Ухвала
від 14.07.2021 по справі 5016/3733/2011(5/95)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

14 липня 2021 року Справа № 5016/3733/2011(5/95)

м.Миколаїв

Кредитори:

1) Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтаир Юг", 54034, м. Миколаїв, пр. Миру, 34.

2) Фермерське господарство "Сабар", 57532, Миколаївська область, Очаківський район, с. Благодатне, вул. І.Франка, 47.

3) Товариство з обмеженою відповідальністю Агропромислова компанія "СП Укрсоя", 54017, м. Миколаїв, вул. Чкалова, 20/5, а/с 286.

4) Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області, 54020, м. Миколаїв, вул. Морехідна, 1.

5) Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство "Новополтавка", 55642, Миколаївська область, Новобузький район, с. Новополтавка.

6) Миколаївський районний центр зайнятості, 54036, м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 45.

7) Товариство з обмеженою відповідальністю "КреМікс", 39701, Полтавська область, Кременчуцький район, с. Піщане, вул. Польовий стан, 1.

8) Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Племптахо-репродуктор "Зугреський", 86783, Донецька область, м. Зугрес, вул. Ленінградська, 17-а.

9) Публічне акціонерне товариство "Дельта Банк", 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б, поштова адреса: 01014, м. Київ, вул. Дружби Народів, 38.

10) Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЛЕ", 54055,м.Миколаїв, вул.Садова, 46/1, кв.9.

11) Фізична особа-підприємець Тихонов Дмитро Миколайович, АДРЕСА_1 .

12) Товариство з обмеженою відповідальністю "Ерідан-комерц", 54002, м. Миколаїв, вул. Мала Морська, 62-а.

13) Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області, 54017, м.Миколаїв, пр. Центральний, 93.

14) Фізична особа-підприємець Чорба Олександр Олександрович, 56470, Миколаївська область, Доманівський район, с. Мостове.

15) Товариство з обмеженою відповідальністю "Свинарочка", 56570, Миколаївська область, Вознесенський район, с. Дорошівка, вул. Степова, 1-Б.

16) Приватне підприємство "Сімейний фонд", 54007, м. Миколаїв, вул. Баштанська, 22.

17) Приватне акціонерне товариство "Макрохім", 02002, м. Київ, вул. Луначарського, 4.

18) Фізична особа-підприємець Ігнатко Лариса Георгіївна, АДРЕСА_2 .

19) Фізична особа-підприємець Козиряцька Тетяна Іванівна, АДРЕСА_3 .

20) Фізична особа-підприємець Затірка Вадим Миколайович, АДРЕСА_4 .

21) Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕТФАКТОР ЛТД", 08600, Київська область, м. Васильків, вул. Володимирівська, 57-А.

22) Товариство з обмеженою відповідальністю "Центфинторг-Юг", 54055, м. Миколаїв, вул. Севастопольська, 66-Б.

23) Товариство з обмеженою відповідальністю "Відродження Люкс", 54004, м. Миколаїв, вул. Садова, 50/2.

24) Фізична особа-підприємець Семенюк Микола Феофанович, АДРЕСА_5 .

25) Публічне акціонерне товариство "Укртелеком", 01030, м. Київ, б-р Шевченка, 18, адреса для листування: Миколаївська філія ПАТ "Укртелеком", 54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 27/1.

26) Дочірнє підприємство "Таврія" Товариства з обмеженою відповідальністю "Імперіал Агро ЛТД", 73000, м.Херсон, вул. Перекопська, 20, оф. 409.

27) Публічне акціонерне товариство "Миколаївобленерго", 54017, м. Миколаїв, вул. Громадянська, 40.

28) Фізична особа-підприємець Мойса Ольга Данилівна, АДРЕСА_6 .

29) Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал", 54008, м. Миколаїв, вул. Чигрина,161.

30) Приватне підприємство "Грейн-Юг", 54029, м. Миколаїв, вул.8-го Березня, 14-А/1.

31) Товариство з обмеженою відповідальністю "Амбер-Агро", 54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 33-А, кв. 29.

32) Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Миколаївгаз", 54003, м. Миколаїв, вул. Чигрина, 159.

33) Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро-Трейдінг С", 56665, Миколаївська область, Новоодеський район, с. Костянтинівка, вул. Житомірська, 13.

34) Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕКРО", 04073, м. Київ, вул. Фрунзе, 126/2, поштова адреса: 04073, м. Київ, вул. Хорива, 33, оф. 33.

35) ОСОБА_1 , АДРЕСА_7 .

36) Фермерське господарство "Валерія", 75721, Херсонська обл., Скадовський район, с. Новоросійське, вул. Чкалова, 12.

37) Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "БІОС", 83096, м. Донецьк, вул. Хірургічна, 22, оф. 1.

38) Головне управління Державної податкової служби в Миколаївській області 54001, м.Миколаїв, вул. Лягіна, 6.

39) ОСОБА_2 , АДРЕСА_8 .

40) ОСОБА_3 , АДРЕСА_9 .

Банкрут : Дочірнє сільськогосподарське підприємство "Миколаївська птахофабрика" Закритого акціонерного товариства "АВАЛЬ-ЕТАЛОН", 57134, Миколаївська область, Миколаївський район, с. Весняне, вул. Центральна, 1-А, ідентифікаційний код 30124834.

Ліквідатор : Бутенко О.О., адреса офісу: 54030, м.Миколаїв, вул. Артилерійська, 18/6, адреса для листування - 54055, м.Миколаїв, а/с 151.

Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (65007, Одеська область, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 34

Туманик А.А., 54001, м.Миколаїв, вул. Баштанська, 22

Суддя Ткаченко О.В.

Секретар судового засідання Сулейманова С.М.

Представники:

від кредиторів: 29) Куйбар О.С., за довіреністю,

від банкрута: Бутенко О.О. - ліквідатор .

в судовому засіданні приймає участь: Туманик А.А.

18.05.2021р. до суду надійшов звіт ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури з додатками., який ухвалою суду від 27.05.2021р. був призначений на 01.07.2021р.

01.07.2021р. від ліквідатора додатково надійшли відомості з Реєстру повітряних суден та лист на адресу АТ Дельта Банк .

В судовому засіданні 01.07.2021р. ліквідатор доповів суду про результати роботи за наслідками ліквідаційної процедури.

Ухвалою суду від 01.07.2021р. розгляд звіту був відкладений на 14.07.2021р.

В судовому засіданні 14.07.2021р. ліквідатор підтримав поданий звіт з урахуванням додатково поданих доказів, просить суд його затвердити, ліквідувати ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль Еталон та закрити провадження у справі.

Присутній в судовому засіданні представник МКП Миколаївводоканал підтримав клопотання ліквідатора, заперечень щодо звіту за наслідками ліквідаційної процедури не висловив.

Гр. ОСОБА_4 також підтримав клопотання ліквідатора та зазначив про відсутність у нього заперечень щодо звіту ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури.

Інші кредитори в судове засідання не з`явились, про причини неявки суд не повідомили.

Судом враховано, що явка кредиторів в судове засідання обов`язковою не визнавалась.

Статтею 129 Конституції України, як одну із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом.

Згідно із ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права. Пункт 1 ст. 6 Конвенції гарантує кожному право на звернення до суду з позовом щодо його прав та обов`язків цивільного характеру.

На зацікавлену сторону покладається обов`язок проявляти належну увагу в захисті своїх інтересів та вживати необхідних заходів, щоб ознайомитись з подіями процесу (рішення Європейського суду з прав людини "Богонос проти Росії" від 05.02.2004).

Станом на 14.07.2021р. кредитори не виявили бажання ознайомитися з матеріалами справи та у разі наявності надати свої заперечення.

Жодний з кредиторів не скористався правом участі у судовому засіданні в режимі відеоконференції відповідно ст. 197 ГПК України.

Слід зауважити, що сторони не були позбавлені можливості скористатися вільним доступом до електронного реєстру судових рішень в Україні, в силу статті 4 Закону України "Про доступ до судових рішень" та ознайомитися з ухвалами Господарського суду Миколаївської області та визначеними у них датами та часом розгляду даної справи та забезпечити представництво їх інтересів в судових засіданнях.

Згідно з ч. 2 ст. 14 ГПК України, учасник справи розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд, і відповідно до ч. 4 ст. 13 ГПК України, несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням тих чи інших процесуальних дій.

Учасники провадження мали достатньо часу для надання суду заяв, клопотань чи заперечень заяви стосовно звіту ліквідатора, призначеного до розгляду у дане судове засідання, оскільки звіт за підсумками ліквідаційної процедури ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон надійшов до суду ще у травні 2021 року. Зважаючи на викладене, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними матеріалами.

Враховуючи те, що судом було здійснено заходи, щодо належного повідомлення сторін про дату, час та місце розгляду справи, та приймаючи до уваги те, що судом не було визнано їх явку в судове засідання обов`язковою, суд дійшов висновку про те, що відсутність представників в судовому засіданні не перешкоджає розгляду справи у підготовчому засіданні.

В судовому засіданні 14.07.2021р. судом проголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Заслухавши ліквідатора та інших учасників справи. дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора з доданими до нього документами та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи - ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон , припинення повноважень ліквідатора та припинення провадження у справі виходячи з наступного.

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 07.11.2011р. порушено провадження у справі про банкрутство Дочірнього сільськогосподарського підприємства "Миколаївська птахофабрика" Закритого акціонерного товариства "АВАЛЬ-ЕТАЛОН" за заявою: ТОВ "Альтаир Юг", ФГ "Сабар" та ТОВ Агропромислова компанія "СП Укрсоя".

Ухвалою суду від 23.10.2013р. введено процедуру санації.

Ухвалою суду від 11.11.2014р. затверджено план санації боржника.

Постановою Господарського суду Миколаївської області від 23.12.2015р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Проскуріна С.І.

Ухвалою суду від 03.02.2016р. було введено процедуру санації та затверджено план санації підприємства-боржника.

Ухвалою суду від 13.09.2016р. строк процедури санації був продовжений на 12 місяців - до 04.08.2017р.

План санації ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон ґрунтувався на залученні інвестиційних коштів ТОВ Green Globe Ukraine (представник в України компанії Green Globe Denmark ), за рахунок яких, зокрема, повинен був здійснюватись розрахунок з кредиторами, в тому числі планувалось здійснити оплату заборгованості із заробітної плати.

Листом від 25.04.2017р. ТОВ Green Globe Ukraine повідомило керуючого санацією Проскуріна С.І. про прийняття компанією Green Globe Denmark рішення щодо відмови від участі в реалізації інвестиційного проекту з відновлення платоспроможності ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон та подальшого використання потужностей цього підприємства компанією у зв`язку із нестабільною економічною ситуацією в Україні та наявністю значних ризиків у реалізації даного проекту в межах справи про банкрутство, пов`язаних з юридичною незахищеністю інвестиційних вкладень.

Керуючий санацією надав суду звіти про проведення процедури санації за 2016 рік та 1 квартал 2017 року та в судовому засідання пояснив суду, що на даний час будь-яких пропозицій від інших осіб (потенційних інвесторів) щодо подальшого виконання умов плану санації до керуючого санацією не надходило, власних потужностей та активів підприємства недостатньо для виконання умов плану санації та відновлення платоспроможності.

У зв`язку з відмовою інвестора від подальшого виконання умов плану санації, постановою суду від 30.05.2017р. було визнано боржника банкрутом, введено ліквідаційну процедуру, надано строк для заявлення кредиторами грошових вимог до боржника, які виникли під час процедур банкрутства.

31.05.2017р. за №43339 на сайті Вищого господарського суду України було опубліковано відповідне повідомлення.

Ухвалою суду від 19.07.2017р. було припинено повноваження керуючого санацією арбітражного керуючого Проскуріна С.І., ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Бутенко О.О.

Протягом встановленого строку на адресу господарського суду надійшли заяви наступних кредиторів: ПАТ Дельта Банк з грошовими вимогами на суму 15003684,55 грн. (з урахуванням уточнення розміру грошових вимог); ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Миколаїв на суму 435930,81 грн.; ПАТ Миколаївобленерго з грошовими вимогами на суму 129099,86 грн.; гр. ОСОБА_3 з грошовими вимогами на суму 17940,0 грн. та гр. ОСОБА_2 з грошовими вимогами на суму 24502,5 грн.

Ухвалою суду від 12.09.2017р. був затверджений реєстр вимог кредиторів Дочірнього сільськогосподарського підприємства Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон на загальну суму 45190643,84 грн.

21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства, відповідно до п.2 Прикінцевих та перехідних положень якого, з дня введення його в дію визнані такими, що втратив чинність Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". З огляду на зазначене, подальший розгляд справи здійснюється відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно приписів Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та Кодекс України з процедур банкрутства ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Відповідно до ст. 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно зі ст. 42 Закону про банкрутство, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання на дату відкриття ліквідаційної процедури та виявлені в ході ліквідаційної процедури, включаються до складу ліквідаційної маси, за винятком об`єктів житлового фонду, в тому числі гуртожитків, дитячих дошкільних закладів та об`єктів комунальної інфраструктури, що належать юридичній особі - банкруту, які передаються в порядку, встановленому законодавством, до комунальної власності відповідних територіальних громад без додаткових умов і фінансуються в установленому порядку. Майно, визначене родовими ознаками, що належить банкруту на праві володіння або користування, включається до складу ліквідаційної маси.

За приписами ст. 139 Господарського кодексу України майном у сфері господарювання визнається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності суб`єктів господарювання та відображаються в їх балансі або враховуються в інших передбачених законом формах обліку майна цих суб`єктів.

Відповідно до ч. 2 - 7 наведеної норми залежно від економічної форми, якої набуває майно у процесі здійснення господарської діяльності, майнові цінності належать до основних фондів, оборотних засобів, коштів, товарів.

Основними фондами виробничого і невиробничого призначення є будинки, споруди, машини та устаткування, обладнання, інструмент, виробничий інвентар і приладдя, господарський інвентар та інше майно тривалого використання, що віднесено законодавством до основних фондів.

Оборотними засобами є сировина, паливо, матеріали, малоцінні предмети та предмети, що швидко зношуються, інше майно виробничого і невиробничого призначення, що віднесено законодавством до оборотних засобів.

Коштами у складі майна суб`єктів господарювання є гроші у національній та іноземній валюті, призначені для здійснення товарних відносин цих суб`єктів з іншими суб`єктами, а також фінансових відносин відповідно до законодавства.

Товарами у складі майна суб`єктів господарювання визнаються вироблена продукція (товарні запаси), виконані роботи та послуги.

Особливим видом майна суб`єктів господарювання є цінні папери.

Відповідно до частини 1 статті 190 Цивільного кодексу України, майном, як особливим об`єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов`язки.

21.10.2019 введений у дію Кодекс України з процедур банкрутства (далі Кодекс).

Пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу встановлено, що з дня введення в дію цього Кодексу подальший розгляд справ про банкрутство здійснюється відповідно до положень цього Кодексу незалежно від дати відкриття провадження у справі про банкрутство, крім справ про банкрутство, які на день введення в дію цього Кодексу перебувають на стадії санації, провадження в яких продовжується відповідно до Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом . Перехід до наступної судової процедури та подальше провадження у таких справах здійснюється відповідно до цього Кодексу.

У відповідності до ч. 1 ст. 61 Кодексу ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Частиною 1 ст. 65 Кодексу встановлено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються:

- відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси;

- відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу;

- копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо);

- реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів;

- документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів;

- довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню;

- для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку;

- для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

В ході проведення ліквідаційної процедури ліквідатором, відповідно до ст. 41 Закону, в цілях пошуку та виявлення можливого майна підприємства банкрута, були зроблені відповідні запити та отримано наступні відомості.

Відповідно до інформаційної довідки з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 15.09.2017р. №97384291 за банкрутом був зареєстрований нежитловий об`єкт, розташований за адресою Миколаївська область, Миколаївський район, сщ.Весняне, вул.Центральна, 1а, обтяження, заборони та іпотеки не зареєстровані (а.с.53-54 т 53).

Відповідно до листа Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області ід 04.08.2017р. №14.14.15/3363 за банкрутом обліковувалась сільськогосподарська техніка у кількості 22 одиниць (причепи, трактори колісні, самохідне шасі, екскаватор колісний) (а.с.37-38 т.53).

Регіональний сервісний центр в Миколаївській області листом від 01.08.2017р. №31/14-2368 повідомив ліквідатора про наявність зареєстрованих за банкрутом транспортних засобів та надав їх перелік у кількості 32 шт. (а.с.41-43 т.53).

Ліквідатором проведено інвентаризацію майна банкрута, результати інвентаризації надано до суду (а.с.36-247т.56) та оцінку наявного майна..

В ході ліквідаційної процедури ліквідатором було встановлено, що за договором купівлі продажу від 17.01.2006р. реєстраційний номер 12, укладеного на товарній біржі Ізумруд Державна податкова інспекція у Миколаївському районі Миколаївської області продала, а дочірнє сільськогосподарське підприємство Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон придбало майно, що належало ВАТ Родніки та перебувало у податковій заставі, а саме - дорогу до навозосховища із залізобетонних плит розміром 2*1,5 м загальною довжиною 660 м, шириною 4 м у селищі Весняному Миколаївського району Миколаївської області.

Ліквідатором проведено перевірку та встановлено реальність даної угоди - отримання органом ДПІ оплати за продане майно. У зв`язку з цим, ліквідатором вжито дій щодо реєстрації прав власності на нерухоме майно - навозосховище, розташоване за адресою вул.Польова,1а у селищі Весняному Миколаївського району Миколаївської області.

Матеріали справи свідчать, що ліквідатором організовано та проведено оцінку наявного у банкрута майна та майнових прав, отримано згоду заставного кредитора - ПАТ ДельтаБанк на продаж заставного майна та проведено 27.11.2017р. засідання комітету кредиторів, на якому прийнято рішення про визначення складу майна для продажу його частинами: заставне нерухоме майно банкрута, заставне рухоме майно банкрута, незаставне майно банкрута.

Все майно банкрута було реалізовано на аукціоні 26.02.2018р.

Загальна сума, отримана від продажу майн боржника складала 1 595751,23 грн. Окрім цього на рахунках банкрута ліквідатором було виявлено грошові кошти в сумі 30700,77 грн.

В ході ліквідаційної процедури було частково погашено кредиторську заборгованість відповідно до черговості, встановленої статтею 45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , а саме:

І. Вимоги заставного кредитора в сумі 865079,23 грн., погашення витрат заставного кредитора на оплату судового збору в сумі 54672,0 грн.. а також оплата послуг організатора аукціону в сумі 100000,0 грн.

ІІ. Частково вимоги І черги пропорційно: 4774,61 грн. банківська комісія, 15000,0грн. витрати на забезпечення виконання заходів у ліквідаційній процедурі (впорядкування бухгалтерської документації в т.ч. щодо заборгованості із виплати заробітної плати); 1801,94 грн. судового збору ПАТ Миколаївобленерго ; 604,21 грн. судового збору ПАТ Миколаївгаз ; 605,0 грн. судового збору ДП Таврія ТОВ Імперіал Агро ; 450,48 грн. судового збору ТОВ Агропромислова компанія СП Укрсоя ; 535047,83 грн. погашення вимог із заробітної плати працівникам банкрута; 48416,7 грн. винагорода арбітражного керуючого та компенсація витрат.

Залишок заборгованості банкрута перед кредиторами складає 43789249,94 грн. (частково вимоги І черги, вимоги ІІ, IV, VI черг). Зазначені вимоги кредиторів не можуть бути задоволені з причин відсутності рухомого та нерухомого майна, а також грошових коштів банкрута.

Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідаційний баланс станом на 14.05.2021р. та звіт ліквідатора свідчать про відсутність у банкрута оборотних засобів для ведення господарської діяльності, своєчасного погашення грошових зобов`язань, відсутність можливості відновити платоспроможність.

Відповідно до листа Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 18.09.2017р. №10/01/18578 станом на 30.06.2017р. ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутнє.

Згідно з листом Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 0.09.2017р. №14.4.4.3/4428 за даними управління ветеринарної медицини в Миколаївському районі станом на 01.04.2013р. в ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон поголів`я птиці було відсутнє. Станом на 20.09.2017р. в Миколаївському міжрайонному управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області відсутня інформація та документи про тварин, власником яких є ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон .

Державне підприємство Держреєстри України листом від 06.09.2017р. №291 повідомило ліквідатора, що згідно з даними основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, станом на 21 вересня ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон не зберігає зерно на зернових складах, підключених до основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятного на зберігання, з 01.11.2010р. не був зерновим складом, який отримував сертифікат відповідності послуг із зберігання зерна або був підключений до основного реєстру складських документів на зерно та зерна.

Згідно з листом ДП Український державний центр радіочастот від 16.08.2017р. №8/09.4.2-04/25-1290/11621 ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв державним підприємством Український державний центр радіочастот не видавались, інформація про наявні РЕЗ та ВП у згаданої юридичної особі в УДЦР відсутня.

Державна архітектурно-будівельна інспекція України листом від 07.08.2017р. №40-402-1656 повідомила, що в реєстраційних записах інформація про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон - відсутня.

В Управлінні Держпраці у Миколаївській області відсутня інформація щодо зареєстрованих за ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон великотоннажних та технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі, що підтверджується відповідним листом Управління від 10.08.2017р. №09/3063.

ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон відсутнє в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами, а також майно, що належить вказаному підприємству, на обліку в митницях ДФС станом на 07.08.2017р. не перебуває, про що свідчить лист Державної фіскальної служби України від 11.08.2017р. №10344/Б/99-99-07-03-01-14.

Головне управління Держгеокадастру у Миколаївській області листом від 07.08.2017р. №33-14-0.31-5949/2-17 повідомило ліквідатора, що за інформацією структурних підрозділів головного управління у районах Миколаївської області за ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон земельні ділянки не зареєстровані.

Як вбачається з витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 07.11.2011р. (на дату порушення провадження у справі) та станом на 20.11.2017р. засновником ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон є гр. ОСОБА_4 .

Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України листом від 06.09.2017р. №12.1.16-9356-17 повідомив ліквідатору, що відомості щодо повітряних суден, які знаходяться в Державному реєстрі цивільних повітряних суден розміщуються на офіційному веб-порталі Державної авіаційної служби України (http://new.avia.gov.ua).

Ліквідатором надані відомості із вказаного реєстру (а.с.58-67 т.58) відповідно до яких ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон не значиться власником або експлуатантом цивільних повітряних суден.

Відповідно до листа Державної служби України з безпеки на транспорті від 25.09.2017р. №7845/02/15-17 за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон .

Згідно з листами Управління екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації від 31.12.2020р. №01-04/4831-05 та Державного агентства водних ресурсів банкруту не видавались дозволи на спецводокористування а також дозволи на проведення робіт на землях водного фонду.

Державне агентство рибного господарства України листом від29.12.2020р. №1-18-17/7794-20 повідомило ліквідатора, що ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон документи дозвільного характеру у галузі рибного господарства та погодження режимів рибогосподарської експлуатації водних об`єктів не видавались.

З листа Головного управління статистики у Миколаївській області від 18.11.2020р. №10-63/3635-20 вбачається, що впродовж періоду з 01.01.2018р по 01.11.2020р. ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон входило до переліку підприємств, щодо яких реалізовувались процедури відновлення платоспроможності боржника або визнання їх банкрутом, та відповідно статистичної методології підлягало державному статистичному спостереженню Стан виплати заробітної плати за показниками розділу ІІ форми №1-ПВ (місячна) Звіт із праці . Зауваження до підприємства стосовно неподання у цей період звітів за вказаною формою відсутні.

Миколаївська районна державна адміністрація листом від 15.12.2017р. №1870-02-23-17 повідомила ліквідатору, що згідно даних ЄДРЮОФОП ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон не являється засновником ДП агрокомбінат Миколаївський ЗАТ Аваль-Еталон .

Відповідно до листа Очаківської ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області від 05.10.2017р. №116/14-07/9/080 ліквідатору було повідомлено відомості про відкриті розрахункові рахунки банкрута. За даними органу ДПІ у банкрута були відкриті розрахункові рахунки у ПАТ Кредобанк , ПАТ Райффайзен Банк Аваль та у Казначействі України.

Розрахункові рахунки у ПАТ Кредобанк та ПАТ Райффайзен Банк Аваль ліквідатором закриті, що підтверджується відповідними довідками (а.с.92, 99 т.53).

Відповідно до приписів п.7 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою КМУ від 16.10.2014р. №569 зі змінами та доповненнями, у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається. Для закриття електронного рахунка ДПС надсилає Казначейству реєстр платників податку, в якому зазначаються найменування або прізвище, ім`я та по батькові платника податку, податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта), індивідуальний податковий номер платника податку та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.

Відповідно до наданих ліквідатором відомостей з реєстру платників ПДВ, отриманого з сайту ДФС України, реєстрація ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон платником податків була анульована 03.08.2016р. за самостійним рішенням органу (а.с.103-105 т.53).

За таких обставин обов`язок вжити заходів щодо закриття рахунку у Казначействі чинним законодавством України покладено на ДПС.

За результатами пошуку у базах даних Українського інституту інтелектуальної власності (Укрпатент) ліквідатором було виявлено свідоцтво про реєстрацію торгового знаку ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон за №76060 зареєстрованого 10.05.2007р. Строк дії даного свідоцтва закінчився 17.06.2015р. (а.с.229). Будь-яких інших об`єктів права інтелектуальної власності, зареєстрованих за банкрутом немає, про до свідчать роздруківки з баз даних Українського інституту інтелектуальної власності (Укрпатент) (а.с.231-233 т.53)

Відкритих виконавчих проваджень відносно ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон немає, про що свідчить роздруківка з Автоматизованої системи виконавчих проваджень (а.с.239 т.53).

Документи тимчасового та довгострокового зберігання ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон були передані на зберігання до об`єднаного трудового архіву Миколаївського району про що свідчать відповідні акти приймання-передачі документації від 12.02.2018р. №1 та від 12.02.2018 (а.с.183, 187 т.52).

Ліквідатором здійснено аналіз фінансового стану банкрута та складено відповідний звіт (а.с.225-227 т.52), за результатами якого зроблено висновок про відсутність підстав для обґрунтованого встановлення вини у банкрутстві ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон його засновників, керівників або інших посадових осіб та про відсутність підстав для покладення субсидіарної відповідальності на засновників, керівників або інших посадових осіб ДСП Миколаївська птахофабрика ЗАТ Аваль-Еталон (а.с.224 т. 52).

До суду заперечень від кредиторів або інших учасників справи проти даного висновку ліквідатора не надходило.

Звіт ліквідатора за наслідками ліквідаційної процедури був заслуханий та схвалений на засіданні комітету кредиторів, яке відбулось 14.05.2021р., що підтверджується відповідним протоколом, наданим до суду разом зі звітом (а.с.218-219).

Станом на дату розгляду звіту ліквідатора заперечень від кредиторів або інших учасників справи стосовно вказаного звіту за наслідками ліквідаційної процедури не надходило. Присутній в судовому засіданні кредитор та ОСОБА_4 заперечень проти звіту ліквідатора не висловили.

Нормами ст. ст. 61, 65 Кодексу України з процедур банкрутства визначені повноваження ліквідатора у ліквідаційній процедурі та вимоги до звіту ліквідатора. За змістом наведених норм правильне завершення ліквідаційної процедури є основним завданням ліквідатора, який, з урахуванням покладених на нього Кодексу України з процедур банкрутства повноважень, повинен наполегливо та добросовісно працювати упродовж всієї процедури ліквідації.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, продажу майна боржника, проведення розрахунків з кредиторами за результатами такої діяльності суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів).

Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Разом з тим, Кодексом України з процедур банкрутства не передбачено затвердження комітетом кредиторів звіту ліквідатора.

Як визначено статтею другою Господарського процесуального кодексу України, завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Суд та учасники судового процесу зобов`язані керуватися завданням господарського судочинства, яке превалює над будь-якими іншими міркуваннями в судовому процесі.

Судочинство в господарських судах здійснюється на засадах змагальності і диспозитивності. Це означає, зокрема, що обов`язок доказування тих чи інших обставин лежить на стороні, а суд, крім випадків, встановлених цим Кодексом, не зобов`язаний збирати докази. (ч. 3 ст. 2, ч. 3 ст. 13, ч. 1 ст. 14 ГПК України)

Сприяння своєчасному, всебічному, повному та об`єктивному встановленню всіх обставин справи, подання всіх наявних доказів в порядку та строки, встановлені законом, віднесено статтею 42 ГПК України до обов`язку учасників справи.

В той же час, згідно ч. 2 ст. 14 ГПК України, учасник справи розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд, і відповідно до ч. 4 ст. 13 ГПК України, несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням тих чи інших процесуальних дій.

Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши матеріали звіту ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, суд дійшов висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені чинним законодавством, матеріали справи свідчать про відсутність у банкрута майна, майнових прав та грошових коштів для здійснення підприємницької діяльності, погашення заборгованості та можливості відновлення платоспроможності боржника, з урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про можливість затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч.ч. 2-3 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

У частині 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань , державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України Про виконавче провадження .

Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань суб`єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, у випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу банкрута, припинити повноваження ліквідатора банкрута, закрити провадження у даній справі.

Керуючись ст. ст. 61, 62, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства,

ст. ст. 12, 232-235 ГПК України, господарський суд -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Дочірнього сільськогосподарського підприємства Миколаївська птахофабрика Закритого акціонерного товариства АВАЛЬ-ЕТАЛОН (57134, Миколаївська область, Миколаївський район, с. Весняне, вул. Центральна, 1-А, ідентифікаційний код 30124834) станом на 14.05.2021р.

2. Ліквідувати юридичну особу - Дочірнє сільськогосподарське підприємство "Миколаївська птахофабрика" Закритого акціонерного товариства "АВАЛЬ-ЕТАЛОН", (57134, Миколаївська область, Миколаївський район, с. Весняне, вул. Центральна, 1-А, ідентифікаційний код 30124834).

3. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

4. Згідно з ч. 7 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

5. Провадження у справі закрити.

6. Зобов`язати ліквідатора примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управління статистики у Миколаївській області.

7. Зобов`язати Державну податкову службу України вжити заходів, передбачених чинним законодавством щодо закриття рахунку банкрута - Дочірнього сільськогосподарського підприємства Миколаївська птахофабрика Закритого акціонерного товариства АВАЛЬ-ЕТАЛОН (57134, Миколаївська область, Миколаївський район, с. Весняне, вул. Центральна, 1-А, ідентифікаційний код 30124834). Докази надати до суду.

8. Повноваження Дочірнього сільськогосподарського підприємства Миколаївська птахофабрика Закритого акціонерного товариства АВАЛЬ-ЕТАЛОН арбітражного керуючого Бутенко О.О. - припинити.

9. Дану ухвалу надіслати: державному реєстратору - Центру надання адміністративних послуг Миколаївського району Миколаївської області (54036, м. Миколаїв, вул. Одеське шосе, 18-А), Головному управлінню статистики у Миколаївській області (54001, м.Миколаїв, вул.Спаська, 75), ліквідатору, Державній податковій службі України (04053, м.Київ, Львівська пл., 8 електронна пошта post@tax.gov.ua) - для виконання; Південному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (м. Одеса) (65007, Одеська область, м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 34), кредиторам, ОСОБА_4 - для відома.

10. Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття.

11.Апеляційна скарга на ухвалу суду подається в порядку та у строки, передбачені ст. ст. 256, 257 ГПК України, п.п. 17.5 п. 17 Перехідних положень ГПК України.

Повний текст ухвали складений та підписаний 19.07.2021р.

Суддя О.В. Ткаченко

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення14.07.2021
Оприлюднено20.07.2021
Номер документу98390755
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5016/3733/2011(5/95)

Ухвала від 14.07.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 01.07.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 27.05.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 18.05.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 24.03.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 23.03.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 11.02.2021

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 07.05.2020

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 10.09.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 22.05.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні