Рішення
від 09.07.2021 по справі 520/8120/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 липня 2021 р. № 520/8120/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Колективного підприємства "САПФІР" до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області про скасування витягу, -

В С Т А Н О В И В:

Колективне підприємство "САПФІР" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд скасувати витяг від 13.05.2019 №824/0/45-19 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розташованої за адресою: 61033, м. Харків, вул. Тахіатаська, 1 кадастровий номер 6310136600:04:007:0116.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуваний витяг відповідача є протиправним та таким, що суперечить нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Ухвалою суду від 17.05.2021 відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України та запропоновано відповідачу надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження надіслана та вручена відповідачу, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.

Представником Головного управління Держгеокадастру у Харківській області до суду надано відзив на позов, в якому зазначено, що дії відповідача є правомірними, та відповідають вимогам чинного законодавства. В задоволенні адміністративного позову просить відмовити.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку позивач використовує земельну ділянку площею 1,3484 га по АДРЕСА_1 для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель, що належать йому на праві власності розташованих на земельній ділянці з кадастровим номером 6310136600:04:007:0116 площа якої складає 1,3484 га.

Так, з матеріалів справи встановлено, що у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 13.05.2019 №824/0/45-19 скупний коефіцієнт Км2 складає 1,71, в той час як згідно витягу технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2562/0/45-20 від 19.03.2020 сукупний коефіцієнт Км2 складає 1,68.

Позивачем у позовній заяві зазначено, що показник Км2 у витязі технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 13.05.2019 №824/0/45-19 завищено за рахунок збільшення коефіцієнта Км2, а збільшення сукупного коефіцієнту Км2 здійснено за рахунок безпідставного застосування локальних коефіцієнтів на рівні максимальних граничних розмірів локальних коефіцієнтів визначених законодавчо, що тягне за собою суттєве збільшення нормативної грошової оцінки земельної ділянки в цілому.

Позивачем на адресу відповідача було надіслано запити від 21.12.2020 №708 про надання детальної розшифровки показників коефіцієнтів в тому числі Км2 та Км3 та вказати фактори які вплавили на зміну, формування, зміну коефіцієнтів та значень.

На зазначений запит позивача відповідачем надано відповідь №ПІ-588/0-462/0/63-20 від 30.12.2020 в якому зазначено норми законодавства та програмне забезпечення, яке використовується для видачі витягів з технічної документації про нормативно грошову оцінку окремих земельних ділянок.

Позивач вважаючи, що застосування максимальних граничних розмірів локальних коефіцієнтів до земельної ділянки з кадастровим номером 6310136600:04:007:0116 є не законним та порушує його інтереси, звернувся до суду з даним позовом.

З приводу спірних правовідносин суд зазначає наступне.

Відповідно п.п. 4 п. 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру в області , яке затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29.09.2016 №333, надає адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки є адміністративною послугою, що передбачено Наказами Держгеокадастру від 23.20.2017 №216 та від 18.03.2019 №89 Про затвердження типових Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг, які надаються територіальними органами Держгеокадастру .

Відповідно до п. 3 Положення про Головне управління Держгеокадастру в області , яке затверджено наказом Міністерства аграрної політики га продовольства України від 29.09.2016 №333 завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Крім того, п. 2-1 дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви, відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213 .

Отже, видача та формування (проведення розрахунку нормативно грошової оцінки земельної ділянки) витягів з нормативно грошової оцінки земельної ділянки відноситься до повноважень Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.

Харківською міською радою 03.07.2013 було прийнято рішення №1209/13, яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013, в якому визначено базову вартість одного квадратного метру земель міста Харкова та розміри коефіцієнтів Км2 та Км3. Вказане рішення було чинне на час формування витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 13.05.2019 №824/0/45-19.

Харківською міською радою 27.02.2019 було прийнято рішення №1474/19, яким затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018, відповідно до якого оновлена нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2018 застосовується з 01.01.2020.

Крім того, відповідно до частин 3 та 5 статті 201 Земельного кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Преамбулою Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що цей Закон визначає правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов`язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб`єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель.

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами; рентний дохід (земельна рента) - дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки.

Відповідно до ст. 18 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій".

Згідно ч. 1 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" за результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація.

Статтею 15 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що підставою для проведення оцінки земель, у тому числі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Відповідно до положень статті 23 Закону України "Про оцінку земель", витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Рішення рад щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України.

Згідно пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Системний аналіз наведених правових норм дає підстави дійти до висновку про те, що нормативна грошова оцінка землі проводиться в обов`язковому порядку для визначення розміру орендної плати за землі комунальної та державної форм власності. При цьому, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, затверджується рішенням відповідної сільської, селищної чи міської ради. Таке рішення офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року.

Станом на теперішній час є чинним Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерство аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (зареєстр. в Мінюсті 19.12.2016 №1647/29777).

Розділом І Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів визначено, що цей Порядок визначає процедуру проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів. Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів проводиться відповідно до Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23 березня 1995 року №213 (із змінами). Інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є затверджені генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій і детальні плани територій, відомості Державного земельного кадастру, дані інвентаризації земель та державної статистичної звітності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України Про землеустрій .

Відповідно до п. 1-3 розділу II Порядку в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель. Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка всіх категорій земель та земельних ділянок населених пунктів (за винятком земель сільськогосподарського призначення та земельних ділянок водного фонду, що використовуються для риборозведення) визначається згідно з формулою Цн= В х Нп/Нк х Кф х Км, де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях); В - витрати на освоєння та облашту вання території з розрахунку на квадратний метр (у гривнях); Нп - норма прибутку (6%): Нк - норма капіталізації (3%); Кф- коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки: Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки. Індексація нормативної грошової оцінки земельних ділянок здійснюється відповідно до статті 289 Податкового кодексу України.

Згідно п. 6 розділу 11 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами ренто утворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою: Км= Км1 х Км2 х Км3, де Км1 - регіональним коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення; Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони); Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місце розташування земельної ділянки в межах економніко-планувальної зони.

Відповідно до п. 8 розділу II Порядку у межах населеного пункту середня (базова) вартість одного квадратного метра земель диференціюється за економіко-планувальними зонами, які встановлюються на основі економічної оцінки території населеного пункту, з урахуванням таких факторів: неоднорідність функціонально-планувальних якостей території; доступність до центру населеного пункту, місць концентрації трудової діяльності, центрів громадського обслуговування, масового відпочинку; рівень інженерного забезпечення і а благоустрою території: рівень розвитку сфери обслуговування населення; екологічна якість території: привабливість середовища: різноманітність місць докладання праці, наявність історико-культурних та природних пам`яток тощо.

Пунктом 10 розділу II Порядку зазначено, що значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. Значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Встановлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу не менше ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. осіб, та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Для обчислення Км3 враховуються локальні фактори, наведені в додатку 7. при цьому добу ток пофакторних оцінок не має бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Названий додаток 7 до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (пункт 10 розділу II) визначає групи локальних факторів: функціонально-планувальних, інженерно-інфраструктурних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно- гігієнічних. перелік конкретних факторів в межах кожної групи та допустимі значення коефіцієнтів.

За результатами нормативної грошової оцінки земель складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи (додаток 8) як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (додаток 9) ( пункт 1 розділу III Порядку ).

Згідно п. 2-1 Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, яка затверджена постановою КМ України від 23 березня 1995 року №213 дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

Отже, вимоги до проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та допустимі значення застосовуваних коефіцієнтів визначаються на державному рівні.

Так, у вказаному додатку 7 встановлено значення локальних коефіцієнтів земельної ділянки, та відповідні дані витягу відносно наведених показників визначені в числових граничних нормах максимуму та відповідають Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджений Наказом Міністерство аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 №489.

Так, відповідно Додатку 7 до вищевказаного Наказу від 25.11.2016 №489 та в порівнянні з витягом технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2562/0/45-20 від 19.03.2020 відносно сукупного коефіцієнта Км3 вбачається наступне: показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформувального значення нормативно визначено 1,05-1,2, у спірному витязі 1,2, тобто, нормативний максимум; показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у зоні пішохідної доступності швидкісного міського та зовнішнього пасажирського транспорту нормативно визначено 1,04-1,15. у спірному витязі 1,15, тобто, нормативний максимум; показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних та дендрологічних парків, парків - пам`яток садово-паркового мистецтва, ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків, лісопарків, лісів, зелених зон. пляжів нормативно визначено 1,04-1,15. у спірному витязі 1,15 тобто, нормативний максимум; показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки на ґрунтах з несучою спроможністю менше 1,0 кг/см кв. при потужності понад два метри нормативно визначено 0,85-0,95, у спірному витязі 0,95 тобто, нормативний максимум; показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м нормативно визначено 0,90-0,95, у спірному витязі 0,95 тобто, нормативний максимум; показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у санітарно-захисній зоні нормативно визначено 0.80-0.96. у спірному витязі 0,96 тобто, нормативний максимум.

Крім того, близьке розташування пойми річки Харків спричиняє високий рівень ґрунтових вод, що унеможливлює нове будівництво чи облаштування нових промислових майданчиків. Станом на 07.09.2020 рівень ґрунтових вод на вул. Тахіатаська, 1 становить менше 2 (двох) метрів від рівня поверхні землі. Позивачем зазначено, що це підтверджується даними результатів обстеження території по АДРЕСА_1 проведеним КП Південукргеологія Держслужби геології та надр України та Експертним висновком щодо наявності стадних інженерно-геологічних умов земельної ділянки. КП Сапфір за адресою АДРЕСА_2 , кадастровий номер 6310136600:04:007:0116 (площа 1,3484 га) від 11.09.2020 №39, і як наслідок до всієї території за адресою АДРЕСА_1 слід застосовувати понижуючий коефіцієнт у зв`язку з підтопленням, того показник локального фактору місцезнаходження земельної ділянки у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м повинен становити 0,73.

Всі показники земельної ділянки залишились у 2020 році порівняно з 2019 роком без змін, ділянка знаходиться на тій самій відстані від магістралей підвищеного містоформувального значення, у тій самі зоні пішохідної доступності тощо.

Вихідними даними для обчислення коефіцієнта Км3 є затверджені матеріали Генеральної схеми планування території України, схем планування території Автономної Республіки Крим та областей, генеральні плани населених пунктів у частині, яка характеризує існуючий стан населеного пункту.

Значення коефіцієнтів установлюються за результатами пофакторних оцінок кожної групи з урахуванням питомої ваги рентоутворюватьних факторів у формуванні загального рентного доходу в межах населеного пункту та його економіко-плану вальних зон.

Враховуючи, що існуючий стан населеного пункту не змінився, то можна зробити висновок щодо неправомірності розрахунку з обчислення сукупного коефіцієнту Км2 та Км3 у 2019 році.

Згідно Порядку Значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Встановлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу не менше ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. осіб, та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Тобто, максимальне значення коефіцієнтів згідно Додатку 7 до Порядку може використовуватись при найбільшій відповідності даних земельної ділянки даним всіх факторів: територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних; природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних га інженерно-інфраструктурних, тобто коли відстань є найменшою, мінімальне значення, коли відстань є найбільшою (до 500 метрів), а тому, виходячи із місця розташування земельної ділянки по вул. Тахіатаській.1 (периферійна зона міста, промислова зона, складні інженерно-геологічні умови і т.д.). повинні бути застосовані мінімальні значення коефіцієнтів при розрахунку сукупного коефіцієнту Км3 0,56 (Км3 = 1,05x1,04х1,04x0,85x0,73x0,80=0,56375155).

Крім того, КП Сапфір направляв до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області запит від 17.11.2020 №445 щодо визначення локальних факторів які формують сукупний коефіцієнт Км3, та у відповіді від 23.11.2020 №54/367-20 на цей запит лише зазначено про використання ним засобів програмного забезпечення при розахунку сукупного коефіцієнта Км3.

Вказано що розрахунок значення коефіцієнтів Км3 (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки здійснюється в автоматизованому режимі, що є використанням ГІС-технологій, а тому не розраховано в ручному режимі та не впливає на значення коефіцієнту.

Однак, при встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000. - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. чол. та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Отже, за змістом цієї норми вбачається, що використання ГІС-технологій не є обов`язковим, а є лише правом. Крім того, у цій нормі мова йде про використання ГІС-технологій при установленні частки площі, яку займає локальний коефіцієнт (фактор) для окремої земельної ділянки, а не при розрахунку коефіцієнтів, в тому числі Км2 та Км3.

Таким чином, Головне управління Держгеокадастру у Харківській області при формуванні витягу (проведенні розрахунку) зобов`язане було перевірити правомірність та обґрунтованість вказаних в ньому даних, які впливають на вартість грошової оцінки земельної ділянки з урахуванням всіх факторів, а не лише за автоматичними даними. Формування ж витягу в автоматичному режимі не може бути підставою для встановлення в ньому необґрунтованих розмірів коефіцієнтів.

Аналогічні висновки виклав Верховний Суд в постанові від 30 січня 2020 року по справі №820/1804/16 та від 03 грудня 2018 року у справі №815/927/15.

Відповідно ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України, при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

З огляду на те, що відповідачем, як суб`єктом владних повноважень, не доведено правомірності вчинених ним дій, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Колективного підприємства "САПФІР" підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 263, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Колективного підприємства "САПФІР" (вул. Тахіатаська, буд. 1, м. Харків, 61033, ЄДРПОУ 02403417) до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (вул. Космічна, буд. 21, 8-9 пов., м. Харків, 61145, ЄДРПОУ 39792822) про скасування витягу - задовольнити.

Скасувати витяг Головного управління Держгеокадастру у Харківській області від 13.05.2019 №824/0/45-19 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розташованої за адресою: 61033, м. Харків, вул. Тахіатаська, 1 кадастровий номер 6310136600:04:007:0116.

Стягнути на користь Колективного підприємства "САПФІР" (ЄДРПОУ 02403417) сплачену суму судового збору в розмірі 2270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (ЄДРПОУ 39792822).

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.07.2021
Оприлюднено12.07.2021
Номер документу98217267
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/8120/21

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 13.10.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Ухвала від 13.10.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Спаскін О.А.

Рішення від 09.07.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 25.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 25.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 03.06.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 17.05.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні