Рішення
від 16.06.2021 по справі 759/15326/20
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ун. № 759/15326/20

пр. № 2-а/759/48/21

16 червня 2021 року м. Київ

Святошинський районний суд м. Києва в складі:

головуючого судді Войтенко Ю.В.,

за участю секретаря Семененко В.С.,

представника позивача адвоката Сидоренка В.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві адміністративний позов ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправними дій та скасування постанови,-

ВСТАНОВИВ:

У вересні 2020 до суду надійшов зазначений адміністративний позов. Позовні вимоги обгрунтовує тим, що 01.09.2020 ОСОБА_1 отримав в приміщенні Головного управління Держгеокадастру у Київській області протокол про адміністративне правопорушення від 01.09.2020 за №83-ДК/0100П/07/01/-20, складений державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель ГУ Держгеокадастру у Київській області - головним спеціалістом відділу контролю за використанням та охороною земель у Бородянському, Васильківському, Вишгородському, Іванківському, Києво-Святошинському, Макарівському, Обухівському, Поліському районах та мм. Ірпіні, Бучі, Славутичі Управління з контролю за використанням та охороною земель ОСОБА_2 , виходячи з якого позивач, використовує земельну ділянку з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032 з порушенням ст. 168 ЗК України, а саме зняття та перенесення ґрунтового покриву без спеціального дозволу. Вказує, що 01.09.2020 позивач отримав постанову про накладення адміністративного стягнення від 01.09.2020 № 83-ДК/0102По/08/01/-20, якою встановлено, що позивач використовує земельну ділянку з кадастровим номером 3222486200:03:04:6032 з порушенням ст. 168 ЗК України, а саме зняття та перенесення ґрунтового покриву без спеціального дозволу. Даною постановою було визнано позивача винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 53-3 КУпАП та накладено штраф у розмірі 340,00 грн. Позивач не погоджується з діями відповідача при проведенні перевірки з питань дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки та вважає постанову про накладення адміністративного стягнення №83-ДК/0102По/08/01/-20 від 01.09.2020 протиправною з підстав того, що на момент винесення постанови у відповідача були відсутні належні докази, на підставі яких можна з`ясувати та визначити конкретного суб`єкта правопорушення в зв`язку з відсутністю відомостей про таку особу та точний час стверджуваного зняття поверхневого покриву. Окрім того, зазначає, що відповідач в протоколі та при винесені постанови посилається на не існуючий нормативний акт на підставі якого отримується спеціальний дозвіл. Також вказує, що відповідачем не надано доказів на підтвердження обов`язку отримувати позивачу спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву. Вказує на те, що перевірка дотримання вимог законодавства у сфері охорони та використання земель проведена відповідачем із порушенням вимог ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , а саме не направлення позивачу посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю). У зв`язку з вищевикладеним, просить суд визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Київській області при проведенні перевірки з питань дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки площею 0,9992 га з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032, визнати протиправною та скасувати постанову Головного управління Держгеокадастру у Київській області про накладення адміністративного стягнення №83-ДК/0102По/08/01/-20 від 01.09.2020, провадження у справі про адміністративне правопорушення закрити.

28.09.2020 відповідач на адресу суду скерував відзив, в якому просить відмовити в задоволені позову. Зазначає, що в межах спірних правовідносин предметом перевірки є земельна ділянка, а не суб`єкт господарювання при здійсненні ним господарської діяльності, а тому ЗУ Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності у даному випадку застосуванню не підлягав. Окрім того вказує, що спеціальний дозвіл на зняття та перенесення поверхневого шару ґрунту на земельну ділянку площею 0,9992 га з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032, ТОВ ТОТОБІ уповноваженим органом не видавався.

Ухвалою Святошинського районного суду від 11.09.2020 відкрито провадження в адміністративній справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправними дій та скасування постанови за правилами загального позовного провадження.

Згідно з протоколом повторного автоматизованого розподілу адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправними дій та скасування постанови, справу передано в моє провадження.

Відповідно до ухвали суду від 20.11.2020 прийнято адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправними дій та скасування постанови до розгляду, постановлено здійснювати розгляд та вирішення справи одноособовим складом суду в порядку загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 10.02.2021 закрито підготовче провадження в адміністративній справі, призначено справу до судового розгляду по суті.

В судовому засіданні представник позивача вимоги позову підтримав, просив задовольнити з підстав, викладених у позові.

Відповідач в судове засідання не з`явився. Про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, шляхом направлення судових повісток на юридичну адресу.

Суд, вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи, всебічно перевіривши обставини, на яких вони ґрунтуються у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, встановив наступні обставини та дійшов таких висновків.

Судовим розглядом встановлено, що відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності земельна ділянка площею 0,9992 га з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032, цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури належить на підставі приватної власності ТзОВ ТОТОБІ .

01.09.2020 державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель Головного управління Держгеокадастру у Київській області Стойчиком М.І. складено протокол про адміністративне правопорушення №83-ДК/0100П/07/01/-20 при перевірці дотримання вимог земельного законодавства при використанні земельної ділянки, яка розташована на території Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (кадастровий номер 3222486200:03:004:6032). Встановлено, що 12.03.2020 на земельній ділянці загальною площею 0,9992 га по АДРЕСА_1 ведеться будівництво торгово-офісної будівлі та магазину оптової торгівлі. Земельна ділянка огороджена, доступ на земельну ділянку обмежений, територія охороняється. На вищевказаній земельній ділянці знято поверхневий шар ґрунту. Відповідно до відомостей Державного земельного кадастру земельна ділянка площею 0,9992 га з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032 перебуває у приватній власності ТОВ ТОТОБІ . Цільове призначення - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури. Категорія земель - землі житлової та громадської забудови. Дата державної реєстрації земельної ділянки - 29.12.2012. Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, який зареєстрований на території Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області за ТОВ ТОТОБІ зареєстровано право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури. Підстава виникнення права власності договір купівлі-продажу, виданий 26.12.2016, серія та номер 5117. Земельна ділянка з кадастровим номером 3222486200:03:004:6032 використовується з порушенням ст. 168 ЗК України, а саме зняття та перенесення ґрунтового покриву без спеціального дозволу. Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення - директор ТОВ ТОТОБІ ОСОБА_1 .

01.09.2020 постановою Головного управління Держгеокадастру у Київській області №83-ДК/0102По/08/01/-20 визнано ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 53-3 КУпАП, та накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 340,00 грн.

Відповідно до Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву ( родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007. № 963, державним інспектором проведено розрахунок розміру шкоди, яка заподіяна внаслідок зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу та визначено заподіяну шкоду в розмірі - 29 979,94 грн.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією та законами України.

Згідно з частинами першою та другою статті 2 Земельного кодексу України земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.

Відповідно до статті 187 Земельного кодексу України контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Згідно з статтею 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Згідно з положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 №482 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України організація та здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності є завданнями Держгеокадастру.

Відповідно до підпункту 25-1 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 15, Держгеокадастр відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності.

Правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель визначає Закон України Про державний контроль за використання та охороною земель від 19.06.2003 №963-IV (надалі по тексту - Закон №963-IV), який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Відповідно до статті 4 Закону №963-IV об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Згідно зі статтею 5 Закону №963-IV державний контроль за дотриманням вимог законодавства України про охорону земель здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Згідно із статтею 6 Закону №963-IV до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Відповідно до змісту статті 9 Закону №963-IV державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Згідно з статтею 10 Закону №963-IV державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право:

- безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель;

- давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків;

- складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності;

- у разі неможливості встановлення особи правопорушника земельного законодавства на місці вчинення правопорушення доставляти його до органів Національної поліції чи до приміщення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради для встановлення особи порушника та складення протоколу про адміністративне правопорушення;

- викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України;

- передавати до органів прокуратури, органів досудового розслідування акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення;

- проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України;

- звертатися до суду з позовом щодо відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився.

Відповідно до зазначених норм, контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів; законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

Позивач обґрунтовує протиправність дій відповідача з проведення перевірки положеннями Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Разом з тим статтею 2 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що його дія поширюється на відносини, пов`язані із здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності. Заходи контролю здійснюються органами Державної фіскальної служби (крім митного контролю на кордоні), державного нагляду за дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки (крім здійснення державного нагляду за провадженням діяльності з джерелами іонізуючого випромінювання, діяльність з використання яких не підлягає ліцензуванню), державного архітектурно-будівельного контролю (нагляду), державного нагляду у сфері господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім діяльності з переказу коштів, фінансових послуг з ринку цінних паперів, похідних цінних паперів (деривативів) та ринку банківських послуг), державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зокрема державного нагляду (контролю) в галузі цивільної авіації - з урахуванням особливостей, встановлених Повітряним кодексом України, нормативно - правовими актами, прийнятими на його виконання (Авіаційними правилами України), та міжнародними договорами у сфері цивільної авіації.

Вказаним законом визначено чіткий перелік відносин, на які поширюється його дія. Особливості та обмеження перевірок визначені у вказаному Законі не відносяться до здійснення Держгеокадастром та його територіальними органами перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель.

Враховуючи те, що норми Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності стосуються безпосередньо сфери господарської діяльності суб`єктів господарювання та жодним чином не стосуються перевірок дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель, колегія суддів погоджується з висновком судів першої та апеляційної інстанцій щодо того, що на спірні правовідносини розповсюджуються норми Закону №963-IV, а відтак, посилання позивача на Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності є безпідставним.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 17.09.2019 у справі №806/1723/18, від 16.07.2020 у справі №819/1781/17.

Щодо суті виявлених під час перевірки порушень, слід вказати наступне.

Ст. 14 Конституції України передбачено, що земля є основним національним багатством України та перебуває під особливою охороною держави. Враховуючи особливий правовий статус землі як головного багатства держави, а також цінності сільськогосподарських земель, питання зняття та перенесення ґрунтового покриву земельної ділянки знайшло своє особливе правове регулювання.

Зокрема, ст.1 Закону України Про охорону земель визначено, що ґрунт - природно-історичне органо-мінеральне тіло, що утворилося на поверхні земної кори і є осередком найбільшої концентрації поживних речовин, основою життя та розвитку людства завдяки найціннішій своїй властивості - родючості; родючість ґрунту - здатність ґрунту задовольняти потреби рослин в елементах живлення, воді, повітрі і теплі в достатніх кількостях для їх нормального розвитку, які в сукупності є основним показником якості ґрунту.

Ст. 168 Земельного кодексу України передбачено, що ґрунти земельних ділянок є об`єктом особливої охорони. Власники земельних ділянок та землекористувачі не мають права здійснювати зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок без спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

В п. 3.1 Порядку видачі та анулювання спеціальних дозволів на знаття та перенесення ґрунтового покриву ( родючого шару ґрунту) земельних ділянок, який затверджений Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах № 1 від 04.01.2005р. ( далі Порядок ) передбачено, що власники земельних ділянок та землекористувачі, які проводять гірничодобувні, геологорозвідувальні, будівельні та інші роботи, зобов`язані отримати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, якщо це призводить до порушення поверхневого ( родючого ) шару ґрунту.

Згідно п. 2 Порядку передбачено, що спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву ( родючого шару ґрунту) земельних ділянок ( далі дозвіл ) - це офіційний документ, який видається на підставі затвердженого в установленому порядку проекту землеустрою та дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покрову ( родючого шару ґрунту) земельної ділянки.

При цьому, умови та заходи щодо зняття, перенесення, зберігання та подальше використання залишку родючого шару ґрунту, з врахуванням вимог ст.ст. 166, 168 Земельного кодексу України, ГОСТ 17.4.3.02-85 обов`язково мають бути визначені у проектах землеустрою, які згідно п. 4.2 Порядку від 04.01.2005 № 1 повинні бути додані до заяви на отримання дозволу.

Відповідно до ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Стаття 72 КАС України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування.

Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до статті 75 КАС України достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи.

Статтею 76 КАС України встановлено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Матеріалами справи встановлено та не заперечується позивачем, що земельну ділянку кадастровий номер 3222486200:03:004:6032 площею 0,9992 га, ТзОВ ТОТОБІ використовує без дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву ( родючого шару ґрунту) земельних ділянок.

Тож, з наведеного та встановлених обставин справи слідує, що при здійсненні перевірки дотримання вимог земельного законодавства, державний інспектор діяв в межах своїх повноважень, а тому, адміністративне стягнення, застосоване до ОСОБА_1 , як керівника ТзОВ ТОТОБІ , було накладено в межах санкції статті, яка передбачає відповідальність за даний вид правопорушення, а обставини, на які посилався позивач, не знайшли свого підтвердження, з огляду на що, позов не підлягає задоволенню.

Відтак, досліджені судом матеріали справи не свідчать про неправомірність дій відповідача.

Таким чином, дослідивши докази у їх сукупності, суд прийшов до висновку, що при винесенні оскаржуваної постанови відповідачем правильно встановлено фактичні обставини, діям позивача надано вірну правову кваліфікацію, стягнення накладено у передбаченому законом розмірі, при цьому дії відповідача відповідають завданням провадження у справі за ст.ст. 53-1, 53-3 КУпАП, а наведені позивачем підстави непричетності до виявленого правопорушення не ґрунтуються на належних та допустимих доказах, а тому в задоволенні позову слід відмовити.

Відповідно до ч. 3 ст. 286 КАС України за наслідками розгляду справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності місцевий загальний суд як адміністративний має право: 1) залишити рішення суб`єкта владних повноважень без змін, а позовну заяву без задоволення; 2) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і надіслати справу на новий розгляд до компетентного органу (посадової особи); 3) скасувати рішення суб`єкта владних повноважень і закрити справу про адміністративне правопорушення; 4) змінити захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.

З урахуванням вказаних обставини справи та наведених правових норм, суд приходить до висновку про залишення позовної заяви позивача без задоволення, а постанову у справі про адміністративне правопорушення без змін.

На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами ст. ст. 53-1, 241-246, 255, 286 КАС України, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Київській області про визнання протиправними дій та скасування постанови - відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом десяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текстскладено 29.06.2021.

Позивач: ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , місце реєстрації: АДРЕСА_2 , РНОКПП: НОМЕР_1 ).

Відповідач: Головне управління Держгеокадастру у Київській області (місцезнаходження: м. Київ, вул. Серпова, 3/14, ЄДРПОУ: 39817550).

Суддя Ю.В. Войтенко

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.06.2021
Оприлюднено30.06.2021
Номер документу97957757
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —759/15326/20

Постанова від 21.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Ухвала від 13.09.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Черпіцька Людмила Тимофіївна

Рішення від 16.06.2021

Адміністративне

Святошинський районний суд міста Києва

Войтенко Ю. В.

Рішення від 16.06.2021

Адміністративне

Святошинський районний суд міста Києва

Войтенко Ю. В.

Ухвала від 10.02.2021

Адміністративне

Святошинський районний суд міста Києва

Войтенко Ю. В.

Ухвала від 20.11.2020

Адміністративне

Святошинський районний суд міста Києва

Войтенко Ю. В.

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Святошинський районний суд міста Києва

Величко Т. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні