку, що с удом першої інстанції правил ьно встановлені обставини сп рави та постанова прийнята з дотриманням норм матеріальн ого, процесуального права, до води апеляційної скарги не с простовують висновків суду п ершої інстанції, тому підста в для задоволення апеляційно ї скарги та скасування поста нови суду, не вбачається.

Керуючись ст.ст. 195-196, п.3 ч.1 ст. 198, ст. 200, ст. 205, ст. 207, ст.211, ст.254 Кодексу адміністративного судочинс тва України, колегія суддів,-

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу інспекц ії державного архітектурно-б удівельного контролю в Луган ській області - залишити без з адоволення.

Постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 25 січня 2010 року по а дміністративній справі № 2а-270 26/09/1270 за позовом товариства з об меженою відповідальністю «Т ранспромсоюз» до інспекції д ержавного архітектурно-буді вельного контролю в Луганськ ій області про скасування по станови - залишити без змін.

Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом одног о місяця з моменту проголоше ння, а в разі складання і прого лошення вступної та резолюти вної частин ухвали, з дня скла дення ухвали в повному обся зі.

Головуючий: Дяченко С.П.

Судді: Сіваченко І .В.

Нікулін О .А.

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.06.2010
Оприлюднено14.08.2010
Номер документу9767851
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-27026/09/1270

Ухвала від 14.04.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Ухвала від 14.04.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Ухвала від 03.06.2010

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко С.П.

Постанова від 25.01.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Качуріна Людмила Сагідбатдалівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні