Ухвала
від 22.06.2021 по справі 346/2811/21
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 346/2811/21

Провадження № 1-кс/346/541/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 червня 2021 р.м. Коломия Коломийський міськрайонний суд Івано - Франківської області

у складі слідчого судді ОСОБА_1

за участі секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши у судовому засіданні в кримінальному провадженні № 42021092090000008 від 14 червня 2021 року, клопотання слідчого Коломийського відділу поліції ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Коломийської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий, звернувшись із вказаним клопотанням посилається на те, що в ході ході моніторингу сайту публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( ІНФОРМАЦІЯ_2 встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено договір № 2т від 23 квітня 2019року з ПП « ОСОБА_5 » щодо виконання робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)». Ціна цього договору є приблизна (динамічна)та становить 5 999 900 грн. Згідно з умовами договору, підрядник розпочне виконання робіт з моменту підписання договору та завершить виконання робіт до 30.06.2019 року з правом дострокового виконання. На даний час є підстави вважати, що роботи згідно вказаних договорів виконані підрядниками не в повному обсязі, що у свою чергу завдало збитків Державному бюджету.

За вказаним фактом 14 червня 2021 року Коломийською окружною прокуратурою розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42021092090000008 за ч. 3 ст. 191 КК України.

З метою проведення всебічного, повного та неупередженого досудового розслідування у кримінальному провадженні, встановлення причетності конкретних осіб до вчинення злочину, документування протиправної діяльності, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до ряду документів, перебувають або можуть перебувати у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , що за адресою: АДРЕСА_2 .

Слідчий зазначає, що матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що інформація, яка міститься в зазначених вище документах має суттєве значення для встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила, а іншим чином встановити обставини, які передбачається довести, крім вилучення оригіналів вищеописаних документів, неможливо.

Зважаючи на це просять надати тимчасовий доступ до вказаних матеріалів кримінального провадження. Крім того слідчий зазначає, що наявні достатні та обґрунтовані підстави вважати, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 можуть бути причетними до вчинення кримінального правопорушення, що створює реальну загрозу зміни, приховання або знищення документів, тимчасовий доступ до яких планується отримати, з метою ухилення від кримінальної відповідальності.

Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України - якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутності.

Дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до ст. 159 ч.1 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії, та у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку).

Зазначені документи не є речами, до яких заборонено доступ, відповідно до ст. 161 КПК України та згідно ст. 162 КПК України дані документи не відносяться до документів, які можуть містити охоронювану законом таємницю.

Беручи до уваги подані органом розслідування докази, а саме: витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань № 42021092090000008 від 14 червня 2021 року про внесення відомостей вчинення кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України; копії договору № 2 на закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 23 квітня 2019 року; копії додаткових угод до вказаного договору; копію договору підряду № 290 на виконання підрядних робіт від 12 грудня 2019 року, суд вважає, що слідчим належно обґрунтовано те, що документи, про надання тимчасового доступу до яких заявлено клопотання, перебувають у володінні вказаного державного органу і мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а оскільки іншим чином довести обставини вчинення злочину неможливо, то слідчому слід надати дозвіл, який він просить.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Надати дозвіл натимчасовий доступдо документів, із можливістю їх вилучення та зберігання при матеріалах кримінального провадження, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , що за адресою: АДРЕСА_2 , серед яких:

-оригінал договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 23.04.2019 з усіма додатками та додатковими угодами по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)».

-оригінал договору з усіма додатками (та додатковими угодами, якщо такі укладались) укладеного з спеціалізованою проектною організацією, предметом якого було виготовлення проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінали документів, якими підтверджується виконання спеціалізованою проектною організацією умов договору щодо виготовлення проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» (акт прийому-передачі, акти виконаних робіт, платіжні документи);

-оригінали всіх документів, які входять в склад проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» (основні креслення (архітектурна частина, будівельна частина, креслення на інженерні мережі), пояснювальна записка до креслень, кошторисна частина (пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, розрахунок адміністративних витрат, об`єктний кошторис);

-оригіналу договору з усіма додатками (та додатковими угодами, якщо такі укладались) укладеного з експертною організацією, предметом якого було проведення експертизи проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)», на відповідність проектно-кошторисної документації будівельним нормам;

-оригінали документів, якими підтверджується виконання експертною організацією умов договору щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)», на відповідність проектно-кошторисної документації будівельним нормам (акт прийому-передачі, акти виконаних робіт, платіжні документи);

-оригінал експертного звіту, складеного експертною організацією за результатом проведення експертизи проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» на відповідність проектно-кошторисної документації будівельним нормам;

-оригінали договорів з усіма додатками (та додатковими угодами, якщо такі укладались) укладеного на виконання технічного нагляду при виконанні робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінали документів, якими підтверджується виконання відповідною організацією (суб`єктом господарювання) договору щодо здійснення технічного нагляду при виконанні робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» (акт прийому-передачі, акти виконаних робіт, платіжні документи);

-оригінали договірної ціни, локального кошторису на виконання будівельних робіт, відомості ресурсів, розрахунку адміністративних витрат та прибутку, наданих підрядною організацією ПП « ОСОБА_6 » у зв`язку із укладенням договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінали актів виконаних робіт форми КБ-2в, складених у зв`язку із виконанням певних видів робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» відповідно до договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти ( додатків, додаткових угод);

-оригінали довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, складених у зв`язку із виконанням певних видів робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» відповідно до договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти;

-оригінали актів на приховані роботи, складені у зв`язку із виконання умов договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти;

-оригінали платіжних документів, згідно яких перераховано ПП « ОСОБА_6 » кошти за виконання певних видів робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» відповідно до договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти (згідно актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3);

-оригінали документів, якими підтверджуються виконання робіт, придбання товарів і розхідних матеріалів, понесені витрати, в тому числі адміністративні, пов`язані із відрядженням працівників, орендою засобів і механізмів, що включені до актів прийняття виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3 відповідно до договору № 2 т на закупівлю підрядних робіт за державні кошти по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінал договору № 290 на виконання підрядних робіт від 19.12.2019 з усіма додатками та додатковими угодами по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)».

-оригінал договору з усіма додатками (та додатковими угодами, якщо такі укладались) укладеного з спеціалізованою проектною організацією, предметом якого було виготовлення проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінали документів, якими підтверджується виконання спеціалізованою проектною організацією умов договору щодо виготовлення проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» (акт прийому-передачі, акти виконаних робіт, платіжні документи);

-оригінали всіх документів, які входять в склад проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» (основні креслення (архітектурна частина, будівельна частина, креслення на інженерні мережі), пояснювальна записка до креслень, кошторисна частина (пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, розрахунок адміністративних витрат, об`єктний кошторис);

-оригіналу договору з усіма додатками (та додатковими угодами, якщо такі укладались) укладеного з експертною організацією, предметом якого було проведення експертизи проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)», на відповідність проектно-кошторисної документації будівельним нормам;

-оригінали документів, якими підтверджується виконання експертною організацією умов договору щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)», на відповідність проектно-кошторисної документації будівельним нормам (акт прийому-передачі, акти виконаних робіт, платіжні документи);

-оригінал експертного звіту, складеного експертною організацією за результатом проведення експертизи проектно-кошторисної документації на об`єкт «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» на відповідність проектно-кошторисної документації будівельним нормам;

-оригінали договорів з усіма додатками (та додатковими угодами, якщо такі укладались) укладеного на виконання технічного нагляду при виконанні робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінали документів, якими підтверджується виконання відповідною організацією (суб`єктом господарювання) договору щодо здійснення технічного нагляду при виконанні робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» (акт прийому-передачі, акти виконаних робіт, платіжні документи);

-оригінали договірної ціни, локального кошторису на виконання будівельних робіт, відомості ресурсів, розрахунку адміністративних витрат та прибутку, наданих підрядною організацією ПП « ОСОБА_6 » у зв`язку із укладенням договору № 290 на виконання підрядних робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)»;

-оригінали актів виконаних робіт форми КБ-2в, складених у зв`язку із виконанням певних видів робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» відповідно до договору № 290 на виконання підрядних робіт ( додатків, додаткових угод);

-оригінали довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3, складених у зв`язку із виконанням певних видів робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» відповідно до договору № 290 на виконання підрядних робіт;

-оригінали актів на приховані роботи, складені у зв`язку із виконання умов договору № 290 на виконання підрядних робіт;

-оригінали платіжних документів, згідно яких перераховано ПП « ОСОБА_6 » кошти за виконання певних видів робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)» відповідно до договору № 290 на виконання підрядних робіт (згідно актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3);

-оригінали документів, якими підтверджуються виконання робіт, придбання товарів і розхідних матеріалів, понесені витрати, в тому числі адміністративні, пов`язані із відрядженням працівників, орендою засобів і механізмів, що включені до актів прийняття виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідок про вартість виконаних робіт форми КБ-3 відповідно до договору № 290 на виконання підрядних робіт по об`єкту «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по АДРЕСА_1 (Нове будівництво)».

Строк дії ухвали один місяць, тобто до 23 липня 2021 року.

Виконання ухвали суду доручити слідчому СВ Коломийського РВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ Коломийського РВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_7 , слідчому СВ Коломийського РВП ГУНП в Івано-Франківській області ОСОБА_8 .

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення22.06.2021
Оприлюднено27.05.2024
Номер документу97890367
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —346/2811/21

Ухвала від 16.07.2024

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

П'ятковський В. І.

Ухвала від 06.07.2022

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

П'ятковський В. І.

Ухвала від 23.05.2022

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

П'ятковський В. І.

Ухвала від 22.06.2021

Кримінальне

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

П'ятковський В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні