Рішення
від 30.06.2021 по справі 380/6125/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №380/6125/21

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 червня 2021 року

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Ланкевича А.З., розглянувши у письмовому провадженні в м.Львові за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області до Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) про зупинення експлуатації приміщень, -

в с т а н о в и в:

Позивач звернувся з позовною заявою, в якій просить зупинити експлуатацію приміщень відповідача за адресою: АДРЕСА_1 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення.

Посилається на те, що посадовими особами Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки у приміщеннях Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), за результатами якого складено акт від 17.02.2021 року №12. Під час проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача було виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року (далі - Правила пожежної безпеки в Україні та/або ППБУ), Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс ЦЗ та/або КЦЗУ), Правил техногенної безпеки (далі - ПТБ) та низки інших нормативних актів. Пояснив, що значна кількість з виявлених порушень пропонувалася відповідачу до виконання попереднім приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №34 від 14.02.2020 року, але станом на 17.02.2021 року вони не були усунені. У зв`язку із тим, що вказані порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей і такі не були своєчасно усунені, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою судді від 21.04.2021 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; з урахуванням клопотання позивача справу вирішено розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами. Копію вказаної ухвали вручено відповідачу, однак, станом на момент розгляду цієї справи, відзив на адресу суду не надходив. При цьому, суд враховує, що згідно ч.4 ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

23.04.2021 року та 28.0.2021 року від відповідача надійшов супровідний лист з додатками, в якому вказано, що 25.02.2021 року рішенням Золочівської районної ради Львівської області дане відділення було передано у власність Заболотцівської ОТГ.

Дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Бродівський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) зареєстрований, як юридична особа, 12.09.1995 року (місцезнаходження: вул.Щурата, 1, м.Броди, Львівська область, 80600; код ЄДРПОУ: 20857837); основним видом економічної діяльності юридичної особи є надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів.

У період з 16.02.2021 року по 17.02.2021 року, на підставі наказу Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області від 01.02.2021 року №19 та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 16.02.2021 року №13, посадовими особами позивача проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) суб`єкта господарювання - Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) - на предмет дотримання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.

За результатами проведеного заходу державного нагляду (контролю) складено акт перевірки суб`єкта господарювання від 17.02.2021 року №12 (далі - акт перевірки від 17.02.2021 року), який вручено директору підприємства.

Під час проведення позапланового заходу на об`єктах відповідача було виявлено ряд порушень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України №1417 від 30.12.2014 року, Кодексу цивільного захисту України, Правил техногенної безпеки та низки інших нормативних актів. Значна кількість з виявлених порушень пропонувалася відповідачу до виконання попереднім приписом про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №34 від 14.02.2020 року, але станом на 17.02.2021 року вони не були усунені.

У приміщеннях Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) позаплановим заходом були виявлені наступні порушення:

1. Об`єкт не забезпечено зовнішнім протипожежним водопостачанням згідно ДБН Е.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування .

2. Для кожного приміщення об`єкта не розроблено та не затверджено керівником об`єкта або уповноваженою ним посадовою особою інструкції про заходи пожежної безпеки.

3. Для об`єкту, у якому передбачається перебування людей уночі, відсутні інструкції які передбачають також дії у нічний час.

4. Територію об`єкта, а також будинки, споруди, приміщення не забезпечено відповідними знаками безпеки.

5. Допускається застосування матеріалів та речовин, на які відсутні показники щодо пожежної небезпеки (пластмасове оздоблення).

6. Посадовими особами не пройдено навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому ПКМУ від 26.06.2013 р. №444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях .

7. Під час експлуатації об`єктів допускається знижувати рівень пожежної безпеки, встановлений законодавством, яке було чинним на момент початку використання об`єкта (оздоблення стелі коридорів та приміщень пластмасовою вагонкою).

8. У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності

9. Для всіх будівель і приміщень виробничого, складського призначення не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б 8.1.1-36:2016 Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою , а також клас зони згідно з Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок , у тому числі для зовнішніх виробничих і складських дільниць, які необхідно позначати на вхідних дверях до приміщення, а також у межах зон усередині приміщень та ззовні.

10. Будівлю та інші об`єкти не забезпечено адресними вказівниками (назва вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівель або інших видних місцях і освітлюваними у темний час доби.

11. В розподільчих коробках в приміщеннях об`єкту з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів та кабелів не здійснено за допомогою зварювання, опресування, паяння або затискачів.

12. Приховане прокладання проводів (кабелів) в приміщені прачечної не підтверджено актом проведення прихованих робіт.

13. Електрощити, групові електрощитки не забезпечено схемою підключення споживачів з пояснюючими написами і не вказано значення номінального струму апарату захисту (плавкої вставки).

14. Допускається прокладання електропроводів в пластмасовій гофрі по горючих конструкціях в приміщені прачечної.

15. Не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання.

16. Захист будівлі від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів не виконати відповідно до вимог (провести перевірку пристроїв блискавкозахисту).

17. Приміщення не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН 8.2.5-56:2014 (пожежною сигналізацією, системою оповіщення про пожежу).

18. Під час вибору первинних засобів пожежогасіння для приміщенім кухні не враховано фізико-хімічні та пожежонебезпечні властивості горючих речовин і матеріалів, їх взаємодію з вогнегасними речовинами (забезпечити вогнегасниками для гасіння пожеж класу F).

19.Пожежний щит не укомплектований протипожежним інвентарем згідно вимог (3 вогнегасники, протипожежне покривало, 1 багор або лом та гак, 2 лопати, 2 сокири).

20. Не розроблено інструкцію щодо порядку забезпечення техногенної безпеки та дій працівників об`єкта у разі виникнення надзвичайної ситуації.

21. Не здійснено навчання працівників з питань цивільного захисту, у тому числі правилам техногенної та пожежної безпеки.

22. Керівником не розроблено інструкцію реагування на надзвичайні ситуації.

23. Не проведено ідентифікацію потенційно небезпечного об`єкта.

Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що на переконання позивача подальша експлуатація приміщень Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) становить загрозу життю та/або здоров`ю людей, а тому є підстави для застосування до відповідача заходів реагування згідно зі ст.70 Кодексу цивільного захисту України. Наведене і зумовило позивача звернутися до суду з даним позовом.

Вказані обставини та зміст спірних правовідносин підтверджені наявними у справі доказами.

Вирішуючи спір, суд застосовує наступні норми права.

Згідно зі ст.3 Конституції України, людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України від 05.04.2007 року №877-V Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон №877-V).

Відповідно до ст.1 Закону №877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 року №1052 (далі - Положення №1052), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з п.3 Положення №1052, основними завданнями ДСНС України є, зокрема, реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до положень ст.64 КЦЗ України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Статтею 66 КЦЗ України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Абзацом 4 ч.1 ст.6 Закону №877-V визначено, що підставою для здійснення позапланових заходів є, серед іншого, перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону №877-V, на підставі акту, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

Згідно з п.12 ч.1 ст.67 КЦЗ України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

За приписами ч.2 ст.68 КЦЗ України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Положеннями ч.1 ст.70 КЦЗ України встановлено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій, неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб`єктів господарювання.

Відповідно до ч.2 ст.70 КЦЗ України, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Зміст викладених правових норм дає підстави для висновку про те, що заходи реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг можуть бути застосовані лише на підставі рішення адміністративного суду, прийнятого за результатами розгляду звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки.

Вказані заходи реагування можуть бути застосовані з огляду на виявлені в ході контролюючого заходу порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей, які викладені в акті проведеного заходу державного нагляду (контролю).

Таким чином, захід реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень центру соціального обслуговування до повного усунення вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, вказаних в акті перевірки від 27.02.2021 року, є заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Суд наголошує, що при обранні виключного заходу реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень відповідача судом має враховуватися принцип співмірності обраного заходу реагування обсягу та ступеню тяжкості допущених порушень, а також дотримання справедливого балансу між інтересами відповідача і публічними інтересами.

Надаючи оцінку виявленим під час контролюючого заходу та відображеним у акті перевірки порушенням, суд дійшов висновку про те, що у сукупності неусунуті порушення відповідача у сфері пожежної і техногенної безпеки повинні кваліфікуватись як такі, що створюють реальну загрозу життю і здоров`ю осіб похилого віку, осіб з інвалідністю та персоналу закладу, так як можуть призвести до займання та розповсюдження вогню в приміщеннях вказаного закладу та невідворотних негативних наслідків.

Водночас суд звертає увагу, що у разі усунення недоліків в повному обсязі, виявлених Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, відповідач не позбавлений можливостей звернутись до суду з заявою про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду адміністративної справи.

Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 26.06.2018 року у справі №823/589/16 (провадження №К/9901/30861/18), від 05.12.2019 року у справі №805/1493/17-а (провадження №К/9901/45872/18) та від 10.09.2020 року у справі №620/1857/19 (провадження №К/9901/1451/20).

Крім того, слід вказати, що застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень відповідача шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

При цьому, поняття загроза життю та/або здоров`ю людини є оціночним поняттям, яке лежить у сфері захисту населення, територій, навколишнього природного середовища та майна, функція контролю (нагляду) за чим, зокрема, покладена на позивача, посадові особи якого володіють спеціальними знаннями у цій сфері.

Відповідно до ст.2 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, право кожного на життя охороняється законом. Цей припис зобов`язує державу вживати належних заходів для захисту життя осіб, які знаходиться під її юрисдикцією. Слід зазначити, що це зобов`язання повинно тлумачитися як таке, що застосовується в контексті будь-якої діяльності, публічної чи ні, в якій право на життя може бути поставлене під сумнів.

Недодержання суб`єктами господарювання вимог у сфері техногенної та пожежної безпеки призводить до невиправданого ризику виникнення надзвичайних ситуацій та, відповідно, ризику завдання шкоди життю і здоров`ю населення.

Виявлені порушення, зазначені в акті, безумовно можуть призвести до загибелі людей або ж нанесенню шкоди їх здоров`ю. Наявність таких порушень підтверджується матеріалами справи, а також не заперечується відповідачем.

Крім того, 16.02.2021 року щодо директора Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ОСОБА_1 було складено протоколи про адміністративні правопорушення відповідно до ст.188-8 КУпАП серії ЛВ №016700 та відповідно до ст.175 КУпАП серії ЛВ №016699. Директор Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ОСОБА_1 з протоколами ознайомлена. У протоколі серії ЛВ №016700 зазначила, що: порушення будуть усунені , а у протоколі серії ЛВ №016699 зазначила, що: порушення будуть усунені за наявності коштів .

Разом з тим, 17.02.2021 року була винесена постанова серії ЛВ №016685 про накладення на директора Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (наданім соціальних послуг) ОСОБА_1 адміністративних стягнень.

Таким чином, обставини, які стали підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування, не перестали існувати та не усунуті, враховуючи, що з моменту видання за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю) припису пройшло більше як 1 рік.

Суд не враховує викладені в супровідному листі пояснення, згідно яких 25.02.2021 року рішенням Золочівської районної ради Львівської області відділення Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) було передано у власність Заболотцівської ОТГ, адже такі не стосуються предмету доказування у даній справі.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. А, згідно ч.1 ст.90 цього ж Кодексу, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Беручи до уваги викладене, суд приходить висновку, що встановлення факту порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей та у подальшому можуть призвести до тяжких наслідків, є достатньою підставою для застосування заходів реагування у вигляді зупинення експлуатації приміщень Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) шляхом опечатування (опломбування) та відімкнення від джерел живлення. Таким чином, позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області є обґрунтованими, підтверджуються наявними у справі доказами, тому даний позов підлягає задоволенню.

Водночас суд звертає увагу, що застосування заявлених заходів реагування є тимчасовим заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об`єкті вищевказаних порушень.

Відповідно до ч.2 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 52, 72-77, 139, 241-246, 250, 262, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

позов задовольнити повністю.

Застосувати до Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (місцезнаходження: вул.Щурата, 1, м.Броди, Львівська область, 80600; код ЄДРПОУ: 20857837) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді тимчасового зупинення експлуатації приміщень Бродівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) шляхом опечатування (оплумбовування) та відімкнення від джерел живлення - до отримання Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області (місцезнаходження: вул.Підвальна, 6, м.Львів, 79008; код ЄДРПОУ: 38627339) повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним викладених в акті перевірки від 17.02.2021 року №12 порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст судового рішення буде виготовлено до 05.07.2021 року.

Суддя Ланкевич А.З.

Оригінал повного тексту судового рішення складено в одному примірнику 05.07.2021 року.

Дата ухвалення рішення30.06.2021
Оприлюднено08.07.2021
Номер документу98113469
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/6125/21

Ухвала від 10.02.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Рішення від 20.04.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Рішення від 30.06.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

Ухвала від 21.04.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Ланкевич Андрій Зіновійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні