Рішення
від 22.06.2021 по справі 120/2820/21-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

22 червня 2021 р. Справа № 120/2820/21-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,

розглянувши письмово в місті Вінниці в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом:

управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області

до департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації

про зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

У квітні 2021 року до суду надійшла позовна заява управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області (позивач, Управління) до департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації (відповідач, департамент) про стягнення капіталізованих платежів в сумі 460310,27 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач з 10.02.2021 року знаходиться у стані припинення, в результаті прийняття рішення про припинення юридичної особи у зв`язку з ліквідацією. Відтак повинна бути проведена капіталізація платежів для продовження страхових виплат особам, які мають право на такі виплати відповідно до положень Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників від 04.12.2019 року № 986. При цьому, зважаючи, що відповідачем залишено без виконання вимогу позивача №337-02 від 02.03.2021 року про сплату капіталізованих платежів, позивач з метою стягнення капіталізованих платежів в сумі 460310,27 грн, звернувся до суду із цим позовом.

Ухвалою від 07.04.2021 року судом відкрито провадження у справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи. Цією ж ухвалою сторонам встановлено строки для подання заяв по суті справи.

14.05.2021 року на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому відповідач вважає позов не обґрунтованим, надуманим, а відтак таким, що не підлягає до задоволення. Зазначає, що розпорядженням Голови Вінницької обласної адміністрації від 09 лютого 2021 року №77 Про ліквідацію Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації (див. додаток до відзиву 6), діяльність Відповідача припиняється шляхом ліквідації.

Відповідно до запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10 лютого 2021 року Департамент знаходиться в стані припинення.

Водночас, розпорядженням голови Вінницької обласної адміністрації від 17 лютого 2021 року №109 Про забезпечення трудових прав працівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації під час зміни структури обласної державної адміністрації , у зв`язку з ліквідацією структурних підрозділів обласної державної адміністрації, як юридичних осіб публічного права - Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації визнано публічно-владним правонаступником Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації в частині здійснення повноважень у сфері екології, природних ресурсів та охорони земель, Департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації - публічно-владним правонаступником Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації в частині здійснення повноважень у сфері агропромислового розвитку, та Департамент правового забезпечення Вінницької обласної державної адміністрації - публічно-владним правонаступником Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації, в частині здійснення повноважень з питань надання водних об`єктів у користування.

Отже, Вінницька облдержадміністрація не відмовилася від функцій і завдань, які раніше виконувались Відповідачем, а фактично передала їх своїм структурним підрозділам.

Окрім цього, потерпіла особа ОСОБА_1 , відповідно до своєї профпідготовки та компетентності наказом від 18 березня 2021 року №77-ОС був переведений на посаду начальника відділу управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації, і обіймав займану посаду на момент звернення Позивача із позовом до суду.

Також, звертає увагу, що ліквідація Відповідача не пов`язана з його банкрутством, як обумовлено Порядком капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, затвердженого Постановою КМУ від 4 грудня 2019 року №986, а зумовлена розпорядженням Голови Вінницької обласної державної адміністрації.

Отже, по суті ліквідація Відповідача здійснювалася внаслідок втрати повноважень у зв`язку з їх передачею іншому структурному підрозділу в межах обласної державної адміністрації.

Відтак, Відповідач вважає, що Порядок, на який посилається Позивач і на підставі якого, на його думку, слід стягнути капіталізовані платежі з Відповідача, не може бути застосований до спірних правовідносин.

01.10.2020 року від позивача надійшла відповідь на відзив, у якому останній не погоджується із твердженнями відповідача зазначеними у відзиві на позовну заяву з підстав, які більшою мірою зазначені у позовній заяві.

Відповідно до наказу Голови Вінницького окружного адміністративного суду №068-в/к від 14.05.2021 року в період з 28.05.2021 року по 11.06.2021 року Головуючий суддя Крапівницька Н.Л. перебувала у відпустці. З 12.06.2021 року по 13.06.2021 року відповідно до чинного законодавства України передбачено вихідні дні.

Також, відповідно до наказу Голови Вінницького окружного адміністративного суду №069-в/к від 14.05.2021 року в період з 14.06.2021 року по 18.06.2021 року Головуючий суддя Крапівницька Н.Л. перебувала у щорічній відпустці. З 19.06.2021 року по 21.06.2021 року відповідно до чинного законодавства України передбачено вихідні дні. Відтак, розгляд справи здійснюється 22.06.2021 року.

Дослідивши наявні у справі докази, та надавши їм юридичну оцінку, суд встановив, що відповідач перебуває на обліку у Вінницькому відділенні управління ВД ФСС України у Вінницькій області як страхувальник.

Крім того, у Вінницькому відділенні УВД ФССУ у Вінницькій області знаходиться на обліку особова справа потерпілого на виробництві ОСОБА_1 ( НОМЕР_1 ) який отримав травму при виконанні трудових обов`язків у Департаменті агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації та який на підставі Закону 1 105- XIV отримує щомісячні страхові виплати.

Так, судом встановлено, що згідно з постановою Вінницького відділення УВД ФССУ у Вінницькій області "Про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати" №0203/91159/91 159/22 від 21.04.2020 року позивачем зареєстрований страховий випадок - профзахворювання, внаслідок чого потерпілій - ОСОБА_1 , за висновком МСЕК від 20.07.2015 року, встановлена стійка втрата професійної працездатності 40% та ІІІ група інвалідності, безстроково, у зв`язку з чим, позивач призначив та виплачує вказаній особі належні їй суми страхового відшкодування як особі, яка має право на страхові виплати, у зв`язку з втратою працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві в сумі 1885,72 грн безстроково з 01.03.2020 року (а.с. 10).

Також судом встановлено, що наразі згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідач з 10.02.2021 року перебуває в стані припинення в результаті його ліквідації.

Після публікації вищезазначеного запису та у зв`язку із припиненням відповідачем своєї діяльності, позивачем здійснено розрахунок сум капіталізованих платежів щодо особи, яка має право на страхові виплати, у зв`язку з втратою працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві, а саме: ОСОБА_1 .

Відповідно до розрахунку потреби капіталізованих платежів станом на 01.03.2021 року відповідачу необхідно сплатити Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області в загальному розмірі 460310,27 грн капіталізованих платежів (а.с. 4).

21.01.2020 позивачем надіслано відповідачу вимогу про сплату капіталізованих платежів №337-02 від 02.03.2021 року в сумі 460310,27 грн.

Однак, станом на дату розгляду справи, вказана вимога залишилась без виконання, що свідчить про те, що відповідач грошові вимоги Фонду по капіталізації не визнав та не сплатив такі платежі. Як наслідок, наведені вище обставини спонукали позивача звернутися до суду з даним позовом.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд зазначає наступне

Спірні правовідносини регулюються положеннями Цивільного кодексу України, Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" №1105-ХІV та Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 986.

Правову основу, економічний механізм та організаційну структуру загальнообов`язкового державного соціального страхування громадян від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які призвели до втрати працездатності або загибелі застрахованих на виробництві, визначено Законом України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування".

Основними принципами страхування від нещасного випадку, зокрема, є: своєчасне та повне відшкодування шкоди страховиком; обов`язковість страхування від нещасного випадку осіб, які працюють на умовах трудового договору (контракту) та інших підставах, передбачених законодавством про працю, а також добровільність такого страхування для осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та громадян - суб`єктів підприємницької діяльності.

Згідно з статтею 3 вказаного Закону соціальне страхування здійснюється за принципами: 1) законодавчого визначення умов і порядку здійснення соціального страхування; 2) обов`язковості страхування осіб відповідно до видів соціального страхування та можливості добровільності страхування у випадках, передбачених законом; 3) державних гарантій реалізації застрахованими особами своїх прав; 4) обов`язковості фінансування Фондом витрат, пов`язаних із наданням матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг, в обсягах, передбачених цим Законом; 5) формування та використання страхових коштів на засадах солідарності та субсидування; 6) диференціації розміру виплати допомоги залежно від страхового стажу; 7) диференціювання страхового тарифу з урахуванням умов і стану безпеки праці, виробничого травматизму та професійної захворюваності на кожному підприємстві; 8) економічної заінтересованості суб`єктів страхування в поліпшенні умов і безпеки праці; 9) цільового використання коштів соціального страхування; 10) відповідальності роботодавців та Фонду за реалізацію права застрахованої особи на матеріальне забезпечення та соціальні послуги за цим Законом.

Згідно частин 1 - 3 статті 4 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом. Фонд є некомерційною самоврядною організацією, що діє на підставі статуту, який затверджується його правлінням. Фонд, якщо інше не передбачено законами України, не може займатися іншою діяльністю, крім тієї, для якої його створено, та використовувати свої кошти на цілі, не пов`язані з цією діяльністю.

Страхуванню від нещасного випадку, у відповідності до ч. 1 ст. 35 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", підлягають особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту), цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності та господарювання, у тому числі в іноземних дипломатичних та консульських установах, інших представництвах нерезидентів, або у фізичних осіб, а також обрані на виборні посади в органах державної влади, органах місцевого самоврядування та в інших органах, фізичні особи - підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню від нещасного випадку на інших підставах.

Страховими виплатами є грошові суми, які Фонд виплачує застрахованому чи особам, які мають на це право, у разі настання страхового випадку. Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення медичної, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за встановленими формами (ч.ч. 1,3 ст. 36 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування").

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 11 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" джерелами формування коштів Фонду є капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Капіталізація платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника (далі - платежі) для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам на сьогодні проводиться відповідно до Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 986 (далі - Порядок № 986), і здійснюється по кожній особі з виплатою заборгованості за минулі роки і необхідності виплат майбутніх платежів.

Пунктами 1, 2, 3 Порядку № 986 передбачено, що відповідно до цього Порядку здійснюється капіталізація платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством) страхувальника (далі - платежі) для задоволення вимог, що виникли із його зобов`язань внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам.

У цьому Порядку термін "капіталізація платежів" означає визначення суми грошових зобов`язань страхувальника у випадку його ліквідації (зокрема у зв`язку з банкрутством), що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю застрахованим особам, які належить сплатити до Фонду соціального страхування України для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Капіталізація платежів проводиться щодо кожної застрахованої особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідних подальших платежів для забезпечення страхових виплат і витрат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності. Під час капіталізації платежів враховуються заробітна плата потерпілого, відсоток втрати професійної працездатності, витрати на догляд за потерпілим, на реабілітацію, протезування, придбання транспортних засобів, види соціальної допомоги відповідно до медичного висновку, одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого, а також інші виплати, передбачені законодавством.

Згідно з пунктом 4 Порядку № 986 капіталізація платежів перед застрахованими особами або перед особами, визначеними у статті 41 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", розраховується на період, що визначається як різниця між середньою очікуваною тривалістю життя для чоловіків і жінок у країні та віком особи на момент її проведення, та обчислюється щодо кожного платежу таким чином: 1) щомісячні страхові виплати втраченого заробітку - з урахуванням середньомісячного заробітку та ступеня втрати професійної працездатності; 2) витрати на догляд за потерпілим відповідно до медичного висновку - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами; 3) витрати на забезпечення потерпілого автомобілем безоплатно чи на пільгових умовах, організацію та оплату навчання водінню автомобіля, а також на виплату компенсації на бензин (пальне), ремонт і технічне обслуговування автомобілів або на транспортне обслуговування - згідно з нормами, встановленими нормативно-правовими актами; 4) витрати на санаторно-курортне лікування - із розрахунку середньої вартості санаторно-курортної путівки: для осіб з інвалідністю I групи - щороку, для інших осіб з інвалідністю - не рідше одного разу на три роки.

Відповідно до пунктів 7, 8 Порядку № 986 капіталізація платежів включає заборгованість страхувальника з виплат, пов`язаних із його зобов`язаннями відшкодувати шкоду, заподіяну життю або здоров`ю застрахованої особи, а саме суми одноразової допомоги, щомісячних виплат втраченого заробітку, витрат на догляд за потерпілим і виплат за листками непрацездатності.

У кредиторських вимогах Фонду соціального страхування України до страхувальника, щодо якого розпочато ліквідацію, зазначається сума грошових зобов`язань, обчислена з урахуванням кожного платежу, що підлягає капіталізації.

Суми капіталізованих платежів відповідно до зазначених кредиторських вимог у випадках ліквідації страхувальника перераховуються робочому органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у якому страхувальник перебуває на обліку.

Отже, наведеними нормами законодавства передбачено обов`язок страхувальника проводити капіталізацію для продовження страхових виплат особам, потерпілим на підприємстві, протягом їхнього життя.

Капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів, коли страхувальник припинить свою діяльність та не буде сплачувати страхові внески, при цьому, визначено обов`язок страхувальника проводити капіталізацію страхових виплат у всіх випадках ліквідації (і у разі визнання останнього банкрутом, і за власним рішенням).

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 10.01.2019 року в справі № 812/862/17 (адміністративне провадження: № К/9901/45677/18).

Як уже наголошувалося судом вище, в Управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області перебуває на обліку особова справа потерпілого громадянина ОСОБА_1 , який отримав травму під час роботи в департаменті агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації.

Факт отримання вказаними особами травм та встановлення їм інвалідності підтверджується виписками з акту огляду МСЕК (а.с. 11).

Таким чином, управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області, винесено постанову "Про призначення потерпілому перерахованої щомісячної страхової виплати" та призначено ОСОБА_1 зазначену щомісячну страхову виплату.

Згідно з розрахунком, який наявний у матеріалах справи, загальна потреба в капіталізації коштів по Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області для розрахунку з потерпілим на виробництві станом на 01.03.2021 складає 460310,27 грн.

Розрахунок здійснено з урахуванням таблиці смертності та середньої очікуваності тривалості життя в Україні за 2019 рік.

Суд зазначає, що розрахунок потреби в капіталізації коштів по Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області складений Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області, з урахуванням вимог Порядку капіталізації платежів до Фонду соціального страхування України у випадках ліквідації страхувальників, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 986.

Відповідно до статті 112 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у першу чергу - щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю, та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом.

Згідно з частиною 3 статті 110 ЦК України якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.

Частиною 2 статті 1205 ЦК України встановлено, що у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом.

Тобто, суд вкотре наголошує, що капіталізація платежів здійснюється у всіх випадках ліквідації юридичної особи, а не лише у випадку ліквідації підприємства-банкрута.

Велика Палата Верховного Суду, аналізуючи поняття публічно-правового спору в постанові від 30.05.2018 року у справі № 822/1472/17, зазначила, що за змістом п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" джерелом формування коштів Фонду є, зокрема, капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Судом встановлено, що на дату розгляду даної справи, сума заявлених капіталізованих платежів відповідачем не сплачена, доказів протилежного суду не надано.

Таким чином, позов управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області до Сектору культури Вінницької районної державної адміністрації про стягнення капіталізованих платежів в сумі 460310,27 грн. підлягає до задоволення.

Суд не погоджується із твердженнями відповідача зазначеними у відзиві на позовну заяву, про наявність публічно-владного правонаступника, оскільки відомості про правонаступника мають бути внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Однак, зазначені відомості відсутні в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

Також суд зазначає, що згідно з Розпорядженням голови Вінницької обласної державної адміністрації від 18.02.2021 року №109 Управлінню розвитку територій та інфраструктури Вінницької ОДА переходять функції Відповідача в частині здійснення повноважень у сфері екології, природних ресурсів та охорони земель; керівникам структурних підрозділів, публічно-владним правонаступникам Вінницької ОДА вжити заходів щодо працевлаштування працівників структурних підрозділів, що ліквідуються шляхом переведення.

У свою чергу, Розпорядженням голови Вінницької ОДА працівників Відповідача попереджено про їх наступне вивільнення у зв`язку з ліквідацією, а наказом №77-ОС від 18.03.2021 року ОСОБА_1 звільнено з посади в порядку переведення згідно ст.41 Закону України Про державну службу . Стаття 41 Закону України Про державну службу передбачає переведення державних службовців на іншу посаду, звільнення цією статтею не передбачено. За наявності правонаступника відбувається переведення працівників та продовження дії трудових договорів.

Відомості про прийняття на роботу та продовження дії трудового договору потерпілого ОСОБА_1 згідно з наказом №77-ОС у матеріалах справи відсутні.

Крім того, згідно з відомостями з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, ОСОБА_1 перебуває на обліку у Вінницькому відділенні як потерпілий на виробництві у Департаменті агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації де і знаходяться матеріали розслідування нещасного випадку на виробництві. За Управлінням розвитку територій та інфраструктури Вінницької ОДА вказаний потерпілий не рахується.

Зазначені обставини, на переконання суду, додатково свідчать про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача.

Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Отже, сплачений позивачем при зверненні до суду судовий збір з відповідача не стягується.

Керуючись статтями 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Зобов`язати ліквідаційну комісію департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації, включити грошові вимоги кредитора (капіталізовані платежі) управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області в сумі 460310,27 грн (чотириста шістдесят тисяч триста десять гривень 27 копійок), у реєстр вимог кредиторів та проміжний ліквідаційний баланс.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Вінницькій області (21037, м. Вінниця, вул. Зодчих, 22, код за ЄДРПОУ-41315197).

Відповідач - Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької обласної державної адміністрації (21100, м. Вінниця, вул. Соборна, 15-а, код за ЄДРПОУ-41450233).

Суддя підпис Крапівницька Н. Л.

Згідно з оригіналом Суддя

Секретар

Дата ухвалення рішення22.06.2021
Оприлюднено08.07.2021
Номер документу98110259
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —120/2820/21-а

Ухвала від 09.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 17.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 03.12.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 05.10.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 05.10.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 15.09.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Біла Л.М.

Рішення від 22.06.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 07.04.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні