Ухвала
від 07.07.2021 по справі 340/3602/21
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відмову у забезпеченні позову

07 липня 2021 року м. Кропивницький Справа № 340/3602/21

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,

розглянувши у письмовому провадженні заяву позивача про забезпечення позову

позивач: приватне підприємство "Олександрія-Еко 2019" (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, 27, код ЄДРПОУ 43192725)

відповідач: виконавчий комітет Олександрійської міської ради (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, пр. Соборний, 59, код ЄДРПОУ 04055209)

про визнання протиправним та скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "Олександрія-Еко 2019" звернулося до суду з адміністративним позовом до виконавчого комітету Олександрійської міської ради, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради №484 від 08.06.2021 року "Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів на території сміттєзвалища м. Олександрії".

Разом із позовною заявою позивач подав до суду заяву про забезпечення позову, в якій просить:

- зупинити дію пунктів 2, 3 оскаржуваного рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради №484 від 08.06.2021 року "Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів на території сміттєзвалища м. Олександрії" - до набрання законної сили рішенням суду в даній справі;

- заборонити виконавчому комітету Олександрійської міської ради та управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради вводити у дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на виконання послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії, проведення якого організатором конкурсу - управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради - призначено на 12.07.2021 року за адресою: 28000, м. Олександрія, вул. Бульварна, 25, - до набрання законної сили рішенням суду в даній справі;

- заборонити виконавчому комітету Олександрійської міської ради та управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради вчиняти дії щодо укладення нового договору на надання послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на сміттєзвалищі м. Олександрії - до набрання законної сили рішенням суду в даній справі.

В обґрунтування цієї заяви зазначено, що ПП "Олександрія-Еко 2019" є виконавцем послуг із захоронення побутових відходів на території м. Олександрії на підставі договору на надання послуг із утримання та захоронення побутових відходів на території сміттєзвалища м. Олександрії, укладеного 12.09.2019 року з управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради, строком дії до 12.09.2024 року. Всупереч цьому, оскаржуваним рішенням виконавчого комітету Олександрійської міської ради №484 від 08.06.2021 року затверджено склад комісії з проведення конкурсу, якій доручено провести конкурс з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії, рішення про результати якого подати на розгляд виконавчого комітету Олександрійської міської ради. Цим рішенням також доручено управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради направити ПП "Олександрія-Еко 2019" повідомлення про проведення нового конкурсу на визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії. Позивач зазначає, що реалізація оскаржуваного рішення призведе до втрати ним статусу виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії, що порушує його законні права та інтереси. Позивач вважає, що невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Розглянувши вказану заяву про забезпечення позову, суд дійшов до таких висновків.

Відповідно до частин 1, 2, 4 статті 150 КАС України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.

Забезпечення позову допускається як до пред`явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо:

1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або

2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.

Подання позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб`єкта владних повноважень, якщо суд не застосував відповідні заходи забезпечення позову.

Згідно з частинами 1, 2 статті 151 КАС України позов може бути забезпечено: 1) зупиненням дії індивідуального акта або нормативно-правового акта; 2) забороною відповідачу вчиняти певні дії; 4) забороною іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору; 5) зупиненням стягнення на підставі виконавчого документа або іншого документа, за яким стягнення здійснюється у безспірному порядку.

Суд може застосувати кілька заходів забезпечення позову. Заходи забезпечення позову мають бути співмірними із заявленими позивачем вимогами. Суд також повинен враховувати співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, із наслідками вжиття заходів забезпечення позову для заінтересованих осіб.

Частиною 6 статті 151 КАС України передбачено, що не допускається вжиття заходів забезпечення позову, які полягають в (або мають наслідком) припиненні, відкладенні, зупиненні чи іншому втручанні у проведення конкурсу, аукціону, торгів, тендера чи інших публічних конкурсних процедур, що проводяться від імені держави (державного органу), територіальної громади (органу місцевого самоврядування) або за участю призначеного державним органом суб`єкта у складі комісії, що проводить конкурс, аукціон, торги, тендер чи іншу публічну конкурсну процедуру.

Згідно з частинами 1, 5 статті 154 КАС України заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.

Про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову суд постановляє ухвалу.

Предметом позову в даній справі є законність рішення виконавчого комітету Олександрійської міської ради №484 від 08.06.2021 року "Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів на території сміттєзвалища м. Олександрії", яким вирішено:

1. Затвердити склад комісії по проведенню конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії згідно з додатком.

2. Комісії по проведенню конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії забезпечити організацію та проведення конкурсу відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів на території сміттєзвалища м. Олександрії, затвердженого рішенням виконавчого комітету Олександрійської міської ради від 24.07.2019 року №481 "Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів на території сміттєзвалища м. Олександрії".

3. Рішення конкурсної комісії про результати проведення конкурсу з визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії подати на розгляд виконавчого комітету Олександрійської міської ради.

4. Управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради направити ПП "Олександрія-Еко 2019" повідомлення про проведення нового конкурсу на визначення виконавця послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на території сміттєзвалища м. Олександрії.

Позивач у заяві про забезпечення позову просить суд зупинити дію пунктів 2, 3 вказаного рішення, заборонити виконавчому комітету Олександрійської міської ради та управлінню житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради вводити у дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу та вчиняти дії щодо укладення нового договору на надання послуг із захоронення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних) на сміттєзвалищі м. Олександрії.

Суд зазначає, що обраний позивачем захід забезпечення позову суперечить частині 6 статті 151 КАС України, яка містить заборону щодо вжиття заходів забезпечення позову, які мають наслідком припинення, відкладення, зупинення чи інше втручання у проведення публічних конкурсних процедур, що проводяться від імені територіальної громади (органу місцевого самоврядування).

З цих підстав суд прийшов до висновку, що у задоволенні заяви позивача про забезпечення позову слід відмовити.

Керуючись статтями 150-154, 248, 256, 294 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

У задоволенні заяви приватного підприємства "Олександрія-Еко 2019" про забезпечення позову відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду, через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 15 - денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду О.А. Черниш

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2021
Оприлюднено12.07.2021
Номер документу98179978
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —340/3602/21

Ухвала від 16.06.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Рішення від 16.06.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні