ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
15.07.2021 Справа № 914/838/20
За скаргою: Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія НІКО-ТАЙС , м. Київ,
на бездіяльність державного виконавця Сокальського РВ ДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м.Львів) у виконавчому провадженні №63069613
у справі № 914/838/20
За позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія НІКО-ТАЙС ,
м. Київ,
до відповідача: Фермерського господарства В`ЯТИЧІ , с. Перв`ятичі Сокальського р-ну Львівської обл.,
про: стягнення заборгованості у вигляді дооцінки вартості товару (курсової різниці), донарахованого розміру пені, 3% річних, інфляційних втрат на загальну суму 1164,07 грн.
Суддя Козак І.Б.
при секретарі Бернадська Л.В.
Представники:
Від позивача: Грищенко О.М. - представник,
Від відповідача: не зявився,
Від ДВС: не зявився.
Судове засідання проводилося в режимі відеоконференції.
06.07.2021 на адресу господарського суду Львівської області від Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія НІКО-ТАЙС надійшла скарга на бездіяльність державного виконавця Сокальського РВ ДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м.Львів) у виконавчому провадженні №63069613.
Ухвалою суду від 08.07.2021 скаргу прийнято до розгляду, судове засідання призначено на 15.07.2021 в режимі відеоконференції.
У судове засідання 15.07.2021 представник позивача з`явився, дав усне пояснення по суті скарги. Вимоги за скаргою обгрунтовані тим, що відповідно до офіційних відомостей, котрі містяться на офіційному веб-сайті Автоматизованої системи виконавчих проваджень, зокрема, за період із 26 лютого 2021 року по 02 липня 2021 року, в силу дії обов`язкових норм Закону України «Про виконавче провадження» , всіх повних, своєчасних, належних, допустимих та об`єктивних виконавчих дій не вчинялось. Так, державним виконавцем така виконавча дія як виявлення рахунків Боржника як в загальному, так і на предмет відкриття Боржником нових рахунків із метою уникнення від виконання рішення суду у даній справі, за період із 26 лютого 2021 року по 02 липня 2021 року проводилась лише один раз - 02 квітня 2021 року , тобто із порушенням/не дотриманням положення частини 8 статті 48 Закону України Про виконавче провадження . При цьому, на переконання Скаржника, в матеріалах виконавчого провадження №63069613 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року відсутні докази прийняття банківськими установами арешту та обмеження у використанні коштів Боржника, що, в свою чергу, надає можливість вільно та безперешкодно користуватись ними для власних цілей відмінних із необхідністю погашення заборгованості згідно наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року. За період із 26лютого 2021 року по 02 липня 2021 року не було зроблено на предмет перевірки та встановлення джерел доходів Боржника не було вчинено цілий ряд виконавчих дій щодо виявлення господарської діяльності боржника, платіжні вимоги на списання коштів виставлялись Сокольським РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) взагалі не виставлялись. Так, на думку скаржника, державним виконавцем не вчинено такі обовязкові до вчинення дії:
- Належним чином та в строки, не виявлено та не н акладено арешт на грошові кошти, що знаходяться на поточних рахунках, що відкриті у бан ківських т а фінансових установах на ім`я Боржника, а також знаходяться у володінні чи користуванні інших осіб;
- Належним чином та в строки, не виставлено платіжних вимог на списання коштів із арештованих рахунків Боржника;
- Не витребувано від податков го органу про сумарні доходи Боржника за результатами діяльності 2020-2021років;
- Не направлено запити до податкових органів щодо встановлення та підтвердження факту перебування Боржника серед платників земельного податку та/або інших зборів, котрі справляються за користування землею, у відповідності до норм чинного законодавства України;
- Не направлено запити до органу доходів і зборів з метою отримання інформації про дебітоську заборгованість боржника
- Із метою отримання та встановлення інформації про дебіторську заборгованість боржника, не витребувано від обслуговуючого банку Боржника відомостей про рух коштів по відповідному рахунку;
- Не направлено запити до податкових органів щодо встановлення та підтвердження факту перебування Боржника серед одержувачів державних дотацій у відповідній сфері господарської діяльності за певною державною програмою - фінансування/підтримка господарської діяльності за рахунок держави;
- Не направлено запити до податкових (податкових) органів щодо встановлення та підтвердження факту повноцінного внесення (формуваання) засновниками/учасниками своїх часток (внесків) до статутного капіталу (фонду) Боржника із врахуванням того факту, що не невнесені внески засновниками є їх заборгованістю перед Боржником;
- Не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про надання копії податкового щоквартального звіту за 2019-2020рік за формою 1-ДФ та/або запиту про надання інформації щодо форми (коди податкових виплат) виплати доходів іншим відповідним суб`єктам господарювання щодо оплати послуг оренди, інших платежів; у випадку існування перешкод у здійсненні даного заходу не вжито дій щодо захисту прав та обов 'язків органу ДВС та стягувача, звернувшись до суду із вимогами відповідного характеру;
- Із метою встановлення та /або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників загальнодержавних податків, у відповідності до норм чинного законодавства України: Податок на доходи фізичних осіб, Податок на додану вартість, Акцизний податок, Екологічний податок, Плата за користування надрами, Рентна плата за об`єкти використання, тощо;
- Із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників місцевих податків, у відповідності до норм чинного законодавства України: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Транспортний податок, Єдиний податок для ФОП, Плата за землю (у складі податку на майно), тощо;
- Із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність у Боржника ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журнал у використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО);
- Із метою встановлення та /або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність у Боржника у реєстрі осіб, котрі здійснюють операції з товарами;
- Із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність у боржника у реєстрі осіб, котрим має бути відшкодовано за рахунок державного бюджету суми податку на додану вартість;
- Із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, не направлено запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників загальнодержавних зборів, у відповідності до норм чинного законодавства України: Збір за першу реєстрацію транспортного засобу, Збір за користування радіочастотним ресурсом України, Збір за спеціальне використання води, Збір за спеціальне використання лісових ресурсів, Збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками, Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, Плата за використання природних ресурсів, тощо;
- Із метою встановлення та /або перевірки , факту ведення Боржником господарської діяльності, не направлено і не витребувано від ДП Аграрні Реєстри Міністерство аграрної політики та продовольства України (є адміністратором-держателем відповідного реєстру) відомостей щодо наяності та/або відсутності у Базі даних Реєстру даних про видані Боржником аграрні розписки, а також відомості про майно та осіб, що є боржниками і кредиторами за такими розписками , та у позитивному випадку, не здійснені належні заходи примусового виконання;
- Не витребувано від ДП Держреєстри України відомостей щодо наявності та/або відсутності у Базі даних ЗЕРНО даних про здане Боржником зерно із ідентифікуючими даними володільця зерна відповідно до складських документів т а журналу реєстрації (адже Боржник є посередником серед сільськогосподарських товаровиробників), у випадку його виявлення - не здійснені належні заходи примусового виконання;
- Не витребувано від ДП Держреєстри України відомості щодо наявності та/або відсутності у Базі даних Реєстр сільськогосподарської техніки даних щодо тракторів, комбайнів, інших сільськогосподарських машин, сільськогосподарської техніки та інших сільськогосподарських механізмів, належному Боржнику на праві власності, та у позитивному випадку вчинити відповідні та належні виконавчі дії;
- Не витребувано від ДП Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин відомостей щодо наявності та/або відсутності у Єдиному державному реєстрі тварин Боржника серед власників тварин (худоби), та не здійснені належні заходи примусово го виконання;
- Не витребувано від державного реєстратора районного/обласного рівня структурного підрозділу Міністерства юстиції України та/або приватного нотаріуса як суб`єкта здійснення реєстрації аграрних розписок, котрому надано повноваження такої реєстрації під час нотаріальних дій, відомостей щодо наявності та/або відсутності у Базі даних ДП Аграрні Реєстри даних про видані Боржником аграрні розписки, а також відомості про майно та осіб, що є боржниками і кредиторами за такими розписками, та у позитивному випадку, не здійснені належні заходи примусового виконання;
- Не направлено запити до Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації про надання інформації стосовно зібраного Боржником врожаю 2020-2021 роках та проведення посівних робіт 2021 року, із метою встановлення наявності майна, його опису та арешту.
Не направлено до районного відділу статистики вимогу надати державному виконавцю інформацію про наявність та рух основних засобів, амортизацію (знос), про площу збирання насінників, врожайність та валовий збір в господарстві насіння за гібридами, про підсумки сівби під урожай 2020 -2020 року, про хід збирання врожаю, сівби озимих та оранку на зяб, із метою встановлення наявності майна, його опису та арешту.
Не витребувано від ДП Аграрні Реєстри Міністерство аграрно ї політики та продовольства України (є адміністратором-держателем відповідного реєстром) відомостей щодо наявності та/або відсутності у Базі даних Реєстру даних про видані Б оржни ком аграрні розписки, а також відомості про майно та осіб, що є боржниками і кредиторами за таким и розписками , т а у позитивному випадку, не здійснені належні заходи примусового виконання;
Не здійснено заходи щодо виявлення та встановлення посівів с/г культур, котрі знаходяться та розміщенні на земельних ділянках, що знаходяться в оренді (користуванні) та/або власності Боржника.
Не здійснено звернення стягнення на майно Боржника у вигляді посівів с/г культур, котрі знаходяться та розміщенні на земельних ділянках, що знаходяться в оренді (користуванні) та власності Боржника, в тому числі арешту посівів с/г культур, їх опису, оцінці та реалізації майна Боржника.
Не винесено постанову, котрою із метою недопущення пошкодження вказаного майна попередити керівництво та/або відповідальних осіб Боржника про відповідальність за пошкодження (знищення ) вказаного майна,
Представник відповідача у судове засідання 15.07.2021 не з`явився. Станом на день проведення засідання на адресу суду не надходило відзиву на скаргу чи інших письмових заперечень.
Від Сокальського ДВС на електронну адресу суду надійшов лист про відкладення судового засідання у звязку з відпусткою державного виконавця. Матеріали виконавчого провадження на адресу суду не надійшли.
Розглянувши клопотання Сокальського ДВс, суд відмовляє у його задоволенні, оскільки строк розгляду скарги є обмежений законом (10 днів з з дня надходження, ч.1 ст 342 ГПК України).
Обставини справи.
Рішенням господарського суду Львівської області від 19.05.2020 у справі №914/838/20 стягнуто з Фермерського господарства В`ЯТИЧІ (адреса: 80034, Львівська обл., Сокальський р-н, с.Перев`ятичі, вул.Шевченка, 1, код ЄДРПОУ 32562292) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія НІКО-ТАЙС (адреса: 03187, м. Київ, вул.Ак.Глушкова, буд.40, офіс 315, код ЄДРПОУ 38039871 ) 350,07 грн. заборгованості у вигляді дооцінки вартості товару (курсової різниці), 53,40 грн. 3% річних, 346,11 грн. інфляційних втрат, 413.37 грн. пені та 2' 100,10 грн. судового збору.
07.08.2020 видано наказ на примусове виконання рішення суду.
18.09.2020 державним виконавцем Сокальського РВ ДВС Головного територіального управління юстиції у Львівській області винесено постанову про відкриття виконавчого провадженні №63069613.
У матеріалах скарги міститься копія матеріалів виконавчого провадження №63069613, надісланих позивачем (скаржником) з Автоматизованої системи виконавчого провадження. Державний виконавець не надіслав копій матеріалів виконавчої справи на виконання вимог ухвали суду від 08.07.2021.
Оцінка суду.
Згідно ст. 339, п. «а» ч. 1 ст. 341 ГПК України, сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права. Скаргу може бути подано до суду у десятиденний строк з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її права.
За статтею 1 Закону України «Про виконавче провадження» , виконавче провадження, як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, зазначених у цьому Законі, спрямованих на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які здійснюються на підставах, у спосіб та в межах повноважень, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, виданими відповідно до цього Закону.
Завданням органів та осіб, котрі здійснюють примусове виконання є своєчасне, повне і неупереджене виконання рішень, примусове виконання яких передбачено законом (статті 3 ЗаконуУкраїни Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів ).
Виконавчі дії - це заходи примусового виконання, перелік яких міститься в ст.. 10 названого Закону, а саме: 1) звернення стягнення на кошти, цінні папери, інше майно (майнові права), корпоративні права, майнові права інтелектуальної власності, об`єкти інтелектуальної, творчої діяльності, інше майно (майнові права) боржника, у тому числі якщо вони перебувають в інших осіб або належать боржникові від інших осіб, або боржник володіє ними спільно з іншими особами; 2) звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника; 3) вилучення в боржника і передача стягувачу предметів, зазначених у рішенні; 4) заборона боржнику розпоряджатися та/або користуватися майном, яке належить йому на праві власності, у тому числі коштами, або встановлення боржнику обов`язку користуватися таким майном на умовах, визначених виконавцем; 5) інші заходи примусового характеру, передбачені цим Законом.
Відповідно до частин 1-2 статті 18 Закону України Про виконавче провадження , виконавець зобов`язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії. Виконавець зобов`язаний:
1) здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом;
2) надавати сторонам виконавчого провадження, їхнім представникам та прокурору як учаснику виконавчого провадження можливість ознайомитися з матеріалами виконавчого провадження;
3) розглядати в установлені законом строки заяви сторін, інших учасників виконавчого провадження та їхні клопотання; 4) заявляти в установленому порядку про самовідвід за наявності обставин, передбачених цим Законом; 5) роз`яснювати сторонам та іншим учасникам виконавчого провадження їхні права та обов`язки.
Окрім наведеного, відповідно до частин 4 статті 18 Закону України Про виконавче провадження вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов`язковими на всій території України.
Невиконання законних вимог виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену законом. Під час виконання рішень виконавець має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, яка міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється Міністерством юстиції України разом із державними органами, які забезпечують їх ведення (частина 5 статті 18 Закону України Про виконавче провадження ).
Виконавець проводить перевірку майнового стану боржника у 10-денний строк з дня відкриття виконавчого провадження. У подальшому така перевірка проводиться виконавцем не рідше ніж один раз на два тижні - щодо виявлення рахунків боржника, не рідше ніж один раз на три місяці - щодо виявлення нерухомого та рухомого майна боржника та його майнових прав, отримання інформації про доходи боржника (ч. 8 ст. 48 Закону України Про виконавче провадження ).
Тобто, згідно вимог Закону України Про виконавче провадження державний виконавець повинен періодично проводити перевірки з метою належного виконання рішення суду. Такі перевірки мають вчинятися державним виконавцем систематично, доказів дотримання та виконання даного пункту (вимоги законодавства) не було дотримано - станом на дату подання даної скарги у матеріалах виконавчого провадження не існує.
Важливо зазначити, що законодавцем передбачений чіткий порядок здійснення дій у виконавчому провадженні. Враховуючи те, що виконавець наділений владними повноваженнями, то він повинен дотримуватись цих вимог законодавства з метою забезпечення максимального дотримання засад, передбачених статтею 2 Закону України Про виконавче провадження . Зокрема, такими засадами є: 1) верховенства права; 2) обов`язковості виконання рішень; 3)законності; 4) диспозитивності; 5) справедливості, неупередженості та об`єктивності; 6) гласності та відкритості виконавчого провадження; 7) розумності строків виконавчого провадження ; 8) співмірності заходів примусового виконання рішень та обсягу вимог за рішеннями; 9) забезпечення права на оскарження рішень, дій чи бездіяльності державних виконавців, приватних виконавців. Разом з тим, порушення зазначених засад має наслідком порушення безпосередньо прав сторін виконавчого провадження.
При цьому здійснення виконавцем комплексу дій, які визначені законом, будуть вважатися належними у разі вжиття останнім усіх необхідних (можливих) заходів у їх передбаченій нормативно-правовим актом певній послідовності для повного виконання виконавчого документу у встановлені законом строки, з дотриманням прав учасників виконавчого провадження - стягувача та боржника.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, котра викладена у Постанові від 03 червня 2020 року у справі №464/5990/16-а, основною функцією державної виконавчої служби є задоволення вимог виконавчого документа, забезпечення дотримання при цьому прав та законних інтересів громадян та юридичних осіб, сприяння їм у реалізації своїх процесуальних прав. Як протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень треба розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу/його посадової особи, яка полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно- правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені. Правова процедура є складовою принципу законності та принципу верховенства права і передбачає правові вимоги до належного прийняття актів органами публічної влади. Правова процедура встановлює чітку послідовність дій із зазначенням способів та методів її здійснення, підстав, порядку. форми та строків такої діяльності
Під час виконавчого провадження кожна дія або рішення повинні бути виконані або прийняті в розумні строки. Під час виконавчого провадження кожна дія або рішення повинні бути виконані або прийняті в розумні строки. Розумний строк в контексті виконавчого процесу - це строк, що є об`єктивно необхідним для виконання процесуальних дій, прийняття процесуальних з метою забезпечення своєчасного (без невиправданих зволікань) здійснення виконавчого провадження.
Щодо перевірки майнового стану боржника, то відповідно до ч. 8 ст. 48 Закону №1404-УІІІ виконавець проводить перевірку майнового стану боржника у 10-денний строк з дня відкриття виконавчого провадження. У подальшому така перевірка проводиться виконавцем не рідше ніж один раз на два тижні - щодо виявлення рахунків боржника, не рідше ніж один раз на три місяці - щодо виявлення нерухомого та рухомого майна боржника та його майнових прав, отримання інформації про доходи боржника.
Періодичність проведення таких перевірок чітко визначена Законом України ?Про виконавче провадження?, тобто такі перевірки не мають вчинятися виконавцем одноразово.
Пунктом 1,4 статі 8 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено, що реєстрація виконавчих документів, документів виконавчого провадження, фіксування виконавчих дій здійснюється в автоматизованій системі виконавчого провадження, порядок функціонування якої визначається Міністерством юстиції України. Вільний та безоплатний доступ до інформації автоматизованої системи виконавчого провадження забезпечує Міністерство юстиції України у мережі Інтернет на своєму офіційному веб-сайті з можливістю перегляду, пошуку, копіювання та роздрукування інформації, на основі поширених веб-оглядачів та редакторів, без необхідності застосування спеціально створених для цього технологічних та програмних засобів, без обмежень та цілодобово. Рішення виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби виготовляються за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження. У разі тимчасової відсутності доступу до автоматизованої системи допускається виготовлення документів на паперових носіях з подальшим обов`язковим внесенням їх до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня після відновлення її роботи.
Відповідно до пункту 10 Розділу І Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, котре затверджено Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 року за №2432/5, система забезпечує інформаційну взаємодію з іншими реєстрами та базами даних державних органів, що містять дані про майно, доходи боржника. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється Міністерством юстиції України разом із державними органами, які забезпечують їх ведення.
Відповідно до пунктів 2-4 Розділу IV Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, котре затверджено Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 року за №2432/5, виконавцем до Системи обов`язково вносяться відомості про проведення всіх виконавчих дій та прийняття процесуальних рішень. До Системи в обов`язковому порядку вносяться також відомості про всі документи, отримані на запит державного виконавця, заяви сторін виконавчого провадження, відповіді на них та їх скановані копії. Відомості про проведення виконавчих дій вносяться до Системи одночасно з виготовленням документа, на підставі якого вчиняється виконавча дія, або одночасно з виготовленням документа, яким оформлюється проведення виконавчої дії. У разі здійснення виконавчої дії за межами органу державної виконавчої служби (офіса приватного виконавця) відомості про таку дію вносяться до Системи не пізніше наступного робочого дня після її проведення. Постанови виконавця, а також інші документи виконавчого провадження виготовляються за допомогою Системи. Виготовлення постанов та інших документів виконавчого провадження не в Системі забороняється. У разі тимчасової відсутності доступу до Системи (через перебої в електропостачанні тощо), як виняток, допускається виготовлення документів виконавчого провадження без використання Системи з подальшим обов`язковим внесенням таких документів до системи в день усунення причин, що перешкоджали доступу до неї.
При цьому, обов`язковість внесення державним виконавцем відомостей про вчинення всіх виконавчих дій у виконавчому провадженні до Автоматизованої системи виконавчого провадження передбачена Законом України «Про виконавче провадження» , Законом України Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів , Інструкції з організації примусового виконання рішення, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 29.09.2016 року №2832/5. Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, котре затверджено Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 року за №2432/5.
ТОВ Компанія НІКО-ТАЙС було направлено до Сокальського РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) клопотання вих. №28-2/09 від 28 вересня 2020 року про вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №63069613 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року.
Оскільки матеріали виконавчого провадження Сокальським ДВС не були надіслані на адресу суду, тому суд скористався доступом до Автоматизованої системи виконавчих проваджень та самостійно встановив таке.
З даних Автоматизованої системи виконавчих проваджень чітко вбачається, що у виконавчому провадженні №63069613, яке є відкритим (стан виконавчого провадження), державний виконавець: Безносяк Н.С., вчинено такі виконавчі дії:
1. 18.09.2020Постанова про відкриття виконавчого провадження (з ідентифікатором) 2 18.09.2020Постанова про відкриття виконавчого провадження 3 18.09.2020Постанова про стягнення з боржника витрат на проведення виконавчих дій 4 18.09.2020Постанова про стягнення виконавчого збору 5 18.09.2020Постанова про арешт майна боржника 6 21.09.2020Постанова про арешт коштів боржника 7 21.09.2020Постанова про арешт коштів боржника 8 09.10.2020Подання про тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України боржника без вилучення паспортного документа 9 02.11.2020Подання про тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України боржника без вилучення паспортного документа У розділі інші документи судом встановлено наявність запитів державного виконавця щодо виявлення майна боржника. Останній запит №100275593 датований 02.04.2021 до МВС щодо наявності у боржника транспортних засобів, однак у відповіді на цей запит транспортні засоби боржника виявлені не були.
Розглянувши матеріали скарги, суд встановив правомірними вимоги лише частково в межах періоду з 26.02.2021 по 01.04.2021 та з 03.04.2021 по 02.07.2021 неправомірною бездіяльність державного виконавця Сокальського РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів)щодо належних, повних та об`єктивних виконавчих дій щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року, що є порушенням норм виконавчого процесуального законодавства. В за період 02.04.2021 суд відмовляє в задоволенні скарги, оскільки в цей день державним виконавцем вчинялися певні виконавчі дії (зокрема, запит до МВС щодо даних по транспортних засобах боржника).
Враховуючи наведене та керуючись ст. ст. 234, 235, 342, 343 Господарського процесуального кодексу України суд
УХВАЛИВ:
1. Скаргу ТОВ Компанія НІКО-ТАЙС на бездіяльність державного виконавця Сокальського РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) у виконавчому провадженні №63069613 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року задовольнити частково .
2. Визнати за період із 26 лютого 2021 по 01 квітня 2021 року, з 03.04.2021 по 02.07.2021 неправомірною бездіяльність державного виконавця Сокальського РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) у виконавчому провадженні №63069613 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року, котра виразилась у порушенні строків та порядку вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №63069613 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року із врахуванням норм та положень Закону України «Про виконавче провадження» .
3. Зобов`язати державного виконавця або іншу посадову особу Сокальського РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) усунути допущене порушення (поновити порушене право заявника) шляхом дотримання строків та порядку вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №63069613 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Львівської області у справі №914/838/20 від 07 серпня 2020 року із врахуванням норм та положень Закону України «Про виконавче провадження» .
4. У задовленні решти вимог за скаргою відмовити.
5. Ухвала може бути оскаржена в порядку, визначеному розділом ІV Господарського процесуального кодексу України.
6. Інформацію у справі №914/69/19 можна отримати за такою веб-адресою: http://lv.arbitr.gov.ua/sud5015/ .
Повний текст ухвали складено та підписано 15.07.2021.
Суддя І.Б. Козак
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 15.07.2021 |
Оприлюднено | 16.07.2021 |
Номер документу | 98326501 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Галушко Наталія Анатоліївна
Господарське
Західний апеляційний господарський суд
Мирутенко Олександр Леонтійович
Господарське
Господарський суд Львівської області
Козак І.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні